Ч.Сайханбилэг дүүгээ асарч байна | News.MN

Ч.Сайханбилэг дүүгээ асарч байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.13-нд нийтлэгдсэн

Ч.Сайханбилэг дүүгээ асарч байна

Ч.Сайханбилэг  дүүгээ асарч байна

Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгтэй АТГ-аас шалгалт явуулж эрүүгийн хэрэг үүсгэсэн учраас хилээр гарч зугтаасан гэсэн мэдээлэл гарч, олон нийтийг талцуулаад байгаа юм.

Харин тэгвэл Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгийн төрсөн дүү нь хорт хавдар тусч АНУ-ын Денвер хотод эмчлүүлж байгаа ажээ. Улмаар саяхан хагалгаанд орсон бөгөөд Ч.Сайханбилэг нь одоогоор дүүгээс асарч байгаа юм байна. Монголчууд нэгнээ өвчин зовлонтой үед нь тохуурхаж, элдэв муу үгээр булдаггүй сайхан уламжлалтай ч бусдыгаа харлуулах гэсэн улс төрийн бүлэглэлүүдэд энэ огт хамаагүй бололтой. 

Эх сурвалж: http://ardchilal.mn

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зарлан дууд 2018-03-13 180.149.78.99

улсаа зарсан хүн хариуцлагаа хүлээх ёстой

Avatar

Зочин 2018-03-13 103.10.22.83

hudlaa s*** mongoloo hudaldsan hulgaichuudad urshuul byy yzyyl heden yeeeree syirsen ch bagadna.

Avatar

Зочин 2018-03-13 27.123.214.121

Баялагийн х****л ч гэж ярьдаг одоо газар ухахаа больцгоо ёо оо газар дэлхий хэлэгнэж дууслаа нэг хэсэгтээ л тайван амьдармаар байна. ТБ-ын ажил хувиарлалтын ажлын тогтолцоог чанартай, хяналттай, шудрага болгомоор байна. Энэ сайн чадалтай залуучуудыг зөв ажиллуулах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2018-03-13 103.229.122.46

Сайханбилэгийн улс оронд тарьсан балаг тусдаа асуудал. Үхэл амьдралын зааг дээр байгаа дүүг нь харааж зүхээд яах вэ дээ. Хурдан эрүүл саруул болохыг хүсье.

Avatar

Зочин 2018-03-13

ENE HEZEE IIM BOLSON YUM MONGOLOOS HIISEN YALAASAA L ZUGTAJ YAVAA VIZ

Avatar

Зочин 2018-03-13 27.123.214.121

Муу аргаар ард түмнээ хуурч 25 жил удирдаж явсан улс төрчдөд үхтлээ гомдсон ард түмний өгүүлэмж гэж ойлгохоос өөр арга алга капиталист нийгмийн хуурамч тоглоомыг хуульгүй тоглож хийсэн залуучуудын өнөөгийн үнэн нүүр царай л харагдаж байна л даа ийм зовлонд орохгүй юм шиг л явсан байх л даа одоо үүнээс хүн гэдэгээ л ойлгох цаг болсоныг хэлээд байгаа юм бишүү. Мэхт мэхэндээ гэдэг л болж байна.

Avatar

dorj 2018-03-13 202.179.25.11

mungutei zagnaj bna.bidnii hed ni anu-d emchluuleh chadaltai ve?

Avatar

Бурхан 2018-03-13 202.9.42.4

Үйлийн үр гэж энэ дээ. Идэж уух байхдаа хожим нь ийм юм болно гэдгийг мэдэж байвал зохистой байх байсан байхаа….

Avatar

Зочин 2018-03-13 107.77.212.186

mongol hun bas hun bish boljee odoo buur gegeeleg yum bichehee bjee humuus ovchtei zovlontoi bga ued humuis mini muuhai shui bas ylgaj oilgoh heregtei shuu

Avatar

Зочин 2018-03-13 27.123.214.121

Улс орноо худалдсан улс төрийн алдаа гаргасан нь цаг хугацаа харуулах болно. Үйлийн үр гэж байдаг сонин Баярцогт энэ 2 шоудаж ил гараад л буцаад алга болдог сонин хүмүүс гэхдээ буруутан нь хэн бэ? цаг хугацаа л хэлж өгнө

Avatar

Urvagch 2018-03-13 59.153.113.239

Улсаа худалдсан Сайханбилэг, Элбэгдорж нарт үхэл! өөр юу ч хэрэггүй

Avatar

Зочин 2018-03-13 103.229.122.134

Үнэхээр ийм өвчин зовлон тохиолдоод байгаа бол муу муухайгаар дайрч давшлаад хэрэггүй ээ, та минь!!! Өвчин гэдэг хэлж ирэхгүй, хийсч ирдэг аюул!!! Хэнд ч тохиолдож болно шүү!!! Харин гэм буруутай бол энэ нөхрийг дараа хуулийн дагуу шийтгэх хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2018-03-13 66.181.180.221

ene hun yaach telchilj unen hudal orovduuleh medee zohioloo ch zoliosond yavna. ter ni ch shudraga yos biz ee halhiin zaya ih iim juldraid zugeer samruulah arai boloogui

Avatar