Улсын дээд шүүхээс албан бичиг ирүүллээ | News.MN

Улсын дээд шүүхээс албан бичиг ирүүллээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.21-нд нийтлэгдсэн

Улсын дээд шүүхээс албан бичиг ирүүллээ

Улсын дээд шүүхээс албан бичиг ирүүллээ

Монгол Улсын Шүүхийн ерөнхий зөвлөлд Улсын Дээд шүүхээс 2018.03.15-ны өдөр ‘Шүүгчийн хараат бус байдлыг хангах арга хэмжээ авах тухай” албан бичиг ирүүллээ.

Эх сурвалж: ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨВЛӨЛ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-21 64.119.18.209

Хөгийн шүүгчдийг цөмийг нь бууд. Шүүгч нар шударга байсан бол манай нийгэм ингэж ялзарлаа юу??????

Avatar

шороотын цэвээн 2018-03-21 202.9.42.147

орон гаран Нямбаагаа дэмжиж байна. Ухрах зам байхгүй.Ард чинь ард түмэн байна.

Avatar

зочин 2018-03-21 64.119.24.19

Улсын дээд шүүх Шүүхийн Ерөнхий зөвлөлд үүрэг өгөх эрхтэй байхнээ.
Тэгвэл Шүүхийн Ерөнхий зөвлөл нь Дээд шүүхээс хараат байгууллага болж таарч байна уу?
Тэгэж л ойлгогдож байна. Бодоход хэрэг зарга үүсгэхдээ тулбал Дээд шүүхийн бичигтэй бичиггүй
Шүүхийн Ерөнхий зөвлөл хэнээр ч хэлүүлэлгүй, хэнээс бичиг сачиг авалгүй хийж болмоор юм.
За тэр хуулийн олон заалтыг Шүүхийн Ерөнхий зөвлөл нь хэнээр хэлүүлэлтгүй мэдмээр…

Avatar

бодлын хулгайч 2018-03-21 43.228.129.65

нямбаатараа чи энэ захидлаас айхгүй шүү. зоригтойгоор бүхнийг илчил. ам алдвал барьж болдоггүй гэдэг. чи үнэн хэлсэн бол одоо тэр үнэнээ шударгаар хэл

Avatar

Зочин 2018-03-21

Монголын шүүх ч үмхийрч дотроосоо ялзарсан байна. Ерөнхий шүүгчийнх нь бичигний өнгө аясыг хараач!! Бачимдсан давчидсан юм бичсэн байна. Өөрсдийгөө өмөөрөхөөс илүү бусдын шүүмжлэлийг энэ нээрээ юу хэлж байна гэж нэг бодох хэрэгтэй. Энэ янзаараа ч хол явахгүй дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-21 103.57.95.140

ХАНШ ӨНДӨРТЭЙ , ХАНЦУЙНДАА ХАЛААСТАЙ ХАР ХАЛААДТАНГУУД НОЁРХДОГ НЬ ИЛ БУСААР ДАЛД ЯВАГДДАГ НЬ ХАРАМСАЛТАЙ . КАМЕРЖУУЛААД Ч НЭМЭРГҮЙ ДАНСААР ЯВАГДДАГ ЭНЭ АСУУДЛЫГ НОТЛОХ БАРИМТАА БЭЛДЭЭГҮЙГЭЭС Х . НЯМБААТАР ГИШҮҮН ОРООГДЛОО .

Avatar

Зочин 2018-03-21 27.123.212.136

Шүүгчид боож үхэлээ лдээ ккк Но-гүй юм бол юунд үүрээ эвдүүлсэн шоргоолж мэт бужигнаад эхэлвээ Ерөнхий прокурор та эр зориг гаргаж нэр бүхий шүүгчдийн эрхийг түр түдгэлзүүлж байгаад шалгуулаач, гэр орноос нь юу гарч ирэх болдоо нэгжвэл

Avatar

Зочин 2018-03-21 202.9.40.109

Ц.Зоригийн хөрөнгө оруулагын мэдүүлэгийн дагуу АТГ шалгаж зөрчил байвал шууд хөрөнгийн хураах хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2018-03-21 202.9.40.143

шүүгчдийг ямар аймаар хахууль авдагийг бүгд л мэднэ шүү дэ. зориг ичдэг ч болоосой

Avatar

Zzz 2018-03-21 202.21.106.126

Хамгаалалт хийх гээд замын хажуугаар баахан гүйжээ. Ямар үйл ажиллагаа, шийдвэрт нь гишүүн хөндлөнгөөс нөлөөлөх гэсийн?

Avatar

-р хорооны иргэн 2018-03-21 103.26.194.94

Нямбаатар баримттай ярьсан эсэхийг мэдэхгүй. Гэхдээ шүүх шударга бус байгаа нь "нотлох шаардлагагүй үнэн" гэгчээр хэн бүхэнд ил мэдээж байгаа шүү дээ!!! Харин хаа очиж анхан шатны шүүх нь хэрэг маргааныг харьцангуй голтой шийддэг шүү!! Гэтэл Дээд шүүх гэж бузар булай булхайны үүр байнаа!!! Үүнийг тодорхой хэргүүд дээр нотолж болно шүү!!!

Avatar

Irgen 2018-03-21 103.229.122.124

Shudarga bus shiidveree haraat bus baidal gj soliordogoo boli avilgachdaa. Tegeed tailbarlaach ter hamgaalaad bgaa shuugch nar chini yaj iim hurungutei bolsniig. Hosbayar, Batsuuri, Oyumaa, Barbaatar, Soninbayar ….

Avatar

Зочин 2018-03-21 66.181.178.228

шүүхийн хууль бус шийдвэртэй учирч байсан хүмүүс нямбаатартай нэгдэж тэмцээч

Avatar

Миний нэр бол 2018-03-21 103.229.123.128

Монгол улсын шүүгч иргэн бүрт тэгш хуулийг адил үйлчилэхээр шийдвэрийг гаргах ёстой. Но-той танил талаар дамжуулсан хэн нэгэнд илт хохиролтой шийдвэр бүрийн цаана мөнгөний асуудал байхыг үгүйсгэхгүй. Ийм тулд ХӨРӨНГӨ ОРЛОГЫН МЭДҮҮЛЭГИЙН ХӨРӨНГӨНИЙ ЭХ ҮҮСВЭРЭЭ ТА БҮХЭН ТАЙЛАГНАСАН УУ. ТАЙЛАГНАНА УУ

Avatar

Шүүгч 2018-03-21 66.181.189.243

Манайхаан, үнэн мөнийг тогтоож чадах юм уу. Лүндэндоржийг байгаа цагт. Үлгэрийн далай доо.

Avatar

dabaa 2018-03-21 66.181.180.168

er ni bol bodit baidliig gisnuun helsen gej bodoj bna, oorsdiin dotood huanaltaa saijruulaad il tod baidlaa hangaad ter ezniig ni oloh heregtei snuu dee, eldeb bicnig snidej baihiin hoorond, snuugcn nart abilgal ogson humuust uamar neg zem tulgahgui, ter abilgald ogson mongiig ni butsaagaad oorsdodo ni ogno gebel harin cn neg ilrene dee, tiim er zorig ene snuuhiin darga nart bgaa bol uu

Avatar

Зочин 2018-03-21 64.119.20.93

Дээд шүүхийн иргэний хэргийн танхимын тэргүүн Сонинбаяр, Амарсайхан нар олон жил танил тал муутай өвгөд хөгшид, эмэгтэйчүүдийн өмч хөрөнгө, орон байрыг луйварчидтай нийлж дээрэмдэж байна. Эдгээр шүүгчдийг шалгаж, дээд шүүхээс зайлуулах хэрэгтэй. Хууль бус шийдвэрийн золиос болсон иргэд нэгдэн тэмцэцгээе…

Avatar

njut; 2018-03-21

Шүүх-шүүгчидэд шийдвэр гаргахад нь ямар нэг байдлаар оролцох,оролцохыг оролдохыг хөндлөнгөөс нөлөөлөх гэхээс биш,шүүх шүүгчдийн хууль зөрчиж байгааг и л тод хэлэхийг хөндлөнгөөс нөлөөлөх гэхгүй,энэ хоёр бол газар тэнгэр-гал ус хоёр шиг ялгаатай зүйл,ийм байдлаар дутагдалаа хамгаалах нь дэндүү арчаагүй явдал мөн,тэгвэл шүүхийн шүүгчийн дутагдалыг хэлэх хүн энэ дэлхий дээр байхгүй болж байна уу?тийм биш ард түмэн [Хориотой Үг] тэнэг бишшүү?эцэсийн дүндээ энэ хууль ёс чинь ард түмэнд л үйлчлэнэ,тэд байгаа учираас энэ хууль,энэ шүүх шүүгч чинь байгаа юм шүүдээ,УИХ-ын эрхэм гишүүн таны зөв,таныг ард түмэн дэмжиж байгаа,тэгвэл бүх ард түмнээрээ энэ асуудлыг хэлэлцүүлчихье,хэн хэнд нь амар.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-21 202.9.40.16

МОНГОЛЫН ШҮҮХ ХАРААТ БУСААР, ХУУЛИЙН ДАГУУ АЖИЛЛАДАГ ГЭДЭГТ ИТГЭДЭГ ХҮН ХЭР ЗЭРЭГ ОЛОН БОЛ ??? НЯМБААТАРЫГ ШҮҮХ НАМНАХААР ШИЙДЭЭ ЮУ ??? !!!

Avatar

зочин 2018-03-21 202.9.43.160

Гишүүний хэлж ярьсан зүйлд анхааралтай хандаж авах гээхийн ухаанаар хандаж үнэхээр хөрөнгжсөн шүүгчдийг хүртэл өмөөрөх аястай байгаа нь Ерөнхий шүүгч Зориг шүүмжлэлд эгдүүцэн шүүгчидэд хөндлөнгөөс нөлөөллөө гэж байгаа нь харамсалтай байна. Ингэтлээ дөжирсөн шүүмжлэлээс айдаг эгдүүцдэг болтлоо тасарсан байгууллага байдаг юм байна гэсэн сэтгэгдэл олон нийтэд төрүүлэхээр байна. Хөрөнгжиж 4-5 байр, их хэмжээний мөнгөн хадгаламжийн учрыг олохгүй ийм маягаар ажил удирддаг бол хэцүүхэн л санагдаж байна.

Avatar

irgen 2018-03-21 66.181.170.215

deed shuuhiin shuugch nar bugd noloond avtsan. hamgiin gol ni ted shiidver gargaad etssiin h bolgodog ter ni hunii huvi zayag buruu shiidsen baihad dahin hybaltgui bolgond baigaa yum, avilga avdag ni shiidej bui hergees ni haragddag

Avatar

bolor 2018-03-21 202.179.16.44

Үнэн шүү дээ нийслэлийн давахын шүүгч Золзаяа анхан шатны шүүх дээр хариуцагч өөрөө би авсаан гээд амаараа хэлээд хавтас хэрэгт бичигдсэн байхад нотлогдохгүй байна гээд алхаа цохидог хүн дээ

Avatar

Үнэнийг хэлсэн байна 2018-03-21 103.229.120.119

Үнэнийг хэлсэн чинь ямар цахилгаан шиг хурдан албан бичиг явуулж байна. Ганц шүүх биш, монгол тэр чигээрээ авилгалд өртсөн гэхэд хилсдэхгүй шүү дээ.Жаахан хүлээцтэй байцгаа шүүгчид минь ээ

Avatar

Зочин 2018-03-21 103.9.90.98

Хэрэг шийдэх болохоороо хичнээн буцаана, хойшлуулна, хэдэн сар жил болно, өөрсдийнх нь авилгын тухай ярихаар цахилгаан шиг гялалзтал өөрсдийгөө өмөөрнө. Авилга авах, үндэслэлгүйгээр хөрөнгөжих тухай ярих нь хараат бус байдлаас чинь тэс өөр ялгаатай зүйл шүү. Харин хараат бус гэдгээрээ халхавчлан аль хэдийн тэрбумтнууд болсон байгаагаасаа ичих хэрэгтэй Ёс зүй гэж гэж юм байдаг юм шүү дээ.

Avatar

zochin 2018-03-21 121.113.98.2

UIH iin gishuunii yarisand avah yum ih baisaan Emzegleh hereggui.Gishgesen muruu ergej har. Gonshignood yahav dee

Avatar

zol 2018-03-21 202.21.105.186

Авилга авч байгаа нь шүүхийн хараат бус байдал уу?

Avatar

irgen 2018-03-21 202.21.108.240

Ерөнхий шүүгч Зориг гэгчийн гарын үсэн мөн юм уу.–г дагавартай хароагдана уу үгүй юу. Дээд Шүүхийг хэн нэг "г" төлөөлөх үү.Энэ бичиг худал байх өө.

Avatar

иргэн 2018-03-21 103.26.194.94

Товарищ Зориг ажлаа хийх чадваргүй байгаа байлгүй дээ!! Тэгээд л нэг нь төлөөлж гарын үсэг зураа биз!!

Avatar

Шүүгч хамгийн өндөр цалинтай атал ... 2018-03-21 66.181.185.80

Цалин нь багадаад манай шүүгч нар авилга аваад байгаа юм гэсээр цалингаа нэмүүлсэн улс даа.СУМ ДУНДЫН ШҮГГЧИЙН ЦАЛИН Ерөнхийлөгчийн цалингаас их гээд байх юм. Үнэн үү??? ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИЙН ЁС ЗҮЙ гэдэг бол цалинтай хамаагүй эд л дээ. уул нь. Хүний шунал хязгааргүй тул ёс зүйгүй [Хориотой Үг] хүн авлига авч л таараа.Сонгон шалгарууладтыг л сайн судалж хийвэл онох байхдаа.

Avatar

Шүүгч 2018-03-21 222.82.82.63

Тэмээ гэхээр ямаа гээд байх юм. Нямбаатар гишүүн шүүгчийн хараат бус байдлыг хөндөөгүй, харин авлига авч буруу, худлаа шүүдэг тухай л хэлсэн, баримтыг нь ч гаргаж өгнө гэсэн шүү дээ

Avatar

Irgen 2018-03-21 103.229.120.167

Шударга бус шийдвэр гаргаж байгаа нь хараат бус байдал уу новшнууд аа. Та нар өөрсдөө зайлахгүй бол танай гадаа жагсаал хийж зайлуулна

Avatar

dorj 2018-03-21 202.179.27.41

mongoliin shuuh shuurhai boljee.uursdiinhuu tuluu turiin tamgiig ashiglahdaa yun hurdan yum be???avilga avdag chin hudlaa yu?Nömrög nömörsön hulgaichuud olon baigaa!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж