Г.Алтан хил давахыг оролдсон уу? | News.MN

Г.Алтан хил давахыг оролдсон уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.14-нд нийтлэгдсэн

Г.Алтан хил давахыг оролдсон уу?

Г.Алтан хил давахыг оролдсон уу?

“Алтжин групп”-ийн захирал Г.Алтан өчигдөр /2018.03.13/ бусдын бичиг баримтыг ашиглан Алтанбулагийн хилээр нэвтрэх гэж байхад нь саатуулсан талаар эх сурвалж мэдээллээ.

Одоогоор энэ мэдээллийг Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/ үгүйсгэсэн бол Цагдаагийн байгууллага няцаасангүй. 

АТГ уржигдар “Жаст”-ын Ш.Батхүүг баривчилсны дараа “ДЦС-4” ТӨХК-ийн гүйцэтгэх захирал С.Анхбаярыг баривчилж, мөн Ерөнхий сайд асан С.Баяраас АТГ мэдүүлэг авсан байдаг. Г.Алтан ч мөн хуулийнхны хяналтад байгаа бөгөөд түүнд холбогдох хэрэг нь мөн л “Жаст”-ын Ш.Батхүүгийн гэх хэрэгтэй хамааралтай байж болзошгүй гэдгийг эх сурвалж хэлж байна.

Дашрамд дурдахад одоогоос нэг жил гаруйн өмнөөс “Хадгаламж” банкийг Төрийн банкинд нэгтгэж байгуулахад Г.Алтангийн хөрөнгө хамт очсон учраас  удахгүй хувьчлал явагдахад Г.Алтан давуу эрхтэй оролцоно гэсэн үг. Мөн дээрээс нь МАН түүнд зээлж авсан сая ам.доллар, хүү нь болох 1.392 мянган ам.доллар, нийлээд 2.392 мянган ам.долларын өртэй. Хаагуур нь ч бодсон Г.Алтан захирал Төрийн банкинд эзэн суух нь тодорхой гэдгийг эх сурвалж хэлж байна” хэмээн “Зууны мэдээ” сонинд нийтэлж байсан юм.

Тэгвэл Төрийн банкны ерөнхийлөгч Д.Баярсайхан саяхан хэвлэлд өгсөн дэлгэрэнгүй ярилцлагадаа “Иргэн Э.Сүрэн болон “Жаст групп” ХХК үгсэн хуйвалдаж дээр дурдсан байдлаар хуурамч баталгаа, батлан даалт үйлдэж Төрийн банкнаас их хэмжээний мөнгө гаргуулах шүүхийн шийдвэрийг гаргуулж шийдвэрийг биелүүлэх замаар хийгдсэн луйврын ажиллагаа гэж хэлж болно. Энэ хэргийн ард Жастын Ш.Батхүү, Алтжингийн Готовын Алтан нар байгаа нь тодорхой. Эдгээр нөхдийн хууль бус үйлдлийн хамтрагч нь шүүх битгий байгаасай гэж бодож сууна…Ш.Батхүү, Г.Алтан нар “Төрийн банк” ХХК-иас уг төлбөрийг гаргуулах гэж тус банкны эсрэг нэгдмэл сонирхолтойгоор улайран нь зүтгэж байгаа гэж би харж байна л даа. Жишээ нь, саяхан банкны зүгээс дээрх шүүхийн шийдвэрийг Шинээр илрэх нөхцөл байдлын улмаас хянуулах хүсэлт гаргасан гэж хэлсэн дээ. Тэр хүсэлтийг хэлэлцэх явцад хариуцагч “Жаст групп” ХХК-ийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгчөөр оролцож байгаа этгээдийн итгэмжлэлийн хугацаа дууссан тул шүүх хуралдаанд оролцож болохгүй нөхцөл байдал хуралдааны явцад илэрмэгц нэхэмжлэгч Э.Сүрэнгийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгчийн өмгөөлөгчөөр тухайн хурал дээр шууд хүсэлт гаргаж шүүх хүлээж авч байх жишээтэй. Ер нь нэхэмжлэгч хариуцагч талууд шүүх дээр эсрэг талууд байдаг шүү дээ” хэмээн ярьсан байдаг.

Хэрэв Г.Алтан уг хэргээс үүдэн шалгагдаж байгаа бол  түүнд хилийн хориг тавьсан байх учиртай. Үйл явдал цааш хэрхэн өрнөхийг эргэн сурвалжлах болно.

88 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хоюулаа увсын дөрвөдүүд!!!' 2018-03-14 203.91.115.42

Алтан Анхбаяр нар бол увсын дөрвөдүүд! Алтан нь ард түмнийг банкны хадгаламжаар дампууруулсан хэрэгт, Анхбаяр Эрдэнэтээс мөнгө луйвардсан хэрэгт татагдаж байгаа, туйлын үнэн хэргүүд энэ байх, Нямдорж гээд 1 дөрвөд хууль сахиулж байна. Ямар тохиролцоо хийх бол????

Avatar

Хоюулаа увсын дөрвөдүүд!!!' 2018-03-14 203.91.115.42

Алтан Анхбаяр нар бол увсын дөрвөдүүд! Алтан нь ард түмнийг банкны хадгаламжаар дампууруулсан хэрэгт, Анхбаяр Эрдэнэтээс мөнгө луйвардсан хэрэгт татагдаж байгаа, туйлын үнэн хэргүүд энэ байх, Нямдорж гээд 1 дөрвөд хууль сахиулж байна. Ямар тохиролцоо хийх бол????

Avatar

Хоюулаа увсын дөрвөдүүд!!!' 2018-03-14 203.91.115.42

Алтан Анхбаяр нар бол увсын дөрвөдүүд! Алтан нь ард түмнийг банкны хадгаламжаар дампууруулсан хэрэгт, Анхбаяр Эрдэнэтээс мөнгө луйвардсан хэрэгт татагдаж байгаа, туйлын үнэн хэргүүд энэ байх, Нямдорж гээд 1 дөрвөд хууль сахиулж байна. Ямар тохиролцоо хийх бол????

Avatar

Монгол улсыг дампууруулагчид Анхбаяр, Алтан нар. 2018-03-14 203.91.115.42

эрдэнэт үйлдвэрээс шахаагаар мөнгө завшигчаар татагдаж байгаа С.Анхбаяр болон ард иргэдийг дампууруулагчаар татагдаж байгаа Г.Алтан нар бүгд Увсын дөрвөдүүд!!!

Avatar

Ммм 2018-03-14 122.201.31.172

Энэхүү мэдээг худал гэдгийг ШШГЕГ-с мэдэгдлээ. Г.Алтанг хориж цагдаагүй бөгөөд энэхүү худал мэдээллийг Алтжин бөмбөгөр төвд байрлах шөнийн захын хэсэг хүмүүс Алтантай маргаантай байсан асуудалдаа өсөрхөж хаа сайгүй цацуулж байгаа гэж байна шүү. Болиоч дээ яах гэж ингэж байдиймдээ.

Avatar

Няцаалт 2018-03-14 122.201.31.172

Энэхүү мэдээг худал гэдгийг ШШГЕГ-с мэдэгдлээ. Г.Алтанг хориж цагдаагүй бөгөөд энэхүү худал мэдээллийг Алтжин бөмбөгөр төвд байрлах шөнийн захын хэсэг хүмүүс Алтантай маргаантай байсан асуудалдаа өсөрхөж хаа сайгүй цацуулж байгаа гэж байна шүү. Болиоч дээ яах гэж ингэж байдиймдээ.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.31.46

БААХАН СЭТГЭГДЭЛ ЮУ БИЧСИЙН БОЛ ГЭЭД СОНИРХСОН ХАЛХ ДӨРВӨДӨӨРӨӨ БААХАН ТАЛЦАЖ. ТҮҮХЭЭРЭЭ БОЛ ДӨРВӨДИЙН НЭМЭХЖАРГАЛЫН НУРУУГ ӨӨЛДҮҮД ХУГАЛСАН ГЭЖ ГАРАХ ХҮРТЭЛ ДӨРВӨДИЙН ТАЛААР НЭГ ИХ НОЦТОЙ ЗҮЙЛ БАЙДАГГҮЙ ЮМ ШИГ БАЙНА ЛЭЭ. ОЛОН ЖИЛ ӨӨЛДҮҮД ЦОРСУУДАД ДЭЭРЭЛХҮҮЛСЭНИЙХЭЭ ӨСИЙГ МАНЖУУДТАЙ НИЙЛЖ ӨӨЛДҮҮДИЙГ ХЯДСАН ГЭХ ЮМ БИЛЭЭ. ЧУХАМ ЭНЭ ЯВДЛААС Л БОЛЖ ДӨРВӨД ХҮН ХҮН БИШ ГЭДЭГ ҮГИЙГ ӨӨЛДҮҮД БУЮУ ЦОРСУУД ГАРГАСАН ГЭСИЙН ШҮҮ. ТҮҮХИЙН ЯГ ТЭР ЦАГ МӨЧӨӨС ХОЙШ ДӨРВӨДҮҮД САЙН НЭРТЭЙ ЯВААГҮЙ. УУЛ НЬ ХАЛХУУДТАЙ БИШ ӨӨЛДҮҮДТЭЙГЭЭ Л МУУДСАН ЮМ БИЛЭЭ. ӨӨЛДҮҮДИЙГЭЭ ӨӨРСДӨӨ НУХЧИХААД ХАЛХ РУУ СОНИН СОНИН АВИР ГАРГАМААРГҮЙ БАЙНА. ЯГ ТҮҮХ СУДАЛБАЛ УНШВАЛ 17-18-Р ЗУУНЫ БҮХ БУДЛИАН ХОЛИОН БАНТАН БУТРАЛ ХАГАРЛЫГ БАРУУН МОНГОЛЧУУД ӨӨРСДӨӨ ЭХЛҮҮЛСЭН БАЙДАГ. ӨӨРСДӨӨ ЭХЛҮҮЛЭЭД ӨӨРСДӨӨ СҮЙРЦГЭЭСЭН УЛСУУД. ХАА ЯВЖ ХАЛХУУД ХАЛХЫН ХАВТГАЙГАА БҮРЭН БҮТЭН АВААД ҮЛДЧИХСЭН БАЙГАА ЮМ. ХАЛХУУДААР БУФЕР ХИЙСЭН ХАРИН Ч ТЭСЧ ҮЛДЭХ БОЛОМЖТОЙ ОЙРДУУД ЯАГААД ХАЛХЫН ХАЖУУД ОР МӨРГҮЙ БОЛТЛОО СҮЙРЭВ. ӨӨРӨӨ ӨӨРСДИЙГӨӨ ДУУСГАСАН. ОДОО ХАЛХУУД РУУ ДАЙРАХГҮЙ ШҮҮ. УЛСАА ХАЛХУУД ШИГ АВААД ҮЛДЧИХЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСЫН БОЛ ҮХСЭНЭЭ ХИЙЖ ИХ ХААНЫ ГАЛ ГОЛОМТЫГ БУТАРГАЖ БИЕ ДААЖ САЛЖ САРНИ ГЭСИЙН. ХООРОНДОО АЛАЛЦАЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ НЭР ХОЧ ӨГСӨН БАРУУН МОНГОЛЧУУД ХООРОНДЫНХОО ХЭРҮҮЛД ХАЛХУУДЫГ ТАТАЖ ОРУУЛЖ ХАМСААТУУЛАХ ЯМАРЧ ШААРДЛАГА БАЙХГҮЙ. БАЙГАЛЬД БАЙЛДААД ЯВЖ БАЙСАН ЧАХУНДОРЖ ДЭЭР ХҮЧ НЭМЭХИЙН ОРОНД ХАЖУУ ХАВИРГАНААС НЬ ХАЗАЖ БУСНИУЛЖ САНДАРГАЖ ТЭВДҮҮЛСЭНЭЭС ӨӨР ХАЛХАД ТУС БОЛСОН УДААГҮЙГЭЭ САНАХ СУДЛАХ УНШИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.31.46

БААХАН СЭТГЭГДЭЛ ЮУ БИЧСИЙН БОЛ ГЭЭД СОНИРХСОН ХАЛХ ДӨРВӨДӨӨРӨӨ БААХАН ТАЛЦАЖ. ТҮҮХЭЭРЭЭ БОЛ ДӨРВӨДИЙН НЭМЭХЖАРГАЛЫН НУРУУГ ӨӨЛДҮҮД ХУГАЛСАН ГЭЖ ГАРАХ ХҮРТЭЛ ДӨРВӨДИЙН ТАЛААР НЭГ ИХ НОЦТОЙ ЗҮЙЛ БАЙДАГГҮЙ ЮМ ШИГ БАЙНА ЛЭЭ. ОЛОН ЖИЛ ӨӨЛДҮҮД ЦОРСУУДАД ДЭЭРЭЛХҮҮЛСЭНИЙХЭЭ ӨСИЙГ МАНЖУУДТАЙ НИЙЛЖ ӨӨЛДҮҮДИЙГ ХЯДСАН ГЭХ ЮМ БИЛЭЭ. ЧУХАМ ЭНЭ ЯВДЛААС Л БОЛЖ ДӨРВӨД ХҮН ХҮН БИШ ГЭДЭГ ҮГИЙГ ӨӨЛДҮҮД БУЮУ ЦОРСУУД ГАРГАСАН ГЭСИЙН ШҮҮ. ТҮҮХИЙН ЯГ ТЭР ЦАГ МӨЧӨӨС ХОЙШ ДӨРВӨДҮҮД САЙН НЭРТЭЙ ЯВААГҮЙ. УУЛ НЬ ХАЛХУУДТАЙ БИШ ӨӨЛДҮҮДТЭЙГЭЭ Л МУУДСАН ЮМ БИЛЭЭ. ӨӨЛДҮҮДИЙГЭЭ ӨӨРСДӨӨ НУХЧИХААД ХАЛХ РУУ СОНИН СОНИН АВИР ГАРГАМААРГҮЙ БАЙНА. ЯГ ТҮҮХ СУДАЛБАЛ УНШВАЛ 17-18-Р ЗУУНЫ БҮХ БУДЛИАН ХОЛИОН БАНТАН БУТРАЛ ХАГАРЛЫГ БАРУУН МОНГОЛЧУУД ӨӨРСДӨӨ ЭХЛҮҮЛСЭН БАЙДАГ. ӨӨРСДӨӨ ЭХЛҮҮЛЭЭД ӨӨРСДӨӨ СҮЙРЦГЭЭСЭН УЛСУУД. ХАА ЯВЖ ХАЛХУУД ХАЛХЫН ХАВТГАЙГАА БҮРЭН БҮТЭН АВААД ҮЛДЧИХСЭН БАЙГАА ЮМ. ХАЛХУУДААР БУФЕР ХИЙСЭН ХАРИН Ч ТЭСЧ ҮЛДЭХ БОЛОМЖТОЙ ОЙРДУУД ЯАГААД ХАЛХЫН ХАЖУУД ОР МӨРГҮЙ БОЛТЛОО СҮЙРЭВ. ӨӨРӨӨ ӨӨРСДИЙГӨӨ ДУУСГАСАН. ОДОО ХАЛХУУД РУУ ДАЙРАХГҮЙ ШҮҮ. УЛСАА ХАЛХУУД ШИГ АВААД ҮЛДЧИХЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСЫН БОЛ ҮХСЭНЭЭ ХИЙЖ ИХ ХААНЫ ГАЛ ГОЛОМТЫГ БУТАРГАЖ БИЕ ДААЖ САЛЖ САРНИ ГЭСИЙН. ХООРОНДОО АЛАЛЦАЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ НЭР ХОЧ ӨГСӨН БАРУУН МОНГОЛЧУУД ХООРОНДЫНХОО ХЭРҮҮЛД ХАЛХУУДЫГ ТАТАЖ ОРУУЛЖ ХАМСААТУУЛАХ ЯМАРЧ ШААРДЛАГА БАЙХГҮЙ. БАЙГАЛЬД БАЙЛДААД ЯВЖ БАЙСАН ЧАХУНДОРЖ ДЭЭР ХҮЧ НЭМЭХИЙН ОРОНД ХАЖУУ ХАВИРГАНААС НЬ ХАЗАЖ БУСНИУЛЖ САНДАРГАЖ ТЭВДҮҮЛСЭНЭЭС ӨӨР ХАЛХАД ТУС БОЛСОН УДААГҮЙГЭЭ САНАХ СУДЛАХ УНШИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Zochin 2018-03-14 66.181.179.169

Yunii chin Altanbulagiin hil, huuramch bichig barimt, barivchlagdsan saatuulagdsan be? Muruuduud bgaa yumu zuudee bodit amidralaas yalgaj salgahaa bolisiimuu ene niitlegchid.

Avatar

Ммм 2018-03-14 122.201.31.172

Энэхүү мэдээг худал гэдгийг ШШГЕГ-с мэдэгдлээ. Г.Алтанг хориж цагдаагүй бөгөөд энэхүү худал мэдээллийг Алтжин бөмбөгөр төвд байрлах шөнийн захын хэсэг хүмүүс Алтантай маргаантай байсан асуудалдаа өсөрхөж хаа сайгүй цацуулж байгаа гэж байна шүү. Болиоч дээ яах гэж ингэж байдиймдээ.

Avatar

Italia 2018-03-14 122.201.21.131

Алтан шиг чадварлаг хэдхэн business woman-ээ хэлмэгдүүлж болохгүй! Хэн татвар төлж, хэн биднийг тэжээх вэ?! Гаадан Хамбын үр удам, Готов багшийн охинийг тайван байлга!

Avatar

Харин 2018-03-14 122.201.31.172

Энэхүү мэдээг худал гэдгийг ШШГЕГ-с мэдэгдлээ. Г.Алтанг хориж цагдаагүй бөгөөд энэхүү худал мэдээллийг Алтжин бөмбөгөр төвд байрлах шөнийн захын хэсэг хүмүүс Алтантай маргаантай байсан асуудалдаа өсөрхөж хаа сайгүй цацуулж байгаа гэж байна шүү. Болиоч дээ яах гэж ингэж байдиймдээ.

Avatar

Italia 2018-03-14 122.201.21.131

Алтан шиг чадварлаг хэдхэн business woman-ээ хэлмэгдүүлж болохгүй! Хэн татвар төлж, хэн биднийг тэжээх вэ?! Гаадан Хамбын үр удам, Готов багшийн охинийг тайван байлга!

Avatar

Ганаа 2018-03-14 27.123.214.103

Муу хогийн увсууд хар царайтай хар санаатайулсууд монголыг Самарна шуу

Avatar

Би 2018-03-14 66.181.160.42

Энд зарим нэг зөв бичгийн дүрмээ ч мэддэггүй хүнэнцэрүүд битгий төр улсын ажил,хууль хяналтад хошуу дүр.

Avatar

Зочин 2018-03-14 108.208.122.34

Шалгаач ээ энэ мэт эх орноо ч бодох тэнхэлгүй мөнгөний араас хөөцөлдсөн юмнууд

Avatar

Сүх 2018-03-14 64.119.27.214

Шүүх аль мөнгө, эрх мэдэлтэй хүний талд ордог нь монголын эмгэнэл юм шүү.Хууль ёс, шударга ёс гишгэгдээд удаж байна даа…

Avatar

huuchin nuhruu 2018-03-14 202.21.117.230

denduu gomdooson awgai daa, tsag ni bolson biz

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.9.44.68

Овс горьд

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.139

БУСДЫН БАРИМТААР ОРГОН ЗАЙЛАХ ГЭСЭН ҮНДЭСЛЭЛЭЭР ШОР ОНДОО ХИЙГЭЭЧ !!! ЖИРИЙН ИРГЭНИЙГ ДОР НЬ ЯЛ ҮҮРҮҮЛНЭ ДЭЭ !!! ХАРЖ Л БАЙЯ !!!

Avatar

Билгээгийн найз 2018-03-14 37.223.104.205

Готов гээд эмчийн охин мөн үү.дүү нь билэгээ.билэгээ нь дуучинтай сууж байлуу.билгээ ч намайг дурсамжаа хэлбэл сайн танина даа

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.9.44.66

Аланд нь бензин шахаад шатаа

Avatar

Зочин 2018-03-14 193.106.171.210

Хулгайчийг бариарай гэж [Хориотой Үг] л халширдаг гэл үү. Бас их олон [Хориотой Үг] байна шүү

Avatar

hun baih utga uchir 2018-03-14 106.130.208.29

shunal ihedvel s****m bolno gedeg ugiig Mongoliin ard tumen bugd medne …. unen gantshan l bgaa unend hussen huseegui guitsegdene shuu dee …harin ene shuuhiin neriig barij bulhai luivart oroltsood bgaa huvi hun shuugch ner aldartanguud bol …..ard tumen shuuhiig hamgiin etsiin unend huleej bdag bsan bol odoo ogt itgehee bsan udahgui harin nileen evgui nuraah bh daaa

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.131.236.170

Халх дүрвээрээ дуудалцаж байхаар хүний хоол болохоос наана өөрспийгөө хичээ.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.25.56

Нямдоржийн оймсыг гозолзуулах хэрэгтэй. Энэ бүх завхралын ард суугаа нууц ноёнтон Хятадын гар хөл зальтай [Хориотой Үг]. Юунд ч гарын үсэг зурдаггүй хүн гээ биз дээ. Луйврын мөнгөө шалан доороо нуудаг биз. Гэрт нь бүтэн нэгжлэг явуулах хэрэгтэй. Хачин юмнууд гарч ирнэ дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-14 49.0.212.79

Увсынхан МОНГОЛ улсыг сөнөөчихөөд тусдаа улс болж чадах уу

Avatar

ЧАДНА 2018-03-14 202.55.190.42

Чадна шд…. намхан нуруу налчгар хамар царай муутай халхуудыг бодвол ха ха ха…..

Avatar

зочин 2018-03-14 203.91.119.102

Сөнөөх нь ч юу юм, маньсаасаа илүү л улсаа гэдэг байсан даа ойрдууд, одоо өөр болсийн бол уу

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.9.41.34

НАМХАН НУРУУТАЙ НАВТГАР ХАМАРТАЙ ДУГУЙ ХӨЛТЭЙ ЖАРТГАР НҮДТЭЙ ДӨРВӨЛЖИН БАКИМ ЦЭЭЖТЭЙ НУРУУГАА ҮҮРЧ ЗОГСДОГ ТЭР БӨГӨӨС ЦЭВЭР ЦУСНЫ МОНГОЛ ХҮН МӨН БӨЛГӨӨ

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.76.166.132

Umhii durvuduud setgegdel ustgaad bna

Avatar

Зочин 2018-03-14 43.242.242.59

Авилгалын загалмайлсан эцэг С.Баярыг хорьж шалгахгүй юм бол шударга байдлын тухай яриад хэрэггүй. Тэр гадуур байсан тохиолдолд хор найруулаад хэргийг хэрэг биш болгоно доо.АТГ нь бараг юм идэж гавиагүй Н.Энхбаярт болохоор эр бяраа харуулдаг байж болохгүй

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Улс эх орноо цөлмөгч нарт ямар нам ямао аймаг хэн байх нь ямар хамаа байнаа * [Хориотой Үг] л бол хулгай ч шүү * өөрийн чинь нам жалга довных бол тоохгүй толгойг нь илээд байх уу Иим бол эх оронч үзэлтэй биш шоу хийгч гэсэн үг эсвэл хэн нэгний утсан хүүхэлдэй гэсэн үг ЭХ ОРОНЧ ШУДАРГАЛ БАЙЛДАА олон жил талцаж хэрэлдээд улам л эв нэгдэлгүй луйварчдын хоол болоод бхйна шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.76.166.132

Umhii durvudiin tochigo bitgii s***

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.76.166.132

Durvudiin umhii tochigo bitgii s***

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.137

Ард түмэн сохор тэнэг биш шүү дээ хөлсний бичээч намчирхсан хүмүүс л ингэж туйлширч байгаа юм Та нар сохорчихоогүй л байлтай улсыг чинь хэн дуртай нь идэж ууж цөлмөөд байхад юу ч дуугарахгүй байж хэт туйлширч байгаа чинь өөр зорилготой юм биш үү Увс гэхээр яачихсан юм бэ Цэдэнбал дарга маань Увсынх шүү харин ч хөдөлмөрч ухаантай санагддаг шүү

Avatar

зочин 2018-03-14 203.91.115.39

Алан буруугүй байсан бол зугтахгүй л дээ буруутай болоод зугтаж байгам

Avatar

DAGY 2018-03-14 103.11.192.46

ДЦС-4” ТӨХК-ийн гүйцэтгэх захирал С.Анхбаярыг баривчилж — ene ymr uchirtai blood bariwchilgaanii daichilgaand urtdug bilee?

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.25.56

Эрдэнэтийн шахаа байлгүй.

Avatar

Zochin 2018-03-14 64.119.16.39

HALHIIN BUYAN edend zohihgui bn.Muusain har luivarchid

Avatar

Бөгжний оронд гав 2018-03-14 119.40.99.2

Энэ Ш.Батхүү гэдэг хүн гарандаа их том алтан бөгж зүүжээ. Гэнэт олдсон мөнгө л хүнийг ийм болгодог байх даа. Зовж олсон мөнгөөрөө хүн яагаад ч бөгж авахгүй, бөгж ямар хэрэгтэй юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.131.236.170

Энэ Оргилмаа гэж хүүхэн 2013 онд нөөцийн махны талаар их бичдэг байсан, одоо нөөцийн махаа бичээчээ.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.131.245.243

Мянганбаяр л баруун, солгойгүй аймаар хулхидаж дээ.

Avatar

hm 2018-03-14 202.179.27.55

Энд Увс мувс гэж хавтгайруулаад байх шаардлаггүй шүү дээ хүмүүсээ. Улс эх оронтой холбоотой юм яригдахлээр хэн нэгэн санаатай юмуу санамсаргүй юмуу Монголчуудыг хагралдуулах шинжиийн сэтгэгдлүүд оруулаад эхлэх юм аа. Үүнийг тунгааж наантай цаантай бодож авах гээхийн ухаанаар хандацгаая.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.21.106.116

увс хүн хулгай луйвар, залилан дээрэм хийх дээ ч гаргууд шүү. ажилд үнэн муу. дээр нь санаа муу.

Avatar

hm 2018-03-14 202.179.27.55

Алтангийн байрийг нь үнэгүй харж өгдөг Нямдорж ах нь зүгээр явуулах байхаа даа. Уг нь мөрдөн байцаалтаас оргохыг завдах, бүр бусдын баримт бичиг ашиглахыг завдсан бол шууд баривчилж таслан сэргийлэх арга хэмжээ авах учиртай биз дээ. Хууль сахиулахын ямар ч мэдлэг шардлаггүй хар ухаанаар л бодоод үз дээ. Нямдорж одоо юуу гэх бол?

Avatar

Зочин 2018-03-14 108.214.190.208

Нямка ахын Ну/А баригдцан уу

Avatar

Зочин 2018-03-14 66.181.188.222

Зарим хүмүүсийн хэлдгээр монгол төрийн ганц шударга хүн Нямдорж одоо Анхбаяр, Алтан 2'-г шүүлгэж [Хориотой Үг] хийлгэх байлгүй дээ.Харья.

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.30.194

цаг болжээ

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.30.194

Хувьсгал хийх заг болжээ

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.214.108

УВСУУД БОЛ ЭР ЭМГҮЙ ЛУЙ ВАР ХИЙНЭ !!! ХЭЦҮҮ АРД ТҮМЭН !!!

Avatar

зочин 2018-03-14 203.91.119.102

энэ ч арай хэтэрнэ ээ

Avatar

zochin 2018-03-14 202.179.27.103

Altjing yaach ch bodson luivarchin, ter Nymdorj dandaa meden budilj end tend ooriigoo chamgaalj show chiideg, toriin chutguur chuu.

Avatar

Зочин 2018-03-14 182.160.5.147

Энэ Увсынхан гэж ямар балай луйварчид вэ?

Avatar

Зочин 2018-03-14 182.160.33.92

зоригийн хэрэг эрдэнэтийн 49 хувийн завшигч этгээдүүд нэг тал болж нямдорж нар нөгөө тал болж зодолдож байна

Avatar

ЗОЧИН J&J 2018-03-14 66.181.180.197

ХАЗГАЙ ДҮРВЭД НЯМДОРЖ БОЛВООС ЖИНХЭНЭ БУУНЫ НОХОЙ – " ЛЕГАВЫЙ " . . .

Avatar

зочин 2018-03-14 202.21.106.109

Зөө зө …. Ингэж баян байгаад яахч юм билээ …

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.25.227

Алтан ямар хамаатай юм бэ. Нэг тэнэгэхээрээ [Хориотой Үг] юмаа Оргилмаа чи. Хаанахын гудамжнаас гарсан сэтгүүлчийн нэр хүндийг гутаасан амьман бэ

Avatar

Zochin 2018-03-14 66.181.181.157

Nyqmdorjin l hun shuu dee

Avatar

mgl 2018-03-14 43.228.129.77

гахайнууд та нарын үр хүүхдүүд чинь лайг нь үүрнэ дээ.

Avatar

ЗОЧИН J&J 2018-03-14 66.181.180.197

ХИЛЭЭР БАЙТУГАЙ ХОРЧИН ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ХОВДРУУ , ДҮРВЭД НЯМДОРЖИЙГ УВСРУУ ЯВУУЛАЛГҮЙГЭЭР ХАЛХЫН [Хориотой Үг] ХОРЬЖ ХУУЛИАР БАЙЦААН ШИЙТГЭ . . .

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.76.166.132

Umhii durvudiin tochigo bitgii s***

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.212.132

????

Avatar

Зочин 2018-03-14 43.242.243.107

Өмнөд Африкын Банк МАН ын хулгайчуудад хулхидуулсан өшөөгөө авах гэж Банкаа хятадад заржээ Үр дүнд МАН ыг тэжээдэг 51 хувь хятадад очжээ Монголдоо авчирсан 49 хувьцааг төрийн нэрээр дээрэмдэх гэж улайрсан Нямдоржийн эх оронч жүжгийн учир тайлагдав новшнууд юм даа

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.214.105

Tani medleg bol ….. yaana daa iim humuus bidnii dund bdag gej bodohoor

Avatar

Зочин 2018-03-14 27.123.214.2

Энэ нов шнуудыг бүгдийг нь барьж хориод хэргийн учир олдох хүртэл хорих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-14 64.119.25.188

Ээдээ элбэгээг алдчихав!!!

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.143.240.8

Нямдорж та үнэхээр дур гутмаар бохир хүн юм. Зоригийн хэргийг зохион байгуулагч байсан чинь удахгүй ард түмэнд илрэнэ. Цаанаа бол илэрчихсэн хэрэг шүү дээ. Нуугаад ч нэмэргүй боллоо. Бас Эрдэнэтийн тэр их мөнгөнөөс Алтжин Батхүү мэтийн хүмүүстэйгээ хувааж хүртсэн чинь бас ил болно. Энэ насандаа чи идэж ууж хуурч улсаа зарлаа даа. Хойно чинь дурсагдах зүйл чинь [Хориотой Үг] а******н гэсэн нэр л үлдэнэ. Гэвч тамд үргэлж шатахаа мэдэж байна уу?

Avatar

Зочин 2018-03-14 43.228.131.110

Алтангын ард Нядорж байгаа. Тэр Халхын хоолонд ханаж цаддагүй дөрвөдыг баривчил.

Avatar

Зочин 2018-03-14 203.169.51.226

Баяд

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.9.44.65

Ц.ЭЛБЭГЭЭ гуайг бас хил давуулж болохгүй байх шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 112.72.11.107

MAH-Tejeewer gulug humuusin anhaarliig uur tiishee handuulah sanaatai yum bisdee

Avatar

Зочин 2018-03-14 83.76.166.132

Durvudiin umhii tochigo bantsandaa balairavaa gej

Avatar

IRGEN 2018-03-14 27.123.212.135

ENE SHUUX ZASAGLAL CHIN BUUR YALZRAAD DAMPUURAAD DUUSSAN YUM BISHUU ARD TUMEEN… SHUUGCHDIIG IURSDIIG NI SHUUX TSAG BOLJEE……

Avatar

Зочин 2018-03-14 59.153.115.242

ШАХАА НЯМДОРЖ БАЙХАД АЛТАНГ ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ! ЖҮЖИГ

Avatar

Барьж чадах юм уу 2018-03-14 202.72.245.220

МАНАН МАФИ БОЛОН ХОТЫН ГАЗРЫН НАЙМААНД ИХ ОРОЛЦСОН ЭТГЭЭДДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-14 150.129.142.16

Nyamdorj mini ergen toirnii chini buh hun barigdlaa daa.

Avatar

Зочин 2018-03-14 64.119.24.235

БАДАМЖУНАЙГ ШАЛГААЧ ЭЭ ГАЗРЫН НАЙМАА АВИЛГА ГЭЭД Л ЦААШАА ЯВЖ ӨГНӨ ДӨӨ

Avatar

Зочин 2018-03-14 64.119.24.235

ЭНЭ АВГАЙ ТЭР САЯ ДОЛЛАРОО МАН НАМААСАА АВААЧ ЭЭ АЛЦАЙСАН [Хориотой Үг] МИНЬ

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.9.44.85

Энэ авгайг одоо хорьж шалгаа их юм гарна шүү

Avatar

Зочин 2018-03-14 66.181.180.183

Алтангийн хүүгийн хөрш Нямка сайд юу бодож суунаа?

Avatar

Зочин 2018-03-14 202.179.27.65

Алтан эгчийг битгий бариарай Нямкаа ах маань спонсоргүй болж дахин гудамжинд гарна шүү.Наадах чинь их буянтай авгай сарын 5-6 саяаар түрээслүүлдэг байрандаа Нямкаа ахыг үнэгүй суулгадаг хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-14 103.229.122.162

нямка МАН 2 суглаад үлдээнэ л дээ. алтжин аниаг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж