2168 хүүхдийг эх барьсан ачтан | News.MN

2168 хүүхдийг эх барьсан ачтан

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.06-нд нийтлэгдсэн

NEWPLUS

2168 хүүхдийг эх барьсан ачтан

Мэргэжлээрээ 28 жил ажиллах хугацаандаа 2000 гаруй хүүхдийг эх барьж, 160 мянга гаруй эх, нярайд үйлчилсэн эх баригч Б.Баярттай таныг уулзуулж байна. Тэрээр ЭХЭМҮТ-ийн Эрсдэлтэй жирэмсэн судлал тасагт ажиллаад 8 жил болжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.170.71.157

попроод ачтан энэ тэр нь юу юм, ажлаа л хийж байгаа шүү дээ, нээх худлаа уянгын халил энэ тэр оруулаад лол

Avatar

иргэн 2018-03-06 66.181.191.134

За тэр мөнгө төгрөг өх эсэхийг,японд очиж байгаагүй тул тэнд яадагыг үнэндээ би мэдэхгүй,миний мэдэх ганц юм бол:эх баригч Баярт бол худлаа амлаж төрийн толгойд гараад ард иргэдээ амаар нь шороо үнхүүлдэг луйварчдын дэргэд бол жинхэнэ хүн,жинхэнэ ачтан мөн гэдгийг хэлэх байна

Avatar

Мөнгө өгсөн ч төрүүлнэ Мөнгө өгөөгүй ч төрүүлнэ! 2018-03-06 103.10.21.36

Мөнгө өгсөн ч төрүүлнэ Мөнгө өгөөгүй ч төрүүлнэ! Арай л ил цагаандаа гарсан байна даа. Яг адилхан 2 ээж төрөх гээд ирхэд нэг нь мөнгө өгөөд бэлэг өгөөд байхад нөгөө мөнгө өгөөгүй ээжид яг адилхан хандана гэж үү? Хүн л юм чинь мөнгө өгсөн талд нь яаж ч байсан илүү үйлчилнэ. Аминд тулсан асуудал 2 ээжид гархад мөнгө өгсөн рүү нь л гүйнэ. Тийм учраас хэнээс ч мөнгө авах ёсгүй! Сайн ч бай муу ч бай цалингийн аваад хийх ёстой ажлаа хийж л байгаа тул бүх эхчүүдэд тултал сайн үйлчлээд, халамжлаад гаргах ёстой. Хэнд ялархаад, хэнд өрөлхөөд байгаан? Монголд үйлчилгээ гэж байхгүй. Солонгос, Японд эх баригч эмчид нь хэрэв мөнгө өгвөл доромжлол болох магадлалтай тул огт хүлээж авахгүй. Гэхдээ ээжийг хамгийн сайн асарч, хамгийн сэтгэлтэй үйчлилгээ халамжийг ээжид үзүүлээд гаргадаг. Зарим хүмүүс тэд гадныхан чин цалин мөнгө их авдаг гэх байх….. Үгүй. 1950-аад онд Японд эдийн засаг муу ядуу дорой байхдаа ч Япон, Солонгос эмч нар ийм л байсан гэдэг. Энийг л ЭМЧИЙН ЁС ЗҮЙ УХАМСАР гэдэг байх.

Avatar

Зочин 2018-03-06 124.158.113.11

энэ хүнийг мэдэхгүй байж учир зүггүй доромжлох нь японд амьдардаг хүний ухамсар гэхэд дорой юм. энэ эмч намайг эх барьж авч байсан. тийм муу хүн санагдаагүй мөнгө өгөөгүй төрсөн, нөхөр байхгүй байсан учир харин дараа нь баярлуулъя гээд амжихгүй л явна. их л хөгжилтэй эмч шүү дээ

Avatar

Мөнгө өгсөн ч төрүүлнэ Мөнгө өгөөгүй ч төрүүлнэ! 2018-03-06 103.10.21.36

Мөнгө өгсөн ч төрүүлнэ Мөнгө өгөөгүй ч төрүүлнэ! Арай л ил цагаандаа гарсан байна даа. Яг адилхан 2 ээж
төрөх гээд ирхэд нэг нь мөнгө өгөөд бэлэг өгөөд байхад нөгөө мөнгө өгөөгүй ээжид яг адилхан хандана гэж үү? Хүн л юм чинь мөнгө өгсөн талд нь яаж ч байсан илүү үйлчилнэ. Аминд тулсан асуудал 2 ээжид гархад мөнгө өгсөн рүү нь л гүйнэ. Тийм учраас хэнээс ч мөнгө авах ёсгүй! Сайн ч бай муу ч бай цалигийн аваад хийх ажлаа хийж л байгаа тул бүх эхчүүдэд тултал сайн үйлчлээд, халамжлаад гаргах ёстой. Хэнд ялархаад, хэнд өрөлхөөд байгаан? Монголд үйлчилгээ гэж байхгүй. Солонгос, Японд эх баригч эмчид нь хэрэв мөнгө өгвөл доромжлол болох магадлалтай тул огт хүлээж авахгүй. Гэхдээ ээжийг хамгийн сайн асарч, хамгийн сэтгэлтэй үйчлилгээ халамжийг ээжид үзүүлээд гаргадаг. Зарим хүмүүс тэд гадныхан чин цалин мөнгө их авдаг гэх байх….. Үгүй. 1950-аад онд Японд эдийн засаг муу ядуу дорой байхдаа ч Японь Солонгос эмч нар ийм л байсан гэдэг. Энийг л ЭМЧИЙН ЁС ЗҮЙ УХАМСАР гэдэг байх.

Avatar

Bat 2018-03-06

Buyantai murtluu hund ajil shuu minii eej 30-garan jild 15000garui huuhed enh tunh esen mend eh barij avsan buyantai hun baidag uuruu daraalsan tavan huu daraa ni 4 ohin 9 saikhan huuhed turuulsen dalai dayan darhan ber hun Buyan ni delgerch yavaarai!

Avatar

Зулаа 2018-03-06 202.131.226.139

Амьдралд аз жаргал бэлэгдэг, амьдрал үхлийн заагт өдөр бүр үхэлтэй амь булаалдаж тэмцдэг буянтай танд аз жаргал сайн сайхан бүхний дээдийг хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.70.42.102

altan gartai shu

Avatar

Zochin 2018-03-06 202.5.205.20

Bayar hurgye amjilt

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.5.205.20

Энэ сайхан ээж, эрх баригчдаа эрүүл энхийг ерөөе. Их сайхан байнаа, 2168 шинэ хүнийг эх барьж, ээж гэж сайхан зүйлийг мэдрүүлэх анхны алхамыг хийдэг танд сайн сайхан, амар амгаланг мянга мянган эхчүүд, эмээ нарын өмнөөс хүсэж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж