Монголчууд тэмцэх цаг болсон гэв | News.MN

Монголчууд тэмцэх цаг болсон гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.23-нд нийтлэгдсэн

Монголчууд тэмцэх цаг болсон гэв

Монголчууд тэмцэх цаг болсон гэв

Хүүхдийн эрхийн талаарх цаг үеийн асуудлаар ‘Ноён уулаа аваръя’ төрийн бус байгууллага /ТББ/,’Март8′ эмэгтэйчүүдийн хөдөлгөөн, ‘Оюунлаг монгол’ ТББ-ийн тэргүүнүүд өнөөдөр /2018.03.23/  мэдээлэл хийлээ. Тэд “Дүнжингарав 2018” уралдааны тухай болон хүүхдийн хүчирхийллийн асуудлыг хөндөн ярих хүний эрхийн байгууллагууд дуугарахгүй багаа учир өмнөөс ийн мэдээлэл хийж байна гэцгээв.

                                                                                      Цаазын ялыг сэргээгээч

"Ноён уулаа аваръя" ТББ-ын тэргүүн О.Цэрэннадмид

‘Ноён уулаа аваръя’ ТББ-ын тэргүүн О.Цэрэннадмид “Тавдугаар сарын 1-ны өдрөөс өмнө өвлийн уралдааныг уралдуулахыг  хориглож  13 нас хүрээгүй хүүхдийг унаач хүүхэд болгохыг хориглосон. Гэтэл УИХ-ын дарга  М.Энхболдын удирдаж байгаа Монголын морин спорт уяачдын холбоо/ ММСУХ/  дур мэдэн дээрх уралдааныг зохион байгуулсан. Хэвлэлүүдээр есөн хүүхэд, 13 хүүхэд мориноос унасан гэх мэдээлэл яваад байсан. Гэхдээ 16 хүүхэд мориноос унаж бэртэж,  гурван хүүхэд нь хүнд гэмтсэн. Нэг хүүхдийн хүүхдийн тархиндаа гэмтэл авсан  мэдээлэл байна.  Бид удахгүй М.Энхболдын толгойлсон ММСУХ өнгөрсөн жилүүдэд хичнээн хүүхдийг  амь  нас эрүүл мэндээр хохироосон болох  бодит судалгааг  хийнэ. М.Энхболдын хүү Э.Анар нь эрлийз морины уяач юм билээ. Төрсөн хүүхдээ эрхлүүлэхийн тулд түмний хүүхдийг хөлдөө чирэх шаардлага байсан уу?

Уралдааны ард томоохон хэмжээний  бооцоо яригддаг гэх мэдээлэл байдаг. Үнэхээр бооцоотой уралдаан зохион байгуулдаг юм бол морин тойруулгад, хүүхдээр биш том хүнээр унуулж уралдаанаа хийлдээ.Заавал балчир хүүхдүүдийг унуулах нь ямар зорилготой юм. Би үүнийг харахдаа монголын ирээдүй болсон ялангуяа  эрэгтэй хүүхдүүдийг байхгүй болгох гэсэн санаа гэж хатуу хэлмээр байна. ММСУХ-ны ерөнхийлөгч М.Энхболдыг санаатайгаар олон жил хууль зөрчиж байгаа учраас цагдаагийн байгууллагад хандаж, шалгуулна. Бид нар айхгүй. Үр хүүхэд эх орныхоо төлөө тэмцэнэ. Өмгөөлж хамгаалдаг эрчүүд нь байдаггүй юм бол эхчүүд бид нар  амиа золиход ч бэлэн байна.

Мөн хүүхдийн хүчирхийллээр нийгэм дүүрчихсэн байна. Дарагдсан тоогоор жилд 250 хүүхэд хүчирхийлэлд өртдөг. Жилд 3-5 хүүхэд хүчингийн хэргийн улмаас нас бардаг гэх судалгаа бий. Монгол улсад бузар булай дээрэмчин, авлигач, хүчиндэгч, ёс зүйгүй мөнгө шүтсэн гишүүдээр  монголын төрийн ариун толгой дээр зална гэж хэзээ ч байхгүй.

Тийм учраас  Монгол Улсын Ерөнхийлөгч болон бусад холбогдох хүмүүст хандаж цаазын ялыг сэргээгээч гэж хэлмээр байна. Олон улсад таалагдахын тулд цаазын ялаас татгалзаад байх асуудал байхгүй” гэв.

                   Монголчууд ташуураа барьж, морио унах цаг болсон

Оюунлаг монгол’ ТББ-ийн тэргүүн Л.Өнөрчимэг “Ээжүүд бид хүүхдийн эрхийн асуудалд хамгийн ихээр санаа зовдог улс. Ойрд хүчин, хүчирхийллийн хар  бараан  хэргүүд ард араасаа гарах боллоо. Хүүхдийг хамгаалах байгууллагууд  нь ажлаа хийхгүй байна. Ийм байдлаас болоод уул усны төлөө тэмцэж явдаг байгууллага, бусад ТББ-тай нийлж үр хүүхдийнхээ төлөө тэмцэхээс өөр ямар ч аргагүй байдалд хүрч байна. Бид улс орон хөгжихгүй байна гэж ярьдаг. Аргагүй ч үгүй. Улсаа удирдаж чадахгүй байна.  

Би ММСУХ-д Монгол хүн байдаггүй юм байна гэж бодоод байгаа. Та нар бодоод үз дээ. Адуучин хүн гэдэг бол морио зайдан унаад, уурга бариад явдаг шилийн сайн эрсийг хэлдэг юм.Гэтэл хятадын лууг малгайн дээрээ шүтээд, магнайн дээрээ алт мөнгө шүр овоолоод, өвөр дүүрэн эрдэнэс даахгүй болтлоо өвөрлөөд гүзээ суучихсан адуучин харсан уу? 

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх та   худлаа хэлээд яваад байх шаардлага байхгүй. Монгол морь хилээр гарсаар л  байгаа. Гарахдаа бүр тамын дээдийг үзэж, тамтаггүй их зовлон үзэж  яргалуулж байна. Бид биет зүйлсийг төрийн хамгаалалтад аваад байдаг. Амьдаараа яргалуулдаг монгол морио хамгаалалтад аваач. Монгол моринд бие даасан хууль хэрэгтэй байна шүү дээ.  Эмээлтийн зах, хил дээр  хичнээн морийг яаж тамлаж байгааг мэдэж байна уу? . Тэмцэх хэрэгтэй  гэж  хэлмээр байна” гэв.

Э.Бурам

 

 

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-03-23 202.179.24.229

хараад зүүдэнд ормоор аймаар царайтай авгай хар хэний мөнгөөр хэний түлхээсээр шүлсээ цацаж байгаа юм бол юу бүтээж юу хийсэн хүмүүс юм болдоо хэрүүлийн бузар болсон авгай нар далд ор

Avatar

Anu 2018-03-23 67.81.182.161

MINd medegeech

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.164

Харах царайны улсад ажил хийж үзээгүй маркийн "АВГАЙ" балайрч л байг!!!!!!! Иймэрхүү хувалз маягийн сэжгийн авгай нартай л тэмцмээр байгаа юм

Avatar

he he 2018-03-23 213.49.110.160

ter ENHBOLDIIGOO ooroo amidaaraa garaad ireheer ta nar yah boldoo ee hairt darga min minii darga taniihaa hucheer l bid saihan yavna gej ireed l yah boldoo

Avatar

eeee 2018-03-23 213.49.110.160

odoo naad solioroloo boli hunii gar hol bolj ingej baih ch gej ter Enhbold chini baigaagui yum bish uu herev temtsej baigaa bol bur ug hariutslaga aldsan zohion baiguulalt zorchson humuustei yari bas CHinges gej b** orli

Avatar

Hahaha 2018-03-23 202.9.40.243

Harin tiimee, havar bolood humuusiin syndrom hudluud bnaa. Mongolchuudiin temtsdeg tsag irsen shuu. Havar irlee shuu, huuhnuud ee

Avatar

GARI 2018-03-23 150.129.140.167

EE ENE BALAI ABGAICHYYD YLSIIG XOGJYYLEXYY YYNII OROND GARAA YGAA GEREE TSEBREL TA NARIIG XARAXAD OILGOMJTOI

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.70.34.70

Тэр доор нэг нь "Нэг л их тэмцэл, цааз ярьсан хүмүүс" гэнээ. Тэгээд өөр юу ярихын? Болж байгаа юм юу байгаан энэ улсад?

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.160.35

Хамгийн гол буруутан нь ард иргэд бид өөрсдөө шшүү дээ!!! [Хориотой Үг] нарыг төрийн оройд хэн залсан юм бэ? Бид л өөрсдөө сонгоо биз дээ!! Хэн ч б** тулгаж хүчээр санал өгүүлээгүй!! Өөрсдөө л баяр ёслолын байдалтай гүйж очоод санал өгөө биз дээ? Бузруудыг төрд сонгохоо болих ганц арга нь сонгуульд санал өгөхгүй байх!!!!!!!!!!!

Avatar

zochin 2018-03-23 217.92.209.51

bid songoogui songuuliin har mashiiniig hakarduulaad uursdiiguu songuulchihsan yum chin solir enkhbold uhej dald oroosoi hujaagiin shees.

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.115

Адууны мах ч гоё шvv

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.115

Адууны мах ч гоё шvv

Avatar

монгол 2018-03-23 77.136.86.67

энэ нэг л биш байна даа.. улс орон … идэж ууж. гударч цуслахаа хэзээ болих бэ… ийм СЭТГЭЛГЭЭГ өөрчлөхгүй бол эр орон ард түмэн сүйрээд дууслаа

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.160.74

Би жагсаалд оролцоноо. Үр хүүхдээ бид хамгаалахгүй юм бол өөр хэн хамгаалах билээ

Avatar

Зочин 2018-03-23 150.129.142.100

жагсаад үр дүнд хүрэхгүй. 76-г малын хашаандаа орсон хойно. иргэд зохион байгуулалттайгаар цагийн хувиарьтай ирж тойрон бүсэлж суугаад нэгж орж гарахгүй хайж. тог ус, холбоо гээд бүх хангамж харилцааг зогсоож хэрхэн амьдарч байгаагаа мэдрүүлж хуль тогтоолоо хүссэн хэмжээндээ хүртэл батлуулж өөрчилүүлж ав.

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.5.142

дэмжиж байна. гэхдээ цаазын ялыг биш.

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.102

Төв аймгынхан хохинээ хохин Энхболдоо хаан болглчихоод сар болгон мори уралдуулж хүүхдүүдээ оршуулаад байна биз. Оркууд ийм амьдралдаа дурай юм бол дахин дахин сонгоол байхгүй юу,

Avatar

zochin 2018-03-23 202.179.26.232

M.Enkhboldiin huug erhluuleh gej tumnii huuhduud ami nasaaraa denchin tavilaa gdg oguulber ih zov bnaa. Ter mundag feodol iim baliar um hiij baihaa bolimoor umdoo.

Avatar

Зочин 2018-03-23 150.129.140.236

Хэдүүлээ энэ зуныг сайхан жагсаад өнгөрөөчие. Гадуур цагаар ажиллах ханш навс байна гэнэ. Харин хаа очиж жагсаалын үнэ л өсөх хандлагатай. Элдэв мөргөлдөөн, [Хориотой Үг] самуун, эмх замбараагүй байдлыг үүсгэчихгүй л, биесээ мөрлөчихгүй аятайхан зөрөөд жагсцгаая. АН-н цөөнхийнхөн, МАН-н III ээлжийнхэн, утааныхан, авилгынхан, хүчирхийллийнхэн, офшорынхон, Баярцогтынхон, Мөнхбатынхан, уяач хүүхдүүдийн, эмэгтэйчүүдийн эрхийнхэн, хүний эрхийнхэн, Батхүүгийнхэн, Сугарынхан, Алтжингийнхан, уул уурхайнхан, лицензийнхэн, дахин төлөвлөлтийнхөн, хар тамхиныхан, хилмэгдүүлэлтийнхэн, гол мөрнийхөн, бэлчээрийн даацынхан, монгол малныхан, босоо хөх монголчуудынхан, хэвтээ цагаан өлсгөлөнгийнхөн, дивантай жагсаалынхан, горшоктой цэцэрлэгийнхэн, Бандаашныхан, оюутнуудынхан, ахмадуудынхан, дан сарпантай эмэгчүүдийнхэн, цагаан таягтны холбооныхон гээд зөвхөн нэрс нь хэдэн арван хуудсаар үргэлжлэх их жагсаал цуглаан айсуй. Хурай хурай, хурай. Хийх ажил нь уу? Ёстой утас таслахаас амар гэнэ. Талбайг өдөрт 3 гороолоод, өдрийн 2 хоол идээд, био жорлонд бие засаад, бусад цагт нь утсаа маажаад хэвтэж байдаг гэнэ. Гүй мөн буянтай юм. Ийм байдлаар 10 хоноход 300 мянга бэлэн. Сүйхээтэй байж чадвал байраа захичихаад үсчинд ороод ирэх, утсаа сунгуулахаас эхлээд завсар чөлөөгөөр нь хүүхдээ зөөгөөд, гэртээ харьж цайгаа пурхийлгэж, хоолоо ч порхийлгэж амждаг гэнэ. Эрх баригч намууд маань ингэж л биднийгээ баярлуулах гээд байж. Олзонд баярлахгүй хэн байхав. За та минь зай талбайгаа л аятайхан ашиглаж, тэгээд эвийг нь олоод л гулгуулаад байдаг хэрэг ээ, айн? Хи хи хи.

Avatar

boris 2018-03-23 202.55.191.205

ЦААЗЫН ЯЛЫГ СЭРГЭЭЕ ЧИНГИС ХААН УРВАГЧЫН УУЦЫГ ХУГАЛЖ БОЛООД БАЙСАН

Avatar

Зочин 2018-03-23 1.25.76.154

энколдыг дахин дахин сонгоод байдаг төв аймгийн дураакуудад наад үгээ хэлээч

Avatar

Зочин 2018-03-23 64.119.20.33

М.Энхболд Монгол дах бүх муу муухай зүйлсийг хамгаалдаг гол хүчний толгойлогч болоод байна. Түүнийг татаж унагаавал бүх зүйл цэвэршинэ. 60 тэрбум, ОТ-н луйварын гэрээ, С.Баяр, С.Баярцогт, Ч.Сайханбилэг, Сандуй, АТГ-ын Энхжаргал, Бандааш Гантулга, ММСУХ, Ерөнхий прокурор, Ерөнхий шүүгч, …

Avatar

arai l bish baih aa 2018-03-23 124.126.0.81

Hoorhiig gazar zarsan lgej baaldag yum.Yag unendee ooroo zarsan yu l bol harin hovdog homhoi setgeltei, uluun ovjin nudtei olbonguudiin l hiisen ajil shuu dee. Tend horsson nohod l Enhboldoor orolddog yum. Muu muuhain uur gevel eronhiiologch maani Enhboldiin omno gishne l dee nasand hureegui baihdaa hiisen hulgai heregees avhuulaad 17 chingeleg spirtiig us bolgoson.Tomor zamiin 267 sya dolloriig salhind hiiseg sen geed urtaas urt bolno deer ni avgai huuhen olniig solison geed alban esnii hevleluudeer olon on damjin olon udaa bichigdej baisan medeenees gadna 1988 ond huchingiin heregt holbogdoj baisan gej jig jug yaridag yum bilee medehgui ee

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.70.33.62

М.Энхболдод нэгэн биеийн жаргал байвал түмний зовлон юу ч биш

Avatar

Зочин 2018-03-23 83.76.167.76

Tumur zam tavina geed tom luivar hiisen garaas ehleed tsaazal

Avatar

ee burhan mini 2018-03-23 124.126.0.81

Odoo tegeed eronhiilogchoosoo ehleed tsaadlaad baih bolj baina uu.Ain.

Avatar

иргэд 2018-03-23 59.153.115.169

Маш чухал асуудлыг хөндсөн байна.цагаа олсон асуудал.зөв санал байна,юуны түрүүнд М.Энхболдыг огцоруулах хэрэгтэй,энэ бол миний үг биш,судлагаагаар гарсан олны баримттай үг,ер нь ийм нэр хүндгүй хүн төрийн өндөр албанд байх нь зохимжгүй,харин ч олон жил төрд шургаллаа,одоо болоо юм биш үү?хаварын чуулган эхлэхэд энэ асуудлыг тавьж шийдэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-23 93.26.122.49

Монголд Хүн нь хүлээн түүвээж амь насыг хороож хохироож болдог төр нь тэднийг өршөөдөг хуультай болоод удаж байна даа. С.Зоригийн хэргийн шүүх хурлын явцаас хархад хүний амь насыг хохирооч нь [Хориотой Үг] суугаад шоронгоос элдэв гүтгэлэг хийж хор найруулаад сууж болдог гэдгийг харуулаад байна. Тэр хичнээн ч хүнийг 25 жилийн хугацаанд хохироох боломжтой шүү.Түүнд тэнд хийх өөр юмгүй , Дулаан байр, бэлэн хоолтой юм чинь

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.5.205

Зөв.дэмжиж байна. М.Энх-болдыг шалгах болсон,цагдаагийн хурандаа ,АТГ-ын дарга ,одоо тэтгэвэрт гараад өвгөн генерал болсон Ганболд,ЗЦГ-ын байсан,одоо ШШБЕГ-ын дарга, генерал болсон,сая Ц.Нямдоржид үнэтэй машин өгсөн Амгаланбаяр нар хамгаалж,өөгшүүлж,авлигаас авсан ,үүнийг хүн бүхэн мэддэг ,цол,форм,эд хөрнөгийн хурааж ,М.Энхболдыг гэр бүлээр зайлуулах цаг бодсон.дээр мөн Элбэгдорж,Хурц 2-ыг бас шалгаж [Хориотой Үг] хий? Мориндоо мордох цаг болсон ?

Avatar

Энэ хүмүүсийн буруу гэхэд хэцүү 2018-03-23 66.181.185.80

Энэ хүмүүсийн буруу гэхэд хэцүү. Хавар болохоор монголчууд бидний синдром хөдөлдөг шүү дээ.Энэ хүмүүсийн гоё ганган хувцсыг хараад миний ч синдром хөдөлж байна. ХУВЦСААРАА БИШ, АЖЛААРАА, ОЮУНААРАА ГАЙХУУЛ гэж хэлэх гээд л синдром минь хөдлөөд байна даа

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.179.31.55

za bolidoo unen uym helsen bn.

Avatar

Зочин 2018-03-23 83.76.167.76

Harah tsarainuu buzar hugshin yanhanuud. Mongol buzartjee Genko yah ve

Avatar

Зочин 2018-03-23 83.76.167.76

Genko iin huuhnuud suuj bna. Ed nart itgeh debile ch oldohgui

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.170.80.25

Нэг л их тэмцэл, цааз ярьсан хүмүүс.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.242.254

Эмэгтэй хүн, эхчүүд хүн цаазлая гээд явж байгаа нь аймшиг. Хүчиндэгчийг цаазалснаар хүүхдэд учирсан хор хохирол өчүүхэн ч арилахгүй. Харин хүүхдүүдийг яаж хүчирхийллээс хамгаалах тухай бодох ёстой. Урьдчилан сэргийлэх тухай бодох ёстой. Архидалтыг үгүй болгох, ажилгүйдлийг арилгах, гэр бүл салалтыг багасгах, [Хориотой Үг] донтнуудыг эмчлэх, хөнгөлөх гэх мэт. Цаазалдаг улс оронд хүчиндэгч нар гэрч үлдээхгүйн тулд амьд үлдээдэггүй гэсэн. Харин хүүхдээр уралдааны морь унуулахыг бүрмөсөн зогсоох нь зөв.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.43.198

Энэ эмэгтэйн яриаг сонсоод "АЙДАСТ АВТАВ" ,,,,,,???? ЭХ ХҮН хүнийг ЦААЦААР АВАХ ЮМ ЯРЬЖ байх юм??? эх, ээж хүний сэтгэл МОНГОЛ ЭХЧҮҮДЭД БАЙХГҮЙ БОЛСОНД ХАРАМСАНА ???

Avatar

Ээж 2018-03-23 202.21.125.130

Хүүхдүүд хүчирхийлэлд өртөөд зовж шаналаад заазуурдуулаад, ширхэг шүдгүй болтлоо зодуур амсаад, 1,8 настай хүүхэд хүчирхийлүүлээд байгаа лав сонсоогүй байх. Үйлдэгчдэд нь та яасан их хайртай байх юм????????

Avatar

Зочин 2018-03-23 150.129.142.100

архи үййййййлдвэрлэгчид их хурал сууж, морь уяач нэрт наймаачид их хуралд сууж, алт ухаж хөрсөө бэлчээрээ хорлож, улсаа 10 төгрөгөөр зарж байгаа хүмүүс, …………….гээд их л хар данс байгаа. тийм хүмүүсийг цаацуураар цавчиж хаях нь зөв. хорт хавдарыг огтолж хаяж байгаа шүү дээ. улсын хорт хавдарыг цаацаар л анагаах болно.

Avatar

Зочин 2018-03-23

Эд ажил хийдэггүй завтай хүмүүс байх

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.2.93

Явж явж Миеэгомбын Энхболд шиг монголоо гэсэн эх оронч алга байна.

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.189.122

МИЕЭЧ УЛААНБААТАРЫН ГАЗРЫГ ХУВИЙНХАА ГАЗАР ШИГ Л ДАМАЛЖ ЗАРСАН ДАА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-23 64.119.18.68

Хавар өвчин сэтэрдэг.

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.2.93

Өвчтэй авгайчууд өвчигнөхөө боль. Нэг их гоё дээл өссөн хоосон толгойнууд, чааваас…

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.5.142

өмнөөс чинь дугарч байгаад харин баярлалаа гэж хэлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.40.222

хаврын өвчин

Avatar

yagad humuus.g iim ikh buhimdald hurgej bgag 2018-03-23 106.130.218.73

humuus zugeer tevcheed tarhia ugaalgad yavaad baihgui l dee…horhoig bied ni hureher atirdag gedgiin

Avatar

mgl 2018-03-23 43.228.129.77

demjij baina, odoo bid ireeduin sain saihniihaa tuluu ugee helj, bolohgui bol medruuleh tsag boljee.

Avatar

Иргэн 2018-03-23 64.119.18.164

Муу хөлсний баагнууд

Avatar

сайханбилэг 2018-03-23 49.0.219.172

дэмжиж байна

Avatar

Ташуур маань хаана байна аа 2018-03-23 202.72.245.207

ҮНЭХЭЭР БОСОХ ЦАГ БОЛЖЭЭ, ХУР ЛИЙЗУУД ХЭЗЭЭ Ч МОНГОЛ ХҮНИЙ ҮРСИЙГ ХАЙРЛАХГҮЙ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ ШҮҮ ДЭЭ, БИДНИЙГ ҮНЭНДЭЭ МАЛНУУД ГЭЭД ТООХ ЧҮГҮЙ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ,

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.98.10

Хаврын синдром эхэлжээ. Хөдөлгөөний дутагдалд орсон гар утас маажсан нүд нь анивчсан хүүхдүүдээс морь малтай ноцолдож унаж байгаа хүүхдүүд хавьгүй илүү бидний ирээдүй

Avatar

Ташуур гэдэг үгээ ч мэдэхгүй байж 2018-03-23 66.181.187.56

Энэ авгайчууд тэгээд Монгол улсыг мандуулах юм уу? Ёстой хөөөөөх инээээд хүрчихлээ.

Avatar

ЗОЧИН СУДЛААЧ 2018-03-23 202.9.42.230

ӨРӨВДӨЛТЭЙ ХЭДЭН АВГАЙ СУУГААД БУСДЫН ЗАХИАЛГААР ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЖ БАЙХ ШИВДЭЭ,БӨЛЦӨН УЛЦАН ХЯТАД ОРОС КАЗАК БИД БҮГД МОНГОЛЫН ИРГЭД,,МОНГОЛ ГЭЖ ҮНДЭСТЭН БАЙДАГГҮЙ ЮМШҮҮ,,МОНГОЛ БОЛ УЛСЫН НЭР,,,,НЭГНЭЭ МУУЛАХААР ЗҮГЭЭР ӨӨРИЙНИ САНАЛ ХҮСЭЛТИЙГ САЙХАН ТОД ЯРЬЧИХ ХЭРЭГТЭЙ,,ЭНХБОЛД ШИГ АЖИЛСАГ ХҮМҮҮС МАНАЙД ОЛОН БИШШҮҮ,,ХҮҮХДҮҮД НЬ АЖИЛСАГ ДАРУУ АЖИЛЛААД ЯВААД БАЙГАА ХАРАГДАХ ЮМ,,,,НЭГНЭЭ МУУЛХААР ДЭМЖИЖ ХАМЖИЖ Л ХӨГЖИНӨШҮҮДЭЭ,,АН АРАЙ МУУХАЙ УЛС ТӨР ХИЙЖ ЖИРИЙН ИРГЭДИЙГ ИХ МУУХАЙ АШИГЛАЖ БАЙНАДОО,,,ХӨӨРХИЙ ЭНЭ ХЭДЭН АВГАЙ ГҮНДАЛАЙН ХЭЛДГЭЭР ХЭРЭГЛЭСЭН ГОНДОМ ШИГ АШИГДАГДААЛ ӨНГӨРНӨ,ДӨӨ
,

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.179.31.109

Би ММСУХ-д Монгол хүн байдаггүй юм байна гэж бодоод байгаа. Та нар бодоод үз дээ. Адуучин хүн гэдэг бол морио зайдан унаад, уурга бариад явдаг шилийн сайн эрсийг хэлдэг юм.Гэтэл хятадын лууг малгайн дээрээ шүтээд, магнайн дээрээ алт мөнгө шүр овоолоод, өвөр дүүрэн эрдэнэс даахгүй болтлоо өвөрлөөд гүзээ суучихсан адуучин харсан уу? Шулуухан хэлэхэд Хятад хүнээр удирдуулсан ММСУХ-г татан буулгах хэрэгтэй. Өвлийн уралдааныг дахиж хэзээ ч явуулах шаардлагагүй.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.179.31.109

Би ММСУХ-д Монгол хүн байдаггүй юм байна гэж бодоод байгаа. Та нар бодоод үз дээ. Адуучин хүн гэдэг бол морио зайдан унаад, уурга бариад явдаг шилийн сайн эрсийг хэлдэг юм.Гэтэл хятадын лууг малгайн дээрээ шүтээд, магнайн дээрээ алт мөнгө шүр овоолоод, өвөр дүүрэн эрдэнэс даахгүй болтлоо өвөрлөөд гүзээ суучихсан адуучин харсан уу? Шулуухан хэлэхэд Хятад хүнээр удирдуулсан ММСУХ-г татан буулгах хэрэгтэй. Өвлийн уралдааныг дахиж хэзээ ч явуулах шаардлагагүй.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.100.210

Хавар болохоор хүний сэтгэл хямардаг байх наад сүржин үгээ арай зөөлрүүлж болохгүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.43.208

Естой дэмжиж байна тэр муухай хужааа эмгэний булцэн хужааг ял эдлуулж монголчууд бид дарж авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.243.162

төвд гаралтай жанхуу хулгайчийг ч гэсэн огцруулж [Хориотой Үг] хийх хэрэгтэй!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж