Нийгэмдээ гологдсон эрчүүд | News.MN

Нийгэмдээ гологдсон эрчүүд

СЭДЭВ 360

Нийгэмдээ гологдсон эрчүүд

Боловсролыг чухалчлах болсон өнөөгийн нийгэмд эрэгтэй болон эмэгтэй хүмүүс бие биедээ хандах хандлага, тавих шаардлага нь өөрчлөгдөж байна. Үндэсний Статистикийн Хорооноос /ҮСХ/ гаргасан судалгаагаар, Монгол эмэгтэй таван хүн тутмын нэг нь буюу 20 гаруй хувь нь дээд боловсролтой, харин эрчүүдийн дөнгөж 10 хувь нь дээд боловсролтой гэв. Мөн Сэтгэл судлалын үндэсний төвийн хийсэн судалгаагаар, эрчүүд амьдрах ухаан болон сэтгэлзүйн боловсролоороо эмэгтэйчүүдээс доогуур түвшинд байгаа дүн гарчээ. Тэгвэл Монголд эмэгтэйчүүдэд тохирох эрчүүд байна уу? Төр засагт дийлэнх нь эрчүүд ажилладаг хэр нь тэд яагаад эрчүүдийнхээ боловсролын төлөө дуугардаггүй юм бэ? Монгол эрчүүдийн боловсрол яагаад ингэтлээ хаягдах болов.

Энэ асуудлыг СЭДЭВ-360 хөндлөө

"Болор дуран"-аар шалгав.

87 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ИРГЭН 2018-03-22 202.179.31.49

МОНГОЛ ЭРЧҮҮДИЙГ ХҮҮХНҮҮД НЬ ГОЛЖ БАЙНА ЯАГААД ТЭД АРХИЧИН ХООСОН ТОЛГОЙНУУД ЯМАРЧ СОЁЛГҮЙ АМАА Ч УГААДАГГҮЙ ЮМ ҮЗЭЖ НҮД ТАЙЛААГҮЙ МӨРТЛӨӨ ИХ ЗАНТАЙ ТӨЛӨВШСӨН ҮЗЭЛГҮЙ ЗА ТЭГЭЭД ЖААХАН МӨНГӨТЭЙ БОЛЧИХВОЛ ТЭНГЭРЭЭС БУУСАН АМЬТАН БАРАГ ХҮН БИШ БОЛНО ДОО ДАРГА БОЛГОЧИХВОЛ ЗАМАА ХАРАХГҮЙ ТЭНГЭР ХАРЧИХНА ХАМРАА СӨХНӨ ГЭДЭГ НЬ БОЛНО ДОО

er huued 2018-03-22 69.157.77.134

erchuudyn zoliosond emegteichuud bolovsroltoi bolson. er em huuhedtei ail ohinoo l surguuli yavyyldag bolomjooo bodood.

зочин 2018-03-22 202.9.40.36

Эрэгтэй эмэгтэй хүүхдийн сургууль тусдаа байвал. Эр хүний үнэлэмжийг өсгөх нь чухал. Багаасаа эмэгтэй хүнд дарамтлуулсан эрчүүд сул дорой амьдралаа авч явах чадваргүй болсон нь өөртөө итгэлгүй болж байна. Ийм сул дорой эрчүүд хүүхнүүдэд ухамсартай байраа тавьж өгч байна.

Эмэгтэй хүн эрийн сайнд жаргаю 2018-03-22 122.201.21.187

Ийм үг байдаг даа. Эрчүүдээ доош нь жийгээд байдаг авгай, хүүхнүүд аз жаргалаа өөрөөсөө хөөж байгаа хэрэг. Эр хүнээ хүндлэх сэтгэл энэ нийгэмд ерөөсөө дутагдаад байгаа юмөө.

Зочин 2018-03-22 122.201.21.187

Дунд сургуульд сургалтын арга барил эрэгтэй хүүхдийн сэтгэлгээнд таардаггүй. Зүгээр л цээжлүүлээд байдаг. Юмыг эрэгцүүлж тунгааж бодох дуртай эрэгтэйчүүдэд энэ сургалтын арга барил зохидоггүй. Харин юмыг цээжилж тогтоогоод эргээгээд бөөлжчихдог охидуудад бол энэ нь амархан байдаг. Тэгээд хамаг олигтой хуваарийг нь өрсөөд авчихна. Нөгөө онц сурсан охидууд нь амьдрал дээр гараад ямар ч үр бүтээмжгүй. Гологдсон эрчүүд нь үүрэх ёстой ачаагаа үүрэхээс л өөр аргагүйд хүрнэ. Боловсролынхоо хэмжээгээрээ л улс орноо авч явна. кк кк.

Зочин 2018-03-22 122.201.21.187

Монгол эрчүүд арчаагүй сэтгэлийн тэнхээгүй байгаа нь бүр жоохноос нь дарамталсаны гай юм. Эрэгтэй хүүхдүүд мэдээж хөдөлгөөнтэй, сахилгаггүй байдаг. Энэ онцлогийг нь буруу ойлгож дарамталдаг. Үүнээс болж өөртөө итгэлгүй дараа нь зүгээр л даган баясагчид болдог бололтой.

Оросын бодлогын үр дүн 2018-03-22 122.201.21.187

Улс орнуудыг өөрийн эрхэнд дуулгавартай байлгахын тулд эрчүүдийг нь төрөл бүрийн аргаар дарж дарамталдаг. Үүний үр дүн юм. Одоо болтол тэр энерци нь явагдаад л байна.

Оросын бодлого 2018-03-22 122.201.21.187

Улс орнуудыг өөрийн эрхэндээ дуулгавартай байлгахын тулд эрчүүдийг төрөл бүрийн аргаар дардаг. Үүний үр дүн юм.

Нрв 2018-03-22 66.181.166.196

Эрэгтэй, эмэгтэй хүмүүс аль аль нь байж байж нийгэм оршин тогтнодог. Аль алинд нь байгалиас заяасан авьяас чадвар, үүрэг гэж байдаг. Олон хүн сайнтай, муутай ой мод өндөртэй, намтай гэдэг шиг эр, эм олон хүний дотор сайн нь ч байна муу нь ч байна. Хамтдаа чаддаг чаддагаараа бие биеээ дэмжээд, Монгол улсаа, Монгол үр хүүхдүүдээ хөгжүүлж, чадавхижуулах нь бидний хамтын үүрэг. Үндэстнээрээ ингэж боддог, хамтдаа тэмүүлж, хичээж зүтгэх нь л чухал

Gonesod 2018-03-22 202.179.27.175

Их дээд сургуульд эрэгтэй хүүхдийн эзлэх хувийн жинг нэмэгдүүлэх хэрэгтэй, зарим мэргэжилд эрэгтэй хүүхдийг сурлагын чанар, оноог харгалзаргүйгээр элсүүлж байх хэрэгтэй. Охидууд нь илүү чармайлттай учраас дийлэнх хувийг эзлээд байгаа учраас эрэгтэй хүүхдийг оноо харгалзаргүй оруулах тал дээр бодлого гаргамаар байна

Хуягаа 2018-03-22 66.181.166.196

Бид ямар ч байж болно. [Хориотой Үг], архичин, хүүхэд төрүүлдэггүй, тэнэг, [Хориотой Үг], [Хориотой Үг], дээрэмчин, ядуу, гуйлгачин юу ч байж болно. харин МАРГААШ БИД ИЙМ БАЙЖ БОЛОХГҮЙ. Иймд өөрчлөх хэрэгтэй.

NRV 2018-03-22 66.181.166.196

ёстой зөв хэллээ

Зочин 2018-03-22 66.181.166.196

Хот хөдөө гэж ялгаад ахлах ангийн хүүхдүүнийн харьцааг авч үзмээр юм байна даа.

Зочин 2018-03-22 27.123.212.134

гений судалгаагаар монгол эрчүүд бүх зүйлд тэргүүн .ухаан 1-рт, хүүхэнд нугасгүй, архинд 1-рт . Хамгийн гол нь архинаас л болоод байгаа юм. Эр эмээ муулаад яах вэ. Сая нэг 25 орчим насны залуу 30-д хүүхэнтэй унтаж үзснээ бахархаж байлаа. Монголчууд эр эмгүй тэр асуудал дээр ёо ёо той шүү

Зочин 2018-03-22 103.229.120.131

эрчүүд нь биш тэдний авдаг хэд нь гологдоод байгаа бх... наад хэдэн хүүхнүүд чинь мэнгө нь байвал чөтгөртэй ч оронд орохоос татгалзахгүй

Зочин 2018-03-22 182.160.5.72

Болсон болоогүй диплом өвөрлөж ажилгүйчүүдийн эгнээнд шилжсэнээс илүү өнөөгийн нийгэмд тусгай мэргэжил эзэмшсэн хар бор ажил хийдэг залуучууд юунаас ч илүү хэрэгтэй байна.Монголд их дээд сургууль төгсөж байгаа залуучууд дээд мэргэжил эзэмших байтугай монгол хэлээ ч гүйцэд эзэмшээгүй арван үг бичихэд талаас илүүг нь алдаатай бичдэг дипломны голууд байна. Тийм бүсгүйчүүд их том зантай хамгийн сайн чаддаг зүйл нь шоудах.

Gishuun 2018-03-22 111.207.32.130

Emegteichuudee gesen bodlogiin surug ur dagvar enenees ch olon garch bna da.

Зочин 2018-03-22 111.207.32.130

Нийгмийн хурц л асуудал. Шийдэхэд болохгүй юм байхгүй. Эцсийн дүндээ эрчүүд буюу аав нар нь хөвгүүд яахав өөрсдөө болно охидоо дээд боловсролын мөр харуулья л гэдэг. Эцсийн дүндээ эрчүүдийн өөрсдийнх нь үүсгэсэн асуудал даа. Тэрнээс ухаанаараа яваад байгаа юм байхгүй дээ.

Hugjliin berhseeltei uls 2018-03-22 103.229.120.85

Ajilguidel yaduural arhidalt har tamhidalt debiljilt- tsus oirtolt mansuural zavhairal yanhandalt hulgi deerem hugjliin berhsheeltei hunii too 100000 davsan arhichid 500000 geed urh tolgoilson emegtei 77000 geed bodohoor Mongoliin niigem buzartaj bohirdsan baigaag SAIN zasaglaltai bolj baij l avrana daa.!!!

Gashuun unen 2018-03-22 103.229.120.85

Gashuun ch gesen unen ugiig sonsoh heregtei dee. Negent numereed irsen gamshigiig toohguui baigaad baival mongol undesten muhej alga bolno. Arhidalt zavhairal yar tembuunees bolj ustaj muhsen uls undesten baidag ajee.!!!

Зочин 2018-03-22 103.229.123.201

монгол эрчүүд архи тамхинд живж бие санаа нь доройтсон учраас тэмцэгч чанараа алдаж байна. энэ олон бөгсгүй залуусаа одоо яах вэ. хятадын хаймар пүүзийг бие биенээсээ өрсөж 40 градус хүйтэнд өмссөөр байгаад бөөргүй болж хүүхэн хусавч хүүхэд хийх чадваргүй болсон байна

Зочин 2018-03-22 27.123.212.134

Нийтээрээ янxaн болсон caдap эмс нь жинхэнэ эрчүүддээ, нийгэмдээ гологдоод байгаа юм биш үү?

Зочин 2018-03-22 182.160.3.176

Хүүхнүүд тоондоо муу хэдэн орчуулагч, нийгмийн ажилтаны тогг нэмсэн

Zochin 2018-03-22 202.9.40.243

Ih Olon erchuud mungu olj ger bulee tejeeh gej uuriiguu bolovsruulah, hugjuulehee hoish ni tavidag. Manai ulsiin tur, zasgiin bodlogo deer nemeed ulamjlal yos zanshil ih nuluuldug. Er hun gal golomt, ger bulee avch yavah yostoi gej uzdegees huu nar uursdiiguu garguund ni gargaj yamar ch argaar hamaagui mungu olj amidralaa uud ni tatah yostoi boldog. Ingeed neg harahad ohiduud ni surch bolovsrood ajil alba hashch baidag.

Zochin 2018-03-22 202.9.40.243

Ih Olon erchuud mungu olj ger bulee tejeeh gej uuriiguu bolovsruulah, hugjuulehee hoish ni tavidag. Manai ulsiin tur, zasgiin bodlogo deer nemeed ulamjlal yos zanshil ih nuluuldug. Er hun gal golomt, ger bulee avch yavah yostoi gej uzdegees huu nar uursdiiguu garguund ni gargaj yamar ch argaar hamaagui mungu olj amidralaa uud ni tatah yostoi boldog. Ingeed neg harahad ohiduud ni surch bolovsrood ajil alba hashch baidag.

Зоч 2018-03-22

Сэтгүүлч нэртэй [Хориотой Үг] УРАНЦЭЦЭГЭЭ монгол хүмүүнийг бүү хагаралдуул !!!!

Зочин 2018-03-22 150.129.141.8

Ярьж буй улсууд эрчүүдийн өмнөөс зүгээр л гомдоллоод байна.Хэн нь ч гарах арга замыг ярихгүй байх юм.Залуу сэтгүүлч үүн дээрээ АНХААРАХ хэрэгтэй байж.

ARHIDALT-SOS 2018-03-22 103.229.120.85

Havtgairsan arhidalt bol dain tahal ulsgelen 3-tai tentsdeg hemeen merged aidsan baidag ajee.!!! Sogtuurhal arhidalt ajilguidel yaduurlaas bolj manaid dain bolson yum shig hunii ami ersdej, tahal bolson yum shig uvchilj , uslgelen bolson yum shig gadashaa durveed l neg l bishee. erchuudee hairlagtun1

Зочин 2018-03-22 43.242.243.78

Энэ улс орны чинь хүнд хүчир ажлыг эрчүүд л үүрч яваа ш дээ. Барилга, зам, уул уурхай, цэрэг арми гээд хүнд хүчир албанд эрчүүд л зүтгэж байна. Академийн боловсролыг хэт өндөрт тавьж болохгүй болов уу.

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

Эрчүүд бид хэдэн хүүхдүүдийнхээ төлөө амь насаа өгөх зоригтой байдаг. Дайн болбол бид тулалдана. Боловсрол гэх цаасан дээрх гэрчилгээ мэтээр эрчүүдийг дорд үзвэл алдас болно.

Zochin 2018-03-22 43.242.242.243

Sain erchuud zondoo l bna. Gehdee Mongoliin niigemd er huniig hundleh deedleh setgelgee alga hend ch hereggui humuus hej uzej baigaa bolohoor eregteichuudiig demjsen 1 ch zuil alga daa tegeed deerees n bas muulj baih shiv dee

Зочин 2018-03-22 59.153.115.192

ALH HURZ BARIJ UZSEN HUNIIG DEED BOLOVSROLTON GEJ HELNE OOROOR HELBEL YAG ONOHIIG ONOL GENE

Зочин 2018-03-22 59.153.115.192

HUN BOLGOND HAR AJIL TOHIRDOG ZEREG DEV AHIAD IREHEER TAARDAG TAARDAGGUI AJIL GEJ BAIH ESTOI BOLDOG

F 2018-03-22

Ff

Зочин 2018-03-22 103.229.123.196

Hyataduud mongoliin buh mashin taxi buh huuhnuud yanhan gej yaridag gesen. Neg bodliin tuiliin unen ug yum shigee. Taxinii jolooch nar barag bugd erchuud amidralaa zalguulah gej udur shunugui zutgene. Harin huunuud?

Зочин 2018-03-22 43.242.243.153

hudlaa hutsaadai

Зочин 2018-03-22 202.179.26.255

Дээд боловсрол чинь дээд гэдэг нэртэй л болохоос гагнуурчин, өрөгч, кранч нараас илүү гарахгүй адилхан л мэргэжил. Нябо хадаас хадаж чадах уу. Мэдээж алх хүрз барьж үзээгүй дээд боловсролтонгууд дангаараа улс орныг хөгжүүлдэггүй.

!!!!!!!!!!!!!! 2018-03-22 66.181.160.35

1937-1938 онуудад цөөхөн монголчуудын аль сор болсон эрчүүдийг нь коммунистууд түүж устгасан учраас эрэгтэйчүүдийн ген муудсан!!! Малын генийн сан гэж яриад байдаг биз дээ? Хүн ч гэсэн амьтан л юм чинь ялгаагүй, сорчлон устгавал тэгээд л үүлдэр угсаа нь мууддаг нь биологийн жам!!! Жишээ нь, адууны сор болсон хурдан азаргаа бүгдийг устгачихвал тэр адуун сүргийн чанар чансаа ямар болох билээ?? Яг л түүн шиг шүү дээ!!!!

Зочин 2018-03-22 103.229.123.196

Hun gedgee martaad baina. Malaa. Aduu bol adguus. Hun niigmiin amitan. Niigmee eruuljuuleh heregtei baina

Еэ чааваасаа!!! 2018-03-22 202.179.18.49

Хүнийг биологи талаас нь хэлсэн байхад чи өөр юм яриад байх юм??!!!!!

Babu 2018-03-22

Энэ эрэн сурвалжлах нэвтрүүлэг юм бол би сэтгүүлчийн ажлаа орхие доо. Уранцэцэг гэх энэ сэтгүүлчид хандаж хэлэхэд чи зүгээр хүүхдийн нэвтрүүлэг хийвэл барав юукэв

Зочин 2018-03-22 103.229.121.63

Тэгэж ярьвал хүүхдийн нэвтрүүлэг хийх хамгийн адармаатай хэцүү шүү Бабулай

Dumb 2018-03-22 208.54.36.228

Zsss er huneer shat hiij deesh yavj bgaa huuhnuud zunduu l baigaasht. Huurhii nuguu hed n baidagaa barj guichiheed daraa n haraad l ulddeg biz dee. Eregtei huniig ingej yariad bdag huuhnuudig yur oilgodogguim. Ter mundag suraad bolovsrood baigaa surguuliinhaa tulburiig yaj oldog yum be dee.

Зочин 2018-03-22 182.160.5.142

сонирхол, ажлын хуваарилалт өөр байгаа. одоо эмэгтэйчүүд тэгэж их мундаг хийгээд байгаа ажлууд нь нөгөө л эмэгтэй хүнд л таарсан ажлууд. ПС тоглох байгалаасаа сонирхолтой эрэгтэй хүнд зориулсан ажлын байрыг бий болгодог нийгэм байх хэрэгтэй. жишээлбэл, дан айти чиглэлийн салбаруудыг хөгжүүлэх. Нийгэмдээ гологдсон эрчүүд биш, нийгэм нь өөрөө хөгжөөгүй юм. гэхдээ нөгөө талаас эрчүүд нь өөрсдөө тэгэж нийгмээ хөгжүүлэх үүргээ гүйцэтгэж чадахгүй байна. тэгэхээр эрчүүд муу байна гэж хэлж бас болох л юм.

Зочин 2018-03-22 27.123.214.102

Үнэншдээ Монгол эрчүүд яаж юм хулгайлах вэ гэж л байнга бодож явдаг болхоороо хөгждөггүй юм их хулгай хийж гэнэт баяжчихаараа өөрийгөө хаан болчихсон гэж эндүүрээд мах уралдуулж маханд мах чихэж мах идэж л суудаг тэрэндээ бага насны хүүхдүүдийн амийг бас авна. Тод жишээ гэвэл нөгөө ЖООМ Цандэлэг билүү нэг эргүүтсэн МАЛ байна

123 2018-03-22 103.10.22.17

хамгийн наад захын жишээ гадуур байгаа автомат тоглоом писинүүдээр дүүрэн хөвгүүд хэдэн цагаар бүр хонуутаар тоглоод байж байгаа харин охидууд тоглох цагтаа тоглочихоод хичээлээ хийгээд байж байгаа тэгэхээр энэ байдлаараа цааш үргэлжилэх юм бол тун удахгүй залруулах аргагүй үр дүнд хүрнэ шүү

Зочин 2018-03-22 182.160.5.142

хаха сонирхол өөр болохоос залхуу даа биш.

123 2018-03-22 103.10.22.17

соц нийгмийн үед их дээд сургууль болон зарим албан тушаалд хүйс зааж авдаг байсан энэ нь тухайн мэргэжилийн онцлогоос гадна эрчүүдийн боловсрол нийгэмд эзлэх байр суурийг дэмжих үндэсний бодлого байсан одоо ингэж хүйс заах асуудал байхгүй болсноор энэ бодлого алдагдсан манай эрчүүдийн нэрэлхүү хэл амнаас зайлсхийдэг дээр нь жаахан залхуудуу зангаас өрх гэр нийгэмд эмэгтэйчүүд давамгайлах гэх нь ч хаашаа юм идэвхтэй байр суурь эзлэх болсон ингээд сонголт хийх эрхтэй болоод ирэхээр нөхөр нь цаашлаад монгол эрчүүд гологдох гээд байгаагаас гэр бүл салалт гадаад эрчүүдтэй суух нь элбэгшээд байгаа энийг төр засгаас огт анхаарахгүй байгаа аль ч парламентын үед энэ бол маш анхааралтай авч үзэх үндэсний асуудал байх ёстой

Зочин 2018-03-22 203.91.114.170

манай эрчүүд арай л байнаа. Муу юмандаа л сайн. Ямар ч хариуцлага байхгүй. Нэг л их том том ярьсан хүмүүс. Гэр бүл, улс орны нүүр царай эрэгтэйчүүдийн ухаанаас харагддаг байлгүй дээ. Хэдэн хүүхнүүдээ ухаан зартал зовоочих юмаа

Gologdson.... 2018-03-22 66.181.176.33

Gologdson huuhen gej zohiol nom baidag san. Odoo GOLOGDSON eriin tuhai ikh yarigdah boljdee. Ajilguidel Yaduural ARHIDALT iim emgeneltei baidald hurgesen baina. SAIN ZASAGlaltai aimag sum bagiin darga nar erchuuddee anhaaral tavih busguichuuddee taalagdsan SAIN ER bolgoh tsag boljee.

Зочин 2018-03-22 150.129.142.220

Хөөе яагаад эцэг эх эмэгтэйүүдээ муулаад унаваа гол нь эрэгтэйчүүдэд учир байгаам биш үү улс

Зочин 2018-03-22 64.119.19.212

Хэтрүүлэгтэй гарчиг өгчээ

Зочин 2018-03-22 202.9.43.34

Ер монгол эцэг эхчүүд охидоо маш буруу хүмүүжүүлдэг юм шиг санагддаг. "Том болоод аятайхан мөнгө төгрөгтэй хүнтэй суух хэрэгтэй шүү, шал дэмий мөнгөгүй гуйлгачинтай сууж хүүхэд цувуулчихав" гэж. Нөгөөдүүл нь соц нийгмийн үед дарга генералын хүүхэд гэж хошуурдаг байснаа одоо жаахан мөнгө төгрөгтэй хүмүүс их сээтэгнэж бөгсөө хаялдаг болчихсон. Тэд нь даанч цөөхөн болохоор 2-3 авгай солих хэрэгтэй болдог. Бүр "оочерлочихсон" байдаг. "Хүрд эрүүлэх боломж олдоогүй" хүүхнүүд нь гадныхан ихэнхдээ хятад солонгос өвөр дулаацуулж мөнгөждөг. Монгол хүүхнүүд бүгдээрээ хар багаасаа [Хориотой Үг] биеэ үнэлэгчид болох суурь хүмүүжил эндээс эхэлдэг. Улсын мөнгө хулгайлсан, эсвэл хэдэн үеэрээ хөрөнгө зоорь цуглуулсан хятад со нартай монгол эрчүүд яаж я өрсөлдөөд дийлдэх нь ойлгомжтой. Тэгээд л хүүхнүүддээ гологдсон монгол эрчүүд болж байгаа юм.

Зочин 2018-03-22 27.123.214.121

СОЛОНГОСТОЙ АДИЛ ГАДНЫ ЭРЧҮҮДИЙГ Л ШҮТЭХ ҮЛДЭЖ. ЕВРОП ЭРЧҮҮД СОЁЛТОЙ САЙХАН. ЗА ТЭГЭЭД ХЯТАД ЭРЧҮҮДИЙГ МОНГОЛД ЯДАЖ САЯЫГ ОРУУЛБАЛ УУ УЛС ЁСТОЙ ХӨГЖИНӨ. ЯАХ ВЭ МАНАЙ ЭРЧҮҮЛ ТЭДНИЙГ АЖИЛЛУУЛААД ӨӨРСДӨӨ АРИХ МОРЬ БӨХ УРЛАГАА ХӨГЖҮҮЛЭЭД Л ХИЙХ АЖИЛ ОЛДОНО

Зочин 2018-03-22 27.123.214.121

Гадны эрчүүлийг монгол хүүхнүүдтэй суулгавал улс хөгжинө. Одоо энэ хэдэн бөх морь архи [Хориотой Үг] болсон монгол эрчүүдээс юу ч гарахгүй

zochin 2018-03-22 59.153.87.163

ervvl uhaanaar bodwu ?

nuguu muuhai adgiin pcda FEMINISM ees boljiihgui yu 2018-03-22 202.21.117.230

erchuud bol erchuud, erchuudguigeer neghen sar buh ajil, alban tushaaliig hashaad baiguullagaa, ulsaa avaad yav emegteichuudee, chadah uu, barah uu??? Door Batiin bichseniig unsh, ter bol tuiliin unen

бат 2018-03-22 202.131.225.150

Эцэг эхчүүддээ хэлэхэд, үнэнээр сонголт хийх хэрэгтэй бол эрэгтэй хүүхдээ дэмжээрэй. чадалтай эр хүн маш олон хүний амьдралыг өөрчилж чадна. Эмэгтэй хүн бол үсрээд өрх гэрээ л сайн авч явж чадна.

зочин 2018-03-22 182.160.1.214

нэг л их бөх, зодооны урлагаар хичээллэх, бие бялдартай болгох талаас хэт анхаараад харилцаа, биеэ авч явах чадварыг эзэмшүүлэхгүй бгаа нь бидний буруу. өөрөө өрийгөө бусдаас хамааралгүй авч явах, хоолоо хийгээд идчих, хувцсаа угааж цэвэрлэх, ХҮНИЙГ хүндэтгэх чадварт сургахад сургалтн байгууллага, эцэг эх нь тусалмаар

Зочин 2018-03-22 43.228.131.206

Энэ үнэний ортой, би бараг 30 жил багшийн ажил хийж байна, охидууд маш мэриймтгий, зүтгэлтэй, хөдөлмөрч, тэр хэрээрээ амжилтад хүрэх нь элбэг, хөвгүүд залхуу, аргалах сэтгэхүйтэй, номондоо муу байгааг 30 жил харлаа. Хөвгүүдээс тун цөөхөн зүтгэлтэй нэг нь бусдаасаа тасраад "ОД" болчихдог. Уул нь бүх хөвгүүд ийм байвал мөнч сайнсан. Монголчууд хөвгүүддээ АНХААРАХ ЦАГ нь болоод удаж байна даа

Зочин 2018-03-22 27.123.214.121

Хятад япон Хангүг байхад болоо биш үү

Дорж 2018-03-22

ХЭН ЗОХИОГООД ЭРЧҮҮЛ РУУ ДАЙРААД Б.НА. МОНГОЛД ИЙМ СЭТГЭЛ ЗҮЙН ДАЙН ЭХЛЭЭД 20 ЖИЛ БОЛЖ Б.НА. МОНГОЛ МӨХӨХӨД ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ВЭ !!!!!

Зочин 2018-03-22 64.119.16.211

Эмэгтэйчүүд нягтлан, хэлний багш, орчуулагч, хууль гээд дандаа юм цээжилдэг нийгмийн ухааны мэргэжил эзэмшицгээдэг. Шинийг санаачилдаг, зохион бүтээдэг, техникийн, физикийн, инженерийн мэргэжил эзэмших нь бага

zochin 2018-03-22 49.0.152.66

tegehdee emegteichuud ni tiimch ih ondor tuvshnii bolovsrol ezemshsen ni tun hovor shuu dee zugeer l l neg chanargui huviin ih surguuli togsson mergejileerei ajillah chadvargui gesen atlaa seehelzuur

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Манай сүүлийн үеийн залуучуудын мэдлэг боловсрол мйш сйан болж байгаа, олон ч хүүхдүүд гадаадын өндөр хөгжилтэй оронуудад сурч байна. Монгол ирээдүй байна. Монголд байгаа иргэд нь харин харин ёс зүйтэй, итгэл үнэмшилтэй, ирээдүйгээ харж ажиллах хэрэгтэй юм.

321321 2018-03-22 43.228.129.155

ail gert ch emegtei huuhduudee iluu anhaarsan teneg niigem baina. eregtei huuhduuudee gereesee huuguud huuhnuud ni gertee shulam bolson

Зочин 2018-03-22 202.179.26.241

Хятад, Вьетнам, Солонгос хүнтэй суугаад жаргаг гэж аав ээж нь охидоо оюутан, хөвгүүдээ малчин болгодог юм. Гэхдээ үнэндээ хүү нь хар бор ажил хийж, өөрсдийг нь чирж, охид нь ихэнхдээ жом нөгөө юу билээ... аа цус гэж мартчихлаа. Би юу ярьж байлаа

Зочин 2018-03-22 202.21.106.122

Монгол эрчууд пиздааа гэдэг маань мэгзэмтэй болсон амандаа ургэлж эм хуний бэлэг эрхтэн гээд углээд Явахаар чинь яаж хийморлог адил уйлс нь оодтэй байхав дээ хоорхийс эрчууд нь ийм хийморгуй бутэлгуй болохоор улс орон бас дагаад уруудаад байна

Neg l UIH-n Gishuun Bailaa 2018-03-22 108.170.182.183

UIH-n Gishuun Odonchimed agsan l ene talaar yar\'dag baisan daa. Erchuud maan\' mal, bie huchnii ajil huuguud bolovsrol n\' yavaandaa huuhnuuddee gologdoh n\' ee gej.

би эр хүн 2018-03-22 43.228.131.206

бар ойд загас усанд амьдардаг шиг эмэгтэйчүүдийн амьдрах орчин бол яалт ч үгүй эрчүүд мөн гэж гүн ухаан номлсон байдаг үүнийг ямар ч тэнэг амьтан үгүйсгэж чадахгүй???? хэрэв бүх эрчүүдээ устагчих юм бол энэ нийгэм юу болохыг ямар ч ухаантай хүн бодоод таашгүй ???? иймд эр хүнийг үзэн ядна гэдэг бол эмэгтэйчүүд өөрсдийнхөө эсрэг хийж байгаа онц аюултой гэмт хэрэг гэдгийг хүнээр хэлүүлэх хэрэг байна уу????? үнхээр эрчүүд нь тийм л муу муухай байсан ч тэдэнтэйгээ эвлэрхээс өөр хувь заяа та нарт байхгүй???? энэ бол бурханаас заяасан байгалын хууль та бүхний тавилан заяа????????

Зочин нэрэй 2018-03-22 202.9.43.218

\nЗөв шүү энэ залуу ээжийгээ эхнэрээ хамаатнуудаа бас лх охиноо яаж дага дарга нартаа үйлчилдгйг мэддэг юм бхйна .чамайг тэгж л хооллож байгааааа жооомооооо

Зочин 2018-03-22 27.123.214.102

Бүх хүүхнүүд биеэ үнэлэгч гэх нь ч юу юм. Гэхдээ ихэнх нь өнгө мөнгөнд бие сэтгэл алдардаг нь үнэн. Олон олон эрчүүд архи, солонгос савангийн дуурьд толгойгоо мэдүүлж арчаагүй болсон нь үнэн. Аль аль нь өнөөгийн нийгмийн хэлмэгдэл юмдаа. Дээр нь арчаагүй сэтгэлгүй төр засаг...

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Манай спортын охид, шатарчин охид, бүсгүйчүүд гадаадад сурч байгаа охид үнэхээр гайхамшигтай амжилтыг үзүүлж байгаа шүү. Амжилт.

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Төрийн байгууллагын эмэгтэйчүүд аль мөнгөтэй эр хүн, дарга нартаа өдрийн хуваарьтай үйлчилгээ үзүүлж, бөгсөө үнэлдэг гэж байгаа юм. Тэгэхгүй бол ажлаасаа халагдана.

зочин 2018-03-22 103.14.38.130

Хог түүгч эрээ,бүх монгол хүүхнүүд биеэ үнэлэгч биш шүү,битгий амны зоргоороо эмэгтэйчүүдийг доромжлоод бай.

Зочин 2018-03-22 43.228.131.133

үнэн үнэн одоогийн банди нар тирко өмсөөд1 их ямаан омогтой мөртлөө гоншигносон юмнууд ломбардын үүдэнд архи уучих мөнгөггүй юмнууд охидуудын ээмэг бөгжийг тавиулчих гээд шалчигнаад зогсож байдгийн

Зочин 2018-03-22 66.181.165.66

Монгол эрэгтэйчүүд минь илүү ухаан, тэвчээртэй болоосой. \n\n

Хог түүгч эр 2018-03-22 202.9.43.34

Одоогийн монгол хүүхнүүд бүгд я н х а н биеэ үнэлэгч нар болсон юм чинь тэдний өмсөж зүүх, идэж уух зардлыг дийлэх монгол эр хүн нэг ч байхгүй, эмэгтэйчүүддээ гологдох болсон нь үнэн. Яагаад гэвэл монгол эр хүнд ажил алга, мөнгө олох гэхээр бизнесийн орчин алга. Тиймээс монгол хүүхнүүд гадаадын мөнгөтэй өвгөцүүлийг тоож тэдэнтэй явалдаж яр тэмбүү, ДОХ бэлгийн замын бүх төрлийн өвчнийг тусвал таарна. .

Зочин 2018-03-22 203.91.112.146

za neg l mongol erchuude golson khukhnuud khudlaa bugsuuruu mungu oldog khuukhnuud l uursdiiguu amidrakh ukhaantai geed baigaa yum baikhdaa shaa shaa ene setguulch khuukhen ni uuruu khurtel yashka bainashtee

зочин 2018-03-22 182.160.1.214

хөвгүүдээ хүн болгож хүмүүжүүлэх хэрэгтэй

Зочин 2018-03-22 27.123.212.138

Энэ эргээд эмэгтэйчүүд нийгмийн өмнө хүлээсэн хариуцлагаа ухамсарлаж байна уу гэсэн асуцлт гаргаж байна.эрчүүд энэ чигээрээ төрөөгүй. Тэднийг ийм болгож хүмүүжүүлээд бйана. Хүүхдийн хүмүүжилд. Эхмйн үүрэг хамгийн чухал байдаг юмшүү. Эхчүүдээ хөвгүүдийхээ хүмүүжилд анхаар тэднийг битгий гудамжинд орхи

mongol zaluu 2018-03-22 117.111.28.59

үнэн л юм бичээрэй дэ!!монгол эрчүүд гологдоно гэж юу бсийм!!арга ядсан юм бичхийм!@

Хэцүү юм 2018-03-22 202.70.44.46

Энэ одоо Гэр бүлийн харьцааны Сэтгэлзүй гэдэг зүйлийг огт мэдэхгүй юм. Тэр нэг их мундаг Дээд боловсрол хэрэгтэй зүйл биш дээ. Гол нь Хайр Хүндлэл Зөв Харьцаа юм. Хайгаад олохгүй зүйлээ Хайж байна даа. Энэ хэцүү. Улс орны эдийн засаг сайн хөгжөөд ирэхээр иргэд нь тэнүүн сайхан амьдралтай болно. Нийгмээ харах нь ч өөрчлөгдөнө. Боловсрол гэдэг өргөн агуулгатай.\n

Зочин 2018-03-22 150.129.140.236

За нэг их гологдох нь юу вэ. Гэхдээ энэ статистик үнэн. Гол нь эндээс бид эрэгтэйчүүдийг хөөрхийлөх биш. Эмэгтэйчүүд өнөөдөр ямар их дэвшсэнийг л хүлээн зөвшөөрөх хэрэгтэй юм. Тэдэнд үнэхээр талбай дээр жагсах, шалдагнах шалтгаан тун бага. Үүнийг л ойлго.

Зочин 2018-03-22 150.129.140.236

Гэхдээ эцсийн эцэст эр хүн л энэ амьдралыг авч явна. Надад итгэ. Эмэгтэйчүүд цоорлоо гээд тэнд нийгмийн дэвшил гарч байсан жишээ тун ховор. Харин ч эсрэгээрээ. Нийгмийн мөхөл түргэсдэг байж магадгүй. Энэ бол байгалийн ба нийгмийн хууль юм.

Зочин 2018-03-22 119.40.100.234

Эрчүүд мундаг боловсролтой хөдөлмөрч тогтвортой сэтгэлгээтэй байвал нийгэм улс төр эдийн засаг бүгд төлөв төвшин болох ёстой даанч манайд эрчүүд нь сул болохоор дагаад бүх салбар уналтад орчоод байна ш д хэдэн муу хүүхнүүд дээр л энэ эх орон гэдэг юм чинь дэнжигнэж байнадаа