Путин 13 иргэнээ АНУ-ын талд хэзээ ч өгөхгүй гэв | News.MN

Путин 13 иргэнээ АНУ-ын талд хэзээ ч өгөхгүй гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.05-нд нийтлэгдсэн

Путин 13 иргэнээ АНУ-ын талд хэзээ ч өгөхгүй гэв

Путин 13 иргэнээ АНУ-ын талд хэзээ ч өгөхгүй гэв

АНУ-ын Холбооны мөрдөх товчооны тусгай консул Роберт Мюллер ОХУ-ын 13 иргэнийг 2016 оны АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр “хакер ажиллагаа явуулж, хөндлөнгөөс оролцсон” хэмээн ял тулгасан билээ. Харин ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин Оросын дээрх иргэд Засгийн газрын үйл ажиллагаатай ямар ч хамаагүй хэмээгээд тэднийг АНУ-ын талд шилжүүлэх зүйл хэзээ ч болохгүй гэжээ.

Владимир Путин АНУ-ын NBC-д өгсөн ярилцлагадаа ийнхүү мэдэгджээ. Ярилцлагадаа Путин Дональд Трампыг АНУ-ын ерөнхийлөгчөөр сонгогдох хуйвалдаан зохиосон гэдгийг үгүйсгэж, энэ бол Трампыг огцруулах зорилготой  АНУ-ын улс төрийн дотоодын асуудал гэжээ.

Холбооны мөрдөх товчооны тусгай консул Роберт Мюллер Трампыг АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялуулахын тулд түүний туслахууд Кремлийн эрх баригчидтай хуйвалдсан гэх хэрэгт Трампын Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөх асан Майкл Флинн, гадаад бодлогын зөвлөх Жорж Пападопулос, сонгуулийн кампанит ажлын зохион байгуулагч Пол Манафорт болон түүний туслах Рик Гэйтс нарыг шалгаж байгаа билээ. Дээрх сэжигтнүүдээс Флинн болон Пападопулос нар хэргээ цагаатгуулахын тулд Мөрдөх товчоотой хамтарч ажиллахаар болсон билээ. Харин Манафорт мөнгө угаасан, татвараас зайлсхийсэн, банк залилсан хэрэгт өөрийгөө буруугүй гэж мэдүүлсэн. АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп өөрийн туслахуудыг Кремльтэй хамтарч, хуйвалдаан зохиосон гэдгийг үгүйсгэж байгаа юм.

Харин ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин 13 иргэнийг АНУ-ын шүүхэд дуудсаныг эсэргүүцэж, иргэдээ АНУ-ын талд хэзээ ч өгөхгүй гэж хатуу мэдэгдсэн байна. Тэдгээр 13 иргэнийг АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуулийг будилаантуулах зорилгоор нийгмийн сүлжээг ашиглан асар өргөн хүрээтэй хакер ажиллагаа явуулсан хэмээн ял төлөвлөж байгаа юм.

АНУ болон ОХУ-ын хооронд хэрэгтэн шилжүүлэх гэрээ байхгүй юм. Түүнчлэн ОХУ-ын Үндсэн хуульд иргэдийг гадаадын улс орны талд шилжүүлэн өгөхийг хориглодог ажээ.

Эх сурвалж: the guardian

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.144

ПУТИН БАРДАМ ТҮРЭМГИЙ ШУУД УТГАААР НЬ ЗАНАЛХИЙЛЖ БАЙХАД БАРУУУН ХАААНА БАЙНА? ТЭД ЧИМЭЭЭГҮЙ ҮХСЭН МЭТ 7 ХОНОЛООО. НӨГӨӨ БАРУУУНЫ БАРДАМ ТҮРЭМГИЙ БАЙДАЛ ХААЧСАН БЭ? ОРОСУУДЫГ 2014 ОНД СҮЙРНЭ ГЭЭД БАЙСАН ЯАСАН БЭ? ОРОСУУДЫГ СИРИТ СҮЙРНЭ ГЭЭД БАЙСАН ЯАСАН БЭ? АЙН? ХАААНА БАЙНА ТЭР БАРУУУН ЧИНЬ? НИЙТ ЗЭВСЭГЛЭЛД ЗАРЦУУУЛДАГ ДҮНГЭЭРЭЭ ТРИЛЛИОН ДОЛЛАРТ ХҮРСЭН БАРУУУНЫ ЗЭВСЭГТ ХҮЧИН ЧИНЬ ХАААНА БАЙНА?

Avatar

м 2018-03-05 66.181.160.46

Галзуурсан хүнийг чи галзуу гэж хэлж болдоггүй нэг гай байх.Тэгээд ч ийм солиотой юм бурсных нь төлөө цаг заваа үрж мэдэгдэл энээ тэрээ хийж суух зав эрүүл ухаантай хүмүүст алга шивдээ,орхидосоо.

Avatar

Зочин 2018-03-05 182.160.37.206

oros gej hen yum be.anhnaasaa huvisgal hiij zygeer l gudamjnii orkuud zerlegyyd toriin erhend garaad yavj irsen shyydee. tegeed darga nar ni dandaa horngotnyyd shig amidarch arduud ni yaduu amidarch irsen. hamgiin muuhai ni havi oiriinhaa byh ulsiig arhin dalaid tamhi haraaliin yg surgah dalaid jivyylsen. putin tsergiin hyn jaahan hariutslagatai hatuu baij bolno tegvel dood alban tutsaaltnuud ni boon arhichid baigaa.

Avatar

hurliizaa chi dutaa 2018-03-05 64.119.17.47

amerikuud ch baruun ch yponuud ch chamaas ilvv medee medeeleltei bas orosiin hvch chadal noots bololtsoog sain meden dee..iim zebseg hiij chadah bolomjiig sain medeed l duugui suundaa..

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.144

УГАААСААА ПУУЖИНТ ТЕХНОЛОГИЙГ ҮЗҮҮҮЛЭХДЭЭ ВИДЕО ГРАФИК АШИГЛАХААС ӨӨР ЯАХЫМ. 20 МАААХ ХУРДТАЙ ПУУУЖИНГ ДАГАЖ ЯВЖ ЗУРГИЙГ НЬ АВАХ ЮМ УУ? [Хориотой Үг] МАЛ ХУЖАААА ПИЗДАААА МИНЬ АМАА ТАТСАН ЧИНЬ ДЭЭЭР.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.144

САЙХАН БАЙНОООО. ХЭДЭН ХУЖААА НАР ТЕЧЪЯАДААД ҮХЛЭЭЭ. ПУТИН ОРОСЫН ЗЭВСГИЙГ СУРТАЛЧИЛСНЫ ДАРААА АМЕРИКИЙН ЯМАААН ОМОГ ХАГА ДАРАГДЖЭЭ. УЙЛАХ ГЭЖ БАЙГААА ХҮҮХЭД ШИГ Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.184.196

Delhiin ali ch undesten aguu amerikt ochij jargii gedeg bolhoos orosd ochii gj gants ch irgen tiishee temuuldeggui. Bugd orosuudiig hog gedgiig medene.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Иргэний үнэмлэхээ авсан уу?

Avatar

м 2018-03-05 66.181.160.46

путины шинэ зэвсгийн тухай мунхаг харанхуй массдаа зориулсан үлгэр,хүүхэлдэйн кино хоёрыг хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд нь өөрсдөө хэзээ ч бүтэхгүй сонгуулийн болхи пиар гэж шүүмжлээд,хорвоогийн улс гүрнүүд энэ тэнэглэлийг нь шоолж биенээ нударч инээж байхад Монголд үлдээсэн хэдэн орос цэргийн маамуунууд гүэ мөн баярлаж-зарим нь бүр Америкийг устга гэж тушаал өгч байхыг харлаа,сүүлийн хэд хоног.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Битгий шaa, миний хүү өө.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Анимэйшнаар л үзүүлэхгүй бол Америкчууд ойлгохгүй л дээ. Тэдэнд л зориулсан юм.

Avatar

Зочин 2018-03-05 172.199.133.149

Манай еронхийлогч хэзээнээс Путин шиг ажиллах юм бол оо?! Бид зоригтой ажиллах байх Энэ Хитадуудын хандыг хага дарж чадна гэж сонгосон юмсан!! еерее ч тэгэж амласан биздээ?

Avatar

ХАХА 2018-03-05 66.181.182.39

ОРОСУУДЫГ ҮНЭН ХОШГОРУУЛЖ БАЙНАА. ЯМАР АРД ТҮМЭН БАЙНА ТИЙМ ТӨР БАЙДАГ ГЭДЭГ ХАХАХА

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

хэхэ Тэмбүүевич Ацдаанк мэгжний м**м барьдаг Гоммэгжид пиздa

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.166

хахаа Сирид 300 зарим мэдээгээр бүүр 600 орос цэрэг АНУ-н бөмбөгдөгч дроонд хядуулсан бнлээ. тгээд тэнд манай цэрэг бхгүй гээд Пүтэн мэлзээд бгаа н маш өрөвдөлтэй

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.179.24.186

Манайхан одоо болио Оросыг нэг хэсэг нь дэмжинэ л биз Нэг хэсэг нь Америкийг дэмжинэ л биз. Эцсийн дүндээ бид чинь Монголчууд шүү дээ. Юундаа хоорондоо ингэж муудалцана вэ. Эвтэй байцгаая

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.161.112

Манайхан одоо болио Оросыг нэг хэсэг нь дэмжинэ л биз
Нэг хэсэг нь Америкийг дэмжинэ л биз. Эцсийн дүндээ бид чинь Монголчууд шүү дээ. Юундаа хоорондоо ингэж муудалцана вэ.
Эвтэй байцгаая

Avatar

Ovgon 2018-03-05 64.119.23.153

ОРОС ЮУ БАЙХ ВЭЭ ДЭЭ ОРОСЫН ТОЛГОЙД ХУУЛЬ БУСААР ГАРСАН ХЭСЭГ ХУЛ ГАЙЧИД ЭРХ МЭДЛЭЭ АЛДАХГҮЙН ТУЛ ДАНДАА ЗЭР з****г БАЙЛДААН Л ЯРЬДАГ БОЛЛОО, ӨӨР ГАЙХУУЛАХ ЮМГҮЙ БОЛОХООР Л ТЭР, ТЭР НЬ ТЭГЭЭД ХҮҮХЭЛДЭЙН ИХЭЭХЭН МУУ КИНОГООР ХАЛХАВЧИЛСАН ХУДАЛ САЙРХАЛ МАЯГИЙН ХИЙРХЭЛ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.9.40.156

Tarhi ygaahgvi myy sainiig n medne

Avatar

Ovgon 2018-03-05 64.119.23.153

Америкийг байхгүйгээр төсөөлөхөд л ар өврөөс хүйтэн салхи сэнгэнээд явчих шиг санагдах юм. Оросын хажууд буй улсууд ядуу дундаж дорой хэвээрээ л байх юм. Сингапур Тайвань Солонгос бүр Хятад хүртэл Барууны дэмжлэг хөрөнгө оруулалтаар босоод ирэх юм. Орос визгүй ч гэсэн би явмааргүй байна. Оросууд Америк Англи Авсрралид яасан олон юм бэ юу хийж тэр сайхан эх орноосоо дайжина вэ. Орос тийм сайхан юм бол бүгдээрээ зун очиж хөлбөмбөг үзчээд ирээд дараа нь нэг дүгнэхүү дэ.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Ovgon хочтой xyжaa эмгэн шимнусга тэмбүүтэй пиздa

Avatar

Ovgon 2018-03-05 64.119.23.153

Оросуудад өөрийн гэж гайхуулах техник технологи байхгүй. Тэд өөрсдийнхөө үнэ цэнийг алдахгүйн тулд хамгийн арчаагүй арга "зэвсэглэлээр" хөөцөлдөж бусдыг айлгаж хоолоо олж идэх ядарсан байдалд орж, хүн төрөлхтөний эсрэг гэмт хэрэг үйлдэж байгаа нь нэг удаагийн биш гэдгийг түүх харуулсан. Үүгээр орос үндэстэн хэзээ ч сайн яваагүй.Ард түмнээ,хажуу улс орноо байнга зовоож ирсэн түүхтэй.

Avatar

Z 2018-03-05 66.181.185.65

Путин ч ёстой поп-рохын дээд сонгмл жишээг үзүүлж бн даа. Сонгогдохгүй байх гэж дэмий л айх юм.Айх юм уг нь маш их. Гэхдээ 70,80%-р ялна.

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.184.196

Amerkuud orsuudaar yuga hiihevde. Buh hun turulhtun amerkiig muruuddiinshdee.,

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Иргэний үнэмлэхээ авсан уу?

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Ovgon хочтой xyжaa эмгэн шимнусга тэмбүүтэй пиздa

Avatar

Зочин 2018-03-05 64.119.23.153

Chi ooroo jinhene tembuutei oros tsergiin orhidos bna da kkk

Avatar

доодох салтааны бөөст 2018-03-05 182.160.33.92

чи зүгээр л өмхий сармисан амаа татаад с[Хориотой Үг]тааны бөөсөө [Хориотой Үг] ардчилсан өмхий атигар минь?

Avatar

Ovgon 2018-03-05 64.119.23.153

Оросуудад өөрийн гэж гайхуулах техник технологи байхгүй. Тэд өөрсдийнхөө үнэ цэнийг алдахгүйн тулд хамгийн арчаагүй арга "зэвсэглэлээр" хөөцөлдөж бусдыг айлгаж хоолоо олж идэх ядарсан байдалд орж, хүн төрөлхтөний эсрэг гэмт хэрэг үйлдэж байгаа нь нэг удаагийн биш гэдгийг түүх харуулсан. Үүгээр орос үндэстэн хэзээ ч сайн яваагүй.Ард түмнээ,хажуу улс орноо байнга зовоож ирсэн түүхтэй.

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.87.73.44

"Оружие – последние прибежище некомпетентности" У. Черчиль

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

Ovgon хочтой xyжaa эмгэн шимнусга тэмбүүтэй пиздa

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.128

это правда

Avatar

Би 2018-03-05 202.131.228.10

Хоншоортой ерөнхийлөгчтэй улс сайхан юм аа. Манай ерөнхийлөгч ч гэсэн дотроо бодолтой хоншоортой зан гаргах байх аа. Бид тэгж л сонгосон юм чинь. Ямар ч байсан ерөнхийлөгчөө муулахгүй. Дэмжинэ шүү.

Avatar

зочин 2018-03-05 202.179.26.105

Гадны Орны Төрийн Тэргүүнүүдыг хараад сонсоод байхад үнэхээр Бахархамаар байх юмаа, Ам л ангайвал Эх орон, Ард иргэдийнхээ төлөө, Гэтэл манайхан Улс орон , Ард иргэдээсээ Хулгайлж Луйвардаж Хуйвалдахаа л бодно, Юун Ард иргэд энэ тэр вэ, Манай Төрийн өндөр Албан тушаал хашиж буй Нөхдүүд 2 Хөршөөсөө Ичмээр юмаа, Айлчилал юмуу Уулзалтаараа очихоороо Гуйлга гуйгаад явчихана, Энэ их Байгалийн Баялагтай цөөхөн Ард түмэнтэй Улс орон байж даана ч Гутмаар,

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.119

Тэгээд зайлаачдээ!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=v2bjMHw3uLo

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=Lclcn4SAw9c

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=E_WPk6Rxx00

Avatar

зочин 2018-03-05 202.21.106.109

За мань путин ч яахав , рейтинг өсөөстэй…. , Нөгөө 13 л хэцүүяа … Насаараа том гүрний хар дансанд… Гэрээсээ толгой цухуйлгалгүй амьдрах нээ ….гэцүү л юм байна ..

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.245.243

https://www.youtube.com/watch?v=R94WDbTln1U

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.236.170

Хар Обама боож үхлээ.

Avatar

зочин 2018-03-05 103.57.92.103

Шар үст Трампыг огцруулах гэж ялагдал хүлээсэн тал нь үнэхээр аргаа барж байгаа юм даа зайлуул.
Өөр юугаар ч тайлбарлах билээ дээ. Клинтоны авгайн нойр нь хүрдэггүй ээ.

Avatar

Зочин 2018-03-05 122.201.21.210

Оросын хакерууд АНУ-ын сонгуулийг хакердсан гэдгийг Путин хүлээн зөвшөөрч байгаа юм шив дээ??? "Хакердсан нь үнэн, гэхдээ өгөхгүй, яадгийм!" гэж байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.228.20

Orosiin hurgen huu Genco yag ingej l orosiin tagnuuliin demjlegeer songuulid yalsan naij taarah n dee.

Avatar

158 2018-03-05 202.180.218.132

2016 оны МАН ын болон 2017 оны ерөнхийлөгчийн ялалтанд оросуудын гар оролцсон гэдэг нь тодорхой шүү дээ

Avatar

Мкстный 2018-03-05 202.72.245.220

ХОР ЛОН СҮЙ ТГЭХ АЖИЛ ХИЙЛГЭЧИХЭЭД БАРЬЖ ӨГВӨЛ Ч НЭЭРЭЭ ХУНШГҮЙ ХЭРЭГ БОЛНО ДОО, ГЭХДЭЭ ТЭР ХЭД ГАДААД ГАРВАЛ ШУУД БАРИГДАХ БОЛЖДЭЭ

Avatar

Зочин 2018-03-05

Монголд ирж болно, Welcome

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.131.236.170

Путин сайн ажиллаж байна. Харин манайх яах бол аан.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.9.42.58

Ядуу улсын үнэгүй "хүн" юм чинь шууд чирж аваачаад л өгий шдээ ойлгомжтой

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж