Д.Арвины хэргийг прокурорт шилжүүлжээ | News.MN

Д.Арвины хэргийг прокурорт шилжүүлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.05-нд нийтлэгдсэн

Д.Арвины хэргийг прокурорт шилжүүлжээ

Д.Арвины хэргийг прокурорт шилжүүлжээ

УИХ-ын гишүүн асан Д.Арвиныг улсад их хэмжээний хохирол учруулсан байж болзошгүй хэрэгт холбогдуулан Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/-аас шалгажээ. Түүнийг Баянзүрх дүүргийн Хөдөлмөр халамж үйлчилгээний хэлтсийн Ахуйн үйлчилгээний цэг байгуулах 1.3 тэрбум төгрөг, Сургалтын төв байгуулах 150 сая төгрөг, нийт 1.5 тэрбум төгрөгийг хяналтгүй зарцуулсан байж болзошгүй гэж АТГ үзжээ.  

Түүнтэй хамт нэр бүхий зарим албан тушаалтан эрх мэдлээ хэтрүүлж, хууль тогтоомж зөрчин, төсвийн мөнгөний зарцуулалтад хяналт шалгалт хийгээгүйн улмаас улсад онц их хэмжээний хохирол учруулсан байж болзошгүй үйлдэлд АТГ эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгасан байна.

Ингээд энэ хэргийг өнгөрсөн хоёрдугаар сард АТГ-аас шалгаж дуусаад, прокурорт шилжүүлснээ эх сурвалж мэдээлэв.
Д.Арвин нь УИХ-д гурван удаа сонгогдон ажилласан ч 2016 оны сонгуульд ялагдал хүлээсэн юм. Одоо тэрбээр “Их өргөө” компаниа удирдаж буй аж.

Д.УУДАМ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.70.42.74

Энэ хүн Ээж музей бариулна гэж Саран ээж нийгэмлэгийн нэр дээр төсвөөс гишүүний нэр дээр мөнгө хувиарлуулж аваад Саран ээжийнхнийг хулхидчихсан юм гэсэн шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-05 64.119.20.125

Жинхэнэ луйварчингаа олчихсон байна! Одоо харж л бай, авилга аваад л таг, чиг болцгооно!

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.9.43.209

Ikh urguugiin luivardsan olon terbum bgaa bizdee. Khuukgdiin emneleg geed. Bugdiig ukhaj tuluul.

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.109

Uls torch bolgon luivar hiij cuslah um aa, ene hulgaich nar icheesei! Uls torch bolno gevel oi gutaj booljis cutgaj baina

Avatar

Зочин 2018-03-05 103.26.194.79

За яахав дээ бөөсөнд хутга гэгчээр шалихгүй юм идсэн байна ш дээ. Хаусчидыгаа барьж ирээч.

Avatar

Ха ха 2018-03-05 202.72.245.220

ТЭНЭГ ТЭГЭЭД БОЛОСРОЛГҮЙ, БИЕ ЦАРАЙ ТАМТАГГҮЙ ЭМЭГТЭЙ АМЖИЛТ ГАРГАХ БОЛОМЖГҮЙ ГЭДГИЙГ ҮГҮЙСГЭЖ ЧАДСАН ЛУТ ХҮН ШҮҮ

Avatar

Зочин 2018-03-05 150.129.143.41

er emgui hylgaichid ih hural odoo hulgaich bolgodog damjaa umyy

Avatar

мгл 2018-03-05 43.228.129.77

УИХ гишүүн, сайд байсан улсууд бүгд л улсаас тэрбум тэрбүмаар хусаж байгаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-05 182.160.36.132

батүүлтэй нийлж дахин төлөвлөлтийн луйвар хийсэн урвагч авгайг дүүжлэх цаг иржээ

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.191.41

Мөнгөтэй л хүн байна

Avatar

Zochin 2018-03-05 122.201.24.178

Teneg avgaig sain shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.9.43.209

МАН-аас урваж, АН дагаад тооцоо алдаж дээ. Ер нь урвалт хэзээ ч зөв тооцоо байдаггүй.

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.103

ardiin nam hariuga awch bn da . arwin yaah gej ardchilsan namd orson um be

Avatar

Зочин 2018-03-05 27.123.214.103

ardiin nam hariuga awch bn da . arwin yaah gej ardchilsan namd orson um be

Avatar

Зочин 2018-03-05 66.181.187.235

ямар хүн болох нь оюутан байхдаа л мэдэгдэж л байсан үнэн л байдаг юм бна. Сурлага гэж маруухан хулхи нөхөр л байсан даа. нөхөн төлөвлөлтөөр орон сууц барих олон айлыг хулхидсан асуудал яасан вэ??? энэ хүний ганц үнэн хэлсэн үг бдаг. зоригийг нухсан хүн нь бат үүл гэж….

Avatar

зочин 2018-03-05

Энэ авгай хэнд ч дийлдэшгүй мэтээр загнаж МАН-н үүдийг өшиглөөд л их сүртэй явж билээ.Хөөрхий ингэж шалдаа бууж чулуу тоолж лааз өшиглөх гэж

Avatar

Зочин 2018-03-05 150.129.142.156

muu urvagch Dulzenmaa yilee edleh tsag ni irj bn daa… anaglzaad bsan yalaa yaaj yyrhiig ni haray!…

Avatar

РАВДАН 2018-03-05 66.181.160.46

ХЭНТИЙН ГУРВАН ТЭНЭГИЙН НЭГ ДЭЭ! БАРИЛГА БАРЬДАГ ТЭЭНЭГ БАЙХАА?

Avatar

Зочин 2018-03-05 112.72.11.111

Хэнтий гуравхан тэнэгтэй юм уу? Хүн ам цөөхөн учираас тийм байдаг байх. Бусад аймгуудын тэнэгүүд ч тоогоо алдсан байх аа.

Avatar

Зочин 2018-03-05 202.179.18.49

"болзошгүй" гэж хий хараад шалгах юм бол монголын 1,3 сая иргэнийг бүгдийг шалгасан ч болно шдээ!!! Яг тийм гэмт хэрэг үйлдсэн гэж үзэх хангалттай баримт байгаа тохиолдолд л хүнийг эрүүгийн хэрэгт сэжиглэн холбогдуулж шалгадаг ёстой юм!!! Эсвэл орчин цагт өөр болсон юм уу???!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж