"С.Баярцогтыг уучилъя" гэв | News.MN

"С.Баярцогтыг уучилъя" гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.22-нд нийтлэгдсэн

"С.Баярцогтыг уучилъя" гэв

"С.Баярцогтыг уучилъя" гэв

              

С.Баярцогттой холбоотой асуудлаар Швейцарын прокуророос ирсэн албан ёсны хариуг өнөөдөр /2018.03.22/  ‘Нэг цонх’ клубийн гишүүн П.Амар болон  П.Ариунжолоо  нар танилцууллаа. Тэд мэдээллийн эхэнд “Бид  Швейцарын прокурорын газартай холбогдсоны үндсэн  дээр Швейцарын дээд шүүхээс гаргасан шүүхийн тайлбарыг энэ оны гуравдугаар сарын 2-ны өдөр  авч чадсан.  Тэгэхээр албан ёсных гэсэн үг” гэж байв.

“Нэг цонх” клубийн гишүүн П.Амар Швейцарын шүүхээс ирүүлсэн тайлбарыг танилцуулъя. “2016 оны наймдугаар сарын 18-нд БНХАУ-ын иргэн  А гэгчийн ‘С’ гэх нэртэй компанийн дансан дахь нийт 45 сая долларын гүйлгээг мөнгө угаасан, авлигал өгсөн гэж сэжиглэж Швейцар улсын ерөнхий прокурорын газраас хэрэг үүсгэсэн. 

 С.Баярцогт 2008 оны тавдугаар сард “Legend Plus Capital Limited” компаниа байгуулсан байдаг. Мөн 2008 оны  долдугаар сард ба ‘Legend Plus Capital Limited’ компанийнхаа дансыг нээлгэсэн бол 2008 оны есдүгээр сард өөрийнхөө нэр дээр хувийн данс нээлгэсэн.  Энэ үеэр  БНХАУ-ын иргэн А нь 2008 оны есдүгээр сарын 30-ны өдөр Монгол Улсын Сангийн сайд асан С.Баярцогт руу 8,2 сая евро шилжүүлсэн байдаг. Швейцарын шүүхээс БНХАУ-ын иргэн А-г мөнгө угаасан гэж үзэн 2016 оны арваннэгдүгээр сарын 9-нд түүний эзэмшлүүдийн дансыг царцаасан.

2008 оны арванхоёрдугаар сард болон 2013 оны нэгдүгээр сард тус бүр 670 мянган евро,  хоёр сая ам доллар С. Баярцогтын хувийн данс руу өөрийнх нь “Legend Plus Capital”  компаниас шилжсэн.

2001 онд “Рио Тинто” компани нь Африкийн Гвиней улсын төр засагт авлигал өгсөн хэргээр  шалгагдаж буруутай нь тогтоогдсон.Швейцарын прокуророос “Рио Тинто”  компани  2011 онд бусад  улс орнуудад авлигал өгсөн  байх магадлалтай байна гэж үзээд тандалт хийж үзсэн байгаа юм.  Энэ үеэр “Рио Тинто”компани нь компани нь  дотоод хяналт шалгалт хийгдэж, мөн компанийн 50 хувийг төр  нь буцааж аваад, өөр компанид 50 хувийг нь буцаагаад  зарсан. С.Баярцогт нь тухайн үед Монгол Улсын Сангийн сайд байсан. Сайд байх хугацаандаа 2009 онд  “Рио Тинто” компанитай урт хугацааны хөрөнгө оруулалтын гэрээ байгуулсан. Энэ үед С.Баярцогтын данс руу их хэмжээний  мөнгө орж таарснаар Швейцарын прокурор сэжиглэж эхэлсэн юм.

2013 онд Монгол Улсад оффшорын асуудлууд сөхөгдөөд ирсэн үед С.Баярцогт 2013 оны арванхоёрдугаар сар болон 2014 оны нэгдүгээр сард Баярцогт БНХАУ-ын иргэн А руу  674 мянган евро болон, сая 489 мянган ам.доллар буцаагаад шилжүүлсэн байдаг гэв.

 С.Баярцогтод  алдаагаа засах боломжийг нь  олгоод  уучилъя

П.Ариунжолоо “Монгол Улсын Засгийн газар болон “Рио Тинто” компанитай байгуулсан хөрөнгө оруулалтын гэрээг ашиггүй гэрээ байна гэдгийг Монголын ард түмэн сүүлийн арван жилийн хугацаанд ярилцсаар ирсэн. “Рио тинто” компанитай  байгуулсан  гэрээ ашиггүй гэдгийг нотлохын тулд төрийн бус байгууллагууд хувь хүмүүс бүгд Сангийн сайд асан С. Баярцогт гэдэг хүнийг авлигал авсан байна гэдгийг нотлох гэж удаа дараа оролдсон. С.Баярцогт өөрөө  буруугүй гэдгээ нотлох гэж  олон удаа тайлбар хийсэн. Бидний хувьд  “Рио Тинто”  компанитай байгуулсан гэрээ нь Монгол Улсад ашиггүй байна гэдгийг яриад байгаа  юм.  “Рио Тинто”  компани нь таван тэрбум долларын ноогдол ашиг тараасан гэж яриад байгаа. Гэтэл манай улсад ямар ашигтай гарсан юм бэ?

Бид С.Баярцогтын хахууль авсныг нотлох гэж арван жилээ үрсэн байна. Угаасаа нотолж ч чадахгүй байх. Манай клубийн зүгээс С.Баярцогтыг буруугүй гэдгийг нотлох биш хийсэн алдаагаа засах боломжийг олгох хэрэгтэй гэдэг санаачилгыг  гаргаж байна. Алдаагаа залруулчих юм бол Монголын ард түмэн С.Баярцогтыг уучлахад бэлэн байгаа.

Бүгдээрээ С.Баярцогтыг уучилъя. С.Баярцогтод  алдаагаа засах боломжийг нь  олгоод  уучилъя. Бүгдээрээ адилхан монгол хүн байж  биедээ хатуурхаад яах юм бэ? Эцсийн эцэст “Рио Тинто”  компани Монголын эрх ашгийг зөрчөөд байгаа болохоос С.Баярцогт руу дайраад нэмэр байхгүй. С. Баярцогт мэргэжлийн ур чадвар юм уу ёс суртахууны ямар ч алдаа гаргаж болно. Тиймээс өөрийн алдаагаа хүлээгээд уучлалт гуйх юм бол С.Баярцогт оо чамайг уучилъя” гэв.

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.10.23.89

[Хориотой Үг]*нарыг*төр*гарах*нүх*мартаж*байна*уу

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-22 202.9.40.37

Намбаярын Энхбаярын эхнэр Цолмонгоос асуу..Монголчууд ер нь ямархуу улсууд вэ? гэдгийг.

Avatar

Зочин 2018-03-22 49.0.135.171

[Хориотой Үг] долоогч ийм л шаарууд улс орныг алаад байгаа юмдаа.Баярцогттой нь хамт шалга.Эд эх орноо худалдагчид.

Avatar

Зочин 2018-03-22 37.210.51.59

Bayrtsogtig uuchlii ged barag hudulguun baiguulchihoo..Esvsin tsuglaan shig l yum boloh n shiwdee ain..
Soliorood bgarai nuhur min chi

Avatar

Зочин 2018-03-22 112.72.11.120

Уучилж чаддаггүй хүн хэзээ ч тэмцэл хийж чадахгүй! Ердийн гэмт хэрэгтнээс ялгарахгүй, Зөв зүйлийн төлөө хэзээ ч харамсахгүй! Итгэлгүй байгаа нь харамсах сэтгэл үлдээнэ! Иймд сайн судал! салаавч, цааз хоёроор ОТ-н хөрөнгө оруулалтын гэрээг Монгол улсдаа ашигтай болгох уу? Бид эх орныхоо сайхан ирээдүйд итгэдэг! Нэг Цонх" Клуб

Avatar

Bayrtsogoo odoo bolioche 2018-03-22 66.181.161.82

Mongold ern vnen yum vldsenvv yaj amidrah yostoi yum be

Avatar

өлзий 2018-03-22 202.179.27.205

Энэ тэнэгүүдийн үгэнд итэх хүи Монголоос олдохгүй [Хориотой Үг] луйварчдад үйлчилж хэдэн төгрөг унагаах санаатай бас Толгойнхоо хэмжээг мэдэхгүй байж Баярцогт нь энэ 2 ийг тоож харахгүй Эцэг эх өөрсдийн нэр ээ боддог болоосой

Avatar

zochin 2018-03-22 66.181.180.101

Amaraa minii duu uhaantai baigaach, yun teneg zuil yariad hun amitni durguig hurgeed suugaa yum be, hen Bayartsogtig uuchlah ve dee, yasan ch uuchlah yosgui hun.Joohon huuhed huurch baigaa yum shig teneg Bayartsogt hiisen hergiinhee shiitgeliig huleeh yostoi.

Avatar

зочин 2018-03-22 2.11.246.153

Хуцдаг гөлөгнүүд вэ, хамт [Хориотой Үг] хатаа хам хэрэгтнүүд байна, ийм хэргийг уучилвал бид Эх орноо аварч чадахгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.42.216

Уучлаж болохгуй алдаа шуу дээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.185.206

Иймэрхүү бөхөс долоосон ацнууд энэ зангаа боль. Ингээд байвал энэ монгол улс чинь сөнөлөө. Румын, Хятад улс шиг энэ аймшгийн [Хориотой Үг] луйварчингуудаа хуулийн дагуу зохих арга хэмжээг ав. заримыг цаазлах хэрэгтэй цаг нь болсон бна.

Avatar

Dash 2018-03-22 92.228.13.111

Uu za za ene ih hurungu zavshij bga hund uuchilal uzuulj bga yum bol mongoliin shorond bga bolon olon hunii hergiig cagaatgaj uuchilaaa

Avatar

Энхээ 2018-03-22 203.91.117.8

Баярцогтыг нэг л тохиолдолд уучиляа… Үнэхээр авилгал аваад эх орноо зарсан гэдгээ хүлээн зөвшөөрөөд бүх хөрөнгөө хураалгаад дээрээс нь РИО ТИНТОгийн эсрэг мэдээлэл өгсөн тохиолдолд… Тэгвэл л баярцогтыг уучилж үхэх ялаас мулталж насаар нь [Хориотой Үг] суулгагж бандидая…

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.165.38

та нар уучилдаг хүмүүс нь үү. Монголчууд бид нэг иймэрхүү нус зангаа болих хэрэгтэй дээ. эхлээд АТГ нь Швейцарийн талын нэхэмжлэл үнэн эсэхийг тогтоог үнэн бол асуудалгүй Баярцогтын Монгол улсын иргэний үнэмлэхийг хурааж ав

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.165.38

битгий дальчигна

Avatar

зочин 2018-03-22 64.119.24.19

Уучлья ч гэх шиг. Ямар зүг чиггүй юм ярьдаг нөхөр вэ? Хаанаас гараад ирсийн?

Avatar

Zz 2018-03-22

Eruul uu

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.180.220.35

Энэ одоо ямар гээчийн тэнэг юм яриад бнаа. Уучлая ч гэх шиг. Эрүүл ухаан энэ хүмүүст байна уу?

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.160.95

Баярцогт руу мөнгө шилжүүлсэн Хятад улсын иргэн А эсвэл монголын нэртэй бизнес Х л хамгийн гол гэмт хэрэгтэн байх нь. Баярцогт буруугүй юм бол түүнийг яагаад уучлана гэж. Харин ч түүнээс уучлал хүсэх хэрэгтэй юм биш үү. Авилгажсан АТГ хэзээ ч шүүж дуусахгүй мөн чадваргүй тул одоо Баярцогт ард түмэндээ бүх үйл явдлыг яг үнэнээр нь хэлчихвэл түүхэн сургамж болох бус уу.

Avatar

Tsend 2018-03-22 27.123.214.103

Oorsnoo yarij bgaa yumandaa ineemsegleef bhyg bodohod shal teneg yum helsengee medeed bn. Gevch b** TENEGT! Bayartsogt ta hoeryg ingej guigaa yu? Ta hoer yamar debil haragdaj bna. Kkk

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.40.42

Монгол төрийг дахин уландаа гишгэе доромжильё гэж байна даа хөөрхий. "Бүгдээрээ С.Баярцогтыг уучилъя. С.Баярцогтод алдаагаа засах боломжийг нь олгоод уучилъя. Бүгдээрээ адилхан монгол хүн байж биедээ хатуурхаад яах юм бэ?"

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.161.86

гол агуулаг нь баярцогтийг өөрийгөө илчлэх боломж олгы тэрнийх нь хариул уучлая. тэгвэл монгол улсад оюутолгой гэрээг хүчингүй болгож дахин хийх боломж олгогдоно гэсэн юм яриад байгаан биш үү. би тэгэж л ойлголоо. тэрнээс тэр офшор нтр нь шалтгаан нь олдоход хэцүү юм байна гэсэн мэдээлэл өгч байгаан байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.107

Хүрэлсүх сайдад хятадууд 4 тэрбум дойлуур бэлдсэн мань хүн хавханд орж зээлээд ирэх вий дээ тэр мөнгийг нь…оронд нь тэд юу нэхнэ гээч…

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.160.17

naad hujaataigaa tsug tamruugaa zailarai novshoo

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.57.95.221

ЭНЭ ТЭНЭГ ПАЦААН МӨН ДОНГОДОВ ОО. ЭНЭ ЗАЛУУ ЛАВ ТЭНЭГ БАЙХАА. ХАРАХ ЦАРАЙНЫ МУЛГУУ АМЬТАН БАЙНА. ТЭМЭЭ ГЭЖ БАЙХАД ЯМАА ГЭЖ МАЙЛЖ БАЙХ ЮМ.

Avatar

bold 2018-03-22 103.10.22.32

хуцлаа байна ингэж байгаад зүгээр өгөрнө хурцыг одоо ярихгүй байгаа биздээ баяр баярцогт сайхан билэг бүгд зүгээр уучлаарай гээд өнгөрөх юм гэнээ баярцогтын гэрээгээр монголчууд2017 оноос ашгаа хүртэнэ
гэсэн яалаа энд хэдхэн сая доллорын тухай гэж ойлгуулах гээд байна энэ нь 100ны 0001хувийн талаар ярьж монголын ард түмнийг юу ч тэдэхгүй гэж доромжилж байнй даа цаагуур нүхээ хийсэн баатарлаг
байна даа гэвч хэзээ нэгэн цагт үйлийн үр чинь ирнэ гайгүй

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.212.139

Баярхүүгийн хүү гуай элдэв юм ярьж тархи угаахгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.18.209

Уучилъя ч гэх шиг

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.18.33

бүх авилга хахууль авсан хэрэг хийсэн хүмүүсийг уучилая .Бүгдээрээ адилхан монгол хүн байж биедээ хатуурхаад яах юм бэ? хэрэг хийгээд байцгаая.БАЯРЦОГТ уучлалын хуулийг тун сайн санаачилдаг ухаантай хүн гэвэл ямар вэ?????????

Avatar

нэг цүнх 2018-03-22 64.119.18.33

нэг цүнх. 2009 онд “Рио Тинто” компанитай урт хугацааны хөрөнгө оруулалтын гэрээ байгуулсан. Энэ үед С.Баярцогтын данс руу их хэмжээний мөнгө орж таарснаар Швейцарын прокурор сэжиглэж эхэлсэн юм. Баярцогт мэргэжлийн ур чадвар юм уу ёс суртахууны ямар ч алдаа гаргаж болно.гэжээ. .машинаараа хүн дайрсан ч байсан энэ хүнийг уучилах ёстой юу??????????

Avatar

Зочин 2018-03-22 203.91.115.36

гол агуулаг нь баярцогтийг өөрийгөө илчлэх боломж олгы тэрнийх нь хариул уучлая. тэгвэл монгол улсад оюутолгой гэрээг хүчингүй болгож дахин хийх боломж олгогдоно гэсэн юм яриад байгаан биш үү. би тэгэж л ойлголоо. тэрнээс тэр офшор нтр нь шалтгаан нь олдоход хэцүү юм байна гэсэн мэдээлэл өгч байгаан байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 150.129.141.244

Данс нээхдээ өгсөн хаягыг нь хараа биздээ улаанбаатар Хятадын монголын гээд бүр тодорхой бичсэн байна лээ шдээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 150.129.141.244

Одоо нөгөө манай улсын нэртэй бизнесмен гэж яриад байсан чинь Хядадын баян нөхөр болж таарлаа. Даан ч баярцогт манай улсын шилдэг бизнесмен гэж онцлоод байсан юм. Тэр Хятад эх орноо хэлээд байсан байна шүү дээ. Бид мангартаа Монголчуудаасаа хэн нэгнийг хайгаад байдаг мөн шог юм болж байнаа ха ха

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.78

Уучилж чадахгүй ээ. Энэ нийгэмд мөнгөтэй л бол хүн алж хүссэн бүхнээ хийж болж байна шдээ.
Магадгүй энэ хүний хийсэн ашиггүй гэрээнээс болж сайнхан сайхан гэр бүлүүд сайхан амьдрах боломжоо алдсан бол???????
Ганцхан өөрийн өнцгөөс уучлах бус хийсэн хэргийг нь шудрагааар шийдэх хэрэгтэй
Энэ хүний хийсэн зүйлс ганц ч 1-ээр ч тогтохгүй болвуу.
Эцэст нь хэлхэд хүний үйлийн үр гэж байдаг юм үү!!!!

Avatar

и 2018-03-22 122.201.24.24

Офшор Баярцогт хуужаа аргагүй л их мөнгөтэй байнаа. Амар, Ариунжолоо гэх шиг юуга ч хийж байгаагаа мэдэхгүй хүнэнцэрүүдийг турхирч өөрийгөө зөвтгөх арга саам хайж эхэллээ дээ. Өмнө нь 20 мянган хувьсагч ярьж нэг удаа ялаас мултарсан бол энэ удаа яаж ч өөрийгөө зөвтгөөд нэмэргүй байхдаа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-03-22 150.129.141.244

Баярцогт аль хэдий хядадын иргэн болчихсон паспортыг нь үзүүлээ биздээ. Үүнийг одоо тэр эх орон луу нь авилгын хэрэгтэй нь хамт өгчихөө. Тэд яахаа мэдэг Нэгэнт манай улсын харъяат биш Хятад паспорттой юм байна лээ ш дээ. Тэд авилгачидаа уйлуулж, [Хориотой Үг] алдуулж байгаад л гудамжинд буудчихдаг юм. Тэр иргэн нь болох гэж хүсээд байгаа улс руу нь явуулчихаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 203.91.115.36

зөв гаргалгаа байна, буруутай буруугүй гэж ярьсаар 10 жил боллоо,

Avatar

zochin 2018-03-22 202.21.103.139

yu unshiw aa

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.10.20.34

BURUUTAN NI BUREN TOGTOOGDOGUI BHAD L UUCHILAYA GEHIIN

Avatar

зочин 2018-03-22 202.131.225.150

төртэй, хуультай, шүүхтэй оронд ийм дураараа юм ярих нь үнэхээр боловсрол дутуу хүн гэдэг нь харагдаж байна. энэ бол жинхэнэ бууны нохой, угаадасны [Хориотой Үг] л байна. тэгээд олон нийтийн өмнө ийм юм ярьж байж байна гэдэг эрүүл хүн мөн үү. төрийн өндөр албанд ажиллаж байсан хүн ийм асуудалд хардагдаж асуудал байж л байдаг. хуулийн байгууллага шалгаад л үнэн мөнийг нь тогтооно биз дээ. ийм пялдагууд чинь харин эх орноо амархан худалдаж мэдэх хүмүүс шүү дээ

Avatar

zochin 2018-03-22 124.158.107.17

hutsaachee, ene odo bas hen ni iim zahialgat yum hiilgeed bnaa, hergiin ezen ooroo hiilgeed bnuu, tenegdiin, bur doromjilj bh shiv

Avatar

зочин 2018-03-22 202.131.233.190

Э. СОСОРБУРАМ сэтгүүлч, “Нэг цонх” клубийн гишүүн П.Амар, П.Ариунжолоо нэр хэний өмнөөс вм бичээд бна аа өөрсдийн сэтгэгдлийг өөрсдөдөө л үлдээ битгий ард түмэн гэж ярь та нарт тэгэх эрх бхгүй. авсан мөнгөөл шингээ

Avatar

Чук 2018-03-22 112.72.11.110

ЗИ. ЭНХБОЛДЫН БАЙР СУУРЬ БАЙНА ДА. АМЕРИК ГАРЧ ГҮЙГЭЭЛ ЦААГУУРАА ХОР НАЙРУУЛЖ РОЙТЕРСТ ШАР МЭДЭЭ ӨГЧӨӨД ТЭР НЬ ЯВЦГҮЙ БОЛОНГУУТ ИЙМ ЗОЛИГИЙН ЮМ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙХ ШИГ.. ТЭР МЭДЭЭГ Л ҮНЭН ГЭЭД ОЙЛГОЧИХ ЗА ЮУ ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭСЭН ГЭЖ БОДООД УУЧИЛЪЯ ДАА Ч ГЭХ ШИГ.. ОДОО РИО ТИНТО ЗАРГА ҮҮСГЭХ ХЭРЭГТЭЙ ЭНЭ ОЛОН ЖИЛИЙН ХЭРҮҮЛ НЭГ ТИЙШЭЭ БОЛОХ ЁСТОЙ БИЗДЭ.. БАЯРЦОГТ РИО ТИНТОГООС МӨНГӨ АВААГҮЙ ОДЖАРГАЛ ДЭЛГЭРСАЙХАН ОЮУНГЭРЭЛ ЧИНБАТ ХЭНЭЭС Ч АВСАН ХУЛГАЙЛСАН БАЙЛАА ГЭЖ БОДОХОД Л ОЮУТОЛГОЙН ГЭРЭЭГЭЭР ГҮТГҮҮЛСЭН БОЛНО БИЗДЭ.. БАЯРЦОГТЫГ ЭНДЭЭ ШАЛГА БАЯРЫГ ЭНДЭЭ ШАЛГА ТЭД КОСЧООМТОЙГОО ХҮРЭЭД ИРНЭ. БАЯНГОЛЫН ГАДААХ ШИГ ЮМ БОЛОХГҮЙ.. ЖЕНКО БҮР ЮУ ГЭЛЭЭ. БАЙШИНГИЙН ДЭЭВЭР ДЭЭР МЭРГЭН БУУДАГЧ СУУЖ БАЙСАН ГЭЛҮҮ.. 10 САЯ ДОЛЛ ЮМ БОЛ РИО ТОЙ ХОЛБООГҮЙ БОЛ ТӨМӨР ЗАМЫН 280 САЯ СТАНДАРТ БАНК 109 САЯ НИЙГМИЙН ДААТГАЛ ОЛОН ТЭРБУМ ЧАЛКО ЗЭРГИЙН ХАЖУУД НООЛИЙН ЦААС НОЙТОН САЛФЕТКНЫ ҮНЭ БАЙШД.. ОДОО ҮЗ БАЯРЦОГТОО БАРИМТАА ДЭЛГЭ ЧАМД ИХ МАТЕРИАЛ БИЙ.. НААДУУЛАА БҮГДИЙН ЧИРЭЭД ЧАРЛУУЛААД АВААД ЯВ.. БҮХ БУЛХАЙГ ДЭЛГЭВЭЛ ЧИ ХОЖНО ЧАМАЙГ ДЭМЖНЭ

Avatar

Зочин 2018-03-22

баярцогт болон иймэрхүү амар мэтийн хүнд хэлэх муу үг монголд алга. хятадад нь байдаг юм болов уу. яасан зусарч вэ гэдэг шиг

Avatar

Zochin 2018-03-22 202.21.105.186

Ene neg hoyor medrel muutai yum yuu ve?

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.115

Бас Баярцогтын захиалгаар бичээд эхлэвүү.Уучилая ч гэх шиг

Avatar

Oo 2018-03-22 112.72.11.117

l***r

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

Уучлах уучлахгүй, ял эдлэх эдлэхгүй нь хамаагүй, гол нь улсыг хохиролгүй болгох, улсын өмч хөрөнгийг зарж олсон мөнгөө улсын орлогод оруулуулах ёстой. түүнээс нааш энэ хүнийг зүгээр суулгаж болохгүй. бүх мөнгө, хөрөнгийг улсын орлого болгох ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.47.136

Харах царайны бялдууч нөхөр байна. Хэлэх ч үг алга

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

Хэн эд нарыг ард түмний өмнөөс үг хэлэх эрх өгсөн юм бэ? Би л лав үгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

Хэн болчихоод хэнийг уучлах гээд байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.47.136

Сая юу уншчихав аа. Яахлаараа Сангийн сайд байхдаа ийм их хэмжээний авилга авсан хүнийг уучлах ёстой юм бэ. Ийм амиа хичээсэн тэнэгүүд байгаа учраас гадны компани сул талыг нь ашиглаж байгаа юм. Бурууг өөрсдөөсөө хайж сур.

Avatar

ДҮЛЗЭНГҮҮД 2018-03-22 103.229.177.66

үг олдсонгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.187.59

ЕССУС БУРХАН ТЭНГРЭЭС БУУГААД ИРЭВ ҮҮ ДЭЭ ЮУ БОЛЖ БАЙНААА ХҮНИЙ ЕРТӨНЦӨД ХУУЛИАР ШИЙДДЭГ БАЙМААР ЮМ АВАА НАМАЙГ АШИГЛААЧ ГЭЭД БАЙНА УУ ДАА

Avatar

ТЭНЭГТДЭГ ГАРУУД 2018-03-22 103.229.177.66

ЯАНА ДАА МОНГОЛ УЛС ийм тэнэг юм ярьдаг нөхдүүд улам олон болсоор. Хэлдэх ч үг алга

Avatar

Зочин 2018-03-22 59.153.115.242

Хийгээгүй хэргээ хийсэн гэж хүлээдэг галзуу хүн л байдаг байх !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 59.153.115.242

ХЭН ДУРТАЙ НЬ ШҮҮХ ЦАГДАА АЯТАЙ БАТЛААД НОТЛООД ТАЙЛБАР ХИЙГЭЭД ЯВЧИХ БОЛОЛТОЙ ЮМ !!! ҮҮНИЙ АРД ОЮУТОЛГОЙ ТӨСЛИЙГ ГАЦААЖ ЦАЛИН ТЭТГЭВЭРТ СААД УЧРУУЛЖ ТӨРД ХУУЛЬ БУСААР ГАРАХ ГЭСЭН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ХОРОН БОДЛОГО ЯВЖ БАЙНА !!!

Avatar

Zochin 2018-03-22 66.181.184.49

Ard tumen uuchlakhad belen gedgiig ene humuus art tumniig tuluulun duugarakh erkhtei gej uu???

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.23.26

xol ochij xutsaach…..

Avatar

зочин 2018-03-22 202.55.191.130

Манай нэртэй бизнесмен гээд байсан. Тэгэхээр нь Монгол гэж бодсын гэтэл тэр манай нь Хятад байж шүү дээ. Бид ч бас уужуу дотортой хүмүүс юмаа. Энэ хүн тэр хятаддаа очиж амьдарвал яасын. Энд яллах, уучилах, алдаагаа засахын талаар бид яриад яахавдээ. Цагийн гарз 24 цагийн дотор нутагт нь буцаая. Энэ 2 мануухай хэдэн саяыг авсынболдоо хөөрхий гэж

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.33.62

Ялихгүй зусар баяжихад саад гэгчийн юм болж байх шив дээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.55.180.182

ХУЦДАГ

Avatar

иргэн 2018-03-22 202.70.38.34

Юу вэ? учры нь мэдэхгүй байж уучлал ярьцгаагаад. Улсаа хохиролгүй болгоцгоогоочээ, ямар цагаандаа гарсан цайсан улс вэ?

Avatar

Юун уучлах 2018-03-22 202.72.245.207

МАНАЙ НЭРТЭЙ БИЗНЕСМЭН ГЭЭД БАЙСАН ХЯТАД УЛСЫНХАА А ОВОГТЫГ ХЭЛЭЭД БАЙСАН БНА Ш ДЭЭ, ОДОО БНХАУ-Д ХҮЛЭЭЛГЭЭД ӨГЧИХЬЕ ТЭНД АВИЛГЫН ХЭРЭГТ ЦА АЗЫН Я Л ОНООДОГ ЮМ БНА ЛЭЭ, ЭСВЭЛ ЭНД ХИЙСЭН ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭГЭЭД АВСАН МӨНГӨӨ ӨГӨӨД ХӨНГӨХӨН Я Л ЭДЭЛ,

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.228.20

ha ha

Avatar

Битий сососолиоооор 2018-03-22 202.5.196.58

хуцдаг хар халтар уу далдайсан сураггүй сдаанууд чинь. Өөрсдөө л уучил битий өрөөл бусдын эрх ашигт хөндлөнгөөс оролц [Хориотой Үг] халтар баастай бацаанууд чинь. Энэ бол уучилах байтгуай [Хориотой Үг] ч багадах хэрэг малнууд минь

Avatar

Буруу дуулаагүй байгаа 2018-03-22 122.201.24.125

Юу гэнэв. Буруу дуулаагүй байгаа. Долигонуур долигонуур ийм ичих нүүрээ барсан долигонуур улс бас байдаг аа. Иймэрхүү хүмүүсээс болж Монголд гэмт хэрэг гаарч байгаа юм шүү дээ.

Avatar

Буруу дуулав уу, би 2018-03-22 122.201.24.125

Юу гэнэв. Буруу дуулаагүй байгаа. Долигонуур долигонуур ийм ичих нүүрээ барсан долигонуур улс бас байдаг аа. Иймэрхүү хүмүүсээс болж Монголд гэмт хэрэг гаарч байгаа юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.106

Уучилах уу!!!! Тэр юу л бол.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж