“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийг төрийн мэдэлд авлаа | News.MN

“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийг төрийн мэдэлд авлаа

Хуучирсан мэдээ: 2018.01.04-нд нийтлэгдсэн

“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийг төрийн мэдэлд авлаа

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаан 2018 оны 01 дүгээр сарын 4-нд боллоо. Тус хуралдаанаас УИХ-ын 2017 оны 23 дугаар тогтоолыг үндэслэн ОХУ-ын Засгийн газрын эзэмшлээс “Монголиан Коппер Корпорейшн” ХХК-д шилжсэн “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийн энгийн хувьцааг төрийн өмчид буцааж авах шийдвэр гаргалаа.

Монгол Улсын Хөгжлийн банк, “Кью Эс Си” ХХК хооронд 2014 оны 12 дугаар сарын 1-ний өдөр байгуулсан зээлийн гэрээ, барьцааны гэрээ, тэдгээрт оруулсан нэмэлт, өөрчлөлтийн дагуу “Кью Эс Си” ХХК-д олгосон зээлийн үндсэн төлбөр, хуримтлагдсан хүүгийн авлага, түүнтэй холбогдох гэрээ, эрх, үүрэг, бусад баримт бичгийг 2017 оны 12 дугаар сарын 31-ний өдрөөр тасалбар болгон Засгийн газарт шилжүүлэх, өглөг, авлагын тоо нийлэх ажлыг зохион байгуулахыг Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар, Хөгжлийн банкны Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга Б.Даажамбад тус тус даалгалаа.

“49 хувийг эзэмшиж байсан талд 400.27 сая ам.доллар төлснийг УИХ-ын 23 дугаар тогтоолын дагуу харилцан суутгал хийж шийдвэрлэхийг Засгийн газрын хуралдаанаас гаргалаа. Ингэснээр нэг их наяд 31 тэрбум төгрөгтэй тэнцэх харилцан суутгах шийдвэрийг гаргалаа” гэж Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар хэллээ.

Мөн “Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК, “Монголросцветмет” ХХК-ийн 49 хувийн энгийн хувьцааг төрийн өмчид бүртгэн авах арга хэмжээг зохион байгуулахыг Оюуны өмч, улсын бүртгэлийн ерөнхий газар, Төрийн өмчийн бодлого зохицуулалтын газрын удирдлагад тус тус даалгалаа гэж Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээллээ.


Засгийн газрын энэ шийдвэртэй холбоотойгоор Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж, Монгол Улсын сайд, Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Г.Занданшатар нар дараах мэдээллийг хийлээ.

Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар

Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж

 

Монгол Улсын сайд, ЗГХЭГ-ын дарга Г.Занданшатар

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

175 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн123 2018-01-04 66.181.182.20

Засгийн газарт баяр хүргэе. Төртэй юм шиг харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 103.26.195.134

ок

Avatar

Зочин 2018-01-04 103.26.195.134

49 хувийг нь нээлттэй дуудлагын худалдаагаар худалдаж болдог юм бол у эсвэл ард иргэддээ хувьцаагаар өгвөл

Avatar

Зочин 2018-01-04 103.26.195.134

49 хувийг нь ард түмэндээ хувьцаагаар өгчихөж болдоггүй юм уу тэгвэл жил бүр ногдол ашгаа хүртээд ард түмний амьдрал дээшилнэ шүү дэ

Avatar

Зочин 2018-01-04 103.26.195.134

harin ch toriihon oorsdoo shahaa ih hiideg

Avatar

Batyi 2018-01-04 66.181.183.188

ЭНЭ АРАЙ ДЭНДСЭН ҮЙЛДЭЛ БОЛЖ БАЙНА ШҮҮ❗❗❗ДЭЭД ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭРИЙГ ЗГ ДУРААРАА УЛАНДАА ГИШГЭЖ БОЛОХ УУ❗БИД ЭРХ ЗҮЙТ ТӨР БАЙГУУЛАХ ГЭЖ 27 ЖИЛ ЗҮТГЭЖ БАЙГАА БУС УУ. 1992 ОНЫ ҮНДСЭН ХУУЛЬ ОГТ ХҮЧИНГҮЙ БОЛСОН ЮМ УУ ?????????
Та нар шүүхийн шийдвэрийг биелүүлдэггүй ямар эрхтэй хүмүүс вэ? Та нар ичих цаг ирнэ дээ. Нямдорж. Хүрэлбаатар нар шахаагаа хийх гээд хашгирч байгаа юм. Та нар хятад, юм уу? Казахстан авсан бол бас л худлаа хашгирах байсан даа Монголд аваад ирэхээр бас болдоггүй яах байсан? Коммунистууд бол коммунист чигээрээ л байна шүү дээ цагнь ирэх л болно.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.168

Давуу эрхээрээ төр авах ёстой юмыг хувь хүмүүс хуйвалдаад авчихгүй юү. Тэгэхээр төр давуу эрхээ эдлэх нь зөв гэж бодож байна. Луйварчид нь эхлээд улсын үйлдвэр ,завад ,үйлчилгээний газруудыг хувьчлал гэдэг гоё нэрээр дээрэмдсэн. дараа нь уул уурхай ,орд газруудыг лиценц нэрээр авч өөр хоорондоо наймаалцан баяжсан. Бүр давраад Эрдэнэт гэдэг Монголыг тэжээж байгаа ганц саалийн үнээг улсын мөнгөөр авчихаад миний өмч гэж мэлзээд даварцгааж байгаа юм биш үү. Гадаадынхан авах гэж байсныг авлаа ч гэх шиг. Төр нь өөрөө авна гэж байхад юу гэж гадаадынхан авна гэж дайрах юм. Ёстой хувийн өмч рүү дайрлаа гэдэг шиг Монголын өмч рүү дайрсан хэрэг болно биз дээ.Сүүлдээ бүр бие биенийхээ намыг дээрэмдэж, манай нам ч гэх шиг .Би дарга нь болсон ч гэх шиг. үнэн [Хориотой Үг] юмаа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.183.188

ЭНЭ АРАЙ ДЭНДСЭН ҮЙЛДЭЛ БОЛЖ БАЙНА ШҮҮ❗❗❗ДЭЭД ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭРИЙГ ЗГ ДУРААРАА УЛАНДАА ГИШГЭЖ БОЛОХ УУ❗БИД ЭРХ ЗҮЙТ ТӨР БАЙГУУЛАХ ГЭЖ 27 ЖИЛ ЗҮТГЭЖ БАЙГАА БУС УУ. 1992 ОНЫ ҮНДСЭН ХУУЛЬ ОГТ ХҮЧИНГҮЙ БОЛСОН ЮМ УУ ?????????

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.160.121

Төрийн өмчөөр тоглоод бгаа хүмүүсийг шүүдэг хариуцлага манайд бну эсвэл хуульгүй авиралсаар бгаад мөхөх болоод бну үүнийг бодож бгаа төр монголд бгаа юмуу үгүй бол шийдчээд бгаа юмуу эсвэл ард түмэн босох ёстой юмуу үүнийг хүлээгээд бга юмуу

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.70.36.190

Урьд нь байсан засгийн газрууд Эрдэнэтийн 49 хувийг яагаад ард түмэнд биш хувь хүнд өгсөн юм бэ.Үнэхээр ард түмний хөнөнгөөр тоглож ард түмнээ доромжилж байж дээ. Засгийн газарт баяр хүргэе.Бусад засгийн газар хийж чадаагүй зүйлийг хийж чадлаа.Энэ тийм амар байгаагүй л байх.Уурлаад байгаа хүмүүс ууж идэх дуртай хувиа бодсон хүмүүс л байх даа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.183.188

Энэ 49% чинь манай ЗН2085976

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.24.8

Та нар шүүхийн шийдвэрийг биелүүлдэггүй ямар эрхтэй хүмүүс вэ? Та нар ичих цаг ирнэ дээ. Ийм хүмүүсийг сонгосон ард түмэн бас асуудалтай шүү. Нямдорж. Хүрэлбаатар нар шахаагаа хийх гээд хашгирч байгаа юм. Та нар хятад, юм уу? Казахстан авсан бол бас л худлаа хашгирах байсан даа Монголд аваад ирэхээр бас болдоггүй яах байсан? Коммунистууд бол коммунист чигээрээ л байна шүү дээ цагнь ирэх л болно.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.31.53

…Ийм хүмүүсийг сонгосон ард түмэн бас асуудалтай шүү… ГЭЖ БИЧСЭНИЙГ ЮУ ГЭЖ ОЙЛГОХ ВЭ

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.142.35

Юу гэнээ Ростех-д буцааж өгнө гэж хэн хэлээд байгаа юм бэ ? Моногл улсын төр давуу эрхийнхаа хүрээнд л 49 хувийг төрийн эдэлд гаргах шийдвэр гаргалаа ш дээ. Ямар үхсэний чинь арбитрын шүүх энэ тэр гээд балайраад байгаа вм бэ. Энэ чинь манай дотоод асуудал, Монгол төрийн шийдвэрийг гадны хэнбугай ч хөндлөнгөөс шүүхгүй гэдгийг энэ сэтгэл мэдрэлийн өвчтэй улсуудад яаж тайлбарлах вэ тамин ээ??.

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.142.35

Төр муу менежер, Хэлнэ гэдэг хийхийн тал гэх мэт чинь энэ хорвоогийн хамгийн алдартай худалчийн хэлсэн үг болж түүхэнд үлдэх боллоодоо.

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.142.35

Тэгээд ч нэг намтай комунист Хятад хөгжлөөрөө дэлхийд гайхуулж байхад Ардчилсан Монгол өр зээлэндээ баригдсан гуйлгачин Монгол болчихоод байгаагаа бид хэзээ ухаарах улсууд вэ бид чинь.

Avatar

ЗОЧИН 2018-01-04 202.9.41.160

МОНГОЛЫН БҮХ ХУУЛИЙГ УЛАНДАА ГИШГЭЖ, ХУУЛЬ БУСААР ЭРДЭНЭТИЙН 49%- ИЙГ ХУЛГАЙЛЖ, ДЭЭРЭМДЭЖ АВСАН ХҮМҮҮСИЙГ МОНГОЛ УЛСЫГ ЭСРЭГ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛСАН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР ЯЛЛАЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМУУ? /БНСУ- ШИГ / ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР ЧИНЬ МОНГОЛЫН ТӨСВИЙН ИХЭНХИ ХЭСГИЙГ БҮРДҮҮЛЖ БАЙГАА ГАНЦ ҮЙЛДВЭР МӨН БИЗ ДЭЭ. ЭНЭ УТГААРАА ИЙМ УЙВААГҮЙ ҮЙЛДЭЛ НЬ ТӨРИЙН ЭСРЭГ ГЭМТ ХЭРЭГ БИШ ҮҮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зууны Зөв шийдвэр 2018-01-04 202.131.225.150

%Улсын мөнгөөр Улсын хөрөнгийг худалдаж авсан "Зууны луйварчин"-гуудыг үйлдлийг цэгцэлж өгсөн энэ Засгийн газарт баярлалаа гэж хэлье дээ. Хаа очиж Хүрэлсүхийн Засгийн газар түүхэнд үлдэх шударга шийдвэр гаргалаа даа, баяр хүргэе, амжилт хүсье. Одоо Эрдэнэтийн 49%-ийн хувьцааг Монголын хөрөнгийн биржээр зөвхөн Монгол улсын иргэдэд худалдаж Listed буюу ХК болгох хэрэгтэй. Үүнийг Засгийн газар хэрэгжүүлж чадвал МУ-ын Үндсэн Хуулинд заасан "…байгалийн баялаг Ард түмний өмч байх" зарчим биелэлээ олно.

Avatar

Түвдэнбалжир 2018-01-04 66.181.161.117

ерөнхий сайд сайханбилэг албан тушаалын байдлаа урвуулан ашиглаж бусдад давуу байдал олгосон зүйл ангиар эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгахад эд нар бүгд [Хориотой Үг] орж монголын зэс компани улсын орлого болно, Бид тэмцье ард түмэн минь дэмжээд өгөөрэй та бид хамтдаа тэмцэж байж өмчөө олж авна, энэ хэргийн төлөө бид тэмцлийн бүх хэлбэрийг сонгон тэмцэнэ, ганцхан ард түмний маань дэмжлэг л хэрэгтэй, энэ 49 хувийг 3 сая мргэндээ хувьцаа болгон өгье

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.185.65

МИНИЙ МӨНГӨӨР МИНИЙ ЮМЫГ ХУДАЛДААД АВЧИХДАГ ОВОО МУУ ХУЛ ГАЙЧУУД ДАА. ЦАВЧИХ ЮМ САН

Avatar

Зочин 2018-01-04 89.115.2.220

Za boljdee, bayar khurgeye. AN iin baliar luivarchdiin idsen uusan yumiig ingej butsaaj avakh gej. AN iin 2012 – 2016 onii uriig n odoo yaaj dardiin baigaan, naad uriig uruur darakh neg l ontsgui l baina shuu. AN iin suiruulsen ediin zasgiig 2000 ond Enkhbayariin zasgiin gazar sergeej chadsan shig chadakhuu gedeg l bna. AN 1996-2000, 2012 – 2016 on 2 uuland n khyamral, en Baliar AN iin tatan buulgakh shaardlagtai bna.

Avatar

анр 2018-01-04 103.229.123.144

хүний хувийн юмйг булаагаад хэр хол явна

Avatar

Зочин 2018-01-04 180.149.78.99

Хулгаалчихаад бас хүний хувийн уым гэнэ үү хуцдаг мал

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.131.238.98

олон улсын гэрээгээр бол 400+100 сая доллар байгаа ш дэ. Хэрэв буцаах тоиолдолд Ростек өөрөө буцаагаад авна. тэгээд монголд түй ч гэх үртэсгүй үлдэх байх да.муугаар бодоход

Avatar

Зочин 2018-01-04 180.149.78.99

битгий [Хориотой Үг] пиа

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.131.225.249

Ийм л шийдэр гаргуулах гэж улсын мөнгийг их боловсон дээрэмдэж байсан АН [Хориотой Үг] нарыг илчлэх гэж МАН болон Нямдорж Хүрэл сүх нарыг олон түмэн дэмжсэн байх бүр сайн дэмжээд дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр хөтөлийн цементийн үйлдвэр зэргийг олж ирэх хэрэгтэй АН [Хориотой Үг]ид одооо юу гэж орилсон бүгд монголын эсрэг сонгогдох болно

Avatar

тгл 2018-01-04 202.72.245.122

Шударга нээлттэйгээр хувьцаагаа зараад хувьд шилжүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.131.236.170

Эрдэнэтэд дахиад л хэдэн сая бэлгэвч шахах нь дээ.

Avatar

Зочин 2018-01-04 85.220.79.184

za baiz,…shahaa hiichiheer hog n**** yu bgaa bilee baiz…erdeneted shahnaa geed l bodoj suutsgaana uu?erhem gishuudee!

Avatar

pacificharborelectrical@yahoo.com 2018-01-04 174.200.19.230

Shuuh iin shiidver etsiin shuu dee MAH gapyydaa

Avatar

АБТ боловсруулах гарын авлага ном 2018-01-04 66.181.179.190

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд ашиглах боломжтой "Ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах арга зүй" хэмээх гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Avatar

Төрийн албаны цалин хөлсний гарын авлага ном 2018-01-04 66.181.179.190

Төрийн байгууллагын хүний нөөцийн менежерүүд, төрийн аудиторууд, дотоод аудиторууд, цалин хөлсний нягтлан бодогчид, хуулийн зөвлөхүүд, цалин хөлсний бодлого боловсруулагчид, судлаач, багш нарт зориулсан "Төрийн албаны цалин хөлсний талаарх 108 асуулт, 108 хариулт" хэмээх гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Avatar

Шүүх дээр унана даа 2018-01-04 66.181.179.190

Шүүх дээр унана даа хөөрхий. Анх л Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн гурван гишүүн Элбэгдорж, З.Энхболд, Сайханбилэг нар ярилцаад эх үүсвэр олоод төрд авах байсан юм.Анх оросын тал ГЭРЭЭ ЁСООР МОНГОЛЫН ЗГ авах уу гэхэд нь л САЙХАНБИЛЭГ авахгүй, манай ЗЭС КОМПАНИД ӨГ ГЭДЭГ ЧИНЬ Л БУРУУ ШҮҮ ДЭЭ. Одоо маш хэцүү болсон.Банкнуудаас зээл авсан гэж Зэс компаныг буруутгах ямар ч үндэслэл үгүй.БУРУУ ЗЭЭЛ ӨГСӨН БОЛ ТЭР БАНКУУД Л БУРУУДАНА.

Avatar

Өнөр 2018-01-04 150.129.141.83

Хуулиас гадуур юм хийгээд л байна даа Дахиад л баахан шүүх болох байх даа. Төрийн өмч нэртэй эзэнгүй өмч рүү шахаа хийх, санхүүжилт босгохооо улс төрийн бүлэглэлүүдийн тэмцэл хэзээ дуусах юм бол доо

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.160.14

bayrlalaaa turiin umch bol ard tumnii umch ard tumnii umch gedeg bol turiin umch yum tiimees huviin erh ashig 2d yavnaa negd turiin ard irgediin erh yavnaa mash zuv shiidver bailaa

Avatar

Зочин 2018-01-04 62.28.105.14

Za yostoi bayarllaa. Ter baliar AN iin khudlaa ard irgeddee geed khudlaa majlaad bgaad ugend yaasan ch itgekhgui. Bayar khurgeye turduu avsand.

Avatar

schahaa 2018-01-04 94.214.182.167

huviin kompani ezemschivel tatbar tologch bolno uls ezenshvel ulsaas tataas avch shahaachin Nyamdorj met l bayjna.UVS mafiin buhel buten shanaahii mafia 51 huviig ni ali hediin dampuuruulsan

Avatar

Tsl 2018-01-04 172.58.156.149

Bolj de bayarlalaa
Luvarchdiig shuuhed avch irye

Avatar

Tsl 2018-01-04 172.58.156.149

Bolj de bayarlalaa
Luvarchdiig shuuhed avch irye

Avatar

Зочин 2018-01-04 174.7.15.142

Bravo

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Монголын ард тумэн болон МАНд баяр хурэгье. Одоо хээл хахуульд нэвт идэгдсэн АНы томилсон хэдэн шуугч прокуроруудыг халж ял огох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Монголын ард тумэн болон МАНд баяр хурэгье. Одоо хээл хахуульд нэвт идэгдсэн АНы томилсон хэдэн шуугч прокуроруудыг халж ял огох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Монголын ард тумэн болон МАНд баяр хурэгье. Одоо хээл хахуульд нэвт идэгдсэн АНы томилсон хэдэн шуугч прокуроруудыг халж ял огох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Монголын ард тумэн болон МАНд баяр хурэгье. Одоо хээл хахуульд нэвт идэгдсэн АНы томилсон хэдэн шуугч прокуроруудыг халж ял огох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04

Дархан,Хөтөл яах гэж бна.Бас л хууль бусаар авсан ш дээ.Буцаад төр авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-01-04 71.229.188.127

Их хурал одоо Эрдэнэт үйлдвэрийг нээлттэй хувьцаат компани болгож, шахааг зогсоовол энэ ажил төгс гүйцэт болно
Ард түмэн шаардах эрхтэй, хэрэгтэй….

Avatar

Erdenetiin ajilchin 2018-01-04 43.228.128.186

49 iinhen eruuljuulj bsiin daa ene erdenet uildverìig. HYATADUUD avsan bol yah baisiin erdeneteer duueeb hujaa nar boloh bsan daa

Avatar

Зочин 2018-01-04 71.229.188.127

Хууль зөрчиж луйвар хийсэн, шийдвэр гаргасан Элбэг, Ми тэргүүтэй луйварчид, тэлний гар хөлийг яаралтай зохих шийтгэлийг нь өгөх ёстой.

Avatar

zochin 2018-01-04 80.82.225.46

Erdenesiin san baiguulaad uildver, aj ahu,i tsetserleg, surguuli, emnelegiin asuudluudaa shiideech ee.Huvi humuust ogohoor ihenh n Ereen yavj ureed, barand orj arhi uugaad l duusgana shuu dee.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.104

МАН сайн ажиллаж байна. Эдийн засгаа өсгөж,Эрдэнэтийг төрдөө авч,цалинтай ээж хөтөлбөрөө хэрэгжүүлж, хүүхдийн мөнгөө өгч амлалтаа сайн биелүүлж байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Тийм шуу

Avatar

Зочин 2018-01-04

HOL OCHIJ HUTSAARAI FSDA MINI.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Баячуудын хөлсний бичээч нарын бичсэн юм нь үнэн өрөвдмөөр. 1-р курсийн оюутан ч ийм юм бичихгүй дээ. Ажлыг ингэж халтуурдаж болохгүй л дээ. Эздийгээ хулхидаад л … Ккккккк

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.105

Хүрэлсүх бол коммунист эвлэлийн ажилтан, гитар тоглож, хүн зодож танхаарч чадах солиотой шизо маягийн хүний төрөлд орох тул ерөнхий сайдын зангараг байхгүй. Бод доо Хүрэлсүхийг ерөнхий сайд байсан Жасрай гуа, Содном, Бямбасүрэн гуатай зэрэгцүүлээд хар даа.Энэ нөхөр бол УВС фракцын гаргаж ирсэн хүүхэлдэй байх болно. Нямдорж хэрэглэж дуусаад Хүрэл баатар аа ерөнхий сайд болгох өдөр ойрхон байна даа. Нямдоржийн эхлээд эрдэнэтийг өөрийн болгоод авлаа. Дараа яах вэ. Эрдэнэтийнг улсын болгож байгаа нь Путинтай зөрөлдөж байна гэсэн үг шүү дээ. Путин дахин сонгогдох нь гарцаагүй шүү дээ. Цаашдаа тагнуул байсан орныхоо эрх ашгийг Эрдэнэтэд оруулах боломж Нямка-д нээгдэж байна гэсэн үг. Хурцын ярилцлагад Нямка-г ямар хүн болохыг тодорхой ярьсан байсан. Энэ хоёр үзүүртэй зүү Нямдоржоос салсан цагт монголчууд эрх чөлөөгөө олох болно.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.26.5

Үнэн.

Avatar

яүёхши 2018-01-04 66.181.183.11

тонил

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.9.41.28

Vgvi shvv xu xugiin aalz mini ard tvmen 49% s xybitsa ezemshix erxtei bolj bna!!!!!!! Naymka giin aldar badartygai ard tvmen 1 alxam yragsh illaa

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

Гамингийн улдэгдэл АНы бузаруудаас салж байж Монгол сэхнэ угуй бол мохно

Avatar

zochin 2018-01-04 66.181.185.84

та интернэтээр өдөрт 3-5 цаг царцуулаад 50-80 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална .мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй http://wxmoney.club/5132869335436/

Avatar

zochin 2018-01-04 66.181.178.143

MAN iin maluudaa kommunizmaa baiguulaach
delhiin shivshig yuch hiij chaddahui shaaruud yumaa

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Эрдэнэтийг улсын өмчид авсанд баясаад үхлээ энэ хүмүүс. Хувийн өмчийг зөвшөөрч чадахгүй бол тэгээд тэр коммунизмаа байгуулаач та нар. Цэргийн албыг 3 жил болго. Хувьдаа машинтай байж болохгүй бүгдээрээ автобусаар яв. Увсын хүн Увсдаа Архангайн хүн Архангайдаа амьдар. Улаанбаатарт амьдрах хориотой. Хотын паспорт тусдаа. Энэ паспорт хотын иргэдэд хамаатай. Бүх баао рестораныг хаа. Зөвхөн улсад ажилла. хувьдаа ахжиллах хориотой.

Avatar

Zochin 2018-01-04 122.201.31.149

z**l chi danhar Erdenebataa

Avatar

ыбрөх 2018-01-04 66.181.183.11

тонил

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

хэдэн он бэ их юмаар айлгаж гэнэ

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.104

Эрдэнэт хэзээ ч хувийн өмч байгаагүй.Байж болох ч үгүй. Луйварчдыг давруулбал маргааш ч эх орноо худалдахад бэлэн хүмүүс шүү. Төртэй юм шиг байх чинь.

Avatar

is 2018-01-04 103.26.194.216

та интернэтээр өдөрт 3-5 цаг царцуулаад 50-80 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална .мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй. https://goo.gl/vP6rQs

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Миний түрийвчинд байсан мөнгийг хулгайлаад миний хамтран эзэмшиж байсан байрыг надаас асуулгүйгээр авчихсан байсан байна шүү. Айтар муу xyлгaйч нар юм даа? Энэ одоо нөгөө гайхал ардчилал гэдэг нь л юм байх даа?

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.142.35

Чи банкнаас зээл авч байр авчихаад зээлээ төлөхгүй бүр барьцаанд тавьсан байраа өөрийн эзэмшилээр бүртгүүлчихээд банк байрыг чинь хураагаад авах гэхээр миний хувийн өмчийг коммунистууд дээрэмдэх гээд байна гэсээр байгаад шүүхийн шийдвэр гаргуулчихдаг тийм агуй луйварчинг харсан уу та нар.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.160.4

Маш сайн шийдвэр болжээ

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

МАН болон ард тумэндээ баяр хурэгье. Одоо АНы бузаруудыг [Хориотой Үг] нь явуулж байж л Монгол Ялна

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.142.35

Яагаад сэтгэгдэл устгаад байна аа. Та нар сэтгэгдэл устгаж чадна Харин ард түмэн бидныг устгаж чадахгүй шүү хулгайчуудаа Төрийн өмчийг төрийн мөнгөөр авчихаад миний хувийн хөрөнгө гээд үхчихгээд байгаа луйварчдыг луйварчид гэхгүй бол хэнийг луйварчид гэх вэ. 3 удаа тавтвал түргэн хэллэг болно доо.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Дээд шүүхийн шийдвэрийг Нямдорж мэтийн тэнэг ДӨРВӨД засдаггүй юмаа. иаргааш юу болохыг харнаа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Яасан хөөрхөн юм бичдэг банди вэ? Нусаа арч, горшоонкон дээрээсээ бос, гошногоо арч, бандажаа тат. Ха ха ха ха ха.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Чам шиг банди эхлээд салтаагаа цэвэрлэ дараа нь одон юм солиор за.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэг ДӨРВӨДҮҮДЭД Халхын хавтгай гэж юу байдгыг манай ерөнхийлөгч маргааш харуулнаа хүлээж бай өмхий гомонуудаа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Эвий эвий, хэлд орж л яваа юм байна, зайлуул. Жаахан урд зүгийн аялгатай л юм. Аааааааа ха ха ха ха ха.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэг ДӨРВӨДҮҮД тэр Улаангомдоо очиж тэнэгт за.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.26.5

Нямдорж төрийг хүчгүйдүүлж байгаа нoвш. Монголын хар гай барцад.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

За, чи битгий худлаа xyц, xyжaa пиздa минь.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Xyлгaйч Баячуудын хөлсний бичээч нар ямар өрөвдөлтэй юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

43…110 Чи ногоо Копер юу ч билээ тэрний захирал ялзарсан гахай мон уу

Avatar

Зочин 2018-01-04 182.160.37.76

Зөв шийтгэл болжээ.Луйварчид сөнөтүгэй .

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Хотын залуу 2018-01-04 43.228.131.110

За одоо сайхан коммунизмаа байгуулцгаая. Бүх хувийн компаны өмчийг улсын өмчид ав. АН ын үйл ажиллагааг зогсоо. АН ын гишүүдийг [Хориотой Үг] хий. Ардчилал Монголд хэрэггүй. Хойд Солонгос болон Куба улстай харилцаагаа сэргээ. Капиталист АНУ, Англи, Герман, Япон болон Солонгос зэрэг улстай харилцаагаа тасал. Бүх иргэдийг гадаад явах эрхийг хаа. Зөвхөн Хятад болон Орос улстай харьц. Хувийн өмч гэж байхгүй. Бүх компаны өмчийг хурааж улсын өмч болго.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.9.41.28

Xulgaigaar xybiin umch bolgoson tsuuxun lyibarchid bii,,,gadni e/z gin alyyrchidiin zaabaraar bayjsan yrbagchid farazit yyd

Avatar

Зочин 2018-01-04 50.226.17.98

МАН болон ард тумэндээ баяр хурэгье. АНы отнууд ш о р о нд явий гээд гуйгаад байна хийгээд оголдоо МАНаа тэгвэл ард тумэн амар тайван амьдарч улс орон маань хогжино шуу дээ

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

ГОК-ийн дээр зайдалж суусан Данжаад Ганболдын халзан толгойг шап хийтэл нэг алгадаад, шаахайг нь үүрүүлээд хөөгөөд явуул.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Битгий солиор өмхий БАНДИА.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Xyжaa нь xyжaaгаа өмөөрөөд л, айн? Ёстой пиздa юм даа, чи.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Чи муу [Хориотой Үг] өөрөө [Хориотой Үг] юм бишүү хаха.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

За, чи битгий худлаа xyц, xyжaa пиздa минь

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.26.5

Чи харваас боловсролгүй, бүдүүлэг харанхуй [Хориотой Үг] байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Эpгүү өвчин туссан хурга.

Avatar

zochin 2018-01-04 66.181.178.143

Tatvar nemsen duuliaaniig darah gej argaa yadsan arga.Shuudraga yum bish hujaagiin tagnuul niamdorj

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Миний түрийвчинд байсан мөнгийг хулгайлаад миний хамтран эзэмшиж байсан байрыг надаас асуулгүйгээр авчихсан байсан байна шүү. Бүр шүүхийн шийдвэр гаргуулчихсан, айн? Айтар [Хориотой Үг] нар юм даа. Энэ одоо нөгөө гайхал ардчилал нь л юм байх даа?

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Айтар xyлгaйч нар юм даа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

mongol 2018-01-04 27.123.212.136

Tor baidgiig haruulah hergtei.Tor avah ni zov.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.140

Жишээ нь та банкнаас зээл аван байр аваад асуждалгүй амьдарч байтал нэг өдөр банк ирээд , манай зээлээр авсан байр тул хурааж авлаа , гэхтэй утга нэг тулгасан дээрэм болж байна

Avatar

demchigch 2018-01-04 203.91.115.45

harin thh iimerhvv zuil l bolood baihiin

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

2 дүлий бyy халж байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Баячууд барагтайхан байгаарай. Даруулгатай, даруухан л байгаарай. Зээлийн өрийн гинжнээсээ өөр алдах юмгүй болсон ард түмэн яаж ч магадгүй шүү. Түүх давтагдаж магадгүй л юм даа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэгээд яахийн чи адах юмуу МАЙ бандиа.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.140

Төр ингэж тулгаж дээрэм хийлээ гээд ард түмэнд юу ч наалдахгүй, хэдэн дарга нарын шахаа л өргөжиж хага баяжина. Кккккк

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Хулгайлсан эд зүйлийг нь хулгайчаас хураан авч байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

ard tumen 2018-01-04 203.91.115.45

ard tumen gedeg chin hen ym be vnendee adgiin shaarnuudiin nohoid bardag mod baihgui yu daa hehe

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Төрд тэрсэлж байна уу?

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Даварсан баячуудад даруулга хэрэгтэй. Төр төмөр нүүртэй, төрсөн бие хоёр нүдтэй.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.142

бүртгүүлж ороод 10 доллар аваарай. 80-120 доллар олох боломжтой энэ хаягаар ороорой.300 доллар шууд western union авч болно.энэ хаягаар ороорой https://goo.gl/DG8sme

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

АРД түмний мөнгийг хульхидаж авчихаад түүгээрээ эрдэнэтийг авсан болоод хувийн өмч гээд мөн их солиорох юм даа мөн их дур шүү энэ бол зохион байгуулалттай гэмт хэрэг

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

[Хориотой Үг] за.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт МАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.152

ЗАСГИЙН ГАЗАРТАА БАЯРЛАЛАА

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Тэнэгт ОРКОО.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.27.177

Төр авна гэдэг нь монгол шиг газар дарга нарын өмч болж байгаа хэрэг. Юун ард түмний өмч. Ард түмэн гэдэг үг Баабарын хэлдэгээр нохойд барьдаг мод болсон. Ялангуяа МАН-ын хувьд ард түмэн амных нь уншлага. Ард түмэн гэж хэдий олон хэлнэ төдий бүү итгэ.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Төрд тэрсэлж байна уу? Араа даах уу, чи?

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

авах нь зөв хувьцаа гаргаж ард түмэндээ өгөх нь ч зөв

Avatar

ard tumen 2018-01-04 203.91.115.45

tan shig iim uzel bodoltoi hvn olonch baidag boloosoi

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Даана новшоо.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Баячууд барагтайхан байгаарай. Энэ улсад чинь төр, засаг гэж байх ёстой юм шүү.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Баян болж чадаагүй нь чиний хохь за.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Тэгж л бай, чи. Нэг мөсөн хөмрөх цаг нь ойрхон байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Харая новшоо

Avatar

түмний нэг 2018-01-04 122.201.19.99

Ард түмний эрх ашиг 1 рт.

Avatar

Erka 2018-01-04 66.181.189.122

Маш зөв. Энэ улсад эзэн байдгийг хулгайчуудад харууллаа. Одоо ГОК-д шургалсан новшнуудыг үтэр түргэн зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.105

Эрдэнэтээр Элбэгдэх нь дутаад байж.

Avatar

зочин 2018-01-04 202.9.40.69

Энэ 3 экс комнистууд яаж байна аа. Өөрсдөө хусч чадаагүй хувь өгсөнгүй гэж л ард олны нэр байрьж байна даа. Ард олны төлөө үнэхээр явж байгаа бол жинхэн луйвар авилгын топ жишээ болсон Оюутолгойн гэрээг хүчингүй болгоод Баярцогт, Баяр, нарыг [Хориотой Үг] хийж шүү. Даанч ингэхгүй тэд өөрсдөө авилга аваад амаа үдүүлсэн. Монголд шүүхийн хэрэг алга Нямдорж байхад л болно

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Төрд тэрслэх нь үү?

Avatar

Aaa 2018-01-04 202.21.106.120

Odoo ard tumendee huvtsaa bolgoj ogoh zhiidver gargaval ene zasgiin gazart ard tumen bayarlana

Avatar

hehe 2018-01-04

nice shiidver bna. elbegee baitugai yrtuntsiin ezen bsan ch Mongoliin ard tohirson hariug ni uguh l bolno. UNEN hezeed yldag shuu!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Илжигдоржид хувьчлагдсан шүүх.

Avatar

zochin 2018-01-04 66.181.178.143

Delhiin shivshig

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.9.43.145

Энэ Засгийн Газарт маш их баярлалаа. Прокурорын байгууллагыг өөрчлөх ажлыг эрчимжүүлэх шаардлагатай байна. Маш их мөнгөний холбогдолтой хүмүсийн хэрэг хэрэгсахгүй болдог. Үүнийг шалгаж луйварчдын гарт орсон хууоийн хүмүүсээс ял асуух цаг болсон.

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Битгий солиор малаа

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Шүүхийг Эрдэнэтийг хулгайлсан илжигдорж хувьчилж аваад удаж байна.

Avatar

Зочин 2018-01-04 80.153.196.113

ENE ODOO YU BOLJ BAINA AA!!!!!!!! DEED SHUUHIIN SHIIIDVERGIIG INGEED ZASGIIN GAZAR N ULANDAA GISHGEED ZOGSOG BAIDAG ARAI CH DEE!!!!! YAMAR 1937 ON UU?????????

Avatar

123 2018-01-04 203.91.117.8

tantai sanal neg bna

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

хэлгүй дүлий 2 шиг сайхан гарууд юм та 2

Avatar

зочин 2018-01-04 103.229.121.170

Шүүхийн шийдвэр арай өөр байсан уу

Avatar

Amar 2018-01-04 202.179.25.249

Зочин – 27.123.214.109
ХҮРЭЛБААТАР , НЯМДОРЖ , ЗАНДАНШАТАР НАРТ МАШ ИХ ТАЛАРХАЖ БАЙНА

Avatar

Huushee 2018-01-04 108.170.182.183

Tegeed ene ZG $400M- haanaasaa gargah yum bol doo. Shuud huv’chlaachee

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

чухам ингээд улс орноо бодоод ажиллавал энэ засгийг дэмжилгүй яах ингэх л гэж та бүхнийг дэмжисэн шүү дээ амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.27.174

hurelsukh argagui l ARDYN khvv yum daa. BAHARHAJ bna

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.9.41.49

Сайн У.Хүрэлсүхийн засгийн газрын гаргасан шударга үнэний төлөө ганц зөв шийдвэр. Монголын зэс компани өөрийн хөрөнгөөр худалдан авахгүй төрийн мөнгөөр луйварын жамаар асуудалд хандсан гол буруу байгаа юм. Одоо эсэргүүцээд байгаа схал Эрдэнэбаатар Мөнхбаатар Орхон зэргийг сайн шалгах хэрэгтэй төрийн өмчөөс хулгай хийсэн бол шууд хорих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-01-04 27.123.212.143

Маш их зориг гаргаж байна даа.Элбэгдорж Энхболд нар зүгээр байхгүй байх даа.Ард түмнээ сайн түших хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Төрд тэрслэх нь үү?

Avatar

Зочин 2018-01-04

ОДОО Л ЗӨВ ЗАМ РУУ ЯВЖ БАЙНА ДАА ЛУЙВАРЧИДАД САНУУЛГА БОЛОГЭЭ

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Төр хулгайд алдсан юмаа хармайны xyлгaйчаас ард түмний мэдэлд буцаан авсан байна. Төрийн эрх мэдэл бүх ард түмний мэдэлд байна гэсэн ҮХ-ийн заалт бий.

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.53

Ард түмэн гэж хэн юм?? Чамд тэр өмчөөс яаж тусах юм бэ??? Эрх мэдэлтэй хэдэн [Хориотой Үг] л идээд дуусна. Харин чи хий хэхрүүлээд л хоосон хоцорно доо!!!!

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Зөв шийдвэр. Төр өмчөө мэддэг юм гэж 1996 онд АН-аас ЕС байсан М.Энхсайханы хэлсэн алдарт үг бий шүү.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.21.106.142

та интернэтээр өдөрт 50-80 доллар олох боломж таны хэр сайн ажиллахаас шалтгаална. 300 доллар болоод шууд дансаар авч болно.мөнгөө найдвартай өгнө .энэ хаягаар орж бүртгүүлээрэй. https://goo.gl/DG8sme

Avatar

Зочин 2018-01-04 43.228.131.110

Сайхан шийдвэр гаргалаа. Одоо бусад хувьчлашгдсан бүх үйлдвэрийг буцааж төрийн мэлэд авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.187.218

Хөтөл, Дарханы төмөрлөг …

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.160.84

Mash zuv shiidver gargalaa.Bayar hurgie.

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.9.43.208

Равдан где

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.185.51

В Караганде

Avatar

Зочин 2018-01-04 145.53.68.69

Тэр Хурцын компани чинь монголыг цөмлөх санаатай дайсны компани байсан байна даа жинхэнэ.

Avatar

Зочин 2018-01-04 27.123.214.109

ХҮРЭЛБААТАР , НЯМДОРЖ , ЗАНДАНШАТАР НАРТ МАШ ИХ ТАЛАРХАЖ БАЙНА !!! ЛУЙ ВАРЧДЫН ХАР САРВУУНААС БҮРМӨСӨН САЛАХ БОЛТУГАЙ !!!

Avatar

123 2018-01-04 203.91.117.8

duf

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.53

Төрийн өмч гэдэг чинь хэний ч биш, харин эрх мэдэлтэй [Хориотой Үг] нар дураар идэх боломжтой эзэнгүй өмч юм шдээ!!! Төрд авлаа гэж баярлаад байгаа нөхдүүд тэндээс цусалж баяжих гэсэн л шуналт этгээдүүд мөн байж таарна!!! Эсвэл юу ч ойлгодоггүй адгийн гэнэн тэнэг амьтан!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-01-04 150.129.140.12

ЯАХ вээ яах вэ тэглээ гээд бүгдийг нь идчих биш алсдаа хувьцаа гаргаад ард түмэндээ өгөх юм гэсэн

Avatar

Зочин 2018-01-04 66.181.185.51

Hurelsuhiin zasgiin gazar molodets! Mash sain bna!

Avatar

Зочин 2018-01-04 103.229.123.104

Shuux xaana bna. Ulsiin ix xural, zasgiin gazar bol shuux bish. Shuuxiin shiidber yu gej garsiin

Avatar

Зочин 2018-01-04 145.53.68.69

Сэтгэл баяслаа

Avatar

Зочин 2018-01-04 202.179.27.174

uneheer zoew shiidwer bn
Said nartaa bayarlalaa

Avatar

Ard tumenii xelterxii 2018-01-04 202.9.43.10

Mash zuv uildel sain ajillaj bga Nyamka ax, Xuk dee bayarlaj bgaa shu.

Avatar

ЗОЧИН 2018-01-04 202.9.40.216

ЗАСГИЙН ГАЗАР ӨМЧИЙНХӨӨ ЭЗЭН НЬ ГЭДГЭЭ БАТАЛЖ, МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭРИЙГ МОНГОЛ УЛСЫН БОЛООД АРД ИРГЭДИЙН НИЙТЛЭГ ЭРХ АШГИЙН ТУЛД ГАРГАСАНД ТАЛАРХАЖ БАЙНА. АРД ТҮМНИЙ БИЛЭГДЭЛ, ЭВ НЭГДЛИЙН БАТАЛГАА БОЛОХ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ БИЕЧЛЭН ОРОЛЦООД, ХЭДХЭН ЛУЙВАРЧИД ХУВИЛДАН, ТӨРИЙНХӨӨ ӨМЧИЙГ ХУЛГАЙЛЖ, ДЭЭРЭМДСЭН ХУУЛЬ БУС, [Хориотой Үг] ШИЙДВЭРИЙГ УИХ, ЗГ ТАСЛАН ЗОГСООЖ ЧАДАЖ БАЙГАА НЬ МАШ САЙН ЗҮЙЛ. ДАХИН ИЙМ ДЭЭРЭМ ЛУЙВАР ГАРГУУЛАХГҮЙ БАЙХ БҮХ НҮХ СҮВИЙГ ХААХ ЁСТОЙ. ТӨРИЙН ӨМЧИЙГ ХУУЛЬ БУСААР БУЛААН АВСАН ЭТГЭЭДҮҮДЭД ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!!!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж