“Их ЭЕ” тойрсон мэдэгдлүүд | News.MN

“Их ЭЕ” тойрсон мэдэгдлүүд

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.22-нд нийтлэгдсэн

Үндэсний бөх "Их Эе"

“Их ЭЕ” тойрсон мэдэгдлүүд

“Их ЭЕ” тойрсон мэдэгдлүүд

Монголын Үндэсний бөхийн холбооны VIII “Их ЭЕ” ирэх бямба гаригт (2018.03.24) Бөхийн өргөөнд болохоор тов гараад байгаа. Энэ удаагийн “Их ЭЕ”-д 10 аварга, 14 арслан, 10 гарьд, 27 каан бүрэн бүрэлдэхүүнээр оролцох бол улсын харцага, начин, аймаг, цэргийн цолтой бөхчүүдийн төлөөлөл журмын дагуу сонгогдон оролцох журамтай аж. Мөн 21 аймгаас нийт 42 төлөөлөгч “Их ЭЕ”-ийн төлөөлөгчөөр оролцох бөгөөд эдгээр өдрүүдэд Бөхийн өргөөнд бүртгэлийн ажил явагдаж, хурлын бэлтгэл ажлыг бэлтгэн ажиллж байна. 

Монголын Үндэсний бөхийн холбооноос сүүлийн өдрүүдэд Л.Чинбат, Ж.Ганболд нарт хандсан ил захидлыг хүргүүлээд байгаа билээ. Учир нь 2017 оны тавдугаар сард Х.Баянмөнх , Ж.Ганболд, А.Сүхбат, Ц.Дуламсүрэн нарын зохион байгуулж хуралдуулсан “Ээлжит Их Эе” гэх цуглааныг хууль зөрчсөн ноцтой үйлдэл гэдгийг олон нийтэд тайлбарласаар байгаа юм.

Энэ удаагийн “Их ЭЕ” хуралдаанаар 1991 оноос хойш тус холбоог удирдаж байгаа Ц.Нямдорж нарын удирдлагууд ажлаа өгөх үү? эсвэл үргэлжлүүлэн ажиллахыг дэмжүүлэх үү гэдэг анхаарал татаж байгаа юм. Мөн сүүлийн үед гарсан допингийн асуудлаас болж, дөрвөн бөх хоёр жилээр барилдах эрхээ хасуулаад байгаа зэрэг олон асуултын хариултыг “Их ЭЕ” өгөх үлдлээ.

Монголын Үндэсний бөхийн холбооноос Л.Чинбат, Ж.Ганболд нарт хандсан ил захидлыг ЭНД-с уншина уу.

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.181.54

ИХ ЭРДЭМТЭН ГАНБОЛДЫГ ЯАЖ ДООШ НЬ ХИЙЖ ЧАДАЖ БАЙНАА ТА НАР

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Zochin 2018-03-22 126.161.125.67

Yum hiij baigaa hunee hemledeg ene muuhai zangaasaa bid hezee salna daa. Nyamdorj terguutei odoogiin udurdlagiig hundelj ba

Avatar

мэдэгч 2018-03-22 27.123.214.113

хандиваар сууриа бариад дууссан байсан. Улсаас 800 сая төгрөг гаргаж уг барилгыг дуусгасан. Ёр нь юм хийсэн хүн дандаа л буруутан болж харагддаг юмдаа.
Допинг хэрэглэж болно гэдэг нөхдүүд л шүүхээр тогтоол гаргуулчихаад, балайрч тэмцэлдэж байнадаа. Манай монголчуудын цусанд нь угаасаа байдаг тамын тогооны ген хүчтэй. Допингоос хүчтэй.

Avatar

мэдэгч 2018-03-22 27.123.214.113

хандиваар сууриа бариад дууссан байсан. Улсаас 800 сая төгрөг гаргаж уг барилгыг дуусгасан. Ёр нь юм хийсэн хүн дандаа л буруутан болж харагддаг юмдаа.
Допинг хэрэглэж болно гэдэг нөхдүүд л шүүхээр тогтоол гаргуулчихаад, балайрч тэмцэлдэж байнадаа. Манай монголчуудын цусанд нь угаасаа байдаг тамын тогооны ген хүчтэй. Допингоос хүчтэй.

Avatar

Бат 2018-03-22 66.181.179.196

бөхчүүд холбоог удирдаж чадахгүй,тэд найраа мөнгө,доппингтой хэтэрхий холбогдсон

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.131

Олимпийн хороо гэж бас ийм ардчилалгүй байгууллага бас бий. Нямдорж+Загдсүрэн хоёр бол таарсан таар шуудай нар даа.

Avatar

Хайрцагласан хурал 2018-03-22 202.21.106.131

Нямдоржоо чиний наад зохион байгуулах гэж байгаа Их эе хурал чинь танай хүмүүсийн орсон хайрцагласан хурал болно доо. Наад хурлаас чинь ардчилсан үнэр хүсээд хүсээд гарахгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.107

Хүрэлсүх сайдад хятадууд 4 тэрбум дойлуур бэлдсэн мань хүн хавханд орж зээлээд ирэх вий дээ тэр мөнгийг нь…оронд нь тэд юу нэхнэ гээч…

Avatar

Zochin 2018-03-22 62.31.165.169

Ene nyamdorj odoo boloo yam bishu camer ashigluulahgui olon buhiig hohirooj bgaa sh de heruulin alimiig ter l tavij bgaa nas deer garsan huliin tsestuud zaluu buhchuudiin barildaanig yaj shuuh yam denduu bgaa bizdee

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.22.50

ene humuusiin ued mongol boh nairaanii uraldaan bolson ni unen. mongogui bol ulsiin tsol avch chadahgui gej daapaaldag bolsniig halh dayar medne.

Avatar

Зочин 2018-03-22 78.209.187.2

Нямка ахаас өөр хүн авч явж .чадахгүй ээ бөхийн холбоог. сүхбат тэргүүтнүүд бол бүүр цаашаа. их хуралд яаж төлөг царайлж бгааг нь хар даа. тэрнийг сонгосон хүмүүс одоо ичдэг байлгүй дээ хихи

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.9.90.130

ОДОО БӨХ ХҮН Л БӨХИЙН ТЭРГҮҮН БАЙМААР БАЙНА. ЭНЭ ХҮН БӨХИЙН НЭРЭЭР ГАВЬЯАТ Ч БОЛСОН Ш ДЭЭ, ОДОО БОЛЛОО, ХАНАЛАА ГЭЖ БОДМООР Л ЮМ.
ДАРХАН АВАРГУУДААС ЭСВЭЛ АВАРГУУДААС НЭГИЙГ НЬ БӨХИЙН ХОЛБООНЫ ТЭРГҮҮН БОЛГОВОЛ БӨХЧҮҮД ҮГЭНД НЬ ОРНО Ш ДЭЭ, ХӨЛСӨӨ УРСГАСАН ХҮНИЙ ӨМНӨӨС НЭГ НӨХӨР ЯРИАД БАЙХАД ҮНЭМШИЛ МУУТАЙ Ш ДЭЭ, УГААСАА, НААД ЗАХ НЬ ШИНЭ ҮЕДЭЭ ЗАЙГАА Ч ТАВИМААР Л ЮМ

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.228.131.110

Нямдорж одоо зүгээр л [Хориотой Үг] бөхийн өргөө ард түмний хөрөнгөөр дээр нь төрийн хандиваар боссон эд. Төр одоо өмчөө авсан нь дээр. Зөндөө л идлээ одоо болно Нямдоржоо.

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.22.227

Нэг муу маажийсан заан нэртэй нохой баатар нэртэй бек сууд хэдэн жил ингэж новшрох юм болоо. Авчихаад ажиллуулж чадна гэж бодоод яваа юм байх даа. н.Нямдорж гуай нар одоо егчих егчих. Харин мануусын оруулсан менгийг л буцаагаад хувилаад егеерэй хэлээрэй цаадуулдаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.161.45

Нямдорж гэдэг хүн зохион байгуулж босгосон юм түүнээс ард түмний хандив өөрөө овоороод босчихдоггүй юм

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

20 жил хууль бусаар МҮБХ-г тэргүүллээ. Одоо болно байхаа Нямдорж, Данзан, Түүнийг тойрон хүрээлэгчидээ

Avatar

Бек 2018-03-22 64.119.22.227

[Хориотой Үг] лалараа.!!! Хийж чадаж байхад чи бас юу вэ???

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.161.45

МҮБХ г бүтээж босгоод амьдруулж чадаж байгаа хүмүүс дээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Энэ бөхийн өргөө ард түмний өмч үү? Р. Нямдоржийн гэр үү?

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.22.227

Миний хувь бол байгаа Харин чам мэтсуудийнх бол байхгуй ээ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд нэг талыг барьж, аль мөнгөтэй, эрх мэдэлтэйн талд нь үйлчилдэг болждээ. Тийм байж хэвлэлийн эрх чөлөө, шударга үнэний дуу хоолой гэж гоншигнодог

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.189.122

ХАНДИВЫН МӨНГӨӨР БОССОН БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛС МЭДЭЛДЭЭ АВААД ХӨРӨНГИЙН БИРЖЭЭР ХУВЬЦААТ КОМПАНИ БОЛГОЧИХООЧЭЭ !!! ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЭНЭ БАЛИАР МАРГААН ХЭЗЭЭЧ ДУУСАХГҮЙ !!! УЛСАД МӨНГӨ НЬ Ч ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.22.227

Тэндээс ямар менге олох гээв чи???Аргалаад ажиллуулж ирсэн хумуусийн буруу гэж байна аа. Муу бааснууд аваад яаж ажиллуулахыг нь харах юмсан. Естой негее сахил хуртээд шал дордов болох бизээ. Нохойн бееснууд.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

Р. Нямдорж, Д. Данзан тэргүүтэй луйварчид хууль завхруулахаа болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.157

Үндэсний бөхийн холбооны ганц бөх бөгөөд Бөхийн өргөөний цор ганц өв залгамжлагчийг шалдлаад яажгаам бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.24.157

МҮБХ-с мэдэгдэл гаргасан шдээ. Сэтгүүлчид нэг талыг барьж, хаалтын гэрээ байгуулж хүмүүсийн тархийг угаахаа больмоор юм. Мэдээллийн тэнцвэрт байдал хаана байна

Avatar

зочин 2018-03-22 103.10.22.125

бөх, бөхийн холбоо гээч хэрүүлийн бузар шингэсэн шуналтнууд ер нь яасан цайчихсан амьтад байдаг юм .долоон уулын цаагуур далд ор.

Avatar

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЕРӨНХИЙ САЙД НАР АА 2018-03-22 202.72.245.207

УЛСЫН БОЛОН АРД ТҮМНИЙ ХАНДИВЫН МӨНГӨӨР БОССОН БӨХИЙН ӨРГӨӨГ УЛСЫН МЭДЭЛД АВЧИХ АА, ТЭГВЭЛ НААДУУЛ ЧИНЬ ХЭРЭЛДЭХЭЭ БОЛИОД АМАР САЙХАНДАА ЖАРГАХ БОЛНО

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж