“Хүчирхийлэгч ичихгүй бол хохирогч би ичихгүй” | News.MN

“Хүчирхийлэгч ичихгүй бол хохирогч би ичихгүй”

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.15-нд нийтлэгдсэн

“Хүчирхийлэгч ичихгүй бол хохирогч би ичихгүй”

“Хүчирхийлэгч ичихгүй бол хохирогч би ичихгүй”

Олон улсын эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдөр буюу гуравдугаар сарын 8-нд “Mint” клубт баяраа тэмдэглэж явсан бүсгүйчүүдийн нэг нь зүс таних хүнд ухаан алдатлаа зодуулсан гэх мэдээлэл цахим орчинд тархсан нь олон эмэгтэйчүүдийг бухимдахад хүргэсэн юм.

Тэр бүсгүйг Д.Болортуяа гэдэг. Тэрбээр ‘Сиберри Фарм’ ХХК-ийн захирал бөгөөд Монгол Улсад ургуулсан чацарганаар гоо сайхан, арьс арчилгааны органик бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг бөгөөд гаднын 12 улсад бүтээгдэхүүнээ экспортолдог, амжилттай яваа залуу бүсгүй. Гэтэл гуравдугаар сарын 8-ны өдөр зүс таних хүнд ухаан алдталаа зодуулсны улмаас тэрбээр тархины хүндэвтэр гэмтэл авч, баруун гар нь хугарсан аж. Д.Болортуяа бүсгүйн биеийн хэсэг нь хөхөрч, хавдсан байдалтай байсан үеэ зургаар баримтжуулжээ. Хан-Уул дүүргийн Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэст мэдүүлэг өгөх үеэр нь түүнтэй цөөн хором ярилцлаа.

-Тухайн өдөр юу болсон талаар ярихгүй юу?

-2018 оны гуравдугаар сарын 7-ны өдрөөс 8-ны өдөрт шилжих шөнө “Mint” клуб руу ажлынхаа таван бүсгүйтэй орсон юм. Хэрэг болохоос өмнө хоёр бүсгүй түрүүлээд гэртээ харьсан. Баяраа тэмдэглээд сууж байтал АНУ-д нэг хотод амьдарч байсан эртний танил н.Тамиртай таараад ойр зуурын юм яриад л өнгөрсөн. Ширээндээ сууж байтал н.Тамир буцаж ирээд үгийн зөрөөгүй цохиж унагаагаад, өшиглөөд дээрээс минь дэвссэн. Намайг зодуулж байхад ажлын бүсгүйчүүд н.Тамирыг салгасан юм билээ. Тэгээд цагдаа дуудсан байсан. Ухаан ортол би “Mint” клубийн камерын хяналтын өрөөнд байж таарсан. Дуудлагаар ирсэн цагдаа анхан шатны байцаалт авах ёстой байтал аваагүй. Тухайн үед хамгийн сонин нь “Mint” клубийн бие хамгаалагчид байгаагүй. Дараа нь тэр клубийн бие хамгаалагчид гэнэт гарч ирээд цагдаа энэ хэргийг зохицуулчихлаа гэж хэлээд орж ирсэн. Эмэгтэй хүнд гар хүрсэн байна гээд н.Тамирыг миний өмнө сөгдүүлж, уучлалт гуйлгасан. Тэгээд түүнийг явуулсан. Гэхдээ тэр залуу намайг зодчихоод юу ч болоогүй юм шиг зүгээр бүжиглээд явж байсан гэсэн. Би тархиндаа хүнд гэмтэл авлаа. Гар хугарсан, бүх бие хөх няц болсон. Миний цахим хуудаснаа тавьсан зургуудаас, бичсэн постоос харсан байлгүй. Би маш гомдолтой байна. Эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдрөөр эмэгтэй хүнийг ухаан алдтал, хэвтэрт ортол зодсон тэр хүн бол хүн биш араатан.

-н.Тамиртай хэр харьцаатай байсан бэ?

-Ямар ч асуудалгүй энгийн харьцаатай байсан. Надаас ес дүү залуу шүү дээ.

-Тухайн үед н.Тамир гэх хүн согтууруулах хэрэглэсэн байсан уу?

-Нэлээн хэрэглэсэн байсан. Өөр ч зүйл хэрэглэсэн байхыг үгүйсгэхгүй.

-Та н.Тамирын талаар хэр их зүйл мэдэх вэ?

-н.Тамир АНУ-д амьдардаг байсан. Австрали улсад маркетингийн мэргэжлээр сургуулиа төгсөөд Монголд ирээд нэгэн компанид бизнесийн албаны дарга хийдэг залуу. Энэ бүх мэдээллийг түүний фейсбүүк хуудаснаас л олж мэдсэн. Одоо фейсбүүк хаягаа устгасан байна лээ.

-Танд хичнээн төгрөгийн хохирол учирсан бэ?

Би тэр хүнээс эмчилгээ хийлгэсэн бүх зардал, эмэгтэй хүн санаатайгаар зодсоны ял, дээрээс нь би тархиараа мөнгө олдог хүн. Миний ажлыг алдагдуулж, надад олон сая төгрөгийн хохирол учруулсан учраас бүгдийг нэхэмжилнэ. Өөрт нь тохирох шийтгэлийг өгнө. Би эмнэлэгт дөрвөн хоног хэвтэж байгаад, байцаалт өгөхөөр энд ирсэн. Буцаад эмнэлэг рүүгээ очно. Тархины цусан хангамжийг сайжруулах эмчилгээ, тархины зөөлөн эдийн эмчилгээ гэхчлэн олон эмчилгээ хийлгэж байгаа. Цаашид эмчилгээ маань олон сар үргэлжилнэ гэж эмч хэлсэн. 

-Хэргийг цагдаагийн байгууллагад хэзээ мэдэгдэв?

-Тухайн үед цагдаа ирсэн ч мэдүүлэг аваагүй. Би маргааш /2018.03.09/ нь Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэс дээр очиж мэдүүлэг өгсөн. Гэмтлийн эмнэлэг орж гэмтлээ тодорхойлуулсан. Шүүх эмнэлэг орсон. Миний хэрэг одоо байцаалтын шатандаа явж байна. 

-Тухайн өдрөөс хойш тантай н.Тамир  биечлэн уулзсан уу?

-Хэрэг болсон өдрийн маргааш нь над руу ярьсан. “Намайг уучлаарай би эмнэлгийн бүх зардлыг даая” гэсэн. Тэгэхээр нь “би хүрээд ир ярилцъя” гэж хэлсэн. Гэтэл над дээр ээжийнхээ дүү болон үеэлийн хамт ирсэн. Тэр гурав над дээр ирчихээд намайг доромжилсон. Би “эмэгтэй хүнийг ингэж аймаар зодож гэмтээсэн хүн хариуцлагаа хүлээх ёстой. Би чамд хариуцлага хүлээлгэнэ” гэж хэлсэн чинь хуулиар явах юм бол нэг сая 200 мянган төгрөгийн торгууль төлөөд сална шүү дээ гэж хэлж байгаа юм. Үеэл нь тухайн үеийн бичлэгийг үзье гэсэн. Тэгэхээр нь би бичлэгийг цагдаад өгсний дараа үзээрэй гэсэн. Өдөр цагдаагийн байгууллагаас “Mint” клубт хэрэг гардаг оройн бичлэгийг авахаар явсан.

-Та өөрийн цахим хуудаснаа тухайн өдрийн үйл явдлыг бичсэн пост, зураг зэргийг оруулсан байсан. Их бага хэмжээгээр дарамт шахалт ирж байна уу?

-Өчигдөр /2018.03.13/ над руу н.Тамирын өмгөөлөгч нь ярьсан. Настайвтар эмэгтэй байх шиг байна лээ. Надад “Чи тийм амархан “аавын хаалга руу” хийнэ гэж байхгүй байх. Чамайг яахыг чинь харна” гэхчилэн дарамт шахалт үзүүлэх маягтай зүйлс хэлээд утсаа салгасан. Би “Mint” клубийг, Хан-Уул дүүргийн нэгдүгээр хэлтсийн дуудлага хүлээж аваад ирээд анхан шатны байцаалт авах ёстой байж аваагүй явсан цагдааг, намайг хэвтэрт ортол зодсон н.Тамир  энэ гуравт заавал хариуцлага тооцуулна.

-Хүчирхийллийн эсрэг зоригтойгоор дуугарсан цөөн эмэгтэйн нэг бол та. Таныг өөрийн цахим хуудаснаа болсон хэргийн талаарх  бичсэн постыг олон мянган хүн хуваалцаж, сэтгэгдэл ч олон хүн бичсэн  байсан. Тань руу  хандах эмэгтэйчүүд олон байна уу?

-Монгол Улсад эмэгтэй хүний эрх аймшигтай ихээр зөрчигддөг юм байна. Өдийг хүртэл надад тохиолдоогүй явсан учраас мэдээгүй явж. Би урд нь хэзээ ч  эрэгтэй хүнд зодуулж үзээгүй. Надад анх удаа ийм хэрэг тохиолдлоо. Аймшигтай санагдаж байна. Эмэгтэйчүүд, хүүхдийн хүчирхийлэл Монгол Улсыг эзэлчихжээ. Би л хэлж байгаа болохоос миний цаана өчнөөн эмэгтэйчүүд байгаа. Миний бичсэн постоос хойш над руу хандаж байгаа олон эмэгтэй байна. “Надад туслаач би ч гэсэн хүчирхийлэлд өртсөн”, Манай нөхөр зодсон”, “Гудамжинд шалтгаангүйгээр зодуулсан” гээд зөндөө эмэгтэйчүүд над руу хандаж байна. Гэмтлийн эмнэлэг дээр үзүүлэх гээд очтол ихэвчлэн зодуулсан эмэгтэйчүүд, цагдаагийн хэлтэс дээр очсон бас л нүүр ам нь хөхөрсөн эмэгтэйчүүд. Ямар нийгэмд бид нар амьдраад байгаа юм. Өрх толгойлсон эмэгтэйчүүд хэд байна нийгмийн дийлэнх нь байгаа. Архичин эрэгтэйчүүд хэд байна нийгмийг бүхэлд нь эзэлж байна. Эхнэрийнхээ олсон цалингаар архи авч ууж үр хүүхэд,эхнэрээ дарамталдаг хэрэг хөшигний цаана үйлдэгдэж байна шүү дээ. Үүнийг эмэгтэйчүүд зоригтой дуугарч хэлж чадахгүй байна. Тэгвэл үүнийг би илэрхийлнэ. Надад одоо айж, ичих нүүр алга. Би эмэгтэйчүүдийн хүчирхийллийн эсрэг тэмцэнэ. Хүчирхийлэгч ичихгүй бол хохирогч би ичихгүй. Монголд сайн эрэгтэй хүмүүс зөндөө байгаа. Гэсэн ч иймэрхүү муу залуусаас болж тэд нэр хүндээ алдаж байна.

 

250 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ganbayar 2018-03-15 182.160.1.30

Ene emegteigin huchin nz zalun yum bgazdaa. Musain emud tom tolgoilbol iiml yum bolno.

Avatar

Bat 2018-03-15 64.119.24.155

Энэ хүүхэн сэтгэцийн өвчтөй , сэтгэцийн эмнэлэгт хэвтэж байсан нилээд юмтай хүүхэн. Америкад олон жил амьдарч сурч байсан. Монголд чацарганы бизнес хийдэг. Байнга бар сав хэсэж шоуддаг, хар тамхи хэрэглэж өвс татдаг мөнгөтөй хүүхэн.

Avatar

Зочин 2018-03-15 121.156.170.242

Teneg maluu chi

Avatar

Зочин 2018-03-15 174.239.40.188

Xuuee ya you yarina be. Setgetsiing uvchituui ch bai ugui ch bai, ene xun chin zodyylsanbaina. Bi ene emegteeg oilgoj baina. Xarin yostoi zorigtoi busgui.

Avatar

Emee n 2018-03-15 202.9.43.189

Emegtei huniig deerelhdeg archaagui eriin irontsog bna daa

Avatar

Busgui 2018-03-15 49.98.7.5

Mongol erchuud gej gutamshig! Tedend ehner huuhed b** hel eh oron ch uldehgui!

Avatar

Zuv sh dee 2018-03-15

Huniig bas arai tegj bolohgui ee gehdee suuliin ueiin huuhnuud yu yarih yaj biye avch yavahaa hurtel medehee bsn. Haana hov jiv yu bn tend hutgaldaj yavhiim daa. Ene amaa gj

Avatar

COOl 2018-03-15 202.131.233.174

Er emegteichvdiin erh geh neree zarim oodgvi ems Daam garj bna sh dee! Er hvnii deer garah geed zvtgetsen ems niigmeer dvvren bna!

Avatar

DAAM 2018-03-15 202.131.233.174

Daagnaas bish daravgaraas boldiim l daa ikenkh emegteichvvd, oorsdoo hamag ymiig devergej etsest tultal hiicheedm tolgoi tvrvvgvi er hvnd gar hvrhceed tsagdaa duudaad namaig zodson geh archaagui emegtei hvn bnaa bn!!!

Avatar

Yanjmaa 2018-03-15 150.129.143.161

Ene commentuudiig unshuud haramsaj bn. Manai niigem yamar orovdom bn ve erchuud emegteichuudiig zodoj humuujuulye ch gej baih shig. Bi ene emegteig medne baarni arhichin huuhen bish l dee bolovsroltoi chadaltai khun. Harvaas zodson khunii taliin humuus comment uldeej baigaa bol omnoos chini ichij Bn. Ogt tanikhgui baij iim youm bichij baigaa bol teneg esvel setgetsiin oorchlolttei bn l gehees.

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.229.122.197

Энэ эмэгтэйн буруу байсан ч гэсэн зодсон л бол хариуцлага хүлээх ёстой

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.10.22.142

ХАРВААС ИХ ЗАНТАЙ ЖИНГЭР БАЙНА,

Avatar

Зочин 2018-03-15

Яадын эмэгтэй хүн угаасаа их зантай ихэмсэг байх ёстой юм. Үгүй бол хөл хөнгөн эмэгтэйчүүдийг янханаар нь дууддаг биз дээ

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.70.36.154

Жингэр гэж бичсэн та жингэрээс л төрсөнөө умартаа юу?

Avatar

irgen T 2018-03-15 182.160.32.174

hudalch G I CH I I weeeee

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.10.23.89

Танхайн//гэмт/хэрэг/үүлсэн/хүн/торгуулаад/гарах/ууГэмтэл/хүндбол/ял/хүндболноХууль/үз

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.9.88.210

хахахаха [Хориотой Үг] баарны архичин физдануудын муудалцаан эмэгтэйчүүдийн эрх нтр ямар хамаа бнаа [Хориотой Үг] тоинл гэдэг юм

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.9.88.210

Үр хүүхдээ л энэ балай авгай шиг шантаажчин болгож өсгөхгүй л юмсандаа базарваань

Avatar

Зочин 2018-03-15

Харин чам шиг хүчирхийлэгчийг дэмжигч болгодоггүй л юм шүү базарваань

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.70.36.154

Үр хүүхэд чинь эр хүнд ухаан алдталаа зодуулсаны дараа шантаажчин хүүхэдтэй хүн гэж өөрийгөө хэлээрэй дээ ккк

Avatar

бурхан өршөөг 2018-03-15 66.181.160.85

тэгээд зодуулаад явдаг [Хориотой Үг] болгож өсгөх үү.ямар өрөвдөлтэй юм бэ эмгэнэл илэрхийлий

Avatar

zochin 2018-03-15 202.9.40.249

ta huuhdee yachij zuw humuujuulj bolno. gehde bainga dagaad yvahgui shude. Niigem iim ayultai bna haanaa ch garj ireed zodoj bolno. Sain bod boovon tolgoitoo

Avatar

zochin 2018-03-15 202.21.119.186

huuhed chini udahgui zoduulnadaa

Avatar

Эрдэнэбаяр 2018-03-15 43.228.129.29

ингэж болохгүй юмсан өөрөө ээж эгч охин дүү эхнэртэй л байх

Avatar

Эмэгтэй хүн 2018-03-15 202.55.191.130

Чи тэр өдөр минт-д тасарчихсан өөрөө тэр залууг очоод өшиглөөд байсан шдэ. Тэгээд маргааш нь 30 сая төгрөг нэмэхжлээд дэлгүүр нээх гээд, шүүх цагдаагаар явна гэсэнд шаралхаал ингэж явж байгаа биз дэ. Наад тэнэглэлдээ битгий гэмгүй хүүхдүүдийг хамруулаад бай.

Avatar

zochin 2018-03-15 202.9.40.249

mini l bodol. emegtei hun yachij aashilj bolno. uhaantai bolovson zaluu bsan bol secrety duudaad nadaas ene emegteig holduul geh bsan bh. olon humuusiin umnu zodno gedeg setgetsiin asuudaltai gedeg n haragdaj bna ern.

Avatar

Ганаа 2018-03-15 124.158.110.60

Ийм тэнэг банид нар олон болсон юм байна даа.Энэ [Хориотой Үг] банид хар тамхичин байх л даа.Тэгээд юү хийсэнээ мэдэх бн.Хатуу шийтгэх л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.42.199

Eriin muu n emd gedeg ug bdag bhaa Archaagui hogiin gar bna daa eregtei huntei zodoldoj chadahgui bolohoro emegtei hund gar hurch bhgui yu yun Gadaadad surguuli tugsuh emegtei hun zodoj sursan ym bishuu Aaw eejiinhan surgasan bolowsrol ym bolow uu hund ingej hamaagui gar hurch bdog ymuu huuli gj bdag ym bol heleh l heregtei Aaw eejdee zoduulj bgaagui bj yahara muu erchuuded ingej zoduulna gj be arai arai ymaa

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.188.183

dambiin hishgee gedeg baasnii hajuud bhaaraa huuli uilchlehgui gej boddiin bh daa

Avatar

A 2018-03-15 27.123.212.141

Chi zorigtoi bhad bidnuus bas hamt shuu.

Avatar

Зочин 2018-03-15 137.186.253.128

Ard ni gartal yavaarai.Yanaa ene buzar niigmiig.Uurchluh heregteig udur bur sanuulsaar bn.Zorigtoi zorilgotoi busgui mini chamd ene niigmiig sereeh uurchluh sana uguud baigaach yum biluu?bodoj uzeerei!!!!Zevuun muu gulugt xaaval hariutslaga tootsuu.!Estest ni helehed chini buruu yu ch bhgui shuu.Zarim neg teneg commentiig b** toogoori.Hurdan eruul bolooroi.

Avatar

Yanjmaa 2018-03-15 103.229.123.181

Mash haramsaltai yamar ch shaltgaantai baisan huniig ter dundaa emegtei huniig huchirhiilj bolohgui. temtseerei demjinee. Manai huuli barag huchirhiilegch, gemt heregtnee omoordog youm bish Uu? Odoo l harya. Mash mundag busgui Sh dee. Ataarhaad yamar ch shaltgaangui zoddog. Bi 9 sartai jiremsen baihdaa solongost baseball tsohiuraar zoduulaad tarhindaa gemtel avsan bolov ch you ch boloogui. Yagaach gui. Zondoo yavsan. mongol elchin amid bol zol chini gesen. Ajliinhaa oroonii hund gegeen tsagaan odroor Sh dee. Delhiin 3 Emegtein 1 ni huchirhiileld ortson baidag gesen. Ene bol zugeer neg Statistics bish amidral.

Avatar

Ах хүү 2018-03-15 59.153.115.65

Тамир гэх залуу хариуцлагаа хүлээх л байлгүй.Энэ хүүхэн алцгар амнаасаа болоо биз.Ер нь одооний дальчиганасан хүүхэн залуучуудыг нохой шиг зодож ном журманд нь оруулах юмсан.Нэг л их биеэ тоосон,их зантай,ухаан ухамсар муутай,онгироо дээрэлхүү гөлөгнүүд.улс нь худалдагдаж,луйвар булхайны үүр болоод байхад таг дүлий сохор,баар сав хэсэж,зугаа цэнгэл,с***р самуунд толгойгоо мэдүүлсэн идэхийн төлөө амьдарсан бөөс,хуурснаасаа салаагүй новшнууд.

Avatar

DAGINA 2018-03-15 202.9.42.84

chinii duug egchiig eejiig chn zodcon bol chi ingej yarij syyhyy ain uy gj daljignaj helsen bcn ch erchuuded emegtei huniig zodoh erh bhgui za myy gulugnuud

Avatar

Mj 2018-03-15

Altsgar am am genuu chi chinii ohin duu eejiig chin tgul nuden deer chin seheend ortsol soduul yah uu bodoj bj yriach

Avatar

Gerechtigkeit 2018-03-15 93.215.124.105

Zi henees garsan teneg we

Avatar

зочин 2018-03-15 202.9.40.125

Эцсийн нь хvртэл явж цаана нь гараарай! Болж буй процессоо байнга мэдээлж байгаарай. Олон нийтийн тусламж оломгvй далай шvv. Тэд хvний санаанд оромгvй новшорно. Бэлтгэлтэй бай!

Avatar

zochin 2018-03-15 174.225.138.222

yamar neg shaltgaantai bga ged bga humuust yamar ch shaltgaantai bsan huniig zodoj boldog yumuu? emegtei humuus zugeer yamar neg shaltgaantai bolhoor ochood hen durtai ni balbchij boldog mishok gej boddiin bhdaa. huwiin ch bai huwisgaliin asuudal ch bai shuud ingej eruul mendruu ni dairch bolohguishdt malnaas dor amitan bna

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.26.225

Emegtei hun gheeree tegeed yaajich aasholj bolon gesen uguu??!uguilde.Zodchood yalaa daagaad garch chadjiival iimerhuu dongio huuhniig zodhod yaahavde!!!Heree medej hutsdag bolon biz!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 121.156.170.242

Teneg mal uuriin chini emegtei ingej zoduuln daa

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.160.31

Зодход бас шалтгаан хэрэгтэй юу шалтгаантай байсан ч гэсэн хүн зодож болох хэрэг үү шалтгаан байгаа гээд байгаа хүмүүсийг ойлгохгүй байна өөрсдөө шалтгаантай бол зодож болохнээ хүн хэлээрэй гэж үг байна шүү

Avatar

Gerechtigkeit 2018-03-15 93.215.124.105

Ja unen

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.160.126

notloh barimtgui medeeleleer heden femnist baiguulguud uls orniig togdvorgui bolgoh sonirholtoi bna mongold femnist baiguulga amerikaas tegeleeg avch iim medeelel tsatsdag yum shuudee udahgui buh medeelel il bolno

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.160.126

shaltgaan l baijil baigaa

Avatar

S 2018-03-15 103.26.193.79

Yagad zodson shaltgaan teged ter ueinh ni bichleg baiga esehig yagad todorhoi bicheguinbe
Er ni bol uneher shaltgangui genet zugar suuj bhad ni mendelched ergej irj zodson bol setgel medrelin uvchtei hun sanagdjine ter tamir ni
Medeelle ushuu delgerengui todorhoi bichih chadvar setgulchid alga
Zuger l ene meduleg uguhig hussen huni huselter ochod helehig hussen zuilsig ni bichij huurhi
Medeej zodulsan hin ingej buhimdahas yahav gol ni shaltgan baij l taaraa

Avatar

зочин 2018-03-15 49.0.219.34

шалтгаантай бол зодож болно гэсэн үг үү?

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.18.191

Тийм

Avatar

Tuul 2018-03-15 202.9.42.103

Манай нөхөр 2 настай хүүгээ тэврээд хотхон дотрох замын гарцаар гарч явтал гэнэт нэг машин гарцаар гарсан манай 2 ыг дайрчих шахаад гарахаар нь замын тэмдэглэгээг харж яваач гэж хэлсний төлөө машинаасаа бууж ирээд хүүхэдтэй хүний нүүрийг цөм цохичихсон байсан. Эмнэлэгээр явж цөмлөсөн хэсгийнх нь үйрмэгийг цэвэрлүүлж хагалгаанд орсон. Тэрнэас хойш 8 сар өнгөрсөн боловч цагдаа байцаагч нь шалгаж шалгаж бид хагалгааны зардлаа ч олж авч чадаагүй эд хөрнөгө бие махбоди сэтгэл санаагаар хохироод үлдсэн. Зөрчлийн хуулиар хохирогчийг хамгаалах хохиролгүй болгох ямар ч зүйл заалт байхгүй гэмт хэрэгтэн 250 мянган төгрөг төлөө л болчихож байна.

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.24.98

тэр араатан [Хориотой Үг] хатах ёстой

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.24.98

зөрчлийн хууль биш эрүүгийн хуулиар шийдэгдэнэ. хуулиараа бол дахид хөөцөлд

Avatar

zochin 2018-03-15 202.9.44.66

ooriig ni adilhan bolgoo malnuudiig

Avatar

namuun 2018-03-15 64.119.25.85

ymarch notloh barimtgui ingj hudal bichij bolohguiee. ene hevlel medeelelch gsen ingej barimtgui yum hamaagui bichij busdiin tarhiig hudal medeeleel ugaaj bolohgui ee

Avatar

Tuul 2018-03-15 66.181.176.33

Chi bitgii h*** ter tamiriinh n tanil yumu haishaiin oorig n zodoj medruulbel taarah amitan be

Avatar

Hmm 2018-03-15 202.21.106.128

Chi hartsan um shig harin yarihaa bolioch dee. Hohirogchid itgehgui hend itgeh boljin. Erguutej ughinmaa neeree

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.9.88.210

хахаха дандаа ийм соошлын шуугианд итгэж бухимдаж бдг [Хориотой Үг] оркууд

Avatar

ш****г гөлөгний шүд минь! 2018-03-15

Тамир гэцэн п****д хэлэв.

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.24.98

яагаад зодох болсныг нь асуудаггүй юм уу?

Avatar

Naomi 2018-03-15 218.101.132.197

yu yriad bgan shaltgaan baisanch emegtei huniig seheend ortol zodoj boloh ymuu? uuriin chine ohin ehner duu eejig chin zodson bwal shaltgaan neheed suuj bhimu haashen

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.26.225

Seheend orson hun ingeed bjiihu?surtei um boloogui gedegt itgeltei bn.Tiim l um bol MINTs bichlegiig n avaad tavichildaa!!yagaachguil bnshd.Bi ter tamiriig n uneheer medehgui ghdee en huuhniig harhad uruvdood bh um yuuch algadaa!!!harvaas hunii durgui hurgemeer hachin huuhen l bn

Avatar

zochin ntr c gj bh shg!!!!! 2018-03-15 66.181.160.43

seheend ortoloo zoduulsn hun shoknd orsnoos gdna yrij bga zuil hiij bga uildl biyiin ovdolt zrgiig tarhi huleej avc bolovsruulj caddagui taivn bgd bugdig tungaan bdh uhaantai bld irhere shokoso grad biy n ovdj bnu ugu yu gdge mdj ehldg shu.!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.104

Хүний мөнгө авсан өмгөөлөгч бол хохирогчийг бодлоо юу хууль Монголд хэрэгждэг юм гэж үү

Avatar

tsagdaa gej 2018-03-15 202.179.24.101

mani metiin ajilchin bol duusaa hun gemteesen geed avaachaad hiichindee

Avatar

Irgen 2018-03-15 122.201.22.146

Erchvvd ch gejdeeeee n**** hog shaaraar dvvrch ?!!! Zaaval ter vher bvdvvleg gulugiig hergiig ni hvleelgeerei?!!!munguur shiidehgvi l bh heregtei?!!!

Avatar

ганаа 2018-03-15

АН, МАН 2-ын балаг. Энэ 2 нам ээлжилж идэх хоорондоо нийгмийгг ийм болгосон. Тэр Тамир гэдэг [Хориотой Үг] хэдэн төгрөгтэй, хэн нэгний гар хөл болсон хуухэлдэй байна л даа. Ийм [Хориотой Үг]ууд юмыг мөнгөөр шийдэх гэж оролддог. Мэддэг юм нь тэр. Зөрчлийн хууль гэж танхай балмад [Хориотой Үг]уудыг өөгшүүлсэн ухамсарт хүнийг хохироосон хууль мөрдөгдөж байгаа ш дээ. 76 [Хориотой Үг] хулайчын эрх ашгийг хамгаалсан хууль баталж гаргасан, түүнийг гадарладаг юмнууд хэдэн төгрөг өгөөд сална гээд тоохгүй гэмт хэргээ хийгээд явцгааж байгаа ш дээ.

Avatar

Hh 2018-03-15 202.9.41.168

Xoxi n usa.dee dalchiisan xvnii durgvi xvrgesen ym bsan ym blgui tv.r ogson yria ntr xarwaas daldaasan ym bn lee. Xvreed ir uulzay gesen ntr axiuxan zoos awchix gl vzej bn daa xarwaas.

Avatar

jochin 2018-03-15 66.181.179.160

chi yg mdrel muutai adgiin n**** amid yawsanaas vxeech chi goliichood yu bichd bgn

Avatar

Bolij uz 2018-03-15 202.21.106.128

Iim um bichiheesee ichmeer umaa. Daldailsan ch er n yadiin. Daldaisan bolgoniig zodoj nudeed yavbal mongold zgr hun uldku haha

Avatar

erguu dagz ve chi! 2018-03-15 59.153.114.50

cham shig yumnuud mongoloor duureed hereg alga bugdiig n shiitgeh yumsan

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.24.44

Тэр залуу хар тамхи хэрэглэсэн байсан юм биш үү?

Avatar

Ah 2018-03-15 67.81.182.161

Shorond hii,shond hataa

Avatar

tamir 2018-03-15 182.160.37.203

Чи баар сав хэсэж архи дарс ууж дүү залуу хандарч солиорч явсаны чинь хохь тэр. Одооны хүүхнүүд бүгд шоучид. Гэртээ хань ижил үр хүүхэдтэйгээ байсан бол юу гэж ийм гай дайрхав. Хохь гэе дээ бүсгүй. Хормой хотоо дарж яв.!!!

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.106.158

Baar sav hesler geed zoduulah yostoi umu? Shouchin bailaa geed yagaad eregtei hun emegtei huniig zodoh erh baidag bile? Emegtei hun yagad zaaval bainga ur huuhedteigee gerte baih yostoi gej, tegvel eregtei hun ch gesen bainga hani ijil ur huuhedee asrah yostoi um bishuu!! Ene hun hohirchood baihad yaj ene huniig buruutgaj chadvaa. Araichde

Avatar

zochin 2018-03-15 43.242.243.89

pee ene deerhi tamir nertei kommet bichsen hun chini odoo medreliin ymtai ym bishuu daljiganasan batsaan emegtei hund gar hureed bertel uchiruulsan bhad hohino gej bichij yaj chadaj bnaa havar bolood zarim humuusiig setgel medreliin ym ni hudulj ehelj bh shig bnaa busguichuudee bolgoomtoi yvaarai daa burhan mini.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.25.206

Yugii n ch medeeguu bj yugaa soliorood bgaa yum

Avatar

zochin 2018-03-15 66.181.179.160

chi baarnd ordoggvi yu xvn onoodor baarand orloo gd zoduulax estoi yu mai gologoo bichix yuma jooxn bodj bicherei ergvi xarx adgin car sdaa min chi

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.179.160

xormoi xotoo darj yaw gesen n yu gsn vgiin xar nowshaa gants bie eej blaa geed zawxai xvvxn bdiinmuu xooe bandi min erchvvd n tgvl er xvn shig vvreg xariutslaga uxamsarlaad er xvn shig vr xvvxd exneree xalmljaad ilvv xarj bolvvv doloodgvi bsn bol neg oor tamir cham sgig iim egiin orontsooor mongol uls dvvrtsen bolood mongol uls oodloxgvi bn ergvi xarx min omxii amaaa xamxi

Avatar

ш****г гөлөгний шүд минь ! 2018-03-15

Түй май!

Avatar

Зочин 2018-03-15

Баньдид зүгээр шангий нь хүртээ. Эр ч бай эм ч бай хүрч болох хязгаар хийх хийхгүй үйлдэл гэж байдгийн арчаагүй [Хориотой Үг] чинь ээжийгээ явуулж байхыг бодоход эхийнхээ өврөөс гараахгүй баньд л байна.

Avatar

Yooy 2018-03-15 202.21.106.128

Yu yu geed l bgam be dee. Bar savand orson bolgon hormoi sultai blaa yu tee. Zaluu hun er n yagad bar ntr orj boldguin. Jinhene ork n chi bn daa

Avatar

Zochin 2018-03-15 202.21.106.106

Cagdaa unen nemergui amitan bolson yum bhdaa.Kameriin bichlegee huulbarlaj avaagui bol cag t ongorohod buderch unasan boloh vii.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.41.209

Маш муу байна. Яагаад тэр вэ

Avatar

Zochin 2018-03-15 182.160.0.252

Muu har mal iim yumnuudiig horwoo yaj daaj ywdag bnaa shorond hiij hiisen zvild ni yllah heregtei ter omgoologch geed bga awgai tamiin haalga tatah boltugai

Avatar

Зочин 2018-03-15 88.74.27.124

Tsagdaa sergiileh niigmeeree iim buranhui haranhui hun nertei araatnuudtai temtseh tsag boljee.buur gazar avch bna.ohid budguichuudee bid hamgaalahgui bol hen hamgaalah v.hunii ami eruul mend yamar ih tulj barshgui unetei bilee.

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.118

Naadah chin yamar ovoo muu gar we. Huuliin daguu shorond hii

Avatar

Зочин 2018-03-15 88.74.27.124

TAMIRAA CHI TOM TENEG PATSAAN BAINA SHUU.HOGIIN HUN L HUND DEER N EMEGTEI HUND GAR HURNE

Avatar

Зочин 2018-03-15 88.74.27.124

TAMIRAA CHI TOM TENEG PATSAAN BAINA SHUU.HOGIIN HUN L HUND DEER N EMEGTEI HUND GAR HURNE

Avatar

Зочин 2018-03-15 88.74.27.124

AIMSHIG.GADNAA GYALANTSAG DOTROO PALANTSAG IIM ZALUUCHUUDIIG YANAA. NIIGMEEREE L TEMTSEHGUI BOL ULSAARAA YOS URTAHUUNII NAMAGT JIVNE

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.11.194.234

Зоригтой байгаарай

Avatar

mongol emegtei 2018-03-15 202.21.106.170

hun zodoh ymar baidgiig medruuleh heregtei iimerhuu yumnuud shorongiin hadaas bolvol taarna

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.160.90

үнэн шүү ухамсаргүй хэдэн халтар төгрөгнд толгойгоо мэдүүлж эрх мэдэл гээчийг аз жаргал гэж андуурсан тэнэгүүд олон байгаа шдээ ийм бхад юун хөгжил,иргэд нь эхлээд соёлжиж байж улсаа хөгжүүлэх байх….

Avatar

Зочин 2018-03-15 112.72.11.119

Согтууруулах ундаа хэрэглэсэн хүнээс байцаалт авдаггүй юм ш дээ.Чиний дуудлаган дээр очсон цагдаагийн мууг үзэж яахнав дээ…

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.106.167

Асуудал гүй юм бол муу үзэгдээд байх юм юу байгаа юм бэ? Ажлаа зөв хийгээгүй бол хариуцлагаа хүлээх хэрэгтэй

Avatar

Хөөе хүүхээн 2018-03-15 112.72.11.119

Цагдаа газар дээр нь мэдүүлэг авна гэсэн юм байдаггүй юм.

Avatar

1243 2018-03-15

Tamir gej hunii zurgin il gargad ireech ter hun emegtei hunees l garsan baimar yum yasan gej emegtei huniig ingetel zoddog bn aa hun heleerei mal huluuruu gedeg shdee arail bn shuu huuli gej bgaa bol haruitslagin zaaval uuruuleh heregtei shuu

Avatar

ikhk 2018-03-15 202.21.106.106

uuruu l boloogui zoduula biz geh orc uud baina. tegsen ch hun helere mal huluru. + emegtei hund gar hureh … yuch helhev

Avatar

зочин 2018-03-15 180.235.184.11

Зодуулж хохирсон эмэгтэйг буруутгаад байгаа тэнгүүдэд зодуурын амтийг мэдрүүлмээр санагдчилаа Тамир болон түүнийг өмөөрөөд байгаа нөхдүүдийг ухаант хүн гэж ойлгоход санаанд багтахгүй л байна .Хуулийхан нь үнэн зөвөөр нь тогтоож өгөөсэй дөө

Avatar

Би 2018-03-15 202.131.228.10

Зургийг нь тавь. Олны танил болог. арчаагүй амьтан. Тийм эрийн оронцог хөгийн "амьтан" төрүүлсэн эх хөөрхий. зовж байгаа байх даа Чааваас.Энэ эмэгтэйтэй санаа бодол нэг бна. Өөрөөсөө хүч бага хэнийг ч болов, бүр хэнийг ч байсан хүүхэд, эмэгтэйчүүд, өөрөөсөө жижиг биетэй эрэгтэй хүнийг ч гэсэн дээрэлхсэн хүн бүрийг хуулийн хатуу хариуцлага бүр зүрхэнд нь орсон хариуцлага хүлээлгэмээр байна. Цагдаа нар минь та нар "хүн" байгаач…

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.118

Mongoliin tsagdaa mungut, tanilt hund uilchilne. Ted naraas shudarga yos haih hereggui.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.96.226

Mongolgiin tsagdaa ch archaagui dee. heden bor tugurg haraad amaa hamhuildag. chaavaas dandaa bolovsrolgui surguulid yavaagui 0 garuud ni uldeed kurst yavaad togsdiimdoo. Mongoliin shuuh tsagdaa arai l bainaa.

Avatar

Хуцдаг гөлөгөө 2018-03-15 112.72.11.119

Чам шиг юманд олдохгүй хийж чадахгүй чи тэр курс гээд байгаа юмандаа ч тэнцэхгүй шүү

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.115.40

Бид ямар улс оронд амьдарч байна аа. Эмэгтэй хүнд гар хүрсэн хүний оронцгийг [Хориотой Үг] нь хатаах хэрэгтэй. Гэхдээ авлига хээл хахуульд идэгдсэн хууль шүүхэд асуудлыг шудрага хуулийн дагуу шийднэ гэдэгт итгэхгүй байна.

Avatar

Эмгэн 2018-03-15

Эрчүүдийн ийм үйлдэл нь тэдний гэр бүлийн хүмүүжилтэй холбоотой. Хүчирхийлэгч гэр бүлийн хүүхдүүд нь яг л тийм бна. Энд хуулийнхан зүй ёсны хариуцлагыг үүрүүлж нийгэмд нөлөөлж залуучуудад сургамж болгох ажлыг хиймээр бна.

Avatar

Hhjjj 2018-03-15

Jaahan oilgomjgui um zugeer bhad n yagaad zoddog bn bas ter umguulugch n uneheer tiim hachin ug hellee gjuu ?! Eswel taarsan hog shaarnuud bh , busdaa luivardsan mungu tugruguu l bulaatsaldaa bailgui dee

Avatar

Jjhhh 2018-03-15 27.123.212.132

Буруу байсан ч эмэгтэй хүн зодох ёстой юм уу? Hhjjj гуай?

Avatar

Зочин 2018-03-15 163.152.151.7

Chatsarganaar goo saihnii buteegdehuun hiideg kompany Manaid baidag yumuu. Neg gadnii naiztaigaa haigaad yostoi oloogui l yum daa

Avatar

Dagy 2018-03-15 103.11.192.46

Ugui bailgui dee. yaj source hiiheeree iim utgagui result gargaj irdeg bnaa?????

Avatar

Ккк 2018-03-15

Мэддэггүй юм уу? Ямар сонин юм. Ядаж л биомон нтр гээ л байна шд

Avatar

Zoc 2018-03-15 165.227.33.62

Huuhnuudee huuli ni bidniiiig ohiduudiig mini umuurch hamgaalahgui um bol uursduu arga hemjeegee avya.

Avatar

Os 2018-03-15 202.9.41.148

Gudamjind emegt hvniig gegeen tsagaan odor opon hmvsin derged deeremdeed tsvnhneesn tatad tuslaarao gd bhd tusaldaggv blsn tsag ble gudamjind zgr neg tanihq zalu tsvnhneesn charguutsaldaad garaa hugaluulsan mi tanil hvn ngo shn tengerleg shan mgl ercvvd iiml arcaagv biye hangaalj chdhgv emegt,huuhduudiig zoddog deeremddeg huchinddeg eswel deeremduulj zoduulj bhd ni haraad zgsdg tsowuun tsag irjde

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.131.228.66

ta nar chn gol point oo haraachee! emegtei huniig zvgeer bhd n ymr ch shaltgaangui ingej zodoj bolohgui bizde?

Avatar

H 2018-03-15

Зүгээргүй байсан ч зодох эрхгүй. Ер нь эр эм гэлтгүй ХҮНИЙ биед хүрэх байтугай шүргэх ч эрхгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-15 223.62.8.233

Yamar ch medleg bolovsrol bhgui tsagdaa hunii erhiig het zurchuud bn !!!
Emegtei bn u eregtei bn u hunii bie haa oron zaid nevtreh ni huuli bus

Avatar

Хулан 2018-03-15

Ямар ч буруу зүйл хийсэн эмэгтэй хүнд гар хүрэх эрх хэнд ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2018-03-15 49.0.141.65

Ýð¿¿ë ÿâæ áàéãààä õàëàìöóó õ¿íä çîäóóëààä öàãäàà äýýð î÷ñîí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë áàéíà ø äýý ìýä¿¿ëýã àâàõ øààðäëàãàã¿é . Òà ñîãòóó áàéíà ãýðòýý õàðüæ àìàð ãýæ àâäàã þì äàà. Òà íàð òàéëáàð ìýä¿¿ëýã àâàõ ¿¿ðýãòýé àâàõã¿é þì óó ãýñýí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë õàðàãäàæ áàéíà ãýýä áîëäîãã¿é. Çîäñîí õàëàìöóó íºõðèéã ç¿ãýýð õàðü ãýýä ÿâóóë÷èõñàí. Òýãýíã¿¿ò íü øóóä äýýä òóøààëûí àëáàí õààã÷èä õàíäàí ðóó õàæóóä íü ãîìäîë ìýä¿¿ëñýí ÷èíü øóóä òàéëáàð àâààä íºãºº ÿâóóëñàí íºõ𺺠öàãèéí äàðàà îëîîä èðæ áàéãàà þì. ͺ㺺 íºõºð ýð¿¿ãèéí 2 ç¿éë àíãèàð ÿë àâñàí äàà.

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.31.224

yag zuv goyo hellee

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.179.160

xaxa

oilgood bgnmuu

Avatar

Зочин 2018-03-15 49.0.141.65

Ýð¿¿ë ÿâæ áàéãààä õàëàìöóó õ¿íä çîäóóëààä öàãäàà äýýð î÷ñîí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë áàéíà ø äýý ìýä¿¿ëýã àâàõ øààðäëàãàã¿é . Òà ñîãòóó áàéíà ãýðòýý õàðüæ àìàð ãýæ àâäàã þì äàà. Òà íàð òàéëáàð ìýä¿¿ëýã àâàõ ¿¿ðýãòýé àâàõã¿é þì óó ãýñýí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë õàðàãäàæ áàéíà ãýýä áîëäîãã¿é. Çîäñîí õàëàìöóó íºõðèéã ç¿ãýýð õàðü ãýýä ÿâóóë÷èõñàí. Òýãýíã¿¿ò íü øóóä äýýä òóøààëûí àëáàí õààã÷èä õàíäàí ðóó õàæóóä íü ãîìäîë ìýä¿¿ëñýí ÷èíü øóóä òàéëáàð àâààä íºãºº ÿâóóëñàí íºõ𺺠öàãèéí äàðàà îëîîä èðæ áàéãàà þì. ͺ㺺 íºõºð ýð¿¿ãèéí 2 ç¿éë àíãèàð ÿë àâñàí äàà.

Avatar

Зочин 2018-03-15 49.0.141.65

Ýð¿¿ë ÿâæ áàéãààä õàëàìöóó õ¿íä çîäóóëààä öàãäàà äýýð î÷ñîí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë áàéíà ø äýý ìýä¿¿ëýã àâàõ øààðäëàãàã¿é . Òà ñîãòóó áàéíà ãýðòýý õàðüæ àìàð ãýæ àâäàã þì äàà. Òà íàð òàéëáàð ìýä¿¿ëýã àâàõ ¿¿ðýãòýé àâàõã¿é þì óó ãýñýí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë õàðàãäàæ áàéíà ãýýä áîëäîãã¿é. Çîäñîí õàëàìöóó íºõðèéã ç¿ãýýð õàðü ãýýä ÿâóóë÷èõñàí. Òýãýíã¿¿ò íü øóóä äýýä òóøààëûí àëáàí õààã÷èä õàíäàí ðóó õàæóóä íü ãîìäîë ìýä¿¿ëñýí ÷èíü øóóä òàéëáàð àâààä íºãºº ÿâóóëñàí íºõ𺺠öàãèéí äàðàà îëîîä èðæ áàéãàà þì. ͺ㺺 íºõºð ýð¿¿ãèéí 2 ç¿éë àíãèàð ÿë àâñàí äàà.

Avatar

Зочин 2018-03-15 49.0.141.65

Ýð¿¿ë ÿâæ áàéãààä õàëàìöóó õ¿íä çîäóóëààä öàãäàà äýýð î÷ñîí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë áàéíà ø äýý ìýä¿¿ëýã àâàõ øààðäëàãàã¿é . Òà ñîãòóó áàéíà ãýðòýý õàðüæ àìàð ãýæ àâäàã þì äàà. Òà íàð òàéëáàð ìýä¿¿ëýã àâàõ ¿¿ðýãòýé àâàõã¿é þì óó ãýñýí ÷èíü òà ç¿ãýýð ë õàðàãäàæ áàéíà ãýýä áîëäîãã¿é. Çîäñîí õàëàìöóó íºõðèéã ç¿ãýýð õàðü ãýýä ÿâóóë÷èõñàí. Òýãýíã¿¿ò íü øóóä äýýä òóøààëûí àëáàí õààã÷èä õàíäàí ðóó õàæóóä íü ãîìäîë ìýä¿¿ëñýí ÷èíü øóóä òàéëáàð àâààä íºãºº ÿâóóëñàí íºõ𺺠öàãèéí äàðàà îëîîä èðæ áàéãàà þì. ͺ㺺 íºõºð ýð¿¿ãèéí 2 ç¿éë àíãèàð ÿë àâñàí äàà.

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.25.22

Нилээд их цагдаа нар энэ хүүхнийг муучилж, эсвэл мэргэн цэцэн үг урсгасан сэтгэгдэл бичсэн байна даа. Манай цагдаагийн завтай хэсэг нь хүчингийн хэрэг дээр сүүлийн үед ийм болчоод байгаа юм даа. Хохирсон хүнийг хамгаалах ёстой газар нь ийм ялзарсан байхад иймэрхүү хэрэг буюу энэ эмэгтэйгээс бага эрх мэдэлтэй эмэгтэйчүүдийн хэрэг улам л шийдэгдэхгүй болж байгаа даа.

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.184.112

Эмэгтэй хүн зодоод. Муу араатан. Зургийг нь тавиач. Монголд гишгих газаргүй болгох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.20.101

Эмэгтэй гэхээрээ л бурхан уу? Шулмас байсан байвал яах уу?

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.166.196

Тэр залуу эмэгтэй хүнд гар хүрсэн нь 100% буруу. Бас энэ 36 настай хөгшин авгай Минт-эд ямар ацаа хийж явсын бол?

Avatar

Зочин 2018-03-15 59.153.112.31

Юу хуцаад байгаан. 36 тай гэхээрээ хөгшин хүн үү?? Нэртэйгээр нь авсандаа ор гэчээч..

Avatar

зочин 2018-03-15 62.202.181.129

Чи өөрөө хэдтэй болчоод 36 настай залуу эмэгтэйг хөгшин авгай гэж хэлж байнаа. Чиний ээж тэгвэл бүр эрүү өвдгөн нь нийлсэн чавганц болсон юм байна. Хүнд ямар ч хүнийг хүн гэдгээр нь хүндэтгэж харьцах наад захын хүмүүжил байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-03-15

Тэнэг ч юм шиг өөрөө наслах л нас байх даа

Avatar

Zochin 2018-03-15 160.202.160.127

Yu gsn ug yum? Hun erhiinher daguu haana ch uilchluuleed garah erhtei shuud muu n**** min. Mint yadiin 30 s deesh nasnii humuus ordogguin boljinu hutsdag be chi

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.103.139

36-тай хvнийг хегшин гэж боддог чи 18 нас хvрээгvй бололтой. Насанд хvрчээд сэтгэгдэл бичвэл яасийн бэ

Avatar

Zochin 2018-03-15 66.181.161.11

Chi l oro 36n nasandaa bitiii l baarand ororoi dooo

Avatar

зочин 2018-03-15 66.181.166.196

Харин тийм, нас намбандаа байхгүй энэ шизотой авгай зүв зүгээр байлаа юу? Жоохон нэг талыг барьсан мэдээлэл үү үгүй юү?

Avatar

х****а 2018-03-15

Миний битгий нас нэмээрэй. Эсвэл залуугаараа үхээрэй. Эсвэл бүр мөнхийн ус олоод уугаарай за

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.188.187

Чи 36 насыг ч үзэхээргүй богино настан бна даа ха ха ха

Avatar

МИНТ 2018-03-15 103.57.93.85

ХӨГШИН АВГАЙ НАР ЮУГАА ХИЙЖ ЯВСАН ЮМ БОЛОО. ЗАЛУУ ТАРХИДЧИХ САНААТАЙ Л ЯВЖДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.115.35

эмэгтэй хүнийг зодох эрхгүй

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

ЕР НЬ МӨНГӨ ОЛОХ ШААНСТАЙ БОЛЧИХСОН АЛЦГАР ГИЧИИЙ ЮМ БАЙНА! МОНГОЛД ИНГЭЖ Л МӨНГӨЖДӨГ!

Avatar

Зочин 2018-03-15 218.39.138.50

Chi zodsii n bish biz udahgui yalaa uurnee chi

Avatar

Chamd 2018-03-15 160.202.160.127

Chi zodsiin bn l daa. Muu huchirhuilegchdiin neg

Avatar

Unshigch 2018-03-15 202.21.106.106

Ene emegtei ugaasaa uuruu buteesen businesstei mumgutei hun shuudee. Shudarga yosiig l shaardaj bn.

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.103.139

Менге олж чаддаггvй арчаагvй болохоороо атаархаад зодцон юм байна л даа хеерхий

Avatar

Равдан-д 2018-03-15 66.181.161.11

Chi ix l ataarxaj deee yduu buurai chadalgui emegteuchuudin duu xooloi ni bolj chadaj bn shdee. Chi bol chadaxgui bitii ataarx

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.110

ene huuhen uuruu zugeer bga huniig humuusiin nuden deer zodoj, doromjilson ym bha tgsn buruutan gegdeed bga zaluu sogtuu 2 tsohison ym bha
tgd l ……. ingej duulsan ym bn
heniih n ch unen ym
utaggui arhidalt, showuudalt iim l zuil hurgej bga ymdaa
2 ula l buruutai n todorhoi biz, zugeer suuj bhd n tsohiod dewsehgui n todorhoi tme ?
za tgd mergen unshigch tanii oyun uhaan melmii uchiriig tungaah bui za xaxa

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.73

Мэдээж шдэ ,
Ямарч тэнэг хүн байлаа гээд зүв зүгээр сууж байгаа хүнийг очоод цохиж зодоод байв гэж дээ, мэдээж энэ эмэгтэй л эхлэсэн байж таараа шдээ тэгээд яахав дээ нөгөө зоддог дурак нь ч гэсэн эрийн шинжгүй тэвчээргүй дурак байж таараад уураа барьж дийлэхгүй хусчихгүй юу? Эмэгтэйчүүдийн эрх нтр л гэх олон нийтийн газар хараалгаж ерөөлгөөд, цохиулж бариад явах эрэгтэйчүүдийн үүрэг бас биш биздэ?
Яаж ч бодсон зүв зүгээр хүнийг очоод зодох мулгуу арай ч байхгүй байлгүй дээ , шүүх цагдаа нь л хэнийг нь ч гэхгүй шудрагаар үнэн мөнөөр нь тогтоож өгөөсэй билээ дээ

Avatar

жирийн иргэн 2018-03-15 202.72.245.122

Монгол чинь хүний эрхийг дээдэлдэг улс биш болоод удаж байна, зөвхөн дарга нарын эрх, эрх чөлөөг л дээдэлнэ, шүүх, цагдаа хуулийнхан дарга даамал, тэдний хань хамсаатанд л үйлчилнэ, жирийн иргэн та цаашаа л гэнэ, бид ч бас бид л дээ, 5 цаас, шуудай гурилд л хууртагдаад …

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.110

tamiraa mintiin bichlegiig il bolgooch
ene huuhen hudalaa yriad l ywaad baihiin
ogt gem buruugui met humuus buruu medeelel taraagaad l …

Avatar

Хочин 2018-03-15 202.21.103.139

Танай Тамир чинь бичлэг ил болгох нь битий хэл ФБ-дээ ч орж чадахгvй байна мэдрэлээ

Avatar

zochin 2018-03-15 66.181.161.11

Chi xamt bsiin bn tee. Tguul chi unenii ni ug usgiin aldaagui oilgomjtoi saixan bicheetxeech xo. Tgej chadna l bzdeee xuchirxiilegchiig omooron oogshuulegch eee

Avatar

Шоогий 2018-03-15 27.123.214.105

Зодуулж хохирсон хүнийг л буруутгаад байгаа хүмүүс тэр Тамир гэгчийн ах дүү хамаатан садан, найз нөхөд эсвэл мөнгө авч сэтгэгдэл хэмээх бузар шүлсээ хаягчид нийгмийн шаарнууд энэ дэлхийд байх ч эрхгүй новшнууд л байх лдаа

Avatar

zochin 2018-03-15 202.179.27.241

manai mongoliin erchuud chogchin zaluugui ich dogchin,um bol emegtei chuniig zoddog, ene ulsiin chuul chynaltiin alba gej bainuu ??,

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.19.212

Цагдаа нар учрыг нь олж гэмтэй нь хариуцлага хүлээх байх

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.19.212

Цагдаа нар учрыг нь олж гэмтэй нь хариуцлага хүлээх байх

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.112.146

mint gedeg gazar yavdaltai yashka nar tsuglaj bie uneldeg gazar shtee
zugeer baisan khuniig zodov l gej ene emegteig uuriig ni ch shalgakhad buruudakh zuilgui l baikh

Avatar

зочин 2018-03-15 62.202.181.129

Тэгвэл тэр Тамир гэгч нь бас л явдалтай яашка болж таарах нээ дээ

Avatar

zochin 2018-03-15 64.119.21.217

yashka bsn ch tgd zodood alsan ch hamaagui yu te tenegteerei ta nar hunii eruul mend hund hohirol uchruulsan bol shiitgel huleeh heregtei.

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.105

Цагдаагаар яваад бүтэхгүй ээ згр л хувийн тооцоо хийчих, мөнгийн хангалттай өгхөд юу ч хийхэд бэлэн оркууд шоронгоор дүүрэн байгаа тэд шөнө гөрч ажилаа хийчээд өдөр нь тэндээ амарч байдаг юм

Avatar

man 2018-03-15 202.179.27.216

alivaa yum 2 taltai l baidiim daa. ene busgui yasiin bol huurhii. nuguu durak n zoddog ch bas yuuv. sogtuu l baitsgaaj dee

Avatar

7 2018-03-15 66.181.161.17

Yaaanadaaa manai mongol erchuud min yagaad l bn daa vneheer haramsaltaimaa….zarim neg n hvvhen bolool..zarim neg n ehneruudee emegteichuudee zodool…muugaasaa sain n ih bgaasai l gj hvsjiiin….EMEGTEICHVVDEE JARGAAJ CHADDGGGUIMAA GHED BITGII ZOWOOGOOROI ….

Avatar

Эрийн шинжгүй гажиг с** Тамир 2018-03-15 202.5.196.82

Энэ бүсгүйг муулаад байгаа хүмүүсийг ойлгохгүй юм. Таны дүү эхнэр найз бүсгүйчүүд гадуур дотуур гардаггүй юм уу? . Эмэгтэй хүн ямарч ааж гаргасан тэгээд зодох нь ариун явдал уу ? . Эцэст нь хэлхэд хүн сэхээнд ортол нь зодоод байхад ингээл өмөөрөд байх уу ? Чиний охин дүү ээж эгч эхнэр бүсгүй чинь байсан бол бас ингэж коммент бичих үү ? Эрчүүд минь ичээчдээ .

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

СЭХЭЭНД ОРСОН ХҮН ИНГЭЭЛ ЯВЖААХУУ?

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.9.40.151

Ene huuhen zugeer bga huniig turuulj hushigloj uduj bgad zodyylsan shdee.ichihgui hydlaa yarih yumaa tegeed bas seheend ch oroogui zuv zugeer yabj bsan. Arai ingej hudlaa yarij bolohgui bhaa. Bas shireen dree ch zoduulaagui tamhinii uruund bsan

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.8

Chi medeegee guitsed unshaa sekheend orson gej baihgui baina da chi ter Sulidaagiin taliin maluu aan

Avatar

Zdad 2018-03-15 121.130.194.250

Erguu mal min 4doloo honog emnelegt hewtsen gejiin e neg sar gesen ug medhuu

Avatar

Зочин 2018-03-15 203.91.115.41

[Хориотой Үг] минь [Хориотой Үг]

Avatar

Zochin 2018-03-15 160.202.160.127

Uuruinhuu tuluu hun yaj iij bgaad yavnashde novshoo! Iim hereg uildchhed bhad suugaad huleehuu? Bur yavhiin deeder yavah heregtei

Avatar

Zochin 2018-03-15 66.181.161.11

Sexeend orson xun sergedeg gj duulaaguiyu erguu dagznuda ta bar bitii l xuchirxiileld ortoosei otson tolgoituuud

Avatar

зочин 2018-03-15 203.91.119.102

ямар ч гэсэн зодсон хүн л буруутай, агийн шаарнууд

Avatar

Dhdhh 2018-03-15 27.123.214.117

Yg amarhuu enher ariunzul mon egch hurgenteigee niiled namaig bolon
minii nzig zodoj tanhairsan hereg shig ym boljee hanuul duurgiin 1 gej unen hogiin gazar da heel hahuuld avtagdsan amarhuud ch ter humuus buruu ogohgvi bidnig eldveer helj gutgeseer bid 2 ene hergiig tgd haysan da hergiig udaashruulh zalhaan tserrrluuleh gej ym bdin bnle uneher gomdoltoi bn odooch

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

РАВДАН НЬ ЯААГ ДОТООД СЭДХИЛ ЗҮРХЭНДЭЭ БОЛ ЭНЭ Д.БОЛОРТУЯАГ ӨМГӨӨЛЖ БАЙНА! ГЭТЭЛ МАНАЙ ӨНӨӨГИЙН НӨХЦӨЛ БАЙДАЛД МИНИЙ ӨМГӨӨЛӨЛ МОНГОЛЫН НИЙГМИЙН СЭТГЭХҮЙГ ДААРИН ДЭЭР ДАВС ГЭДЭГ ШИГ БОЛГОХООС РАВДАН НЬ ЭМЭЭЖ БАЙНА!

Avatar

Ravdand 2018-03-15 103.26.193.45

Ooriigoo oor hun shig nereer ni durdaj yarih ni setgetsiin asuudaltai baij bolohiig iltgedeg. Ingej tes oor 2 zuil yarij bgaa ni ch personality split baij bolno. Ayultai

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.14.36.18

Энэ МИНТ клубт байнга л хэрэг төвөг гарч байх юм, хаах хэрэгтэй.

Avatar

г***й 2018-03-15 66.181.161.30

Гох чинь муу [Хориотой Үг]

Avatar

. 2018-03-15 122.201.31.157

АН-н үед цагдаа уг нь чадавхижиж байсан. Энэ Нямдорж манай улсыг санаатай ингэж хорлодог юм боловуу. Санаандгүй хорлодог юм боловуу.

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.10.22.19

ovoo uls tur zer zevseg oros ah geed l uuriin untsuguus bicheed bdag ravdan maani ems huuhnuudiin dund heruul hiigeed …yaasan boldoo..

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

БИ ЧИНЬ КИБОРГ БИШ! ҮНЭРЛЭХ ОХИН ҮРТЭЙ ХҮН ШҮҮ!

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.8

Chi bol zugeer l gulug ymarch ued emegtei hund gar hursen gulugiig umuuruud b.gaa Pavdan yg tuunteigee adil boloi

Avatar

Иргэн 2018-03-15 203.91.115.41

Равдан муу [Хориотой Үг] минь зайлаарай

Avatar

s*** muu n**** 2018-03-15 66.181.182.128

s****a biz g***

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.229.122.142

Mint gj ugaasa har enirgitei gazar bdag yum. 60 terbumiin sunduigiih ge bizde. Tegj sonssiin bna.

Avatar

Hudlaa huuhen 2018-03-15

Mongoloor yarij chaddagyi gadnii setgehyitei iimerhuu huuhnuud olshirson ard tumen yzen yadaj b.na mongoliin emegteichuud y****n bolood duuslaa. Tseverleh tsag bolson.

Avatar

Зочин 2018-03-15 124.158.94.88

Нөгөө тал буюу Тамираас бас тодруулах ёстой бус уу? Юу ч болсон байж болно.

Avatar

Bilgee 2018-03-15 150.129.142.239

Emegtei hun ymar ch aash gargasan bai yug ch buruu hiisen bai uurluuchin bolon busad-ruu h**** b** tulgaagui l bol emegtei hund gar hurne gedeg buduuleg,teneg hereg!

Avatar

Оргил 2018-03-15 183.81.171.3

Архи уухаа больчих, шөний клубаар явахаа болчих, зөв газраа байхад хэн ч хэнийг ч хохироохгүй…архитай газар угаасаа хүн биш дандаа араатнууд байдаг…..

Avatar

Зочин 2018-03-15

хууль, хүчнийхэн, өмгөөлөгч нар ийм л болчихоод нийгэм нь ялзраад байна шүүдээ.

Avatar

M Manchumeg 2018-03-15 27.123.214.104

Mundag emegtei bayarlla

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.22.212

Huchtei bai bid bugd ard chini bgaa

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.31.242

овоо босгоогүй бол шаазгай юун дээр суух вэ

Avatar

Зочин 2018-03-15 49.0.185.17

Ene lalarin ugee bolioch 13n nastai ohiniig huchirhiiluuled uhhed ch ingj hutsatsgaaj bsn huchirhiilgchd ng ngnee umurdg boltoima

Avatar

с 2018-03-15 66.181.161.72

ямарч овоо босогсон байсан хүн түүнийхээ хариуд хүчирхийлүүлэх ёсгүй байдаг. бид чинь хүний эрх дээдлэгдсэн нийгэмд амьдарч байна ийм бурангүй үзэлийн юм бичихээ. иймэрхүү үзэл хандлагыг энэ нийгэмд амьдарч байгаа бид л арилгахгүй юм бол миний чиний үр хүүхэд хожим ийм байдалтай нийгэмд л амьдрана шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.22.188

Монгол эрчүүд ухамсар дорой болжээ улс яаж хөгжинө дөө

Avatar

Зочин 2018-03-15 138.197.183.220

Уг нь хүмүүс салгах гэж оролдсон гэсэн. Даанч энэ хүүхэн салгах гэж оролдсон хүмүүс уруу агсраад байсан гэсэн . . .

Avatar

клара 2018-03-15

ухаан алдсан хүн яаж агсрах вэ.

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.22.188

Энэ залуугийн буруу байхад өмөөрөөд байгаа нь ямар учиртай юм бэ хэдий

Avatar

арчаагүй адгуусууд 2018-03-15 103.26.195.29

өөрөө зүгээр байсан уу хогийн эмэгтэй эн тэр гэж зодуулсан хүн рүү дайрч байгаа хүмүүсийн ухамсар ёс суртахуун жоомны хэмжээнд байгаа нь харагдаж байна, өдөржин эмэгтэй хүний бэлэг эрхтнийг амандаа дуудаж үглэж явдаг монгол эрчүүдийн хийморь газар доор ортол уналгүй ч яахав дээ юуг дуудаж явдаг тэр юмтайгаа адил болдог гэдэг П гэдэг бурхантай эрчүүдийг өрөвдөх юм

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.25.130

Showdaj bayarlahaar tegdiin haha

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

ИЖИЛ ЦЭНЭГҮҮД ТҮЛХЭЛЦЭЖ ЭСРЭГ ЦЭНЭГҮҮД ТАТАЛЦДАГ ЮМАА! МЭДЭЭЖ ЧАДАЛ БУЮУ ПОТЕНЦИАЛ НЬ ТЭНЦҮҮ ТОХИОЛДОЛД ШҮҮ ДЭЭ! ЭНЭ ХҮҮХЭН Ч ХЭДЭН ЗООС ХАРМААЛАХ Л ЮМ ШИГ БАЙНА! ТАМИР НЬ Ч ХЭДЭН ЗООСТОЙ БОЛОЛТОЙ! ХАРИН РАВДАН НЬ ОРОНД НЬ БАЙСАН БОЛ ЮУ БОЛОХ БАЙСАН БОЛАА? ТА НАР ТӨСӨӨЛӨӨД БИЧ ДЭЭ! НЭЭХ ГОЁООО!

Avatar

Зочин 2018-03-15 103.229.123.92

эм чүдийн эрхийг заавал баранд орж хамгаалдаг ёс зөвхн мнглд л байга бха.хамгаалаад бай 2

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.113

АДГИЙН ЭР АВГАЙДАА ЖАНЖИН

Avatar

erchuud 2018-03-15 202.5.196.34

дампуу хүүхнүүд олширчээ

Avatar

SOliordog 2018-03-15 27.123.212.137

Chi bas uuruu neg novshnbain taaraa

Avatar

Zochin 2018-03-15 202.9.43.242

Ene emegtei boliochee, yg tuhain ued bsn humuus yu bolsoniig medjaga shde, ternees sanaa zowohgui hudlaa ch yrijin, hetruulj ch yrij bn. News.mn medeelellee sudlahguigeer gants emegtein ugeer ingej bichij bolj baigan mu? Naidwargui l baina da.

Avatar

Зочин 2018-03-15 122.201.24.2

Тэгээд энэ бүсгүй өөрийгөө зодчихсон болж байна уу. Ямархуу мундаг чадалтай, боловсрол хүмүүжилтэй эмэгтэй гэдгийг нь би мэднэ. Иймэрхүү хагийн юинуудын эсоэг тэмцэх зоригтой хүчтэй бүсгүй

Avatar

с 2018-03-15 66.181.161.72

энэ эмэгтэй ямарч ааш гарансан байсан хүний эрхийг зөрчисөн хүн зодсон хүнийх нь буруу шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.177.209

Ийм амьтад тэр авилгыг нь өгөөд л зүгээр өнгөрнө л дөө. Манайд хууль гэж гууль болсон ш дээ. Манай нэг хамаатны дүү нөхөртөө зодуулж дээрэлхүүлээд аргагүйн эрхэнд салсан. Гэтэл шүүх 2 хүүхдэд нь 300 мянган төгрөгний хүүхдийн тэтгэвэр тогтоосон байна. Зургаа долоон сая төгрөгийн цалинтай даварсан нөхөр нь байр, машинтайгаа нөгөө 3 нь орон гэргүй үлдсэн. Шүүх мөнгөтэй хүнд ингэж үйлчилдэг юм байна лээ.

Avatar

йу 2018-03-15 103.11.195.34

Өөрөө зүгээр байсан юм уу. хэхэ

Avatar

Zochin 2018-03-15 66.181.186.42

Ene Ravdan gej yamar gajigtai nihur we.Setgetsiin emnelegt ochij hevteesh malaa. Huchirhiilegch n****.

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-15 59.153.87.39

ЭНЭ ЭМЭГТЭЙГ ДЭМЖИН ХҮЧИРХИЙЛЭГЧ ТАМИР БОЛОН ХУУЛЬ ЗАВХРУУЛАГЧ НАРЫН ЭСРЭГ ЖАГСААЛ ХИЙН ТЭМЦЭЦГЭЭЕ

Avatar

Зочин 2018-03-15 188.166.25.25

Tamiraa bi chamaig ochood devseed ugiye l dee.
Bagiin neg nusgai yum baisan ovoo boljee.
Eregteig ni diilehgui bolohoor emegtei hun zodoo yu, chi?

Avatar

Зочин 2018-03-15 64.119.20.101

Энэ бүхний цаана "ЭРХ" хэмээх барууныхны санаанаасаа зохиосон худлаа ойлголт байгаа юм. Эрх эрх л гэнэ. Эрх гэж юу ч биш. Байгаль хүнд бэлэх эрх өгдөггүй юм. Хүн юм хүртэхийг хүсвэл өөрөө түүнийг олж авах ёстой. Баруунхан гэж тэнэгүүд "эрх эрх", "эмэгтэйчүүд эрхтэй" гэж худлаа шааж байж одоо эмэгтэйчүүд нь нийгмийг нь сүйтгэж байна. Моод монголоор дуусна. Баруунд моодноос гарч байгаа "эрх" одоо монголд моодонд орох шинжтэй

Avatar

zochin 2018-03-15 23.241.199.242

Tep teneg bydyyleg zepleg xyn gej xelexed xetsyy xyniiig shopond ni opyylj, zoxux shiitgleiig ni ogox xepegtei.. Tep bol apai xetepch baina.

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.166.134

Zugeer l arhia l bolchihldoo MGL-chuuda er emgui aduu mal shig uugaad bhler chin ingelgui yahavde

Avatar

Zochin 2018-03-15 66.181.161.19

Chi yu yriad bgn. Gants bayriinhaa odroor twn bayrlaj bolku yu. Ingelgui yhwdee chihshig

Avatar

Ter 2018-03-15 66.181.161.35

Bayariin udruur oroh yostoi yumuu.

Avatar

Tsetgee e 2018-03-15 103.10.22.59

Naad zaluu chin tterr umguulugch eh hvnees tursun vner ch alga naad 2 chin chononos dor chono hvrtel nylh hvvhdig awardag ym

Avatar

зочин 2018-03-15 43.242.243.46

тамир равдан ч гэнэүү энэ мэт юмнууд ээжээс гараагүй юм байхдаа юу хэрэглэснийг нь шалгах хэрэгтэй.ажлынхнаа баярлуулах гээд л гайгүй газар.гээд оруулаа биз .энэ нь хэцүү юм болчиж гэж ойлгогдож байна.

Avatar

зочин 2018-03-15 202.70.44.116

тэр залуугийн овог нэр ажил төрөл, зургийг нь бүтнээр нь тавиаач. Даварсан баагий вэ?.чи өөрийгөө гаргаж ил болгосон бол тэрнийгээ гарга ил болго

Avatar

Зочин 2018-03-15 119.40.98.162

tiishdee

Avatar

Хар тамхи татсан байхаа 2018-03-15 103.14.38.130

Олон жил гадаадад явсан, хэтэрхий бие ээ тоосон байдал, эмэгтэй хүний толгойг гэмтээтэл, гарыг нь хугартал зодно гэдэг аймшигтай. Одоогийн залуус маш хэрцгий, хувиа хичээсэн, өөрийгөө худлаа магтаж дөвийлгөх дуртай, чадваргүй байж чаддаг юм шиг царайлж албан тушаалд шунадаг болсон. Бүхнийг мөнгөөр зохицуулах гэж, албан тушаалтанд хахууль өгч өөрийн байр сууриа бэхжүүлэх гэж оролддог болсон бн. Ялангуяа АН-н угшилтай л бол ойлгомжтой байдаг.

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Buh erchuud eej, ohin, ehnerei l baigaa, baihgui bol boloh n todorhoi. Tiim bolhoor erchuud uuhantai baih heregtei. Emegtei hun d yasan ch bai huchee gargaj bolohgui. Bid chin yamar niigemiig huseed baigaa bilee! Ta naryn ter huseed baigaa ornuudad chin hunii ayulgui baih erhiid deediin deeded tavidag um shuu! Bi er hun, bi emegtei hund hairtai, hairlah ch bolno!!!

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

ЯРЬСНААС НЬ ХАРВАЛ ЭНЭ АВГАЙ ТАРХИА ТАЛИЙГААЧ СТИВЕН ХОУКИНГИЙН ЗИНДААНД ҮНЭЛЖ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ! ИНЭЭДТЭЙ ЮМ! БИ БОЛ ЗҮГЭЭР Л ТЭР ЦООРХОЙ РУУ НЬ ШЭЭЧИХНЭ!

Avatar

Yu be 2018-03-15 202.131.231.11

Yagaad neg Mongol busgui tegej unelj bolohgui um be? Mongol hun geheeree l erhgui bas dor uzegdeh estoi gej. Bid bie bieniigaa demjih heregtei, yalanguiya hohirson negniigaa! Bitgii iim baildaa jaalaa

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.21.116.108

chi bol zugeer l PC ard suudag hoshnogo… Emegtei hunii gaval ruu sheechheer guurs chamd bgaa yum uu

Avatar

Зочин 2018-03-15

Эрхээ хамгаалдаг өдрөө ном ёсоор нь тэмдэглэж сур л даа. Бааранд архидаад согтоод томроод байхаар тийм л юм болно доо.

Avatar

РАВДАН 2018-03-15 66.181.160.5

ОНОЛЫН ХУВЬД АДИЛХАН ХАРАКТЕР СТИЛЬ ИМИЖ ПОТЕНЦИАЛТАЙ ХҮМҮҮС Л ХООРОНДОР ХАРЬЦДАГ ЮМ! ТЭГЭХЭЭР ЭНЭ ХҮҮХЭН ӨӨРӨӨ Л ТАМИРТАЙГАА АДИЛХАН БАЙЖ ТААРНА! ХОХЬ ЧИНЬ ГЭЖ ЭНЭ 2-Т ХЭЛЬЕ!

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Taiwan niigemd ingehgui l baih. Emegtei hun garch orj boldogui um uu? Bayarlaj bujiglej boldogui um uu? Yu heleed baina ta?

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.70.33.194

энэ равдан гэж хүн нэг бол байнга хүчирхийлэлд өртдөг ч тэрийгээ хэлж өөрийнхөө төлөө энэ бүсгүй шиг тэмцэж чаддаггүй архичин нөхөртэйгөө эвлэрсэн бүр нэг өнгө зүсээ алдаад эцэж турсан, нүдний цогоо алдчихсан хүүхэн байгаа, эсвэл ажил хийдэг ч архи уудаг арчаагүй эрчүүдээс айдаг юу ч хэлж чаддаггүй нусанхай шар залуу байгаа байх

Avatar

Зочин 2018-03-15 202.179.24.126

bitgii buuj uguurei

Avatar

Зочин 2018-03-15 182.160.1.164

Тамиргүй эрчүүд хүүхэн зоддог юм. Энэ Тамир гэгч тамиргүй амьтан.

Avatar

pkxny 2018-03-15 203.91.118.180

үхсэнээ хийж баааранд архидаж явсан юм бэ,хүүхнүүд эрхээ хамгаалах өдрөө архидалт шоуны өдөр гэж андуураад байна аа

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Yagaad boldogui um! Yu gesen ug uu? Garch oroh erhgui baih estoi yu tee? Yamar niigmiig huseed baina daa?

Avatar

Иргэн 2018-03-15 59.153.115.136

Бааранд орж болохгүй хэрэг үү? Нөгөө л хохирогчийг буруутгадаг бүдүүлэг сэтгэхүй

Avatar

Зочин 2018-03-15 119.40.100.253

Эмэгтэй хүнд гар хүрэхийг зөвтгөж болохгүй. Тэр залуу зохих шийтгэлээ хүлээх ёстой. Энэ эмэгтэй тодорхой хэмжээнд олонд танигдсан хүний хувьд бас дээрэнгүй авираа дарж сурах л хэрэгтэй болов уу.

Avatar

zochin 2018-03-15 27.123.212.136

Eriin muu emd gej!Archaagui amitand shangii n hurtee!!! Ter umguulugch ahiuhan mungu avch l dee.

Avatar

зочин 2018-03-15 180.149.93.14

сэтгэл мэдрэлийн өвчтэй хүүхэн шдээ

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Tegeed setgel mederliin uwchtui geed zodoh estoi yu? Hargis gar uu gui yu!!!

Avatar

зочин 2018-03-15 27.123.214.104

Арчаагүй эр эмэгтэй хүнд гар хүрдэг хойно,Наад муу чинь алиа алдсан [Хориотой Үг] бна даа, Чивтэй чавганцын чивийг оготлоод өг Дахиад сагасаганахыг нь харъя л даа

Avatar

dgmm 2018-03-15 103.10.22.211

монгол эрчүүд ийм л новшнууд байгаам да үхээсээ

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.168.131

novshiin baagiig shorond hataah heregtei

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.180.208

Наад хүүхэн чинь өгүүлбэр бүхэндээ П…. гэж хараасан бас л харьцааны соёлгүй хүн байна лээ дээ. Гээндээ ч гоондоо ч гэгч болсон биз

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Tegeed P gelee geed zodoh estoi yu? Bas l hund gar baina daa chi

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.161.38

Tanid neg no bnda.Zuv zugeer bga huniig shuud zoddog hun ene delhii deer bhgui de.

Avatar

Зараа 2018-03-15 182.160.0.53

Эмэгтэй хүнд гар хүрдэг нөхрийг хүний адаг гэхээс өөр үг олддоггүй ээ. Зөв бүсгүй минь, эрхийнхээ төлөө тууштай тэмц.

Avatar

Fuck mint 2018-03-15 64.119.18.225

Mintiig haagaad niitiin ezemshiliin gazariig choloolj nuraa su. Batboldoo home plaza ter haviig bituu tugjerild oruuldag 60 terbumiin sandui naad huuhniihee hohiroliig baragduulaarai

Avatar

Зочин 2018-03-15 166.216.158.194

hohchino ynhan mini

Avatar

Зочин 2018-03-15 27.123.214.106

Хүний адаг юм даа. Энэ залуу. Яасан " мундаг " өмгөөлөгч эмэгтэй вэ ??? Адилхан эмэгтэй хүн байж. Ер нь өмгөөлөгчид хэрэгтэнийг эрх зүйн талаас нь өмгөөлөх эрхтэй боловч хэрэгтнийг хаацайлж арга саам зааж өгч, гэм этгээдийг өөгшүүлж, даврааж, нийгэмд буруу зүыл хийсэн хүнийг өмгөөлөгч хамгаалаад хэргийг замхруулдаг мессежийг тарааж буй нь маш буруу шүү. Өмгөөлөгчдийн ЕС ЗҮЙГ хянадаг байгууллага хуль байна уу ?

Avatar

Зочин 2018-03-15 66.181.177.128

Huchirhiilliin hohirogch bolsond chin uneheer haramsaj baina. Gevch buhberchuudiig buruutgaad baigaag chin oilgohgui baina

Avatar

Hehe 2018-03-15 202.131.231.11

Chi tiim bish bol bitgii emzeglee! Iim zuil mash ikh bolj baigaad l anhaarlaa handuul. Bid zuw niigmiig huseh uchirtai!!!

Avatar

Новшийг нухаш болгоод өг 2018-03-15 202.72.245.220

ГОМИКУУД ГОЛДУУ ЭМЭГТЭЙ ХҮН ЗОДДОГ ЮМ ДАА, ГОЛ ТӨДИЙ ГОНГИНОСОН АМЬТАН БАЙГАА ДАА ЗАЛУУЧУУД МИНЬ СУРГААД ӨГӨӨРЭЙ,

Avatar

ss 2018-03-15 202.21.100.210

“Mint” клубыг
хаа

Avatar

Иргэн 2018-03-15 59.153.115.136

Минт байнга асуудалд ордог гхдээ ямар ч хариуцлага хүлээдэггүй, Сандуйгийнх болохоор тэр үү

Avatar

Зочин 2018-03-15 59.153.115.52

Энэ барилгыг буулгах тухай өргөдлийг энэ хавийн оршин суугчид гаргавал дэмжих үү.

Avatar

Eej 2018-03-15 27.123.214.102

Ямар аймшигтай юм бэ. Яаж тэмцэх үү. Яаж зогсоох уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж