Арвайхээр суманд малын гоц халдварт шүлхий өвчин гарчээ | News.MN

Арвайхээр суманд малын гоц халдварт шүлхий өвчин гарчээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.09-нд нийтлэгдсэн

Арвайхээр суманд малын гоц халдварт шүлхий өвчин гарчээ

Арвайхээр суманд малын гоц халдварт шүлхий өвчин гарчээ

Өвөрхангай аймгийн Арвайхээр суманд малын шүлхий өвчин гарсан нь батлагдаж өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжжээ.

Өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хүрээнд тус суманд хот хоорондын зам дагуух шатахуун түгээх станц, дэлгүүр хоршоо, цайны газруудыг хаасан байна

А.АНИР

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2018-03-09 66.181.166.196

шүлхий ч гаарч байна даа, цагдаа тагнуул учир шалтгааныг нь олно олно энэ тэр ч гэх шиг, яг үнэндээ бол энэ тэнэг малчдаас болж байгаа шүү дээ, ямарч хариуцлагагүй авах идэхийн дон туссан, ашиг хөөсөн шуналын туламнууд

Avatar

Зочин 2018-03-09 43.228.131.110

Хуучин шүлхий өвчин хамрын ханиад шиг ийм замбараагүй байгаагүй. Хөдөөний малчид гэж дураараа тэнэг улсууд морь малаа ачаад л хаа сайгүй морь уралдуулж байгаа гээд аймаг аймаг хэсээд явахаар энэ өвчин гааралгүй яах вэ дээ. Дээр нь хот орон руу хамаа замбараагүй малын мах оруулдаг болсон аймаг орны билчээрийн эдс ч байхгүй болсон. Социализмын үеийн хатуу чанга систеиээ эргэж байгуулсан нь дээр дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.131.242.254

2018 онд 7 сая тун шүлхийн вакцин импортлохоор ХХААЯ төлөвлөсөн байна. Гэтэл 66 сая малаас 2 сая адуу, тэмээг хасаад 64 сая хонь, ямаа, үхэрт 7 сая вакцин буюу 9 малын 1-ийг вакцинжуулна гэдэг өөрөө санаатай биотероризм. 9 малын 1-ийг нь вакцинжуулаад 8-ийг нь орхихоор мэдээж үлдсэн 8 нь өвчлөхгүй яах юм бэ. Нэгмөр бүгдийг нь вакцинжжлах хэрэгтэй. Малчид мөнгийг нь төлөөд вакцин хийлгэе гээд хайгаад вакцин нь олдохгүй байна шүү дээ.

Avatar

!!! 2018-03-09 103.26.193.119

Шүлхийн голомтыг устгах арга хэмжээ авахгүй, зөвхөн малд вакцин хийсэн болоод л гүйгээд байхаар чинь яаж арилах вэ дээ!! Тэгээд ч энэ өвчин өөрөө ингэж энд тэнд хол үсчиж тархахгүй, хүн л зориудаар тараагаад байх шиг!!! Вакцин гэж бас нэг том бизнес байх шиг байна шүү!!! Нөгөө сүрхий тагнуул шалгаж байна гээд байсан ясан бэ??

Avatar

Зочин 2018-03-09 66.181.170.110

Наад малын вакцины хүмүүсийг тагнаж л байх хэрэгтэй дээ. Энд тэнд хоорондоо ямар ч хамааралгүй газруудад өвчин гараад байдаг нь сонин… Юугаар өвчин тээгдээд байна???

Avatar

Зочин 2018-03-09 202.21.106.161

ЭНЭ МАЛЫН ЗАМБАРААГҮЙ ХӨДӨЛГӨӨНИЙГ МОНГОЛ ДАЯАР ХОРИГЛООЧЭЭ…ХУРДАН МОРЬ АЧИХ СУМААС СУМД ДУРААРАА НҮҮХ АЙМГААС АЙМАГТ ЁО ӨВЧИН ТАРАХГҮЙ ЯАХАВ ДЭЭ…ХУУЧИН ЯМАР БАЙЛАА

Avatar

Зочин 2018-03-09 103.26.194.29

ТАГНУУЛЫХАН АЖИЛАА ХИЙЖ Л БАЙДАГ БАЙГАА ДАА , ХЭН НЬ ХУУРАМЧ ХӨЛДҮҮ ВАКЦИН ШАХСАН ЮМ БЭ ДЭЭ ХАРИУЦЛАГА ТООЦООСОЙ

Avatar

Зочин 2018-03-09 66.181.189.20

Юу болоод байна? Биотерроризм?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж