“Энержи ресурс” нүүрсний экспортын үнийг хамгийн өндөр тогтоожээ | News.MN

“Энержи ресурс” нүүрсний экспортын үнийг хамгийн өндөр тогтоожээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.23-нд нийтлэгдсэн

“Энержи ресурс” нүүрсний экспортын үнийг хамгийн өндөр тогтоожээ

“Энержи ресурс” нүүрсний экспортын үнийг хамгийн өндөр тогтоожээ

“Энержи Ресурс” компани Монголын нүүрсний экспортын үнийг хамгийн өндрөөр тогтоосон рекорд амжилтыг үзүүлжээ. Үүнийг тус компанийн 2017 оны санхүүгийн тайлангаас харж болно. “Энержи Ресурс” компани нүүрсийг Монголдоо боловсруулж, нэмүү өртөг шингээж экспортолдог. Иймээс 2017 онд нүүрсний борлуулалтын үнийг өнгөрсөн оныхоос 70 орчим хувиар өсгөж, дунджаар 130.3 ам.долларт хүргэсэн байна.

Мөн тус компани өнгөрсөн онд 310 сая ам.доллар буюу 760 орчим тэрбум төгрөгийн цэвэр ашигтай ажилласан байна. Энэ эерэг үзүүлэлт Энержи Ресурс нүүрсийг дотооддоо боловсруулж баяжуулан, нэмүү өртөг шингээдэгтэй шууд холбоотой.

“Энержи Ресурс” компани 2017 онд нийт 8.3 сая тонн нүүрс олборлосон байна. Үүний 8 сая тонныг дотооддоо боловсруулж, 4.4 сая тонн баяжуулсан коксжих нүүрсэн бүтээгдэхүүн экспортолжээ. Энэ нь 476 сая ам.доллар буюу 2017 оны дундаж ханшаар 1.2 их наяд төгрөгийн экспортын орлого болж эдийн засагт орсон байна. Монгол Улс нүүрсээ түүхийгээр нь биш боловсруулж гадны зах зээлд борлуулах нь өндөр үр ашигтай гэдэг нь Энержи ресурсын тайлангаас харагдаж байна.

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mongolia 2018-03-23 66.181.161.101

Eh orondoo bylag bvteej bga gazar ataarhsn 1 ni yahwe booj vheh gd baij yadj bh shig

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.105

энэ компаний авилгалын дэргэд Баярцогтынх хүүхдийн тоглоом. энэ комдани монголыг залгиж байгаа

Avatar

Erleg 2018-03-23 66.181.161.101

Chi yu hiisen yumbe ooroo

Avatar

Чук 2018-03-23 112.72.11.106

Энержи рэсурс ноднин жил ЭТТ н олборлож буй нүүрсийг бид худалдаж авъя гэж боловсруулж угаагаад экспорт гаргая наашаа ачаад ир гээд бараагүй шүү дэ. Нөгөөдүүл нь TTJV билүү хятад компаниар ухуулдаг тэгээд хил гараад хятад ченжид хямдхан зардаг. Төмөр замыг гацаадаг нэг шалтгаан бол энэ шүү дэ. Үүн дээр Орос болон Зи Жэнко нарын санаа эрх ашиг нийлдэг. Хэдэн жилийн дараа гарцаагүй баригдах энэ луйвар хэр удаан үргэлжлэх нь ерөнхийлэгчийн засаглалаас хамааралтай гэсэн шү

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.189.122

ЭНЭ ЗҮГЭЭР Ч РЕКЛАМДААД БАЙГАА ЮМ БИШ !!! ЦААНАА ТОМ ХУЛГАЙ ХИЙХ НЬ ДЭЭ !!!

Avatar

zochin 2018-03-23 77.111.245.14

Битгий [Хориотой Үг] юу ч мэдэхгүй байж

Avatar

Record 2018-03-23 43.242.243.198

record тогтоочоод ногдол ашиг тараадгүй муу л байна даа хувьцаат компаний мөн чанарыг алдагдуулж хувьцаа эзэмшигчидээ хохироож ашигаа өөртөө үлдээж байгаа нь Ж.Оджаргалын шунал хязгаар үгүй болохыг харуулж байна

Avatar

П 2018-03-23 122.201.22.31

[Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.189.122

МСS мэргэжлийн хахуульчид даа !!!

Avatar

Enginner 2018-03-23 27.123.212.137

Эрдэнэс ТТ н олборлолтыг ttjvco chalco гэж Хятад компани хийдэг, Монгол нэртэй болхоос ийм л байгаа юм даа

Avatar

Batu 2018-03-23 202.9.40.82

Ashigtai ajillasan bol huvitsaandaa nogdol ashig huvaa l daa

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.184.80

Муу [Хориотой Үг] Оджаргал нүүрсний өрөмийг нь өөртөө авж хусамыг нь ард түмэнд өгсөн. Энүүнээс их татвар улсад орж ирэх ёстой. 8 сая тонноос 1 их наяд татвар төлсөн гэж юуугаа хуцаад байнаа? 10 их наяд дор хаяж төсөвт суусан байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-23 103.229.120.125

Сайхан мэдээ байна

Avatar

Болдко 2018-03-23 178.62.208.24

Төрийн компани тэгэхэд Тавантолгойн нүүрсийг жинхэнэ үнэгүйдүүлээд, хамгийн сайн чанарын нүүрсээ ичихгүй 50 доллараар зараад суугаад байгаа. Ийм мундаг компаниудаа ажиллуулж, ашиг орлогоо өндөр байлгаж болдоггүй юм уу?

Avatar

Bar 2018-03-23 66.181.189.247

Chimeegyi bsan ni deer dee! Tegekhgyi bol Zika Enkhbold sonssvol omdondoo shees aldaad margaash ulsad khuraaj avna geed yarina!! Mashinaar zoovol olon jolooch ajiltai bolno gej yaridag ukhasntsi khynshdee! Excovatar ch khereggyi! Khyrzeer achval bykh Mongolchuud ajiltai bolno gej bas yarij bna lee! Z.enkbold. Mair Ukhaantai khyndee!

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.236.170

Залуу бол энэ компанид ажиллаж, үнэт зүйл, бахархал бүтээх юмсан.

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.117

Монголын баялгийг 100% авчихсан гарууд штээ. Энэ рекорд гээд байгаа нь маньд ямар ч хамаагүй Хэдхэн хүн л завшаад дуусгаж байна

Avatar

Zochin 2018-03-23 150.129.141.238

Zev bodlogo barij ajillaj baigaa company sevhiigeed bosood irdeg yum baina, ulger avmaar yum, ulsiin company gesen yumnuudaa hurdan huvchilbal taarna

Avatar

анхааруулга? 2018-03-23 43.228.131.206

олон юм ярилгүй ялангуяа ашиг орлогоо зарлалгүй дуугай ажлаа хийгээч тэхгүй бол ням дорж сайд гуай нэг л өдөр төрд авах ёстой гээд ээлжит дээрмээ хийнэ шүү??? өөрт халдаагүй чоныг өлзийтэйд битгий тооцоорой????

Avatar

зочин 2018-03-23 202.9.40.133

Энержи ресурс нь ТТ-н лицензийг ВНР хаяад явахад нь авч хадгалж байсан гавьяаг бас мартаж болохгүй. Хэрэв гадных авсан бол ТТ бүгдээрээ ЭТТ будаа болох байлаа ингэж гавьяа байгуудсан Сү, Батбаолдыг муулдаг нь буруу юм

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.236.170

Маш сайн байна, Монгол хүний үнэлэмжийг болон Монгол хүн хийж чаддаг юм гэдгийг харуулж, том сэтгэж дэлхийн хэмжээний компани болохыг ереее. Төрийн малнууд яахав хэрүүлээ хийгээд хөлөө жийлцээд сууж тамын тогооны үлгэрээ яриад сууж байг.

Avatar

Зочин 2018-03-23 182.160.1.150

Төр хэзээ ч, бүр ямагт муу мэнэжэр байдаг. Норвеги нтр баялаг нь төрийн эзэмшилд байдаг боловч мэнэжмэнт нь хувийнх байдаг аж. Эрдэнэс Таван Толгойн мэнэжмэнтийг Энержи ресурст өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Selenge 2018-03-23 66.181.168.8

Ажлын амжилт хүсье

Avatar

Boljde 2018-03-23 66.181.161.19

Neh ch gesen udsenii xxk sain yavbal ajild ni amjilt!

Avatar

ИРГЭН 2018-03-23 27.123.214.121

МАШ БАГА. ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМАНД АРГА БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.121

улсад хэдэн төгрөг өгсөн юм бэ

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.131.244.210

ЭНЕРЖИ ИЛҮҮ, ЭТТ МУУ ГЭЭД БАЙХ ЮМ БАЙХГҮЙ. НҮҮРС ГЭВЧ, ХОЁР ӨӨР БҮТЭЭГДЭХҮҮН ЮМ. ДААВУУ ЗАРДАГ ХҮНИЙГ ӨМД ЗАРДАГ ХҮНТЭЙ ШУУД ХАРЬЦУУЛАХ БОЛОМЖГҮЙ. ӨМД ХЭДИЙГЭЭР НЭМҮҮ ӨРТӨГ ШИНГЭСЭН Ч, ДАВУУНЫ ЗАХ ЗЭЭЛ САЙН БАЙГААД ӨМД НЬ ЗАРАГДАХГҮЙ БОЛ ДАВУУ ҮЙЛДВЭРЛЭГЧ ИЛҮҮ БАЙНА.
ЭНЕРЖИГИЙН ХУВЬД УГААХ ҮЙЛДВЭР БАЙГУУЛЖ, МАШ ИХ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙСЭН. ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ХӨӨСРӨЛИЙН ҮЕД ТООЦООЛОЛ ХИЙСЭН УЧРААС ЗАХ ЗЭЭЛ МУУДАНГУУТ МАШ ХҮНД БАЙДАЛД ОРСОН. ЕР НЬ ДАМПУУРАХАД ХУРУУ Л ДУТУУ БАЙЛАА. ХАРИН МОНГОЛЧУУД БИД БҮГДИЙН АЗ БОЛОХОД ЭНЭ КОМПАНИ ДАМПУУРАЛГҮЙГЭЭР, ТААТАЙ ҮЕТЭЙ ЗОЛГОСОН ЮМ.
ЭРДЭНЭС ТАВАН ТОЛГОЙН ХУВЬД ТҮҮХИЙГЭЭР НЬ ГАРГАДАГ. ГЭХДЭЭ ЦААШИД БОЛОВСРУУЛАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨТЭЙ. ЮМ ШАТ ШАТААР ЯВНА. ХАРЬЦАНГУЙГААР БАГА ЭРСДЭЛТЭЙ, ХЯМРАЛЫН ҮЕД БОЛ ТЭСЧ ҮЛДЭХ АРГА БАРИЛ ЮМ. УЧИР НЬ ХИЛ ГАРААД Л ХЯТАДЫН ӨЧНӨӨН ХЯМД УГААХ ҮЙЛДВЭРҮҮД БАЙНА. НҮҮРСНИЙ ЭРЭЛТ ИНГЭЖ ОГЦОМ ӨСӨӨГҮЙ БАЙСАН БОЛ ЭНЕРЖИ БАЛРАХ БАЙСАН. ЭРДЭНЭС ЯВЖ Л БАЙХ БАЙСАН. 2017 ОНЫ САНХҮҮГИЙН ТАЙЛАНГААР ЭРДЭНЭС МӨН Л МАШ САЙН ГАРСАН БАЙСАН. ЭД БҮГД Л ЗАХ ЗЭЭЛИЙН СЭРГЭЛТИЙН ҮР АШГИЙГ ХҮРТЭЖ БАЙГАА КОМПАНИУД ЮМ. НЭГ ИХ ТУЙЛШРААД БАЙХ ЯВДАЛГҮЙ. ТӨРИЙН ӨМЧИТ КОМПАНИД ШАХАА, ЦАВЧАА БАЙДАГ УУ ГЭВЭЛ БАЙГАА, ТЭР УТГААРАА БОЛ ЗӨВ ШҮҮМЖЛЭЛ. ГЭХДЭЭ ЭНЭ БОЛ 2016 ОНД ЭРДЭНЭС ТАВАН ТОЛГОЙГ ЭНЕРЖИ ШИНХУАД ЗҮГЭЭР ШАХАМ ХЯМД ӨГӨХ ГЭЖ БАЙСНЫГ ЗӨВТГӨХ ХЭМЖЭЭНИЙ ШАЛТГААН БИШ.

Avatar

bi 2018-03-23 202.9.44.71

Сэтгэгдэл…end erhii dodorhoi bn

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.214.121

эдний нүүрс бол хамгийн чанартайн. Баяр [Хориотой Үг] хамгийн чанартай ордын энэ хувалз нарт өгөөд муугийн ард түмэн үлдээсэн өвөө. Одоо Энержи ресурсийн татварт хэдэн төгрөг ард түмэнд хичнээн мөнгө өгсөн нь сонин байна. Монголын баялгийн тэд ганцаар эзэмших эрхгүй

Avatar

Зочин 2018-03-23 124.158.94.88

Хэрвээ эд нараар төмөр зам тавиулчихсан байсан бол орлого ашиг нь бүр их болох байсан байх даа. Ядаж л байгал сүйдэхгүй байх байсан.

Avatar

яяя 2018-03-23 202.131.225.197

Good Job!! amjilt husie. Odoo nogoo ard tumnii ner zuusen toriin TT -l iim bolgomoor bna daanch bolomjgui l dee

Avatar

munkhuu 2018-03-23 27.123.212.136

Жинхэнэ менежмент
чинь энэ дээ. Төрийн бидний ард түмний гээд бгаа этт бол энийг сонсоод ичих булчирхай нь ажилладаг байгаа даа. Өөрсдийгөө мундаг ажиллаад байгаа л гэу реклам хийгээд байгаа нөхдүүд дээ,

Avatar

Зочин 2018-03-23 45.117.32.4

Энэржи рэсурсийг бол дэлхий шүтдэг шүү дээ.Хятад Монголчуудыг маллаад байгаач энэржи рэсурсийг яаж ч чадахгүй аманд нь багтдаг гэсэн.Хятадуудыг ганц шулдаг ганц компани даа.

Avatar

eej 2018-03-23 103.26.192.106

mundag

Avatar

михал 2018-03-23 144.138.241.204

Төрийн ТТ болохоор угаалгүй түүхийгээр нь 50$ иар гаргана. Ар өврийн болон зуучлалын мангасуудаар дүүрсэн , тэд нь олсон жаахнаар нь тансаглан бөөн өрөнд умбуулна. МИАТ, ТТ бүгдийг хувчил

Avatar

Зочин 2018-03-23 49.0.141.14

Энержи ресурс мундаг, төрийн Эрдэнэс гэх мэт ичиж үхмээр.

Avatar

зочин 2018-03-23 178.62.220.63

эдний менежмент үнэхээр сайн. ийм компаниар л тавантолгойд менежмент хийлгэж, нүүрсийг үнэ хүргэмээр байгаан

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж