С.Баярцогтод хэн мөнгө зээлсэн бэ? | News.MN

С.Баярцогтод хэн мөнгө зээлсэн бэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.22-нд нийтлэгдсэн

С.Баярцогтод хэн мөнгө зээлсэн бэ?

С.Баярцогтод хэн мөнгө зээлсэн бэ?

Түүнд 8.2 сая еврог зээлсэн Монголын толгой бизнесмен хэн байсан нь тун удахгүй тодорхой болох биз ээ

Сангийн сайд асан С.Баярцогтын данс руу 8.2 сая евро шилжүүлсэн дансыг битүүмжилсэн талаар Швейцарийн прокурорын газраас өгсөн мэдээллийг “Ройтерс” агентлаг дамжуулсан нь Монголын улс төр, эдийн засгийнхны анхаарлыг татаж байна. Энэхүү мэдээллийн дагуу УИХ-ын гишүүн асан С.Баярцогт өчигдөр хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийж, тайлбар өгсөн билээ. Ингэхдээ нэгэн анхаарал татсан мэдээлэл өгсөн 8.2 сая еврог түүнд Монголын нэртэй бизнесмен зээлүүлсэн гэх мэдэгдэл.

Тэрбээр, “Ройтерс” агентлаг дэлхийд нэртэй хэвлэл мэдээллийн байгууллага. Гэвч мэдээлэл хэт субьектив дүгнэлттэй мэдээ байсан. Харин тэр мэдээлэл доторх хоёр тоо үнэн байсан. Миний бие 2006 онд таягтай, хөлөө гэмтээж, зургаан сар хэвтэрт байсан. Тэр үед би улс төр байхгүй бол би юу хийж болох вэ гэж их бодсон. Олон улсын хөрөнгийн зах зээл дээр хувьцааны бизнес хийж чадна гэж бодож, найз нартайгаа болон Монголын нэр бүхий бизнесменээс зээл авсан. Ингээд 8,2 сая еврогийн зээл авч Швейцарт нээлгэсэн дансандаа хийлгэсэн. Үүний дараа эдийн засаг хямарч, тэр зээлээ буцааж татсан. Энэ компани хаагдахад данс, тооцоо нь дууссан”  гэсэн юм.

Түүний энэхүү мэдээлэлтэй холбоотойгоор С.Баярцогтод 8.2 сая евро буюу 10 сая ам.доллар зээлсэн тэр бизнесмен хэн бэ гэсэн асуулт тавигдаж байна. Бизнес эрхлэгчдийн хувьд бол 8.2 сая евро их мөнгө биш.

С.Баярцогт мэдлэг боловсролтой, хар багаасаа улс төрд зүтгэсэн, залуугаасаа төрийн сайд, дарга хийж явсан. MCS группын ерөнхийлөгч Ж.Оджаргалтай найз, одоо ч тэд сайн харилцаатай байдаг талаар улс төрийн хүрээнийхэн ярьдаг. Тэрбээр энэ талаараа нэгэн ярилцлагадаа “Би MCS-тэй ямар ч холбоогүй. Ж.Одтой хойно хамт сурч байсан, оюутан цагийн найзууд. Ж.Оджаргалтай хамт сагс тоглодог, үзэл бодол ойр. Бизнес эрхэлдэг, олны танил, нэр хүндтэй найзууд олонтой. Тэглээ гээд яах юм бэ, найз нөхдөөсөө татгалзах ёстой юу. Тэд бол Монголыг авч явж байгаа бизнесменүүд. Би харин ч тэдгээр хүмүүсээр бахархдаг” талаараа дурдаж байсан. Тиймээс С.Баярцогтод 8.2 сая евро зээлсэн хүн Ж.Оджаргал болов уу гэсэн хардлага ч байгаа. Гэхдээ Ж.Оджаргалын хувьд оффшорт данстай гэх баримт олдоогүй. Ройтерсийн мэдээгээр бол С.Баярцогтод мөнгө шилжүүлсэн гэх оффшор дансыг одоогоор битүүмжилсэн гэж Швейцарийн прокуророос мэдээлсэн гэх.

Тэгвэл С.Баярцогтод их хэмжээний мөнгө зээлсэн Монголын том бизнесмен нь магадгүй Петровисийн Ж.Оюунгэрэл байх гэж таамаглах хүн цөөнгүй. Ж.Оюунгэрэл нь Панамын аралд оффшор данстай талаар мэдээллийг тэрбээр үгүйсгээгүй. “Миний хувьд айж ичээд нуугаад байх юмгүй. 10-аад жилийн өмнө “Бату майнинг” гэдэг олон лиценз эзэмшдэг уул уурхайн компанийн хувьцааг аваад удалгүй буцааж зарсан” гэсэн тайлбар өгч байсан. Өнгөрсөн 27 жилийн турш бизнес хийж, Монголын хамгийн том нефть, нефтийн бүтээгдэхүүн борлуулдаг “Петровис” группын хувь эзэмшигчийн хувьд 8.2 сая евро С.Баярцогтод зээлсэн байлаа гэхэд  ‘Баян хүн луувангаа иднэ үү, лаагаа иднэ үү, хэнд ч хамаагүй’ шүү дээ.

Нөгөө нэг таамаглалын эзэн бол УИХ-ын гишүүн Сү.Батболд. Улс төрд орохоосоо өмнө Монголын толгой бизнесийн нэг байсан. Монголчууд бүгд түүнийг мэднэ. Түүний эхлүүлсэн бизнес одоо ч амжилттай яваа. Тэрбээр оффшорт данстай гэх дуулианд холбогдсон.

С.Баярцогтын оффшор данс руу 8.2 евро шилжүүлсэн компани бол ‘Бату Майнинг’ байх магадлалтай гэсэн нэг хардлага байгаа. Тус компани 2003 онд байгуулагдсан. Анх байгуулагдахдаа гадны хөрөнгө оруулалтгүйгээр, тодруулбал толгой оффшор компанигүйгээр Монгол Улсад байгуулагдсан байдаг. ‘Бату Майнинг’ ХХК нь гадаадын хөрөнгө оруулалт татах зорилгоор оффшор бүсэд бүртгүүлсэн. Энэ бол хууль зөрчсөн үйлдэл биш. Учир нь, аливаа улсад компани байгуулах нь тухайн үед Монгол Улсын аль ч хуулиар хориглоогүй, бүх зүйл хуулийн дагуу ил тод нээлттэй байсан талаар УИХ-ын гишүүн Сү.Батболд нэгэнтээ мэдээлж байв. Мөн Ройтерсийн мэдээлэлд Швейцарийн прокуророос С.Баярцогтын дансанд мөнгө шилжүүлсэн данснаас дипломат паспортоор мөнгө гаргахыг оролдсон учраас битүүмжилсэн тухай дурдагдсан байсан. Дипломат паспорттой, тухайн үеийн баян бизнесмен гэхээр Сү.Батболд байх магадлал хамгийн өндөр байна.

С.Баярцогт Швейцарь, Монголын хуулийн байгууллага хамтран шалгалт явуулж байгаа нь үнэн мөнийг эцэслэхэд хэрэгтэй гэдгийг өчигдөр хэвлэлийн бага хурлын үеэр онцолсон. Тэрбээр энэ явдлаар кино зохиол хүртэл бичиж болохыг хэлсэн. С.Баяр, С.Баярцогт нарыг ‘Оюутолгой’-н гэрээг үзэглэсэн гэж буруутгадаг ч үнэн хэрэгтэй тухай үеийн парламент Рио Тинтотой хөрөнгө оруулалтын гэрээг баталсан. Өнөөдөр ‘Оюутолгой’-н гэрээ алдаатай, авлига авсан өгсөн хэмээн хардаад байгаа зарим улстөрчид ч тухайн үед УИХ-ын гишүүн байсан, гэрээг батлах кноп дарж байсан нь ч худлаа биш. Хэрэвзээ УИХ-аас зөвшөөрөл олгоогүй бол энэ төсөл мэдээж хөдлөхгүй байсан болов уу.

Ямар ч байсан түүнд  8.2 сая евро зээлсэн Монголын толгой бизнесмен хэн байсан нь Швейцарь, Монголын хуулийнхны шалгалтаар тун удахгүй тодорхой болох биз ээ.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

158 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.55.191.205

Баярцогт гуай танд ичэх нүүр, дальдрах нүд, зовох сэтгэл даан ч алга даа. Телевизийн мэтгэлцээнд ухаантай, алсын хараатай улс төрч, эх орончийн дүр хувилан худал хуурмагийг туйлын үнэн болгох гэж яаж жүжиглэж олон түмнийг төөрөгдүүлж байсныг ард түмэн мартаагүй байна. Ард түмний ой санамж таны өнөөдрийн бодож байгаа шиг муу биш шүү. Таны шагшин магтаж байсан Оюутолгойн гэрээ ард иргэдэд юу өгөв дөө, ард иргэдийн амьдрал яаж сайжрав даа. Мэдээж бас нэг зүйл зохиогоод л ярина гэдэгт чинь итгэж байна. Та өөртөө ашиг харалгүй гэрээ хийсэн бол хүн бүр халаглахаар ийм муу гэрээ байхгүй байсан гэдэгт л ард түмэн итгэж байгаа. Таны өөрийгөө магтдаг тэр өндөр боловсрол мэдлэг, чадвар энэ гэрээнд өөр утга агуулгаар л тусгагдаж дээ гэж олон түмэн харж байгаа. Би ч гэсэн бас санал нэгдэж л сууна. Та хэдэн мянган хувьсагчтай бодлого зохиогоод Монголын бизнесмений мөнгө болгочихов доо.

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.18.50

Mongoliin gazariin baylag xedxen xynii olz um yy daa

Avatar

зочин 2018-03-22 103.10.21.124

тэр сү. батболд гэж нэг гөлийсөн [Хориотой Үг] байна түүнийг [Хориотой Үг] нь хийгээч

Avatar

зочин 2018-03-22 202.179.11.10

Энэ мэлийсэн луйварчдыг өчиггүй, тайлбаргүй устгах хэрэгтэй. Өмөөрч хамгаалснийг нь мөн адил, Хүлцэнгүй монголоор тоглож дууслаа шүү. Ярих яриа ихдэж байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.186.252

Баяр, Баярцогт нар нэг хэлбэрээр Рио-гоос мөнгө авсан. Өөрөөр хэлбэл, Рио нэгэн Монгол хүнд мөнгөө өгч, тэр нь цааш нь шийдвэр гаргагч нарт дамжуулдаг. Зүгээр л сая саяар нь гэрээ баримтгүй доллар бэлэглээд л, зээлээд л байдаг ямар баян хүммүс вэ ? Тэгээд Америкт очиж өгдөг нь ямар учиртай вэ? Тэгээд цаг хугацааны хувьд ОТ-н гэрээтэй давхцаад байдаг нь ямар учиртай вэ ? Эдгээр зээлдүүлэг, бэлэглэл нь хоорондоо ийм ойрхон байгаа нь бас ямар учиртай вэ? Энэ бүх асуултууд өөрийн эрхгүй гарч ирж байна…

Avatar

РАВДАН 2018-03-22 66.181.160.40

УИХ-Н ГИШҮҮН НЭГ МЭДРЭЛ МУУТАЙ ХҮН БАС Л НЭГ ИЙМЭРХҮҮ ДЭЛХИЙ ДААХГҮЙ БАЯН АХТАЙ ГЭЭД ГАЙХУУЛААД БАЙСАН! ТААХ ХҮН БАЙНА УУ?

Avatar

Ядуу хун 2018-03-22 59.153.114.252

8,2 сая евро хэзээ Баярцогтын дансанд оров. Тэр баян хун Баярцогт хоёр тухайн уедээ зээлийн гэрээ байгуулсан байлгуй! Энэ гэрээ байгаа эсэх? Зээлсэн монго юм бол буцаад эзэндээ очсон байх ёстой г.м. олон л юм байгаа байх даа

Avatar

Kkkk 2018-03-22 27.123.212.141

Za bayartsogt chini uchigdur oroi arduudiig oistoi huu senhruulchihlee getsen AH hantaiigaa arkhidaal suuj baih chini bilee, tegee odoo daraagiin huvilbaraa yaj yarihuu getsen ineeldeel shaagaal suujaisan

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

өөртөө мөнгө зээлүүлсэн болж харагдуулж байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

Хятадын иргэн гэж бүртгүүлдэг нь Баярцогт өөрөө юу?\n

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

Баярцогт найз, түншүүдтэйгээ нийлж ийм нийтлэл бэлдээд сонинд өгчээ. Найз нар нь ирж байгаа цохилтоос өөрсдийгөө урьдчилан хамгаалж байгаа юм байна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.177.19

БИД ЯАЖ АМЬДРААД ТЭД ЯАЖ АМЬДРААД БАЙНА . БИ УРДАХ АЖИЛДАА ҮНЭНЧЭЭР ЗҮТГЭЭД Л БАЙХАД …

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.126

рио-ын үнэт цаас хөрөнгийн бирж дээр ямархуу яваа вэ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.40.162

ХУГАРСАН ХӨЛ НЬ ИХ ДЭМ БОЛЛОО ХҮН БОЛГОН ХӨЛӨӨ ХУГАЛААД 6 САР КЭВТЭЭД БАЙВАЛ 10 САЯ АМ.ДОЛЛАРТАЙ БОЛЖ БОЛОХ Л ЮМ БАЙНА

Avatar

1+ 2018-03-22 202.131.233.251

Өөрөө олон нийтэд тайлбар өгч байгаа тул АТГ энэ хэрэгт оролцох шаардлага огт байхгүй. Монгол ялнаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.212.132

Миний дүү буцааж өгч хэрэггүй гээд "зээл" өгсөн байхаа

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.212.132

Оюу толгой "зээлүүлсэн" байхаа

Avatar

Зочин 2018-03-22 64.119.22.227

Мэдээж Сух.\nБатболд ,Оюунгэрэл байхаа.

Avatar

Hm 2018-03-22

Ройтерсын мэдээнд Хятад улсын иргэн Баяарцогтын компаний данс руу мөнгө шилжүүлсэн тэр хятадыг мөнгө угаасан байх магдлаотай гээд дансыг царцаасан гэсэн юм бишүү. Баяарцогт болхоор Монголын бизнесмэнээс мөнгө зээлсэн гэж хэлсэн. Та нар Баяарцогтын хэлсэнийг өлгөж аваад Монгол биүнесмэн хэн байхуу гээд таавар таагаад байх юм.

Avatar

ЗОЧИН ХУД.Иргэн. 2018-03-22 103.57.95.140

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭХ МАЛГАЙ ӨМССӨН МАХАН ТОЛГОЙ МАНИЙГАА БОДОХ БОЛООГҮЙ ЮУ

Avatar

ЗОЧИН J&J 2018-03-22 103.57.95.140

С . БАЯРЦОГТЫН 20000 – ХУВЬСАГЧТАЙ ГЭРЭЭГЭЭР МОНГОЛЫН ТАЛААС АЛТ , МӨНГӨ , ЗЭС , ХӨНГӨН ЦАГААН БУСАД ҮНЭТ ЭЛЕМЕНТҮҮД ЯМАРЧ ХЯНАЛТ , СОРИЛТ , ҮНЭЛГЭЭГҮЙГЭЭР ЭРЧИМТЭЙ ГАДАГШИЛЖ , ГЭРЭЭНД ОРОЛЦСОН ГАДНЫХНЫГ ИВЭЭН ТЭТГЭН ТАРГАЛУУЛСАНААР МОНГОЛЫН ТАЛААС ТӨЛӨӨЛӨН ОРОЛЦОГСДЫН АРД ҮЛДСЭН ОЛНЫГ ҮГҮЙРЭЛ ХООСРОЛ , ӨЛСГӨЛӨН , ӨР ШИРИЙН ДАРАМТ НӨМРӨН НӨМӨРСӨӨР ГАМШИГИЙН ИРМЭГТ АВЧИРЛАА .

Avatar

Zochin 2018-03-22 137.186.197.198

Hervee Oyu Tolgoi baihgui baisan bol Mongol yamar baih baisan bol??Uguirel yaduuraliinhaa buruug hend tohoh baisan bol???

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.25.221

БАйгаль нь үлдэх байсан. Газрын гүний ус аюулд орохгүй байсан. Монгол өөр жижиг ч болтугай үйлдвэрлэл эхлүүэх байсан. өөрсдөө юм хийж сурах байсан. Гуйлгачин шиг сэтгэлгээтэй болохгүй байсан

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.242.254

Баярцогтын данс руу Монголын бас нэг хувь хүний данснаас мөнгө орсон. Үүнийг Рио Тинто-той хүчээр холбоод байгаа нь утгагүй. Тэр мөнгө авилга байлаа гэхэд Рио Тинто өгсөн болгож тулгаад байгаа нь Оюу Толгой төслийг нураах далд бодлого. Хахуулийн мөнгөө өөрийнхөө дансаар авдаг мэдрэл хаана ч байхгүй. Энэ бол Эрдэнэтийн луйврыг мартуулах гэсэн шоу. Женкогийн төмөр замын далан шороо босгосон 280 сая долларын асуудлыг өнөөдөр санаж байгаа хүн бараг алга. Үүнтэй адил.

Avatar

irgen 2018-03-22 202.21.117.210

ene odoo yasan ikh mongo zeeldeg gar ve ?. Tegeed l hardaad baina butsaagaad av do gee l ogchihdog aan. Ter hend ch hereggui shahuu yasan ikh mongo ve ??? Uneheer gaihal toruulj baina oor iluu unemshiltei zuil yarikh baij dee\n

Avatar

Увс хүн-үүдэд 2018-03-22 43.228.129.131

Энэ хэрүүл дэгдээгээд оросын бөг-сийг долоогоод байгаа юмнууд голцуу л увсынхан байдаг юм шиг байгаа юм. Дараад нь оросууддаа хулхидуулдагаа мэдэхгүй б**с-ийг нь долоож ханахгүй юмаа.

Avatar

gdsg 2018-03-22 66.181.161.104

Баярцогтын 8 сая Генко идсэн төмөр замын 280 сая долларын дэргэд юу ч биш

Avatar

Zochin 2018-03-22 137.186.197.198

Bayartstiin zeelsen mungu, Jenko giinh bol idsen mungu.Jenko hamsaatnaa bitgii ir, gadaadadaa baij bai gesen bol Bayatsogt ooroo irsen.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.115

Монгол бизнесмен Монгол мөнгө зээлдүүлдэггүй ,доллар зээлдүүлдэг нь ямар учиртай юм.

Avatar

Zochin 2018-03-22 137.186.197.198

Mongol tugrugiin hansh bainga unaj baihad dollaroor l zeel ognu bizdee.

Avatar

Zochin 2018-03-22 27.123.214.108

Reuters-g uguisgej baigaa yum bish, gehdee setguul bol setguul l baidag. Amandaa orsnoo l shaaj baidag garuud shte. Tuhain medeelel n unen bainuu hudlaa bainuu sudalgaa hiideggui, tegsgeel medeelsen bolool orhichdog. Terend n mass bol tuiliin uneniig sonsson met itgene. Bayartsogt gej huniig umuuruh gej bicheed baigaan bish. Setguulchidiin bichsen bolgond itgeed baij bolohgui helhiig oroldloo.

Avatar

zochin 2018-03-22 202.21.114.66

Bayartsogt oo chinii ulgert itgedeg tsag ongorson gedgiig medej avdaa.

Avatar

zochin 2018-03-22 202.5.196.66

Idse n gewel Genko tumur zam zalgisan Erdenee Niigmiin daatgaliig zalgisan yalgaa yu bsii. bvgd z**l. Genko huwiin us honzong ulsiin erxashigtai hutgadagaa bolimoor yum

Avatar

Durak 2018-03-22 27.123.214.103

Ard tumen bol durak buguud tedneer yaj showudaj togloj boldoggiig ed nar oistoi unen utgaar ni haruulj bnaa, odoo Bayartsogt gee showudaj arduud umerch baih hoorond ar hudargaar ni Erdenet ene ter geel luivaraa hiigeed hor nairuulaad duussan baih bolno evii tenegduu mongoliin ard tumen

Avatar

Зочин 2018-03-22 124.158.79.169

БАЯРЦОГТ НОМАДСЫН СҮЛЖЭЭНИЙ ЭЗЭМШИГЧДИЙН НЭГ БӨГӨӨД СҮЛЖЭЭГЭЭРЭЭ ХАХУУЛИЙН МӨНГӨӨ ОЛОН ЖИЛ УГААЖ БАЙГАА [Хориотой Үг] ДАА !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22

Нээрээ би зээлүүлээд мартчихсан юм байна ш дээ. Одоо нэхэж авъя байз ккк

Avatar

ard 2018-03-22 202.179.27.201

10 saya tugrug zeelsen yum shig yarij baikh yum. ter tusmaa biznesmenuud mungu khund zugeer zeelkhuu, gants saya tugrug ch garaasaa garagdaggui khumuus l biznesmen boldog, tekheer 10 saya dollar bol tsever avilga avsan mungu , Manai shuukh tsagdaa yaj shiidekhiig l uzekh uldelee

Avatar

ХЭНИЙГ ДОРОМЖЛООД байгаа юм. 1 сая доллароос өөр юмгүй гээд байсан 2018-03-22 202.131.225.150

Гоё АТГ бол цаашаа

Avatar

Patriot 2018-03-22 202.170.80.25

Баярцогтын анхаарал татахуйц сонирхолтой мэдэгдэл хийсэн.Юуны өмнө энэ бүх сэнсааци улс төрийн мотивацтай тэр тусмаа хойд хөршийн бодлогоор хийгдэж байгаа ажиллагаа гэдэгийг хэллээ. ОТ-н гэрээг байгуулагдмагц Туркт болсон ОУВС-н хурал дээр оросууд монголчуудыг өртэй гэж зарлаж байсан байна. 2-рт 3 дагч хөршийн бодлогыг үгүй хийх гадны сонирхол байгаа гэдэгийг хэллээ. Ямар ч үнээр хамаагүй үнээр Оюу Толгой төсөлийг зогсоож Рио Тинтог хөөж гаргах бодлого байгаа. Энэ бүхэнийг авилгалын зохиомол хэрэгийг шийдэгдэж дууссаны дараа дэлгэрэнгүй нээлттэй ярина. Бараг адал явдлын зохиол болохоор арвин түүх байгаа гэлээ.Энэ бол өөрөө авилгалын хэрэгт хардагдаж байгаагаас чухал гэж мэдэгдлээ гэж би харж байна.

Avatar

!!!!! 2018-03-22 103.26.194.94

Энэ харин тун ноцтой мэдээлэл байна шүү!!! Оросууд барууны хөрөнгө оруулалтыг Монголоос шахаж гаргах маш их сонирхолтой нь нууц биш, өөрсдөө ч үүнийгээ нуудаггүй!!! Хятадын хувьд бол барууны хөрөнгө оруулалт Монголд орж рлээ ч гэсэн эцсийн дүнд бүх бүтээгдэхүүнийг нь Хятад худалдаж авах учраас айдаггүй, харин ч өөгшүүлэх сонирхолтой!!! Яваандаа бүх юм нь Хятадынх болно гэдгийг тэд сайн мэддэг учраас!!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.245.243

Өвөг дээдсийнхээ ясаараа бордож, цусаараа дэвтээн үлдээсэн газар нутаг дээрээ xятaд, солонгос эздийн харцаар хөдөлж, доош харж, дорой дуугарч, хоногийн талхны мөнгөө арай ядан олсондоо баярлан бөхөлзөх монгол залуучууд хөөрхийлөлтэй. Гэтэл энэ Гоминданы үлдэгдэл зальхай шоохууз яасан их таахалзаж байна аа?

Avatar

Зочин 2018-03-22 150.129.140.180

ЕР НЬ БОЛ РИО ТИНТОГ ГАРГААД ОРОС ЭСВЭЛ ХЯТАД ОРЖ ИРЭХ СОНИРХОЛ МАШ ИХ БАЙГАА. ХЯТАДУУД ОРЖ ИРВЭЛ ЮУН ОРЧИН ҮЕИЙН ТЕХНОЛОГИЙ ХЭРЭГЛЭХ ЗҮГЭЭР ХҮРЗ ЖООТУУ МАЯГААР ХҮН ҮХЭХ НЬ ХАМААГҮЙ ЗАРДАЛ БАГАТАЙ БАЙГАЛЬ ОРЧИН ЭНЭЭ ТЭР ПАДЛИЙ БАЙХГҮЙ УХНА. ДАЧИН ТАМСАГААС ДОЛООН ДОР ЮМ БОЛНО. ОРОС Ч ГЭСЭН МАНАЙХЫГ БОДОХ НЬ ЮУ Л БОЛ. ЭРХ БИШ 3 ДАХ ЕРТӨНЦИЙН ЭРХ АШИГИЙГ МОНГОЛДОО БАЙЛГАЖ БАЙХАД ГЭМГҮЙ. ХЭРЭВ АВИЛГАЛ ТОГТООГДВОЛ ХАРИУЦЛАГЫГ НЬ АЛЬ АЛЬ ТАЛД НЬ ТООЦОХ Л ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.33.23

мэдээж нэг хаа хамаагүй хүнээр дамжуулж рио тинто мөнгө луухаан эрд зээлсэн. бас элбэгдоржийн авгайд рио тинто 2,5 сая доллар бас брау хауст 7 өрөө байр зээлсэн. хи хи хи хи

Avatar

gan 2018-03-22 112.72.11.122

Bayrstogtiin ard Elbegee baih undesgui ter anh Bayrstogtiig uls tutuus zailuulah gej oroldson Bayrstogtod hench mungu zeeluulej bolno Bayrstogt itgeltei naidvartai huniig huurch mehleh hun bish shalgadag gazar ni shalgaad unen munu ni togtoogdono gedegt itgej baina Bayrstogt shig hariustlagatai ajil heregch shudraga uls turch mongoloos haigaad olohgui tuuniig uls turiin zolios bolgoh hereggui zaluusaa mongoliin uls tur zaluusiig oruulj ireed daraa ni huudug ner hundiig ni unagadag hoorond ni yas haydag ene argiig anh N Enhbayr oruulj ireed Tumengerel Badraa geh met olon zaluus zolios bolson harin Hurelsuh ovsgootoi zorigtoi tuldaa suruud garsan odoo ch zoliosolsoor bna

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

Олон түмэн минь тайвширч үз. Шүүх эцсийн гэм бурууг нотлоогүй байхад Монголчууд нэгнийгээ арай дэндүү гомдмоор гадуурхаж болохгүй. Гэр бүл үр хүүхэдтэй хүн байж таарна. 1922 оны Бодоогийн 1924 оны Данзангийн 1937 оны их хэлмэгдүүлэлт, 1962 Лоохууц Сурмаажав нар шиг сургаар хэвлэл уншиж хүнийг хэлмэгдүүлж болохгүй. Гэм буруутай шүүх тогтоовол үүрэх ялаа эдэлнэ жаахан хүлээж үз. Түүхийн хугацаанд харь гүрний хатгаас хаясан чулуунд монголын ард түмэн байнга хуваагдаж байсан . Жаахан хүлээгээд үз учир эрх биш олдоно. Эх орон ч хөвгүүдээ Монголын төр байнга идэж байсаныг сана.

Avatar

Иргэн 2018-03-22 180.149.78.99

Хэнийг хэнтэй зүйрлээд байна аа.

Avatar

zochin 2018-03-22 202.9.42.168

saikhan ymoo baritsaa ch tavihgui iim ih mongo ogood l ard bid ni 8 huviin zeel avah gej mahaa idej bhad

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.166.66

hudlaa hutsaj bn

Avatar

зочин 2018-03-22 103.229.122.142

Тахирсоеотоос Амгаланбаатарыг менгений эзнээр тодруулах байхоо.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-22 66.181.160.21

ХААГДСАН ДАНСЫГ ЦАРЦААНА ЮУ БАЙДАГ ЮМ , НААД [Хориотой Үг] НЬ ЗЭЭЛСЭН ХУДАЛ МӨӨРЧ БАЙНА.

Avatar

huvisagch 2018-03-22 202.170.72.3

Bayrtsogt 20 000 huvisagchaar bodood 10 000 000-iin hergee tseverleed yanzalchih ni todorhoi shu dee.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.161.57

Bayrtsogt anh 5 naiztaigaa niilj munguu hiigeed erguuleed avsan gej uuruu helee bizdee. Odoo yun hunees mungu zeelsen bolood yvchihvaa.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.11.10

Рио тинтог хөөж гарачихаад [Хориотой Үг] нар ороод ирвэл яанаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.43.126

bolistgoo odoo bur hujaagiin meddeg bolson tegsen mungu avsniig medsen murtluu umguulj baih yum bayrtsogtiig elbegdorjtoi hamt shorond hii

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.210

Шүүхийн эцсийн шийдвэр гарсаны дараа С.Баярцогтыг дүгнэе. Яагаад Монголчууд нүүдлийн уламжлалаар ам дамжсан баримт нотолгоо хангалтгүй байхад бие биенээ хараар нухчин дарах гээд байдаг тамын толгойны үлгэрээр зүтгээд байгаа юм вэ? С.Баярцогтод Монголдоо байж байгаад хэргээ эцсийн үзнэ гэсэн шүү дээ. Эрх биш ШВЕЙЦАРЫН ХОЛБООНЫ УЛСЫН ПРОКУРОР нэгийг хэлэхийг хүлээгээд дараа нь буруутгая

Avatar

Нутгийн ах 2018-03-22

Баярцогт бол энэ 2 нам дотроо ЕС хийж чадах ганц хүн шүү?!?!?! Муусайн атаархсан тагжгар юмнуудын хажууд толгой илүү?!?! Нутгийн ахын хувьд хэлэхэд ямар ч [Хориотой Үг] цус байхгүй?! Ер нь бол Баярцогтоор дамжуулж 3-дагч хөршүүдийг хөөж зайлуулах гэсэн 2 хөршийн бодлого явж байгаа юм?! Ирэх сонгуульд Сэлэнгээсээ бие дааж гарч ирээд баахан бие даагч нар нь дэмжээд ЕС болно?! Харж байгаарөй?!?!

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.161.57

Hujaa ax ni umuurch bnuu

Avatar

Зочин 2018-03-22 203.91.114.170

Сэтгэгдэл бичихийг яагаад хаачихав?

Avatar

Иргэн 2018-03-22 202.70.34.70

МОНГОЛ БИЗНЕСМЭН ГЭХЭЭР НЬ Л ИТГЭЧИХЭЖ БАЙГАА ЮМ УУ. ЦЭВЭР АВИЛГА ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Иргэн 2018-03-22

Битгий [Хориотой Үг]

Avatar

хувийн амьдрал, бизнес хэнд хамаатай юм бэ 2018-03-22 43.228.129.131

Оросын троллууд хүний [Хориотой Үг] ухахаа болиосой.\n

Avatar

Иргэн 2018-03-22 180.149.78.99

Юу яриад бизнесменийг олж тогтоох энэ тэр гээд дүйвүүлээд явчих ваа. Энэ чинь РИО ТИНТО-гоос авилгалд авсан мөнгө гэдэг нь илэрхий байна шүү дээ. Монголын хууль хэд хоног гэдэг билээ, эхний өдөр сүржигнэж байгаад ганц ярингуут нь дараа өдрөөс эрчийг нь сулруулж өөр тийш нь чиглүүлэх гээд байна уу? Швейцарийн шүүх Монголын төлөө ажиллаж байх шиг байна…харин манай хууль шүүхийнхэн яаж ажиллахнав. Энэ удаа бас горьдлого тээгээд харж л байхаас.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.164.214

ОДОО ТЭГЭЭД ХЭН НЭГЭН ТҮҮНД МӨНГӨ ЗЭЭЛСЭН ГЭДЭГТ БИД ИТГЭХ ЁСТОЙ БОЛЧИХСОН УУ. БОЛЬЖ ҮЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.156

Улс төр сайн мэдэхгүй ч энэ бүх хэрүүлийн дараа ямар үр дүн гарвал хэнд ямар ашигтай юм бол гээд бодохоор хөршүүдийн тоглолт л яваад байгаа юм биш үү.Монголын ард түмнийг бодох улс төрч ингэхэд байна уу.

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.31.117

С.Баярцогттой холбоотой Швейцарийн шүүхийн материалын орчуулгыг http://www.zaluu.com-оос унш. Ямар ч монгол хүнээс мөнгө зээлээгүй. Дэмий таамаглаж тархиа бүү гашилга

Avatar

Уншигч 2018-03-22 64.119.16.225

Энэ хүнд ичих нүүр байна уу? Нөгөө $1 сая л байгаа гээд байсан одоо $10 сая болчихсон байхад тордоггүй ХУДАЛЧ, [Хориотой Үг] байндаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.120.73

TEGEED ZASGIIN GAZART AJILLAX BOLSON UED NI ZEELDEG YAMAR UCHIRTAI YUM BOL ON SAR UDRUUR NI XUUGUUREI

Avatar

Орос тоглоом 2018-03-22 124.158.78.5

Баярцогт болон Баяр нарын эсрэг авилгал байртай холбоотой шуугиан бол оросуудын зохион байгуулсан мэдээлэлийн дайн гибрид дайн юм. Оросууд Монголд "Рио Тинто шиг аварга том компани 3 дагч орны хөрөнгө оруулалт орж ирсэнийг хүлээн зөвшөөрөхгүй атаархаж ямар нэгэн аргаар хөөж гаргах зорилготой. Монгол ядуу гуйлгачин харанхуй бөглүү байх нь оросуудад ашигтай.Энэ бол оросуудын стратэгийн зорилго. Өөрсдөөс нь баян өндөр хөгжилтэй Монголыг хэрхэвч бий болгож болгохгүй. Монгол бол Хятадтай наймаалцах хөзөр өөрсдийнх нь дохио зангаагаар хятадууд руу боргож байх тавилантай хашааны гинжтэй банхар. Гинжийг оросууд атгана. Гэтэл үүнд Оюу Толгой төсөл түүний хөрөнгө оруулагч Рио Тинто саад болоод байгаа юм. Монголчуудын нүд нээгдэнэ шүү дээ. Том аюул Тэгэхээр Оюу Толгойн гэрээг зориглож зурсан улс төрчдийг нь гүтгэж харлуулна харанхуй массыг нь турхирах замаар уг төслийг царцаах зорилготой. Бусад нь бол зүгээр жүжиг. Харанхуй хар массын солиорол. Өөр юу ч биш. Цаг хугацаа харуулна.

Avatar

Зочин 2018-03-22 119.40.103.186

СБаяр шиг бизнесийг нь олж өгдөг

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.228.129.250

Reideriin gemt hereg. ANU, Angli ulsad iim zuil bolj bsan nuhchin darj baij tsaash hugjsun. Banknii systemiin reideriin gemt herguudiig bas darah yostoi.\n

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.40.154

Цаг л хожиж байгаа юм даа. Үхэхдээ үхэр буугаа тавинаа гэж.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.186.116

ODOO BOL ENUUND ITGEJ ERDUU BOLOHGUI ENE MONGOL ULSAAR MINI TOGLOJ ZARJ DUUSAJ BN TEGEED DANDAA HUDLAA YARINA HUMUUSEE NEG CH UGEND NI BITGIII ITGEERE

Avatar

Орос тоглоом 2018-03-22 124.158.78.5

Монголчуудыг ахиж бие дааж том толгой гарган оросуудыг давж 3 дагч оронтой хөрөнгө оруулалтын том гэрээг хийхгүй болтол нь хашраах хэрэгтэй.Ингэж хашраахын тулд уг гэрээг гардаж хийсэн Баярцогт Баяр нарыг авилгалын хэрэгээр харлуулж харанхуй хар массыг нь турхирч улс төрөөс зайлуулах гэалити шоу хийж үзүүлэн тоглолт хийнэ. Швэйцарын банкны данс болон 7-н байрны тухай мэдээлэлийг оросын тусгай албад монголын сэтгүүлчид нэртэй тэнэгдүү хүүхэнүүд голдуу сэтгүүлч дэбилүүдэд атгуулахад цаадуул нь учрыг нь ойлгохгүй хөөсрүүлэн сэнсацлана. Харанхуй хар масс нь тойрон бүжин золигт гаргахыг шаардана. Муу төрөлхийн дурак манголчууд та нарыг оросууд бид ямагт чадна. Хятадаар айлгаад л байхад та нар муусайнууд хаачдаг юм. Ганцхан Рио Тинто л саад хийгээд байна. Тийм учраас Оюу Толгой төслийг ямар ч үнээр хамаагүй зогсоох ёстой. Ингэж л та нарыг уяаныхаа болгоно. Оросууд бидний уурганы хуйв урт Ухаан бодол саруул шүү дээ муу балиар мангол хонинууд? вот так…

Avatar

Зочин 2018-03-22 124.158.78.5

Баярцогтын анхаарал татахуйц сонирхолтой мэдэгдэл хийсэн.Юуны өмнө энэ бүх сэнсааци улс төрийн мотивацтай тэр тусмаа хойд хөршийн бодлогоор хийгдэж байгаа ажиллагаа гэдэгийг хэллээ. ОТ-н гэрээг байгуулагдмагц Туркт болсон ОУВС-н хурал дээр оросууд монголчуудыг өртэй гэж зарлаж байсан байна. 2-рт 3 дагч хөршийн бодлогыг үгүй хийх гадны сонирхол байгаа гэдэгийг хэллээ. Ямар ч үнээр хамаагүй үнээр Оюу Толгой төсөлийг зогсоож Рио Тинтог хөөж гаргах бодлого байгаа. Энэ бүхэнийг авилгалын зохиомол хэрэгийг шийдэгдэж дууссаны дараа дэлгэрэнгүй нээлттэй ярина. Бараг адал явдлын зохиол болохоор арвин түүх байгаа гэлээ.Энэ бол өөрөө авилгалын хэрэгт хардагдаж байгаагаас чухал гэж мэдэгдлээ гэж би харж байна.

Avatar

Монгол 2018-03-22 27.123.214.106

Яагаад ийм олон хун теселийг зогсоох тухай яриад байна аа? Зугээр л гэрээгээ еерчилж шударга, харилцан вшигтай болгох л асуудал байхад.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.188.223

Хэлбэр нь өөрчилөгдсөнөөс биш 30 аад оны нядалгаа үргэлжилээд байна гэдэгийг ойлгох хүн цөөхөн байна даа монголыг монголоор нь дарж авах талцуулж хооронд нь алалцуулах үүнийг дагаад эдийн засаг муудах хэнд ашигтай вэ худлаа попдож бахиралдаж байтал чинь дараагын ээлжинд чамайг монгол хүн бүрийг нядлах гээд төлөвлөгөөгөө боловсруулаад сууж байгаа энэ бүхэн хэнд ашигтай вэ хятад уу орос уу эсвэл барууныхан уу

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.169.66

Энэ үйл явдлаар кино ч хийж болно гэхийг бодоход өөрт нь "Чаддаг юм бол намайг барь" гэдэг уран сайхны кино шигээр өөрт нь төсөөлөгдөөд байгаа бололтой

Avatar

Иргэн 2018-03-22 202.131.227.50

Түүнд чулуу хөөлгөх баттай гарц байгаа юм байна. Баяр хүргье. Санаа амарлаа.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.47.177

саиханбилэг рио тинтогийн жак себастьян гэлүү захирлын гэрт нь хэрэг эрхлэхийн дарга баихдаа зочилж баисан. бид саин наизууд ш гэдэг. үүнийгээ нуугаагүй. илэрсэн. саиханбилэг хэнтэй ч танил баих эрхтэй. тэгэхдээ тэр засгийн саид ,их хурлын гишүүн улс төрчийн хувиар рио гийн захиралтай наиз баих эрхгүй. гэрт нь очиж хооллох эрхгүй. саиханбилэгтнүүд төрийн өмнө хүлээсэн ёс суртхууны болон хууль ёсны ёс жаягийг ,зарчмыг уландаа гишгэсэн лууварчид хэд баигаа бол?

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.10.21.59

баярцогтын мөнгөний сэтгүүлч байна. баярцогтын мөнгөний сэтгүүлчийн нэрсийн жагсаалт одоо урт болх нь дээ. нэг их мөнгө биш, мөнгөтэй найз ихтэй, хэнээс ч мөнгө зээлчих боломжтой, Оюу-толгойтой Баярцогтын мөнгө хамааралгүй болох нь тодорхой байгаа, УИХ гэрээг баталсан тул тэд л хариуцлага хүлээх ёстой гээд баярцогт ч салах аргаа олж эхэлжээ. мөнгө бол хамгийн тод том замтай, монголоос зээлсэн бол цүнхэнд хийгээд авч яваагүй нь ойлгомжтой, банкаар дамжиж шилжих болно. монгол банкнаас хэзээ хэний данснаас гарч шилжсэнийн гаргаад ирнэ. зээлүүлсэн хүн нь татвараас зугтаалгасан мөнгөө өгсөн эсэхийг шалгах ажил гарах байх. шууд шилжүүлээгүй олон банкаар дамжуулан мөрөө баллаж шилжсэн бол харин НО-той мөнгө болох нь ойлгомжтой. нөгөө талаас швецарийн банканд шилжих ирсэн мөнгийг сөрөг явахад сүүл нь Монголын банкнаас гарсан уу эсхүл Рио-той холбоотой компаниас гарсан уу гэдэг нь тогтоогдчих байх. манай АТГ, прокурор 2 шалгах гэж юу байхав гадаадын прокурор л үнэн мөнийн олж өгнө дөө.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.164.235

Ингээд л эрчийг нь бууруулж байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.47.177

баярцогт МАНАН бүлэглэллийн гүйцэтгэгч гишүүн.эрдэнэс 5 н толгойг гадаадад 70 н жилээр өгөх гэх мэт олон монгол улсад ашиггүй төслүүдийг хэрэгжүүлэхээр зүтгэсэн. гэрээний төслтэй танилцах гэж УИХ аас томилогдсон ажлын хэсэгт жинхэнэ төслөө үзүүлэхгүй сар болсон. дараа нь хоёр гурван хуурамч төсөл үзүүлсэн зэрэг маш ноцтой луйврын гүйцэтгэгчээр ажилласан.

Avatar

Казах түмэн 2018-03-22 122.201.28.9

Та бүхэнд Наурызын байрын мэнд хүргэж сайн сайхныг хүсье.

Avatar

и 2018-03-22 122.201.24.24

Баярцогт хуужаа 2013 онд найз нартайгаа хийлж 1 сая доллар босгоод офшорт хийсэн гэж байсан. Одоо болохоор 10 сая доллар бодоод явчихлаа. Монголчуудыг ой санамжаа алдсан гэж бодоод байх шиг байнаа даа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.22.182

Элбэгээ з энхболд уянга буян жагаа мэтийн луйварчдыг л шалгах хэрэгтэй. Ажил явуулдаг хүмүүсээ оролдохоо болимоор. Оюу толгойг гацаах нь хятад оросын л бодлого байж таараа. Бас ийм дуулиан дэгдээдэг нь жуликууд далимдуулж нэрээ сэргээх санаархалд дэм болж байна. Эрдэнэтийн хэргийг ч энэний араар оруулж нуух санаархал байж мэдэх юм.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.242.42

8.2 сая еuro = 10 сая доллар….№1-ийн мөнгө /наамбарван/

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.169.114

оюунгэрэл хэцүүдэж байхад нь талийгч отгонбилэг өөд нь татсан түүх хуучраагүй шүү одоо [Хориотой Үг] нарыг хаацайлдаг болжээ бензинээр их баяжиж дээ энэ авгай

Avatar

Монгол улсын иргэн 2018-03-22 64.119.25.125

гадныхны өгөөшөөр нэгийгээ нядлаад дараа нь бүгдээрээ нядалгаанд орох эхлэл юм биш үү

Avatar

иргэн 2018-03-22 59.153.115.28

Зүгээр л даапаалж байгаа байхгүй юу. Ингээд хэлчихвэл нэг хэсэгтээ л дэмийрээд тэр хүн нь хэн бэ гээ л эргүүтнэ гэж мэдэж байна ш дээ.Ингээд бодохоор Баярцогтод буруу өгөх юм алгаа. Гэхдээ л хэлж байгаа үг нь зэвүү хүргэсэн давилуун, дээрэнгүй нөхөр. Тэглээ гээд найз нөхдөөсөө татгалзах ёстой юу ч гэх шиг. Үүнийг нэг дэгэнд нь оруулаад өгдөг төр засаг байдаггүй л юм байх даа.

Avatar

Зочин 2018-03-22

Мэдээж авилгын мөнгөө шууд эдний дасанд хийхгүй ш, том бизнесменүүдиййн дансаар дамжуулна. Тэдний нэг нь Ж.Оюунгэрэл, Давааням нар. Тиймээс тэд нар С.Баярт Америкт 7 хаус авч өгсөн.

Avatar

Дорж 2018-03-22 103.26.193.72

Баярцогт бас их ухаан зарж Риогоос өөр хүний дансаар мөнгөө аваад түүнээсээ өөрийн Хятадын монгол Баярцогт гэсэн данс руугаа шилжүүлсэн байна. Манай хуулийнхныг бол амыг нь хамхиж чадах байх Швейцарийнхыг харин яадаг бол !!! Бас нэг бизнесменийг хөлдөө чирлээ. Тэр нөхөр нь татвар төлөөгүй л байж таарна мэдээж цэвэр мөнгө биш.

Avatar

ЧУК 2018-03-22 112.72.11.107

ЗАРЧИМАА БАРЬЖ САВЛАНА ШҮҮ НӨХӨДӨӨ.. 1Т БИД ОЛОН ЖИЛ РИО ТИНТО ГООС БАЯР БОЛОН БАЯРЦОГТ ХАХУУЛЬ АВСАН ЭСЭХ ТАЛААР МАРГАЛДСАН.. ЭНЭ ДАНСНУУД ТЭР ХАРДЛАГАТАЙ ХОЛБООТОЙ ЭСЭХ РИО ТИНТО ЛУЙВРЫН ГЭРЭЭ ХИЙСЭНҮҮ ЕР НЬ ЭНЭ ДАНС ШИЛЖҮҮЛЭГ ТЭР ХАРДЛАГАТАЙ ХОЛБОГДОХ ЭСЭХ Л ЧУХАЛ ЮМ.. ШВИСС Н ПРОКУРОР РИО ТИНТО БОЛОН ТУХАЙН ГЭРЭЭТЭЙ ХОЛБООТОЙ БИШ ГЭЖ ДҮГНЭЛТ ГАРГАВАЛ БИД ОЛОН ЖИЛ ГҮТГЭСЭН БОЛНО ШҮҮ ДЭ НЭГНЭЭ.. ЕР НЬ МОНГОЛ БИЗНЕСМЕНТЭЙ ХАМТАРЧ АЖИЛЛАСАН БҮР МӨНГӨ УГААСАН БАЙСАН Ч ЗӨВХӨН ОЮУТОЛГОЙТОЙ ХОЛБОГДОХГҮЙ Л БОЛ БАЙДАГ Л НЭГ АЛБАН ТУШААЛ АШИГЛАСАН ХЭРЭГ БОЛОХ НЬ ДЭ. ОДОО МАНЬ ЭР СӨРӨГ БАРИМТ ГАРГАЖ ТАВИАД Л ГАРЧИН ДӨӨ. ЕР НЬ ИНГЭЖ ХӨНДЛӨНГИЙН ШИВЦААРЫН ПРОКУРОРООР 10 ЖИЛ ҮРГЭЛЖИЛСЭН МАРГААНЫГ НЭГ ТАЛД НЬ ГАРГАЖ ЦЭГЦЭРМЭЭР БАЙНА.. ТЭХГҮЙ БОЛ ДУРТАЙ НЬ ЭХ ОРОНЧ БОЛЖ БАЯР БАЯРЦОГТЫН ЗУРГИЙГ ШАТААЖ МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙЖ ХАШГИРААД Л ТӨСЛИЙН НЭР ХҮНД ХУВЬЦААНЫ ХАНШ УНАГААЖ ТОГЛООД БАЙНА ШҮҮ ДЭ.. МУУЧ САЙН Ч ЭНЭ ЧИНЬ МОНГОЛЫН ХУВЬД ДЭЛХИЙН ХЭМЖЭЭНИЙ ГАНЦ ТОМ ТӨСӨЛ НЬ ШҮҮ ДЭ. БИДНИЙ TOYOTA SAMSUNG NISSAN МААНЬ ШҮҮ ДЭ. БИД 34% ЭЗЭМШДЭГ НЬ ҮНЭН ЮМАА

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.169.114

шар толгойтой чөтгөрүүд хэдэн зууны турш бусдыг бболчилж хамаг баялгыг нь сорж мөлжөө биз дээ биднийг бол зажлахгүй залгичихаад байгаа шүү дээ тэднийг олон улсын шүүх нь даанч хуйвалдаад шүүхгүй л дээ буруу гэрээ хийсэн монголчууд л буруутан болж таарна яагад ийм гэрээ хийснийг нь баяраас эхлээд асууж шалгаагаад байцааж банздах хэрэгтэй ард түмний баялгыг дураар буруу гэрээ хийж бусдад идүүлсэн гэдэг хангалттай үндэслэл юм шүү

Avatar

555 2018-03-22 202.5.206.29

Mangartuulj bnaa daa. Yag zeeleech. …….\n

Avatar

х** 2018-03-22 202.55.191.130

яг үнэн. Төөрөгдүүлэх гэж үлгэр зохиогоод л байх юм

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.170.84.184

[Хориотой Үг] нь оруулаад наад асуултуудаа асууж шалга!! худлаа хэвлэлийн хурал зарлаж өөрийгөө өмөөрч шуугиан намжаах замаар асуудлаас зугтаад сурчихсан наадуул чинь

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.184.77

GARAH GARTSGUI BOLSON MUU HUJAA

Avatar

Ханд 2018-03-22 202.21.106.122

Ард түмэн минь энэ идээчин уугаачидаас болж бид ингэж ядуу амьдраад байна ядахдаа л солонгос явах гэж оочерлож байнадаа

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.169.114

энэ улс чинь яачихаа вэ ганбаатар үнэнийг хэлээд л байсан гэтэл яасан билээ халаасандаа гараа хийж олон тоо ярьсон пээдгэрт илгээ биз дээ монголчууд хүлцэнгүй хувиа бодсон дээорээсээ оюуны хомсдолд ороо юу гэж хүн бодохоор л байсан шүү

Avatar

Zochin 2018-03-22 202.21.105.186

Ter mungunii eh uusveriig ni shalgana sh dee bas\n

Avatar

Z 2018-03-22 98.169.35.210

Odoo ch maniigaa tiim amarhan huurahgui baih shuu. Mongolchuud delhiin medeelliig ter nor ni avch baina, bas olon zaluus english bolon busad heleer us tsas shig yaridag ondor bolovsroltoi bolson.

Avatar

Энхбаяр 2018-03-22 27.123.214.121

Энхбаяр

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.233.190

Энэ чинь мөнгө зээлсэн гэж шал худлаа шүү дээ. Одоо л Монголчууд ийм зүйлээс ангижрахгүй юм бол хэцээ ч хөгжихгүй. Улам дордоно.

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.169.114

энэ улайхгүй хжаа шүү найз сайханбилэгтэйгээ нийлээд юу ч хийдэг юм хэн мэдлээ оюутолгойн гэрээ буруу хийсэн гэдгээр л шалгах бүрэн үндэстэй 3 сая хүний өмчийг буруу гэрэ хийж хохироосон гэдгээр шалгах хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2018-03-22 202.179.24.222

их л биеэ тоосон амьтан бна.

Avatar

зочин 2018-03-22 202.179.25.173

РИО ТИНТО зээлсэн.

Avatar

ооо 2018-03-22 202.21.106.122

Баярцогтыг хорьж шалгахгүй бол эмх замбараагүй байдал улам газар авч авилга улам цэцэглэнэ ард түмэн бид ч адил хүн шүү

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-22 202.9.40.16

С.БАЯР Ч ГЭСЭН ОЮУТОЛГОЙН ГЭРЭЭНИЙ ДАРААХАН ГЭНЭТ АЖЛАА ӨГСӨН НЬ АНХААРАЛ ТАТАЖ БАЙНА……

Avatar

ИРА 2018-03-22 59.153.115.28

ЗӨӨЛДӨНӨӨ.НЭГ ИХ АНХААРАЛ ТАТАЖ ГЭНЭ.УЛААН ЛУЙВАР ЯВЖ БАЙХАД ЧИНЬ.ИЙМЭРХҮҮ ГЭНЭН БАЙХАД ЛУЙВАРЧИД ЦӨЛМӨӨД БАЙЖ ДЭ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.70.40.154

Монголын төлөө ажиллах зүтгэлгүй болсон, их мөнгөндөө хахаж цадаад …

Avatar

зочин 2018-03-22 202.179.24.76

Энэ хурлийз ямар юм сэдээд байнаа. Риогоос зээл авсан гэх гээд бна уу.

Avatar

зочин 2018-03-22 202.9.40.16

БАЯРЦОГТОД ХЭН Ч МӨНГӨ ЗЭЭЛЭЭГҮЙ. ХАРИН ОЮУТОЛГОЙГООС АВСАН АВИЛГЫГ ДАМЖУУЛСАН ХҮН БАЙЖ БОЛНО. БАЯРЦОГТ АРД ТҮМНИЙГ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДООД, БАСАМЖЛАН ДОРОМЖЛООД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.169.114

угаасаа доромжлоод удаж байгаа шүү дээ халаасандаа гараа хийж пээдийгээд баахан тоо ярьж толгой эргүүлээд хөөрхий үнэнийг хэлсэн ганбаатарын доромжлоод лбайсан монголчууд нэг их тоо яриад харь хэлээр ярихаар хүнийг лаггэж боддог бас л хоцрогдсон гэдгээ харуулж байгаа юм шүү

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.123.184

Bayartsogtiig offshor danstai geed chichleed baidag. Genko ch gesen offshor danstai baisan biz dee?

Avatar

Зочин 2018-03-22 122.201.31.117

женког шалгах хэрэгтэй

Avatar

pkxny 2018-03-22 203.91.119.102

маш цоглог аз жаргалтай байна. ард түмнээ бүгдийг нь тэнэг гэж боддог бололтой

Avatar

Зочин 2018-03-22 103.229.176.130

kkkkk sangajaviin bayartsogt mini uuriiguun hamgaalad bai, tsemtseed bai gehdee unend gutsegdene, 10 saya dollariig zugeer hen negen n ugchddggui yum shuu dddd teriig l bid sain oilgoj bga,

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.166.196

би өгсиймаа, өөр авах хүн байвал өгч болно шүү\n

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.189.88

Hahuuli absan hvn hergee hvleesen yabdal bhgui zvgeer l notloh barimtiig ni bvrdvvlee l yaliin togtooliig ni unshiulaa l aabiinh ruu ni ter hvnii yu gj yarij yugaa balairah ni ogt hamaagui hudalch hvn hudalchaaraa duusdg yum

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.186.116

ENE HUNIIG HORIJ BGAAD SHALGAH HEREGTEI DE

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.228.92

Монголын ард түмэн Улс төрийн хар ПР-д ингэж сайхан тархиа савандуулан угаалгах гэждээ. Гуталныхаа үдээсийг зөв үдэж чадахгүй амьтад байжийж л өөрсдөө хаа хамаагүй хүнийг хараан зүхэх гэж хамаг цаг заваан бараад сууж байдаг.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.189.122

БАЯРЦОГТ ГЭЖ ЛУЙВАРЫН ГАР ЧИНЬ ГАВЪЯА БАЙГУУЛЧИХСАН ЦАРАЙТАЙ БАЙХ ШИВ ДЭЭ !!! ЗАЙЛУУЛЖ ДАЛД ОРУУЛ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-22 150.129.141.244

Хаягаа бичсэнийг нь хар л даа улаанбаатар Монгол, Хятад гээд биччихсэн байгаа биздээ.\nОдоо наадах чинь хятадын иргэн аль хэдий болчихсон ш дээ . Авилгын хэргийг нь Хятадуудаар шүүлгээ. Танай иргэн Манай улсын баялагыг хахууль аваад зарчихлаа. Энэ хүндээ арга хэмжээ ав гээд Хятадын илчинд хүлээлгээд өгчихөө. Тэд [Хориотой Үг] алдуулж байгаад л олны нүдэн дээр цаазаар авна. Яагаад гэвэл Хядадыг гадаадад муухай харагдуулсан учраас, авилга авсан учраас.\n

Avatar

зочин 2018-03-22 66.181.169.114

санал нэг байна

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.228.131.133

Монголын компани монгол хүндээ гадны дансанд мөнгө хийхүү хийлээ гхэд сайдын ажилаа хийхгүй тэр мөнгөөр юу хийх бсан. ХОМ доо тэр мөнгө тусгаагүй гээд олон ? Байна даа

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.118.6

25 terbumiig zugeer l herlevel hereglej bai gesiim bna lee sh de

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.250.125.252

Элбэгдоржийн сайт болох news.mn Баярцогтыг цээжээрээ хамгаалж байх шив дээ

Avatar

Bat 2018-03-22 202.131.232.114

Setguulch guia sedviig uur tiish ni handuulah geed oroldood bn uu daa…

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.179.30.194

ХӨӨРХИЙ МУУ БАЯРЦОГТЫН БУРУУ БИШ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ШД, МӨРӨӨРӨӨ ЯВЖ БАЙХАД НЭГ МОНГОЛЫН ТЭНЭГ БАЯН ДАНС РУУ 8 САЯ ЕВРО ХИЙГЭЭД МАРТСАН ЮМ БИЛЭЭ Ш ДЭЭ. ХАРИН БАЯРЦОГТ АЙМААР САЙН ГЭРЭЭ ХИЙСЭН ТҮҮНИЙХ НЬ АЧААР ОДОО МОНГОЛЧДУУ ЯАЖ БАЙНА БАРАГ АЛТААР БӨГСӨӨ АРЧИЖ БАЙГАА ТА НАР ХАРЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ГЭМГҮЙ НЭГИЙГЭЭ ЯАХ ГЭЖ ИНГЭЖ БАЙДАГ ЮМ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.245.243

Ардчилсан үлгэр ярьсан Гоминданы үлдэгдэл зальхай либералиудыг устгахгүйгээр монголчууд өөдөө нар харахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-22 43.228.131.45

НӨГӨӨ 20000 ХУВЬСАГЧТАЙГАА АДИЛХАН СОЛИОРЧ ӨГСӨН БАЙНА ӨВӨГ ДЭЭДСИЙН АРИУН ЦУСАА УРСГАН БАЙЖ ҮЛДЭЭСЭН ГАЗАР ШОРОО, БАЙГАЛИЙН ҮНЭТ БАЯЛГЫГ ХАРИЙН ЛУЙВАРЧДАД ХУДАЛДАЖ ИДСЭН НААД ХАР АВИЛГАЧАА [Хориотой Үг] НЬ ХИЙГЭЭЧЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.183.209

Ymar teneg biznesmen huu gui bankind mongoo xiix ve de

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.126

тэр олон сэтгүүлчээс өндөг юмуу шүлсээ нүүрэнд нь наачих сэтгэлтэй хүн олдсонгүй яаа. бүгд бөгоүү нь орчих гээл пялдагадаад. хулгайчын хараанд өтрөж таалагдчих гээл хаха.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.100.202

яг хэвлэлийн хурал хийж байхад нь өндөг эсвэл гурил шидсэн бол гоё болох байжээ… би байсан бол шиднэ ээ

Avatar

Зочин 2018-03-22 182.160.1.20

Худлаа, худлаа., сурсан [Хориотой Үг] цаг хожиж чулуу хөөлгөж байхад…

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.178.202

Хэвлэлийн хурал хийсэн ухаантай юм бол хэний менге байснаа л хэлэх естой биздээ!

Avatar

pol 2018-03-22 103.57.95.177

b*****h setguulchidee gj,..

Avatar

Иймэрхүү хэдэн гол луйварчдыг 2018-03-22 103.14.38.130

шууд цаазлах хэрэгтэй. Төр нь хамртрагч болоод хуйвалдаад, гэмт хэрэгтэнг хайцайлаад байхын бол ард түмний дунд өгчих, нэг нэг чулуу шидээд тонилгоё

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.126

Одоо тэгээд Оджаргал нь "Миний мөнгө байсан" гэвэл үгэнд нь итгэх [Хориотой Үг] бас олдохуу.

Avatar

иргэн 2018-03-22 43.228.130.60

Рио Тинто хахуул өгөлгүй гэрээ байгуулна гэж байхгүй энэ бол ойлгомжтой \nБаярцогтын мөнгөний эх үүсвэрийг сайн шалга тодорхой байгаа шүү дээ. мэдээж худлаа баримт бүрдүүлнэ

Avatar

Риогийн гэрээ ашигтай гэж яаж мэлзэж байлаа 2018-03-22 103.14.38.130

Ганбаатартай ТВ ээр халз мэтгэлзээд л цээжээрээ хамгаалаад байсан нөгөө гэрээ одоо Монголд ямар ч ашиггүй, маш их хохиролтой аймшигтай гэрээ боллоо шүү дэ. Энэ хүнийг шууд эх орноосоо урвасан гэж үзэж шийтгэх хэрэгтэй. Энэ хүний ард маш том бүлэглэл, луйварчид майсайгаад сууж бга. Сайханбилэгийг ч адил?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.131.245.243

Өвөг дээдсийнхээ ясаараа бордож, цусаараа дэвтээн үлдээсэн газар нутаг дээрээ xятaд, солонгос эздийн харцаар хөдөлж, доош харж, дорой дуугарч, хоногийн талхны мөнгөө арай ядан олсондоо баярлан бөхөлзөх монгол залуучууд хөөрхийлөлтэй. Гэтэл энэ Гоминданы үлдэгдэл зальхай шоохууз яасан их таахалзаж байна аа?

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.126

баярцогт чинь өвөг дээдэсийнхээ ясаар даалуу хийж тоглодог ад тийрэн биз.\n

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.9.40.183

Хорих юм бол бие муутай болчих биз

Avatar

иргэн 2018-03-22 180.149.78.99

Энэ Бат гэгч яагаад санаатайгаар мушгин гуйвуулаад байнаа. Баярцогт руу мөнгө шилжүүлсэн дансыг бус , мөнгө хүлээж авсан Баярцогтын өөрийнх нь дансыг битүүмжилсэн гээд байгаа биз дээ. Баярцогт руу мөнгө шилжүүлэгч нь Рио Тинто гэсэн биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.104

Баярцогтын өмнөөс тэр хүн л мөнгөний учраа тайлбарлаж авралын од болж дээ.

Avatar

Бадамханд 2018-03-22 64.119.25.221

Уг нь энэ Баярцогт их сэрэглэн зальтай, юмны эв олж худлаа ярьж, хүний толгой эргүүлж чаддаг залуу байгаа юм. Энэ удаа арай л дэндүү гэнэн үнэмшил муутай яриад байх. Нэг бол хахуулчин [Хориотой Үг] болчихсон Монголын хууль хяналтын байгууллагад найдаад байна уу. Эсвэл монголын ард түмний ингэтлээ басамжилж тохуу хийгээд байна уу?????

Avatar

Зочин 2018-03-22 73.221.181.240

Басамжлаад байна. Араар ямар нэг тохироо явагдсан нь баталгаатай

Avatar

Зочин 2018-03-22 27.123.214.116

Хов зөөж байгаа улсууд шиг ингэж суухаар шууд [Хориотой Үг] гь хориод мэдүүлгийг нь ном ёсоор нь ав. Тэгээд хэргээ хүлээнэ.

Avatar

Зочин 2018-03-22 66.181.176.20

С.Баяр, С.Баярцогт нар хуулийн байгууллагыг хүндлээд дуудсан цаг хугацаанд нь очоод байцаалт өгч байгаа нь сайн хэрэг. Харин Н.Энхбаяр, Х.Баттулга, Н.Алтанхуяг нар Хууль хүчний байгууллагад байцаалт өгөхгөөс татгалзаж яаж нийгмийг бухимдуулдаг, ард иргэдийг талцуулдаг, хэрүүл маргаан үүсгэдэг байсныг мартаагүй. Эрх мэдэл бүхий байгууллагууд нэгэнт шалгаад эхэлсэн болохоор гэм буруутайг нь шүүхээр тогтоох хүртэл хардаж сэрдэхгүй байж амар тайван амьдарцгаая.

Avatar

ББ 2018-03-22 66.181.176.198

Бүр эсрэгээрээ С. Баяр, С. Баярцогтын халаасанд хууль хяналт нь байвал яах вэ? Энэ хүмүүст үнэхээр итгэл алдарч байна шүү.

Avatar

Зандан 2018-03-22 202.70.47.158

Яагаад Монгол гэхгүй, Өвөр Монгол гэснээ нэг тайлбарлаж хөх инээд хүргээч, зальт шар үнэг минь

Avatar

Зочин 2018-03-22 202.21.106.126

худлаа ш дээ, РИО д ажиллсан мөнгөө авсан.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-22 119.40.98.162

БАЯРЦОГТ ЭЭЛЖИТ ЖҮЖГИЙН ТАВИЛТ ЯАСАН ЯДУУ Ч ЮМ БЭ ДЭЭ.АРД ТҮМНИЙГ УТГААР ДОРОМЖИЛЛОО БАС НЭГ ХҮНИЙГ МӨНГӨ УГААСАН ХЭРЭГТ ОРУУЛААД ЦУГ [Хориотой Үг] ОРОХООР ШИЙДЭЖ ЯДАРСАН Ч ГАРГАЛАА ДАА.ЯАГААД ХОРИХГҮЙ БАЙГАА НЬ СОНИН ШҮҮХ ЦАГДАА АТГ-Н ХЭРЭГЧ АЛГА.[Хориотой Үг] ХИЙГЭЭД 10 ХОНОХГҮЙ ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭНДЭЭ ЭНЭ МУУ [Хориотой Үг]

Avatar