Ерөнхийлөгчийн уулзалтыг чимсэн эмээ | News.MN

Ерөнхийлөгчийн уулзалтыг чимсэн эмээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.03.01-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгчийн уулзалтыг чимсэн эмээ

Ерөнхийлөгчийн уулзалтыг чимсэн эмээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга улс орон даяар явж, иргэдтэй уулзаж байгаа билээ.  Тэрбээр хоёрдугаар сарын 22-ны өдөр Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын төв Зүүнхараад иргэдтэй уулзжээ. Нутгийн иргэд Ноён ууланд Хүннүгийн үеийн булш, бунхан, түүхийн дурсгалт зүйлс байдаг тул олборлолт явуулахыг эсэргүүцэж байгаагаа Ерөнхийлөгчид илэрхийлжээ. Энэ асуудлаар нутгийн иргэд Захиргааны хэргийн шүүхэд хандаж, өнөөдрийг хүртэл шүүх ажиллагааны процесс үргэлжилж байгааг ч онцолсон байна.

Уг уулзалтыг жүжигчин Д.Хүрэлхүү хөтөлж, залуу уран бүтээлчид ая дуугаа өргөсөн нь багахан хэмжээний урлагийн тоглолт гэж харагдуулахуйц болжээ.

Тоглолтын үеэр нутгийн эмээ залуу уран бүтээлч бүсгүйтэй хамтран “Нарт тэнгэрийн дор” дууг дуулж, бүжиглэсэн нь “Ерөнхийлөгчийн уулзалтыг эмээ чимлээ” гэх яриаг ч гаргаад амжсан байна. 

Т.НОМИН

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2018-03-01 64.119.16.127

hoshin shog

Avatar

Зочин 2018-03-01 27.123.214.110

МАН-ЫН ГАР ХӨЛ НЬ БОЛООД ,СЭТГЭГДЭЛ БИЧДЭГ ЖАНХУУ ХҮН , М.ЭНХБОЛДЫГ ҮХЭТЛЭЭН ХАМГААЛАХ ЮМ , ЭНЭ ХҮНИЙ 60 ТЭР БУМ НЬ БАРИМТТАЙГАА БАЙГАА ,МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН МЭДЭЖ БАЙГАА ,АРАЙ АРД ТҮМЭНИЙГ БИЧИГ ,ҮСЭГ МЭДЭХГҮЙ ,УУЛЫН МУХАРТ БАЙГАА ГЭЖ БОДООГҮЙ БАЙГАА ,ОДОО БИД ЧИНЬ МЭДЭЭЛЛИЙН ЭРИН ЗУУНД АМЬДАР Ч БАЙГАА ШҮҮ ! ЖАНХУУ МИНЬ ,ЧИНИЙ ХАМГААЛААД БАЙГАА МАН М.ЭНХБОЛД ЧИНЬ МОНГОЛЫГ ХУУР Ч МЭХЛЭЖ , ХУЛГАЙ ,АВИЛГАЛ , МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ ЖАНХУУ БОЛГОСОН ХҮМҮҮС МӨНӨӨС МӨН , АРД ТҮМЭН ДУУ НЭГТЭЙ ХЭЛЖ БАТАЛНА .МӨН С.БАЯР ХҮРТЭЛ АРД ТҮМЭНИЙ МӨНГӨӨР ТОГОЛООД 6 ХАУСНЫ ЭЗЭН БОЛЧИХООД БАЙЖ БАЙГААГ АРД ТҮМЭН МЭДНЭ.ЭНЭ ХҮМҮҮСИЙГ БАРЬЖ ХОРИХГҮЙ БАЙГАА НЬ МАН -ЫН НЭР БҮХИЙ ТОМЧУУД , МАФЫН ТОЛГОЙЛОГЧ БОЛЧИХООД ,ҮҮНИЙГ ШИЙДЭХГҮЙ ХАМГААЛААД БАЙГААГ ,АРД ТҮМЭН МЭДНЭ , ОЛОН ХАВАР НЭГЭН ӨДӨР ГЭГЧЭЭР НЭГ ӨДӨР ХӨРӨНГӨӨ ХУРААЛГАР ӨДӨР ИРНЭ.

Avatar

АРД 2018-03-01 202.131.243.162

27.123.214.110 гэх Хогийн пялдага [Хориотой Үг] оо!!! Чамдаа л таарсан оркуудын ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу [Хориотой Үг] ороход чи яг дагаад орж чадах уу? Жанхуу чамайг үх гэвэл чи үхэж чадах уу? Төмөр замаас 280 сая доллар идэж эрдэнэтийн 49 хувь болон 51 хувь руу улайран дайрах жанхуу [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] орохгүй гэж үхэх сэхэхээ мөн ч их үзэж байна!!! Удахгүй tuvd жанхуу, china миег огцруулж [Хориотой Үг] хийх болно!!! Хогийн орк оо, чи харин үхчилгүй энийг өөрийн нүдээр үзэж хараарай!!!

Avatar

Щенок 2018-03-01 66.181.184.96

Шороо овоолж хужaa танкнаас айсаар Монгол оо ялуулна,

Avatar

z 2018-03-01 64.119.21.107

дэндүү гоё, цог жавхлангаа хэдээч хаяхгүй манай ахмад үе, гоё эмээ.

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.179.31.11

Эмээ цоглогооо

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.131.243.162

Хулхи орос жүжигчний шоу тоглолт хэрээс хэтэрч, утга учраа алдаж гүйцлээ!!! Жанхуугийн бүх хулгай, луйвар хүчингийн хэргийг с. баяр, энхсайхан, элбэгдорж, миеэ, ухна хүрэлсүх бүгд мэдэж байхад тэднийг хууль шүүхэд өгч чадахгүй!!! Сүүлийн үед жанхуу агаарт замхран одсон хий хоосон яриа 60 тэрбумыг л ганц ярих юм. Новшийн [Хориотой Үг] аа!!! Өөрийнхөө төмөр замаас хулгайлсан 280 сая долларыг чи бас яриач!!! Ямар ч эд мөрийн баримт байхгүй 60 тэрбумыг ярьж 4 жилийг өнгөрөөнө гэж бодож байгаа эндүүрэл шүү жанхуу!!! Ард түмэн тэнэг биш!!! Чиний бодитоор улс эх орныг хохироосон 280 сая доллар буюу 700 тэрбум төгрөгний асуудал, 17 чингэлэг спирт, номурангаас зээлсэн 120 сая доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлалын хэрэг, жанхуугийн бусад хүний нэр дээр эзэмшдэг ашигт малтмалын лицензи, офшорт нуусан 1.1 тэрбум доллар гээд өчнөөн хууль бус зүйл байгаа шүү!!! Тэрнийгээ бүгдийг нь шударгаар шалгуул!!!

Avatar

Зочин 2018-03-01 203.91.115.244

энэ бол төрт ёсны хувьд онигоо

Avatar

Зочин 2018-03-01 202.131.243.162

АНУ-д болсон Еронхийлогчийн сонгуулийн үер Оросууд 21 мужийн сонгуулийн санал тоолох машинд нэвтэрч саналыг хакердсан нь тогтоогдсон гэж мэдэгдлээ. Бид ч гэсэн энэ санал тоолох машинаар сонгуулиа явуулсан. Жанхуу Баттулга, Трамп хоёрыг Путин томилсон гэдэг нь тов тодорхой боллоо!!! Яаж ч бодсон АНУ болон Монголын ард түмэн энэ 2 [Хориотой Үг] малаар төрөө удирдуулахгуй нь ойлгомжтой!!! Ийм малнууд Путинд л хэрэгтэй байсан нь тов тодорхой шүү дээ!!!

Avatar

ЗОЧИН 2018-03-01

ЧАВГАНЦААР МАНГАА ТАТУУЛААД УНАГААХ НЬ

Avatar

Зочин 2018-03-01 27.123.214.118

Настай хүнийг сурталчилгаандаа ашиглахаа болиорой

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж