БНСУ-ын Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг баривчиллаа | News.MN

БНСУ-ын Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг баривчиллаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.23-нд нийтлэгдсэн

БНСУ-ын Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг баривчиллаа

БНСУ-ын Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг баривчиллаа

Сөүл хотын шүүх БНСУ-ын Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг авлига авсан, татвараас зайлсхийсэн хэрэгт буруутган баривчлах шийдвэр гаргажээ. Тиймээс өчигдөр /2018.03.22/ түүнийг баривчиллаа. 

Ерөнхийлөгч асан И Мён Бакийг 11 тэрбум вонын авилга авсан, эрх мэдлээ урвуулан ашигласан, сонгуулийн хуулийг зөрчсөн, баримт бичгийн хууль бусаар хадгалж байсан зэрэг нийтдээ 12 зүйл ангиар буруутгаад байгаа юм.

Хэрвээ шүүхээс 76 настай И Мён Бакийг буруутай хэмээн тогтоовол түүнд 45 хүртлэх жилийн хорих ялаар шийтгэх юм байна.

И Мён Бак нь 2008-2013 оны хооронд БНСУ-ын Ерөнхийлөгчийн албан тушаалыг хашиж байсан. Үүнээс өмнө, тэрбээр Сөүлийн хотын захирагч болон Hyundai Engineering and Construction барилгын компанийн ерөнхий захиралаар тус тус ажиллаж байв.

А.Анир

Эх сурвалж: TASS

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хахах 2018-03-23 103.57.95.47

энхбаяр сонсохгүй байна сонсохгүй байна гэдэгсэн хахаха

Avatar

Xuuli 2018-03-23 101.235.67.29

Xyylia deedelj bn sh dee manaixan xyylichid ni tom avilga abaad bayr xoortei suuj bn shyy.odoo 2 eronxiilogchoo xiilee Solongos uls xuulin deer amidar geed jishee bgaad bxiin.Bayrtsogt ni mongo tsusalchixaadl naiziin mongo geed ulaan tsaim melzex um Shuuxiin xen ulaan tsaim ilt umaa gardsan baij bishee xudalchuud xulgaichuud nuurlesen bn

Avatar

Xuuli 2018-03-23 101.235.67.29

Xyylia deedelj bn sh dee manaixan xyylichid ni tom avilga abaad bayr xoortei suuj bn shyy.odoo 2 eronxiilogchoo xiilee Solongos uls xuulin deer amidar geed jishee bgaad bxiin.Bayrtsogt ni mongo tsusalchixaadl naiziin mongo geed ulaan tsaim melzex um Shuuxiin xen ulaan tsaim ilt umaa gardsan baij bishee xudalchuud xulgaichuud nuurlesen bn

Avatar

Fjjf 2018-03-23 122.201.21.144

Huzuigui novshiig hutdan barildaa. Tom hulgaich.

Avatar

Зочин 2018-03-23 27.123.212.141

УЛСЫНХАА ТӨЛӨӨ ХИЙЕ ГЭСНЭЭ ХИЙСЭН БОЛ ИНГЭЭД ДУУСАХАД ХАРАМСАХ ЮУН. БУУНГУУТ НЬ Л ХЭСЭГ БАЙЛГАЖ БАЙГААД ШУУД ЦААЗААР АВСАН Ч БОЛНО. ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ХҮН УЛСЫНХАА ТӨЛӨӨ ДУУСАЖ ЧАДДАГ БХЙХ ЁСТОЙ. ЕРДӨӨ ИЙМ ОЙЛГОЛТЫН ТӨЛӨӨ Л ДУУСДАГ БАЙХАД БОЛНО. ЧАДАХГҮЙ БОЛ ЭНЭ АЛБАНААС ХОЛХОН БАЙ.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.43.73

Эд нар монголчууд шиг эх орноо зараагүй монголд улс төрчид эх орноо зарж баяжаад ялгүй жаргаад явж бна

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.43.73

Солонгос ёрөнхийлөгч байсан бүх хүнээ шалгаж хорьж зарим нь шудрага гэдгээ баталж амиа хорлож байх юм манайд бол хагартлаа баяжаад гадаадад тасаглаад явж бна

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.155

АРАБ ,ХОЙД АФРИК, СИРИ ГЭЭД АНУ -Г ДЭЛХИЙН ШУДРАГА ХҮН ТӨРӨЛХТӨН ОЛОН НИЙТ ХАРЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.155

ЭНЭ БОЛ ХОЙД СОЛОНГОСТОЙ НЭГДЭХ АСУУДАЛ АНУ-Д АЮУЛТАЙ БАЙГАА УЧИР ӨМНӨД СОЛОНГОСЫН ТӨРИЙГ АНУ БУЖИГНУУЛЖ БАЙНА ДАА .ӨМНӨД СОЛОНОС ГЭДЭГ ТОГЛООМЫН УЛСАА ТРАМП МЭДЭЖ БАЙНА ДАА …ИНГЭДЭГ Л ЛУЙВАРЧИД БОЛ АНУ МӨН .ЕР НЬ ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИХ ХЭРЭГТЭЙ .ОХУ,ХЯТАД ХОЙД СОЛОНГОС 3 АНУ-Г ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИХ ХЭРЭГТЭЙ УСТӨРӨГЧИЙН БӨМБӨГ ЦАХИЛГААН СОРОНЗОН АЯНГА БАЙХАД Л АНУ БУДАА ШҮҮ ДЭЭ.. ТИВ ЦӨМИЙН АЮУЛД ХОРДОО Л БИЗ ЯАДАГ ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2018-03-23 66.181.164.214

солиотой юм уу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.9.40.167

Ийм өвчтэй юмнууд азаар цөөхөн байх юм даа

Avatar

OKO 2018-03-23 202.179.31.47

ZA ENE HEDEN ABILGACHIDAAS YAJ SALAH BE ARD TUMEN

Avatar

зочин 2018-03-23 64.119.24.19

Бусад улс орнууд авлигатай жинхэнэ утгаар нь тэмцэж байна даа.
Гэтэл манайх яаав?

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.21.106.132

Парламентын засаглал хамгын зөв сонголт юм байнаа ….

Avatar

ким 2018-03-23 103.9.90.98

[Хориотой Үг] орох хүн л Солонгосын ерөнхийлөгч болдог юм байна дөө.

Avatar

зочин 2018-03-23 202.9.41.168

БНСУ-Д ХУУЛЬ ҮНЭХЭЭР САЙН ҮЙЛЧЛЭХ ЮМАА. МАНАЙ ДЭЭДЧҮҮЛ 28 ЖИЛ ГАДААД РУУ ТЭНЭЖ ТУРШЛАГА СУДЛАХДАА ИЙМ САЙН ТУРШЛАГЫГ ЯАГААД ЭХ ОРОНДОО НЭВТРҮҮЛЭЭГҮЙ ЮМ БОЛ ????????????????????????????????? ЭНЭ ТУРШЛАГЫГ НЭН ЯАРАЛТАЙ МОНГОЛДОО НЭВТРҮҮЛЭХИЙГ Х.БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2018-03-23 209.89.142.82

Солонгос ерөнхийлөгч болгон л [Хориотой Үг] орох юм. Kim Dae-Jung (1998–2003)
Roh Moo-Hyun (2003–08)
Lee Myung-Bak (2008–13)
Park Geun-Hye (2013–17)
Бүгд [Хориотой Үг] орсон, зарим нэг нь мөрдөн байцаалтын явцад хаднаас үсэрсэн.

Avatar

Зочин 2018-03-23 202.180.220.70

Сүүлд бүүр эд нар ерөнхийлөгчийн ёс зүйг ашиглаад худлаа шийтгээд байдаг юм болов уу гэж боддог боллоо кк

Avatar

koreagoos 2018-03-23 163.152.151.8

Сэтгэгдэл…Harin tiimee heregleerei gesen mongo baidag tuuniigee iheer hereglesen ch geh shig ene zugeer uls toriin oshoo avalt. Ooroo ch bas heleed l baigaan hoorhii ene orond ene oshoo avalt duusahgui bolloo doo.

Avatar

kk 2018-03-23 203.91.115.39

manaid bol idej idej daraa ni elchin said,eronhiilogch

Avatar