Х.Баттулга ХУД, БЗД-ийн иргэдтэй уулзана | News.MN

Х.Баттулга ХУД, БЗД-ийн иргэдтэй уулзана

Хуучирсан мэдээ: 2018.01.21-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга ХУД, БЗД-ийн иргэдтэй уулзана

Х.Баттулга ХУД, БЗД-ийн иргэдтэй уулзана

Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын иргэдтэй уулзах уулзалт өнөөдөр Хан-Уул, Баянзүрх дүүрэгт үргэлжилнэ. Түүний Хан-Уул дүүргийн иргэдтэй уулзах уулзалт одоо 11.00 цагт Соёлын төв өргөөнд  бол Баянзүрх дүүргийн иргэдтэй хийх уулзалт 15.00 цагт Монгол бөхийн өргөөнд болох юм.

Үүнээс гадна өнөөдөр соёл урлаг, спортын нийтийн хамарсан арга хэмжээнүүд болно. Тухайлбал,

  • 11.00 цагт Гоёл чимэглэл урлаачдын уулзалт Баянзүрх дүүргийн  26 дугаар хороо ‘Их Монгол’ цогцолборын гуравдугаар давхарт ‘Стартап терминал’ төвд болно.’Сувдан хэлхээ’ урланг үүсгэн байгуулагч, гоёл чимэглэл урлаач Ц.Сувд-Эрдэнэ энэхүү арга хэмжээнд хүрэлцэн ирж өөрийн ажлын туршлага, бизнесийн гараагаа хэрхэн эхлүүлж байсан түүхээ хуваалцаж, зорилго нэгтэй олон бүсгүйчүүдтэйгээ нэгдэх юм.
  • Хүнд ангиллын зэрэгтэй тамирчид Найрамдал, Чингэлтэй гэсэн маршрутаар 15-16 км алхахаар өглөө 09.00 цагт замдаа гарчээ.  Хайрхан аялагч клубээс зохион байгуулж буй энэхүү алхалт нь энэ оны хамгийн хүйтэн өдөр буюу -28 хэмийн хүйтэнд, зам жимгүй газрыг  туулах аж.

Д.УУДАМ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

asuult 2018-01-21 124.126.2.247

Mongoliin irgediig hogshin,zaluugaar ni tolgoig ni ugaaj taltsuulj taraaj butargasaar "Mongol" yalah hereg uu?! Mohoj sonoh uu?! bodood uzdee

Avatar

Зочин 2018-01-21 66.181.177.218

Erguu orkuud janhuug hulgai luivar hiisen ch umuuruud zogsoj bgaa ni ugtaa umdunduu chatsga harvachihaad minii gaagaa ugiin iim shar ungutei gej bgaatai yag adil!!! Erguu orkuudaas bolj utaandaa hordoj, tolgoi deeree b**s zalchihaad suuj bna!!! Хурцаас хулчийж, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Avatar

heleh ug oldohgui baina aa 2018-01-21 124.126.2.247

Ee burham mini bolobsrol medleggui gej medej baisan ch iimdee tulsan munhag mulguu,os honzongoos ooriig meddeggui hun gej er bodoogui shuu.Yahav dee mongoliin ard tumnii 38 huviin sanal avsan ch hoorhii mini eronhiilogch boloh nohtsliig burduulsen baina l gej bodoj yavlaa. Daan ch dee jenko mini dee

Avatar

haramsaj baina. 2018-01-21 124.126.2.247

Iim ug helj yavaa eronhiilogchtei baigaadaa gutaj baina.

Avatar

Зочин 2018-01-21 27.123.212.141

Удахгүй онц байдал зарлаж УИХ ыг тарааж ард түмний сонгуулиар өөрийн бэлдсэн хүмүүсийг гишүүнээр сонгогдсон Их Хуралдайг бүрдүүлж үндсэн хуулийн өөрчлөлт хийж ерөнхийлөгчийн засаглалтай болохоор та бүхэн хэнийг сонгосноо мэдэх болно.

Avatar

Jenko 2018-01-21 122.201.24.172

Nadal SAIN YM holey hereggui

Avatar

Зочин 2018-01-21 150.129.140.137

Баттулга АН-ын дарга шиг ажил хийхээ болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-21 27.123.214.103

Үнэхээр үнэн шүү та интернэтээр өдөрт 3-5 цаг царцуулаад 80-300 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална .мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй.http://epmoney.club/9706408115236/?rstr=230

Avatar

Зочин 2018-01-21 27.123.214.103

Үнэхээр үнэн шүү та интернэтээр өдөрт 3-5 цаг царцуулаад 80-300 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална .мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй.http://epmoney.club/9706408115236/?rstr=230

Avatar

Зочин 2018-01-21 27.123.214.103

Үнэхээр үнэн шүү та интернэтээр өдөрт 3-5 цаг царцуулаад 80-300 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална .мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй.http://epmoney.club/9706408115236/?rstr=230

Avatar

Зочин 2018-01-21

Энэ олон шагналаа болимоор юм,Элбэгдоржийн үед шагналын үнэ цэнэ шалдаа буусан,Баттулгын үед бүр дордлоо,гавъяат болох амархан болж,үнэ цэнэгүй ч болж,Элбэгдорж алтан гадсыг үнэгүй дүүлсэн бол Баттулга гэдэг хүн гавъяатыг үнэгүй дүүллээ,Эрдэнэ гэдэг хүн саяхан бүх Хэнтийчүүд ийг алтан гадас,хөдөлмөрийн хүндэт медаль,ХГУТийн одонгоор шагналаа,АНам хүмүүсийг шагнаж,мөнгө тараах замаар хүмүүсийг урхиддаг юм байнаш дээ.

Avatar

АЧИГДСАН ЗАЛУУ 2018-01-21 182.160.0.89

4 ДҮҮРГИЙН уулзалтанд орж чинь нэг ч үг хэлүүлээгүй ба гар нил хөхөрсөн худаа гэвэл тэнд байсан бүх өвөө, эмээ нар гэрчлэнэ . Баянгол дүүргийнхэнтэй уулзах үед цагдаа хамгаалагч нар микрофон шууд булааж авсан өх ирсэн зочид сонсоё гэхэд тоогоогүй. Тийм учраас Женкотүй уулзсан УБ падас дэх ярьилцлаг байхгүй байгаа. Өчигдөр цагт эхлэнэ гээд цагт эхэлсэн БГД цагдаагийн 2-р хэлтэст ачигдаад 8 цагт суллагдсан. Ахин худалч энэ уулзалтан дээр очихгүй. Өөрийн өвгөчүүл худлаа гарч үгн хэлж байсан хүний тоо хязгаартай гээд энгийн хүнийг суулгаад байна лээ. Тал хувь нь дайн дэгдээе УИХ тараая гэж байсан. Өмнөх нэгэн дээр хэлсэн юм бүгд ижил

Avatar

Зочин 2018-01-21 182.160.1.25

Уудам минь ядахдаа Ерөнхийлөгч Баттулга гэж бичиж бай. чи энэ хүнийг төрийн тэргүүн гэж үздэггүй бол тэр чиний л хэрэг

Avatar

асөд 2018-01-21 202.21.106.159

энэ нэг захын хэрүүлч авгай шиг айл хэсээд л хэрүүл гомдлоо яриад ямар ч дуусдаггүй юм. Ийм нэг хийморьгүй атаа жөтөө гомдол хэрүүл гацаах унагаах юмнаас өөр юм ярьж чаддаггүй ерөнхийлөгч гэж юу байсан юм

Avatar

РАВДАН 2018-01-21 66.181.160.26

ИНГЭЖ ҮХЭН ХАТАН ЗҮТГЭХИЙГ БОДОХОД ИХ Л ХҮНД ЯЛТАЙ ХҮН БАЙНА ДАА! ХУЛГААЙ ЛУЙВАР ЗЭРЭГ ЮМАА ХААЦАЙЛАХ ГЭЖ Л ХАМАГ БАЙДГАА ГӨВЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН ЮМ БИШҮҮ! УХВАР МӨЧИД АРДЫН ПАРЛАМЕНТЫГ ТҮЛХЭН УНАГААЯ! ЦЭРЭГ з****г ХӨДӨЛГӨЕ! ГЭХ ЗЭРЭГ УЛСАД ЗАНАЛХИЙЛСЭН УРИА ЛООЗОНД ХАРИУ ХЭЛЖ АРДЫГ УХАМСАРЛУУЛАХГҮЙ БАЙХЫГ БОДОХОД ӨӨРӨӨ Л ДАЛДУУР [Хориотой Үг] САМУУН ДЭГДЭЭХ ГЭЭД БАЙГАА НЬ ИЛТ! МОНГОЛ ТӨР ЧАМААС ЯЛ АСУУХ ЦАГ ХОЛГҮЙ ЭЭ ҮНДЭСТНИЙ ГУТАМШИГ АА!

Avatar

Зочин 2018-01-21 66.87.72.74

женко хадмуудаа бүлдэгдүүлчихээд тэд нарынхаа хатгаасаар л иймэрхүү хөгийн юм хийж яваа байхоо,тэрнээс биш хүн хичнээн тэнэг байгаад ийм юм ярьж явах нь юу л бол?

Avatar

JENKO 2018-01-21 122.201.24.172

BI OGTSORMOR BNA

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж