Төв цэвэрлэх байгууламжийг Францын компанийн зураг төслөөр барина | News.MN

Төв цэвэрлэх байгууламжийг Францын компанийн зураг төслөөр барина

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.18-нд нийтлэгдсэн

Төв цэвэрлэх байгууламжийг Францын компанийн зураг төслөөр барина

Төв цэвэрлэх байгууламжийг Францын компанийн зураг төслөөр барина

Шинээр баригдах төв цэвэрлэх байгууламжийг Францын “Артелла вилл”-ийн зураг төсөл, ТЭЗҮ-гээр барихаар болжээ. Төв цэвэрлэхийг барих ажлыг БНХАУ-аас үзүүлэх хөнгөлөлттэй зээлээр барихаар болж, гэрээгээ байгуулсны дараа БНХАУ-аас гүйцэтгэгч таван компани нь сонгон шалгаруулалтаар гүйцэтгэхээр төлөвлөжээ.

ТЭЗҮ бэлэн, хөрөнгө оруулалт шийдэгдсэн учраас энэ хавраас газар шорооны ажлыг эхлүүлэхээр болжээ. Шинэ цэвэрлэх байгууламжийг 2021 онд ашиглалтад оруулахаар тооцоолжээ.  Барилгын газар шорооны ажил эхлэхтэй холбогдуулан  одоо хуримтлагдсан 900 гаруй м.куб лагийг гуравдугаар сард үнэргүй болгож, хөрсжүүлэхээр болсон байна.

Ш.ОЧ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-18 50.24.94.62

Хятадуудаас зээл авахаа болиёоо. Өөр газраас зээлээч.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-18 103.57.95.140

ХҮРЭЭ , ХИЙД БАЙХААСАА ХОТ БОЛТЛОО ЖОРЛОНГОО ХЯТАДУУДААР УХУУЛЖ ЦЭВЭРЛҮҮЛЖ ИРСЭНЭЭ БОДВОЛ ОДОО ФРАНЦУУДААР УХУУЛЖ ЦЭВЭРЛҮҮЛНЭ ГЭДЭГ ХОТ МААНЬ СОЁЛЫН ӨНДӨР ТҮВШИНД ХҮРЧЭЭ ГЭЛТЭЙ . . . – САЙН ЦЭВЭРЛҮҮЛ …

Avatar

Чук 2018-03-18 112.72.11.108

Хятадуудаар бариулахгүй гэдэг шалтгаанаар 5 жил гацааяа ард түмээн. Ерөнхийлөгчдөө хэлье Жавхаадаа хэлье Ганбаадаа хэлье. Босоо Хэвтээ хагас Босоо Хөндлөн хөх Монголчууддаа дамжуулъя. Бидний сайхан ялгадасаар нэг юм хийх гээд байна да өгөхгүйээ. Энэ чинь органик юм за ву

Avatar

Зочин 2018-03-18 27.123.214.104

ГЭР ХОРООЛОЛЫН БАНХАР ДУУГУЙ БАЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-18 182.160.5.31

Монгол даяар [Хориотой Үг] гээд олон жил хэлээд хэвшчихсэн үг,тийм л байсан хойшид ч тйим л байна. Хориотой гээд солоирхоо боль ,өөрөө [Хориотой Үг] юу ?

Avatar

Зочин 2018-03-18 182.160.5.31

[Хориотой Үг] нар чанаргүй хуурамч хийнэ дээ,хэн хяналт тавьж ажиллах бэ?Япон,Солонгос гээд бас хэдэн зуун сая хүн амтай улсууд байна ш дээ.Заавал [Хориотой Үг] зээл,компан байхдаа яадаг байнаа,[Хориотой Үг] хахууль авчихсан юм уу,Ши дарга мэдээд а**а даа ?

Avatar

asdf 2018-03-18 66.181.164.60

chinii baasiig tseverleed ugyu gej bn umhiirsan s d a mini

Avatar

Зочин 2018-03-18 43.242.242.189

Болж байна сайхан мэдээ байна

Avatar

Зочин 2018-03-18 27.123.212.139

БАЛИАР АРЬС ХРОМДОГЧ , ӨЛӨН УГААГЧ НАРАА ХОТЫН ТӨВӨӨС ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ !!! УДАХГҮЙ ХАЛДВАРТ , ХОРДОЛТООР АЮУЛД ОРЦГООНО ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2018-03-18 66.181.161.38

Хятадгүй юм байхаа больжээ

Avatar

Зочин 2018-03-18 99.203.4.236

Дэлхийн #2 эдийн засгийн өөдөөс салаавч харуулаад нэг үз л дээ.Айж хулчийж,харааж зүхэж байхаар энэ сайхан боломжийг ашиглаад жаахан хөгжөөд авах тухай бодооч!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж