"Оффшортнууд олс дээс аваад гүйтэл нь тэмцэнэ" гэв | News.MN

"Оффшортнууд олс дээс аваад гүйтэл нь тэмцэнэ" гэв

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.02-нд нийтлэгдсэн

"Оффшортнууд олс дээс аваад гүйтэл нь тэмцэнэ" гэв

"Оффшортнууд олс дээс аваад гүйтэл нь тэмцэнэ" гэв

УИХ-ын гишүүн С.Жавхлан Монголчуудын баяр ёслолыг шүүмжилж өнөөдөр /2018.03.02/ өөрийн цахим хуудсаар лайв хийлээ. Тэрбээр баяр, тэмдэглэлт өдрийг хөөрөгдөж байгаа гол зорилго нь бид нарын халаасыг хоослох, эд бараа зарах гэсэн арга хэмээн шүүмжлэв. 

Мөн тэрбээр “Цагаан сараар л гэхэд Монголчууд еэвэн тавьдаггүй байсан. Тэмдэглэлт баяруудын цаана оффшорчдын бизнес байгаа гэж харж байна. Валентин гэж баяр тэмдэглээд залуу хосууд шоколад бэлэглэлээ. Энэ үед зүрхэн хэлбэртэй шоколадны арилжаа нэмэгдсэн байх. Ийм хэрэггүй зүйлээр бие биеийнхээ дээр гарах гэж оролдож байхын оронд үндэсний баялаг үйлдвэрлэгчдээ дэмжмээр байна’ гэв.

С.Жавхлан оффшорын эсрэг хамгийн их тэмцдэг гишүүдийн нэг юм. Тэр утгаараа тэмцлээ эрчимтэй үргэлжлүүлнэ гэдгээ онцлоод ‘Овт шаарнууд олс дээс аваад гүйтэл нь тэмцэнэ. Сайн цагийг бид заавал авч ирэх ёстой” гэв.  

Т.НОМИН

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.21.124.130

ҮНЭН ҮҮ ХУРДАН ДУГУЙЛАНГАА БАЙГУУЛАХЫН БИШҮҮ. ХУДЛАА ШОУДСААР БАЙТАЛ АРД ОЛНЫ ИТГЭЛ ЭРМЭЛЗЭЛ ҮГҮЙ БОЛЛОО ХӨӨЕЕЕ.

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.21.100.210

ШҮҮХИЙН ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ҮНДЭСНИЙ ХҮРЭЭЛЭНД ТЭТГЭВРИЙН НАС БОЛСОН ,ТЭТГЭВЭР ТОГТООЛГОСОН ХҮН ТОМИЛДОГОО БОЛИМООР ЮМ. САНХҮҮ ХАНГАМЖИЙН ГАЗРЫН ДАРГА 63 НАСТАЙ ХҮН САЯ ТОМИЛЛОГДЛОО. ШҮҮХ ЭМНЭЛГИЙН ДАРГААР НЬ УДАА ДАРАА АВИЛЛАГАД ШАЛГАГДАЖ БАЙСАН ХҮН ДАГИЙМАА ГЭЖ 60 ГАРСАН АВГАЙ ТОМИЛОГДООД БАС БОЛООГҮЙ ОДОО БОЛОХ ЦЭРГИЙН БАЯРААР ХУУЛЬ ЗҮЙН ЯАМНЫ ТЭРГҮҮНД МӨН ЦЭРГИЙН ГАВЪАНЫ УЛААН ТУГИЙН ОДОНД, МӨН ЦАГДААГИЙН ДЭД ХУРАНДАА ЦОЛОНД НЭРИЙГ НЬ ТОДОРХОЙЛООД ЯВУУЛЖ БАЙНА. НЭГ ЗЭРЭГ ШҮҮ АРАЙ ХЭТЭРЧ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ . ТӨРД ТОЛГОЙ ГЭЖ БАЙДАГ БОЛ ИЙМ ЗҮЙЛИЙГ ЗОГСООГООЧ ЕРӨНХИЙ САЙД , ЗГХЭГ-ЫН ДАРГА МИНЬ.

Avatar

Х.Баттулгаасаа эхлээч 2018-03-02 103.14.38.130

Оффшор Дансандаа 1,2 тэрбум доллартай байсан энэ хүн одоо аль хэдийн зальжин аргаараа ах дүү хамаатан садандаа хуваан байршуулсан л да. Үүнийг нь илрүүлээд гаргасан Гантулгад өс санаж захиалгат ажиллагаа явуулаад байгааг Жавхлан мэдсэн ч шудрага байж чадахгүй дэ.

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.21.117.230

ЭНЭ ХООСОН ТОЛГОЙ ХУУЛЬ Ч БАТАЛЖ ЧАДАХГҮЙ,ТЭМЦСЭН Ч ЮМ БАЙХГҮЙ ХУГАЦААГАА ДУУСГАНА ДАА ХӨӨРХИЙ. СУУДЛЫН БӨГЛӨӨ.. ИЙМ УРАГШГҮЙ НӨХДҮҮДИЙГ ДАХИН СОНГОХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ГЭТЭЛ МУУ НЭРТЭЙ ЛУУ ДАНСТАЙ БААСАНХҮҮ ГАНЦААРАА Ч ГЭСЭН ХИЙСЭН АЖИЛТАЙ, ХЭЛЭХ ҮГТЭЙ ЮМ ДАА. ЯДАЖ. АТГ БАЙСААР БАЙТАЛ ЭНЭ НӨХӨР БОЛ ИЛҮҮ Л БАЙНА Ш ДЭЭ. ЕР НЬ ТЭГЭЭД ЯАЖ ТЭМЦЭХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БОЛДОО. ЯМАР Ч ХУУЛИЙН МЭДЛЭГГҮЙ ЭНЭ НӨХӨР. БАРДАМ АМ, ШАЛДАН ГУЯ Л БОЛОХ БИЗ

Avatar

золоо 2018-03-02 66.181.169.106

эв нэгдэлгүй ард түмэнг гадаадын [Хориотой Үг] нар эзлэхэд амархан эвтэй байцгааж нэгдэцгээе

Avatar

зочин 2018-03-02 66.181.169.106

монголын ард түмэн офшорч хулгайчдыг хэзээ устгах юм бол харж байя

Avatar

Үтрээлзгэнэ 2018-03-02 202.131.225.150

Жавхланзган ацаа хийж улс төрд орж байгаа үтгэн бэ…

Avatar

Зочин 2018-03-02 43.228.130.63

amjih uu? iim humuus songoj bhaa bolimoor yum ard tumen duldg n duugaa duulj barildadg n barildaad yvj bmaar yum

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.47.177

ýíý õ¿í ìîíãîë õ¿í áàéíà. ýðõýì ãàäààä ãóàé. ìàë÷èí õ¿í ìàõ íîîñ ¿éëäâýðëýã÷ íóòàã óëñ ýõ îðíîî õàìãààëàã÷èä.

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.48

ЖАВХЛАН ГЭЭЧ ХОНИНЫ СҮҮЛЭНХҮҮГИЙНХЭЭР БОЛ НИЙГЭМ ДЭХ БУРУУ ҮЗЭГДЛИЙГ ИМПЕРАТОР МАЯГААР ТЭГ ИНГЭ ГЭЭД ЗАРЛИГ ТУШААЛ ГАРГААД ШИЙДЧИХ САНААТАЙ Л УИХ-Д ОРСОН БОЛОЛТОЙ ЮМ! ДААНЧ УИХ НЬ ТЭГҮҮЛДЭГ ГАЗАР БИШ Л ДЭЭ! ИСТОО ХОНИНЫ СҮҮЛ ШҮҮ!

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.48

ЭНЭ ХОНИНЫ СҮҮЛ ЯАХ ГЭЖ УИХ-Н ГИШҮҮН БОЛСОН ЮМ БОЛАА?

Avatar

Зочин 2018-03-02

РАВДАН ГЭЖ ХОШНОГО ЧИНИЙ ҮГИЙГ СОНСДОГ [Хориотой Үг] Ч БАЙХГҮЙ БОЛСОН. БИТГИЙ ДЭМИЙ ЮМАНД ЦАГАА ҮРЭЭД БАЙ. АМЬДРАЛАА БОД.

Avatar

Зочин 2018-03-02

Г Ө Л Ө Г

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.48

ТЭР НАДАД ЯМАР ХАМААТАЙН? СОНСОНО УУ УНШИНА УУ? БИ БИЧИХ ЭСЭХ НЬ МИНИЙ ХЭРЭГ!

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.9

ХААНА ЮУ ХИЙХЭЭ МЭДДЭГГҮЙ ХОНИНЫ СҮҮЛ ИЧИГ ИЧИГ!

Avatar

зочин 2018-03-02 59.153.114.54

Энэ хүн юунд бухимдаад юутай тэмцэх гээд байгаа юм бол гэж үү?Сайн ойлгохгүй байгаа бол танд би гол санаагий нь хэлэе: Одоогийн их хуралд сонгогдсон гишүүд Ардчилал шударга ёсыг эрхэмлэн сахихгүй Улс орон, ард түмний эрх ашгийн оронд нэг намын /МАН/-н луйварчдын эрх ашгийн төлөө,зөвхөн өөрсдийнхөө шунахай зорилгын төлөө, энэ удаагийн их хурлын гишүүд ажиллаж байгааг шүүмжилж байна.Түүнчлэн Монгол орны газар нутаг,түүний арвин их баялагийн үр шимийг Төр,засгийн толгойд луйврын журмаар гарч ирсэн олигаркууд суудлаа ашиглан /МАН-ын/ өөрсдийн эрх ашгаа хамгааэлсан хууль батлан гаргаж байгааг шүүмжилж байна.Өнгөрсөн сонгуулиар төр засгийн эрхэнд 60 турбум төг-ийн хахуулийн хэргийг зохион байгуулж төрийн эрхийг хууль бусаар эзлэн авсаныг буруу гэж үзэж байна.Монголын хамгийн том үйлдвэр Эрдэнэтийг МАН-ын луйварчид барьцаанд тавин олон зуун сая доллор луйвардан авч улсын сан хөмрөгийг хоосолчихоод энэ намынхан өөрснийгөө өмөөрч байгааг шүүмжилж байна.МАН-ынхан сонгуульд өрсөлдөхдөө ард түмнээс татвар авахгүй гэж амалчихаад сонгогдсон хойноо буцаж.иргэдээс13 төрлийн татвар авах хууль гаргаж хуурсан тухай ярьж байна.Эд өөрсдийн намын худалч,[Хориотой Үг],хүүхэн хүчиндэгч,зэрэг эрүүгийн гэмт хэрэгтэнүүдийг өмгөөлөн хамгаалж байгаа мөртлөө өчүүхэн бага зөрчил гаргасан жирийн иргэдийг хайр гамгүй шийтгэн залхааж байгааг шүүмжилж байна.Залуу хүн гэхэд нийгмийн ухамсар нь сайн байна. Энэ залуу.Та энэ залуу шиг нийгмийн ухамсар гарган үгээ хэлээч!!! Энэ залуугийн юу нь зөв,юу нь буруу байна???? ХАРИУ???

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.9

ЯАХ ГЭЖ ЮУ ХИЙХ ГЭЖ УИХ-Д ОРСОНОО МЭДДЭГГҮЙ ХОНИНЫ СҮҮЛ ШД ЖАВХЛАН ЧИНЬ!

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.23

С.ЖАВХЛАНГ СОНГОСОН БАЯНЗҮРХИЙНХЭН ТОЛГОЙ ЦУВДАЙ ШИЙРНЭЭС ӨӨР ЮМ МӨРӨӨДДДӨГГҮЙ ХӨӨРХИЙС БАЙДАГ ШИГ БАЙГААМ! ТЭДЭНДЭЭ ЦАЛИНГАА ЗОРИУЛЖ ТОЛГОЙ ШИЙР ЦУВДАЙГ НЬ АВЧ ӨГДӨГ ГЭНЭ ЛЭЭ! УУГ НЬ УИХ-Д ЧИНЬ ҮЗЭГ БАРЬЖ КЕОБОАРД НҮДЭЖ ХУУЛЬ САНААЧИЛЖ АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ ГАЗАР ГЭДГИЙГ С.ЖАВХЛАН Ч БАЯНЗҮРХИЙНХЭН Ч МЭДДЭГГҮЙ БОЛОЛТОЙ!

Avatar

зочин 2018-03-02 150.129.143.63

Монголчууд бид сонгууль хийж сурмаар байна. Хүн ер нь чаддаг чаддагаа л хийж байх хэрэгтэй дээ. Жавхлан бол нийтийн дуугаа л дуулж байх нь өөрт нь дээр дээ. Чуулган дээр хааяа юм хэлэх гэж хөлс чийхрүүлэх юм.Зовлонтой ч юмаа даа.

Avatar

mgl 2018-03-02 202.9.41.59

javhlang demjij baina. turiin hulgaich nariin dund suugaa barag gantsaaraa baigaa hun. eh orondoo hairtai hun dee.

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.41.110

Энэ юу хийх гэж гишүүн болсон юм бол доо зайлуул энэ үгээ хаа нь ч хэлж болно шүүдээ

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.43.34

Жавхлан бол монголын улс төрчдийн сор болсон парламентач. Даанч ганцаардаад байх юм.

Avatar

Худлаа яриад л явах юм 2018-03-02 202.72.245.194

ЭХНИЙ ИЛЭРЧИХЭЭД БАЙГАА ОФШООРЧДЫГ ЯАСАН БЭ ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ БАЙЖ ЦААШАА ЮМ ЯРИХ ХЭРЭГГҮЙ, 700 САЯ ДООЛУУР ТАТВАРААС НУУСАН АА ХҮЛЭЭСЭН ЭТГЭЭДИЙГ ЯАСАН БЭ ТЭРНИЙ УЧИРЫГ ЭХЛЭЭД ОЛЧИХ ТЭГЭЭД ЦАААШ ТЭМЦ

Avatar

Зочин 2018-03-02 122.201.21.231

Хулгайчдын дунд суугаад хий орилоод яах юм бэ. гарч ирээд чанга орил. Улсаа гэж үнэн голоосоо бодож байгаа бол БСШУЯ сайд бол. тэгээд жижиг үндэснээсээ эхэлж соёолуул. 5 жилийн дараа их буугаар хариу барих иргэд бэлд.

Avatar

Клоун 2018-03-02 122.201.24.6

Балай авгай. Хонины толгойгоо мөлжөөд хөгжил дэвшил гэдгийг үгүйсгээд суудаг авгай даа.

Avatar

Зочин 2018-03-02 103.229.120.69

Энэ нэг хун яах гэж парламентын гишуун болсоноо одоо болтол ойлгодооггуй дээ. Тэгж их тэмцэх гээд бгаа юм бол наад оффшорчидтойгоо тэмцэх хуулийн тосол боловсруулалдаа.

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.21.106.145

Цаг их алдаж бна шүү.Эх орон минь сүйрлээ

Avatar

Zo 2018-03-02 66.181.160.35

Ene zabhlan nohor chine Balai am pigvr Batzandangas habgvi der Batzandan bol uls tor lv orol heden ah nara od n tatsan hvn Enhboldig muuldag mortloo ooro ternes dor

Avatar

Зочин 2018-03-02 125.168.37.248

Ташуураа яагаад орхичихвоо !! Ташуургvй Жавхаагаас цаадуул чинь айхгvй дээ. банхайтал таргалаад сvртэй сайхан харагдаж бн. Бvс, дээл гэж байнаа!

Avatar

Зочин 2018-03-02 98.234.233.211

Хэцvv ч юмаа даа, тэр олс дээс нь хаана ч билээ, тэр оффшоортоо аваачаад тvгжчихсэн биз дээ наадуул чинь

Avatar

Зочин 2018-03-02 27.123.212.140

Teneg oroc mongol temdegledeg mart-8,tsergiin bayar 2ula hereggui

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.43.73

Үр дүнтэй ажил хий

Avatar

Зочин 2018-03-02 66.181.161.11

Javhlan duugaa duulaa. Chinii PR hend heregtei yum be!

Avatar

Зочин 2018-03-02 84.75.212.226

Ene Javhlang harahaaraa bi deer geed tenegiig n duuddag humuus ih bhiimaa .yadaj hor hutgaj gai bolohgui bgaa hun de.Panuujin bsan bol ali tushaaltai humuustei humuustei zad yavaldaj tad guriigeed 2 namiin hoorond hov hutgaad ene tend nali naaldaad yavaagaa sh de. Genko Javhaagaas deerdehguishde

Avatar

Зочин 2018-03-02 103.57.94.159

Күкшүзан Батбаяраас арай дээр юм уу даа.

Avatar

Зочин 2018-03-02 122.201.21.210

Төр ((УИХ)) гэдэг бол тухайн ард түмний жижигрүүлсэн тусгал буюу толь гэдэг. Тэгэхээр ард иргэд дотор маань иймэрхүү хүмүүс хүн амын нэлээд хувийг эзэлж байна л гэсэн үг л дээ!! Муу Жавхланг муулаад яахав дээ.

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.43.208

Одоо яахав дээ пануужинтай уралдаад туруулсэн хунийг чинь

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-02 202.9.40.20

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ ДИЙЛЭХГҮЙ АМАА ТАГЛУУЛААД СУУЖ БАЙНА ДАА , ЖАВХЛАН МИНЬ…

Avatar

Зочин 2018-03-02 103.10.23.89

ИРГЭДЭЭ*БИД*ӨӨРСӨДӨӨ,ТЭМЦЭХГҮЙ,МӨРТӨӨ,ТЭМЦЭЖ,БАЙГАА*БАС
МУУЛАНА,УСАН*ТЭНЭГҮҮД*БОЛЖЭЭ*БИД

Avatar

Зочин 2018-03-02 103.10.23.89

[Хориотой Үг],нарын,бөхс,долоогч,нараа,бүү,[Хориотой Үг],,Сайн,хүний,үрийг,муулаад,яаахан
дийлэх,вэ,Жавхалан,шудраг,эх,оронч,хүн

Avatar

oyunaa 2018-03-02 202.131.243.190

Жавхланг дэмжиж явдаг.Үнэн юм ярьдаг хүн

Avatar

oyunaa 2018-03-02 202.131.243.190

demjij baina

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.43.193

Увсын малчин шиг л харагдах юм тэр ордон чинь жийнсэн емдтэй хун оруулахгуй гээд лбайдаг биш билуу СУИС ийн сайндурийн урансайханч мэргэжилтэй гэлуу

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.123

ЭНЭ ЖАВХЛАНГИЙН ЗУРГИЙГ ХАРАХААР Л СҮҮЛЭНХҮҮ САНААНД ОРООД БАЙДГИЙМ! ГҮЭЭ ТА НАР ЭНЭ ЗУРГИЙГ ХАР ДАА! УИХ-Н СҮҮЛЭНХҮҮ МӨН Л БАЙГААЗД!

Avatar

Зочин 2018-03-02 202.9.43.209

Яахав, ард түмнийхээ халааснаас хулгай хийгээгүй, үр хүүхэд хамаатан саднаа төрийн албанд суулгаж паразит болгоогүй, мөрөөрөө л яриад л явж байна. Одоо үед гавъяа байгуулахгүй гэхэд, гай тарихгүй байна гэдэг маш чухал шүү.

Avatar

Зочин 2018-03-02 66.181.161.88

Жавхланг бүр өрөвдчихлөө. Тэгээд энэ баяруудыг тэмдэглэхийг тэмцээд болиулаач,

Avatar

Tsogoo 2018-03-02 202.9.43.12

Дэмжиж байна. Маш сайн залуу

Avatar

зочин 2018-03-02 202.9.42.85

энэ тэнэг хүү толгойдоо орсоноо л ярих юм хаана тэгж тэмцээд байгаа юи бас худлаа ярина .их хурлыг тараана, сонгууль явуулахгүй гэнэ амны зоргоор ярих иим хүн өөрөө хэн бэ.

Avatar

ìîãîë 2018-03-02 202.9.47.177

ýíý õ¿í ìîíãîë õ¿í áàéíà ýðõýì ãàäààä ãóàé

Avatar

Зочин 2018-03-02 59.153.112.208

Хоосон ам царайлж байхаа больчихоо

Avatar

Bad iin aongogch 2018-03-02 171.4.43.53

Hezee temtsej baisan yum be! Dandaa hudlaa yaridag. Iimerhuu huviig dahij songohgui ee!

Avatar

Badmaa 2018-03-02 80.121.114.97

Ene jawhlang chini l estoi Tatah heregteidee medleg bolovsrol baihgui bur yuch baihgui deed zerging buduuleg yaria huuruunii soel gej yuch baihgui Mini ard tumen l geed baih ni ter estoi mulguu nuhur duu yanaa

Avatar

Зочин 2018-03-02 103.10.22.15

Зөв хө

Avatar

Ganaa 2018-03-02 66.181.161.10

huraldaa suuhgui hamgiin irtc muu gishuuneer todrood bgaa nuhur shuu de ene chini.

Avatar

РАВДАН 2018-03-02 66.181.161.117

ҮНЭН МЭДРЭЛ МУУТАЙ ГАР ШҮҮ! ҮНДЭСТНИЙ ГУТАМШИГ!

Avatar

Зочин 2018-03-02

ЭНХБАЯР Ч МӨН АДИЛ МОНГОЛЫН ГУТАМШИГККК

Avatar

Bayrmaa 2018-03-02 80.121.114.97

Ene jawhlan gej estnischen uuriink ni heldgeer tarhinii turaaltai Tania medehuin homsdoltoi haranhui buduuleg Yule chini yamarch Agrar hamaagui ih Harald Garching irchiheed uuriinhuu ter haranhui amidralruu humuusiig oirtuulah gej mach ih huchin zutgeh yumdaa.bas awgaigaa huchirhiilne,ter Sachanlagen zaluu huuhniig arag tushij Turbulenz gedeg chini estnischen such gemerkt yumbdee,nuguuduh ni ch tegeed l subjektiv baidag

Avatar