Шүүгчдийн хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг ил болголоо | News.MN

Шүүгчдийн хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг ил болголоо

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.15-нд нийтлэгдсэн

Шүүгчдийн хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг ил болголоо

Шүүгчдийн хөрөнгө орлогын мэдүүлгийг ил болголоо

Авлигын эсрэг хуулийн 14 дүгээр зүйлийн 14.2 дахь хэсэгт заасны дагуу Монгол Улсын бүх шатны шүүхийн шүүгчийн хөрөнгө, орлогын мэдүүлгийг Шүүхийн ерөнхий зөвлөлийн www.judcouncil.mn цахим хуудасны http://judcouncil.mn/hashom2016.html хэсэгт байршууллаа.

Шүүгчид хөрөнгөжсөн гэх хардлага үндэслэлтэй эсэхийг иргэд өөрсдөө шалгах боломжтой боллоо. Шүүхийн ил тод, нээлттэй байдал нь шүүгчийн хараат бус байдлын баталгаа юм.

 

Шүүхийн хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтэс

 

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-03-15 64.119.22.31

Татвар төлөгчдөд ойолгогдохоор юм тавиач.

Avatar

зочин 2018-03-15 202.9.41.228

1,000,000 ДОЛЛАРЫН ХАМГАЛАМЖТАЙ ШҮҮГЧИЙНХ ЭНД БАЙГАА ЮУ???????????????????????

Avatar

Аймаар улс шүү дээ 2018-03-15 64.119.18.71

Манайх чинь аймаар орон шүү дээ. Өдөр бүр нар гардаг шиг нэг үнэн бол Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн дарга Лүндэндорж гэж нөхөр согтуу машин барьж яваад жаахан охин дайрч алчихаад хэргээс мултарсан нөхөр шүү дээ. Ийм хүнээр шүүхийн том байгууллагыг толгойлуулсан оронд яаж шүүгчид итгэх юм бэ. Бүгд арын хаалга. Хүн алсан арын хаалга, авилгаар мултраад л явчихна

Avatar

Аймар улс шүү дээ 2018-03-15 64.119.18.71

Манайх чинь аймаар орон шүү дээ. Өдөр бүр нар гардаг шиг нэг үнэн бол Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн дарга Лүндэндорж гэж нөхөр согтуу машин барьж яваад жаахан охин дайрч алчихаад хэргээс мултарсан нөхөр шүү дээ. Ийм хүнээр шүүхийн том байгууллагыг толгойлуулсан оронд яаж шүүгчид итгэх юм бэ. Бүгд арын хаалга. Хүн алсан арын хаалга, авилгаар мултраад л явчихна

Avatar

zochin 2018-03-15 202.179.27.154

huuli busaar olson buzar orlogoo yu gej HOM-d meduulehevdee,

Avatar

Энэ мэдүүлгийн дагуу шалгаж тодруул 2018-03-15 103.26.194.54

АТГ ийм мэдүүлгүүдийг аваад хаанаас ямар орлого олж ийм хөрөнгөтэй болсоныг шалгаж орлогоо нотлож чадахгүй бол зүй бусаар олсон орлого гэж үзэж хураах албан тушаалаас нь буулгах зэрэг ажлуудыг хийхгүй л юм бол АТГ гэж байгаад яах юм бэ бид нар эд нарыг жил бүр хөрөнгө нь өсөж байгааг хараад л суух ёстой юу!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.24.191

Хөрөнгийн эх үүсвэрийг нь шалгаж үздэг үү? Мэдүүлсэн цалин орлогоороо энэ хөрөнгөтэй болох боломжтой юу?

Avatar

зочин 2018-03-15 66.181.177.219

Баруун дээд өнцөгт байгаа дээшээ заасан суман дээр дарангуут PDF файл нээгдэнэ. Тэгээд татаж аваад харахад бүх маш тодорхой харагдаж байна. Бид ер нь чононд хонь хадгалуулж байсан юм биш үү. Үндэслэлгүй хөрөнгөжсөн шүүгч нарыг бүгдийг нь цэвэрлэх хэрэгтэй, хөрөнгийг нь хурааж

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.177.219

Татаж аваад харвал бүх юм тодорхой харагдана. 10-365 сая төгрөгийн авлагатай, 2-5 байртай, үйлчилгээний байртай, өчнөөн хөөрөг, хаш ганстай. Бүгдээрээ их орлоготой бизнес эрхэлдэг хүмүүстэй гэрлэдэг азтай хүмүүс бололтой энэ шүүгч нар.

Avatar

Иргэн 2018-03-15 183.81.171.3

Ил болгож байгаа бол ил болгосон шиг л болго л доо уншигдах ч үгүй харагдах ч үгүй юм.

Avatar

Zochin 2018-03-15 203.91.116.42

Харагдахгүй байна.

Avatar

zoch 2018-03-15 202.21.111.237

би уншиж чадахгүй байгаа юм байна гэж бодтол бүгд л уншиж чадахгүй байгаа юм байна ил тод нь хаана байгаа юм болоо

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.11.195.34

http://www.judcouncil.mn/hashom.html энэ хаягаар ороод татаад уншаач. Мэдээжийн юман дээр бухимдах хэрэг юу байна.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.43.198

Ард иргэдийг тэнэг гэж тохуурхаад байна уу аан? Юу ч харж болохгүй юм таьчихаад бид ил тод байна гэх гээ юу аан?

Avatar

яруу найрагч б галсансүх мзэ ийн шагналт 2018-03-15 43.228.131.206

хөх тэнгэр шүүгчид [Хориотой Үг] хоолны сав нүглийн тулам дээд шүүх луйварчидын үүр ламын уншлага ичих нүүр үхэл хагцал зовлон шаналал тамд тарчил ? баяр жаргалзовлон шаналал бүхнийг зоосны нүхээр хараад бирд болж тамад тарчилаж шороонд булагдаж нүгэл нь нүдээрээ гарга??

Avatar

сониуч 2018-03-15 202.180.216.19

ШЕЗ-ийн дарга Н.Лүндэндоржийн Тэрбумаар яригдах хадгаламжийн тухай байна уу ?

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.112.146

Elbegdorjiin shuukhiin shinchleles khoish Mongoliin shuukhiin baidal ulam dordson alban tushaaltan mungutei khumuustei kholbootoi khereg shuukh deerees zamkhardag kheregsekhgui boldog baidal bur zanshil bolson enentei zeregtseed shuukhgch nar ulam bayjsan end khudal khedbn too l tavinashtee
unendee bol shuugch nariin amidral tengert tulj gazriin bidend medregdekhee ch bolison

Avatar

pkxny 2018-03-15 66.181.180.116

Нүгэлийн нүдийг гурилаар хуурана гэгч энэ үү?хэнч унших аргагүй,нүдэнд үл үзэгдэх юм зориуд тавьсан байх шиг,ШЕЗ-ийн толгойд хэн байгаа вэ?

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-15 202.21.106.109

Зориуд хэнч харж уншиж чадхааргүй жижигхээн юм хэвэлсэн байх шив .. Тохуурхаад байгаа юм уу ?

Avatar

үнэн үү 2018-03-15 202.72.245.122

Энэ үнэн бол ШҮҮГЧИД чинь унах унаагүй, хадгаламжиндаа мөнгөгүй, зөвхөн 2 цалингийн хооронд арай ядан амьдарч байгаа бидний 1 л байна шдээ, хаана байна тэр 1000000$, 500000000 ₮ ????????

Avatar

хуульч 2018-03-15 202.9.43.198

Харагдаа ч төрийн хүнд мөнгө байх алба үгүй түүнд үйлчлэгч нар болон ах дүү хамаатан садан төрөл, төрөгсөд гээд мөнгийг хадгалагч, үржүүлэггч нар олдондоо ??? ШЕЗ болон авилгалтай тэмцэх газар бичгээр хөрөнгө бүртгэхээс өөрөөсанаачлан судалгаатай бүргэдэгт би лав итгэхгүй???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж