Эрдэнэс Тавантолгойн 1072 хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэнэ | News.MN

Эрдэнэс Тавантолгойн 1072 хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэнэ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.01-нд нийтлэгдсэн

Эрдэнэс Тавантолгой ба 1072 ширхэг хувьцаа

Эрдэнэс Тавантолгойн 1072 хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэнэ

Эрдэнэс Тавантолгойн 1072 хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэнэ

Эрдэнэс Тавантолгой компанийн Төлөөлөн удирдах зөвлөл өнөөдөр хуралдаж, тэс компанийн баланс дээрх 1072 хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэхээр шийдвэрлэсэн байна. 1072 ширхэг хувьцаа эзэмшигчдийг бүртгэснээр өмч баталгаатай болж хоёр дахь зах зээлийн арилжаа эхлэх боломж бүрдэх хэмээн ТУЗ нь үзсэн байна. ‘Эрдэнэс Тавантолгой’ өнгөрсөн онд 438 тэрбумын ашигтай ажиллажээ. Тус компани Чалкогийн өрийг өнгөрсөн онд бүрэн барагдуулж дууссан. Харин Хөгжлийн банкинд төлөх 50 сая ам.долларын өр үлджээ.

Монгол Улсын Засгийн газар 2012 онд “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК-ийн нийт хувьцааны 20 хувь болох гурван тэрбум ширхэг хувьцааг 2012 оны дөрөвдүгээр сарын 11 нээс өмнө төрсөн, иргэний шинэчилсэн бүртгэлд хамрагдсан хүн бүрт үнэ төлбөргүй эзэмшүүлэхээр болсон юм. “Эрдэнэс Тавантолгой” нь нийт15 тэрбум ширхэг хувьцаатай бөгөөд үлдсэн 80 хувийг Монгол Улсын Засгийн газар, ААН-үүд эзэмшиж, биржид арилжаалахаар анхлан төлөвлөсөн.Тухайн үед Засгийн газраас 1,072 ширхэг хувьцааг нэг сая төгрөг буюу нэг ширхэг хувьцааны нэрлэсэн үнийг 933 орчим төгрөгөөр үнэлж тооцсон байдаг.

Иргэд ‘Эрдэнэс Тавантолгой’-н хувьцаагаа баталгаажуулахын тулд брокер дилерийн компанид хандаж, төвлөрсөн хадгаламжийн данс нээлгээд хувьцаагаа баталгаажуулах өөрийн эзэмшлийн болгох ёстой. Хэрвээ арилжаа хийдэг данстай бол ‘Эрдэнэс Тавантолгой’-н хувьцаа тухайн дансантай тань холбогдсон гэсэн үг.

Та одooгийн байдлаар ЭТТ хэдэн ширхэг данстайгаа мэдэхийг хүсэж байгаа бол дараах алхмуудаар шалгаарай.

  • Та 158989 дугаар луу өөрийн Регистрийн Дугаараа ЛАТИН үсгээр илгээж өөрийн брокер болон Эрдэнэс Тавантолгой ХК ийн хувьцаа эзэмшлийн талаарх мэдээлэл авах боломжтой.

Эрдэнийн хувь хишиг буюу оюутны сургалтын төлбөрт хувьцаагаа өгсөн, мөн эрүүл мэндийн даатгалд зарцуулсан, нэг сая төгрөгийг бэлнээр авсан хүмүүсийн хувьд хэдэн ширхэг хувьцаатай байгаагаа шалгаж үзэж болох гэнэ.

Доорх хүснэгтээс хасалт хэрхэн хийгдсэнийг тооцож хараарай.

 Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ashim RAIA BE68042300 2018-03-01 202.179.31.111

DANS NEELGESEN BGAA

Avatar

вe68042300 2018-03-01 202.179.31.111

hubstagaa hezee abahuu

Avatar

Зочин 2018-03-01 103.229.121.32

Хувьцаагаа буцаагаад авмаар бна . Яаж хандах вэ

Avatar

23456 2018-03-01 103.229.121.32

2016 оны сонгуулийн өмнө 300.0 төг -р 1072 хувьцаагаа өгөөд бсан Хүсвэл иргэн буцаагаад хувьцаагаа буцаагаад авч болно гээд байсан. Үүнийг яаж зохицуулалт хийж байгаа вэ.

Avatar

Зочин 2018-03-01 64.119.23.98

Сонгуулийн үеэр намууд мөнгө өгөөд байна гээд байсан чинь оронд нь хувьцааг минь авчихсан юм уу. Царай алдсан юмаа мэхэлж хуурч байгаа юм байх даа. Би буруу ойлгосон уу.

Avatar

Zochin 2018-03-01 103.229.122.128

Gankhyag butehguiee ene nuhriig shalgaa, ETT deer baahan tender s*****g yyr hiisen um bhgui nuhur. Ayursaikhand tatvaraaa ugjdeee khuurkhii.

Avatar

Нараа 2018-03-01

Баярлалаа сайхан мэдээлэл байна

Avatar

Зочин 2018-03-01 80.153.196.113

ZASAG TUR N KARMAINII HULGAICHDAAR DUURSEN HAMAG AJIL TURUL NYAJ TOM TOM HULGAI HIIH VE TER HULGAIGAA YAJ YAMAR ARGAAR HUULI ESNII BOLGOJ HARAGDUULAH VE GEDEG DEER CHIGLEGDEJ BAIDAG ULS ORON MONGOLOOS UUR BAINA UU TA MIN EE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAMGIIN TOM KARMAINII HULGAICH N ERUNHIILUGCH BOLCHIHOOD SUUJ BAINA SHUU DEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.21.106.157

Сү.Батболдын ЗГ монголчуудад таарсан арга мэххнрэглэсэн. Төр нь хувийн өмчийг тоохгүй, өмчлөх эрхийн бүртгэлийн ажилтнууд нь бүртгэл луйвардаж бусдын өмчийг булаахад тусалдаг энэ улс мөн ч хол явна даа. Хэзээ иргэншсэн улс болох вэ ? Их л цаг хугацаа орох юм байна.

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.21.106.159

та өөрийн 1072 хувьцаагаа шалгах хаяг доорхи хаягаар орж шалгаарай https://goo.gl/Qg5qCJ

Avatar

зочин 2018-03-01 202.9.42.184

хаана хэзээ хэн яаж бүртгэл хийх юм бэ,хүнд тодорхой мэдээлэл ѳгч сураачээ,мэдээллийн газар юм бол

Avatar

Зочин 2018-03-01 66.181.184.96

Yxcэн бaac Наад худлаа хувьцаагаа бQгсрvvгээ чих

Avatar

2016 2018-03-01 122.201.24.131

2016 оны сонгуулиар 300 ширхэгийг зарах гээд бүтэлгүйтсэн мэдээлэл хаана байна вэ? 300,000 зарах гээд 200,000 аваад л дууссан 100,000 ч байхгүй хувьцаа нь ч байхгүй тэрийг хэзээ цэгцлэх вэ???

Avatar

Сураг 2018-03-01 122.201.24.131

Сураг сонссоход Голомт банкаар мөнгөө авах хүмүүс 100,000 авч чадаагүй юм шиг байна лээ.

Avatar

Зочин 2018-03-01 182.160.1.83

Монголын Төр гэж үнэхээр [Хориотой Үг] юм. Тэтгэвэрийнхэн болон хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд НОЙЛЬ хувьцаатай юм байна гэнээ. Тэтгэвэрийнхэнд ганц саяыг өгчихөөд болоо юм байхаа. Тэтгэвэрийнхэн насаараа ажилчихаад тэтгэвэр гэж сарын 100 дойлуур. Төр биднээс мөн ч олон саяыг саасан даа. Хуулийн боловсролтой тэтгэвэрийн хүмүүс Төртэй заргалдаасай. Бид Монголын нүүрсийг барьцаалж зээлсэн мөнгөнөөс л ганц саяыг авцгаасан. Яг албан ёсны Таван Толгой ХК -аас ганц төгрөг ч аваагүй. Хөгширчтлөө улсад ажиллаж Төрдөө үхтлээ шулуулчихаад одоо Таван Толгойн 1072 хувьцаанаасаа хасагдах юман чинээ бодсонгүй. Тэтгэвэрийнхэн албан ёсны Таван Толгой ХК -аас нэг ч төгрөг аваагүй шүү. Хуульчид үүнийг анхаарч зарга мэдүүлээд Тэтгэвэрийнхэн бид 1072 гэгч шидэт хувьцаагаа луйварчин Төрөөс эргүүлэн авцгаая.

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.21.106.159

америкийн нэгдсэн улсын h2 h2a визны материал бүрдүүлж байна гаргаж байна доорхи хаягаар ороорой https://goo.gl/Qg5qCJ

Avatar

Балай юм 2018-03-01 202.72.245.220

ХУВЬЦАА ТАРААВАЛ САЙНДАА Л 1, 2 МЯНГАН ТӨГРӨГ Л ОНОГДОНО ШҮҮ ДЭЭ, ИРГЭД 10% ЭЗЭМШДЭГ ЮМ, ТЭГЭЭД ХУВААДАА, ХОШГОРУУЛНА АА ГЭЖ ЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ, НЭГ АЙХТАР ХОШГОРУУЛДАГ ХҮНЭЭС СУРСАН БАЙЛГҮЙДЭЭ,

Avatar

Зочин 2018-03-01 122.201.24.182

Бэкэтийн Гадог хүлээх нь гээд сонгодог абсурд жүжиг байдаг. Би үүнийг хэд ч үзээд сайн ойлгодоггүй л дээ. Гэхдээ энэ жүжиг өөрөө хүнийг татдаг юм. Бодвол хүний мөн чанар луу л орсон хэрэг байх. Дорвитой юм юу ч хийгээгүй байж өөрийнхөө бүтэлгүйг хараадаг. Тэгсэн мөртөө өөрт нь туслаж энэ байдлаас нь татан гаргах нэг аврагч буянтныг цөхрөлтгүй хүлээдэг. Мөнөөх нь хэзээ ч ирэхгүйг бараг бүгд гадарладаг. Тэгсэн мөртөө зуршилдаа ч хөтлөгддөг юмуу хүлээгээд л байдаг. Маргааш. Өнөө бүтэхгүй болж гэнэ. За яах вэ, маргааш, ердөө маргааш. Тэгсээр энэ нь анхны утгаа алдаад амьдрал үргэлжлэх утга учир болж аажмаар хувирч байна уу гэлтэй. Амьдралын чинь утга учир явж явж эцэс төгсгөлгүй мөртөө найдваргүй хүлээлт байвал яах вэ? Хөш манай сонгодог театрынхан чинь зайлуул ажилгүй, цалингүй байгаагаа гайхаад байдаг. Би нэг сэдэв, бүр гарчигийг нь хэлж өгье, ямрав? Жишээ нь "Таван толгойн хувьцаа". Их ойрхон сонсогдож байгаа биз? Яг л "Учиртай 3 толгой" гэж байгаа юм шиг. "Үйлийн таван толгой" гэсэн ч яадын. Төрд өмчлөлтэй, дээрээс нь төмөр замыг нь бариагүй байхад тэр хэзээ ч өгөөжөө өгөхгүй нь тодорхой шүү дээ. За ингээд санаагий нь өглөө шүү. Жүжгээ амжилттай найруулж тавиад, надад рояалти болгож орлогынхоо 5 хувийг өгөөрэй, найруулагч аа. Учир нь би монгол хүн.

Avatar

Зочин 2018-03-01

хувьцаагаа хүлээж байгаад нас барсан иргэдийн хувьцааг үр хүүхэд, гэр бүлд нь шилжүүлнэ биздээ

Avatar

Хар талх биенд сайн 2018-03-01 66.181.184.96

Монголчууд тэр чигтээ гуйлгачид болж байна, бид еревделтэй зутаруухан аж терж байна,

Avatar

Зочин 2018-03-01 64.119.17.109

Яг одоо таван толгойд байдал тун эвгуй байна.Нэгд хятад хилрүүгээ оруулсан машинаа гаргахгуй хориж эхэлсэн өргөн замд машин багтахгүй болсон цагдаагийн хүч Халиутаас татаж алхам тутам ЦАГДАА болсон байдалтай.Хоёрд ХЯТАДууд бослого гарна гэж цуурч айлгаж байна

Avatar

СЭРЭМЖЛҮҮЛЭГ 2018-03-01 47.61.167.145

СҮҮЛИЙН ҮЕД ХҮН СУДЛААЧ ЦУС СУДЛААЧ ГЭХ БАТСУУРЬ ЭНХМАА ГЭГЧ ЭТГЭЭДҮҮД МОНГОЛ ЦУС ОЙРТОЛТООР СҮЙРЭХ ГЭЖ БАЙГАА ГЭХ МЭТЭЭР СУРТАЛЧИЛЖ БАЙНА. ЭДГЭЭР ХҮМҮҮС НЬ ЯМАР Ч СУДАЛГАА ХИЙГЭЭГҮЙ БА ЭНЭ ТАЛААР СУДЛАХ ХЭМЖЭЭНД Ч МОНГОЛ ХӨГЖӨӨГҮЙ БОЛНО. ИЙМЭЭС ЭДГЭЭР ЗАЛЬТ ЭТГЭЭДҮҮДИЙН МУНХРУУЛГАНД УНАХГҮЙ БАЙХЫГ ЦАГДААГИЙН ЕРӨНХИЙ ГАЗРААС АНХААРУУЛЖ БАЙНА

Avatar

Huv 2018-03-01 202.21.106.155

1072 хувьцааны мөнгөө өгөөч ээ ашигтай ажилласан гээ биздээ

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.179.30.194

za niit 438 terbumaas 300 terbumaar noogdol ashig taraaya gej bodii. Niit 15 terbum shirheg huvitsaa baigaa bogood 1 shirheg huvitsaand 20 togrog noogdol ashig taraana. ta 1072 shirheg huvitsaandaa 20,000 tog l avna. ternii orond nuursee bayajuulah bolon busad tom tosluuddee horongo oruulalt hiisen ni hamgiin zov shiidver bolno.

Avatar

зочин 2018-03-01 202.21.106.168

харин тийм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж