Төрийн албанд жийп хэрэглэхгүй гэсэн яасан бэ? | News.MN

Төрийн албанд жийп хэрэглэхгүй гэсэн яасан бэ?

Хуучирсан мэдээ: 2018.01.29-нд нийтлэгдсэн

ХАРАХ ӨНЦӨГ

Төрийн албанд жийп хэрэглэхгүй гэсэн яасан бэ?

Төрийн албанд жийп хэрэглэхгүй гэсэн яасан бэ?

Төрийн тансаглалыг зогсооё гэж олны өмнө хамгийн их дугардаг төрийн түшээдийн тансаглал, унах унааны үнэ өртөг талийж өгснийг зарим гишүүд, сайд нарын жишээ ойрын өдрүүдэд харууллаа.

Тайландын Шадар сайд Правит Вонсуван тансаг зэрэглэлийн, өндөр үнэтэй бугуйн цагны цуглуулгаасаа болж албан тушаалаасаа огцрох асуудал хөндөгджээ. Гэтэл эдийн засгийн хямрал гэдэг үгийг өдөр бүр амнаасаа унагадаг Монголын эрх баригчид эсрэгээрээ үнэтэй гэсэн бүхнээрээ өрсөлдөж байгаа мэт харагддаг.

С.Оюун 2012 онд Байгаль орчны сайд болсныхоо дараа ажлын хэрэгцээнд ирсэн, өмнөх сайдынхаа хэрэглэж байсан Ланд-200 машиныг шатахуун бага хэрэглэдэг өөр машинаар солих гээд чадаагүй талаар тухайн үед яаманд ажиллаж байсан албан хаагчид нь ярьжээ.

Төрийн ёс зүй хөгжсөн улс орнуудад төрийн албанд зүтгэж яваа хүмүүс татвар төлөгчдийн мөнгөөр Lexus LX570 авахуулж унах нь байтугай брэндийн цаг, зангиа зэргийг ч өөрийн мөнгөөр авч хэрэглэдэггүй.

Төрийн албанд том оврын жийп хэрэглэхгүй байхыг үүрэг болгож байсан тэр дүрэм журам хаачсан бэ? Харин ч бүр томыгоо том дээр нь томруулж, Хууль зүйн сайдын унах болсон Lexus LX570-ыг зарим сайдууд нэмж захиалсан тухай цахим орчинд хүмүүс бичиж байна.

Үнэтэй машин унана, түүн дээрээ хэн дуртай албан хаагч нь дуут дохио тавина. Зам хааж давхина, дүрэм зөрчинө, замын цагдаагийн шаардлага биелүүлэхгүй.

Төрийн албан хаагчдын машин дээр сайд, дарга гэтлгүй таних тэмдэг, бүр тод томруун хаяг, бичиг наахаар болсныг сүүлийн үеийн төрийн машин тойрсон жишээнүүд харуулж байна. Төрийн албаны машиныг буцааж УБЗ улсын дугаартай болгох асуудлыг хэвлэлүүд нэг бус удаа хөндөн бичиж байгаа ч үүнийг анхаарахыг хүсдэг байгууллага ч, хүн ч алга. Тэгэх тусам бүр төрийн мэдлийн бүх машины цонх, хаалган дээр нь аль байгууллагын, хэний унаа болохыг нь бичихийг уриалбал ямар вэ? Тэгж байж өндөр үнэтэй, өртөг зардал ихтэй машины хэрэглээ буурч, орой нь баар, цэнгээний газрын үүдэнд, өглөө өдөртөө цэцэрлэг, сургуулийн хүүхэд зөөдөг төрийн машины “үйлчилгээ” ч багасч магадгүй юм.

Айл бүр арай ядан амьдралаа залгуулж, хүн бүр идэх хоол, өмсөх хувцсаа хасч байхад төрийн сайд, дарга нар тансаг хэрэглээтэй байх нь таалагдахгүй байна.

Б.БАЯСАХ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-01-29 217.43.23.100

Машиндаа багтахгүй юм чинь, Ланд унахаас өөр яах юм вэ? Тэр Приус-д чинь тонгойж орж гарч болдогүй юм аа.

Avatar

Төрөө дээдлэе! 2018-01-29 202.55.191.130

Монгол төрийн түшээ, сайд нарт Приус, Камри унуулах гэж цагаа баран коммент бичиж буй хүмүүс та нар ажилтай бол ажлаа хий. Ажилгүй, зав ихтэй бол бол төрөө хүндэтгэж, өглөөд цайныхаа дээжийг өргөж бай.

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.179.25.142

Асуудал жийпэндээ бишээ тор засшийн авто бааз гэгчийг татан буулгая гэж тэмцэх хэрэгтэй айл болгон бур хун болгон зувьдаа машинтай болсон ажилд ирж очихдоо оорийнхоо машинаар яв гэж хэлмээр бн соц уе шиг гар утас гэж байхгуй биш ихэнх ажлаа утсаар ярьж зохицуулна машингуйд гь автобусны карт тараачдаг болох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.131.242.254

Миний цалингаас авдаг татварыг нэмээд үнэтэй машин авч унасан гэж бодохоор зэвүү хүрээд байна. Би өмнө нь сард ХАОАТ-д 180.000 өгдөг байсан. Одоо 270.000-ийг өгнө. Нямдоржийг тансаглуулах гэж татварт сардаа бараг 90.000-ийн ХАОАТ-д илүү төлж бна.

Avatar

Зочин 2018-01-29 66.181.161.107

Нямдоржоос юу ч гарахгүй нь хангалттай харагдсан. Гарвал жүжигчний ур чадвар л гарна. Тэрэнд нь иргэдийнх нь 50% нь үнэмшинэ дагаж майлна.

Avatar

IRGEN 2018-01-29 202.131.225.150

Nyamdorj saidiin ene uildel ene zasag unah tomoohon shaltgaan mun bna shuuu\n

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.9.41.179

Энэ машиныг 2018.01.15 нд Мөнххада аас авсан юм бна лээ. Үйлдвэрлэгдсэн огноо 2017.

Avatar

Зочин 2018-01-29 103.229.121.128

Монголчуудын хамгийн гол дутагдал зохион байгуулалтанд орж нэгдсэн хүчээр хөдөлж чаддаггүй. Тэгээд худлаа эрчүүд нь пиво уухдаа, эмэгтэйчүүд нь хов базахдаа л худлаа ам амандаа муулдаг. Түүнээс дорвитой босоод хөдлөөд, очоод Хууль Зүйн Яамны гадаа зогсож байгаад ч болов "Болиоч тансаглахаа" гээд чанга дуугаар ч болов орилчихож чадахгүй. Ийм арчаагүй байна ш дээ. Үүнийг чинь ашиглаад та нарыг улам л идэж ууна даа. Хэзээ энэ арчаагүй үхэр шиг зангаа болих юм бэ? Хэдэн зуун жил манжийн дор байсаар байгаад ийм гөлгөр болчихсон юм уу?

Avatar

Зочин 2018-01-29 103.229.121.128

Бууддаггүй юм гэхэд очиж өндөг чулуудъя энэ малнууд руу. Хамтдаа явъя. Харсан газраа энэ луйварчид руу өндөг чулуудъя

Avatar

Зочин 2018-01-29

Дэмий гонзгой Шаравжамцаа спортын агентлагаас холдуулаач ээ. Төрийн ажил юу мэдэхгүй мөртлөө тансаглах дуртай нэгэн байна.

Avatar

Зочин 2018-01-29 59.153.113.198

СОЛИОРОЛ ХИЙРХЭЛ ШУНАЛ…

Avatar

Зочин 2018-01-29 182.160.3.124

Дайн гарахаас өөр аргагүй байдалд хүрэх нь дээ . Ямар улс хямд з****г нийлүүлж чадах бол

Avatar

Irgen 2018-01-29 66.181.187.133

Garaaraa deer. Zevseg tsus asgaruulna demii

Avatar

ЗОЧИН 2018-01-29 180.149.78.99

ИРГЭНИЙ НИСЭХИЙН ДАРГА НАР ГЭЖ ЮУ Ч ХИЙДЭГГҮЙ ТОМ АШИН УНАСАН , МАН НАМЫН НЭРЭЭР МАШ ОЛОН МЭРГЭЖЛИЙН БУС ХҮМҮҮСИЙГ АЖИЛД АВСАН ГАРУУД Л БАЙНА. ТЭР БЯМБАСҮРЭН БОЛ ИЙМ АГЕНТЛАГ АВЧ ЯВЖ ЧАДАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО. ХЯНАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГУУД ИРЭЭД ШАЛГА ДАА. ХҮРЭЛСҮХ БАТ-ЭРДЭНЭ НАР ДООРОО ЮУ БОЛЖ БАЙГААГ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ЯАНА ДАА

Avatar

зочин 2018-01-29 180.149.78.99

ИРГЭНИЙ НИСЭХИЙН ДАРГА НАР ГЭЖ ЮУ Ч ХИЙДЭГГҮЙ ТОМ АШИН УНАСАН , МАН НАМЫН НЭРЭЭР МАШ ОЛОН МЭРГЭЖЛИЙН БУС ХҮМҮҮСИЙГ АЖИЛД АВСАН ГАРУУД Л БАЙНА. ТЭР БЯМБАСҮРЭН БОЛ ИЙМ АГЕНТЛАГ АВЧ ЯВЖ ЧАДАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО. ХЯНАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГУУД ИРЭЭД ШАЛГА ДАА. ХҮРЭЛСҮХ БАТ-ЭРДЭНЭ НАР ДООРОО ЮУ БОЛЖ БАЙГААГ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ЯАНА ДАА

Avatar

Зочин 2018-01-29 150.129.143.75

ТӨР УЛС НЬ ХЯМАРЧ БАЙХАД ТҮШМЭЛ ТАНСАГ БАЙХ НЬ ИЧМЭЭР ТӨР УЛС ТҮВШИН БАЙХАД ИРГЭН ЯДУУ БАЙХ НЬ ИЧМЭЭР

Avatar

Зочин 2018-01-29 66.181.187.221

MAN-YN ZASGIIN DOROMJLOL DEED TSEGTEE TULLAA, MUNGUGUY GEJI ARD OLNY TATWARYG NEMCHIKHEED , TETGEWERIIN NASYG NEMCHIKHEED UURSDUU BARAG KHAGAS TERBUMYN MASHIN UNADAG < p***a GEJI ENE DEE

Avatar

Зочин 2018-01-29

Энэ машиныг хэзээ ямар тендер зарлаж ямар байгууллагаас худалдан авсан бэ? Энэ тухай мэдээлэ олдохгүй байна.

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.179.18.49

Татвар төлөгчдийн мөнгөөр ингэж тансаглана гэдэг бол нэг ёсондоо улсын өмч хөрөнгийг үрэн таран хийж буй гэмт хэрэг мөн биз дээ??? Тэр сайдыг эрүүд татдаггүй юм гэхэд шууд огцруулах хэрэгтэй шдээ!!! Төрийн машинуудыг таних тэмдэгтэй болгоно гэдэг маш зөв. Даанч үүнийг шийдэх гол хүн нь Хууль зүйн сайд. Гэтэл байж байгаа царайг нь хар!!!!

Avatar

Зочин 2018-01-29 103.26.195.9

Татвар төлөгчдийн мөнгийг ингэж үрэн таран хийж, асгаж цутгаж, офшоор данс руугаа чихэж байхад хэдэн татвар төлөгчид нийлээд татварын нэмэгдэлийг эсэргүүцэж төлөхгүй байх арга олж бүү татвар төл!!!! Новшнууд хуучин цагын хаад ноёд гэж өөрсдийгөө бодоод байх шиг байна.!!!

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.21.106.142

Ер нь бол Ардын намынхан ард түмнээ доромжилж ханадаггүй нам шд…тэд нь ч доромжлуулахдаа дуртай шд.\nТамлуулхаараа таашаал авдаг [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] шиг….

Avatar

МСЕ 2018-01-29 202.70.47.134

Албаны машиныг таних тэмдэгтэй болгох маш зөв шүү, олон улс орнуудад чухал учир тэгж хэрэглэдэг.

Avatar

Зочин 2018-01-29 66.181.169.114

Төр ийм баян биш шүү дэ. Төр нь зайлшгүй хийх ёстой маш олон зүйлээ санхүүжүүлж чадахгүй, өөрөөр хэлвэл иргэдийнхээ өмнө хүлээсэн үүргээ биелэхгүй баргар царайлж байгаа шүү дэ. Харин энэ бол төрийн өндөр албан тушаал эзэлсэн улс төрчид дураараа дурьгиж, дун чөмгөөрөө жиргэнэ гэдгийг үзүүлж байгаа хэрэг юм. Дотоод хэргийн сайд имй үнэтэй машин унах ямар ч шаардлага байхгүй санагдах юм. Ингэж дураараа солиорох бүхий л боломжийг хуулиар хаасан тэр тогтолцоог "ардчилсан" тогтолцоо гэдэг шиг санагдаж байна.

Avatar

зочин 2018-01-29 202.131.225.150

коммунистуудын гол онол нь хүмүүсийг хувийн өвчгүй, ядуу байлгаж, халамжаар амийг нь зогоосноор мунхаг, дуулгавартай байдаг гэж үздэг. нямдорж бол одоо коммунизмыг үхэтлээ хамгаалж байгаа сүүлчийн пост коммунистуудын нэг. тэр хятадын тагнуулд үйлчилж байсан, тэр Зоригийн аллагыг илрүүлэхгүй байх бүх арга хэмжээг авч байдаг, хувийн өмчийг үзэн ядаж ард түмнийг баян шинээлэг байхад туйлын дургүй нь хэлж хийж байгаа бүхнээс нь харагддаг. наанаа шударга царайлсан хамгийн аюултай хүн. улс орно юугаар ч сольж мэдэх ийм л хүн харагдаад байгаам даа.

Avatar

Зочин 2018-01-29 150.129.143.162

Ямар юмнийх нь комунист байх вэ. Унасан машин бариулсан орд харшийг хар

Avatar

Маш олон иргэд 2018-01-29 202.72.245.198

КОНЦЕСС НЭРЭЭР ТОЙМГҮЙ ИХ МӨНГӨ ш****г БАЙСАН УРЬД ЗАСГААС ДЭЭРДЭХ БИШ ДООРДОХ ЗАСАГТАЙ БОЛЖЭЭ, САЙД НЬ САЙН ДУРААРАА ОГЦОРОХГҮЙ БОЛ ЗАСГИЙГ НЬ МУУ ДУРААР ОГЦРУУЛЬЯ

Avatar

Зочин 2018-01-29 182.160.33.94

ug ni tsegtsend oruulah amar l da.jijig teregnuudiig neg baazad ,tom jipnuudiig uur neg baazad tusad ni tawiulj duudlaga zahialgaar yawuulahad l bolchihno.darga bur tusdaa mashin jolooch umchildugiig boliulchihwal naaduul chin mashin geed uheldehee bolchihno.Hudalch Nyamosor turd turiin umchit kompanid mashin awahiig boliulsan geed bsan da

Avatar

иргэний дайн 2018-01-29 202.21.116.2

ийм байдлаар удаан үргэлжилвэл иргэний дайн асуудлыг шийдэх цорын ганц гарц байх боломжтой

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.9.43.209

Нямдорж туршлагатай улс төрч. Зөвхөн энэ машины төлөө иймэрхүү хэл яриа, дайралт ирнэ гэдгийг урьдаас мэдэх л учиртай. Тэгээд үүнийг тоохгүй байна гэдэг нь төр нь ялзраад, төрийн албан хаагчид нь эрээ цээрээ алдсаны шинж юм уу даа.

Avatar

нямбуу 2018-01-29 66.181.181.56

тэнгүүдийг удирдахад амархан гэдэг бичигдээгүй уриатай юм байна билээ, гол нь ядуу л байлгах нь чухал

Avatar

Зочин 2018-01-29 202.21.117.2

Зөв санаа \n

Avatar

Hm 2018-01-29 144.138.241.204

Тер ард тумний бухимдалд салавч узуулж байгаагийн нэг хэбэр гэж харагдаж байна. Менге байхгуй гэж татвар нэмчихээд уурсдуу ингэж тансаглахыг еереер ойлгох арга алга.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж