Монгол эрчүүдийн дундаж наслалт 66 | News.MN

Монгол эрчүүдийн дундаж наслалт 66

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.18-нд нийтлэгдсэн

Монгол эрчүүдийн дундаж наслалт 66

Монгол эрчүүдийн дундаж наслалт 66

Монгол цэргийн өдөр, Зэвсэгт хүчний 97 жилийн ойн баярын өдөр өнөөдөр /2018.03.18/ тохиож байна. Энэ өдөр Үндэсний статистикийн ерөнхий газраас гаргасан Монгол эрэгтэйчүүдийн талаарх сонирхолтой статистикийг хүргэж байна. Монгол Улсын хүн амын 65 хувь нь нийслэлд амьдардаг бол 35 хувь нь хөдөө орон нутагт амьдарч байна. Монгол эрчүүд дунджаар 66 насалдаг бөгөөд 26 насандаа гэрлэдэг гэсэн судалгаа гарсан байна.

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-03-18 43.228.129.229

65- тай тэтгэвэрт гараад нэг жил тэтгэвэр аваад чад хийхийн төлөө яах гэж 25-36 жил нийгмийн даатгал төлүүлдэгийг ойлгохгүй юм. Ядаж үр хүүхдэд маань үлддэг бол бас яахав гэхсэн. тэтгэвэр нэртэй татвар л юм даа.

Avatar

uvur mongoliin zaluu 2018-03-18 117.136.0.251

mongol ulsiin ertsuudiin sariin tsalng n mini hoir uduriin orlgoos bas baga

Avatar

Зочин 2018-03-18 106.102.128.47

Байнга архи гудраад байхаар чинь эрт үхэхгүй гээд яах вэ дээ. 21 дүгээр зуунд дэлхийн бусад орнуудын дундаж наслалт ная болж байна. Манайх л 19 дүгээр зуунаараа. Архиа тааваараа гудраад, элэгний хавдраар үхээд л байж дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-18 202.9.42.254

нэг сая нэг зуун дөчин найман мянга гэж үндэслэлгүй юм юу бичээд ард олны толгойг угаахаа боль

Avatar

Зочин 2018-03-18 203.169.49.93

Орлого нь худлаа бйана шүү.

Avatar

! 2018-03-18 103.26.194.94

Монгол эрэгтэйчүүд яагаад ийм богино насалж байна вэ??? Шалтгааныг нь судалж тогтоосн юм байна уу?? Бодвол архидалт нэг гол шалтгаан нь байх даа? Тэгээд дээр нь сүүлийн үед таргалалт маш их боллоо!!! 35-45 насны эрчүүд гэж нээг их бүдүүн бөг стэй, бүдүүн гуятай, унжсан гүзээтэй, нугалааст давхар хүзүүтэй, палдгар, түнтгэр хар юмнууд байдаг болжээ!!! Хүүхнүүд нь тоохгүй байх нь аргагүй юм даа!!! 1990 оноос өмнө бүдүүн тарган залуу эрэгтэй хүн өдрийн од шиг ховор байсан юм!

Avatar

Зочин 2018-03-18 202.21.124.20

ene 55 aas deesh nasnii emegteichuud turiin albanaas garaach ee estoi ichmeer yum aa zugeer khov yarij suukh durtai nas ni bolson tul odoo ajillakh bolomjgui

Avatar

өвөө нар ховордоод удаж байна 2018-03-18 202.9.42.115

эрчүүдийн дундаж нас 66 гэдэг шиг худлаа зүйл байхгүй Нийгмийн даатгалын мөнгийг авч идчихээд хуримтлал үүсгэхгүй бидэнд тэтгэвэр өгөхгүй гэсэн башир арга шүү дэ? [Хориотой Үг] нар тэтгэвэр горьдохгүй баян ардууд
тэтгэвэр авахгүй мажийна

Avatar

zochin 2018-03-18 66.181.179.63

Хот гэдэг нь Улаанбаатар гэсэн үг биш. Иймд Монгол улсын хүн амын 65 хувь нь нийслэлд амьдардаггүй. Юу бичиж байгаагаа ухаарахгүй юм.

Avatar

Зочин 2018-03-18 150.129.141.87

эрчүүдийнхээ тэтгэвэрт орох 60 насыг л битгий нэмээрэй дэ ханасан нас шүү дээ, эмэгтэйчүүдийн тэтгэвэрт орох 55 нас хүртэл ханасан нас шүү дээ ер нь ч тэгээд шинжлэх ухааны үндэслэлтэй тогтоосон нас шүү дээ залуучууддаа халаагаа өгөх нь зөв энэ насыг хэтрүүлчээд комьпютерийн ард цагаа бүртгүүлээд хуруугаа уншуулаад сууж байх нь зохимжгүй харагддаг

Avatar

Зочин 2018-03-18 64.119.19.90

Sotsiolizmiin yed gargasa. Emegteig nemehed zygeer. Dundaj naslalt ni 75 baih shyy. Baruund bolood hugjiltei orond ijil baidag.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж