“Хайгуулын салбараа нээсэн шиг нээх хэрэгтэй” | News.MN

“Хайгуулын салбараа нээсэн шиг нээх хэрэгтэй”

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.19-нд нийтлэгдсэн

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-19 64.119.22.80

Иймэрхуу марзан этгээдуудэд толгой байдаг болов уу.??? Даах даахгуй еч течнеен лицезтэй элдэвууд байхад нэмж хайгуул зайгуул хийх ямар хэрэгтэй юм болоо. Эд нар еерсдее лиценз энэ тэргуй болоод олж авчих санаатай юм бишуу??? Малнууд.

Avatar

Зочин 2018-03-19 174.205.8.19

Бябасайхан Дубайн гэрээг аймар хийсэн хун дээ. Ичихчгуй бусдад зоволгоо огоод л АНтацгаа хамт соновол таарна

Avatar

Зочин 2018-03-19 150.129.140.43

одоо байгаа нь хэтрээд байна. Лицензийн 80 хувийг хужаагууд авсан.Тэд хөрөнгөөө хийхгүй, хэнийг ч оруулахгүй. Зөвхөн нутгийг маань эзэмшчихээд энд хэдэн эрлийзүүд үүнийг дэмжээд сууж байна. ийм учраас оюунтолгогоос хөөгдсөн залуу үүнийг зохицуулж барахгүй байх дуугүй суусан дээр

Avatar

Kkk 2018-03-19 27.123.214.106

Bitgii tenegteed bgaachdee. Hen haiguuliin tsugai zubshuurluur gazar ezemshideg yum be. Yum unsh sudal. Chamshig iim yumnuud l uls eh ornoo bodohgui bgaam.

Avatar

зочин 2018-03-19 202.9.43.160

Байгалийн баялагаа олборлох төрийн бодлого эмх цэгцтэй, орон нутгйин болон малчдын амьдралд өгөөжөө өгсөн алсын хараатай байх нь чухал. Хэн хүссэнд нь хаа дуртай газар хайгуулын зөвшөөрөл өгч байгааг зөвтгөх аргагүйээ. Эдийн засгийн бүсчилсэн хөгжлийн үзэл баримтлалд тулгууралсан уул уурхайн төрийн бодлогыг л хэрэгжүүлэх хэрэгтэй санагддаг.

Avatar

Зочин 2018-03-19 27.123.214.106

Buschilne gej bhgui. Erdes baylag tanii huvaasan bused bain gej bhgui. company uursdiin bolomjit talbaig songoj haiguuli hiine.

Avatar

зочин 2018-03-19 202.9.43.160

Эдийн засгийн бүсчилсэн бүсд багтаж байгаа аймагуудын нутагт ямар ашигт малтмалыг нь олборлох том төслийн тухай асудал шүү дээ. Өөрөө хэлбэл тэр бүс нутгийн хөгжлийг дэмжиж малчид, хөдөлмөрчидийн ахуй, нийгэм соёлын хөгжлийг дэмжих эдийн засгийн хөшүүрэг болох учиртай. Ер нь газар тариалан, малын билчээр, ан амьтан гээд газрын менжемнт нарийн төлөвлөлттэй болох тусам жижигхэн уурхайнуудын ирээдүй бүдгэрч л таараа.

Avatar

Уурхайчин 2018-03-19

Маш зөв?! Хариуцлагатай уул уурхайг хөгжүүлэхгүй бол энэ хэдэн ашиг шимгүй малаа, дэд бүтэцгүй, үзэж харах юмгүй жуулчны салбараа, байгалаас хамааралтай бараг ургах шансгүй газар тариалангаа шүтээд, хүлээгээд хэзээ ч хөгжихгүй, ядуу хэвээрээ бас нэг зууныг барна шүү?!?!?! Техник, технологи хөгжөөд эрдэс баялгийг орлодог шинэ шинэ бүтээгдэхүүн гаргаж байгаа тул харамлаад, хав дараад байгаа ашигт малтмалууд маань зүгээр л шороо, чулуу болно шүү?!?!?! Цөлжилтийн гол буруутан бол дулаарал, газар тариалан, ямаа, адуу байх шүү?!?!

Avatar

Зочин 2018-03-19 43.228.129.250

Avilga heel hahuuldaa idegdsen uls orond neene gej yu yariad bna? Ehleed buh yum aa tsegtselchih. Ard tumnii hyanaltand orchih. Hungulult chuluultuu bolichih. Irgeddee hurteemjtei bolgochih. Daraa ni hariya daa.

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.21.124.129

Рояалти гэж бараг байхгүй шахам хууль баталсан улсад цаашид уул уурхайн төсөл яриад хэрэггүй. АМГ-ийн судалгаанаас харвал хайгуулын лиценц нийт нутаг дэвсгэрийн 10 орчим хувийг эзэлж бна лээ, энэ бол гамшиг.

Avatar

ajiglagch 2018-03-19 27.123.214.106

Harin iim baga bgaan gamshig. Uunees ih uguujuu ugch baij. Eren haih sudlah gedgiig oilgodguimuu

Avatar

Хм 2018-03-19 92.249.218.170

Энэ Бямбасайхан гэгч Дубайн гэрээний хариуцлагаа хүлээхгүй энд тэнд бүлтэрсээр л явна уу

Avatar

Zochin 2018-03-19 66.181.190.198

Boh saidaa ene zaluugaar solieo. Yadaj yum oilgodog 5 jiliig uridchilaad hardag hun bna. Bohois bolj buh ajil zogsson bgaa

Avatar

Зочин 2018-03-19 27.123.212.133

Сэргээгдэх баялаг мал аж ахуйгаараа хегжье. Одоо хайгуул, уул уурхай боллоо, хангалттай, сенех нь!

Avatar

ө 2018-03-19 122.201.24.24

Энэ Бямбасайхан гэгч чинь Сайханбилэгтэй хамт Дубайн гэрээг хийсэн хувалзын нэг байна шдээ.

Avatar

Зогс 2018-03-19 98.213.255.68

Одоо хайгуул хэрэггуй,хватит! Бид уул уурхайнаар хогжихгуй, бидэнд эруул байгаль чухал!

Avatar

зочин 2018-03-19 202.131.225.197

Ер нь аливаа туйлшрал юунд ч хүргэдэгүй. Тиймээс Монгол улсын тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалыг дахин нэг нягтлан үзэх хэрэгтэй. Хөндөж болохгүй уул ус, газар шороо гэж бас байнаа. Нөгөө талдаа уул уурхайг хариуцлагатай ажиллуулж, үр шимийг нь улсынхаа хөгжил дэвшил, хүн ардынхаа сайн сайхан амьдралд зориулах стратегиа зөв тодорхойлох хэрэгтэй. Заавал нэмэлт хайгуул хийгээд байх шаардлага одоохондоо алга л байх шиг. Стратегийн хэдэн ордоо ургашлуулж, ашиглалтын үеийн геологи хайгуул, технологийн шинэчлэлээр үр өгөөжийг баяжуулаж явбал зүгээр байхаа. Туйлшрал, тамын тогооны үлгэр, хөөсөрсөн улс төр өнөөгийн бидний эмэгнэл

Avatar

Зочин 2018-03-19 202.21.102.226

Горьд

Avatar

Зочин 2018-03-19 122.201.22.105

Бямбасайхан нэг хужаархуу царайтай л харагдах юм.

Avatar

бараа 2018-03-19 103.229.121.24

өөрийгөө толинд нэг хар даа. битгий ич

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж