Х.Нямбаатар уучлалт гуйхгүй гэсэн хариу өгчээ | News.MN

Х.Нямбаатар уучлалт гуйхгүй гэсэн хариу өгчээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.20-нд нийтлэгдсэн

Х.Нямбаатар уучлалт гуйхгүй гэсэн хариу өгчээ

Х.Нямбаатар уучлалт гуйхгүй гэсэн хариу өгчээ

Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатарт шаардлага хүргүүлсэн. Уг шаардлагад, УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар та 2018 оны гуравдугаар сарын 12-ны өдөр “С1” телевизийн нэвтрүүлэгт оролцохдоо зарим шүүгчийн хууль бус хөрөнгөжсөн, авлига авсан гэмт хэргийн шинжтэй үйлдлийн талаар мэдэж байгаа, мөн үйлдлийг нотлох баримт байгаа гэж ойлгогдохоор мэдээллийг олон нийтэд түгээжээ. Тиймээс өөрийн хэлсэн мэдээллээ гэмт хэргийн шинжтэй үйлдэл гаргасан гэх шүүгчийн нэр, хууль зөрчсөн гэм бурууг нотлох баримт, мэдээллийн эх сурвалжаа олон нийтэд ил болгож, хууль сахиулах, авлигатай тэмцэх байгууллага, прокурорт уг баримтаа өгч шалгуулах. Хэрэв нотлогдоогүй бол уучлалт гуйхыг шаардаж байна’ гэсэн юм.

Тэгвэл УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн шаардлагад хариу өгсөн байна. Үүнд,  Монгол Улсын Их Хурлын гишүүн нь хуулиар олгогдсон бүрэн эрхээ хэрэгжүүлэхдээ төрийн хуулийг дээдлэн сахих, аливаа асуудалд шударга байр сууринаас хандах, бусдын нэр төр, алдар хүнд, эрх, эрх чөлөө, хууль ёсны ашиг сонирхлыг хүндэтгэх зарчмын хүрээнд төр, олон нийтийн холбоог бэхжүүлэх, нууцад хамаарах аливаа мэдээлэл, бичиг баримттай танилцахдаа нууцын талаарх хууль тогтоомжийг баримтлах, хууль зөрчсөн шударга бус явдалтай эвлэрэхгүй байх ёс зүйн хэм хэмжээг баримтлан ажиллах ёстой. Миний бие 2018 оны гуравдугаар сарын 12-ны өдөр ‘С1’ телевизийн ‘Цензургүй яриа’ нэвтрүүлэгт оролцож олон нийтэд мэдээлэл хийсэн үйлдэл нь дээрх ёс зүйн хэм хэмжээг зөрчөөгүй тул ямар нэгэн хэлбэрээр хэн нэгнээс уучлал гуйх шаардлагагүй гэж үзэж байна.

Шүүгчдийн хууль бусаар хөрөнгөжсөн, авлига авсан байж болзошгүй, гэмт хэргийн шинжтэй үйлдлүүдийн талаар өгсөн мэдээллийн эх сурвалж, баримт нотолгоог олон нийтэд ил болгож хууль сахиулах байгууллага, авлигатай тэмцэх газар, прокурорт өгч шалгуулах болно гэдгээ үүгээр мэдэгдэж байна гэжээ.

Ш.ОЧ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-20 150.129.143.239

Үнэн, баримттай юм бол тэгээд тэр шүүгийнхээ нэрийг нь олон нийтэд ил болго л доо. Худлаа попдоод байх юм.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.10.23.89

Шудраг*залуусаа*Эх*орон*Ард*түмнийхөө*төлөөШудраг*ёсний*төлөө*Нам*харгалзахгүй
нэгдэн*тэмцээрээ

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.10.23.89

ШҮҮХ*ШУДРАГ*ХАРААТ*БУС*БАЙЖ*МӨН*ХАРГДААЧ*ТҮҮН*ШИГ*ХУДЛАА*ЗҮҮЛ
БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2018-03-20 64.119.22.80

Лудийн Лундэндоржыг еерийг нь хун хенеесен хэрэгт нь барьж хорих хэрэгтэй. Заваан шааруудаас юу гэж уучлал эрэх естой юм. Хун бусаар херенгежсен ее нууж хаацайлах гэж тэр уу !!! [Хориотой Үг] гэж хэлээрэй. Бид дэмжиж байна шуу Хуу минь.

Avatar

Зураач 2018-03-20 90.207.2.48

Шүүхийг сайхан багалзуурдлаа даа, Х.Нямбаатар гишүүн ! Одоо нөгөөдүүл нь эргээд дайрч эхэллээ. Бүү шантар! Ард түмэн ард чинь байна…Харин ямар нэг тохироонд орвол чи нэр хүндээ алдана шүү…

Avatar

Зураач 2018-03-20 90.207.2.48

Шүүхийг сайхан багалзуурдлаа даа, Х.Нямбаатар гишүүн ! Одоо нөгөөдүүл нь эргээд дайрч эхэллээ. Бүү шантар! Ард түмэн ард чинь байна…Харин ямар нэг тохироонд орвол чи нэр хүндээ алдана шүү…

Avatar

Зураач 2018-03-20 90.207.2.48

Шүүхийг сайхан багалзуурдлаа даа, Х.Нямбаатар гишүүн ! Одоо нөгөөдүүл нь эргээд дайрч эхэллээ. Бүү шантар! Ард түмэн ард чинь байна…Харин ямар нэг тохироонд орвол чи нэр хүндээ алдана шүү…

Avatar

хуульч эрка 2018-03-20 202.179.27.209

өөрөө шүүхэд нотлох барит гүй хөгөө дэлгэх бий дээ. санаачилсан хууль нь ард түмнийг сөхрүүлэх. хармайг нь хоослох далдын бодлоготой хууль байсан нь амьдралаар нотлогдов.

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.191.245

Эр хүн болж байна.Манай шүүх, ШЕЗ гэж бөөн авилгал

Avatar

Irgen 2018-03-20 122.201.25.130

Turiin alband ajillaj baigaa bukh alban tushaaltnuud, yalanguya Uls turchdiin khurungu orlogin meduulgiig niited il bolgovol todruulakh asuudal ikh garch irne, ter bumin khadgalamjtai uls turch, biznes erkhelj baigaagui zasgiin gazriin gishuun geed ar araasaa asuult olon garch irne, ene bukh asuudlaa neg mur yarival yasan yum be

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.186.240

ОНЦ

Avatar

Зочин 2018-03-20 88.74.27.124

EH ORONCH ERCHUUDIIN TSUS NULIMSAAR BUTSAAJ OLDSON EH ORNOO , TUR ULSAA INGEJ HUDALDAALJ BAIH GEJ.DIILDDEGGUI TIIM AVARGA TOM AVILGACHIDIIN SULJEE BII BAISAAR BIDNII MO NGOLCHUUDIIN TSUSIIG SORSOOR BNA.ARD TUMEN BOSOGTON

Avatar

Зочин 2018-03-20 88.74.27.124

MONGOLCHUUDIIG DARLAJ HANAHGUI YU

Avatar

Зочин 2018-03-20 88.74.27.124

Gazriin naimaachid,LIZENZIIN LUIVARCHID BUGD TURD SHURGASAN HEVEEREE.MI OVOGTON ,60 TERBUMIIHAN.30GER BUL.S.BAYARIIN MAFI ZA TOOCHBOL DUUSAHGUI NEE.IIM L ABILGALIIN NAMAGT MONGOL TURIIGJIVUULJ,UR HUUHDIIN AMI BIYER ZUGAATSDAG OLIGARHUUD TEDNII IMNU BUHIISUN ZASAG DARGA NAR.ENE CHIN MANJIIN DARLALAAS yaMAR YALGAA BNAA

Avatar

demjij baina 2018-03-20 202.179.27.127

Bugsuu hudaldaj, huuli zavhruulj avilga avdag, ter bitgii hel ichij uhmeer hool hunsee hurtel hergiin holbogdogchooroo avahuuldag ulun hodoodtoi, buh zardlaa tuluuldeg shuugch SBD-n anhan shatnii shuuhed bhad busad deed shuugch nar oilgomjtoi.

Avatar

Зочин 2018-03-20 176.137.243.157

Монголын шүүх прокурор хуулийн байгуулгагууд цус ойртчихсон гэдэг!!!!!наадуул чинь инээдээ барьж ядаад л харж суугаа! хүү нь охин нь ач зээ нь шавь нь хамаатаныхан нь хэн ирж шалгасан нэр зүүж ард түмний нүд хуурсан жүжиг хамтарч тоглох юм бол гээд л!!!!!!!!!!

Avatar

БҮҮ ШАНТАР 2018-03-20 66.181.166.134

АВЛИГАЧДААС УУЧЛАЛ ГУЙНА ГЭЖ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ? НЯМБААТАР АА? БҮҮ ШАНТАР.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 103.57.95.140

ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЦЭЦИЙНХЭН , ШҮҮХИЙНХЭН ГЭЭД ХАР ХАЛААДТАНГУУД ЦӨМ ХАНЦУЙДАА ТОМ ХАР ХҮҮДИЙТЭЙ , ХАЛДАШГҮЙ ЭРХЭЭ ЭДЭЛДЭГ ГАРШСАН ЭРХЭМҮҮД . . .

Avatar

Зөв дөө 2018-03-20 202.72.245.207

АВИЛГАЧИД ОДОО АЙЛГАЖ УУЧЛАЛ ГУЙЛГАДАГ БОЛОО ЮУ, НЯМБААТАР АА ОДОО АТГ Д ШААРДЛАГА ХҮРГҮҮЛЖ ТЭР АМЬТАСЫН ХӨРӨНГИЙН ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ ШАЛГУУЛ, АРД ТҮМЭН ЧИНИЙ ТАЛД ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-03-20 150.129.143.188

ШЕЗ өөрөө авилгалын торны нэг хэсэг. Дээд шүүхийн иргэний танхимын тэргүүн Сонинбаяр 4 байртай, гэр бүлийн хүн нь жилийн 300-400 сая төгрөгийн орологотой гэнэ. Энэ бол авилгалын мөнгө. Дээд шүүхийн иргэний танхимын тэргүүн Сонинбаяр, хуучин тэргүүн Амарсайхан нар мөн ч олон танил тал муутай өвгөд, хөгшид, эмэгтэйчүүдийн өмч хөрөнгө, орон байрыг луйварчидтай нийлж дээрэмдсэн дээ. Шүүхийн хууль бус шийдвэрээс болж хохирсон бүх иргэд нийлж тэмцэх хэрэгтэй. Эдгээр шүүгчдийг АТГ шалгах хэрэгтэй. Шүүхэд ажиллах ёс зүйгүй, эрээгээ барсан луйварчид….

Avatar

zochin 2018-03-20 202.179.26.6

olon ch chunii chuv zaygaar toglosondoo, chuuch ,Prokuror ,tsagdaa ??, odoo ta nart darluulachgui chuu.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 202.21.116.2

Галзуурсан барууд Их хуралд болон гадаа чинь байгаа. Галзуу барын ам руу гараа хийхээс айхгүй хэдэн сайхан залуу гишүүд гарч ирсэн. Та нар таалагдаж, танигдаж байгаа шүү. Сүхбаатар сүйрсэн Монголыг сэхээсэн шиг Залуу гишүүд та нар завхарч байгаа Монголоо залж жолооодоорой.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.21.116.2

Цагдаа, шүүх, прокуоро гурав нийлж хавсаадаж байгаад Нямбаатарыг цааш нь харуулах ажлыг зохион байгуулна даа. Шоронгийн нэг хулгайчийг хөлсөлдөг шилдэг туршлагатай шүү. Шинэ гишүүн болгоомжтой байгаарай, шийдвэрээсээ битгий буцаарай. TV-ийн мэдээнээс үзэхэд Шүүгчид 2-5 байртай, 2-4 машинтай байна. Шүүгчид зээлтэй гэж мэдүүлэг өгчээ. Зээл биш заль байгаа даа. Хар халааттангуудын цалинг цагаан халааттангуудад шилжүүлэх ажлыг шийдвэрлүүлээчээ Нямбаатар аа.

Avatar

Zochin 2018-03-20 103.26.193.19

Zov

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.178.157

ДЭЭД ШҮҮХИЙН НЭГ Л ШҮҮГЧ ӨӨРИЙН ЦАЛИН ЖИЛИЙН ХОРЬ ОРЧИМ САЯ ГЭР БҮЛИЙН ОРЛОГО НЬ АРАВ ХҮРЭХГҮЙ САЯ , ХОМ ДЭЭРЭЭ ДӨРВӨН ОРОН СУУЦТАЙ ЗУУН ТАВИН САЯЫН ХОЁР МАШИНТАЙ ГЭЖЭЭ

Avatar

Lavlaa 2018-03-20 66.181.177.119

Za odoo Nyambaatar gishuunii gishgesen mur buriig shinshleed yavj baigaa Buruutgakh ochuukhen ch gesen shaltag olood tuuniig ni 1000 tum dakhin devergeed l ooriig ni mokhooj avakhiig zorikh baikh daa Iimerkhuu baidlaar l egneendee negtgedeg yum shig ee

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.179.27.195

Ene zaluu ug ni ovoo yuum, ene heveeree baigaasai bilee.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 66.181.166.112

Шүүх, прокурор, цагдаагийн томчуул авилга хахуульд гүнзгий идэгдсэн нь ямар ч логикоор аваад үзсэн эх орон ард түмний эрх ашигт илэрхий хор хохирол учруулсан нь эрүүлээр сэтгэдэг хэн бүхэнд ойлгомжтой хэргийг хүртэл мөнгөтэй баян тарган, их хэмжээний хахууль өгч чадах хүний талд хүчээр гаргадгаас нь шууд харагддаг. Үүнийг нь дээр доргүй ярьдаг, мэддэг ч нам төрийн том авилгач бүлэглэл өвөр түрий нэгтэй нэгнийхээ булхай барьцаанд байдаг учраас хүчилж дуугарч чаддаггүй, ядарсан зүдэрсэн ядуу татуу нь яаж хохирсноо , хэлмэгдснээ яаж ч яриад дээшээ тэнгэр хол доошоо газар хатуу болж энэ бузар нийгмийн өмнө өвдөг сөхөрч өшөө хорслоос өөр юмгүй элгээрээ мөлхдөг.
Эд нарт хичнээн их цалин пүнлүү өглөө гээд цадаж ханахыг мэдэхгүй тамын хар бирднүүд. ОДОО ЦАГ НЬ БОЛСОН. МОНГОЛЫН УЛС ТӨРИЙН МАФИ, АВИЛГАЧИД ОФФШОРЧДООС САЛАХЫН ТУЛД ТӨР ЗАСАГ ТУУШТАЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХГҮЙ БОЛ АРД ТҮМЭН НЭГДЭН ХӨДЛӨХӨД БЭЛЭН БОЛЖЭЭ

Avatar

Лол 2018-03-20 174.199.65.254

Яг үнэн

Avatar

zochin 2018-03-20 49.0.152.66

Nyambaatariin zov shuu dee shuugchid no toi

Avatar

Зочин 2018-03-20 112.72.11.110

Танд шаардлагатай бол мэдээллүүдийг цахим сүлжээгээр ил болон далд аль ч хэлбэрээр өгч болох юм шүү

Avatar

Зочин 2018-03-20 112.72.11.110

Хуульчид хуулиа илүү их зөрчиж байгаа шүү. Нотариатч нарыг шалгах нь зөв өө. Сүүлийн 10 жилийн орлого олсон байдал, татвар төлөлтийг шалгах хэрэгтэй. Дүүргүүдийн ТАТВАРЫН ХЭЛТЭСТ ОРЛОГО БҮРДҮҮЛЭХ ШААРДЛАГА БАЙДАГ ЮМ УУ? ҮГҮЙ ЮУ? Жилдээ 50-70 саяын орлого олдог хууль биелүүлдэг гээд томроод байдаг атлаа 400000 төгрөгний сарын цалинтай гэж мэдүүлдэг хяналтын зөвлөлийн гишүүн байдаг юм билээ. Ялангуяа УДИРДАХ ЗӨВЛӨЛ, ХЯНАЛТЫН ЗӨВЛӨЛ, САХИЛГЫН ЗӨВЛӨЛИЙН ГИШҮҮДИЙГ НЬ БҮРТГЭЛЭЭР НЬ ШАЛГАХАД БҮГД ТОДОРХОЙ БОЛНО ДОО. Ах дүү амраг садангаараа нотариатч болдог гэдгийг бүртгэлээс хараад л тодруулчихад их ажил орохгүй дээ. Нямбаатар гишүүнээ та зоригтой байгаарай. Таныг дэмжих бүлэг байгуулсан ч болж байна шүү.

Avatar

ИРГЭН 2018-03-20 202.179.24.67

ШЕЗгэгч ҮНДЭСЛЭЛГҮЙ ХӨРӨНГӨЖСӨН ШҮҮГЧДЭЭ ШАЛГАХЫН ОРОНД УИХ ГИШҮҮН РҮҮ АСААД ЯАДАГ ПЯЛДАГА ВЭ . ЛҮНДЭНДОРЖ ГЭМТ ХЭРЭГТЭН БОЛОХООР ШҮҮГЧДЭД ДОЛИГОНОЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.242.254

Авилгал хээл хахуульд живсэн Монголын улс төрд одоогоор Дэвшилтэт холбооны хэдэн залуучуудаас өөр гэрэл гэгээ, найдлага алга. Дэмжэхээр өөр улс төрийн хүчин алга. Ард түмэн бид бүрэн итгэж байгаа. Харин бидний итгэлийг алдав даа. Тохиролцоо хийгээд явчихав. Албан тушаал аваад алга болчихов доо.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.179.27.38

Баяр хүргэе…. Хэзээ ч битгий бууж өгөөрөй…. Чи залуу, хүн чиний ирээдүй чиний гарт шүү…

Avatar

иргэд 2018-03-20

УИХ-ын гишүүн НЯМБАЯРыг нийтээрээ дэмжиж байна,бүү шантар,их зөв хариу өгсөн байна,эрхэм шүүгчид эхлээд өөрсдийнхөө талаар иргэдийн яриад байгаа шүүмжлэлүүдийг сайн харж дүгнэлт хийлдээ,ялангуяа танай удирдлагын талаар УИХ-ын гишүүн,ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржын төрийн ордонд түмэн олны өмнө ярьсан шаардсан маш ноцтой зүйлийг авч үзэж олон түмэнд үнэн зөв хариуг өх хэрэгтэй,Ц.Нямдорж оргүй худлаа юм ярих хүн биш шүү?ийм ноцтой зүйл ил тод шийдэгдээгүй байхад юуны чинь уучлалт шаардах вэ?ШУДРАГА БАЙЦГААЯ.

Avatar

СХД. ИРГЭД 2018-03-20 66.181.187.58

Нямбаатарт эх орноо гэсэн иргэн хvний сэтгэл зvтгэл бна Цаашдын нь ажилд амжилт хvсье

Avatar

СХД. ИРГЭД 2018-03-20 66.181.187.58

Нямбаатарт эх орноо гэсэн иргэн хvний сэтгэл зvтгэл бна Цаашдын нь ажилд амжилт хvсье

Avatar

Зочин 2018-03-20 64.119.19.112

ганц Нямбаатар ч биш том жижиггүй бүгд л орон нутгийнхаас авахуулаад дээд шүүх хүртлээ авилгач гэдгийг бүгд л мэдийш дээ энэ ШЕЗ-ийн дарга ард түмнийг юу гэж доромжилж басамжлаад байгаа юм??????????? Өөрийг нь шалгах хэрэгтэй. Ням баатар аа битгий бууж өг харин ч бүр илүү олон мэдээллийг ард иргэдээсээ ав. Шударга үнэнийг иргэд дэмжинэээээ.

Avatar

Зочин 2018-03-20 182.160.37.187

одоо гэмт хэрэгтэн элбэгдорж нь үхсэн учраас авилгач шүүгчдийг баривчлах ёстой. хосбаяр ерөнхий шүүгч зоригт согтуугаар хүн дайрч алсан лүндэндорж сарантуяа чавганц нарыг эхэлж барьж шалга.бас сагсай гадагшаа зугтсан өнөрбаяр нарыг чихдэж зод

Avatar

SASA 2018-03-20 27.123.212.132

NYAMBAATARIIG DEMJIJ BNAA

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.9.41.220

Baishin barilga bariylj bga shvvgch nar bdag gej dyyldaj bna shvv??!!!

Avatar

зөв 2018-03-20 66.181.186.143

Авлигачидаас уучлал гуйна гуйна гэж юу байхав дээ

Avatar

ойн савдаг 2018-03-20 202.131.228.20

Сайн байна. УИХ-ын гишүүн чамайг дэмжиж байна. Ийм үнэнч шудрага, эх оронч хүмүүс улам олон болж, эрх мэдэл албан тушаалаа ашиглах, эх орон газар нутгаа зарах зэргээр баяжиж байгаа этгээдүүд үхэж алга болоосой.

Avatar

Зочин 2018-03-20 66.181.184.247

notariat gedeg baliar umiig odoo bolih heregtei.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.179.18.60

БҮҮ ШАТРААРАЙ. МУУСАЙН АВИЛГАЧИДЫН СҮНС НЬ ЗАЙЛЖ, УНТАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА НЬ ТОДОРХОЙ. ҮНЭН ЯЛЖ ШУДАРГА ЁС МОНГОЛД МААНЬ АМИЛНА ГЭДЭГТ ИТГЭЖ БАЙНА.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-20 202.9.40.140

ИЙМ ХҮМҮҮС МОНГОЛД ОЛОН БОЛООСОЙ. МӨН Ч ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ДАА .

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.10.21.59

нэг үнэн зүйл нь сарын дараа нямбаатар шүүгч нарын асуудал мартагдаад буцаад амар сайхандаа жаргаж эхлэн дээ. манай хариуцлага шударга ёс ч хуультайгаа адилхан 3 хоногийн настай

Avatar

иргэн 2018-03-20 202.179.27.2

Нямбаатар шиг шудрага ёс зүйтэй залуусыг монголын ард иргэд 100% дэмжиж шудрага бусын дээд болсон шүүх, цагдаа, прокуроороос хамгаалж тэмцэх цаг нь дээд цэгтээ хүрчихээд байгааг анхаар авилгачдаа???????????????

Avatar

би 2018-03-20 202.72.245.122

тийм шүү

Avatar

Нүдээ нээ 2018-03-20 202.131.228.114

Энэ бол цэвэр явцуу улс төр оноо цуглуулах гэсэн ядмаг оролдлого. Ядаж нэг үйлдэл хийчихээр нэг баримт гомдол гаргачаад, шалгуулж ирүүлчээд ярьж байвал өөр хэрэг. Энэ муу баас шүүгчийн нэр хүндрүү дайрдаг хэн юм хххммн

Avatar

иРГЭН 2018-03-20 202.70.34.70

Шударга ёсны салхи сэвэлзэж эхэлмой. Дэмжиж байна гишүүн ээ, цаашид иймээрээ урагшаа

Avatar

Зочин 2018-03-20 64.119.21.216

Шүүгчид хөрөнгөжсөн ч бий байх хөрөнгөжөөгүй ч байгаа л байх . бүх хэргийг яс шийддэг нь харин хаашаа бол

Avatar

Зочин 2018-03-20 43.243.161.23

Zov

Avatar

хуульч 2018-03-20 202.9.43.198

АСУУДАЛД ШҮҮМЖЛЭЛТЭЙ ХАНДСАНЫ ТӨЛӨӨ БУХИМДАЖ ХУУЛЬЧ-БАГШ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮНЭЭ ШҮҮХ,ПРОКУРОР, ЦАГДААГААР АЙЛГАЖ ДАРАМТАЛЖ БАЙГАА НЬ ШҮҮХЧ,,ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨВЛӨЛД ХОРТ ХАВДАР ,ЯЛЗРАЛ БАЙГААГ БЭЛХЭНЭЭ ХАРУУЛААД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ ???

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.233.251

Энэ хүнийг дэмжинэ ээ

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.9.88.210

Нямбаатарын зөв, зарим шүүгч нар цалингаараа бий болгох боломжгүй их хөрөнгөтэй тухай мэдээлэл фейс бүүкээр явж байна лээ, харин бүх шүүгч нар олсон хөрөнгө, орлогынхоо эх үүсвэрийг тайлагнах ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.242.227

Ийм түшээдийн тоо улам олшрох болтугай. Ажлын их амжилт, эрч хүч бүхнийг хүсэн ерөөе

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.9.41.86

ЯАСАН ГЭЖ ГУЙДГИЙН ГУЦ ГЭЖ ХЭЛ НЯМБААТАРАА, ХАРИН ОДОО УЯАГИЙ НЬ БҮР БОГИНОСГОЖ ӨХ ХЭРЭГТЭЙ ШЕЗ-ИЙН

Avatar

Зочин 2018-03-20 202.131.242.227

Ийм түшээдийн маш олон болох болтугай. Ажлын их амжилт, эрч хүч бүхийг хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2018-03-20 103.26.194.94

Эх сурвалж байгаа учраас л барин тавин хэлсэн байх л даа!!! Сая долларыг нотариатаар олно гэдэг бүтэшгүй асуудал!!! Хүүхэд хуурч байгаа биш дээ!!!

Avatar

хуульч 2018-03-20 202.9.43.198

НОТАРИАТЧДЫН ТАХИМААС НОТАРИАТЧДЫН ОРЛОГЫН ТАЙЛАНГ НИЙТЭД ЗАРЛАХ УЧИРТАЙ ???,,,тэр цагт бүх нотараитчдыг хардах үндэслэл багасна НОТАРИАТ ШИЛЭН БАЙЖ ҮНДСЭН ХУУЛЬД ЗААСАН ЭРХ ,ҮҮРГЭЭ ЭДЛЭХ ЁСТОЙ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж