Европын холбоо ОХУ-д тавьсан хоригоо сунгажээ | News.MN

Европын холбоо ОХУ-д тавьсан хоригоо сунгажээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.13-нд нийтлэгдсэн

Европын холбоо ОХУ-д тавьсан хоригоо сунгажээ

Европын холбоо ОХУ-д тавьсан хоригоо сунгажээ

Европын холбоо энэ сарын 12-нд нийтэлсэн мэдэгдэлдээ “Украйны асуудлаас болж ОХУ-д тавьсан хориг арга хэмжээгээ сунгахаар боллоо” гэжээ.

Уг мэдэгдэлд “Европын холбооны ОХУ-ын хувь хүн, аж ахуйн нэгжид тавьсан хориг арга хэмжээ гуравдугаар сарын 15-нд дуусна. Өнөөгийн нөхцөл байдалд үнэлгээ хийсний үндсэн дээр уг хориг арга хэмжээг хагас жилээр сунгаж, есдүгээр сарын 15-ныг хүртэл хүчинтэй  байхаар шийдвэрлэлээ” гэжээ.

2014 оны гуравдугаар сард Украйны зүүн бүсэд зэвсэгт мөргөлдөөн гарч, Европын холбоо “Украйны тусгаар тогтнол, нутаг дэвсгэрийн бүрэн бүтэн байдалд заналхийлсэн” гэх шалтгаанаар  ОХУ-ын 150 хүн, 38 аж ахуйн нэгжид хориг арга хэмжээ авч, Европын холбооны орнуудад байгаа хөрөнгийг нь царцааж, тэдгээр оронд зорчихыг хориглох болсон юм.

О.ЧУЛУУН

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-13 64.119.18.150

ОРОСУУД ДАНГААРАА ХЭЗЭЭ Ч ХӨЛ ДЭЭРЭЭ БАТТАЙ ЗОГСОЖ ЧАДАХГҮЙ. БАС НЭГ ХОЙД СОЛОНГОС Л БОЛНО. ХЯТАД ЯАГААД ХӨГЖИЖ БАЙНА УУЛ НЬ ЗХУ ХЯТАДАД МАШИНЫ ҮЙЛДВЭР БАРЬЖ ТУСАЛЖ БАЙСАН УЛС ОДОО ХЯТАДЫН ХӨГЖЛИЙН ХААНА Ч ХҮРЭХГҮЙ ХОЛ ХОЦОРСОН. ШАЛТГААН НЬ ЭДИЙН ЗАСГИЙН ХААЛТТАЙ БАЙДАЛ. ХУУЧИН ЗХУ БАЙХАД ОРОСУУД БҮХ Л ЗҮЙЛЭЭ ӨӨРСДӨӨ ХИЙДЭГ Л БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ. ТЭГЭЭД ХӨГЖСӨН НЬ ХААНА БАЙНА. ОДОО МӨН ТЭР ЗАМ ЛУУГАА ЯВЖ БАЙНА. ЗЭВСЭГЛЭЛЭЭР ХӨӨЦӨЛДӨЖ ХӨРШ ОРНУУД ЛУУГАА ХАЛДАН ТҮРЭМГИЙЛЖ ДОТООДДОО АРДЧИЛАЛГҮЙ БҮХ ХҮНИЙ АМЫГ БАРЬЖ АРДЧИЛСАН ДҮРТЭЙ ЗХУ-ЫГ ДАХИН БАЙГУУЛЖ БАЙНА. ҮР ДҮНД НЬ ОРОСЫН АРД ТҮМЭН Л ХОХИРНО.

Avatar

Зочин 2018-03-13 85.216.38.142

Юу ч мэдэхгүй байж ямар их юм бичдийн бэ ? Оросууд хамаагүй өөрчлөгдөж хөгжиж байгаа. 90 оноо бодвол, Гэхдээ бас муу тал нь адилхан бүүр муудаж байна

Avatar

Зочин 2018-03-13 202.21.106.109

Ер нь бол …. 1990 оноос хойш Хятадын эдийн засаг 20 ДАХИН ӨСЖЭЭ !!!! . Оросынх 0,4- хөн хувь . Муу …. Тун муу…Маш муу….

Avatar

зочин 2018-03-13 202.21.106.109

Гүээ ингэхэд…… х****л ИДСЭН РАДЧИЛАЛын үед Монголын эдийн засаг 30 дахин өссөн байна шдээ …. ГУЧ ДАХИН ….гайхалтай .

Avatar

Зочин 2018-03-13 202.131.245.243

Юмных нь үнэ 30 дахиан өсч, тэр эдийн засгийн 30 дахин өсөлтийн зөрүү нь 30 гэр бүлийн л дансанд орсон. Ийм хөгжил гэж байдаг юм уу?

Avatar

Зочин 2018-03-13 202.21.106.116

оросуудад энэ л чухал. хориг Оросыг хөл дээр нь баттай босгож байна. боссон хойно нь европчууд гуйн царай алдах тэр мөчид Оросууд болзолоо тулгах нь мэдээж.

Avatar

Зочин 2018-03-13 125.168.37.248

За энэ ч нэр тедий юм болох нь ойртоод л байгаа болтой дог! Хориг удах тусам Оросууд нурааж хувьчилсан vйлдвэрvvдээ бvрэн сэргээгээд авах боломжтой болох юм шиг! 17 оны хувьсгалын дараагаар маш олон жил европынхон Оросыг шахаад бvх юмандаа хоригтой байсан жилvvдэд л хvчирхэг Зевлелт vvсэх суурь нь тавигдсан юм гэсэн!! Одоо яг тэр нь давтагдвал манайд их ашигтай!!

Avatar

Зочин 2018-03-13 103.9.91.40

За даа оросууд угаасаа сүйрч задрах гэж байгаа улс даа. Харин хятад дууд зөв замналаар яваад байх шиг. Тэд иванууд шиг зэр зэвсэгээр бусдын нутагруу өнгөлзөж тэнэгтээт хориг моригт оролгүй эдийн засгаа тэлж бусдыг эрхшээлдээ оруулж эхэлж байгаа нь өөртөө ч хал балгүй сийрэг ажиллаж бн.

Avatar

Зочин 2018-03-13 103.9.91.40

Нэрэлхүү оросууд үнэндээ улам санхүү нь муудаж бгаа. Энэ маягаар яваандаа хойд солонгосрхуу байдалд шилжинэ. Оросууд түүхэндээ нэг удаа ч гэсэн аятайхан амьдрая гэж бододгүй л юм байхдаа.

Avatar

Зочин 2018-03-13 202.9.40.28

Яг унэндээ энэ хориг Орост харин ч ашигтай тусч байгаа юм билээ ундэсний уйлдвэрууд нь сэргээд бн гэсэн.

Avatar

Зочин 2018-03-13 182.160.36.65

evropiin holboond baigaa orosiin bayachuudiin horongiig tsartsaana gedeg chini horongiig ni bulaaj avna gesen ygyy.

Avatar

РАВДАН 2018-03-13 66.181.160.10

ИХ ЮМ БОЛЖ ДЭЭ! ЭНЭ ХОРИГТОЙГОО ХАМТ ЕХ ЗАДРАХ БИЗЭЭ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж