Шин Хаймин: Хятадын компаниудын халуун сэтгэлийг битгий хөргөөрэй | News.MN

Шин Хаймин: Хятадын компаниудын халуун сэтгэлийг битгий хөргөөрэй

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.22-нд нийтлэгдсэн

Шин Хаймин: Хятадын компаниудын халуун сэтгэлийг битгий хөргөөрэй

Шин Хаймин: Хятадын компаниудын халуун сэтгэлийг битгий хөргөөрэй

Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын элчин сайдын яамнаас өнөөдөр /2018.03.22/ мэдээлэл хийлээ. Тодруулбал, өнгөрсөн өдрүүдэд Хятадын ХIII сонгуулийн  Бүх хятадын ард түмний их хурлын анхдугаар чуулган болж өнгөрсөн. Үүнтэй холбогдуулан чуулганы талаар мэдээлэл өглөө. Энэ үеэр БНХАУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Шин Хаймин мэдээллийг танилцуулав.


Тэрбээр “Энд хүрэлцэн ирсэн та бүхний өнөөдрийн амар амгаланг айлтгая. Өнөөдөр би бүхэнд БНХАУ-д болж өнгөрсөн хоёр том чуулганы талаар мэдээлэл хүргэе.

ХIII сонгуулийн Бүх хятадын ард түмний их хурлын анхдугаар чуулган гуравдугаар сарын 17-нд Бээжин хотноо бүгд хурал хуралдуулж, Ши Жиньпин 100 хувийн саналаар БНХАУ-ын дарга, БНХАУ-ын цэргийн төв зөвлөлийн даргаар улиран сонгогдсон болно.

Уг хуралдаанаар “БНХАУ-ын үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах төсөл”-ийг баталсан. Мөн төрийн зөвлөлийн бүтцийг шинэчлэхийг зөвшөөрч, шинэ засгийн газар байгуулан, БНХАУ-ын бүхий л салбарын бүтээн байгуулалтыг сайтар гүйцэтгэх, Хятад үндэстний агуу их сэргэн мандалтын Хятад мөрөөдөлд цаашдын чиглэлийг нь тодорхойлж өгсөн бөгөөд мөн Хятад, Монголын харилцааг хөгжүүлэхэд шинэ түлхэц өгөх болно. Хятад, Монгол хоёр улс нь нөхөрсөг хөршүүд билээ.

2018 онд Хятад улс эдийн засгийн өсөлтийг 6.5 хувь орчимд хүргэх зорилт тавьсан. Мөн өнгөрсөн таван жилд Хятад Улс дэлхийн ядуурлыг бууруулах үйлст чухал хувь нэмэр оруулж Хятад улсын хэмжээнд 61 сая хүнийг ядуурлаас гаргасан. Цаашид Хятад улсын хэмжээнд ядуурлыг арилгана. Түүнчлэн агаарын бохирдол ихтэй хотууд тэр дундаа Бээжин хотын агаарын бохирдлыг бууруулж чадсан. Хятад Улс үндсэн хуульдаа өөрчлөлт оруулах замаар авлигын эсрэг үйл хэрэг, эдийн засгийн хөгжлөө хамгаалж байна.

Монголд үйл ажиллагаа явуулж буй Хятадын аж ахуй нэгжүүд бол Хятадын төрийн бодлогыг хэрэгжүүлдэг. ‘Нэг бүс нэг зам’ хөгжлийн стратегид идэвхтэй оролцож, энэ хоёр төслийн санаачилгын уялдаа холбоог сайжруулахын тулд өөрийн хувь нэмрийг оруулсан юм. Ийм учраас энд сууж буй хэвлэл мэдээллийнхнээс Хятадын аж ахуй нэгжүүдийг сайн талаас нь гаргаж, дэмжлэг үзүүлэхийг хүсэж байна. Иймээс Монголд ирж үйл ажиллагаа явуулж буй аж ахуй нэгжүүдийн халуун сэтгэлийг битгий хөргөөрэй. Иймээс илүү идэвхтэйгээр сурталчилгаа хийж, дэмжихийг хүсэж байна” гэж мэдээллээ.

Мөн хурлын төгсгөлд сэтгүүлчдийн асуултад хариулж Хятад, Монгол хоёр улс нь 1994 онд найрсаг хамтын ажиллагааны гэрээ байгуулсан. Тэр цагаас эхлээд бид нар Монголын тусгаар тогтнол бүрэн эрх, нутаг дэвсгэрийн бүрэн бүтэн байдлыг хүндэтгэсээр ирсэн. Иймээс Монголын тал Хятадын язгуур эрх ашгийг хүндэтгэн үзэхийг хүсдэг”  гэж мэдээллээ. 

Э.Ариун

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

hm 2018-03-22

Юу гэнээ??? Хятадын компаниуд Монголд Хятадын төрийн бодлогыг хэрэгжүүлдэг гэнэ үү? Монголын төр засаг сонсож байна уу??????????????????? БҮҮ МАРТ МАРТВАЛ СӨНӨНӨ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2018-03-22 202.9.43.160

Мөнхийн хөршүүд бие биеэ хүндэтгэж эв найртай байх нь маш чухал. Иймийн тулд өөрсдийн компануудын талаар гарч байгаа шүүмжлэлд маш шуурхай хандаж аль аль талынхаа хуулийг хэрэгжүүлж ажилласнаар бидэв найртай нэг хүсэл зорилгод нэгдэх үндэс болно. Петро чайнаагийн асуудалд хоёр тал шалгалт хийж илэ:рсэн доглдол, гэрээний хэрэгжилтийг олон нийтэд ил тод болгох хэрэгтэй. Инэгж л ажиллавал бид бие биеэ хүндэтгэж буйн баталгаа болно.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

…………………… Тэр цагаас эхлээд бид нар Монголын тусгаар тогтнол бүрэн эрх, нутаг дэвсгэрийн бүрэн бүтэн байдлыг хүндэтгэсээр ирсэн. Иймээс Монголын тал Хятадын язгуур эрх ашгийг хүндэтгэн үзэхийг хүсдэг”………………. Монгол Хятад орон найрсаг хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх хэрэгтэй. Хөршийн бодлогоор зарим тохиолдолд илүү бидэнд гараа сунгах туслаж байвал өнөөдөр их хэрэгтэй байна

Avatar

МОНГОЛ ЯЛНА 2018-03-22 202.179.24.131

ХЯТАД ЯЛАГДАНА.МАНАЙ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ОРОС РУУ НҮҮРСЭЭ ГАРГАХ ЗАМЫГ ОЛЖ ХАРСАН.ОДОО ТАНАЙД ХОРИГ ТАВИНА.

Avatar

mnbvc 2018-03-22 194.118.131.41

uursdiiguu hamgaalna geed tsereg oruulah gej bnaß??????????

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.114

битгий хөргөөрэй

NEWS.MNУЛС ТӨР | 2018-03-22 13:04:00

Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын элчин сайдын яамнаас өнөөдөр /2018.03.22/ мэдээлэл хийлээ. Тодруулбал, өнгөрсөн өдрүүдэд Хятадын ХIII сонгуулийн  Бүх хятадын ард түмний их хурлын анхдугаар чуулган болж өнгөрсөн. Үүнтэй холбогдуулан чуулганы талаар мэдээлэл өглөө. Энэ үеэр БНХАУ-аас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Шин Хаймин мэдээллийг танилцуулав.

Тэрбээр “Энд хүрэлцэн ирсэн та бүхний өнөөдрийн амар амгаланг айлтгая. Өнөөдөр би бүхэнд БНХАУ-д болж өнгөрсөн хоёр том чуулганы талаар мэдээлэл хүргэе.

ХIII сонгуулийн Бүх хятадын ард түмний их хурлын анхдугаар чуулган гуравдугаар сарын 17-нд Бээжин хотноо бүгд хурал хуралдуулж, Ши Жиньпин 100 хувийн саналаар БНХАУ-ын дарга, БНХАУ-ын цэргийн төв зөвлөлийн даргаар улиран сонгогдсон болно.

Уг хуралдаанаар “БНХАУ-ын үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах төсөл”-ийг баталсан. Мөн төрийн зөвлөлийн бүтцийг шинэчлэхийг зөвшөөрч, шинэ засгийн газар байгуулан, БНХАУ-ын бүхий л салбарын бүтээн байгуулалтыг сайтар гүйцэтгэх, Хятад үндэстний агуу их сэргэн мандалтын Хятад мөрөөдөлд цаашдын чиглэлийг нь тодорхойлж өгсөн бөгөөд мөн Хятад, Монголын харилцааг хөгжүүлэхэд шинэ түлхэц өгөх болно. Хятад, Монгол хоёр улс нь нөхөрсөг хөршүүд билээ. 

2018 онд Хятад улс эдийн засгийн өсөлтийг 6.5 хувь орчимд хүргэх зорилт тавьсан. Мөнөнгөрсөн таван жилд Хятад Улс дэлхийн ядуурлыг бууруулах үйлст чухал хувь нэмэр оруулж Хятад улсын хэмжээнд 61 сая хүнийг ядуурлаас гаргасан. Цаашид Хятад улсын хэмжээнд ядуурлыг арилгана. Түүнчлэн агаарын бохирдол ихтэй хотууд тэр дундаа Бээжин хотын агаарын бохирдлыг бууруулж чадсан. Хятад Улс үндсэн хуульдаа өөрчлөлт оруулах замаар авлигын эсрэг үйл хэрэг, эдийн засгийн хөгжлөө хамгаалж байна.

Монголд үйл ажиллагаа явуулж буй Хятадын аж ахуй нэгжүүд бол Хятадын төрийн бодлогыг хэрэгжүүлдэг. ЯГ ИНГЭЖ ХЭЛСЭН БОЛ ЭНЭ ҮГ МАШ АЮУЛТАЙ. БИД ИХ Л ЗӨВ ЯВАХГҮЙ БОЛ Ч УДАХГҮЙ ХЯТАДЫН ГАЗАР НУТАГ ГЭЭД СУУЖ БАЙХ ОЙРХОН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.107

Оюу Толгойгоо хөөж гаргачаад Петро толгой оруулж ирэх гэж байгаамуу, дагаад хэдэн мянган Ху жаа орж ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.41.249

zanalhiilj bna shde

Avatar

Зочин 2018-03-22 86.187.160.150

Ямар юмны халуун сэтгэл байдаг юм. Тамсагийн нефтийг маш хямдаар өдөр шөнөгүй зөөдөг гээ биздээ?

Avatar

... 2018-03-22 103.26.194.94

Зөөлгөж байгаа манай төр засгийн л буруу шдээ!!! Монголын төр зөвшөөрөөгүй тэд яаж ингэж зөөх юм?? Гэтэл ийм төр засгийг та бид нар л сонгож толгой дээрээ залсан биз дээ? Хошногоо өмхий гээд огтлоод хаячихдаггүй гэдэг байхаа???

Avatar

Зочин 2018-03-22 86.187.160.150

Тэгээд чинийхээр Хятадууд ямар ч буруугүй, манай өмхий хошного шиг төр засаг л сайн дураараа хямд зөөлгөөд байгаа юм бна л даа!!! Хөшигний цаанаа байгаа лууг харж чадахгүй байж цэцэрхэх гэж яадах юм, зүүднээсээ сэрж үз!!!

Avatar

etssiin buteegdehuun bolj uned urnee 2018-03-22 124.126.0.81

Yamarch bolovsruulalt hiigeegui gazriin gunees garsan tsseverleegui nefitiig haana ch ondor uneer avahgui ee. Uned hurgie gej baigaa bol amaa biluudej baihaar tolgoi gar 2 oo hodolgovol zohino

Avatar

arslan 2018-03-22 202.72.245.54

hiree medeerei gej mongolchuudad sanuulsan bna hytadiin boos bolsnoos baruunii ornuudiin boos baisan ni deer

Avatar

Бодолтой байх! 2018-03-22 103.26.194.94

Бид нүүгээд явчихгүйгээс хойш Хятадын салхинд дагаж хөгжихөөс өөр сонголт байхгүй!!! Оросыг дагавал Буриад, Чечень шиг л хатавчных нь бөөс болно!!! Хав нохой Зааны өөдөөс цор цор гэдэг шиг алиалаад юу хийх вэ дээ, та минь!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 213.143.48.248

ТУРКЕСТАНААС ЗАЙЛААЧЭЭ ӨМКИЙ САРМИСНУУДАА

Avatar

? 2018-03-22 103.26.194.94

"Амьдрал яах вэ, харин нөгөө Анжела Дэвис юу болж байнаа?" гэдэг шиг л юмаа даа!!

Avatar

Ted oorsdoo lurisan yum. 2018-03-22 124.126.0.81

Hyatadiin ajillah huch, horongo mongo ni turekmenstand heregtei baigaa bolood ter ee Hondlongoos holoo tat

Avatar

3556 2018-03-22 84.109.241.24

Төвдүүдийг яачихаад байгаа билээ? Тэгэхээр санаа нь ямар байхав. Удирдлагууд нь манайхаас мундагаа мундаг.

Avatar

Omhii tuvduud tanigdahiin argagui hogjij baigaa 2018-03-22 124.126.0.81

Onoson yumaa omgoolj dee. Hyatadiig baruuniihan dandaa l bodit baidlaasooroor muuchilj baidag ni margaangui unen yum daa. Omhii hir,boosondoo barigdsan Tyvduud hyatadiin hogjloos zuugdej tanigdahiin argagui l hogjij baigaa sh dee. Medehgui baij bitgii medemgiir!CHaddag yum bol hel hol 2 chini hurdeg yum bol tyvded neg ochiod uzeerei. Yamar baigaag har

Avatar

Эдийн засаг гол нь 2018-03-22 202.72.245.207

ХЯТАДЫН КОМПАНИУД ХА ХУУЛЬ ӨГДӨГ БИШ ХАРИН МАНАЙ ТОМ ЖИЖИГ ДАРГАНЦАРУУД ШАНТААЖИЛЖ ХА ХУУЛЬ АВДАГ ЮМ Ш ДЭЭ, ХЯТАДТАЙ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ӨРГӨН ХАРИЛЦААТАЙ БАЙЖ Л БИД ХӨГЖИНЭ, ЭДИЙН ЗАСГААР ХӨЛ ДЭЭРЭЭ ЗОГСООД ХҮЧИРХЭГ БОЛВОЛ БИД ХЭНТЭЙ Ч ЭРХ ТЭГШ ХАРИЛЦАЖ ЧАДНА, ТИЙМД ХЭН НЭГЭНТЭЙ ХОЛ ОЙР БАЙХДАА БИШ БҮГДТЭЙ ТЭГШ АШИГТАЙ ХАРИЛЦАХАД Л ГОЛ НЬ ШҮҮ ДЭЭ,

Avatar

mgl 2018-03-22 43.228.129.77

Хятад улсын Монголд байгаа бизнесийхэн манай авилгачдыг ашиглаж хахууль ихээр өгч хуулийг уландаа гишгэж байна. Хэрэв Хятад улс олон улсад үлгэр жишээ болохыг хүсэж байгаа бол Монголд авилга өгч, хууль зөрчдөг иргэддээ мөн адил хатуу хариуцлага тооцдог болох хэрэгтэй. Энэ үйлдэл та нарын нэрийг гутааж байна. Зөв хүний үйлдэл далд ч зөв байдаг.

Avatar

BOLIJ UZ 2018-03-22 202.179.25.174

petro china gereegee zorchij,buduuleg deerengui zagnaj suuh ni zov u? ene tegeed zov bodlogo u, mongol huniig ajild avahgui,zam tavihgui,baigal orchin suitgej duraaraa aashilj jijig ulsiig deerelhej suuh ni hytadiin toriin bodlogo mon u? Buteegdhuun huvaah gereeg zovhon Hyatadad ashigtai,Mongold hohiroltoi hiih ni zov u?

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.3.150

Хятад улсаас зээл битший ав,хар ажилчин бүү ав ?Элчин сайд юун хятад аж ахуй яриад байнаа ?Зогсоо ?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Хятад улс нэг бүс нэг зам төслөөр дэлхийн хэмжээний том газар нутгийн эзлэх Хятад мөрөөдөлдөө умбасаар. Бид тогоон дотроо хэрүүлээ хийсээр байна.

Avatar

Mn 2018-03-22 211.36.140.11

Монгол ялна гэж бичдэг сэтгэцийн өвчтэй хөлсний комментчдийн тэнэг комментууд айсуй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.3.231

Хятад Монголын найрамдал хөгжтүгэй. Хятадын хөгжлийн галт тэрэгнээс хоцрож болохгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

……………………. Тэр цагаас эхлээд бид нар Монголын тусгаар тогтнол бүрэн эрх, нутаг дэвсгэрийн бүрэн бүтэн байдлыг хүндэтгэсээр ирсэн. Иймээс Монголын тал Хятадын язгуур эрх ашгийг хүндэтгэн үзэхийг хүсдэг”………………. Монгол Хятад орон найрсаг хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх хэрэгтэй. Хөршийн бодлогоор зарим тохиолдолд илүү бидэнд гараа сунгах туслаж байвал өнөөдөр их хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.104

зээл авахгүй хөдөлмөрлөх л хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.104

Хятад улсын жигд хөгжилийг ашиглан бид яаралтай хөгжих хэрэгтэй байна. Мөнгөний эргэлтийг зогсолтгүй гүйлгэж, зэрэгцэн хөгжих хэрэгтэй байна. УБ хотоо хөгжүүлэх хэрэгтэй байна. Наад зах нь зам, ногоон байгууламж, үерийн усны шугам гэх мэт хоггүй, утаагүй хот болмоор байна. Хотын зам муухай байна. Чанартай бүтээн байгуулалт хийх хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.104

Хятад улсын хөгжил сайн байгаа, 1 тэр бум хүнийг хооллож ундлан хувцаслана гэдэг бол маш их том алхам гэвч хятадууд мөндөг хөдөлмөрч хүмүүс бид сайн талыг нь олж харах хэрэгтэй юм. Манай улсад чанаргүй баталгаажилтгүй бараа нийлүүлсэн нь бидний итгэлийг сааруулаад байгаа юм. Үнэ буулгасан нэрээр хуурамч бараа өгч байгааг зогсоох хэрэгтэй байна. Хүнсний бүтээгдэхүүнийг бүгдийг шалгасан баталгаажсан бараа байх хэрэгтэй бидний хэдэн Монголчуудыг энэ том гүрэн хүндэтгэн үзэх нь зүйд нийцэх байхаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.250.126.19

etssee hvrtel temtsene dee, davraad baival neg mongol 100 hujaatai tsug oorsdiigoo delbelya.

Avatar

Зочин 2018-03-22 203.91.119.102

Одоо тэгвэл халуун элгэн хятдууд минь гэж дуулах нь дээ.

Avatar

Yagaad bolohgui gej 2018-03-22 124.126.0.81

Ochnoon saya huniig yaduurlaas gargaj chadsan baina sh dee

Avatar

Зочин 2018-03-22 124.158.110.90

Элчин сайдын хэлсэнийг хүндэтгэн үзэж сайтар бодох хэрэгтэй. Хятад гэхээр цөс нь хөөрдөг хоцрогдсон үзлээсээ салах хэрэгтэй. Хөрш орнууд бие биеээ хүндэтгэн хамртан ажиллаж хөгжих хэрэгтйэ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Дуугүй Хятадын төрийн бодлогыг дагаад явцгаа гэж тулган шаардаж байна даа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.26.136

hyatadiin haluun setgel bol tun ayultai. odoo bol bur ayultai hurdtai bolson. urgelj bolgoomjtoi baina.

Avatar

Зочин 2018-03-22 59.153.115.19

Zuger sanuulga daramt uzuulj bna doo

Avatar

Дэлдэгч 2018-03-22 64.119.22.227

Бие биеэсээ хундэтгэж явахгуй бол болохгуй цаг уе шуудээ. Хэт туйлширч димий донгосцгоох цаг бишээ. Хятад хун дотор сайн нь бий муу нь ч байдаг л байх. Монголд бол арай дэндуу олон муу муухайчууд л битгий бий болоосой л гэж хэлэедээ. Овгед дээдэсууд маань хятад хунийг сайн муутайн л хэлж сануулж ирсэн. Гэхдээ одоо бол Бид Би Би гэж хендий цээж Хоосон омогоор хол явахгуй болсон шуу.!!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 77.236.206.237

Mongoliig erhendee oruulah alhamaa hiij bn gej oilgohuu hyatad bodlogo mongoliin undesnii ayulgui baidald nuluulnu gej yu baihaw de alsiin horon sanaagaa helj bga n ene yum baihda

Avatar

yu yariad baina aa 2018-03-22 124.126.0.81

Tegvel jalgiin negeeree l amidaraldaa. Henees tuslaltsaa avdaggui uls bitgii hel hun ene delhiid baihgui ee. Evropiig hardaa negdeed l ANU-iin hogjliin esreg yavaad baigaa bizdee.Esreg geheer buh yuman deer geh solioroh baih niileh yumandaa niilj, soroh yuman deeree sorood l yavj baigaa sh dee. ANU ch gesen ta nar l delhiig terguulj haraat busaar hogjij baigaa geed hoordogch yag unen hereg deeree Oros,Hyatad 2-iig sorj jijig ulsiing,todruulval manai metiin hovdog homhoi darga nariig eldev san hotolbor neree noen dollorr ujij l baigaa sh dee. Ter urhind ni bomiluulaad 2 horshoo muul;childag ovchind gun nurvegdsen.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.236.170

Компаниуд нь төрийн бодлогоо хэрэгжүүлж, нэг бүс нэг зам төслөө аль хэдийн эхлүүлжээ. Харин манай улс дээдсүүд энэ төсөлд орно, орохгүй гээд л наяан юм баолж байхад хятадууд Манай МОНГОЛ улсад төрийн бодлогоо тулгаж эхэлсэн, хэрэгжүүлж байна. Энэ нөхөр овоо их хамраа сөхөж байна даа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.30.194

Пяз даа царайлсан сэтгүүлчдээ та нар ямар хятад улсад амьдарч байгаа юу, хятадын элчин сайдын яамнаас зарлаж байгаа хурал ямар пя з даа пялдагаа хийгээд очоод байгаа пяздаанууд бэ. Энэ пяз даанууд далд санаархал яваад байна шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж