В.Путин Х.Баттулгад мэндчилгээ дэвшүүлэв | News.MN

В.Путин Х.Баттулгад мэндчилгээ дэвшүүлэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.15-нд нийтлэгдсэн

В.Путин Х.Баттулгад мэндчилгээ дэвшүүлэв

В.Путин Х.Баттулгад мэндчилгээ дэвшүүлэв

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Владимирович Путин Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын 55 насны ойг тохиолдуулан энэ сарын 3-ны өдөр мэндчилгээ дэвшүүлсэн юм.


ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путин мэндчилгээ дэвшүүлсэн захидалдаа,

“Эрхэм хүндэт Ерөнхийлөгч өө.

Таны 55 насны ойг тохиолдуулан чин сэтгэлийн баяр хүргэж буйг минь хүлээн авна уу.

Ерөнхийлөгчийн хувьд болон өмнө нь төрийн хариуцлагатай албан тушаал хашиж байхдаа Та элэг нэгтнүүддээ хүндлэгдэж, мөн олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн ихээхэн нэр хүндийг олсон билээ.

Өнгөрсөн жил Будапешт болон Владивосток хотноо Та бидний хийсэн ажил хэрэгч, агуулгаар баялаг уулзалтуудыг эргэн санахад таатай байна. Орос, Монголын найрамдалт ард түмний сайн сайхны төлөө хоёр талын цаг үеийн асуудлаар Тантай яриа хэлэлцээгээ үргэлжлүүлж, нягт хамтран ажиллана гэдэгт найдаж байна.

Танд бөх хүний эрүүл чийрэг бие, аз жаргал, сайн сайхан, ажлын амжилтыг чин сэтгэлээсээ хүсэн ерөөе.

Хүндэтгэсэн, В.Путин” гэжээ.

Эх сурвалж: president.mn

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.19.112

Нэг улсын ерөнхийлөгч нөгөөгөөр гоёно гэж юу байхав дээ Путин хүргэх ёстой л хүндээ үгээ зориулдаг хүн харин манай ерөнхийлөгч энэ хүндлэлий нь дааж хамтран ажиллаж амжилт олох л хэрэгтэй улс орныхоо төлөө энэ албыг хашиж бх хугацаандаа!!!!!!!!!!

Avatar

Иргэн 2018-03-15 202.55.180.182

Путинээр гоёоод байгаа муу даа…….. Чааваас гэж……….Баттулгаа

Avatar

МОНГОЛЫН БААТАР БАЙХ УУ? н**ш БОЛОХ УУ ГЭДГЭЭ СОНГОХ ЦАГ ИРЖЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧЭЭ. 2018-03-15 202.131.225.150

ТА ОЛДСОН ОДОО Л АШИГЛАЖ ЗОРИГТОЙ ХӨДӨЛЖ БҮГДИЙГ ДАРААД ДАРАА НЬ ӨӨРӨӨ УУЧЛАЛ ГУЙХАД АРД ТҮМЭН ТАНЫГ УУЧЛАХААР БАРАХГҮЙ 2021 ОНД ДАХИН СОНГОНО ДОО. ЭС БӨГӨӨС ТА З.ЭЛДЭГДОРЖ ШИГ ХААРАЛГАЖ, Н.ЭНХБАЯР ШИГ ХӨЛӨӨ ГОЗОЛЗУУЛААД ЯВАХ ӨДӨР ИРНЭ ДЭЭ.

Avatar

zochin 2018-03-15 103.14.36.18

Хүмүүсээ энэ их доромжлол хараалаа болиочээ. Яаж та гарын үйлс чинь бүтдэг юм бэ. Мууч бай сайн ч төрийн гурван өндөрлөгөө доромжлохоо больмоор юм даа. Энэ бүгдийг уншиж байгаа ирээдүй хойч үе маань яана аа

Avatar

Зочин 2018-03-15 150.129.143.159

АТААРХАГЧ АВИЛГАЧИД, ЯЛАГДАЖ ДИЙЛДЭГЧҮҮД АЙЖ САНДАРЧ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.25.46

Дээр нь г.Улан-батор, доор нь г.Москва

Avatar

Зочин 2018-03-15 125.168.37.248

Монголд байгаа элчин яамнаас нь ийм нэг маягийн захиаг тухайн улсын удирдлагын терсен едер мэтийн vед илгээх тогтсон ес байдаг юм!! Путин заавал мэдээд, гараараа бичээд байх шаардлага байхгvй!! Одоо бол бараг ухаалаг хэрэгслvvд явуулдаг болсон биз!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 68.255.158.193

bas l s***h yumaa ene usgelj unshidag battulgiig hen toohbee luivarchin hulgaich

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.106.145

Путин ийм пялдагаддаг, нялганадаг хүн байсан юм уу.

Avatar

123 2018-03-15

Путин тоож бна даа ёрөнхийлэгч ээ

Avatar

zochin 2018-03-15 202.9.42.3

Amjilt husye

Avatar

Зочин 2018-03-15

хоёр орны найрсаг харилцах үндэс нь иргэдийн харилцаа, хүндлэл юм. тиймийн тул амных нь салиа арилаагүй, ухааны бяд суугаагүй нөхдүүд жоохон юм бод, бас ном уншиж, түүх судал. манай улсын тусгаар оршиход орос болон 3 дагч хөршийн бодлого чухал юм. хятад манай хил рүү цэрэг хөдөлгөлөө гэхэд бид хэнээсээ тусламж гуйх вэ, тиймээс оросыг муучлах хэрэггүй. хятад улс улам хүчирхэгжиж байна, батлан хамгаалах салбарын төсөв нь жил бүр нэмэгдэж АНУ-тай бараг ижил болох гэж байна, ХКН ази дахь байр суурь нөлөөгөө улам нэмэгдүүлнэ гээд зарлачихлаа, си жин пи бараг хятадын хаан боллоо. гэтэл манай иргэд хэдэн тэнэг шоу, со кино үзэж шүлсээ үсчүүлж том том бүлтэрэхээс өөр чадах зүйл алга.

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.212.132

Энэ Зика бүр Женкогоо баллаж өгөхийн юмаа. Аль 3 нд ирсэн захиа өнөөдөр гарч ирж байдаг. Бэлтрэг зангаараа зориуд Женког доош нь хийж хэн ч бишийг нь мэдрүүлээд байгаа нь илт шүү. Америкийн захиа, Путины мэндчилгээ удахгүй "үзэн яддаг" Хятадаас нь бас нэг юм ирж баллах вий. Ингэхэд Ерөнхийлөгч сэм сэм хил гарч аялаад байгааг хэвлэлийн алба нь яагаад мэдээлэхгүй байна ?

Avatar

АРД 2018-03-15 202.131.243.162

Албан тамга, гарын үсэг байхгүй, бүр дээрээс нь албан бичгийн толгой байхгүй, нэг таслал илүү оруулсан гм энгийн алдаатай бичиг байна. Хамгийн но-той нь толгой хэсэгт “г Улан-батор” гэж бичсэнээс харахад энэ захиа хуурамч гэдэг нь илт харагдаж байна. Путин энэ захиаг УБ-с бичсэн л гэж оркууд хэлэх вий дээ!!! Оркуудын бөөс жанхууд яг тааруулж уб-рт байгаа орос элчин, аль эсвэл путины гэрийн үйлчлэгч жанхуугийн хадам ах путиний нэрийг барьж хулхи захиа явуулсан байна. [Хориотой Үг] оркууд нь юу болж байгааг ч мэдэхгүй, баярлаад сүйд майд. Оркуудад иймэрхүү хулхи захиа харуулаад толгойг нь яаж ч угааж болохоор байна даа!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.43.198

Тээр дээр г.Улан-батор гэсэн нь ямар учиртай юм бол ??? Бас ОХУ-ын Ерөнхийлөгч зүгээр л цаасан дээр бичдэг юм болов уу??

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.40.150

дажгүй шүү Ерөнхийлөгчид баяр хүргий

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.131.243.162

[Хориотой Үг] орк оо, танай оркуудын баастай бурхан жанхууд яг тааруулж уб-рт байгаа орос элчин жанхуугийн хадам ах путиний гарын үсгийг дууриалгаж хулхи захиа явуулсан байна. [Хориотой Үг] оркууд нь баярлаад сүйд майд. оркуудад иймэрхүү хандахад хаваасиг…

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

АНЖЕЛИКА ХААЧСИЙМБЭЭ?

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.9.90.50

Эгийн гол усан цахилгаан станцыг бариулах талаар ярилцах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.131.243.162

жанхуу байгаа цагт юу гэж барьдаг юм? жанхуугийн танк, крантны онолоор бол хятад танз орж ирэх тул барьж болохгүй, тэгээдч жанхуугийн ах путин зөвшөөрөхгүй. учир нь Монгол улс мөнхийн ядуу л байж байх хэрэгтэй. хөгжиж болохгүй, бөх, жудогоо яриад толгой дээрээ баас залаад л сууж байх хэрэгтэй гэсэн жанхуугийн онол байгаа….

Avatar

ИРГЭН 2018-03-15 183.81.169.79

ПУТИН УЛААНБААТАР ХОТООС БИЧСЭН ЮМУУ

Avatar

ARD 2018-03-15 202.131.243.162

Ард түмний сонголтоор гарч ирсэн гэж оркууд балайрахаа больж үз!!! МАНАН, МАХН-н ард түмэнд тулган хүлээлгэсэн тулгалтыг “Ард түмний сонголт” гэж хэлэх үндэслэл байхгүй!!! Энийг өнөөдөр яагаад хэн ч ярьдаггүй юм бэ? Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хуулийг нэн даруй өөрчилж “Жирийн иргэн ард түмнээс гарын үсэг цуглуулж чадсан бол Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвших эрх нээлттэй байх” заалтыг оруулах хэрэгтэй!!! Энэ [Хориотой Үг] орк малыг нэн даруй огцруулахгүй л юм бол дараагийн ерөнхийлөгчийг шууд авдрантаас юм уу мааньтын чанга дэглэмтэй хорихоос нэр дэвшигчээр тодруулж, сонгох хэрэгтэй!!!

Avatar

ARD 2018-03-15 202.131.243.162

Оркуудын бөөс [Хориотой Үг] орохгүй гэж улсаас хулгайлсан мөнгөөр, мөн хадам ах путины хакер ажиллагаагаар, дээрээс нь 30-хан хувийн саналаар ерөнхийлөгч болсон шүү дээ!!! Яагаад 30 хувь гэж та асуугаач? Яагаад вэ гэвэл 2 дахь удаагийн санал хураалтанд нөгөө л анх санал өгсөн 30 хувь нь жанхуугаа дэмжсэн, дээрээс нь хадам ах путины хакер ажиллагаа ч энд голлон нөлөөлсөн!!! Яг үнэндээ бол яс үндэс төвд гаралтай жанхууг 30 хувь, хятад миеэ-г мөн адил 30 хувь нь дэмжиж, ард түмний 30 гаруй хувийн цагаан сонголтыг жанхуугийн хадам ах путин жанхуугийн санал руу уншуулсан!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.43.148

илэрхий худлаа л байна ядаж албан бичгийн толгой байх байлгүйдээ

Avatar

Зочин 2018-03-15 83.76.166.132

Nuurendee POTOX shahuulchihsan jinhene erchuud

Avatar

Зочин 2018-03-15 83.76.166.132

Albanii mendchilgee iim baihuu! Jolooch ni word deer shiveed yavuulchihaj

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.118.180

танай сайт удаа дараалан Монгол улсын ерөнхийлөгч Х. Баттулга гэхийг зүгээр л иргэн Х. Баттулга гэж ойлгогдохоор бичиж зөөлөн хүчний бодлогоор ерөнхийлөгчийг элдэвлэж байгагаа даруй засч уучлал гуйх хэрэгтэй. Төрөө төгс дээдэлж Монгол улсад үйл ажиллагаагаа явуул.

Avatar

ARD 2018-03-15 202.131.243.162

Хогийн пялдага [Хориотой Үг] оо!!! Чамдаа л таарсан оркуудын ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу [Хориотой Үг] ороход чи яг дагаад орж чадах уу? Жанхуу чамайг үх гэвэл чи үхэж чадах уу? Төмөр замаас 280 сая доллар идэж эрдэнэтийн 49 хувь болон 51 хувь руу улайран дайрах жанхуу [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] орохгүй гэж үхэх сэхэхээ мөн ч их үзэж байна!!! Удахгүй жанхууг огцруулж [Хориотой Үг] хийх болно!!! Хогийн орк оо, чи харин үхчилгүй энийг өөрийн нүдээр үзэж хараарай!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 83.76.166.132

Genkod taaruulj bandiin yum bichsen bna. Word deer shivchihsen

Avatar

zochin 2018-03-15 49.0.152.66

odoo l Orosuud ter dundaa Putin eronhiilogch Mongolchuudad itgej ehlej bga yum bna da Jinhene Mongol huniihee toloo sanaa zorilgotoi hun uchir iin mendchilgee ilgeejee harin ter z enhbold l asuudal daa

Avatar

ийгл 2018-03-15 66.181.166.134

Жинхэнэ эрчүүд … Улс орондоо олон сайн үйлсийг эхлүүлж, хэрэгжүүлээрэй…

Avatar

Зочин 2018-03-15 83.76.166.132

Potox nuurendee shahuulchihsan er hun shuu Putin

Avatar

Зочин 2018-03-15 124.158.94.88

Ноён ерөнхйилөгч өө, Путинтай үнэхээр харилцаатай юм бол Эгийн голын усан цахилгаан станцыг барихыг зөвшөөрүүлж өгөөч. Тэрнээс биш танд эрүүл энхийг хүслээ гээд ард түмэнд түй ч хүртээлгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.43.186

Egiin goliin usan tsahilgaan stants chin chinagaas 1 terbum dollar zeelj china kompaniar bariulah geed bgaa um sh

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.124.19

AAAiiiii, neg YARMAGIIN hashaani bankar l, Putini boovyg dolooh uldsen dee!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж