АН: С.Баярын Засгийн газрыг шалгахыг шаардлаа | News.MN

АН: С.Баярын Засгийн газрыг шалгахыг шаардлаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.20-нд нийтлэгдсэн

АН: С.Баярын Засгийн газрыг шалгахыг шаардлаа

АН: С.Баярын Засгийн газрыг шалгахыг шаардлаа

Ардчилсан намаас өнөөдөр /2018.03.20/ намын гишүүн С.Баярцогтыг намаасаа хөөх болон оффшорчдын асуудлыг шуурхай шийдвэрлэх шаардлага хүргүүлж байгаа талаараа мэдээлэл хийлээ.


Ардчилсан намын Үндэсний дүрмийн хороо болон Улс төрийн зөвлөл өнөөдөр хуралдаж, намын гишүүн С.Баярцогтод хариуцлага тооцох тухай асуудлыг хэлэлцээд намаас хөөх шийдвэр гаргажээ. Ардчилсан намын үндсэн дүрмийн 5-р бүлгийн 17.1, 2, 21-ийн 19-дэх заалт болон Улс төрийн зөвлөлийн өнөөдрийн тогтоолуудыг үндэслэн С.Баярцогтыг Ардчилсан намын гишүүнчлэлийн бүртгэлээс хасах Ардчилсан намын даргын тушаал гаргасан байна.

Мөн тус намаас мэдэгдэл гаргасан байна. Уг мэдэгдэлд, Монгол Улсаа төлөөлж, гадаадын хөрөнгө оруулагч, хуулийн этгээдтэй гэрээ, хэлцэл байгуулахдаа эх орныхоо эрх ашигт ноцтой хохирол учруулж, улмаар авлига, хээл хахууль авсан нь шүүхээр нотлогдсон бол нам эвсэл, нэр нөлөө, эрх ямба харгалзахгүй хуулийн дагуу хатуу шийтгэгдэх ёстой гэж Ардчилсан нам үзэж байна. С.Баярын тэргүүлсэн Засгийн газрын Сангийн сайд С.Баярцогттой холбоотой мэдээлэл цахим орчинд тархлаа.

Дээрх мэдээллийн үнэн зөвийг албан ёсоор тодруулахаар Ардчилсан намаас Швейцарын холбооны улсын прокурорын газарт албан ёсоор тодруулга авахаар хандсан. Энэхүү асуудалд С.Баярцогт гэм буруутайд тооцогдвол Монгол Улсаас Рио Тинто компанитай байгуулсан гэрээг эргэж харах зайлшгүй нөхцөл үүсч, болзошгүй юм. Мөн Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан С.Баярын тэргүүлсэн Засгийн газрын гишүүд болон Монголын улс төрчидтэй холбоотой оффшор данс, авлига, хээл хахуулийн гэмт хэрэгт нэр холбогдсон асуудлуудыг нэг мөр болгон цаг алдалгүй шийдвэрлэхийг олонхийг бүрдүүлж буй УИХ, Засгийн газар, хууль хяналтын байгууллагуудаас Ардчилсан нам хариуцлагатайгаар шаардаж байна” гэжээ.

Үүний дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-Энэ асуудлаар С.Баярцогт гишүүнтэй уулзаж, тайлбар авсан уу?

-Ардчилсан нам өөрөө үндсэн дүрэмтэй. Энэ дүрмийн хороо өмнө нь хуралдаж, С.Баярцогтыг намын Үндэсний бодлогын хорооны гишүүнд нэр дэвшихийг түдгэлзүүлсэн шийдвэр гаргаж байсан. Үүнээс хойш бүтэн жил гаруй хугацаа өнгөрч байхад С.Баярцогт өөрийн биеэр ирж тайлбар хийх боломж байсан. Энэ хугацаанд өөрөө ирж ямар нэг тайлбар өгөөгүй.

-Ардчилсан намын зүгээс Швейцарын холбооны улсын прокурорын байгууллагад хандсан гэсэн. Ямар мэдээлэл өгсөн юм бэ?

-Дэлхийн нэртэй хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл болон дотоодын хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр С.Баярцогттой холбоотой мэдээлэл өчигдрөөс гарч эхэлсэн. Энэ мэдээлэлтэй холбоотойгоор Швейцарын прокурорын байгууллагаас мэдэгдэл гаргасан гэсэн зүйл тусгагдсан. Тиймээс Ардчилсан намаас албан ёсоор тухайн байгууллагад энэ мэдээлэл үнэн зөв эсэхэд тодруулга, тайлбар өгөх бичиг явуулж байгаа.

-Швейцарын прокурорын байгууллагаас үнэн эсэх талаар албан ёсны тайлбар ирээгүй байхад намаас хөөх нь эртэдсэн шийдвэр биш үү?

-Ардчилсан нам дүрмийн хүрээнд өөрийн гишүүддээ хариуцлага тооцдог. Үүн дотор сахилга, ёс зүйн хариуцлага тооцох дүрмийн заалтууд бий. Энэ дүрмийн хүрээнд асуудлыг авч хэлэлцэж, бүрэн эрхийн хүрээнд шийдвэр гаргасан.

-Европын холбооны улсын прокурорын байгууллагаас манай улсын шүүх, прокурорын байгууллагатай хамтарч ажиллах, буруутай гэсэн шийдвэрийг гаргах ёстой юм биш үү. Хэвлэлд гарсан мэдээллээс болоод ийм шийдвэр гаргах нь зөв үү?

-Ер нь бол намын гаргасан удирдлагын шийдвэр нь намын дотоод шийдвэр. Улс хоорондын хууль хяналтын байгууллагын хоорондын уялдаа холбоо байх. Тэр талаар мэдээлэл өгөх боломжгүй.

Ш.ЧИМЭГ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тиймээ, Н.Алтанхуяг, Ч.Сайханбилэгийн Засгийг ч иж бүрэн шалгая 2018-03-20 103.57.92.159

МАН-ын Засаг гол ажлаа хийхгүй, зохих ёсоор шаардахгүй байна. Энэ нь АН-ын засаглалын үеийн ОЛОН ИХ НАЯДЫН ЛУЙВАР юм. Төмөр замын, Бондуудын, Монгол банкны, Хөгжлийн банкны, Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөрийн, Сайншандын паркийн, Толгойнууд, Дубайн гэрээний гээд улсыг 5 төсөвтэй болгож байгаад идэж шамшигдуулсан, ӨНӨӨГИЙН ХЯМРАЛЫГ БУЙ БОЛГОСОН ХЭРГҮҮД дарагдаж, замхарч байна. МАН-ын засаглал ийм арчаагүй гэж үү !!!

Avatar

зочин 2018-03-20 64.119.21.149

үнэн худал нь шүүхээр тогтоогдох байх,,,хардах эрхтэй юм чинь хэдэн үг бичмээр санагдлаа,,,,,,,,,,,,,ЭРДЭНЭТИЙН51%-г барьцаанд тавьсан 60- нтэрбумынхан энэ шуугианд бүдэг бадаг болж арилчих вий,,,,,,, одоо л сая доллартай шударга шүүгч нарыг монголын ард түмэн харах л үлдлээ дээ,,,,харж л байя,,,,,,,,,,,,

Avatar

зочин 2018-03-20 202.9.43.160

Аливаа сүржин эхлэл адагтаа даржин байдагдаа. Хэвлэл мэдээлэлээр цацагдсан асуудал хуулийн байгууллагаар тогтоогдсон тохиолдолд л асуудлыг авч хэлэлцмээр юм. Ингэж яаран сандран сүр бадруулах хэрэг байгаа л байлгүйдээ. Тэртэй тэргүй энэ намуудын дарга нар өөрсдөө ч хэвлэлээр ихл идэж ууснаа цоллуулж дамшигийн юм болцгоодог юм чинь өөрсдөө ч намаасаа хөөгдөх хэрэгтэй бус уу. Тэгвэл харин ич шудрага гэж олон нийт үнэлнэ шүү.

Avatar

AH-aas 2018-03-20 24.15.225.185

AH-MAH hamtarch hussan biz dee. Huurnuud $300 say huvaagaal. Tuhain uyed OT gereend orj ajillasan 13-15 hun baigaa ted nar ih baga hemjeegeer avsan ni hend ch todorhoi shd ee. Bayartsogtiig bol Tseren, Monhbayasgalan, B-t gesen trio Swissd bogsiin uhchih shig bolloo. Busduuliin yahiinbee?????

Avatar

zochin 2018-03-20 64.119.24.45

AN inhan gants Bayartsogt uu, barag bugd hulgaich, luivarchid biz dee, shiitgeech bugdii ni huuguuch

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.229.123.67

бө гсчид [Хориотой Үг] л бодох юм.

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.177.124

ан ман- 2008-7-1-д 5 залууг буудаж хороогоод хамтраад засаг байгуулж от гэрээг хийсэн. эрдэнээ нд -н олон тэрбумыг идсэн. одоо та нар шоудахаа боль….

Avatar

иргэн 2018-03-20 202.9.40.139

ардчилсан нам "том толгойтдоо" шийтгэл ноогдуулж чаджээ. буруу хэрэг хийсэн хүнийг шийтгэж байна гэдэг чинь зөв салхи үнэртэж эхэлж байна гэсэн үг. Эрдэнэ даргад баяр хүргэе.
харин МАН хэзээ ийм зоригтой аятайхан алхам хийх гээд байна да….

Avatar

Зочин 2018-03-20 94.23.18.103

uhej baisan har pizzzddddaaaagggg shorond hiij tolgoig ni av…. uhej dald oroosoi

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.161.22

bayartsogt odoo unenee helchihdee hen hend ter olon saya dollaraa zohitsuulsanaa helchih huu muu irged bid chine uneheer yadarch bnshde.ta gav gantsaaraa zuslaagui blgui dee huu

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.9.40.11

yuun bayr cogt ve, nugee bayr sugar eks said otgonbayr geh met yaasn bee

Avatar

Зочин 2018-03-20 112.72.11.106

Үндэслэл нь тогтоогдоогүй байхад хөөлөө ч гэх шиг. Энэ АН нам гэхэд хэцүү болжээ. Элбэгдоржийгоо эхлээд хөөх хэрэгтэй. Тэгээд, з энхболд, дорлигжав, с..эрдэнэ гээд явбал итгэмээр л байна.

Avatar

Зочин 2018-03-20 112.72.11.106

Үндэслэл нь тогтоогдоогүй байхад хөөлөө ч гэх шиг. Энэ АН нам гэхэд хэцүү болжээ. Элбэгдоржийгоо эхлээд хөөх хэрэгтэй. Тэгээд, з энхболд, дорлигжав, с..эрдэнэ гээд явбал итгэмээр л байна.

Avatar

зочин 2018-03-20 202.9.40.140

Баярцогт хэдэн үеэрээ идээд барахгүй баяжсан хүн АН- с хөөлөө гээд сүйд болохгүй байх. Баярцогтын хэрэг илэрвэл мөн ч олон хүн татагдан унана даа… ЗГ,УИХ- н гишүүн ерөнхийлөгч нь хүртэл том асуудалд орно …………………………………..цаг хугацаа харуулна. Одоогийн Ерөнхийлөгч, УИХ, ЗГ манай танай нам, фракц гэхгүйгээр Монголынхоо төлөө гар сэтгэл нийлэн ажиллаж , хэргийг илрүүлэхийг үнэхээр хүсэж чадвал энэ хэргийг илрүүлэх бүрэн бололцоотой. Бузар луйвар ,хэргийг яг одоо л учрыг нь олохгүй бол хэзээ ч илрүүлж чадахгүй болно.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.9.40.21

Дээрх мэдээллийн үнэн зөвийг албан ёсоор тодруулахаар Ардчилсан намаас Швейцарын холбооны улсын прокурорын газарт албан ёсоор тодруулга авахаар хандсан……………………Жаахан хүлээгээд албан ёсны хариуг авах хэрэгтэй. Шүүх гэм буруутайг нотлоогүй байхад 1924 оны Данзан Бодоо нар шиг АН-н удирдлага С.Баярцогтыг шар хаданд буудахаас сийхгүй байна

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.179.26.16

Буруугүй гэдгээ батлаад эргээд ирвэл бүртгэхгүй байх эрх байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.9.43.208

Ардчилсан намыг тараах ходолгоон орнуулье монголчуудаа

Avatar

zochin 2018-03-20 49.0.152.66

za ene heden pyaldag garuud baasnii har yalaanuud hen hna baachiv gesen shug dungeneldeed shavaaraldaad hogiin novshnuud bna do harvaas

Avatar

болдоо 2018-03-20 202.179.24.84

зөв л байна ш дээ, авилгалч баригдсан, хөөх нь түмэн зөв, АН-ын зөв.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.229.123.131

Баярцогт адгийн хүн байж болно. Гэхдээ хөөсөн үндэслэл нь нотлогдсон байх ёстой шүү дээ. Хэвлэл, эсхүл нийгмийн сүлжээнд гарсан мэдээллээр хүнийг хөөж болохгүй. Энэ ямар ганц Эрдэнийн хувийн нам уу? Дургүй хүнээ шууд хөөнө гэж юу байдаг юм. Өмнө нь бас 100 гаруй хүнийг үзэижээрээ ҮБХ-оос хөөсөн гэсэн. Иймэрхүү байдлаар намыг удирдвал Эрдэнэ өөрөө огцрох хэрэгтэй.

Avatar

zochin 2018-03-20 49.0.152.66

yag unendee erdene ooroo namiin darga baitugai gishuunch baih erhgui l ih nugelten dee

Avatar

зочин 2018-03-20 66.181.179.114

АН-ын хаалгач хүртэл авилгач юм шигээ ,,,,,,,намын гишүүд нь ороод юм асуухад хүртэл ярвайсан дуугарч цөхсөн хэдэн авгай нар ,биеэ тоосон юмуу ,,, ажилаа мэддэггүй юмуу ,,,,,,,,,,,,,,,,,,жишээ нь энэ Тувааны туслах,,, С,Эрдэнээгийн туслах,,,,,орон нутаг хариуцагч нар гэх мэт байна даа байна,,,,,,,,,,ажилаа мэддэг , харьцааны соёлтой ,,хариуцлагатай хүмүүс авч ажиллуулмаар юм байна даа,,,, БАЙР,,УНАА,,ТАЛХ гуйж очдог хүн байхгүй болов уу даа

Avatar

зочин 2018-03-20 66.181.179.114

яг тийм байхаа ,,,,С,Эрдэнэ даргын туслах Нямдаваа билүү ,,,,,,,,,,,,,, харь гаригаас ирсэн ажилаа мэддэггүй шар авгай байдаг юм билээ ,,

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.245.243

Энэ бонд идсэн боохой ямар их таргалаа вэ?

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.100.210

Ямар хөгийн новшнууд вэ, гадаадаас мэдээлэл олж ирээд худлаа орчуулаад толгой эргүүлээд Баярыг ноцохын тулд ямар увайгүй байнаа.

Avatar

Баярцогтын найз нь 2018-03-20 202.179.31.10

Ингэж болохгүй. Ардчилсан нам тоталитаризм автаж болохгүй. Баярцогтыг золиосонд гаргах гсэндээ л тэсэн байх. Тэрнээс АН ,МАН 2 адилхан
ч дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-20 80.153.196.113

h**** ERDENE HOGIIN JENCO 2 BOL ENE NAMIIN HAMGIIN TOM KARMAINII HULGAICHINGUUD YUM SHUU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Монгол хүн 2018-03-20 202.70.33.242

Энэ нэг гахай шиг юм Баттулгын захиалгаар их хуцах юм даа, Өөрийн оюун ухаанаар амьдрах чадваргүй байхдаа

Avatar

Зочин 2018-03-20 27.123.212.142

АРДЧИЛСАН НАМЫН ГАРУУДАА ТА НАР С БАЯРЫГ ДЭЭР НЬ ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧИЙН ХАМТ ШАЛГУУЛЧИХ !!!

Avatar

Хаха 2018-03-20 64.119.26.216

АН баригдангуутаа МАН руу чихэж бн. Чааваасдаа МАНы гар хөл болж явна гэхээр мөн ичмээр юмдоо АН йхан

Avatar

zocin 2018-03-20 49.0.213.110

MANAN tarcgaa,mongoliig hudaldsan Baur,Enhbold,Elbegdorj,Saihanbileg,Baurcogt,Zorigt bygd shorondoo uvj namaan taraa.mongolcuud gazar shoroondoo ezen bolcgoo.MAHN nii ye irlee,Enhbaur helsen amalsnaa odoo hiih cag boljee.mongoliin avral bolj shudarga ajillaarai.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.57.92.196

10000 хувилбараар тооцоо хийсэн Оюу толгойн гэрээ нь Баярцогтын 10000000 доллар байжээ. ТВ гээр яаж ярьж байдлаа. Уянга, Ганбаатарын эсрэг бараг юм ойлгодоггүйгээр нь дуудаад байсан. өөрөө 10,0 сая долларийн хахуулиа л бодож байж. Авгай нь гэж шуналын бузар МУИС-д юу хийсэн гэж санана.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.100.210

Эхлээд тэр гадаад мэдээгээ ядаж Гоогле транслетаар орчуулаад үзчээд ингэл дээ

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.245.243

Энэ бонд идсэн боохой ямар их таргалаа вэ?

Avatar

Баярцогт Монголд их хэрэгтэй хүн байжээ 2018-03-20 119.40.99.2

Баярцогт Монголд их хэрэгтэй хүн гэдэг нь одоо л мэдэгдэж байна шүү дээ, гадаадынхны гар хөл болж, газрын доорхи баялагаар дэнчин тавьж олон сая доллар гувчуулсан хүн Монголд яагаад хэрэгтэй хүн гэж?
Үнэхээр Монголд хэрэгтэй, Монголын төлөө цохилох зүрх сэтгэлтэй хүн ийм юм хийх үү? 20000 хувьсагчтай байтугай 2,3 хувьсагчтай тэгшитгэл бодох чадвар тэр нөхөрт байхгүй шүү дээ, толгой нь луйвар хийхэд л сайн ажилладаг юм байна.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.106.149

Хууль бус орлогыг нь яагаад хурааж болохгүй гэж. Хариуцлага тооцохоороо зүгээр л албан тушаалаас нь авч хаядаг. Намаас нь хөөдөг. Тэгээд тэр хөрөнгө нь тэр хүндээ үлддэг.Өөрөө татвараас нуусан орлогоо хүлээн зөвшөөрөөд хариуцлагаа хүлээж байна гээд л байнгын хороон даргаа өгсөн. Улсын их хурлын гишүүн хэвээрээ. Опшорт байгаа мөнгийг нь хурааж авлаа гэж дуулдаагүй. Одоо намаас хөөлөө гэж балайрцгаах юм. Тэрийг ямар хариуцлага гэх вэ дээ. Хөх инээд нь хүрч байгаа биз.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.57.92.196

Намаас хөөгөөд нэр цэвэр үлдэнэ гэж АН -ынхан мөн их санав аа . АН ын шуналтангуууд олон мянга байгаа гэж бод. Баярын үед бүдгэрч эхэлсэн Засгийн газар, Баярцогтын үед баларч эхэлсэн Сангийн яам гэж үг гарч байлаа. Баярцогт монголд байна уу Хятадад байна уу

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.126.30

Швуйцарын прокурорын газар АН-д хариу өгөөд сууж байх юм гэнэ. АН-ыг ариун харагдуулах гэсэн ядмаг арга юм байх даа.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.57.92.196

АН-д бузарууд олон бий чингис бондыг идсэн тарган гахайнууд ч бий. бурууг өөрсдөөсөө хай.

Avatar

зочин 2018-03-20 202.131.225.197

Хүн бүр хуулийн өмнө ижил тэгш эрхтэй. Баярцогттой холбоотой асуудлаар эцсийн шийдвэр гараагүй байхад ийм шийдвэрийг хууль зөрчин гаргаж байгаа нь АН-н өөрийн жинхэнэ дүр төрхийг харуулж байна. Тухайн эх сурвалж нь энэхүү шалгалт явуулж байгаа нь тухайн этгээдийг буруутай гэх үндэслэл биш эцсийн шийдвэрийг шүүх гаргана гэж цагаан дээр хараар бичсэн байсан. Бас нэг төрлийн хэлмэгдүүлэлт эхлэж байх шиг байна. Мөн ард нь хэн нэгэн этгээд хумсаа нуугаад илүү их хэрэгийг үүгээр займцуулах санаархал байхыг үгүйсгэхгүй. Ханилж яваад нөхөрөө, хатирч яваад морио гэдэг ардын сайхан үг байдагдаа. Хүнийг унаж явахад түлхэж унагаадаг энэ намд хэн итгэх юм бэ? Ард түмэн тэнэг биш, бас хүлээцтэй. Хэвлэл мэдээллээр гарсан бүхэн үнэн гэж хэн хэлээд байгаа юм бэ. Цаана нь үүнийг магадладаг эрх бүхий байгууллага монголд төдийгүй олон улсад зөндөө байгаа. Ширатын хууль арай л үйлчилэхгүй байхааа

Avatar

Зочин 2018-03-20 182.160.5.142

Ашгүй зөв шийдвэр гаргасан байна.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.106.130

Нэг мафи нэг мафиа л устгаж байна

Avatar

zochin 2018-03-20 119.40.98.162

ODOO RIO TINTO kompani delhiid shivshig bolj olon ulsin geree konventsi zorchson uchir geree tsutslagdaj hoogdono iimd mongolchuud dahin delhiin shildeg sain managementtei luivar hiideggui mongolchuudad ashigtai geree hoogdeh kpmpaniig songoh nohtsol baidal uuslee de zov do luivaraar deermeer heseg nohod eh orniig maani ard tumnii baylgiig tsolmoj bolohgui ee

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.9.90.130

Рекетчин Эрдэнэ ЗИКА-гийн заавраар хийж байгаа ажил. Хууль их ярьдаг атлаа батлагдаагүй асуудлыг хэвлэлийн сенсацаар ажиллаж болдог юм уу. Баярцогт гадаадаас мөнгө идэж. АН-ынхан дотоодоос идэж байгаа гишүүдээ бас цэвэрлэвэл.. үүний дотор Эрдэнэ гуай 50 хэдэн тэрбумаа хүлээн зөвшөөрч намаасаа гарч байна гэвэл арай итгэл үнэмшилтэй сонсогдох байх даа. Баярцогт уг нь Монголд хэрэгтэй л толгой юмсан.

Avatar

Баярцогт 2018-03-20 66.181.185.34

Ардчилсан нам баярцогтыг хөөдөг юм байн ардын нам нөгөө нөхдөө яах бол

Avatar

Surjin medegde 2018-03-20 202.9.41.53

lbayartsogtiigoo barivchluul doo

Avatar

зочин 2018-03-20 202.179.27.182

хэ хэ хэ өнгөрсөн хойн нь орилов гэгчээр, ичих нүүр нээрээ алга аа, урьд гаргаж болох байсан шийдюэрийг одоо л нэг ухаарсан мэт гаргах юм, шалгуулаад явахгүй яасан юм вэ? сонин удирдлагатай нам юм аа

Avatar

Зочин 2018-03-20 203.91.115.45

жонхуу,шаьж, дүлзэн эрдэнэ нарын бас нэг үл бүтэх ажил байнаа

Avatar

зочин 2018-03-20 203.91.119.102

Бид утаагүй, ядуугүй, байрны үнийг төлж чадахаар л амьдрах байж дээ. Дээр үед хошуу ноён нь хятдуудаас сувдан гутал авсан гээд ардууд нь хотлоороо өртэй өлөн зэлмэн амьдардаг байсан гэсэн

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.10.21.59

эд л тэр мангасыг гаргаж ирж хамт идэж ууж монголыг сөхрөөсөн биз дээ. одоо гэнэт хөөж өөрсдийгөө ариун гэж зарлаж гэнэ

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.179.24.163

үнэн зөвийг тодруулаагүй юм биш үү?

Avatar

Зочин 2018-03-20 59.153.115.228

АНамынхан Хүрэлсүхээс будаа идэв.

Avatar

mgl 2018-03-20 202.21.106.144

Nam hargalzalgui buh avilgachidiig zailuulj deer n Rio Tinto-g mon hariutslagad tatah yostoi!

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.106.149

Баярцогт Сэлэнгийн тойргийг тэр чигээр нь худалдаж аваад ,тэндээс л байнга их хуралд гарч ирээд ,сайд болчихдог байсан. Олон жил их хуралд гарсан гишүүдийн тойргийг байнга сольж дэвшүүлж байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-20 188.166.25.25

Ehleed gansukhee shalgachih, AN gulguu

Avatar

irgen 2018-03-20

bayartsogtiig ali ert namaasaa hooh baij dee. setguulchiin asuultand yamar muu hariult ogdog humuus ve, chadvargui bolovson huchnuud ee gej…yarisan helsendee oorsnoo oroogood l…

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.9.90.98

Авлига өгсөн рио болон байгуулсан гэрээ яах бол?

Avatar

hi 2018-03-20 202.21.118.6

namaasaa salj amarch de. Tanai namaas huugduhuuruu yadiim bol. gej Munhbayasgalan asuugaad baisan. neeree yadiim bol

Avatar

Иргэн 2018-03-20 66.181.179.223

Ес зуй гэж заримдаа хуулиас илуу тавигддаг заочим байдаг Ондор ес суртахуунтай улсуудад ийм зуйл ажиглагддаг Намаас хоох нь зов Учир нь хуулиар нотлохгуй ч ийм юм болсон нь унэн байх Одоо их хашир нууц юмыг хийдэг болсон

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.106.126

Өнөөдрийг болтол хулгайчууд орогнуулж хамгаалан Монгол орныг хоослон үгүйрүүлсэн АН – ыг тараах хэрэгтэй.

Avatar

Хээ 2018-03-20 66.181.161.80

Залуу хүн байж балиар давхар эрүү царайлсан дура к. Өөрийгөө эхлээд зас, дараа нь гэрээ зас тэгээд төрөө зас. Болоогүй байна

Avatar

зочин 2018-03-20 203.91.119.102

Нйитээрээ өрөнд баригдчиаад байхад энэ хүний гаднах царай хамаа ч алга даа, Баяр туранхай сайхан байлаа гээд яав

Avatar

Zochin 2018-03-20 202.21.105.186

Elbegdorj yuu gej hutsaj bailaa"Mongolchuud bid haluun am buleeree heg alham uragshaa alhlaa" gej. Tegsen uragshaa bish hoishoo alhsan bolohiig unuuduriin bolj bgaa buh zuil notolj bna. Tuuniig bas shalgah heregtei.

Avatar

Хүн 2018-03-20 66.181.180.124

Зүв зүгээр л байж байгаад шалгана гэж байхгүй. Нэг бол өөрсдөө илрүүлсэн, нэг бол манай талаас авлигатай тэмцэхээр амлалт өгч сонгогдсон нэгэн хүн хүсэлт гаргасан байж магадгүй.

Avatar

иргэн 2018-03-20 27.123.212.142

Жоомоо А Л А Х гээд ГЭРЭЭ НУРААВ.АА

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.189.122

ЯГ ҮНЭН !!!

Avatar

иргэн 2018-03-20 27.123.212.142

жоомоо [Хориотой Үг] гээд гэрээ нурааваа!!!

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 66.181.185.203

АН-ЫН ХУЛГАЙЧУУД СУУЦГААЖ БАЙНА. ИДСЭЭР БАЙГААД ӨӨХ НЬ АРЬСАНДАА БАГТАХАА БОЛЬСОН, БИЕЭРЭЭ ЖОРЛОН БОЛЧИХСОН ГАРУУД ХАРАГДАЖ БАЙНА. ЭН ИХ БААСЫГ ЮУНД ХЭРЭГЛЭНЭ ГЭЖ ХАДГАЛНА ВЭ? ӨӨРСДӨӨ БААСАА ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ӨРӨӨЛИЙН БААСЫГ ХУСАХ УУ? ХА ХА ХА.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 150.129.143.137

МОНГОЛ УЛС БАЯР БАЯРЦОГТ МЭТЭЭ ДИЙЛЭХГҮЙ БГАА БОЛ РИО ТИНТОТОЙ АШИГГҮЙ ГЭРЭЭ ХИЙСЭНЭЭ ЦУЦЛААД АВИЛГАЛЫН ХЭРЭГЭЭР РИО ТИНТОГ ШҮҮХДЬЕ

Avatar

erka 2018-03-20 66.181.180.166

eh ornoosoo urvagchI'd gej heniig Helen ve…gadniihnii huselteerard tumen mongol ulsiin erh ashgiin esreg

Avatar

Иргэн 2018-03-20 64.119.23.42

Та нар бүгдээрээ адилхан луйварчид

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 66.181.181.178

МУУ ШОУЧИД ХУЛГАЙЧИДЫН ҮҮР УУРХАЙ БОЛСОН,НААД НАМАА ТАРААСАН НЬ ДЭЭР БАЙХ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.183.156

Хоёр Хар хэрээ бие биенээ гэдэг шиг……

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.106.126

САЙХАНБАЛАЙ, БАТХҮҮ, БАЯРЦОГТ ГЭЭД БААХАН ЛУЙВАРЧДААР ДҮҮРСЭН НАМ. АН-ЫГ ТАРААХ ЦАГ БОЛСОН. ОДОО МОНГОЛД ГАЙ Л БОЛНУУ БОЛОХООС ТУС БОЛОХООСОО НЭГЭНТ ӨНГӨРСӨН.

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.185.25

baruuny khewlel medeelel chini manaykh shig khudlaa medeelel tawikh ni mash khowor , an uuriinkhuu khureend lawlasan yum baygaa biz dee ,

Avatar

Шо ронруу нь 2018-03-20 202.72.245.207

ХУЛ ГАЙЧ ХУЛ ГАЙ ХИЙСЭН НЬ НИЙТЭД ИЛ БАЙХАД ХУЛ ГАЙ ХИЙСНИЙГ НЬ ХАРСАН ЮМ УУ ГЭЭД ХУ ЦААД БАЙХАА БОЛИОРОЙ

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.161.73

Hahuuli avsan ni Unen gedgiig ni nam ni notlood baigaan bishuu.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.100.210

Дээрх мэдээллийн үнэн зөвийг албан ёсоор тодруулахаар Ардчилсан намаас Швейцарын холбооны улсын прокурорын газарт албан ёсоор тодруулга авахаар хандсан………………………………… Яагаад албан ёсны хариу тодруулга ирээгүй байхад ямар сүржин юм яриад байгаа юм вэ. Намын удирдах ажилтаны намба ухаан бодол дутаж байна даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж