Бөхийн өргөөнд бөхчүүд үймээн тарив | News.MN

Бөхийн өргөөнд бөхчүүд үймээн тарив

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.22-нд нийтлэгдсэн

Үндэсний бөх "Их Эе"

Бөхийн өргөөнд бөхчүүд үймээн тарив

Бөхийн өргөөнд бөхчүүд үймээн тарив

Монголын үндэсний бөхийн холбооноос “Их Эе” ээлжит их хурлыг ирэх бямба гаригт хуралдуулахаар болсон билээ. Тэгвэл гурван шатны шүүхээс “Их Эе”-ийг хуралдуулж болохгүй гэсэн шүүхийн шийдвэр гарсныг өнөөдөр Шийдвэр гүйцэтгэх газрын алба хаагчид Р.Нямдоржид гардуулахыг хүсчээ. Энэхүү шийдвэрт “Их Эе”-ийг хуралдуулж болохгүй, тус холбооны тэргүүн Р.Нямдоржийг тамга, тэмдэг ашиглахыг хориглосон гэж заасан байна.

Шүүхийн гүйцэтгэх газрын албан хаагчид Р.Нямдоржид өөрийн биеэр гардуулж өгөхийг хүссэн ч дотогш нэвтрүүлээгүй байна. Ингээд цагдаагийн нэмэлт хүч гарган Бөхийн өргөөний урд талын хаалгыг эвдэн дотогш нэвтэрсэн ч ирэх даваа гаригт шийдвэрийг авахыг хүсчээ.

МҮБХ-ны тэргүүн Р.Нямдорж өчигдөр ТВ5 телевизийн “Монгол улсаа хөгжүүлье” нэвтрүүлэгт оролцон 2017 оны тавдугаар сард болсон ээлжит ‘Их Эе’ хурлыг хууль бус хуралдсан хэмээн үзэн мэдэгдсэн билээ. Х.Баянмөнх, Ж.Ганболд, А.Сүхбат, Ц.Дуламсүрэн нарын зохион байгуулж хуралдуулсан ээлжит бус ‘Их Эе” гэх цуглаан нь МҮБХ-ны дүрэм, “Ээлжит ба ээлжит бус Их Эеийн төлөөлөгчдийн бүрэлдэхүүнийг тогтоох журам”, УДШ-ийн 2003 оны 403-р тогтоолыг ноцтой зөрчсөн хэмээн мэдэгдэж, баримтыг дэлгэсэн юм.

Энэхүү хурлаар холбооны тэргүүнээр Л.Чинбатыг томилоод байсан юм. ‘Гачуурт’-ын Л.Чинбатыг Монголын чөлөөт бөхийг холбоог элгээр нь хэвтүүлсэн, өнөөгийн хуваагдлын эхлэлийн тавьсан гэж МҮБХ-ны дэд тэргүүн Д.Данзан түүнд хандсан захидалдаа дурдсан. Монголын үндэсний бөхийн холбооноос “Их Эе” ээлжит их хурлыг ирэх бямба гаригт хуралдуулна гэдгээ албан ёсоор мэдэгдсэн. Одоогоор Бөхийн өргөөнд төлөөлөгчдийн бүртгэл, мандат олгох үйл ажиллагаа явагдаж байгаа бөгөөд энэ сарын 25-ны өдрийг хүртэл ямар нэгэн арга хэмжээ болохгүй юм байна.

Ийнхүү ‘Их Эе’-ийн сургаар үндэсний бөхчүүд хөдөлгөөнд орж, Бөхийн өргөөг булаацалдсан зодоон нь идэвхжиж эхэллээ.

Ч.БОЛОР, Н.БАТМӨНХ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

98 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.21.90

Яахаараа НЯМДОРЖ нэртэй хүмүүс муухай хав хар энергитэй байдаг юм бэ???!!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.120.190

Монголд төр гэж байхгүй, хулгайчид дураараа дургиж байгаа энэ үед иймэрхүү дээрэмчид оодорч гүйцлээ. Баянмөнхийн шуналаар бөхийн өөргөөг эзэгнэх гэж олон жил чөмгөө дундалсныг ард түмэн маш сайн ойлгож байгаа. Одоо Увсын зарим шуналтнууд бүр даварч холион бантан хутгагч ЦНямдорж, Хүргэн Сүхбат нараараа шийдвэр гаргуулж улайрчихсан байна. Завсар нь Чинбат гэдэг бизнес хүнийг хавчуулчихаж. Мөрөөрөө маш гарамгай бизнес хийгээд асар их юм бүтээсэн бахархмаар сайхан хүн байсныг Баянмөнхийн шунал баллачих вий гэж монголчууд санаа зовж байна.

Avatar

oyun 2018-03-22 27.123.212.133

Mongol buh ingeed 2 holbootoi bolood bgaa yum bol Mongoliin sportiin horoo medeldee abaad buh bohiin ih hural zarlaad shuud darga udirdlaga tomilj boldoggui yum uu esbel eronhiilogch tsol olgodog yum chin odoo zarilga gargaad bohiin holboog taraagaad dahin ih hural huralduulj ehnii udaa shuud darga udirdlagiig 5 jiliin hugatsaatai tomiloh heregtei tuunees hoish oorsdoo hurlaaraa shiideed yabna biz odoo ingehgui bol bolohgui 2 taltsaad salahgui shuu dee

Avatar

Тонгол улсын иргэн 2018-03-22 119.40.102.12

Төрийн байгууллагын шийдвэрийг биелүүлэхгүй иргэнийг шийд баривчилдаг үүрэгтэй цагдаагын байгууллага. Харин Нямдоржид дутуу гүйцэтгэл хийгээд байгаа учир өрөөндөө инээгээд сцагдаа нарт салаавч өгөөд л сууж байгаа даа. Дараагийн удаа баривчлах ажиллагаа хийх хэрэгтэй. Зааьал. иИргэд шаардаж байна, Цагдагын байгууллагаас.

Avatar

Zochin 2018-03-22 115.65.18.203

Ene nurj unah gej baigaa shavar baishing yun ih bulaazalddag yum be. Tegeed ene odoonii zaluu buhchud ch gesen dee huls hir hanhluu;san heden mulguu yumnuud barildaj chadahgui sergeech heregleed yawj baij.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.113

Buhiin urguug ugch bolson yum chin avch boloh bailguidee. Buulgaad orond n saihan tsetserlegt hureelen baiguulya. Hugshid huuhduud togloj salhillah gazae dutagdaj baigaa ied

Avatar

зочин 2018-03-22

хотын төвд байдаг байгууламж гэхэд өнгө зүс муутай, бохир заваан, ариун цэврийн өрөө гэж ой гутмаар, агааржуулалт байхгүй ер нь заваанаас заваан газар байна лээ, хариуцсан эзэн нь гэж өөрөө ийм бохир заваан хүн байдаг байх гэж бодсон, одоо чинь 21 дүгээр зуун шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Chinbat 2018-03-22 27.123.214.103

Chinbat bol gegeen dur gargaad tsaanaa bol tursun ah duugee ch harj uzdeggui, huiten setgeltei, byathan shunaltai eriin orontsog. Uuriihee uchuuhen zuiliig buteehiin tuluu hunii yamar ch tom erh ashgiig ulanda gishgej yavdag hun. Mongoliin gazar tarialang ene hun samarch duussan shuu. Naanaa ih hurungu oruulalt hiisen um shig haragdavch Selengiin maani 40 myangan ga talbaig ogt hursgui bolgoh technology hereglej uchuuhen ashgiin tuluu suidelj baigaag oilgoochee.

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.228.129.167

Төр шийдвэрээ гаргасан гэж юугаа хэлээ байгаа юм бэ. Тэр төр чинь аааааль дээр байхгүй болсон, мөнгөтэй зальтай хүмүүсийн гарт орсон. Допинг Сүхбат, Хазгай хэлт Баянмөнх нар самарна шүү. Энэ Чинбат бас юу чив дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.164.222

Энэ бөх хэнд ямар хэрэгтэй юм бээ. Юун сүртэй юм.

Avatar

lodon 2018-03-22 71.231.194.3

shuuhiin shiidveriinhen uimeen taij baigaag bugd l harj bna naad garchigaa hardaa Ч.БОЛОР, Н.БАТМӨНХ hulsnii gulugnuud

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.34.62

bokiin orgoonii modon kaalgiig zuzaan tomor kaalgaar solih keregtei boljdee.

Avatar

Зочин 2018-03-22 80.153.196.113

DAMPUU GAHAI ZARAILSAN BUH NERT MANGUU LUIVARCHID ODOO BOLIH TSAG BOLSON SHUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.18.61

нямдорж новшийн хүн ганбаатар гарьд одоо болио допинг хэрэглэж ийм болчоод

Avatar

Хуцан толгойт 2018-03-22 122.201.21.125

Чи [Хориотой Үг] аа

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Холбоогоо шийдье 2018-03-22 202.21.106.131

Энд бөхийн өргөө хамаагүй. Бөхийн холбооны асуудлаа ардчилалтай зөв шийдье. Бөхийн өргөө бол төр ба ард түмний хөрөнгөөр боссон барилга.

Avatar

б 2018-03-22 103.11.195.34

Хэн нэг [Хориотой Үг] бизнемэн авах гээд улайрч байна

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.161.55

Очиж очиж чинбат байхдаа яахав дээ ажил сайн явж байгаа байгууллага шүүдээ оролдож шуналын шүлсээ гоожуулахаа боль Нямдорж сайн удирдаж байгаа

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.189.122

ОЛОН ЖИЛ УЛИГ БОЛСОН БӨХИЙН ӨРГӨӨНИЙ ХЭРҮҮЛИЙГ ТӨР НЬ ХАРААД ДҮЛИЙ ЮМ ШИГ СУУЖ БАЙХ ЮМ ДАА !!! ЭЗЭНГҮЙ УЛС УУ !!!

Avatar

Ичдэггүй хүүрнүүд юмаа 2018-03-22 61.148.243.86

Бөхийн өргөө гэж нойл нь үнэртсэн, бүдэг саарал, хүйтэн хөндий, үйлчилгээ байхгүй, зогсоолгүй, хичнээн ч жил будаг нялаагүй ий. Энэ өргөөгөөр ер нь яадгий, нураагаад том спорт цогцолбор барь. Бассейнтай, байт харваатай, газрын теннис гээд гоё спорт ордон баривал таарна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.121.45

Бөхчүүд танхайраагүй, захиалгаар хууль бусаар төрийн нэр барьсан хууль хүчний байгууллагын төлөөлөл хүч хэрэглэж хаалга үүдийг нь эвдээд орж байна бус уу.??? Танай сайт зөвхөн үнэнийг бичээрэй !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.18.56

Mongoliin boh sunuj bna aa… odoo eniig hen yzeh um be?

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.105

Холбоо нь харахад ямарч дүрэм журам гэж байдаггүй юм байналдаа.хэн хүчтэй нь дарга болдог. Дараа нь хэн нэг нь хүч хэрэглэж дарга болдог. Аргагүй үндэсний уламжлал юмдаа

Avatar

Baynboh 2018-03-22 122.201.19.66

Shuud utgaaraa bol horongo mongo bulaatsaldaj baigaa orkuud sh dee.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.107

Хүрэлсүх сайдад хятадууд 4 тэрбум дойлуур бэлдсэн мань хүн хавханд орж зээлээд ирэх вий дээ тэр мөнгийг нь…оронд нь тэд юу нэхнэ гээч…

Avatar

зочин 2018-03-22 150.129.141.112

Соёл урлаг спорт яруу найраг морь бөхөд Төв аймгийнхан илт давуу олонхи байсан хүчтэй гайхамшигтай байсан цаг саяхан. Зарим ганц нэг нь одоо ч байж л байна. Үүнд атаархаж жөтөөрхсөн дөрвөдүүд сүүлийн үед энэ бүхний эзэн болох гэж улайрч бас ч үгүй бодлого төлөвлөлттэй яваад байгаам биш үү.Дэлхийд нэртэй дуучин Ариубаатарыг дуурьт авахгүй гэх шиг Мнголчуудын эв эеийг эвдэгч дөрвөд ойрадууд жирэмсэн эмийн шээх газраас холхон сэтгэвэл яасийм. Урлаг соёл спорт яруу найргийн чансаа уруудаад доошлоод байнаш дээ. Үнэндээ та нар тэнгэрийн түвшинд сэтгэж цэцэрхэх чадваргүй хүмүүс юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.43.107

тамын тогооны үлгэр

Avatar

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД НАРАА 2018-03-22 202.72.245.207

ХЭЛЭЭД БАЙНА Ш ДЭЭ, УЛСЫН БОЛОН АРД ТҮМНИЙ ХАНДИВЫН ХӨРӨНГӨӨР БОССОН БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛСЫН ӨМЧИД АВ, ТЭГЭХГҮЙ БОЛ СҮҮЛДЭЭ ХҮН АМИНЫ ХЭРЭГ Ч ГАРЧ МАГАДГҮЙ БОЛЖЭЭ, ЭНЭ БОЛ МӨНГӨНИЙ ТӨЛӨӨ ДАЙН ШҮҮ ДЭЭ, ӨӨР ЮУ Ч БИШ

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.120.135

Угаасаа л улсын өмчид бдаг шд

Avatar

Зочин 2018-03-22 94.248.79.73

Орхууд гэдэг бол эд нар шүү дээ

Avatar

... 2018-03-22 27.47.10.183

Ganbold zaan..Bayanmunkh awarga 2 sportiin tuw ordnii B khesgiin bukh barilga iin khuwaaj awaad 20 orchim jil bolj bgaa bizdee.

Avatar

Баярхүү 2018-03-22 150.129.141.252

Шившгийн оркууд! Хүн хэлээрээ, бөхчүүд бяраараа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.19.212

Энэ цувдайнууд бяргүй шдээ! Тийм лаг юм бол ММА д үзэх хэрэгэй! Ядаж олимпийн төрөлд ! Дэвжээний алчуур болоод дуусна!

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.41.189

Бөхийн өргөөг ямар ч тохиолдолд Х.Баянмөнх А.Сүхбат Ганболд тэргүүтэй түүний ард байгаа Ц.Нямдоржид өгч болохгүй шүү. Чинбатаа чи ухсан алтаа чимээгүй идээд хэвтэж бай ард түмний тодорхой хэсгийн дургүйцэлийг бүү хүргэ . Эсвэл төр өөртөө ав . Х.Баянмөнхөд өгч ердөө болохгүй

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.34.70

ТӨР ӨМЧӨӨ АВЧ БҮГДИЙГ НЬ ХӨӨ. ТЭГЭЭД ШИНЭЭР ЭХНЭЭС НЬ ЗОХИОН БАЙГУУЛ. БӨХЧҮҮД ТАЛЦДАГИЙГ ЭЦЭС БОЛГОЁ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.34.70

бөхчүүдийг баруун зүүнээр нь талцуулахаа болиочээ. Нямдорж гэдэг хар авсыг зайлуулаад бүх бөхчүүд нийлээд хэн нэг хүнийг тодорхой хугацаагаар гаргаж ирээд бөхийн холбоогоо эрүүлжүүлээчээ

Avatar

Бөх сонирхогч 2018-03-22 103.229.120.18

Шүүгчид нэртэй будлианы эзэн , авилгагч Та нар Монгол бөхөөс бузар хар савраа татчих Рэгжийбуугийн Нямдоржийн зөв

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.41.189

Монголын бөхийн холбоо рүү Х.Баянмөнх тэргүүтэй увсчууд дайралт хийлээ. Чинбатын алт бөхийн холбооны хаалгыг эвдэж эхэллээ. Бөхийн холбооноос Р.Нямдорж явж болно гэхдээ Х.Баямөнх түүний ард байгаа хүмүүст өгч болохгүй. Ц.Нямсүрэн Тэц-4 ийн захирлаар өөрийн танилын хүү С.Анхбаярыг томилуулсан одоо монголын бөхийн холбоог хэндээ өгөх гэж хүч түрч байна

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.176.222

Асуудлыг шууд л хар бяраар шийднэ, ярилцаад асуудлыг шийдэхэд боловсрол, бага зэрэг ухаан хэрэгтэй ч тэр нь даанч алга даа энэ баастай гузээнуудэд

Avatar

Хуулиа чангатга!!! 2018-03-22 103.26.194.94

Энэ бол Монгол Улс төр засаггүй, дэг журамгүй, дураар авирлагчдын ноёрхол тогтсон замбараагүй хогийн хонхор шиг болсны ганцхан жишээ!!! Бөхчүүдээ хар, та нар!!! Шүүгч засуулын үгийг огт тоохгүй, хоорондоо маргаж хэрэлдээд л, олон мянган үзэгчдийг басамжилсан, бүдүүлэг балмад танхай түнтийсэн юмнууд!!! Гэтэл японы сумог хар, та нар!!!

Avatar

baagi 2018-03-22 27.123.212.136

baliar orkuud durendee orj

Avatar

turiin tumur nudraga uzuuleech 2018-03-22 64.119.16.36

neg n turiin ner barisan nuguu n buhiin holboonii ner barisan hulgaich nar l bna.alaltsaad diilsen n avna biz.bas l unuu ungu mungu harj heseg buleg humuusiin erh ashgiig hamgaalsan shuugch nariin shiidver ingej arduud ajilchdiig murgulduulj bga yum.tur n yumaa medeed zasgiin gazariin shiidvereer buhiin holboonii erunhiilugchiig tomilj bai.ymar Nymdorj Danzan 2-n hurungu yum uu?ard tumnii hurunguur ulsaas demjleg uzuulj bosson urguu.naad davarchihsan heden buh nertei bandi naraa tusgaigiihaniig duudaad bylba nuduuleech.Hurelbaatar Chinbat 2 zailaaaaaa.

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.31.249

512 БӨХ ЦУГЛААД ШИЙДЧИХ АСУУДАЛ ШДЭЭ.ЗАЙЛУУЛДАА УХААН НЬ ХҮРДЭГГҮЙ БАЙХДАА.ККК

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.160.94

Nyamdorjiin zuv shuu…

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.160.94

Sain huu baina…

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.160.94

huchirhiilegchid heterch baigaa yum bish uu…

Avatar

Зочин 2018-03-22 203.91.115.40

Цувдайнууд алалцав

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.31.249

БӨХ НАРЫН ДАРГА БАЙХ ИХ Л АШИГТАЙ АЛБА ЮМААДАА.ККК

Avatar

123 2018-03-22 103.10.22.17

энэ нэг шш-ийн хувцас өмссөн нөхрийг бараг төрөөчгүй байхад бөхийн холбоог байгуулаад явж байсан хүмүүс дээ цаадуул нь

Avatar

D 2018-03-22 66.181.190.223

1000 mashinii zogsooliig yaaj huuli vuichilee yag tern shig hooh heregteidee

Avatar

Монгол бөх бүх үндэстнийх шүү 2018-03-22 66.181.187.232

Монгол улс дотор нэг улс байгуулах сонирхолтой хүмүүс бүх юманд хүчирхийлж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.42.7

Энэ хэдэн нөхдүүд бараг насаараа удирдах нь ээ. Жишээ нь Путин, Зимбабе Мугабе тэгээд Нямдорж байна. Үхэхгүй мөнх болцон юм бишүү.

Avatar

mgl 2018-03-22 202.9.43.23

mongol buhiig evdeh gesen hogiin novshnuud, ta nariin sanaa butehgui.

Avatar

zochin 2018-03-22 66.181.181.147

Bayanmunh gedeg umhii uvgun ih gai hytgaj baina daa.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.103

та шууд бүртгүүлээд дансаар хүлээж авч болно
найдвратай мөнгө өгнө western-union авч болно хаяг https://goo.gl/bhQbdf

Avatar

Зочин 2018-03-22 112.72.11.120

Гутамшиг

Avatar

Эрдэнэтийн залуу 2018-03-22 202.9.41.39

Ганбаатар чинь тэнэг гэхэд үнэхээр пуужинтай юмаа ард түмний хөрөнгийг өөрийн хувийн юм шиг бодсон аан зүгээр зайлаачээ танай аав та 2 р монгол бөх дутахгүй шдээ онигоо юмаа

Avatar

123 2018-03-22 103.10.22.17

хамгийн наад зах нь улсад нэг үзүүрлэсэн хүнээр монгол бөх дутахгүй гэх нь хаашаа юм ер нь бол эцэг нь хэн ч байсан хүү нь урвана гэж байхгүй ганбаатарын хувьд 100 хувь зөв

Avatar

үнэн 2018-03-22 66.181.181.244

уучлаарай энэ зүгээр харагдаж байгах шигээ биш шүү. Баянмөнх тэргүүтний оллн жил хийж байгаа зүйл. энэ холбоо энэ байшин гол нь биш ээ. Монгол үндэстний бөхийг самрах гээд бна цаад увсууд чинь

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.34.38

Допинг жижиг сүхбатын шидсэн чулуу

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.121.63

Одоо Нямдорж Данзан хоёр болно доо олон ч жил хувалз шиг идлээ юм бүхэн хугацаатай

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.212.138

Nyamdorjiin hulsnii ork bicheechid tasan ih bhiin ter door.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.212.138

Shuuhiin shiidver l huchtei bmaar yum. Nyamdorjiin huu shuuhiin albanii humuuru dairaad yahavde. Tur tumur nuuree haruulaach.

Avatar

Сандаг 2018-03-22 219.142.99.4

Наадхаа улс хурааж аваад хүүхдийн ордон болго. Ганц хүүхдийн ордон чинь хүрэлцэхгүй бна. Шуналын тулам болсон бүдүүлэг бөх нэртэй зэрлэгүүд ордоноор яадгий. Тийм л ноцолдох дуртай бол түрээслээд л ноцолдоно биз.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.107

Байгууллага , хувь хүмүүсийн хандиваар боссон бөхийн өргөөг улс хурааж аваад хувьцаат компани болгочих !!! Хэрүүл дуусна !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.131

Яг тийм шүү.

Avatar

Хотын залуу 2018-03-22 43.228.131.110

Нямдорж одоо зүгээр ляв. Чиний үед Монгол бөх дампуурсан нь үнэн. Бөхийн өргөө ард түмний хөрөнгөөр дээр нь төрийн хандиваар боссон эд. Төр одоо өмчөө авсан нь дээр. Зөндөө л идлээ одоо болно Нямдоржоо.

Avatar

Нямдоржоо боли. 2018-03-22 202.21.106.131

Нямдорж одоо болно оо. Ажлаа өг. Төр авч байна. Олимпийн хорооны Загдсүрэн гэж яг адилхан [Хориотой Үг] бас бий. Дараа нь олимпийн хорооны хаалгыг эвдэж орох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 59.153.114.66

Нямдорж буруу юм хийх хүн биш

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.4.172

жийнсний [Хориотой Үг],уйланхай,завьж зулгаадаг дөрвөдүүд зайлцгаа

Avatar

Ми овогтын Төв аймаг 2018-03-22 202.179.27.92

[Хориотой Үг] МӨНХБАТ АВРАГА АРХИА ГУДАРЧИХЖЭЭ БАС. ЯС ҮНДЭСЭЭ ЯРИАД ЭХЭЛЛЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.23.102

Энд яс үндэс ямар хамаатай юм бэ? Тэгж ярьвал аврага Мөнхбат чинь Баруунтурууны элжгэн халх биш юм уу?!

Avatar

bitgii gutsaad bai 2018-03-22 103.57.92.39

buhiin holboog anh ard tumnii hurunguur barisan yaahaaraa hedhen hun ezemshdeg harin ch ardchilsan zarchimaar terguunee songoh ni tumen zuv….

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.22.227

Гацууртын зальхай луйварчингаа аваад зайлцгаа. Тийм овоо юм бол энгийн мануусын их багаар хандивласан миний 10саяын хандивыг хуутэй нь нехеед егеерэй Чимбатуудаа ??? Тэгээд наад ордонгоо аваад яана уу ийнуу пад ч алга.

Avatar

Zochin 2018-03-22 117.111.9.48

Nyamdorj endees uhen hatan zutgeed baigaagiin uchir yu um bol? Ingej heruul hiij baihaar ogchihoj boldoggui umu.hichneen jil l guriilee

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.24.65

Tom bietei nyamdorjiin ork huu n diilehu turiin shuuh diilehu harah l uldlee!

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.24.65

Shuuhiin shiidver toodgui orkuud ih boljee. Tur tumur nuuree uzuuleech nyamdorjid!!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.44.71

шударга байдлаар үзвэл Нямдоржийнх зөв байдаг шүү дээ

Avatar

Зсс 2018-03-22 219.142.99.4

Ямар ч хааны албанд халаа гэж байдгий

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.27.20

Энэ Баяанмөх гэдэг нөхөр Монголд их хоруу нөхөр юм аа. Хараад байхад Монголчуудыг хооронд нь хагралдуулж, салгах зүйлс их хийх юм. Үхвэл таарна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Гурван шатны шүүхийн шийдвэрийг биелүүлэх хэрэгтэй. Хэнд нь хууль үйлчилж, хэн нь хууль завхруулдаг юм бэээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Р. Нямдорж тэргүүтэй нөхөд МҮБХ-ны хөрөнгийг хэрэггүй зүйлд мөн ч их зарцуулж байна аа. Бараг бүх телевиз, сайтуудтай хаалтын гэрээ байгуулж, хөлсний бичээчид хөлсөж……….. Одоо болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Хууль завхруулагчид хаа сайгүй байх юм

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

news.mn хэдэн төгрөг авч хаалтын гэрээ байгуулсан бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.24.65

Nyamdorjiin hulsnii ork bicheechid dooguur ih bna.

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.24.65

News.mn bolioch. 3 shatnii shuuhiin shiidver nuluulj chadahgui bna gedeg mongoliin shuuh yamar sul bgaag gerchilj bna. Nyamdorj shuuhiig toohgui bga n aimshig. Nyamdorjid tur tumur nuuree haruulaach!!!

Avatar

тг 2018-03-22 203.91.119.123

УВСЫН ХЭДЭН НОВШНУУД МОНГОЛ ТӨРИЙН ҮНДЭСНИЙ БАХАРХАЛ БОЛСОН БӨХИЙГ СҮЙРҮҮЛЭХЭЭР УЛАЙРЧ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.8.186

Бөхийн өргөөнд ихэнх барилдаанд 2500 хан суудал нь дүүрэхээ байсан байна лээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.8.186

Цаг завийн гарз болсон энэ шоуг шинэ үеийн хотын залуус сонирхохгүй дээ жам ёсоороо мөхөх болно. Жалга довны үзэлтэй хэдтэйгээ дуусах биз

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

Бөхийн өргөөгөө Х.Баянмөнх чамаар буцарлуулахгүй шүү. Чинбат чи зүгээр байж үзээрэй чиний алт гууль болох цаг ирнэ шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.166.167

Монгол Үндэсний бөх утгагүй үзэх сонирхолгүй болсон. Найраа, нутагрхаг үзэл, допинг гээд авах юмгүй болсон

Avatar

шшг 2018-03-22 203.91.119.123

Ажлаа мэдэхгүй албан тушаалаа ойлгохгүй Шийдвэр гүйцэтгэгч нэртэй хогийн нөхдүүд

Avatar

mng 2018-03-22 203.91.119.123

энхтайван гэгч ШШГЕГ-н бууны нохой халтар [Хориотой Үг] А.Сүхбат Ганболд нарын тэжээвэр [Хориотой Үг]

Avatar

зочин 2018-03-22 202.21.126.30

[Хориотой Үг] Ганболд тэргүүтэй ЛА ЛА юмнууд болои. Зүгээр л хурлаа сайхан бүрэн ирцтэй дэг журамтай хийгээд асуудлаа хэлэлцээд нэрээ дэвшүүлээд саналаа хураагаад нэг талдаа гарцгаа л даа. Та нарыг ингээд байвал ард түмэн хүндлэхүү. [Хориотой Үг] энэ тэр ч ямар ногоон дэвжээнд ил үзэгдэх биш, одоо барилдаж олныхоо өмнө гарч байгаа нөхөд бодоосой.

Avatar

Зочин 2018-03-22

бөхөө барилдуулж чадахгүй, морио уралдуулж чадахгүй. дандаа ашиг, хахуул харсан хүмүүс яана даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж