Өнөөдрөөс гурван татвар нэмэгдэнэ | News.MN

Өнөөдрөөс гурван татвар нэмэгдэнэ

Хуучирсан мэдээ: 2018.01.01-нд нийтлэгдсэн

Өнөөдрөөс гурван татвар нэмэгдэнэ

Өнөөдрөөс буюу 2018  оны нэгдүгээр сарын 1-нээс гурван төрлийн татвар нэмэгдэж буй. Ямар, ямар татвар нэмэгдэж байгааг танд хүргэе.


Архи, тамхины онцгой албан татвар: Тамхи, согтууруулах ундааны онцгой албан татвар:

-2018 оноос 10 хувиар,

-2019 оноос 5 хувиар,

-2020 оноос эхлэн 5 хувиар тус тус нэмэгдэх юм.

Ингэснээр архины хэрэглээ буурна гэж Засгийн газар үзэж байгаа ч эсрэгээрээ “шагийн архи”, хуурамч архины худалдаа нэмэгдэх эрсдэлтэй.

Хувь хүний орлогын албан татвар:

Хувь хүний орлогын албан татварын шатлалыг цалин хөдөлмөрийн хөлс болон түүнтэй адилтгах хөдөлмөр эрхлэлтийн орлогод 2018 оны нэгдүгээр сарын 1-ний өдрөөс эхлэн 10-25 хувиар 4 шатлал бүхий татвар ногдуулна. Ингэснээр өндөр орлоготой иргэдийн татварын ачаалал нэмэгдэхээр байна. Тухайлбал, сарын 2.5 сая төгрөгийн орлогод 11.2 хувиар, сарын дөрвөн сая төгрөгийн орлогод 15.1 хувиар татвар ногдож байна. Одоогоор 900 мянга орчим татвар төлөгч бүртгэлтэй байгаа бөгөөд нийт татвар төлөгчдийн 92 орчим хувь нь 10 хувиас бага татвар төлөхөөр, үлдэх 8 гаруй хувь нь татварын шатлалд хамрагдаж 10 хувиас их татвар төлөхөөр байгааг Сангийн сайд мэдээлсэн.Тус татвараас төсвийн орлого 2018 онд 51.5 тэрбум төгрөгөөр нэмэгдэх ажээ.

Түүнчлэн, хувь хүний орлогын албан татварын хөнгөлөлт одоогийн хуулиар 84 мянган төгрөг байгааг 2018 онд 120 мянган төгрөг, 2019 онд 160 мянган төгрөг, 2020 онд 200 мянган төгрөг, 2021 онд 240 мянган төгрөг болгон хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээтэй уялдуулан үе шаттай нэмэгдүүлэхээр болсон. Хувь хүний орлогын албан татварын хөнгөлөлтийн хэмжээг 240 мянган төгрөг болгож нэмэгдүүлснээр сарын 1.8 сая төгрөгийн цалин болон түүнтэй адилтгах орлоготой иргэдийн татварын ачаалал буурах бөгөөд хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээгээр цалинжиж байгаа иргэд татвар төлөхгүй юм байна.

Нийгмийн даатгалын сангийн шимтгэлийг нэмэгдүүлэх:

 Нийгмийн даатгалын тухай хуулийн дагуу ажил олгогчийн хөдөлмөрийн хөлсний сан, түүнтэй адилтгах орлого болон даатгуулагчийн хөдөлмөрийн хөлс, түүнтэй адилтгах орлогоос төлөх тэтгэврийн даатгалын шимтгэлийн хувь хэмжээг 2017 онд тус бүр 7 хувь, 2018 онд тус бүр 8 хувь, 2019 онд тус бүр 8.5 хувь, 2020 онд тус бүр 9.5 хувьтай байхаар хуульчилсан. Харин сайн дурын даатгуулагчийн тэтгэврийн даатгалд сард төлбөл зохих шимтгэлийн доод хэмжээ нь 2017 онд хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээний 10 хувиас, 2018 онд 11 хувиас, 2019 онд 11.5 хувиас, 2020 онд 12.5 хувиас багагүй байхаар өөрчлөлт оруулсан.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ondor nastan 2018-01-01 182.160.33.172

Ymnii une nemegdsen bn UIH iin gishuud, toriin tusheed mini medeegui l baih goo. Tetgever nemeheer buur ch gaarah biz dee. Odoo yanaa 2 idej hooson honoj bn shuu ! Unendee zarim ued!

Avatar

Zochin 2018-01-01 202.9.40.168

Arhi tamhinaas tartar avah n zuvuu

Avatar

ард 2018-01-01 202.70.42.158

дундаж амьдрал, гэждээ баян орны ядуус шүү дээ. гэтэл дундаж амьдралтай ардынхаа халаасыг суйлж амьдрах болждээ УИХ – ын гишүүд, Засгийн газрын гишүүдээ

Avatar

z 2018-01-01 182.160.2.21

татвар, нийгмийн даатгалын хувийг 50 хувь бууруулбал хамрагдах хүний тоо 4 дахин ихсэх ба нийгмийн даатгал болон татвар төлөгчдийн тоо 4 дахин ихсэнэ

Avatar

зочин тэтгэвэр авагч 2018-01-01 103.10.21.124

2018 оны 1 сарын 1-ээс тэтгэвэр тэтгэмж нэмнэ гэсэн яалаа , алга байна.сонгууль болохоор худлаа жавжилж байдаг муу сайн ноход хуцахаа больсон байна. дэмий юуманд тухайлбал амны маскаар утааг хамгаална гэж солиорч чалчиж дэмий мөнгө үрж байХЫН ОРОНД ТЭТГЭВЭР ТЭТГЭМЖЭЭ НЭМЖ БАЙВАЛ ТААРНА.. элбэгдорж их утааны өмнөөс бага утаа тавьж утааг багасгана гэж солиорч байсан бол хүрэлсүх амны маскаар хамгаална гэж халуурч байх юм. физикийн хамгийн эхгий хульч мэддэггүй амьтад юм

Avatar

Зочин 2018-01-01 122.201.22.110

Ндш нэмэгдвэл цалингаа бууруулж орон тоогоо цөөлөхөөс өөр арга алга даа

Avatar

Lord 2018-01-01 180.160.29.226

MAH yalchihaaraa l tatvar nemdeg shdee!Yalax bolgondoo dandaa l nemdeg shuud ee.Ogloo bosoxod l MAH xooloi deer xutga tavichixdag shuu de.Ard tumen oorsdoo l songoson yum chini yaaltai ch ve dee.Gadaadiin Xorongo Oruulaltiig tataachee!!!Aj Uildverjuuleechee!!!Ard tumnee ajiltai,amidrald xureltsexuits tsalintai bolgoochee!!!Amijirgaa deeshluuleechee!!!!!Ajilaad ajilaad avch bgaa tsalin mini xetsuu bna shdee.Tsagiin tsalingiin gorimd oruulaachee.!!! Xoosh muusain MAH yum xiij buteegeechee!!!!!!

Avatar

иргэн 2018-01-01 103.229.122.15

Манай төр засгаас бидэнд барьж байгаа шинэ оны бэлэг энэ. Дахиад авмаар байна уу

Avatar

Иргэн 2018-01-01 66.181.176.186

Байгууллагуудыг цалингаа бууруулна ажилчдаа цеелне

Avatar

Зочин 2018-01-01 202.9.41.157

Зарим иргэд их буруу ойлголттой байх юм өндөр цалин биш өндөр орологотой иргэдээс татвар хэрэгтэй. Сардаа 2,5 сая төгрөгний цалинтай өөр орлогогүй 4 ам бүлээ тэжээдэг байрны зээлтэй Приус унадаг хүнийг өндөр орлоготой гэж хэлэх үү, огт цалин авдаггүй боловч 6-8 давхар дэлгүүртэй хэдэн зуун лангуунаас түрээсийн мөнгө авдаг, эсвэл хэдэн 10-20 давхар зочид буудлын эзэд уурхайн хэдэн тэрбумын хөрөнгөтэй хэт баяжсан этгээдийн орлогоос МАН-н засгийн газрын 7 төрлийн татвар яаж нөлөөлөх юм вэ. Өндөр цалин гээд байгаа 1,5-3,5 сая өндөр оролого гээд татвар нэмэгдээгүй баян эздэд очдог өндөр орлого хоёр өөр шүү. 7 төрлийн татварын эзэн Чойжилсүрэн Нарны гүүр дагууд баригдаж байгаа 20 гаруй ширхэг 12-14 давхар барилгын компаны оролого гээд татвар нэмэгдээгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-01-01 66.181.182.197

бүгдээрээ бага боловсролтой бол гэсэн хууль ингээд борчуудын улс болж сөнөнө харин өндөр барилгууд татвар бараг төлөхгүй байна сангийн яам шинэчлэгдээч

Avatar

Зочин 2018-01-01 202.9.42.202

Ийм татвар авах нь зөв дажгүй л хууль бншдэ. Бага цалинтай нь татвар төлөхгүй. Яг гадны жишгийг барисан хууль бн ингэж бж улсын төсөв бага ч болов батжина. Өндөр цалинтай хүмүүс тэр хэмжээний татвар төлөх л хэрэгтэй

Avatar

Уурхайчин 2018-01-01 66.181.160.92

Сайд нарын бэнзин ийг даах гэж мачых нээ . Бэнзинээ хийж чадахгүй юм бол яах гэж сайд болсон хогнуудвэ..

Avatar

Уул уурхай эрчим хүчний ҮЭХ-г татан буулгая 2018-01-01 202.9.41.157

МАН-н засгийн газар УИХ-н гишүүд та бүхэнд ердөө дундаж давхаргаас доош амьдралтай цалингаас өөр орлогогүй Приус машин унадаг хүнд үйлдвэрт ажиллаж цалингаас илүүчилсэн мөнгөөрөө ирээдүйн байр хүүхдийнхээ сургалтын төлбөрт хадгалдаг 5-20 сая төгрөгний хадгаламжтай тэр иргэдэд дээрэм хийлээ. МАН-н дээрмийн манлайлагч бол крөнхий сайд агсан Ж.Эрдэнэбат сангийн сайд агсан Чойжилсүрэн нар билээ. Монголын хэмжээгүй их хөрөнгөлөг хэсэгт хамрагддаг Х.Баттулга Чойжилсүрэн Ж.Эрдэнэбат Оджаргал Батхүү шатахуун, архи, алтны компани магнатууд уул уурхай үйлдвэрийн эзэд нарын орлогод 7 төрлийн татвар нөлөөлсөнгүй. Банкны эзэд нарын ашгаас татвар авсангүй том зочид буудал хэдэг давхар дэлгүүрийн том бараа хүнсний захын эздийн татвар нэмэгдсэнгүй ердөө уул уурхай хүнд үйлдвэрийн ажиллагсад нарын нуруун дээр татвар нэмэгдлээ. Хамгийн харамсалтай нь Ууул уурхай эрчим хүчний ҮЭХ ний удирдлагад 7 төрлийн татварын эсрэг юу ч хийсэнгүй. МҮЭХ түүний салбар нэгжүүд ажилчин ард түмний татвараар цалинжиж амьдардаг байтал тэдний эрх ашгийн төлөө юу ч хйисэнгүй. УИХ-н байгаа компаний эзэд нарын аж ахуй эрхэлсэн орлогоос ердөө татвар нэмсэнгүй .МАН-н энэ дээрэнгүй доромжлолыг бүү март. Нийгмийн хэт бая чинээлэг хэсэг хэзээ ч Японы зах зээлийн хуучин машин унадаггүй тэдэн сарын 1,5 саяын цалин бол ердөө нэг өдрийн тансаг хоолны зардал гэтэл тэдний орлогод МАН-н 7 төрлийн татварын бодлого нөлөөлсөнгүй

Avatar

Зочин 2018-01-01 202.21.106.161

луйварчин төрийг түлхэн унагааж шинэ шударга төрийг бий болгохгүй л бол энэ булай явдалд хязгаар үгүй үргэлжлэх болно. төрийг өөрөө шударга болно гэж хүлээвэл үл гүйцэлдэх мөрөөдөл гэсэн үг. монголд хувьсгал хэрэгтэй, луйварчдын цусыг урсгаж байж л хөгжилд хүрнэ.

Avatar

Zochin 2018-01-01 66.181.179.42

Sanal 1 bna

Avatar

Зочин 2018-01-01 27.123.212.135

УИХ-ын гишүүдээ ичээчээ. Наад 8 % чинь доод тал нь 3-4 хүн хоололж байгаа. Энэ татвар нэмж байгаа нөхдүүдийг огцруулах хэрэгтэй. Удахгүй талбайд хүмүүс эсэргүйцэл илэрхийлж цуглах болно.

Avatar

Зочин 2018-01-01 27.123.212.134

UIH tarah heregtei. Uursdiin busines tsetsegleed l irgedees avch baigaa tatvaraar tansaglaad l. Yadaj avch baigaa tarvar ulsyn tusuvt nemer bagatai tyslyn chinee mungu orohoor baina. Butel muutai nukhdyyd.

Avatar

ЗОЧИН J&J 2018-01-01

МУУ САНГИЙН ХУЛЬХИ ХУЛГАР ЧИ – ТАТВАР ТАТААСНААС ӨӨР ЮМ МЭДДЭГ ЮМУУ . . .

Avatar

Zulaa 2018-01-01 66.181.180.93

Бага багаар үнэгүй биткойн цуглуулахыг хүсвэл доорх сайт бүртгүүлээрэй. Хамгийн найдвартай сайт https://btcclicks.com/?r=e2567160 – Surf Ads гэсэн линк рүү орж гарч ирсэн линкүүд дээр нэг нэгээр нь дараад тодорхой хугацааны дараа капча бөглөөд койн цуглуулна. Сурталчилгаанууд байнга нэмэгдэж байдаг.Мөн дагагч бүрээсээ 80%-ийн бонус авч дансаа өсгөх боломжтой.

Avatar

Зочин 2018-01-01 66.181.182.101

харалган бодлогын харгайгаар авдаг цалин маань буурна

Avatar