Эмэгтэйчүүд хагас нүцгэн жагсана | News.MN

Эмэгтэйчүүд хагас нүцгэн жагсана

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.01-нд нийтлэгдсэн

Эмэгтэйчүүд хагас нүцгэн жагсана

Эмэгтэйчүүд хагас нүцгэн жагсана

Өнгөрсөн жилийн гуравдугаар сарын 8-нд гурван эмэгтэй өөрсдийн эрхээ хамгаалуулахаар Сүхбаатарын талбайд хагас нүцгэн жагссан. Тэгвэл энэ жил Эмэгтэйчүүдийн эрхийг хамгаалах өдрөөр Иргэдийн шударга шүүх ТББ-ын дэргэдэх Ээжүүдийн холбооноос “Бидэнд баярлах шалтгаан алга-2” цуглааныг зохион байгуулах аж. Тус холбооныхон  “Цуглааны зорилго нь гэр бүлийн хүчирхийлэл, эмэгтэйчүүдийн хөдөлмөр эрхлэлт, мөнгө хүүлэлт зэргийг таслан зогсооход чиглэнэ. Манайд сүүлийн үед өсвөр болон бага насны хүүхдүүдийг хүчирхийлэх хэрэг их гарах болсон байна. Үүнийг мөн давхар эсэргүүцэж жагсана” гэлээ. Энэ өдрийн цуглаан орой 20.00 цагт хүчирхийлэлд өртөж амь насаа алдсан эмэгтэйчүүдэд болон хүүхдүүдэд зориулж 100 зул өргөснөөр өндөрлөх гэнэ.

С.БААСАНДУЛАМ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-03-01 122.201.21.210

Цаад төр засаг чинь та нарыг бүр шалдан нүцгэн жагсахгүй л бол анзаарахгүй дээ!!! Харин чармаа нүцгэн жагсвал эрэгтэйчүүд нь үгүй ядаж шохоорхож харах байлгүй дээ!!

Avatar

Zochin 2018-03-01 202.21.106.103

Goo saihan ertonciig avarna gedeg goy busbguichuul jagsah boltugai.

Avatar

АРД 2018-03-01 202.131.243.162

Ухаантай байна шүү, энэ хэдэн плавкатай хүүхнүүд. Бас аймаар хүйтэнд жагсахгүй байна шүү!!! Одоо гадаа хасах 1 градустай байна. Хатгаа авчихав даа!!! Одоо яах вэ дээ, баахан амьтанд нүцгэн жагсаал зохион байгуулна гээд зарласан байдаг, бас гаагаа, лефчиктэйгээ үлдсний төлөө 200 цаасыг нь авчихсан болохоор жагсахгүй гээд яах вэ дээ, тийм үү ? Ингэхэд юуны төлөө жагсаж байгаа юм бэ? Арай үс хусаад, цэрэгт явуулсангүй, шинэ төмөр замын ажилд дайчилж тураасангүй гэж жанхуу, ухна хүрэлсүх хоёрт гомдоллоогүй биз дээ? Цаад муу ухна чинь жанхуугийн үгнээс гарахгүй шүү дээ, өөрийн гэсэн толгойгүй амьтанг одоо бага дээрэлх дээ!!!

Avatar

АРД 2018-03-01 202.131.243.162

Ухаантай байна шүү, энэ хэдэн плавкатай хүүхнүүд. Бас аймаар хүйтэнд жагсахгүй байна шүү!!! Одоо гадаа хасах 1 градустай байна. Хатгаа авчихав даа!!! Одоо яах вэ дээ, баахан амьтанд нүцгэн жагсаал зохион байгуулна гээд зарласан байдаг, бас гаагаа, лефчиктэйгээ үлдсний төлөө 200 цаасыг нь авчихсан болохоор жагсахгүй гээд яах вэ дээ, тийм үү ? Ингэхэд юуны төлөө жагсаж байгаа юм бэ? Арай үс хусаад, цэрэгт явуулсангүй гэж жанхуу, ухна хүрэлсүх хоёрт гомдоллоогүй биз дээ? Цаад муу ухна чинь жанхуугийн үгнээс гарахгүй шүү дээ, өөрийн гэсэн толгойгүй амьтанг одоо бага дээрэлх дээ!!!

Avatar

ZOCHIN 2018-03-01 202.9.41.220

БҮТЭН НҮЦГЭН НЬ ДЭЭР БАЙХ АА …………………

Avatar

Гомдол. 2018-03-01 202.21.106.124

Хөхөвч, шорт, гуталаа тайл, тэгвэл үнэхээр нүцгэлсэнд тооцъё. Бас арай залуу, согоо шиг гунхсан охидуудыг яг ном ёсоор нь нүцгэлүүлмээр байна, тийм охид олдоогүй юм уу?
.

Avatar

Ss 2018-03-01 2.134.232.9

Savaagui nohoi saran hutsna gehchlen. Hol ochij moortsgoo

Avatar

эр 2018-03-01 59.153.87.39

гадныхан хараад инээд нь хөх инээд нь хүрч элэглэсэн байдаг шүү.эдгээр нас хэвийсэн эмэгтэйчүүд хэвийн биш ээ?

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.179.24.150

klara zetkin gej neg yumtai avgain gargasan ed gedeg baihaa. ihenh mongol ems galzuurchihsan n unen dee huurhii. ternii l ilrel n iimerhuu

Avatar

bi 2018-03-01 202.21.113.58

NEG MOSON BUTEN NUTSGELSEN DEER DEE. OLON HUN TSUGLANA.

Avatar

Зочин 2018-03-01 182.160.35.251

өмхий нэрээ ханхлуулаад нүцгэлдэг болж. эрчүүл сонирхохоо больчихсон иймэрхүү авгай нар одоо болимоор юм.

Avatar

irgen 2018-03-01 122.201.21.254

zugeer l zagsana biz zaavan nutsgen shaldan baih hereg yu baina

Avatar

Зочин 2018-03-01 122.201.24.182

Тэгвэл энэ өдрийг тэмдэглэх хэрэг юу байна? Угаасаа Яшка нарын өдөр гэсэн биддээ? Баярлах шалтгаанаа өөрсдөө ол доо, давруу бүсгүйчүүд минь.

Avatar

СЭРЭМЖЛҮҮЛЭГ 2018-03-01 213.97.25.117

СҮҮЛИЙН ҮЕД ХҮН СУДЛААЧ ЦУС СУДЛААЧ ГЭХ БАТСУУРЬ ЭНХМАА ГЭГЧ ЭТГЭЭДҮҮД МОНГОЛ ЦУС ОЙРТОЛТООР СҮЙРЭХ ГЭЖ БАЙГАА ГЭХ МЭТЭЭР СУРТАЛЧИЛЖ БАЙНА. ЭДГЭЭР ХҮМҮҮС НЬ ЯМАР Ч СУДАЛГАА ХИЙГЭЭГҮЙ БА ЭНЭ ТАЛААР СУДЛАХ ХЭМЖЭЭНД Ч МОНГОЛ ХӨГЖӨӨГҮЙ БОЛНО. ИЙМЭЭС ЭДГЭЭР ЗАЛЬТ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН МУНХРУУЛГАНД УНАХГҮЙ БАЙХЫГ ЦАГДААГИЙН ЕРӨНХИЙ ГАЗРААС АНХААРУУЛЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2018-03-01 66.181.176.126

Хэн ард нь санхүүжүүлж байгаа нь ойлгомжтой байна

Avatar

Зочин 2018-03-01 182.160.6.185

Өвчин тусаад эмний мөнгө битгийн нэхээрэй

Avatar

Yantgar hatan zarga shuuhgui. 2018-03-01 64.119.20.83

3 sariin 8 hurtel jaahan fitnest yavaarai. Bie haagaa saihan zaschaad daraa ni toroo zas.

Avatar

lzma 2018-03-01 202.9.41.119

сайн байна уу? Төр өө засахад бие хаа тийм ч чухал биш гэж бодож байна?

Avatar

Иргэдийн шударга шүүх ТББ-д 2018-03-01

Олигтойхон хүүхнүүд жагсаахгүй бол хэн наана чинь очихын. Ялхайж шалхайсан авгайчуудыг чинь зурагтаар гарахаар шууд сувгаа сольдог шүү.

Avatar

lzma 2018-03-01 202.9.41.119

эмэгтэй хүн бүр гоо сайхан байдаг өнөөдрийн нийгэмд хүмүүс аливаа нэг зэргэлэлд хуваагдсан байгаа таны харахыг хүссэн гоо үзэгслэн жагсаал хийх нь битгий хэл ингээд явж ч чадахгүй тиймээс энэ хүмүүсийг бага ч болов хүндлээсэй гэж хүсэж байна та ч мөн адил эмэгтэй хүнээс төрсөн юм шүү

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.9.43.208

Тэгвэл эрчууд нь боовооо гаргаад жагс дандаа юмны ард нуугдаж улдэнэ

Avatar

haramsal 2018-03-01 202.179.31.77

Khuukhnuudee ta nar oorsdoo yaj erchuud-n oron bair-g deeremdej gudamand gargaj arhichin bolgoj aldag bilee??!!! Oron bair-g bulaaj avaad huuhduudiig gudmand orhison tohioldol olon bgaa bh. Olon erchuud oron geree aldsanaas bolj amidralgui aandaa amia aldsan yavdal olon shu dee.

Avatar

Зочин 2018-03-01 104.162.235.18

Нуцгэлэх донтой эмэгтэйчууд юмаадаа. Далим хайж байгаад л нуцгэлэх юм. Ядахдаа зев тэгш биетэй байсан бол яахав. Шалхайж унжийсан, таргалж еехелсен, харахаас нуд гутмаар. Зугээр л жагсана биздээ. Нуцгэлэхээр яана гэж бодож байгаа юм бол?

Avatar

lzma 2018-03-01 202.9.41.119

эрэгтэй хүмүүүс л гэмт хэрэг хийж эмэгтэй хүмүүс хохир ч үлддэг нь жам юм уу даа эмэгтэй хүмүүүс л өнөөдрийн нийгмийн дуу хоолой болж байна шүү дээ

Avatar

Z 2018-03-01 103.229.123.174

ёстой үнэнээсээ дэмжиж бн.

Avatar

Хэн ч тоохгүй дээ 2018-03-01

ХАГас НҮЦГЭЛЭХ НЬ БИТГИЙ ХЭЛ БҮТЭН НҮЦГЭЛЭЭД Ч ХЭНЧ ТООЖ ХАРАХГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2018-03-01 202.9.43.231

Harah gesen savaagui humuus ochih baih. Bas Toriin ordnoos Gantulga gichuun metiin tomchuul durandaj taarna. Hugjiltei !!! Sonirholtoi horvoo chuu !!! Uul ni huuhnii huvchas tailah amargui ajil baisan, um ingej uurchlugduj baih gej.

Avatar

me 2018-03-01

Gaigui huuhnuud ni nutsgeleeree dee.

Avatar

Хэ хэ хэ 2018-03-01 66.181.187.19

Манайхан юмыг дандаа хагас дутуу хийх юм даа. Бүтэн нүцгэн жагсаал хийвэл яасан юм бэ? Хэ хэ хэ. Ер нь эднийг эсэргүүцэж давхар давхар хувцастай жагсаал хийвэл яасан юм.

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.9.43.193

Нуцгэлж эсвэл елсене гэцгээдэг л болж дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж