NEWS агентлагийн “ОНЫ ХҮН”: Халтмаагийн Баттулгын зам | News.MN

NEWS агентлагийн “ОНЫ ХҮН”: Халтмаагийн Баттулгын зам

Хуучирсан мэдээ: 2017.12.27-нд нийтлэгдсэн

NEWS агентлагийн “ОНЫ ХҮН”: Халтмаагийн Баттулгын зам

Мэдээллийн “NEWS” агентлаг 2017 оны “ОНЫ ХҮН”-ээр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулгыг нэрлэж байна.

“NEWS” агентлаг 2004 оноос “Оны хүн”-ийг тодруулж ирсэн. Тухайн жилдээ гаргасан шийдвэр, үйл ажиллагаа нь олон хүнд нөлөөлсөн, шуугиан тарьсан, олны анхаарлын төвд байсан эрхмүүдийг онцолдог энэ шалгаруулалт дан магтаалд умбах бус сайнаар ч, саараар ч хэлүүлж, шүүмжлэл, сануулга, дагуулж, хүлээлт үүсгэж байсан хүмүүсийг нэрлэдгээрээ онцлог.

Зарим жил онцлох хүн нэг биш, сонгоход төвөгтэй байдаг бол зарим жил хайгаад олохооргүй ч жил бас байдаг. Харин энэ 2017 оны “Оны хүн”-ээр Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өрсөлдөгчгүйгээр тодорч байна.

Амьдралын замналаа тамирчны карьераас эхлүүлж, Дүрслэх урлагийн дунд сургууль дүүргэн зураач мэргэжил эзэмшиж, Монголын нийгмийн тогтолцоо өөрчлөгдөж, чөлөөт зах зээл рүү шилжих үеэс бизнес эрхэлж эхэлсэн. Хувийн бизнесээ чамгүй амжилттай авч явсныг монголчууд мэднэ. Түүний “Женко” компани 1990-ээд онд “Саятан” сугалаагаар ёндоотой нэгний азыг шалгаж, “Холливууд” нэртэй шөнийн цэнгээний газрыг “жинхэнэ” утгаар нь байгуулсан. 1990-ээд оны сүүлчээр хуучин социализмын үеийн том объектуудаа хувьчлах үеэр хүнсний салбарын хоёр гол үйлдвэрийг худалдан авсан нь эдүүгээгийн “Мах импекс”, “Талх чихэр” компаниуд юм. Бизнесээ томруулж, олон салбарт хүч хөрөнгө оруулсны нэг нь аялал жуулчлал. Монголын Хөрөнгийн биржийн арилжааны самбарт ирийх олон компани дундаас тогтвортой өсөлттэй байдаг хувьцааны нэг нь “Женко тур бюро” компанийх. Нийслэл Улаанбаатарын ойролцоо Цонжин болдогт босгосон Их эзэн Чингис хааны сүрлэг хөшөө жилийн дөрвөн улиралд хүний хөл тасардаггүй газрын нэг болжээ. Бизнесийн салбараас уул уурхайд хөрөнгө оруулдаг гэдгээрээ бахархаж, имиж болгодог.

Улс төрд харьцангуй сүүлд орж ирсэн хүн. Гэсэн ч түүнийг анх улс төрд орж ирэхэд Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сэнтий хүртэл явна чинээ олон хүн бодоогүй байх.

Зураач мэргэжилтэй, тамирчин угшилтай, бизнесмэн тодотголтой Х.Баттулгыг чухамхүү энэ жилийн Ерөнхийлөгчийн сонгуульд тамирчнаар зүйрлэвэл эцсийн хоромд хүчээ шавхан байж, сонгогдож гарч ирлээ. Хоёр долоо хоногийн хугацаатай явагдсан хоёр шатны сонгууль түүнээс сэтгэл зүйн асар их тэвчээр шаардсан нь ойлгомжтой.

“Монгол ялна” уриатайгаар сонгуульд өрсөлдсөн Х.Баттулга Ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон мэдээ дотоодод ч, гадаадад ч содон байлаа. Албан тушаалаа авч тангаргаа өргөснөөс хойших таван сарын хугацаанд шинэ Ерөнхийлөгч оффшорт хөрөнгөтэй хүмүүсийг хөрөнгөө Монголдоо татан авчрах хугацаат үүрэг өгсөн ч амжилт олсонгүй, Монголын баялгийг дийлэнх хувийг эзэмшиж байгаа 30 гэр бүлтэй тэмцэхээ илэрхийлсэн ч энэ 30 гэр бүл хэн бэ гэдгийг зарласангүй. Шинээр баригдах төмөр замын цариг Оросынхтой ижил буюу бүдүүн байх ёстой гэсэн байр суурийг долоо найман жил илэрхийлж, үүнийхээ төлөө тэмцэж, тэмцэлдүүлж ирсэн Х.Баттулга бүрэн эрхээ хэрэгжүүлж эхэлснийхээ дараахан ОХУ-ын Владивостокт ажлын айлчлал хийх үеэрээ Монголын экспортын бүтээгдэхүүний гадагшаа гарах урсгал зөвхөн урд хөршөөр биш, бас хойд хөршийн нутгаар гарах болно гэдгийг мэдэгдсэн. Энэ мэдэгдэл гэнэтийн биш. Сонгуулийн кампанит ажлын үеэр ч Монголын эдийн засаг урд хөрш Хятадаас хамааралтай байгаа нь буруу гэдгийг ярьж явсан учраас энэ бол цочир мэдэгдэл биш байсан. Гагцхүү Монголын эдийн засгийн гол хөрөнгө оруулагч болсон Хятад улс зунаас хойш нэмэлт хөрөнгө оруулалт хийгээгүй, мөн урд хилээр гардаг экспортын нүүрсний гарах гарцын тоог цөөлснөөс нүүрс ачсан машин хэдэн арван километр үргэлжилсэн нь үнэндээ чаддаг юмаараа боодог хүний сануулга байлаа.

Монголын Трамп ч гэж заримд хэлэгдэж байгаа шинэ Ерөнхийлөгчийн бүрэн эрхийн дөрвөн жилийн эхний таван сар л өнгөрч байна. Гэвч тавхан сард дэмжээгүйчүүд нь ам асууж, дэмжигчдээс чамлах нь чамалж, харамсах нь харамсах хандлага цухалзаж байна.

Мэдээж Ерөнхийлөгчийн сэнтий бол өндөр эрэмбэ, өндөр хүндлэл, өндөр хариуцлага. Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын зам энэ өндөр эрэмбээ дээдэлж, өндөр хүндлэлээ дааж, өндөр хариуцлагаа харуулах болтугай.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.179.25.46

Төмөр замаа барь, "Эрдэнэт"-ийг ард түмэнд нь өг, АН засаглах үеийн олон их наядын луйврын хэргүүлийг шударгаар шийдүүл. Ажлаа хий л дээ.

Avatar

Эрдэнэтийг төр, түмэнд нь өг 2017-12-27 202.179.25.46

Цагаан морин жилийн бужигнааны дараа ард түмний 80 жил бүтээсэн бүхнийг хувьчлал нэрээр АН-ын луйварчид хувааж идсэн билээ. Монгол Улсыг олон жил тэжээсэн "Эрдэнэт" үйлдвэрийг хулгайгаар, маш нарийн зохион байгуулалттайгаар, төрийн олон хуулийг гишгилэн байж луйвардсан. Монгол төр өмчөө аваа наад ханаж цаддагүй бэрдүүдээсээ. Ерөнхийлөгч үгээ хэл. Луйварчдын уу, ард түмний талд уу.

Avatar

Зочин 2017-12-27 80.219.180.113

ирэх оны цагаан сараар 200 танк монголын нутагт орж ирэх гэж баййна уу

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.120.42

жанхуу пиздец үтэр түргэн огцорх болтугай…

Avatar

Зочин 2017-12-27 150.129.141.85

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ХАЛТМААГЫН БАТТУЛГА

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.9.41.4

Янз бүрийн хэрүүл уруул,атаа жөтөө яах вэ ! Ерөнхийлөгчөөр сонгогдоод 5 сар боллоо бага хугацаа бишээ ! Монгол улсыг маань улс шиг улс болгох зам, мөрийг гаргах хүн гэж ард түмэн харж итгэл найдвар байгаа билээ !

Avatar

Илжигдоржийн пялдга сайт 2017-12-27 122.201.31.171

Нус цэг эмээ нь сайт сонгуулиар цагаан хуудас гэж өдөр шөнөгүй орилоод л байсан биз дээ? Одоо яасан их бялдуучилж байх юм бэ?

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! 17 чингэлэг спиртийг хэрхэн ус болгосон, номурангийн 120 сая долларын өрийг хэрхэн өмнө-говийн ашит малтмалын ордоор наймаалцсан, анх хэрхэн 400 саяар 2008 онд сайд болсноо, төмөр замын төслийг гацааж хэрхэн оросын нүүрс хятадад чөлөөтэй зарагддаг болсныг,бас 280сая доллорыг салхинд хийсгэж хэрхэн овоолсон шороо үлдээснийг мөн Самуурай бондоос нэн бага хүүтэй мөнгө авч арилжааны банкид мөнгө угаасны ачаар монгол банк хэдэн тэрбумаар тоологдох мөнгөний алдагдал хүлээснийг, хэрхэн орос [Хориотой Үг] хүүхдүүд болон эхнэрээ синга-д нууснаа л ярих гээгүй бол энэ өмхий хулгайчид өөр ярих зүйл байхгүй!!!

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна… Өмхий урвагч дүлзэн жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухныг дэмжигч орк-ууд та нар энийг ойлгохгүй ээ. Тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур та нарт орк гэсэн машины шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж тэр номероо ав….

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Ардчилсан намын мөн оркуудын Ерөнхийлөгч жанхуу Монголд хамгийн ашиггүй хувилбарыг сонгохдоо гаршсан болохоор маш холыг харсан улс эх орны амийг таслах, хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулж байна. 200 км төмөр зам тавиад жилд 40-50 сая тонн нүүрс зарж Монголд жилдээ 6-7 тэрбум доллар орж ирэх ажлыг 8 жил гацааж болсон юм чинь одоо 5000 км замаар сардаа 70000 тонн жилдээ 840 мянгахан тонн нүүрс Владивосток хүртэл зөөж Монголын эдийн засгийг боомилох юухан байх вэ дээ. Якунин Путин хоёрын уяаны нохой гэж сонинууд бичээд байсныг гүтгэлэг гэж бодож байдаг ард түмэн хэзээ ч энийг ойлгохгүй юм чинь яахав ээ дээ…
5000 км зам туулж Алс дорнодод аваачсан нүүрсээ хадгалж байгаад 2020 онд умард туйл руу маш өндөр үнээр зарна. Одоо умард туйлыг эзэмших их өрсөлдөөн эхэлж байгаа ба тэнд нүүрс хэрэг болж л тааарна. Владивостокоос тийш нь зөөх арай ойрхон гэж харсан байна шүү дээ…

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.9.41.228

Гавьяа байгуулдаггүй юм гэхэд гай болохгүй байгаасай даа.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Хурцаас хулчийж, золжаргалаас зай барих жанхуу сонгуульд амласан амлалтаа биелүүлээч. Худлаа ард түмний анхаарлыг өөр юманд хандуулж шороо шавартай нэр хүндээ оркуудынхаа дунд өргөх гэсэн ядмаг санаагаа боль. женко өөрийн офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа улсад тушаагаад үлгэр дууриал үзүүлээч!!! Ард түмнийг тархийг эргүүлж амлаж гарч ирсэн амлалтаа биелүүл ээ!!! Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү…

Avatar

Монгол 2017-12-27 66.181.177.119

Хурцаас хулчийх, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.131.242.254

Хятадын [Хориотой Үг], оросын [Хориотой Үг], казак, баяд, дөрвөд, буриад, халх бүгд Монгол улсын иргэн. Монгол улсын иргэн бүр Монгол. Монгол хамтдаа байж ялна. Би [Хориотой Үг] гээд гадуурхагдах ёсгүй. Монгол Улсын иргэд гарал үүслээрээ хагаралдах ёсгүй.

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.131.242.254

Хориотой үгийг эрл ийз гэж уншаарай.

Avatar

Zangi 2017-12-27 49.0.152.66

ERONHIILOGCHID AMJILT HUSIE .

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, оркуудын шүтээн жанхуу эхэлж шүүхээс ял авч цаазлуулах ёстой хүн шүү гэдгийг чамд эхлээд хэлье. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! Чам шиг [Хориотой Үг] орк энэнийг ойлгохгүй, тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур чамд зориулж орк гэсэн шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж ав…

Avatar

ЗОЧИН 2017-12-27 27.123.214.103

ЁРӨНХИЙЛӨГЧИД АМЖИЛТ ХҮСЬЁ .АРД ТҮМЭНИЙХЭЭ ИТГЭЛИЙГ ДААЖ ЯВААРАЙ . АРД ТҮМЭН ТАНЬТАЙ ХАМТ ШҮҮ ! ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭНИЙХЭЭ ТУЛГАМДСАН АСУУДАЛЫГ ШАТ ,ШАТНЫ ХҮМҮҮСТ ҮҮРЭГ ӨГЧ ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭНИЙХЭЭ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛЫГ ХАМГААЛЖ ЯВААРАЙ АМЖИЛТ ХҮСЬЁ !

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, оркуудын шүтээн жанхуу эхэлж шүүхээс ял авч цаазлуулах ёстой хүн шүү гэдгийг чамд эхлээд хэлье. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! Чам шиг [Хориотой Үг] орк энэнийг ойлгохгүй, тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур чамд зориулж орк гэсэн шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж ав…

Avatar

Зочин 2017-12-27 27.123.214.103

МАН-ынханы улс төрчид ,хятад ,цус холилдсон эрлийзээр дүүрчихсэн байгаа ,тэр хүмүүсээ төрөөс хөөн зайлуул ,Манай өрөнхийлөгч цэвэр халх эх орон ард түмэнээн гэсэн ,зүрх нь цохилж яваа монгол хүн .

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.131.242.254

Хятадын эрл ийз, Оросын эрл ийз, казак, баяд, дөрвөд, буриад, халх бүгд МУ-ын иргэн. МУ-ын иргэд гарал үүслээрээ хагаралдах ёсгүй.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

27.123.214.103 гэх [Хориотой Үг] орк мэтийн Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна. [Хориотой Үг] орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир. 1918 оноос 2010 он хүртэл нийт 9 удаа буюу 1918, 1935, 1944, 1956, 1963, 1969, 1979, 1989, 2000 онуудад хүн амын тооллого явуулсан. Монгол Улсын Засгийн газар хүн ам, өрхийн тоог тогтоох зорилгоор 1918 онд хүн амын тооллого явуулсан бөгөөд эл тооллогыг Монгол Улсад явуулсан хүн амын анхны тооллого гэж албан ёсоор тооцож байжээ. Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!

Avatar

Зочин 2017-12-27 27.123.214.103

Ёрөнхийлагчийг муулж байгаа хүмүүс бол МАН.-ынхан байгаа ,хэлж ,ярьж байгаа нь, дүрээн хувиргасан улс төрчид , ард түмэн хэзээ ч өрөнхийлөгчийг муулахгүй ,энэ хүнд хийж бүтээх зүйл маш их байгаа .МАН -шиг хэзээ ч хүний [Хориотой Үг] ухахгүй .МАН сонгогдоод бараг хоёр жил болох гэж байна тэд ард түмэнийхээ төлөө юу ч хийгээгүй , ард түмэн хоног ирэх тусам улам ядуур ч байна .МАН хэвлэл мэдээлэлийнхэнтэй ,мөн сайтуудтай хуйвалдаад олон жил ташуу мэдээлэл гаргадаг ,одоо ч хэвээрээ байна .Ард түмэн одоо хэн зөв ярьж байна ,хэн буруу ярьж байна гэдгийг ялгадаг болсо ,одоо ичиж амьдарцгаая .МАН ынхан өөрсдөө юу ч хийж чадахгүй мөртлөө шээш нь гоожчихгоод юм хийж байгаа хүнийг муулж байхын ард түмэн мэдэж байгаа иймэрхүү эсрэг мөссөж бичээд байвал танай намын нэр хүнд унана .60 тэрбумын М.Энхболдыгоо ярь ,мөн С Баярыг эргүүлэн тат үүнийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй ,битгий өөрсдийгөө хамгаалаад бай , төрийн хууль , ард түмэн ,улс төрчдөд тэгш байх ёстой ,ард түмэн харж байгаа шүү !

Avatar

Зочин 2017-12-27 122.201.22.213

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, оркуудын шүтээн жанхуу эхэлж шүүхээс ял авч цаазлуулах ёстой хүн шүү гэдгийг чамд эхлээд хэлье. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! Чам шиг [Хориотой Үг] орк энэнийг ойлгохгүй, тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур чамд зориулж орк гэсэн шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж ав…

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.9.40.35

Солиорол!!!!!!!

Avatar

арай л 2017-12-27 49.0.147.155

оны хүн гэдэг нь оны сайн хүн гэсэн үг биш ээ намтрыг харахад сугалаагаар ард түмнэ мөлжиж хуурч хөл дээрээ боссон тэгээд цааш нь нэг л тиймэрхүү пролетарийн дүр төрх

Avatar

Лэгжид 2017-12-27 203.125.195.174

Стаакаа

Avatar

Лэгжиг 2017-12-27 203.125.195.174

[Хориотой Үг], эрдэнэт эзэндээ очсон

Avatar

mgl 2017-12-27 122.201.24.17

MOngoliin ediin zasgiin dampuurahad mash ih noloo uzuulsen hulgaich Tolgoi n gej olgoi bolson erguu offshorechin . Tiim l shudarga yum bol har tamhichin huugee shorond hiij tomor zamaas gudarsan mongoo offshore-s avch irj UB-n utaag arilga bas Erdenetiin 50% ard tumend butsaaj og luivachinaa.

Avatar

Зочин 2017-12-27 27.123.214.108

ТИЙМ САЙН ЭХ ОРОН Ч ЮМ БОЛ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙ ВАРЫН 49%- ЫГ АРД ТҮМЭНДЭЭ АВААД ӨГЧИХ !!! ХЭРЭВ ТЭГЖ ЧАДВАЛ АРД ТҮМНИЙ "БААТАР " ЖИНХЭНЭЭСЭЭ БОЛНО БАЙХ ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2017-12-27 27.123.214.108

ТИЙМ САЙН ЭХ ОРОН Ч ЮМ БОЛ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙ ВАРЫН 49%- ЫГ АРД ТҮМЭНДЭЭ АВААД ӨГЧИХ !!! ХЭРЭВ ТЭГЖ ЧАДВАЛ АРД ТҮМНИЙ "БААТАР " ЖИНХЭНЭЭСЭЭ БОЛНО БАЙХ ШҮҮ !!!

Avatar

Энэний хувцасыг ээ 2017-12-27 119.40.100.142

Еөкийн тамгын дарга Зинко, өнөө олон зөвлөх авгай нар нь нийлж, Женко еөкдөө нэг аятайхан размер таарсан юм олоод өмсүүлэх талаар санаа тавьвал яасан юм. Бодвол аминдаа үнэтэй бренд гонжоом угласан санаатай байлгүй хөөрхий. Алтан шаахай өмсөвч алцан майжиг нь хэвээр гэдэг шиг хичээсэн ч богинохон хөл нуруундаа уртадсан костюм, тослоогүй гутал сэлт нь ерөнхийлөгчийг чинь үнэн доожоогүй харагдуулж байгааг анзаарав уу. Нэг захын сумын начин баагийд хүчээр гонжоом углуулчихсан мэт сүр сүлдгүй унжийсан амьтан паарайгаад зогсох нь хаашаа ч юм. Наадахдаа костюм албаны хувцас өмсөх соёл зааж өгөө.

Avatar

Амар 2017-12-27 202.179.25.55

Ер нь Боловсролын олдмол хамшинж /БОХ/ хэмээх эдгэшгүй өвчин тээж бас бусдад халдварлуулдаг бөхчүүдийг төрөөс хол байлгасан нь дээр дээ.Монголчууд аа. Хичнээн сайхан залуучууд гэмтэж бэртэн улсын болон дэлхийн цолгүй дээрээс нь боловсролгүй болж үлддэг гэж бодно.Үнэхээр харамсмаар.

Avatar

Ганаа 2017-12-27 174.214.16.128

Хятадын нарийн төмөр замын сүлжээ монголд орж ирэхээс хамгаалж чадсан хүн бол Баттулга. Нарийн тз тавигдсан бол хятадууд бусад нүүрс нийлүүлэгчдийн үнийг багасгах боломжтой болохын хамт нэг хэсэг нүүрс их авч манай э/з ыг хөөсрүүлж байгаад гэнэт авхаа болин гүн хямралд оруулан монголыг гартаа оруулах байсан. Монголыг өөрийн алдагдсан нутаг гэж үздэг хятадууд монголоос их нүүрс худалдаж аван мөнгөжүүлж нэгтгэн авах боломжоо хойшлуулаад байх тэнэгүүд мөн үү ??!!
Хужааг өөр шигээ тэнэг гэж боддог монголчууд цөөнгүй байгаа нь биднийг мөхөөнө байх шүү !!!!

Avatar

uvur mongoliin zaluu 2017-12-27 117.136.38.52

mash zuvb yarilaa ,hytadchud iin mongold avch bgaa ediin zasagiin bodlg d mongolchud ta narin sudlakh heregtei , hytadtai todrhoi hemzeeni zai barikh yostoi

Avatar

зочин 2017-12-27 66.181.160.24

За одоо болноооооо…. Дотроо байгаа төвд ,уйгараа яая гэж байхад ….. юун гаднаа байгаа Монголтой мантай.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Өмхий Өвөр Монголчуудын Монгол гэж юу байдаг юм? Наашаа харж худлаа Монгол гэж цаашаа харж Хятадад тал засдаг өмхий, нойтон, дотуур тамиртай хүмүүсийг Өвөр Монгол гэнэ…

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

Ганаа – 174.214.16.128
эргүү мал аа, бид нүүрсээ зарахгүй өөр юугаа зарах юм? Харин ч нүүрсээ боломжийн үнээр зарж Хятад, Орос гэх 2 агуу хөршөөсөө хоцрохгүй хөгжмөөр байна. өнөөдөр 13-р зуун биш, хятад цэргийн хүчээр эзлэх шаардлага байхгүй. эдийн засгийн хүчээр бүгдийг эзлэнэ. харин гагцхүү тэр эдийн засгийн хүчээр эзлэх гээд байгааг бид зогсоохын тулд 2 их хөрштэйгээ ухаалаг харилцан ашигтай хөгжих гээд байна, чиний [Хориотой Үг] долоогоод байгаа жанхуу шиг оросыг хэт дагаж намирч болохгүй мэдэв үү? жанхуу биш болохоор ойлгосон гэж найдья…

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.9.40.85

2014 онд төмөр баригдчихсан одоо хэдэн зуун вагоноор урагшаа нүүрсээ гаргаж ам долларын ханш 2000 төгрөгөөс хэтрэхгүй валютын сангийн хэрэггүй 7 төрлийн татвар нэмэгдэхгүй байхсан. ОХУ урагшаа монголтой өрсөлдөөд нүүрс гаргаад байна дэлхийн бүх л хөгжилтэй орон АНУ Австрали индонез хойд солонгос нүүрсээ Хятад рүү зарж байна. Урагшаа төмөр зам барина гэхээр танк орж ирнэ гэж айлгаад байдаг. Утаанаас мөнгөгүй байж салж чадахгүй мөнгийг яаж олох юм вэ. 7хоног тархиа телевизороор угаалгаж сонгосон ерөнхийлөгчийн буруу гэхээс саналаа өгч дэмжсэн бидний харалган сонголт шүү дээ. Нөгөө сонгосон ерөнхийлөгч 17 чингэлэг спирт төрийн өмчийн сонин хувьчлалууд төмөр замын хэрэг найз нөхөд нь интерполоор хэрэгт холбогдсон гээд ийм л хүнийг бид сонгосон. Тэргүүн хатагтайгаа хүртэл ард түмэндээ үзүүлэхгүй гээд байх юм

Avatar

uvur mongoliin zaluu 2017-12-27 117.136.38.52

mongolchud uls oronhoo ayulgui baidaliin tuloo tumur zamaa hytadtai shuud zolguulkhoos tatgalzakh n zuvb, getel hytadchuut unheer tank achkh gesen bol agaaraar ch achkh buren bolmz be ,unuuduriin hytadiin armai her hugjseniig ta har l daa ,tumur zam baikhgui ch gesen tank zuuvrlkh buren bolmz bn ,

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

өмхий хятадын [Хориотой Үг] хогийн өвөрмонгол чамд Монголын асуудал хамагүй, тэгээд ч жанхуу пиздецийн [Хориотой Үг] дебилийг хүн бүр мэднэ. бид харин ч ли ахтай хамт хөгжмөөр байна….өмхиий амаа хамхиаад Монголоос [Хориотой Үг]

Avatar

Amar 2017-12-27 202.179.25.55

За тэр идэж уусныг нь болъё. Хэрэг хуучирдаггүй болохоор хэзээ нэгэн цагт учир нь олдоно.Зөвхөн төмөр зам бариулаагүйгээс Монгол улс өдөрт хэдий хэмжээний валют алдаж байгаа тооцоог гаргавал зарим хүн цус харвахаар тоо гарна.Ийм хүнийг эх оронч гэж байгаа хүнэнцэрийг боловсролын олдмол хам шинж хэмээх эдгэшгүй өвчинтэй гэхээс өөр арга байхгүй байгаа биз дээ. Монголчууд аа.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.161.63

Хөгжиж дэвших биш бөх баридуулсаар байгаад л дуусах юм бна Монгол ялнаа Төмөр замтай замгүй болох биз дээ дахиж тэгж мөнгө үрээд овоолсон шороо хийгээд ард түмэнээ өртэй болгоод яахав

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.161.63

Хөгжиж дэвших биш бөх баридуулсаар байгаад л дуусах юм бна Монгол ялнаа Төмөр замтай замгүй болох биз дээ дахиж тэгж мөнгө үрээд овоолсон шороо хийгээд ард түмэнээ өртэй болгоод яахав

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.161.25

Сэтгэгдэл бичигч нар атаархаад. Инээдтэй. Атаархаад боож үхэхнээ.

Avatar

Duka 2017-12-27 150.129.142.108

Атаархах юм байхгүй. Атаархал гэдгийг ойлго за. Шүүмжлэл атаа 2 өөр

Avatar

Зочин 2017-12-27 122.201.24.17

Don junhuugiin holsnii commentchin naad omhii amaa tataad horvoogoos z**l end ard tumen yriltsaj bna

Avatar

Зочин 2017-12-27 122.201.25.46

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2017-12-27 43.242.243.123

Энэ ямар амжилт гаргах юм. Хор хутгахаас өөр юу ч чадахгүй. Шувуун тархинд нь атаа жөтөө, хор хараас өөр юу ч орохгүй. Харин хувь хөрөнгөө сайн баяжуулж аваарай гэж хүсье

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.21.101.226

юун ерөнхийлөгч агентлагын хэлтсийн даргын зиндааны л улсууд шүүдээ эднар чинь

Avatar

Tumur 2017-12-27 202.170.80.25

За тэр идэж уусныг нь болъё. Хэрэг хуучирдаггүй болохоор хэзээ нэгэн цагт учир нь олдоно.Зөвхөн төмөр зам бариулаагүйгээс Монгол улс өдөрт хэдий хэмжээний валют алдаж байгаа тооцоог гаргавал зарим хүн цус харвахаар тоо гарна.Ийм хүнийг эх оронч гэж байгаа хүнэнцэрийг боловсролын олдмол хам шинж хэмээх эдгэшгүй өвчинтэй гэхээс өөр арга байхгүй байгаа биз дээ. Монголчууд аа.

Avatar

Зочин 2017-12-27 150.129.143.150

Их хурлаас батлагдсан төсөл хуулийн дагуу явж байсан төмөр замын ажлыг М.Энхсайхан гэдэг [Хориотой Үг] гар хөл хор хутгаж гацаасан гэдгийг одоо болтол ойлгохгүй байгаа нөхдүүдийг гайхах юм. За ер нь санаатай гуйвуулж Монголчуудыг хагарган бутаргах санаатай бууны ноходын ажил биз дээ.

Avatar

Зочин 2017-12-27 182.160.2.241

Hudalch

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.55.191.130

Ерөнхийлөгч энэ шагналыг нь баярлалаа гээд буцаагаад өгсөн дээрдээ. Сайн явахад садан олон гэдэг чиг магтан унагадаг манж сэтгэлгээнээс хэзээ салах юм болдоо. Тэгсээр байгаад зарим нь шалданаа гоё гэж бодоод байдаг шүү. Завхрал

Avatar

Зочин 2017-12-27 122.201.22.114

Dampuu hun, hugjliin saad

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.26.195.46

Олимпийн аваргыг төрүүлсэн хувьчилж авсан үйлдвэрүүдээ одоог хүртэл ашиг харалгүй ард түмэнд мах талх хямд хүргэж байгаа гээд яалтчгүй үйлдэл үг бүр нь эх оронч

Avatar

Зочин 2017-12-27 43.242.243.123

Тэр үйлдвэрүүдээ эх орондоо буцаагаад өгчих

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.121.25

УЛСАА ТЭР ЧИГТ НЬ УРГАШ ӨГӨХ ГЭЖ БАЙСАН АШИГ СОНИРХОЛЫН БҮЛЭГЛЭЛИЙГ ХАЗААРЛУУЛАХ ГЭЖ АЛБАН ЁСООР СОНГОСОН ЮМ . ТЭД БАЙЖ ЯДАХДАА ХӨВӨНД БООСОН ЧУЛУУГААР ШИДЭЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2017-12-27 174.6.125.64

Luivarchin

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.131.242.254

Өмнөговиос урагшаа тавьж эхэлсэн төмөр замын ажлаа үргэлжлүүлж гүйцээмээр байгаа юм даа. Ажил хийвэл дуустал. Ингээд хаячихвал далан шорооны ажилд зарцуулсан хэдэн зуун сая доллар хог болно. Мэдээж тооцоо судалгаатай, ТЭЗҮ-тэй л эхэлсэн байж таараа. Далан шорооны ажлын 70 хувь хийгдсэн. Энэ том бүтээн байгуулалтыг цааш нь үргэлжлүүлэх талаар яагаад нэг ч улс төрч, сэтгүүл ч асуудал ярьдаггүй юм бэ. Мөнхбаясгалан сэтгүүлчийн хийсэн нэвтрүүлгээс харахад маш их ажил хийсэн байсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2017-12-27 66.181.177.119

[Хориотой Үг] орк оо, офшортоо 1.1 тэрбум доллартай жанхуу офшорт байгаа мөнгийг оруулж ирлээ юу? хурцад бөлдөгдүүлсэн жанхуу, ухна хүрэлсүх 2 шударга байлаа юу? Энэ 2 [Хориотой Үг] малыг эрт зайлуулах тусам Монгол орон хөгжин мандах болно…

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.14.38.130

Шинэ ерөнхийлөгчдөө баяр хүргэе, ажлын амжилт хүсье, сэтгэл зүрх нь монголоо гэвэл боллоо доо , 2 хөрштэйгөө дипломат харьцаатай байвал ерөнхийлегчийн үүрэг. Хүнийг муухай хэлэхээ боль, урмын үг хэлж сур,амьдралд тэмцэж явсан хүн бүхий л зовлонг ойлгоно шүү дээ,ерөнхийлөгчдөө шинэ оны мэнд хүргэж ажлын амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2017-12-27 122.201.24.17

Yamar pyldaga hulgaich vee chi

Avatar

Amar 2017-12-27 202.179.26.70

За тэр идэж уусныг нь болъё. Хэрэг хуучирдаггүй болохоор хэзээ нэгэн цагт учир нь олдоно.Зөвхөн төмөр зам бариулаагүйгээс Монгол улс өдөрт хэдий хэмжээний валют алдаж байгаа тооцоог гаргавал зарим хүн цус харвахаар тоо гарна.Ийм хүнийг эх оронч гэж байгаа хүнэнцэрийг боловсролын олдмол хам шинж хэмээх эдгэшгүй өвчинтэй гэхээс өөр арга байхгүй байгаа биз дээ. Монголчууд аа.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.26.195.46

Агуу их эх оронч [Хориотой Үг] эзэнтай MCS 30 гэр бүл таван толгойг хужаад өгч монголын тусгаар тогтнолыг устгах гэж байсныг зогсоосон агуу хүн билээ

Avatar

Зочин 2017-12-27 27.123.214.108

МСS – ЫН ОД , ОДЖАРГАЛ БОЛ МОНГОЛ ЭХ ОРНОО ЛУУХААНУУДАД ХУДАЛДСАН ХУЛ ГАЙЧУУД !!!

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Нүүрний арьсаа татдаггүй Мэдрэлийн -1, Сумъяа- Алангаравын охин Доогий- Алангарав 8-9-р ангид 13F гарч 51-р сургуулиас хөөгдчихөөд, гэртээ орилоод уйлаад хэвтээд байсан. Энэ ангийнхаа хүүхдүүдэдэ Лабратори 1-р сургуульруу шилжсэн гэж худлаа хэлээд, энэ ангийн хүүхдүүдийг үлгэр дуурайлал болж байна. МУУ МУУХАЙ, ГЭРИЙН БУГАА НУУЖ, хүүхдүүд Доогий -Алангарав шиг Лабратори 1-р сургуульруу шилжиж, Хүүхдийн Урлан бүтээх төвд явж, Нацагдоржын номын санд багшгүй, хийх ажилгүй суухыг үлгэрлэж байна.

Avatar

Амар 2017-12-27 202.179.26.70

Ер нь боловсролын олдмол хам шинж хэмээх эдгэшгүй өвчин тээж бас бусдад халдварлуулдаг бөхчүүдийг төрөөс хол байлгасан нь дээр дээ.Монголчууд аа. Хичнээн сайхан залуучууд гэмтэж бэртэн улсын болон дэлхийн цолгүй дээрээс нь боловсролгүй болж үлддэг гэж бодно.Үнэхээр харамсмаар.

Avatar

eej 2017-12-27 103.26.192.106

haramsah ch bagadah songolt hiisen dee

Avatar

Амар 2017-12-27 202.179.26.70

Хөөе 103.229.123.166 чи хурдан сэтгэл судлаачид хандахгүй болохоо байчихсан байна шүү.Ер нь муу юмыг огт тоолгүй орхиж энэ яасан сайхан хувцасласан хүн бэ? Энэ яасан сайхан зассан зам бэ? Энэ яасан гоё барилга вэ? гэж дандаа сайн сайхныг харж баярлаж яв.Муу юмыг сүржгэнэлгүй зүгээр байгаагаар нь хэлж бичиж сур.

Avatar

ЭНЭ ХҮНИЙГ ХАРААД ИНГЭЖ БОДОВОО 2017-12-27 43.228.129.131

Монголд ардчилал замхраад байгаа юм уу, эсвэл ардчилал монголд зохихгүй байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА. Ангийнхаа хүүхдүүдийг тааралдахаар "Эмч" гэхээр, ангийнхан нь бахархах нь бмтгий хэл, сэтгэлээр унаад байна. Муу энергитэй.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА. Ангийнхаа хүүхдүүдийг тааралдахаар "Эмч" гэхээр, ангийнхан нь бахархах нь бмтгий хэл, сэтгэлээр унаад байна. Муу энергитэй.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-12-27 103.229.123.166

Завгын Цэцэгжаргалын Bulldog Ариунаа 18-34 нас хүртэл гэрт илжирч унтаж байгаа. Гэрийн буг, хүн ор болсон. Орны үхээр болсон. 51-р дунд сургуульд Арван жилд байхдаа эх орны алтан 3 сураад, дандаа загнуулдаг байсан. Одоо 10 жилийн ангийнхаа найзуудтай тааралдахаар "Би эмч" гэдэг, "Улаан -Үдэд төмөр замын вагоны жолоочын курсед сураад, ирээд Анагаахад сураад төгсчихсөн. "Эмч" гээд амаараа баахаар ангийнхан нь бахархаад, ангийн БАХАРХАЛ болох гээд байна. "А" авсан хүүхдүүд ангийн бахархал байхад, муу ногоон ноль чинь. "Улсад хэдхэн байдаг том эмч болчихсон. 3-р Эмнэлэгт эмч хийхээр, Анагаахыг арай гэж жилд 1-2 хүүүхэд төгсөж эмч болдог. Өөрийгөө эмч гээд мангартаад байна" эмч болчихсон бол, өндөр цалинтай, цэвэрлэгч ээжээсээ өндөр цалинтай болчихсон, байр сав, машин тэрэг, мөнгө төгрөг юу ч юу ч биш болчихсон байх байсан. "Эмч" гээд мэдрэлтээд байна. Цэцэгт -Алны шалны алчуураараа шал жорлон зүлгэсэн, ШАЛНЫ АЛЧУУРААР АМЬДАРЧ БАЙЖ, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ БАЙНА. АМААРАА БААГААД БАЙНА.

Avatar

Zochin 2017-12-27 202.179.30.194

Shine erunkhiilugch garch irengyytee shajignaj bdg bz dee. Ene uls oron syyliin yed erunkhiilchtei ygyi n' medegdekhee bolilloo. Yu ch khiikhgyi yum. Khiij bgaa n' shorongoos khyn aminii gemt kheregtniig sullaj, khudlaa ynen gants neg emneleg l orov shiv dee. Uur er n' yu khiisiin. Yagaad zaaval ter Khon khereediin khen ch bilee ter nukhriig sullasiin. Yagaad ter nukhur tiim itgelteigeer olon niitiin khevlel medeelliin kheregsleleer ard tymnii umnuus kharj suuj bgd **** talna gej yariad bgaan. Ene yamar bodlogo yavaad bnaaa erunkhiilugchuu.

Avatar

Kkk 2017-12-27 211.36.157.62

Yamar doliuud n garduulsan ym bl hooson tolgoid.Uuruu uurtoo bish l bhdaa.Bienii hvcheer avavuu tolgoini hvcheer vv xaxa

Avatar

Зочин 2017-12-27 202.131.238.98

БОЛОВСРОЛГҮЙ БӨХЧҮҮД Л ТОМОРДОГ БОЛЖ

Avatar

Амар 2017-12-27 202.179.26.70

Ер нь боловсролын олдмол хам шинж өвчинтэй бөхчүүдийг төрөөс хол байлгасан нь дээр дээ.Монголчууд аа.

Avatar

Ооо 2017-12-27 112.72.11.123

Худлаа нөхөрдөа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж