Трамп, Ким Жон Ун нар боломжит ойрын хугацаанд уулзана | News.MN

Трамп, Ким Жон Ун нар боломжит ойрын хугацаанд уулзана

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.09-нд нийтлэгдсэн

Трамп, Ким Жон Ун нар боломжит ойрын хугацаанд уулзана

Трамп, Ким Жон Ун нар боломжит ойрын хугацаанд уулзана

АНУ-ын Ерөнхийлөгч Доналд Трамп Хойд Солонгосын удирдагч Ким Жон Уны саналыг зөвшөөрсөн, иймд АНУ ба БНАСАУ-ын төрийн тэргүүн нарын дээд хэмжээний түүхэн уулзалт ойрын хугацаанд болно гэж Өмнөд Солонгосын төлөөлөгч мэдэгдлээ.

БНСУ-ын Ерөнхийлөгч Мүн Жэ Иний АНУ руу илгээсэн төлөөлөгчид Доналд Трамптай уулзсаны дараа Цагаан ордонд товч мэдээлэл хийсэн байна. Тэд мөн умардын удирдагч Ким Жон Ун цөмийн зэвсэг болон пуужингийн хөтөлбөрөө зогсоож, татгалзахад бэлэн байгаа тухай хэлсэн юм.

 

Цагаан ордны хэвлэлийн төлөөлөгч Сара Сандерс ч мөн “Ерөнхийлөгч Трамп Ким Жон Уны урилгыг хүлээн авсан. Уулзалтын тов, байрлалыг удахгүй тогтооно” гэв. Түүнчлэн АНУ-ын зүгээс Хойд Солонгосыг цөмийн зэвсгээс татгалзах санал тавих бөгөөд энэ асуудал бүрэн шийдэгдэх хүртэл хориг арга хэмжээ хэвээр мөрдөгдөнө гэдгийг онцолсон байна.

Өнгөрсөн жил гаруй хугацаанд дэлхий нийтийн анхаарлын төвд байж, дайн өдөөхөд бэлэн байсан талууд ийнхүү уулзалдах болсныг олон улсын шинжээчид сайшаан тэмдэглэж байна. Түүхэн энэ уулзалтыг ирэх тавдугаар сард товлогдох боломжтой гэж үзэж байгаа юм.

С.ЦЭЛМЭГ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-09 182.160.3.201

Монгол улс гэж огт байхгүй УБ гэдэг асар жижигхэн нэг сумын нутгаас бага газарт МУ-ын иргэд хөгжөөд байхуу Уг нь Их Эзэн Чингис Хаан Маань Дэлхийн Талыг байлдан дагуулжАсар уудам нутаг өвлүүлсэн Б болох нэг алхам 2-рхи нь 50-иад жилийн өмнөх Лондон утаанаас салсанг Цорын ганц арга бий болох Ажлыг энэ алгын чинээ газарт утаа огт арилахгүй яагаад гэвэл хөдөөнөөс хот руу нүүдлээ зогсоох ганцхан заалт цаг үетэй холбон оруулаад Бүх Амйгуудынхаа ТӨВИЙГ хотын статус олгож хот ГЭЖ НЭРЛЭЭД хОТ шИГ ХӨГЖСОН ОЛОН АЙМАГ бнаа УТаагүй УБ олон аймгийг Хот болгоогүй цагт биелэхгүй!!!! СэрээчЯахаараа Монголд энэ 2 хүний Тэнэг уулзалт болно гэж өөрсдийнхөө улсад уулзана л биз цөмийн зэвсгээ ярина л биз Монгол өмнөх лайгаа яая гэж бгаа баймаар даа???

Avatar

Зочин 2018-03-09 103.229.121.33

Puten yanooo ataarhaj bga bhda

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

ТАРХИНДАА СУМТАЙ АЦДААНК ХЭХЭ ШИМНУУСГАА ХАРДААД ТРАМПЫГ БААХАН ХАРААХ ВИЙ ДЭЭ ЯАНОО!

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

ГҮЭЭ ТАМИНЭЭ ЭНЭ ШИМНУУСГИЙН ТРАМПАД ХАНДАРЧУУГААГ ХАРААЧ ЭЭ! БОРХҮҮ БОРХҮҮ ГЭЭД Л ХАШГИРААД БАЙСАН! ОДОО ТРАМПАА ТРАМПАА ГЭЭД Л! АЙ МӨН ЮУ ГЭХЭВДЭЭ!

Avatar

Ovgon 2018-03-09 64.119.25.21

ДАЙН ӨДӨӨХӨД БЭЛЭН БАЙСАН ЭНЭ ТЭР ГЭЭД Л СОЛИОРЦГООХ ЮМ,,ХОЙДУУД ХЭЗЭЭЧ ТОЛГОЙ МЭДЭЖ ДАЙН ӨДӨӨХГҮЙ ,,ТЭГЖ САНААРХАВАЛ АМЕРИК ХОЙД СОЛОНГОСЫГ ТЭР ДАРУЙД НЬ ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИНА,,,ЕР НЬ БОЛ ТРАМП АУГАА УДИРДАГЧ ГЭДГЭЭ БТАЛАН ХАРУУЛЖ ХОЙДУУДЫГ БУУЛГАЖ АВЛАА,,ХОЙДУУДЫН АРД ОРОС ХЯТАД БОЛОН ЕВРОПУУД ШИЛЭЭ ДАРААД ТРАМПЫН ӨМНӨ БӨХИЙГӨӨД ЗОГСОЖ БАЙНАА Л ГЭСЭН ҮГ,,ГОЛ ЖОР НЬ ГЭХЭЭР БҮГДЭЭРЭЭ Л ХОЙДУУДААР АМЕРИКИЙГ АЙЛГАН СҮРДҮҮЛЖ СҮҮДЭРТ НЬ АМЕРИКТ АШИГГГҮЙ НАЙМААГ УРД УРДЫН УХААН ДОРОЙ ЕРӨНХИИЛӨГЧ НАРТ НЬ ТУЛГАЖ БАЙСАН БАЙНАШТЕЕ,,ОДОО АМЕРИК БОЛ СУГА ӨӨДӨӨ,,ТРАМП ЭХ ОРНЫХОО ХҮҮ ДЭЛХИЙН ХҮНДЭТ ИРГЭН ЮМАА

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.131.245.243

Путин зөв хүнээ л АНУ-ын ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчээр томилж, америкийн ард түмэн нь зөв хүнээ сонгосон юм байна.

Avatar

Зочин 2018-03-09 64.119.25.21

Bitgii erguut orkooo

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.179.31.62

АНУД ТРАМПЫН РЕТИНГ ӨСЧ БАЙНА УУ?

Avatar

Амар 2018-03-09 202.179.24.1

За тэгэхээр ийм байна.Путин өөрсдөөсөө гадна холбоотнуудаа бүрэн хамгаалах чадвартай болсноо саяхан зарласан.Тэгэхээр хойд солонгос цөмийн пуужингаас татгалзаж цөмийн цахилгаан л гаргана гэж тохиролцоно гэсэн үг. Ингэдэг нь орос хятадын бөөрөнд байгаа япон, өмнөд солонгосын АНУ-ын цэргийн баазыг холдуулах ганц зорилготой юм.Харин АНУ үүнийг зөвшөөрнө гэдэг юу л бол.Тэгэхээр энэ бол зүгээр л улс төрийн шал дэмий тоглоом гэж харагдаад байна.

Avatar

хууьч 2018-03-09 202.9.43.198

Дэлхийн улс орнууд БУСАД ОРНЫ УДИРДАГЧДААР ХИЧЭЭЛ ЗААЛГАХ ДҮРГҮЙДЭЭ ???? ХАРИН БИД ИХ ДУРТАЙ ТЭГЭЭД ТҮҮНИЙГ НЬ БИЕЛҮҮЛЖ БУСДАД СУРГАХ ГЭЖ ОРОЛДОНО надаас нэг нөхөр яагаад та нар бусад рий ардчилалаар бусдад сургааль айлдадаг юм бэ??? гэж АМАРЖАРГАЛ ерөнхий сайдыг БНАСАУ-Д айлчилсаны дараа ёжтойгоор асууж байсныг сая саналаа???

Avatar

шонх 2018-03-09 202.9.43.67

ЭНХБАЯР БОЛ ОРОСЫН ХОЛБООНЫ УЛСЫН САИН НАИЗ ГЭЖ ПУТИН НЭГЭНТЭЭ ХЭЛСЭН ЯВДАЛ БОЛ БИЙ ЮМ өөр хэнийг ч тэгэж хэлээгүи билээ. ҮНЭН АЛДАРТАН БА КАТОЛИК СҮМ ХИЙД 10-р ЗУУНААС ЭХЛЭН САЛСАН БИЕ БИЕНЭЭ ҮГҮИСГЭСЭН ШАШИНЫ УРСГАЛ ХООРОНДЫН МАРГААН МЭТГЭЛЦЭЭН БАРУУНЫХАН НЬ ОРОСЫГ ҮЗЭН ЯДАХ МУУЧЛАХ ШАЛТГААН БОЛСИЙМ Ш ДЭЭ.шашны эхлэлтэи энэ их өрсөлдөөн үзэн ядалтанд МОНГОЛЫН МАНКУРТ [Хориотой Үг] боолуудад ямар хамаа НЭГ Л ИХ ХӨРШӨӨ БАРУУНЫХНЫГ ДУУРИАЖ ҮЗЭН ЯДСАН ЮМНУУД УГ СУРВАЛЖ УЧИР ШАЛТГААНЫГ НЬ МЭДДЭГ БОЛУУ.сунна шийт гээд ЛАЛУУД АЛАЛЦДАГ ШИГ Л ЮМ Ш ДЭЭ. хуураи газрын даинд ОРОСЫГ ЯЛСАН ТҮҮХ ҮГҮИ. одооч тэр УРАМДАХ ДУУГ УРААЛЖ АВСАН УРИАНХАИ ТҮМНИЙ УРА ураагаар уухаилдаг ОРОС ЦЭРЭГ урианхаи гарвалт ШОИГУ-р удирдуулж буи цаг дор ОРОС МОНГОЛЫН ХАРИЛЦААГ ХҮИТРЭХГҮИ БАИЛГАЖ их гүрнүүдийн мөнхийн бус баидаг НАИРСАГ БУС ЗӨРЧИЛ ТЭМЦЛИЙН
харилцааг хүлээж ТОХИОЛЫГ АТГАХ НЬ МОНГОЛ УЛСЫН ОРШИХ ЭС ОРШИХЫН асуудал болои.

Avatar

haha 2018-03-09 202.21.99.254

ulsuj dee huurhii. odoo usa armiin hayagdal tsgaan budaa 20 jileer avaad. heseg namjina huurhii

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.179.31.62

МҮН ЖЭ ИН ИХ ГАВЪЯАТАЙ ЮУ ГҮЙ ЮУ. ПАК КИХЭД БУУЛТ ХИЙСНЭЭС ЭР ХҮН МҮН ЖЭ ИН ГАРЧ ИРСЭН НЬ ҮЙЛ ЯВДЛЫГ ТҮРГЭСГЭЧИХ ШИГ БОЛЛОО. НАДАД МҮН ЖЭ ИН ХАРАХ ЦАРАЙНЫ СИЙРЭГ ТОЛГОЙТОЙ ЭР ШИГ ХАРАГДААД БАЙДЫН. ЭНЭ НӨХРИЙГ АШИГЛААД АМЖУУЛААД АВАХ САНАА ТРАМП УН ХОЁРТ БАЙХ ШИГ. НӨГӨӨХ НЬ ЭНЭ ХОЁРЫН ХООЛНЫ ШИРЭЭНИЙ АРД СУУХ ЦАГЫГ МАШ ГЯРХАЙ АЖИГЛАЖ БАС МАШ ИХ ДИПЛОМАТ ЭЕЛДЭГХЭНЭЭР ХЭН ХЭНД НЬ ТАТГАЛЗАХЫН АРГАГҮЙ САНАЛ ТАВЬЖ БАЙНА. ЖИНХЭНЭ ХӨЛД НЬ СУУЖ БАЙНА. МАНАЙД Ч ГЭСЭН ӨӨРСДИЙНХӨӨ АСУУДЛААР ИНГЭЭД ЗАЛЬЖИН ЭЕЛДЭГ УХААН ИНЭЭМСЭГЛЭЛ ГАРГААД БҮХ АСУУДЛАА ШИЙДЧИХ УДИРДАГЧ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА. МАНАЙ ЭНЭ ХАВИЙН КОММИЧДИЙН ХИЧЭЭН ЧАРМАЙЛТААР ПУТИН МОНГОЛЫГ ТӨДИЙГҮЙ БУСАД ХОЛБООТНУУДДАА АНХААРЧ АСУУДЛУУДЫГ НЬ ШИЙДЭХ БОЛОМЖ ОЛГОХООР ИЙМ ЦАГ ҮЕ ИРЧИХЭЭД БАЙГААД АЧ ХОЛБОГДОЛ ӨГӨӨД ЭХЭЛСЭН БАЙГАА ЮУ ГҮЙ ЮУ. НАДАД ЗҮГЭЭР ТЭГЖ САНАГДСАН. ШОЙГУГАА БОДСОН Ч КАБАЕВАГАА БОДСОН Ч МОНГОЛЧУУДААС ТЭГТЭЛ ДУРГҮЙЦЭЭД БАЙХААРГҮЙ Л САНАДМААР БАЙГААМ.

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ ПУТИН ӨӨРИЙН ТОМИЛСОН ТРАМПАА ӨӨРИЙН ХҮМҮҮЖҮҮЛСЭН КИМЧУУНАА ХЭЛ АМАА ОЛОЛЦОО Л ГЭСЭН ХЭРЭГ ШД!

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.5.196.171

Цөмийн з****г болон харвах дуужинтай болж айлгаж дарлахгүй нөхцөлд уулзаж гэрээ хийнэ гэж бандгар залуу хэлсэндээ хүрч байна шүү

Avatar

Нэг тэнэгд 2018-03-09 202.72.245.203

ОДОО ДЭЛХИЙН ЭЗЭН ХЭН БАЙНА ВЭЭ ГЭДГИЙГ ЭНЭ ЯВДАЛ ХАРУУЛЖ ӨГЛӨӨ

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

НӨХӨР ШОНХ ҮНЭНИЙГ БИЧЖЭЭ! МАНАЙ УЛСЫН ГАДААД БОДЛОГО СҮЙРЧИХЭЭД БАЙНА! УЛАМЖЛАЛАА ҮГҮЙ ХИЙЧИХСЭН МӨРТЛӨӨ ШИНИЙГ БИЙ БОЛГОСОН НЬ ҮГҮЙ! ЭЛБЭГДОРЖ Л ГУРВУУЛАА ГРУПДНЭ МУРУПДНЭ ГЭЖ ЖААЛ ДАЛЬЧИГНАСАН! ХӨРШҮҮД МААНЬ ЮУ ГЭЖ ТЭГЖ ЗАВААРАХЫГ ХҮСЭХ ВЭ ДЭЭ! ШАНД НЬ ЭРДЭНЭТИЙГ АВААД САНАА НЬ АМАРСАН БОЛОЛТОЙ! ҮР ДҮН НЬ МОНГОЛ УЛС ГАДААД БОДЛОГОГҮЙ УЛС БОЛЖЭЭ! ОДОО БАЙГАА ЖЕНКОГ Н Ь ТООЖ УРИХ САРМАГЧИН Ч АЛГА! ЯААНА ДОО!

Avatar

шонх 2018-03-09 202.9.43.67

БАТЛАН ХАМГААЛХЫН МӨНГӨ ХАРСАН ХЭДЭН ХУЛХИУД ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХОИДОД ОЧООД АРДЧИЛЛЫН ХИЧЭЭЛ ЗААНА Ч ГЭХ ШИГ БАЛАИ БАЛАИ ҮИЛДЭЛ МЭДЭГДЭЛЭЭС БОЛООД ХОИДУУД МАНАИХААС БҮРЭН БИШ Ч НҮҮР БУРУУЛЧИХААД БАИГААМ. ЭЛБЭГДОРЖ БАРАГ ХӨӨГДӨЖ ИРСЭН ДӨӨ. зүүн хоид ази бол манаи бүс нутагч мөн ирээдүид улс төр ба эдийн засгийн ХОЛБООТОН баих чухал бүс нутаг мөөн. РАВДАН АНЖГАИ Ч ИХЭД ХИЧЭЭЖ БУИ ШОНХ БИ Ч ИХЭД АНХААРЧ БАИГАА спортоор бол холбогч улс төрөөр бол зуучлагч болчих боломж баигаа юм баилгахаас ч өөр аргагүи. ЁРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ГАДААД БОДЛОГО, ЗӨВЛӨХ ГЭЖ ХОНГИО ТОЛГОИТОИ ЮМНУУД ХЭЛЭН ДЭЭР ИРСЭН ШАР ТОСЫГ ҮМХЭЭД АВЧИЖ ЧАДАХГҮИ эрваатаад л УБ-н ТУНХАГ ГАРГАХ ТҮҮХЭН БОЛОМЖ ТОХИОХОД ОИРХОН БАИГААМ ДАА урагшгүи ноёны ухаангүи албатуудаас болж ТҮҮХЭН БОЛОМЖОО АЛДЧИХВИЙ

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.179.25.203

За тэгэхээр ийм байна.Путин өөрсдөөсөө гадна холбоотнуудаа бүрэн хамгаалах чадвартай болсноо саяхан зарласан.Тэгэхээр хойд солонгос цөмийн пуужингаас татгалзаж цөмийн цахилгаан л гаргана гэж тохиролцоно гэсэн үг. Ингэдэг нь орос хятадын бөөрөнд байгаа япон, өмнөд солонгосын АНУ-ын цэргийн баазыг холдуулах ганц зорилготой юм.Харин АНУ үүнийг зөвшөөрнө гэдэг юу л бол.Тэгэхээр энэ бол зүгээр л улс төрийн шал дэмий тоглоом гэж харагдаад байна.

Avatar

Amar 2018-03-09 202.179.25.203

За тэгэхээр ийм байна.Путин өөрсдөөсөө гадна холбоотнуудаа бүрэн хамгаалах чадватай болсноо саяхан зарласан.Тэгэхээр хойд солонгос цөмийн пуужингаас татгалзаж цөмийн сахилгаан л гаргана гэсэн үг. Ингэдэг нь орос хятадын бөөрөнд байгаа япон, өмнөд солонгосын АНУ-ын цэргийн баазыг холдуулах ганц зорилготой юм.Харин АНУ үүнийг зөвшөөрнө гэдэг юу л бол.Тэгэхээр энэ бол зүгээр л улс төрийн шал дэмий тоглоом гэж харагдаад байна.

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

АМИСГААНУУД 16 ОНД
У ЮУ ГЭЖ ДОНГОСЧ БАЙЛАА! ХАРИН ТРАМПЫН ГУТЛЫН УЛЫГ ДОЛООЧИХ ШАХАН ЗУЛГУЙДАЖ БИЧИЖ БУЙГ ХАРААД ОЙ ГУТАВ! ДЭЛХИЙН ХҮҮ МҮҮ Ч ЧИХШИГ! ТЭГЖ ЯРИВАЛ НААД ТРАМПЫГ ЧИНЬ ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ БИД 2 Л УРДААС НЬ ЧИРЖ АРААС НЬ ТҮЛЭЖ АМЕРИКИЙН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛГОСОН ЮМ ШҮҮ!

Avatar

ЗОЧИН СУДЛААЧ 2018-03-09 202.9.42.230

ДАЙН ӨДӨӨХӨД БЭЛЭН БАЙСАН ЭНЭ ТЭР ГЭЭД Л СОЛИОРЦГООХ ЮМ,,ХОЙДУУД ХЭЗЭЭЧ ТОЛГОЙ МЭДЭЖ ДАЙН ӨДӨӨХГҮЙ ,,ТЭГЖ САНААРХАВАЛ АМЕРИК ХОЙД СОЛОНГОСЫГ ТЭР ДАРУЙД НЬ ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИНА,,,ЕР НЬ БОЛ ТРАМП АУГАА УДИРДАГЧ ГЭДГЭЭ БТАЛАН ХАРУУЛЖ ХОЙДУУДЫГ БУУЛГАЖ АВЛАА,,ХОЙДУУДЫН АРД ОРОС ХЯТАД БОЛОН ЕВРОПУУД ШИЛЭЭ ДАРААД ТРАМПЫН ӨМНӨ БӨХИЙГӨӨД ЗОГСОЖ БАЙНАА Л ГЭСЭН ҮГ,,ГОЛ ЖОР НЬ ГЭХЭЭР БҮГДЭЭРЭЭ Л ХОЙДУУДААР АМЕРИКИЙГ АЙЛГАН СҮРДҮҮЛЖ СҮҮДЭРТ НЬ АМЕРИКТ АШИГГГҮЙ НАЙМААГ УРД УРДЫН УХААН ДОРОЙ ЕРӨНХИИЛӨГЧ НАРТ НЬ ТУЛГАЖ БАЙСАН БАЙНАШТЕЕ,,ОДОО АМЕРИК БОЛ СУГА ӨӨДӨӨ,,ТРАМП ЭХ ОРНЫХОО ХҮҮ ДЭЛХИЙН ХҮНДЭТ ИРГЭН ЮМАА

Avatar

РАВДАН 2018-03-09 66.181.160.27

РАВДАН НЬ ЗОХИЦУУЛЧИХНӨӨ! УУЛЗАХ ГАЗАР ЧИНЬ УЛААНБААТАР ШҮҮ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж