Ш.Батхүү нар ял завших боломжгүй гэв | News.MN

Ш.Батхүү нар ял завших боломжгүй гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.05-нд нийтлэгдсэн

Ш.Батхүү нар ял завших боломжгүй гэв

Ш.Батхүү нар ял завших боломжгүй гэв

“Эрдэнэт” үйлдвэрийг барьцаалан “Стандарт” банкнаас зээл авсан гэх “Жаст” группийн ерөнхийлөгч асан Ш.Батхүү нарт холбогдох хэргийг Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/-аас шалгаж байна. Эх сурвалжийн мэдээлснээр, Ш.Батхүү нар холбогдсон хэрэг мөрдөн байцаалтын явцад хамрах хүрээ нь томорсоор буй аж. Тиймээс АТГ-ын Мөрдөн шалгах хэлтсээс тусгай ажлын хэсэг томилогдож Ш.Батхүү нарыг мөрдөн шалгах ажиллагааг нарийвчлан явуулж эхэлжээ. Хэргийн мөрдөн шалгах ажиллагаанд прокурор давхар хяналт тавьж ажиллаж байгаа гэнэ.

Анх 2013 оноос дээрх хэрэгт Цагдаагийн Ерөнхий газрын Мөрдөн байцаах газрын эдийн засгийн хүнд гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтсээс эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж байсан. Харин 2015 оноос АТГ-т уг хэрэг шилжжээ.  

Өнгөрсөн таван жил гаруйн хугацаанд хэргийн мөрдөн байцаалтад ахиц гарахгүй, хэргийг хөөн хэлэлцэх хуулийн хугацаа дуусах дөхлөө гэх мэдээллийг УИХ-ын зарим гишүүд өнгөрсөн долоо хоногт өгч байсан. Тэгвэл АТГ-аас “Жаст” группийн ерөнхийлөгч асан Ш.Батхүү нарт холбогдох хэргийн хөөн хэлэлцэх хугацаа дуусах болоогүй бөгөөд гэм буруутай этгээдүүд ял завших боломжгүй гэж мэдэгдлээ.

Д.УУДАМ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

УИХ бодлогын асуудалд, хуулийнхан буруутанд хариуцлага хүлээлгэхэд анхаараасай 2018-03-05

Суурь шалтгааныг нь арилгаагүй цагт дутагдал давтагдах магадлалтай даа
Төрийн өмч давамгайлсан компанийг хувийн компаны зээлийн баталгаанд тавьдаг мөнч бөх зүрхтэй, бүдүүн хүзүүтэй улс даа манайхан.Ер нь бол Эрдэнэтийн 49 хувь, энэ баталгаа хоёр бол манай олигархи төрийн илрэл дээ.Олигархи төрийг задлахгүй бол дахиад иймэрхүү хэргүүд гарах магадлалтай.ОЛИГАРХИ ТӨРИЙГ ЗАДЛАЯ ГЭВЭЛ ЮУНЫ ӨМНӨ НАМУУДЫН САНХҮҮЖИЛТИЙН АСУУДЛЫГ ШИЙДЭХ ХЭРЭГТЭЙ гэсэн дүгнэлт гараад байгаа юм даа. Бид үзэгдэлтэй, үр дагавартай тэмцээд амжилт олохгүй. Мөн чанар, суурь шалтгаантай нь тэмцэх хэрэгтэй. Ийм гаргалгаа байна даа залуучууд аа.УИХ бодлогын асуудалд, хуулийнхан буруутанд хариуцлага хүлээлгэхэд анхаараасай.Чиг үүрэг нь ийм юм шүү дээ. Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа 2018.2.26

Avatar

gan 2018-03-05 112.72.11.105

End Elbegee Batuul yamar hamaa baina aa harin Ganzorig Bayr Nyamdorj Sugir Altan zereg MAN iin humuus baigaa bizdee zaaj surgasan bagsh ni avilgaliin zagalmailsan esteg N. Enhbayr ard tumnii tarhiig ugaahaa bolimoor bna Enhbayr TDBanktai holbootoi Elbegee gej baigaad uuruu ch hulgaich baij medne Stolmon avgai ch ayultai bugdiig ni shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.104

Элбэгээ,Батүүл нар 49%-д нь хамаатай.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.21.106.142

Эрдэнэтийг барьцаална гэдэг бол эрх мэдэлтнүүдийн оролцоогүйгээр иргэн Батхүү хийчих ажил бишээ. Нэр нь Батхүү, цаад эзэн нь хэн бэ.

Avatar

Irgen 2018-03-05 103.57.92.128

Mengii n buruutai huneer teluuleh heregtei

Avatar

зочин 2018-03-05 43.242.243.90

Эрдэнэт үйлдвэрийн дансаар орсон мөнгөний учрыг энэ олон жил өнгөрөхөд олохгүй байна гэж байхгүй Батхүү чи хичнээн хүний аминд хүрэх гэсэн юм бэ муугаа үзэж үхнээ чи ганцаараа аваагүй нь үнэн юм бол хам хэрэгтнүүдээ зарлаачээ гөлийсөн шаар вэ чи.

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.176.126

Ш.БАТХҮҮ ЯЛ ЗАВШИХ БОЛОМЖГҮЙ Ч С.БАЯР, СУГАР ЯЛ ЗАВШИХЫН ГОЦ ҮЛГЭР ЖИШЭЭГ ҮЗҮҮЛНЭ ХАРААД БАЙГААРАЙ

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.109

Hamgiin gol hulgaich n Ch.Ganzorig Sugar nar

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.186.32

АТГ гоё нэртэй худлаа газар

Avatar

зочин 2018-03-05 203.91.119.102

Дээр байдаг хэдэн залуус сануулаагүй бол ч

Avatar

хаана ч байхгүй тэнэглэл 2018-03-05 43.228.131.206

энэ луйварыг хийлцэж мэдээж ашиг хүртэж улсаа ард түмнээ хохироосон зууны шилдэг луйварчин сугар нь одоо үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн болчихоод энэ хэргийн шийдэж байна гээд боддоо???? иргэдээ манжийг дарлалын үе шиг унтаа байдлаасаа сэрж манлайвангийн үхэл шиг босоо амьдрах цаг ирлээ ?сэрцэгээе бүдээрээ???

Avatar

малнуудаа 2018-03-05 43.228.131.206

өмч хөрөнгө идчихаад хаа байгаа нь мэдэгдэхгүй ор сураггүй болсон этгээдэд хөөн хэлэлцэх хугцаа тоолдог болхоос хэрэг нь шалгагдаж байгаа нөхцөлд хөөн хэлэлцэх хугцаа тоолдоггүйг мэдэдгүй уих гишүүд байдаг юм байна гэж дуулаад тэдний өмнөөс ичиж үхэх шахлаа????? жирийн иргэд ч яахав???? ийм ч учраас энэ этгээдүүд ял завших боломжгүй гэж зөв л хэлсэн байна шүүдээ ?????????????

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.9.40.139

Батхүүг урьдаа барьж байгаа боловч жинхэнэ идэж уусан Баяр,Сугар,Ганзориг нарын нилээд олон тооны луйварчид байгааг зөв тогтоож,шалгах шаардлагатай,

Avatar

Дорж 2018-03-05 202.9.40.139

Одоогийн дээд суудалд суугаа эрхэмүүд энэнд холбоотой учраас,ингэс гээд замхрана даа, Ганзоригийн хүү их хурлын гишүүн,эцгийн их мөнгөөр энэ суудалд суусныг ч шалгах нь зүйтэй

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.109

Toriig hudaldaad avtsan biz de, 60 terbum gedeg yutai unen be?! Alban tushaaliin naimaa..

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.106

Төрд [Хориотой Үг] нар бүрэн хяналтаа тогтоожээ. 49 хувийн асуудлыг 51 хувийг барьцаанд тавьж идсэн Сугар нар шүүгээд байхдаа яахавдээ.

Avatar

зочин 2018-03-05 202.131.225.150

Батхүү гэдэг нэрийг байна байна гаргаж хэрэгээ нуугаад байгаа болохоос энэ зээлийн МАН-ын хэдхэн луйварчид болох Баяр, Ганзориг, Сугар, нямдорж мэтийн хүмүүс авч багахан хэсгийг намын сонгуулийн ажилд зориулсан мөнгө. ингэж идээд Эрдэнэтээр өөрөөр нь төлүүлж сурсан ийм л ажиллагаа. одоо удахгүй наад чинь таг болно. Сонгууль хүртэл өөр нэр нэмэгдэж жаахан шуугьж байгаад сонгуулиар илрүүлж шийтгэнэ гэсэн мөрийн хөтөлбөр дэвшүүлээд тэд нар нь сонгогдоод сонгуулийн дараа чимээгүй болоод дуусна. угаасаа арт иргэдийн нь ой санамж ч богино түүн дээр коммунистууд тоглолт хийгээд сурчхсан юм чинь

Avatar

зочин 2018-03-05 202.21.106.109

За за Ойлгомжтой …. Батхүүг шорон явуулаад МАН -ын томчуул сугарч үлдэхнээ .. !!! Угаасаа ч элдэв хэргээс сугарч үлдэхдээ гойд авяастай улс дөө ….

Avatar

н**ш гэж 2018-03-05 202.72.245.220

ЯЛ ЗАВШИХ БОЛОМЖГҮЙ ГЭДГИЙГ ЯГ ЭСРЭГЭЭР НЬ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БНА Л ДАА, МЭЛГЭР ТӨРИЙН ТОЛГОЙД БАЙГАА ЦАГТ МАФИЙН ТОЛГОЙЛОГЧ ЭСБАЯР ШО РОНД ОРОХГҮЙ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ, ХАРИН ТЭР ХҮСЭЭД БАЙСАН ЭРЛЭГ НЬ Л АВЧ ЯВНА ДАА

Avatar

Зочин 2018-03-05 182.160.36.132

элбэгдорж жастин капла батүүл нар ял завшаад л тарвалзаж явна

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.181.42

Ми зайлуулахгүй бол шийдэгдэхгүй

Avatar

Зочин 2018-03-05 64.119.21.152

ГЭМТ ЭТГЭЭДҮҮД ЯЛ ЗАВШИХ БОЛОМЖГҮЙ ГЭЧИХЖЭЭ ЯЛ ЗАВШААД Л ЯВЬЖ БАЙГАА БАЯР БАДАМЖУНАЙ ЭЛБЭГДОРЖ ЭНХБОЛД СУГАР ГАНЗОРИГ ЭРДЭНЭ ГЭЭД Л ХӨВӨРЖ ӨГНӨ ДӨӨ ИНГЭЖ ХУДАЛАА ХУЦАЖ БАЙХААР ХЭРЭГЖҮҮЛЭЭЖ ЭЭ ШУДАРГА ЁС ЯРЬЖ ГАРЧ ИРСЭН БАТТУЛГА ХҮРЭЛСҮХ ХОЁР ЯАСАН ВЭ АЙСАН УУ АРЬС МАХНУУДАА АЙСАН БОЛ АЙДАГГҮЙ ШУДАРГА ЗАЛУУЧУУДАД АЛБАН ТУШААЛАА ӨГӨӨД ӨӨРӨСДӨӨ ШАЛГУУЛЖ [Хориотой Үг] СУУ АРД ОЛОН МЭДЭЖ БАЙГАА

Avatar

зочин 2018-03-05 203.91.116.222

Энэ луйварчдаар 49 хувийг нь төлүүлчдэг юм бол МАН-ыг нээрээ л дахиад сонгож болох юм шүү, Яагаад гэвэл шударга хууль үйлчилж эхэлж байна гэсэн үг шүү

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.164.81

hutswaa

Avatar

Зочин 2018-03-05 64.119.21.152

БАТХҮҮ БОЛОМЖГҮЙ С,БАЯР БОЛОМЖТОЙ

Avatar

Зочин 2018-03-05 182.160.5.88

Шударга ёс тогтож байгаад ард олон баяртай байнаа. Бүх том хэргүүдийг шалгаж ядаж улсыг хохиролгүй болгох юм бол МАН -ыг 2020 онд дахин ялуулнаа.

Avatar

Nuden il baina hulgaich nar chn 2018-03-05 27.123.214.109

Jeenco hulgaichiig yahuu? Uls dayaraa tuunii tomor zam barina geed shoroo ovoolood mongiig n murisang medej bgaashd

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.179.30.194

Энхжаргалыг зайлуулталтал яг шударга мөрдөн байцаах ажиллагаа явуулж харагдаач сунжруулсаар байгаад хөөн хэлэлцэх хугацааг дуусгана. юу гэж хөөн хэлэлцэх хугацаа дуусахыг хүлээж байна гэж мэдэгдэх вэ дээ [Хориотой Үг] дагзнуудыг [Хориотой Үг]түүлж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2018-03-05 103.229.121.122

Чи Баасан гэдэг балай авгай юу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж