Автозамын концессын шалгаруулалтыг хүчингүй болгов | News.MN

Автозамын концессын шалгаруулалтыг хүчингүй болгов

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.07-нд нийтлэгдсэн

Автозамын концессын шалгаруулалтыг хүчингүй болгов

Автозамын концессын шалгаруулалтыг хүчингүй болгов

“Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 204.6 км замыг дөрвөн эгнээтэй, цемент бетон хучилттай нэгдүгээр зэргийн авто зам болгон өргөтгөж шинэчлэх төсөл”-ийг “Төрийн өмчийн концессын жагсаалт”-аас хасч, сонгон шалгаруулалтыг хүчингүйд тооцохоор боллоо.

Энэ нь Монгол Улсын Засгийн газар, Азийн хөгжлийн банк хооронд байгуулах санхүүжилтийн ерөнхий хэлэлцээрийн дагуу 2017-2018 онд хуваарилсан зээлийн хөрөнгөөр хэрэгжүүлэх төсөл, хөтөлбөрийн хүрээнд Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн 204 км, Дархан-Алтанбулаг чиглэлийн 113 км авто замд их засвар, шинэчлэл хийх болсонтой холбоотой юм.


Товч мэдээ

  • Гамшгийн эрсдэлийг бууруулах үндэсний зөвлөлийн бүрэлдэхүүн, ажиллах журмыг батлав. Зөвлөлийг Монгол Улсын Ерөнхий сайд тэргүүлэх юм. Зөвлөл нь гамшгаас урьдчилан сэргийлэхэд төр, хувийн хэвшил болон салбар дундын хамтын ажиллагаа, иргэдийн оролцоог хангах, бодлогын зөвлөмж гаргах чиг үүрэгтэй ажиллана.
  • Худалдаа, эдийн засаг, шинжлэх ухаан, техникийн хамтын ажиллагааны Монгол-Чехийн Засгийн газар хоорондын комиссын Монголын хэсгийн дарга нь БСШУС-ын сайд байсныг Эрүүл мэндийн сайд байхаар өөрчлөв. Мөн Монгол-Болгарын Засгийн газар хоорондын Монголын хэсгийн дарга нь Эрүүл мэндийн сайд байсныг өөрчилж БСШУС-ын сайд байхаар тогтлоо.

Эх сурвалж: zasag.mn

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-07 202.9.41.130

БАЛИАР САЙТ ХААНА ЮУ БАЙГАА НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ БӨӨН ЭРЭЭН МЯРААН ФОТО ЗУРАГ, ҮСГИЙН ФОНД НЬ ЖИЖИГ УНШИГДАХГҮЙ, ОРОХООС ДУРГҮЙ ХҮРЭЭД БАЙХ ЮМ

Avatar

mongol 2018-03-07 202.70.33.242

Torgonii zam azi evropiig holboson olon ulsiin dut zam geed l hutsaldaad baisan haa bn idej uuh yaman deeree tohiroltsoogui yu ta nar ene uls oron ard tumnee gants udaach bolov bodood idej uuhaa neg udaach hoish tavij bolohgui yu nuguu neftiin uildver geed l tom tom yam yariad baisan suuliin ued ene talaar duugarahaa baij basal budaa yu Hurelsuh saidaa er ni yam hiij chadah ni uu hhuhdiin tsetserleg surguuli alban kontor soeliin tuv gesgeed buteen baiguulalt hiilee geed unguruud baih uu ene ih ur ,ene uls ornii ireedui yaah bolj bn

Avatar

Зочин 2018-03-07 202.9.41.222

Ардчилсан нам энэхүү ажлыг санаачилсан юм чинь хүлээж л байг уу??? цааш нь ярих уу болих уу???Дарханыхан юу бодож байна??????

Avatar

Зочин 2018-03-07 202.179.31.62

Яг үнэндээ шинэчлэл ийгээл болоо. Байнга өдөр бүр явдаг хүнд л гэхээс жилдээ 5-10 хан явдаг хүнд болохоо байчихсан юм алга. Цагаан сар баярын өдрүүд л гэхээс шинийн 3-4-нд зам хоосон л байсан ш дээ. жил болгон шинийн 3-4 энэ замаар явдаг түгжирдэггүй. сая мөсний баяраар яваад ирлээ. эртхэн гараад сүүлд ирсэн хоосон л байна. Төв аймаг Сэлэнгийг заагладаг даваанаас баруун хараагын гүүр хүртэл мяа хэсэг бий. өөр энэ зам бол гайгүй л байна. 61 гарам өнгөрөөд 5 км, баянчандмань өнгөрөөд 5 км жоохон хурд багатай явахад болоо. нэг их хэцүүдээд байсан юм алга. муу муу л гээд байгаа. 80-90 ээс буухгүй явахад намайг бараг бүх машин гүйцсэн. тийм муу байтлаа 100 гаргаж гишгэх үү. ийм өндөр хурдан дээр явж болж байнаа гэдэг тэгтэл тамтаггүй муу зам гэсэн үг биш. тэртэй тэргүй хот дарханы хооронд яаж ч яваад 3 цаг 30 минут бол хэзээч өөрчлөгдөхгүй статистик. гишгээд гишгээд 30 минутаар их юм хожих уу.

Avatar

Зочин 2018-03-07 202.70.33.242

jinhene tahianii tolgoigoor setgej

Avatar

Зочин 2018-03-07 202.170.71.84

hm zam zasna gekh baikhgui ee kheden nokhoos tabiad budaa ingej baij yaj khogjikh um be
zasbariin ajiliin boliod zamaa barikhgui

Avatar

Иргэн 2018-03-07 180.149.78.99

За ингээд хамгийн их хөдөлгөөний нягтралтай , хамгийн чухал зам шинэчлэгдэх хөг нь өнгөрөв бололтой. Одоо хэдэн нөхөөс тавиад үлдсэн хөрөнгө буруу гараар ороод дуусаа.

Avatar

Баахан худлаа нээлт хийсэн дээ 2018-03-07 202.72.245.220

ТЭР ЧИНЬ ЗҮГЭЭР ЛСОНГУУЛИЙН ШОУ БАЙСАН НЬ ТЭНЭГ ХҮНД Ч ОЙЛГОМЖТОЙ ТЭР ҮЕД ҮЙ ТҮМЭН УЛААНТУУЗ ХАЙЧИЛЖ ОЛОН ЮМНЫ НЭЭЛТ ГЭЖ ШОУДСАНЫГ МАРТЧИХСАН УУ? ИЙМ БОГИНО САНАМЖТАЙ Ш ДЭЭ ТА НАР, ОДОО ЗҮГЭЭР Л ХУУРАМЧ БИЧИГ БАРИМТЫГ НЬ УСТГАЖ ӨАЙХГҮЙ ЮУ, ОДООГИЙН ЗАМЫГ 4 ЭГНЭЭ БОЛГОХ ЯМАРЧ БОЛОМЖГҮЙ, ТИЙМ ЗАМ БОЛ ЗӨВХӨН ХУРДНЫ ЗАМ БАЙЖ ӨӨР ГАЗРААР ТАВИГДАХ БОЛОМЖТОЙ

Avatar

Чук 2018-03-07 112.72.11.110

Зүгээр л хэдэн нөхөөс тавихаар болвуу хө. Монгол улсын хамгийн их хөдөлгөөний нягтралтай зам юмсан.

Avatar

Зочин 2018-03-07 150.129.142.164

Ямар хөгийн б издакууд вэ хурдны зам 2019 онд энэ тэр гээдл хуцаад байсан.

Avatar

Зочин 2018-03-07 64.119.24.162

SHALGARUULALT HUCHINGUI BOLGOH NI MONGOL ULSIIG ULAM MUUHAI HARAGDUULJ BNA.TER COMPANY CHIN UCHNUUN MUNGU TUGRUG ZARTSUULSAN BAIGAA GEDGIIG ERDUU BODOHGUI UURSDIINH MUNGU HUSAHAA L BODOH YUM. 3-r STANTS DEER TENDER ZARLAJ SHALGARUULCHAAD HUCHINGUI BOLGOSONIIG TULUULNEE TA NARAAR

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж