Уяачдад хариуцлага тооцохыг үүрэг болгов | News.MN

Уяачдад хариуцлага тооцохыг үүрэг болгов

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.19-нд нийтлэгдсэн

Уяачдад хариуцлага тооцохыг үүрэг болгов

Уяачдад хариуцлага тооцохыг үүрэг болгов

“Дүнжингарав 2018” төвийн бүсийн хаврын морин уралдааныг оройн цагаар зохион байгуулснаас болж, унаач хүүхдүүд бэртэж гэмтсэн ноцтой асуудал үүсээд байгаа.

Энэ асуудалтай холбогдуулж Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Шадар сайд Ө.Энхтүвшинд үүрэг өгчээ. Тодруулбал, ‘Дүнжингарав 2018’ морин уралдааныг зохион байгуулах үеэр гарсан зөрчил дутагдалд яаралтай дүгнэлт хийж, хууль болон Засгийн газрын тогтоол зөрчигдсөн бол холбогдох хүмүүст хариуцлага тооцохыг үүрэг болгосон байна. Мөн бэртэж гэмтсэн хүүхдүүдэд шаардлагатай эмчилгээг яаралтай хийхийг даалгасан байна.

Морин уралдаан нь өнгөрсөн ням гаригт (2018.03.20) Говьсүмбэр аймгийн Баянтал суманд зохион байгуулагдсан юм. Зохион байгуулалт тааруу байснаас 16 хүүхэд мориноос унасан. Тэднээс гурван хүүхэд хүнд бэртэл авсан.

Мөн Засгийн газрын тогтоолоор 12 наснаас дээш хүүхдийг хурдан морь унуулахаар заасан атал Төв аймгийн уяач 11 настай хүүхдээр морь унуулж, уралдуулан, бэртээсэн болохыг Гэр бүл хүүхэд залуучуудын хөгжлийн газраас мэдээлээд байгаа.

Хаврын бүсийн морин уралдааныг Морин спорт уяачдын холбооноос зохион байгуулсан юм. 

Г.ХОРОЛ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-19 103.229.123.175

Засгийн газар унтахаа болиод ажлаа шуурхай хиймээр байх юм.

Avatar

Zochin 2018-03-19 188.166.20.247

Yuunii tuld xuuli gej gargaj baigaa bilee. dagax l xeregteishde. Neex l xudlaa erx medeltengvvd zvgeer.

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.21.106.102

Муухай хоосон попчин монголчуудын хувль зуй мэддэггуйг нь ашиглаад худлаа л хариуцлага тооц гэж давтан бувтнаж байхын тэр хариуцлага чинь 100 мянгаар торгох юм байлээшд нямдоржийн машин дээр бас л худлаа наад мпшинаа зарчихаа хогшоон ч гэсэн гээд байх шиг уг нь унэхээр сэтгэлээсээ хариуцлаг тооцье гэсэн удирдагч бацсан бол яг энэ тохиолдолд ямар хуулийн заалт шинээр бий болгож чанга шийтгэл оногдуулах вэ гэж асуудалд хандах естой юм энэ бол худлаа гар

Avatar

Зочин 2018-03-19 128.199.55.32

Хууль дүрмэндээ захирагдах хэрэгтэй шд. М.Энхболд, түүний хүү Э.Анар нар яагаад чимээгүй суугаад байна вэ? ХАРИУЦЛАГАА ХҮЛЭЭ!!! Та нар баясан цэнгэж байвал хүүхдийн амь нас хамаагүй юу?!

Avatar

ard 2018-03-19 49.0.149.72

ard tumenii itgeliig huleesen hun iimerhuu shiidver gargah heregtei

Avatar

Зочин 2018-03-19 182.160.37.184

Ядуу зүдүү байдлыг нь далимдуулж нялх балчир хүүхдийг адгуусны нуруун дээр тавьж харанхуй шөнөөр 20,30 км уралдуулж бооцоо тавьдаг шуналын туламнууд гэрэлт ертөнцөөс тонилох болтугай

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.9.42.208

өөрөө морины уралдаа зохион байгуулахыг хориглосон шийдвэр гаргасан биз дээ. Энэ захирамжын хэрэгжилтийн талаарх тайлан аваад уралдаан зохион байгуулсан аймаг, сумыг Засаг дарга, ИХТ-ын дарга нарт шууд хариуцлага тооцох, ажлаас нь огцруулах хэрэгтэй биз дэ. Бусад улс оронд хариуцлагатай албан тушаалтан буруутай үйлдэл хийвэл шууд ажлаа өгч байна шүү дээ. ЁС ЗҮЙ, ХУУЛЬ ЁС-ийг дээдлэх хэрэгцээ шаардлага маш чухал байна

Avatar

Зочин 2018-03-19 66.181.166.134

Ulsiin horongoor bayjsan tuugeeree mori mal avch tuuneesee belgiin gaj taashaal avdag dontnuudaar urs bagachuulaa doromjluulj taarahgui ee. Tiimees ovol havriin morin uraldaaniig burmoson zogsooj, uyach nertei ch mori malaa manaj malladaggui tedgeer dontnuudiin horongiig shalgaya, huraaj avya.

Avatar

Зочин 2018-03-19 150.129.140.25

Хүүхдийн амь насаар дэнчин тавьж нааддаг энэ зугаа цэнгэл хэдий болтол үргэлжлэх вэ. Бид ялаагүй юм уу

Avatar

Зочин 2018-03-19 103.10.21.59

12 насанд хүрсэн бол моринд гишгүүлж бэртэж үхэж болно. 14 нас хүрсэн бол хүчиндүүлж болно. хүүхдүүд маань ямар улсад хүн болоод төрчихвөө

Avatar

Зочин 2018-03-19 27.123.214.117

Их хуралд сууж байгаа уяач нэртэй лалруудаа хүүхдийн амь насаар тоглодог та нар хэн бэ өөрсдийн чинь амь насаар наадий шүү

Avatar

Зочин 2018-03-19 66.181.161.88

ЭНХНОВШИН ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЖ ЧАДАХ УУ. ОМНО НЬ ЯАЖ МУРИЛАА? ХУРЭЛСУХЭЭ ООР ХУН АЛГА УУ. НЭГЭНТ ЧАДАХГУЙ ХУНД НЭР ЗУУЖ ГУРИЛДСАН Л ЮМ БОЛЛОО ДОО.

Avatar

zochin 2018-03-19 202.179.31.242

арай хэтэрхий тэнэг юм, харанхуйд уралдаад байхдаа яах вэ дээ шууд хариуцлага тогтоогооч ээ,үнэн замбарагүй юмаа

Avatar

Zochin 2018-03-19 203.169.48.146

Ter xuuli xuuli togtoox baiguullagiin terguun ni ooroo urialj xuuli jurmaa zorchool ????????

Avatar

Zochin 2018-03-19 203.169.48.146

Za 250,000 togrogoor torgojee gsn medeelel l sonsoxgui yumsan daa gej

Avatar

Зочин 2018-03-19 27.123.214.118

ХАРАНХУЙ ШӨНӨӨР МОРЬ УРАЛДУУЛЖ ХҮҮХЭД БАГАЧУУДААР ТОХООРХДОГ МИЕЭГ ЭХЛЭЭД ХУС !!!

Avatar

Зочин 2018-03-19 150.129.140.43

Энхтүвшин гэдэг шар ухна ямар дорой амьтан билээ. Заазал

Avatar

Худалч Сүхданзан 2018-03-19 202.9.42.154

Хүрэлсүх дандаа шаана. Хаана байна тэр авилга хээл хахууль оффшортой тэмцэн гэсэн. Төмөр зам дээр 1000 хаягдал вагон орж ирчихээд байхад дүлий царайлаад сууж байж. Худлаа Сүхданзан

Avatar

хуульч 2018-03-19 202.9.43.198

нэгэнт тийм ноцтой баримт байгаа бол хуульд заасан хариуцлагыг чангахан тооцож байх ёстой шүү МОНГОЛД ХЭДИЙ БОЛТОЛ ХУУЛЬ,ТОГТООЛ ЗӨРЧДӨГ ХҮМҮҮСИЙН ТОЛГОЙ ИЛЭЭД СУУХ ЮМ БЭ?? МОНГОЛЫН ХУУЛЬ ГУРАВ ХОНОГ БАЙЖ БОЛОХГҮЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХ ЦАГ НЬ БОЛСОН ???

Avatar

уншигч 2018-03-19 172.58.59.250

Сар өдрөө ч мэдэхгүй МЭДЭЭ бичих юмаа..

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-19 103.57.95.140

АЛБАН ТУШААЛ , ГАЗАР НУТГАА НАЙМААЛДАГ , АРДЫН ХҮҮХДИЙН АМЬ НАСААР НААДДАГ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ ИХ ХУРЛЫНХАН БАЙЖ БОЛОХУУ …

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.131.242.42

Уяачдын холбооны дарга хэн нэгэн Гомбо Болд Дорж байсан бол ингэхгүй л дээ. Зохион байгуулалт муу байсан. Харанхуйд уралдсан гэсэн2 асуудал л бна. Уяачид уралдаан болно гэхээр л очно. Өөрсдөө цагдаатай ноцолдоод уралдаад байдаггүй юмаа.

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.21.117.178

уяачдад бус зохион байгуулж буй хүмүүст

Avatar

Зочин 2018-03-19 43.228.130.158

М.Энхболдыг харлуулах ажиллагаа өнгөрсөн 9 сараас хойш тасралтгүй явагдаж байна. Хэлүүлсэн бут цэцэглэж хэлсэн эрүү хувхайрна гэгч нь болж байна даа. Одоо болих хэрэгтэй, чадахгүй юм бол чадахгүй л юм байдаг.

Avatar

хуульч 2018-03-19 202.9.43.198

М.ЭНХБОЛД гэдэг хүн йим байдалд дүгнэлт хийж чададгүй юм бол УЯАЧДЫН ХОЛБООНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ………бас бус БАЙХ ШААРДЛАГГҮЙ ???

Avatar

Зочин 2018-03-19 66.181.161.88

ЭНХБОЛД ЗАЙЛАХ ЦАГ БОЛСООН. ЧАДАХГУЙ ГЭЭД БАЙВАЛ ЗАЙЛУУЛААД ОГОХ УУ

Avatar

Зочин 2018-03-19 43.228.130.158

М.Энхболдыг харлуулах ажиллагаа өнгөрсөн 9 сараас хойш тасралтгүй явагдаж байна. Хэлүүлсэн бут цэцэглэж хэлсэн эрүү хувхайрна гэгч нь болж байна даа. Одоо болих хэрэгтэй, чадахгүй юм бол чадахгүй л юм байдаг.

Avatar

Зочин 2018-03-19 43.228.130.158

М.Энхболдыг харлуулах ажиллагаа өнгөрсөн 9 сараас хойш тасралтгүй явагдаж байна. Хэлүүлсэн бут цэцэглэж хэлсэн эрүү хувхайрна гэгч нь болж байна даа. Одоо болих хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2018-03-19 59.153.115.174

13-r zuunaasaa salmaar yum tsergiin surguuli bsan yumiig odoo hurtel ingeed yavj bdag gadnii ornuud yaj mori uralduulah argiig olchood bhad manaih heden huuhdee berteen baij uralduulj bna ochood uzehiin araggui nil shoroo ene zugeer heden baychuudiin zugaa bolj bna

Avatar

zio 2018-03-19 103.229.120.124

za enr ch dee zuv ni zuv gehdee erunhii said hun iim yumtai zuuraldaad baih ajlaa medehgui baigaagiin shinjdee tom bir tom asuudaldaa orooch dee erunhii said aaa , bas neg duu duuldag hunii /Ariunaach gene uu / torson udurt ochoodl tsag unguruuguud baigaa yum uu

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.131.225.197

Монголын гэрэлт ирээдүй болсон хүүхэд багачуудаас маань илүү эрх ашиг байдаг гэдэгт итгэхгүй байна. Харин ч ЕС зөөлөн байна. Ер нь иймэрхүү уралдааны бүр мөсөн зогсоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-19 43.228.131.207

zuuraldaagyi, huduu oron nutagt ajillaj bgan bna lee, dugai baiwal chi bas l dugarsangyi gej helne shd cham shig novshnuudad yu taalagdahiin bee

Avatar

Иргэн 2018-03-19 165.227.165.242

ZIO:-д ХҮҮХЭД БЭРТЭЖ ГЭМТЭХ ЖИЖИГ ЗҮЙЛ ҮҮ ТЭЭ…?

Avatar

Бөө 2018-03-19 202.72.245.194

МЭЛГЭР ХУ ЖААД ШИЙТГЭЛ ОНООЖ ЧАДАХ УУ? МАШ ИН НҮГЭЛТЭЙ [Хориотой Үг] БАЙНА ШҮҮ, ХЭДЭН ҮЕЭЭРЭЭ х****л ИДЭГ

Avatar

Zochin 2018-03-19 150.129.140.126

Zovloh chini zohoin baiguulsan yum bishuu. Sergelen zovlohteigee hariutslaga tootsooch

Avatar

Mongol 2018-03-19 66.181.161.28

Mie ee ta ch yamar zerleg gaj sonirholtoi hun be ! Huuhdeer ingej naaddag ih hurliin darga bj bolohuu! Ta ene holboonii erunhiilugch ni bizde !
ene udaa arai heterhii hunii zevuu durgui hureheer uraldaan bolloo doo.mongolchuud bid naadamd morind durtai gehdee iim zerleg uraldaan gj yu bdgiin

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.179.2.147

Uureg ogood baihdaa yaadiin. Ooroo shuud hariutslaga tootsooch

Avatar

Зочин 2018-03-19 103.242.44.202

Уяачдын холбооны даргад нь хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй /М.Энхболдод/

Avatar

Зочин 2018-03-19 27.123.214.105

za selem togmid min baga darwalzarai

Avatar

Зочин 2018-03-19 122.201.22.105

Зөвхөн өөрсдийнхөө хүүхдийг унуулдаг байхаар уяачдыг шахах хэрэгтэй. Өөрсдийнх нь хүүхэд гэмтэг. Аль эсвэл бусдын хүүхдийг гэмтээвэл бүх насаар нь сар бүр 500,0-1,0 сая төгрөгийн нөхөх олговор өгдөг болъё.

Avatar

иргэн 2018-03-19 27.123.214.110

Энэ яах вэ, тэгээд болно. Оюутолгойгн гэрээндээ хариуцлага тооцооч ээ. Баялагаа дээр нь өр нэмээд зараад байна ш лээ.

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.21.100.210

Морь уяая УИХ-н гишүүн Наранхүү гишүүн сайд Даваасүрэн гээд бач нөгөө 7 төрлийн татвар нэмдэг эцэг Ж.Эрдэнэбат байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж