С.Баяр, Д.Сугар нарыг шалгах ёстой гэв | News.MN

С.Баяр, Д.Сугар нарыг шалгах ёстой гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.06-нд нийтлэгдсэн

С.Баяр, Д.Сугар нарыг шалгах ёстой гэв

С.Баяр, Д.Сугар нарыг шалгах ёстой гэв

Авлигатай тэмцэх газрын дэргэдэх ОНЗ-өөс мэдээлэл хийлээ. Мэдээллийнх нь нэр нь ‘Авлигатай тэмцэх газар нь авлигатай тэмцэхгүй байгааг 2017 оны авлигын индекс батлав уу”.

Монгол Улс авлигын төсөөллийн индексээр 2008 оны 180 орноос 102-т жагсаж байсан  бол 2017 онд 180 орноос 103-т орж нэг байраар ухарчээ. Энэ нь манай улс авлигатай тэмцэхгүй байгааг олон улсад харуулж байна гэж ОНЗ-өөс үзэж байгаа гэнэ.

Тус зөвлөл “Төрийн эрхийг хууль бусаар авсан байх 60 тэрбумын гэмт хэрэг, Эрдэнэт УБҮ-г барьцаалсан хэрэг, уул уурхайн лицензийн авлига, газрын наймаа, тендерийн авлига гэх мэт албан тушаалтын гэмт хэрэг сураг тасрах шинжтэй цаг алдсаар байна. АТГ-т авлигачдад хариуцлага тооцох хугацаатай шаардлага тавих, цаг алдалгүй авлигын асуудлыг шийдвэрлэх, үр дүнг дүгнэхийг олон нийтээс хүсч байна” гэв. Мөн тус зөвлөлийнхөн “Ард түмний өмч “Эрдэнэт” үйлдвэрийг барьцаанд тавьсан этгээдүүдийг АТГ шуурхай мөрдөн шалгаж, хариуцлага тооцох үүрэгтэй. Тухайн үед Ерөнхий сайд байсан С.Баяр, ТӨХ-ны дарга Д.Сугар, Ч.Ганзориг, Д.Очирхүү, Ш.Батхүү нар нь санаатайгаар эх орноосоо урвасантай дүйцэхүйц хэмжээний гэмт хэрэг үйлдсэн байна. АТГ нь дээрхи нэр бүхий этгээдүүдийг өнөөдрийг хүртэл шалгахгүй, шалгасан ч хаацайлсаар ирсэн. Иймд АТГ-ын дарга үүргээ биелүүлээгүй тул огцрох ёстой. Мөн УИХ Д.Сугарыг Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнээс, С.Баярыг ИБУИНВУ-д суух Элчин сайдаас тус тус эргүүлэн татаж, нэн даруй шалгуулах шаардлагатай” гэв.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Aa d,a D 2018-03-06 202.9.43.100

DEMJIJ BN\n

Avatar

Би Сугар 2018-03-06 202.9.43.94

Зөв шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.179.31.125

Баасан зөв л ярьж байна ш дээ.

Avatar

Авилгалын Загалмайлсан Эх Баасан Авгай ичээчээ ичээч 2018-03-06 50.226.17.98

АВИЛГАЛЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН АВГАЙ БААСАНГУА ООРИЙН ЧИНЬ 30 ЖИЛ ЗУТГЭЖ БИЙ БОЛОГСОН НИЙГЭМ ШУУ ДЭЭ. МОНГОЛЫН ТОМ АВИЛГАЛЧИН ООРООСОО ЭХЭЛВЭЛ ЯАСАН ЮМ БЭ\n

Avatar

Зочин 2018-03-06 182.160.37.216

youtube-ОУ-н тоймч Гантулга: Хахууль авсан албан тушаалтгнуудыг буудаж буудсан сумаа төлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

zochin 2018-03-06 59.153.87.15

baasanguai ingej ih darvagnaj baij altan zagasnii ulgeriin emgen shig l yum boloh vii de !!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-06 27.123.212.134

Avilgiin index iin sudalgaagaa unshij uzsen bolov uu, Ter 60 terbum ogt nuluuluhgui, demii yum ishlel tatah yum, 60 terbumiig jinhene toriin alban haagchaar shineer orson humuusig shalguulah heregtei, tegvel iluu bodit baih bolno

Avatar

Авилгалчин Баасан бусдыг шалга гэх юм даа 2018-03-06 98.169.180.19

2012-2016 $7.2 тэр бум доллар цусалсан АНы бузаруудыг шалгах хэрэгтэй тэр дотор нь Баасангуа ч бас шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-06 98.169.180.19

Эхлээд ороо шалгуулчих Баасангуа дараа нь Баттулга голгоо шалгуулчих

Avatar

Энэ зөвлөлийн гишүүдээр АН-ын угшилтай хүмүүсийг тавьдаг нь буруу болсондоо 2018-03-06

Ерөнхийлөгч Баттулга энэ зөвлөлийн гишүүдээр АН-ын угшилтай хүмүүсийг тавьдаг нь буруу болсондоо. Оюунгэрэл, Баасан ажаа, Саруул энэ тэр гээд. Улс төржсөн л юм ярина шүү дээ. Өөр яах юм.Түүнийг нь АТГ-ынхан авахад ч хэцүү, үгүй гэхэд ч хэцүү болоод байгаа биз.

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.131.243.162

Баасан авгай, таны яриад байгаа зүйлийг дэмжиж байна!!! Гэхдээ баяр, сугар нарыг шалгахын хамт өөрийн чинь эзэн болох жанхууг мөн бас төмөр замын 280 сая доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлал, номурангийн хэргээр бас шалгая!!! Баасан авгай, та тийм л шударга юм бол өөрийн эзэн болох жанхуугийн улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдийг улсад буцааж өгөөд, оффшор дансанд нь байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсад тушаах тал дээр хичээл зүтгэл гаргаж ажиллаач. Араас чинь манан-гийнхан даган дууриах болно. Харин хэрэв чадахгүй бол баасан авгай жинхэнэ баацан авгай болох болно!!!

Avatar

Зөвхөн МАН-ын хэдийг шалга гэжээ 2018-03-06

Баасан ажаа зөвхөн МАН-ын хэдийг шалга гэжээ. АН-ынхныг шалгахгүй гэжээ.Ийм л хүнийг Зөвлөлийн даргаар тавьчихаж байгаа юм даа. АТГ-тайгаа хэрэлдсээр байгаад л хугацаа нь дуусна даа.ИЙМ ХҮНИЙ ҮГИЙГ ХЭНЧ ТООХГҮЙ шүү дээ.ХАРИН ШУДАРГА юм яривал дэмжинэ шүү дээ.

Avatar

зочин 2018-03-06 202.70.44.146

монгол улсад эрх мэдэлтэй тэмцээд ч нэмэргүй болсон байна даа тэмцсэн нэг нь тэнэг [Хориотой Үг] авгайгаараа дуудуулаад амьтны ад гуд болоод дуусах юм байна даа

Avatar

зочин 2018-03-06 66.181.160.106

зөв шийдвэр байна ,Энэ 2 хүнийг шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.70.37.50

Та бүгд зөв зүйл хийж байгаа, дэмжиж байна. Мэлгэр, АТГ-ын дарга нар бүх л муухай зүйлс, авилгалчдыг хамгаалдаг гол түшиц газар болоод байна. Энэ хоёрыг зайлуулсны дараа Монголд авилгалын эсрэг уур хилэн зад тавихад бэлэн болоод байна. Та хоёр эртхэн зайлахгүй бол энэ их үймээний хөлд үрэгдэнэ шүү…

Avatar

Зочин 2018-03-06 103.26.193.105

Ямар ч байсан Сугар бол Засангийн доод нааран дээр залрах болзлоо хангачихсан хүн.

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.179.25.207

Хоосон эх оронч, луйварчин эмэгтэжй, энэ хүнтэй харьцуулахад Баяр Оюу толгойг 20 жил, Тавантолгойг 50 жил хоосон ярьсан зүйлийг ажил хэрэг болгосон. Монголчууд өөх өгсөн хүнд дургүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.70.37.50

Тэгээд бидэнд ямар ашиг авчираад байгаа юм бэ, мал аа…

Avatar

зочин 2018-03-06 182.160.5.141

/юу солиороод байгаа тэнэг вэ ,[Хориотой Үг] нартай эвтэй бол хүчтэй байдаг юм уу

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.131.227.50

Юу болоод байна аа, Таминь ээ, Эвтэй бол хүчтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-06 66.181.176.91

Солиорвоо чи

Avatar

Зочин 2018-03-06 43.228.130.117

баасангийн зөв шалгав Шалгахгүй бол тэр даргыг авч хаяаад шалгадаг хүнийг нь тавь

Avatar

mgl 2018-03-06 43.228.129.77

Энд хичнээн тэмцэж байгаа дүр үзүүлэвч худлаа гэдэг авилгын индексээр харагдаж байна. Баасангийн зөв. Энэ авилгыг хазаарлахгүй бол бид хэзээ ч хөгжихгүй улам дордоно. Хазаарлахын тулд намууд шинэчлэгдэх ёстой. Энэ намууд хэдхэн хүний мэдэлд орж тэд нь цаагуураа холбоотой тул ийм болж байна. Намын гишүүдээ та нар намаа хурдан шинэчлээч ээ. Наад хувалзнуудаа авч хаяач ээ.

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.9.47.177

баасан тэргүүтэй ОНЗ ийн ажиллагааг дэмжиж байна._ маш шургуу ,шуурхай ажиллахаас өөр гарцгүй.

Avatar

АРД 2018-03-06 202.131.243.162

Баасан авгай, таны яриад байгаа зүйлийг дэмжиж байна!!! Гэхдээ баяр, сугар нарыг шалгахын хамт өөрийн чинь эзэн болох жанхууг мөн бас төмөр замын 280 сая доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлал, номурангийн хэргээр бас шалгая!!!\nБаасан авгай, та тийм л шударга юм бол өөрийн эзэн болох жанхуугийн улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдийг улсад буцааж өгөөд, оффшор дансанд нь байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсад тушаах тал дээр хичээл зүтгэл гаргаж ажиллаач. Араас чинь манан-гийнхан даган дууриах болно. Харин хэрэв чадахгүй бол баасан авгай жинхэнэ баацан авгай болох болно!!!\n

Avatar

Монгол 2018-03-06 27.123.212.137

Энэ тэнэг авгай боливол таарна

Avatar

Монгол 2018-03-06 202.70.34.70

ШУДАРГА ЁС ЯРЬСАН ХҮН СОЛИОТОЙ БОЛДОГ ЦАГ ИРЭЭ ЮҮ? АРАЙ ДЭНДЭЖ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ ЛУЙВАРЧИД АА?

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.9.43.73

Баяр луйварчинг монгол улс дийлэхгүй

Avatar

Нямка 2018-03-06 202.70.47.158

Энэ балай авгай эхлээд өөрийгөө шалгуул.Яаж байр авсан, яаж "өмгөөлөгч" болсноо ил болго.Хэнтий рүүгээ [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.9.41.215

С.Баяр-н б ө г с ны алчуур минь үхэж далд ор.

Avatar

АРД 2018-03-06 202.131.243.162

202.9.41.215 гэх жанхуугийн угаадсаар хооллогч оо. баярыг өмөөрсөн нэг ч хүн алга, давхар жанхуугаа хэлэхгүй болохоор ард түмэн дургүйцэж байна…. Ойлгосон уу, [Хориотой Үг] орк оо?

Avatar

зочин 2018-03-06 122.201.22.206

Зөв зүйтэй л зүйл ярьж тэмцэж байгаа хүнийг дэмжих хэрэгтэй шүү дээ. Баасан зөв ярьж үнэний төлөө тэмцэж яваа хүн муулаад байхаар дэмжих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-06 59.153.112.82

Baasani zuv

Avatar

зочин 2018-03-06

Хөөе Баттулгаа чи энэ солиотой авгайгаа төрөөс зайлуулаачээ

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.9.41.215

Н о х о й н г ө л ө г минь чи өөрөө дэлхийгээс [Хориотой Үг].

Avatar

zochin 2018-03-06 103.229.122.239

HUUE YU BE UNEN iig helsen hun soliotoi boloo yu ARD TUMEN baigaa shuu Genet bayajsan humuus iig shalgah n zuv shdee ED NAR BULEG Bolood davarch bn ATG DARGA na r ed nariin gar hul shdee ODOO yadag yum bilee

Avatar

Зочин 2018-03-06 202.9.41.31

Эрдэнэттэй холбоотой хүмүүсийг яаравчлан шалгах нь зүйтэй,Баасанг доромжилж болох ч үүнийг хүсч байгаа нийт ард түмний хүслийг боогдуулах эрх байхгүй,дэмжиж байна,улам сайн ажлаарай,амжилт хүсье\n

Avatar

Зүгээр зүгээр 2018-03-06 202.72.245.220

МЭДРЭЛ МУУТАЙ Ч БАЙ, ЗАХИАЛГААР АЖИЛЛАДАГ Ч БАЙ ЗӨВ ЗҮЙЛИЙН ТӨЛӨӨ ДУГАРЧ БАЙГАА НЬ САЙН БАЙНА, ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЦАЛИН АВСАН ХАВСАРГА МАЯГТАЙ БАЙГАА ҮГҮЙ НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ АМЬТАС МАШ ИХ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-06

ШАЛГАНА , ШАЛГАНА ГЭЭД БАС Л ШАЛДАН ХОЦРОВ … ОЛИГТОЙХОН ШАЛГААД ДАРУЙХАН ШИЙД …

Avatar

Зочин 2018-03-06 182.160.4.107

Баасан Уянга хоёр хүн [Хориотой Үг] хийгээд дур тавьдаг. Эхлээд өөрийнхөө талын авилгачдыг шалгуул, тэгвэл та хоёрыг шударга гэж үзье. Өөрийнхөө намын авилгачдаас айдаг авгайчуул болиорой.

Avatar

zaza 2018-03-06 103.229.122.239

yu be chi UNEN shudarga es yalj l taar shdee

Avatar

Huchtei emegtei! 2018-03-06 66.181.185.136

Sugariig suga tatah nee.

Avatar

АВИЛГАЧИД ҮЙЛИЙН ҮРЭЭ ЭДЭЛНЭ! 2018-03-06 59.153.115.242

ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН ӨМНӨӨС ШУДАРГА ЁС ,ХАРИУЦЛАГА ШААРДАЖ ДУУГАРСАН АТГ – ЫН ОНЗ – ИЙН ТЭРГҮҮН Г.БААСАНГ АВИЛГАЧИД ТЭДНИЙ ГАР ХӨЛ МӨН ИХ АД ҮЗЭЖ ЭЛДВЭЭР ДАЙРЧ ДОРОМЖИЛЖ БООЖ ҮХЭХНЭЭ !!! ТЭР ЗӨВ ЮМНЫ ТӨЛӨӨ ДУУГАРЧ ЯВАА НЭГЭН !!!

Avatar

Зочин 2018-03-06 103.14.38.130

Дэмжиж бна. Цаашид зоригтой, шударга, тууштай ажиллах хэрэгтэй. Чамаас үхтлээ айж элдвээр гутаан доромжлох гэж үйлээ үзэх юм. Баасан минь амжилт хүсье.

Avatar

Нөгөө ахмадын байр яасан? 2018-03-06 103.14.38.130

Ахмадын байрыг өгөхгүй тэмцээд бөөн юм болоод байсан одоо яасан. Суурин дээр нь лут том барилга барьчихлаа. Баасан авгайн дансанд хэдийг хийсэн болоод таг болов гэж хардахаар л байна шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-06 66.181.187.121

Баасан бусдын үгийг л давтлаа шинэ чухал санаа, баримт юу ч алга

Avatar

Баасан авгай шудрага л бай 2018-03-06 103.14.38.130

Нэг намын талд ажиллаад байлгүй ялгалгүй шудрага л ажилла. Захиалгат ажиллагаа явуулсаар байгаад улс төрийн захиалга авч хэрэгжүүлдэг баян авгай болчихлоо.

Avatar

Зочин 2018-03-06 66.181.184.96

Баяр энд ирцэн байгааг мэдээгvй яваа юм аа даа..

Avatar