Трампын Зул сарын бэлэг Монголд хамаатай | News.MN

Трампын Зул сарын бэлэг Монголд хамаатай

Хуучирсан мэдээ: 2017.12.24-нд нийтлэгдсэн

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Трампын Зул сарын бэлэг Монголд хамаатай

Есүст итгэгч дэлхийн улс орнууд өнөөдөр Зул сарын баяраа тэмдэглэж байна. Зул сарын баяр бол тэдний хувьд онцгой учраас энэ баярын бэлэг ч мөн онцгойд тооцогдоно. Дэлхийн супер гүрний нэг АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трампын Зул сарын баярын ширээг цацагт хяруулын амтат махнаас гадна онцгой нэгэн бэлэг чимж байна. Энэ бол өнөөдрөөс яг долоо хоногийн өмнө танилцуулсан АНУ-ын аюулгүй байдлын шинэ стратеги юм.

Угаас тааварлашгүй стандарт бус үйлдлээрээ алдартай АНУ-ын 45 дахь Ерөнхийлөгч энэ удаад ч дүрмээсээ гажсангүй. 68 хуудас бүхий шинэ стратегиа Трамп өөрийн амаар уншиж олонд танилцуулсан нь бас л дүрмийн бус байлаа. Энэ мэдэгдлээсээ өмнөхөн Элчин сайдын яамаа Иерусалим рүү нүүлгэнэ хэмээн Ойрхи Дорнодод “бөмбөг” тэслээд авсан Трамп илүү том бөмбөгийг дэлхийн бүх улс оронд тэсэлж орхилоо. Дэлхийн дэгийг тогтоогчдын нэг АНУ ийнхүү шинэ стратегиа зарлаж байгаа нь анхаарал татахуйц явдал. Ялангуяа энэхүү шинэ стратегид Монголын хоёр хөрш ОХУ болон БНХАУ-тай харилцах харьцаагаа тодотгосон байна.

Трамп дэлхийд дахин хүйтэн дайныг, гэхдээ эдийн засгийн хүйтэн дайныг эхлүүллээ хэмээн дүгнэж байна. Үүнийгээ тэрбээр “Бид өрсөлдөөний шинэ эринд орж байна” хэмээн тодорхойллоо. Мөн тэрбээр цөмийн зэвсэгтэй байх нь АНУ-ын аюулгүй байхын үндэс хэмээн ил цагаан зарласан нь хүйтэн дайны үед байсан “Америкийн милитаризм” гэсэн тодорхойлолтыг сэргээлээ гэж дүгнэж байна.

Манай хоёр хөрш гар барилцан тэврэлдэх тусам Монголын тоглолт бүдгэрч ирсэнийг түүх харуулдаг. Мэдээж 100 жилийн өмнөхтэй харьцуулахад дэлхийн дэг жаяг өөрчлөгдсөн ч Трампын энэхүү Зул сарын баярын бэлэгт болон энэ бэлэгнээс үүдэн хоёр хөршийн хариу барих бодлогыг тооцон өөрсдийн гадаад бодлогын стратегиа боловсруулах нөхцөл бий болж байна.

Трамп манай хоёр хөршид онцгой анхаарал хандуулж байгаагаа илэрхийллээ.

Хятад, ОХУ хоёрыг өөрийн өрсөлдөгч гэж үзэж байгаагаа, Иран, Хойд Солонгосыг дайсан гэж үзэж байгаагаа зарлалаа. ”Бидний өрсөлдөгч Хятад, Орос америкчуудын үнэт зүйл, хүч нөлөө, сайн сайхан байдлыг түншиж байна, бид тэдэнтэй түншийн харилцаатай байхыг бүх талаар чармайж, ингэснээр өөрсдийн үндэсний эрх ашгаа хамгаалах болно” гэжээ. Мөн манай хоёр хөршийг хэд хэдэн зүйлд буруутгасан байна. Тухайлбал, Хятад, Орос хоёр нь дэлхийн эдийн засгийн шударга, чөлөөт байдлыг бууруулахыг хүсч байна, цэргийн сүр хүчээ зузаатгаж байна, мэдээллийн урсгал, солилцоог хянах замаар ард түмнээ хяналтандаа байлгаж байна, өөрсдийн нөлөөллийн хүрээг тэлэхийг хүсч байна хэмээн буруутгажээ.

Трампын эдгээр үгс манай хоёр хөршийн тэртээ тэргүй Украин, Крымийн хэрэг явдлаас хойш зузаараад байгаа харилцааг улам гүнзгийрүүлэх нь тодорхой. Харин манай хоёр хөрш гар барилцан тэврэлдэх тусам Монголын тоглолт бүдгэрч ирсэнийг түүх харуулдаг. Мэдээж 100 жилийн өмнөхтэй харьцуулахад дэлхийн дэг жаяг өөрчлөгдсөн ч Трампын энэхүү Зул сарын баярын бэлэгт болон энэ бэлэгнээс үүдэн хоёр хөршийн хариу барих бодлогыг тооцон өөрсдийн гадаад бодлогын стратегиа боловсруулах нөхцөл бий болж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mongol 2017-12-24 66.181.185.44

uls turiin A ch baihgui batsgaaj bitgii nasand hureegui huuhdiin heruul hiitsgeej bai ta nariin tenegleliig unshaad hoshin shogiin uzver uzsen shig l bolj bn tuunii orond uursdiin ger oron ehner huuhduudee yaajshuuhan tejeeh humuujuuleh tuhai l yaritsatsgaaj baisan ni deer savaagui nohoi sarand hutsana geech l bolj bn

Avatar

Нямаа 2017-12-24 202.179.25.61

Шанхайн хамтын нийгэмлэгт элсэж, Их 2 хөршийнхөө ирээдүйн сайн сайхны төлөө Ураны нөөцөө энэ 2 тойгоо хамтран ашиглаж АНУ тэргүүтнүүдтэй илэрхий хүйтэн харьцах хэрэгтэй. Эсвэл…?

Avatar

ХЭХЭ 2017-12-24 103.57.95.169

МОНГОЛД ТҮЙ Ч ХАМААГҮЙ. ОРОСЫН Э Р Л И Й З Х У Р Л И Й З Г И Ч И Й Н Ү Ү Д БИТГИЙ МОНГОЛЧУУДЫГ ЭЛДВЭЭР ТУРХИРААД БАЙ

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

а**с ардчиллын ачаар өнөөгийн Монгол Улс 30 жилийн дотор xятдын колони болсон үнэн юм даг.

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.212.140

Өмхий оросын [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.57.93.70

Торийн соерхолт Олзийбаатар гуайн Монголчууд, Тусгаар тогтнолын туух СД-г сонсоод узчих. Их л юм бодогдоно доо залуусаа.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

бүүбурын тархи угаалга, тэр чинь.

Avatar

Зочин 2017-12-24 112.72.11.104

Chi ooroo orosiin tarhi ugaagch bna da

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Өгзөгбаатар бол бүүбурын жорлонд амьдардаг ялаа юм билээ.

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.212.140

чи муу кремлийн тролли

Avatar

Ovgon 2017-12-24 112.72.11.108

Orosiig dagasan uls ornuudaas oodolj hogjson tuuh daanch alga da. Zuun evropiin hed ni baruuniihaa noloogoor chiregdeed jaahan gaigui harin azi afrikiin hed ni bugd irgenii dain olsgolon yaduurliin tuil bolson bna.

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.187.224

AMERIKIIG DAGASAN ULS URGELJ HOJDOG ENE BOL AKSIOM

Avatar

Зочин 2017-12-24 46.101.17.166

НЭГ МУУ БЯЛАНГАЧ НОВШИЙН ҮГ БАЙНА

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.212.140

чи муу өлөн бөөс америкгүй гурав алхахыг чинь харъя? Ёстой басч байна! Нохойн баас

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.212.140

чи муу өлөн бөөс америкгүй гурав алхахыг чинь харъя? Ёстой басч байна! Нохойн баас

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.187.156

Oh oh
Өө өө
Now I've found a real love you'll never fool me again
Одоо би жинхэнэ хайраа олсон, чи хэзээ ч дахиж намайг мунхаруулахгүй
Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн
This year
Энэ жил
To save me from tears
Намайг нульмиснаас хамгаал
I'll give it to someone special
Би энийг хэн нэгэнд онцгойлон өгнө
Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн

This year
Энэ жил

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.187.156

I'll give it to someone special
Би энийг хэн нэгэнд онцгойлон өгнө

Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн
This year
Энэ жил
To save me from tears
Намайг нульмиснаас хамгаал
I'll give it to someone special
Би энийг хэн нэгэнд онцгойлон өгнө
Ooooo
Өө өө өө
Oh oh baby
Өө өө хонгор минь
A crowded room
Дүүрэн өрөөнд
Friends with tired eyes
Найзууд ядарсан нүдтэй
I'm hiding from you
Би чамаас нуугдаж байна
And your soul of ice
Мөн чиний мөсөн зүрх
My god I thought you were
Миний бурхан, би бодсон, чи байсан
Someone to rely on
Хэн нэгэн найдлага тавьсан
Me?
Надад?
I guess I was a shoulder to cry on
Би тааж байна, би мөрөн дээр уйлах байсан
A face on a lover with a fire in his heart
Нүүрэн дээр хайрын галтай, тэр залуугийн зүрхэн дотор
A man under cover but you tore me apart
Залуу нуусан гэвч чи надаас салж урвасан

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.187.156

Гэвч чи одоог хүртэл миний нүдийг анхаарсаар байна
Tell me baby
Надад хэл хонгор минь
Do you recognize me?
Чи намайг таних уу?
Well
Сайн
If it's been a year
Хэрвээ энэ, жил болчихсон байвал
It doesn't surprise me
Энэ намайг гайхшируулахгүй байна
"Merry Christmas"
“Христосын баярын мэнд”
I wrapped it up and sent it
Би энийг багласан мөн энийг илгээсэн
With a note saying "I love you"
“Би чамд хайртай” гэж хэлсэн тэмдэглэлтэй элгээсэн
I meant it
Би энийг бодсон
Now I know what a fool I've been
Одоо би мэднэ, би ямар тэнэг байсан юм бэ
But if you kissed me now
Гэвч хэрвээ чи намайг одоо үнсвэл
I know you'd fool me again
Би мэднэ, чи намайг дахин тэнэгтүүлэх байсан

Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн
This year
Энэ жил
To save me from tears
Намайг нульмиснаас хамгаал

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.187.156

Wham! – Last Christmas
Зодох! – Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн
This year
Энэ жил
To save me from tears
Намайг нульмиснаас хамгаал
I'll give it to someone special
Би энийг хэн нэгэнд онцгойлон өгнө
Last Christmas
Өнгөрсөн Христосын мэндэлсэн өдөр
I gave you my heart
Би чамд зүрхээ өгсөн
But the very next day you gave it away
Гэвч үнэхээр дараагийн өдөр чи энийг илчилсэн
This year
Энэ жил
To save me from tears
Намайг нульмиснаас хамгаал
I'll give it to someone special
Би энийг хэн нэгэнд онцгойлон өгнө
Once bitten and twice shy
Нэг удаа хазуулсан мөн хоёр удаа үргэсэн
I keep my distance
Би өөрийнхөө зайг хадгалж байна
But you still catch my eye

Avatar

Тайван байцгаа тогоон доорхи монголчууд минь 2017-12-24 202.72.245.203

МАНАЙ ӨВӨГ ДЭЭДЭС Л ЭНЭ 2 УЛСЫГ ИЙМ ТОМ ХҮЧИРХЭГ БОЛГОЖ ӨГСӨН ЮМ ДАА БИД Л ӨӨРӨӨ ӨӨРСӨНДӨӨ МУУ ЮМ БЭЛДЭЖ ӨГСӨН Ч ОДОО ЭНИЙГЭЭ САЙН ТАЛААР НЬ АШИГЛАХЫГ БОДОХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ТЭРНЭЭС НӨЛӨАЛӨХ ЮМ ШИГ ТОМ ТОМ ЮМ ЯРЬЖ ХАРААЖ ЗҮХЭЦГЭЭХ ХЭРЭГГҮЙ БИД АНУГ Ч АШИГЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ЖААХАН УХААНТАЙ ДАРГА НАРТАЙСАН БОЛ ХАРИН Ч ТОГЛОЛТЫН ХАМГИЙН ГОЁ ТАЛБАР ЧИНЬ МАНАЙХ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ Ш ДЭЭ ДААНЧ ТЭД МИНЬ ЮУ ХУЛГАЙ ХИЙХ ВЭ ГЭЭД ӨӨР ЮМ БОДОХ ЗАВГҮЙ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.165.246

Энэ зөнөг өвгөний солиорол хэрээс хэтэрч байна шүү!

Avatar

Зочин 2017-12-24 124.158.113.3

Америк ялна

Avatar

зочин 2017-12-24 66.181.186.123

дэлхийн бодлогын нарийн учрыг мэдэхгүй байцгааж олон өдөөн хатгасан юм бүү бичицгээ. Хоёр хөрштэйгээ дээд зэргээр эв нэгдэлтэй энх тайвнаар зэрэгцэн орших хэрэгтэй, түүний төлөө хүн бүр дотроо бодолтой анхаарч байвал зохино.

Avatar

зочин 2017-12-24 202.131.225.197

Хувь заяаны эрхээр хөрш болсон л юмчинь энэ 2 улстай сайн харилцаатай байх Харилцан шүтэлцээтэй хамтын ажиллагаа нэн чухал. Монгол улсыг Монгол хүн л хөгжүүлнэ. Тиймээс Монгол хүний саруул ухаанаар аливаад учиртай хандацгаая даа

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.179.31.101

amerik mandtugai

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

а**с ардчиллын ачаар өнөөгийн Монгол Улс 30 жилийн дотор xятдын колони болсон үнэн юм даг.

Avatar

Зочин 2017-12-24 43.228.131.45

Орос байгаа цагт Монгол хөгжихгүй гэж бичихийн. Монгол Улсыг МОНГОЛ ХҮН л хөгжүүлнэ. Өөр ямар ч улс Монголыг хөгжүүлэхийг ХҮСЭХГҮЙ. Муу хэлүүлээд байгаа хоёр хөрш байтугай, Америк ч хүсэхгүй. Монголын хөгжлийн төлөө МОНГОЛ ХҮН л зүтгэх ёстой.

Avatar

Зочин 2017-12-24 43.228.131.45

Орос байгаа цагт Монгол хөгжихгүй гэж бичихийн. Монгол Улсыг МОНГОЛ ХҮН л хөгжүүлнэ. Өөр ямар ч улс Монголыг хөгжүүлэхийг ХҮСЭХГҮЙ. Муу хэлүүлээд байгаа хоёр хөрш байтугай, Америк ч хүсэхгүй. Монголын хөгжлийн төлөө МОНГОЛ ХҮН л зүтгэх ёстой.

Avatar

Зочин 2017-12-24 43.228.131.45

Орос байгаа цагт Монгол хөгжихгүй гэж бичихийн. Монгол Улсыг МОНГОЛ ХҮН л хөгжүүлнэ. Өөр ямар ч улс Монголыг хөгжүүлэхийг ХҮСЭХГҮЙ. Муу хэлүүлээд байгаа хоёр хөрш байтугай, Америк ч хүсэхгүй. Монголын хөгжлийн төлөө МОНГОЛ ХҮН л зүтгэх ёстой.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Д. Нарантуяа гэж нэг илжигдорж, бүүбур хоёрын дууч шувуухай байна аа?

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.57.93.58

Яг үнэндээ монгол улс дангаараа дэлхийн хэмжээний ямар ч асуудалд жулддаг орон. яагаад гэвэл газар нутаг маань том ч хүн ам бага. талаар нэг их талтай Хятад манай газар нутагт одоо нэг их ач холбогдол өгөхгүй. тэртээ тэргүй Сибирийн агуу уудам тал уулсыг эзэмшиж байгаа Орос манай нүцгэн уйтгартай талыг бүр ч сонирхохгүй. Газар дор баялаг нь нэг их биш. дэд бүтэц муутай бол ашиггүй шахуу. Монгол хүн залхуу, заваан, мөнгөнөөс төрсөн эхийгээ өгөх хэмжээний байгалийн өгөгдөлтэй тул итгэх аргагүй. тэгэхээр Оросуудын нөлөө, тусламжаар өдий хүрсэн манайд оростойгоо л ойр байхаас өөр гарцгүй. хятад бол маннайхыг эдийн засгаар боож унагана гэсэн бодолтой байгаа. Орос бол монгол улс байж байг хэнд гай болсон юм гэсэн байр суурьтай байгаа.

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.212.133

ҮНЭМШИЛ БАГАТАЙ ДҮГНЭЛТ БАЙНА. 10 ЖИЛИЙН БАГШ НАРЫН ХЭМЖЭЭНД СЭТГЭЖ БАЙНА. МОНГОЛ БОЛ ТУСГААР ТОГТНОЧИХСОН Л БАЙГАА БАЙГАА БОЛОХООС ЭНЭ ХОЁР ХУВААГААД АВЧУУЛ ТЭРТЭЭ АРАБЫН ХОЙГ ХАВИЙН КУРД МАЯГИЙН ТЭР ХАВИЙНХАНАА ТЭСЭЛЧИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ОНЦЛОГТОЙ ҮНДЭСТЭН. ОРОСОД Ч ХЯТДАД Ч МОНГОЛ ҮНДЭСТЭН БАЙНАА ГЭДЭГ НЭГ ЮМ ХЭЛЭЭЛ БАЙГАА. НАМАЙГ ХҮҮХДЭЭР МИНЬ ДУУДААД БАЙГАА ЧИ БАС АРАЙ Л ЖУЛ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2017-12-24 27.123.214.104

Amerik mandan badrag. Tedniig urgelj Burhan iveeg.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Шуумар нижа аа, яалаа яалаа гэнэ ээ?

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Шуумар нинжа аа, яалаа яалаа гэнэ ээ?

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.179.25.35

Балай хог вэ орсоодооний шинэ эрин гэнуу

Avatar

Зочин 2017-12-24 124.158.113.3

Хятадаар айлгах гэсэн өмхий оросын бодлогод ямарч Монгол сэхээтэн итгэхээ больсон өнөөдөр хятадын тусламж хөрөнгө оруулалтаар л Монголд бүтээн бгуулалт явж бн Жнь: Яармагийн гүүр, Замын цагдаагийн төмөр замийн гарам г.м.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Монгол үндэстний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолын төлөө танай хятдуудаас хэдэн хүн амь насаа алдсан бэ? Хариулна уу.

Avatar

Зочин 2017-12-24 124.158.113.3

орос өөрийнхөө эрх ашгийн төлөө л тулалддаг юм битгий ийм гэнэн тэнэг бай аминдаа Халх голын тулаануудыг асуугаад бган бхда. Тэглээч битгий өнгөрсөн баларсантайгаа зууралд. оросоос бусад улс Монголтой шинэ түвшин харьцдаг болсон.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Монгол үндэстний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолын төлөө танай хятдуудаас хэдэн хүн амь насаа алдсан бэ? Хариулна уу.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

124.158.113.3 бол xятaд гэдэг нь батлагдлаа.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

124.158.113.3 "хятадын тусламж хөрөнгө оруулалтаар л Монголд бүтээн бгуулалт явж бн" гэнэ ээ, энэ шаахай.

Avatar

Зочин 2017-12-24

Чи яав эрүүл биш ээ

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.14.38.130

дипломат харилцаа гэж аугаа зүйл байсаар ирсэн. ямар дэмий чулуу хаясан нийтлэл бичдэг юм бэ. түүхтэй улс түүхтэй л байдаг. ийм зүйл ахиад бичихгүй байвал дээр байх.

Avatar

bitcoin 2017-12-24 202.9.47.177

ТА өдөрт 10 м реклам үзээд үнэгүй БИТКОИН / задгай/ аваарай. Үзэхэд төвөгтэй бол цонхын жижигсгээд өөрийхөө юмыг хийж болно. Доорхи линкээр ороод бүртгүүлээрэй.
Бүртгүүлээд орсны дараа SURF ADS дараад ардаа хэдэн секунд үзхэд хэдэн биткоин өгөх нь гарч ирнэ. Дарж үзээл таны дансанд автоматаар орно.
http://btcclicks.com/?r=95b2c5b7

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.26.193.143

Mongol ulsiig Mongol hyn l hugjuulne.

Avatar

Oro 2017-12-24 27.123.214.106

Оросууд монголтой тэгш бус харьцаж бна. Худалдааны алдагдал маш их бна. Энэ бүхнийг ярих естой. Харин муулаад бгаа хятад доллар өгч бгаа шүү

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Xyжaa хүүхдийн гэнэн санаа.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.179.27.11

а******н дууриадаг Орос бацаан Женко [Хориотой Үг] нарыг ацлгаа гэж ирээд олон жил уриалж ирсэн.Уриаг нь дагаад ганц [Хориотой Үг]гийн хоолойг хэрччихээд Оросоор боргоовол дээр санж.

Avatar

GALINA 2017-12-24 103.26.193.47

ХАРИН ЭСРЭГЭЭРЭЭ МОНГОЛЫГ УЛАМ ХҮЧ АВХУУЛАХ БЭЛЭГ ГЭЖ ХАРЖ БНА .

Avatar

зочин 2017-12-24 66.181.181.86

Орос байгаа цагт Монгол хөгжихгүй гэж бичихийн. Монгол Улсыг МОНГОЛ ХҮН л хөгжүүлнэ. Өөр ямар ч улс Монголыг хөгжүүлэхийг ХҮСЭХГҮЙ. Муу хэлүүлээд байгаа хоёр хөрш байтугай, Америк ч хүсэхгүй.
Монголын хөгжлийн төлөө МОНГОЛ ХҮН л зүтгэх ёстой.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Иерусалимын асуудлаар НҮБ-ийн санал хураалт дээр бараг бүх орнууд АНУсын эсрэг санал өгсөн. Бүр европын орнууд хүртэл шүү. Манайхан санал хураалтаас нь 00-д сууц бултсан мөртлөө АНУсын хүлээн авалтанд оччихсон шaaж явна билээ.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.21.113.238

манайхаас хэн очсын

Avatar

Зочин 2017-12-24 124.158.113.3

Битгий худлаа [Хориотой Үг] 28 хүчирхэг гүрэн саналаа өгсөн

Avatar

z 2017-12-24 43.242.243.211

дэлхий даяар цацсан ш дээ.монгол яахаа мэдкүй зүгээр л хурлаас зугтсан.дахин харж болно ш дээ.би л лав манайх яахаа мэдкүй саналаа буруу өгнө дөө,тогтоолд нь эерэг санал өгчөөсэй гэж сошиалд түрүүлээд бичсэн,тэрнийг уншаа биз кккккккккманай дипломатууд хаана ч ийм мэдлэг чадваргүй дээр нь асаэ японд явбалкккккк

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.70.41.62

бичээд байгаа юм нь ойлгогдохнүй юм. Нэг бол трампыг магтаад байна уу. Эсвэл хоёр хөршөө доош хийгээд байна уу. Жаахан ойлголттой байж бичл дээ

Avatar

мгл 2017-12-24 202.72.245.122

Орос байгаа учраас Монгол байгааг ойлгохгүй байна уу Уг түүхээ судлаач бид өнгөрсөн зуунд ямар улс амьтад байсан талаар уншаач залуус минь

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.179.27.11

Гэхдээ бас Хятад байгаагийн хүчинд Монгол байгааг ойлгож ав!

Avatar

sudlaach 2017-12-24 74.96.154.56

ene harin ch unend oirhon bn shuu

Avatar

Зочин 2017-12-24 66.181.177.122

хэнд ч бvр хэнд ч хэрэггvй юм бичиж байхын….

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Д. Нарантуяа нэг илжигдорж, бүүбур хоёрын дууч шувуухай байна аа?

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.9.44.73

Балай гар шүү

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.229.120.115

Орос байгаа цагт монгол хэзээ ч хөгжихгүй. Бид яаж ч хичээгээд энэ байдлаасаа хол дээрдэхгүй. Учир нь биднээс хамаарахгүй оросын геополитик монголийг боомилсоор бх блн. 2 гарц бн. Орос задрах эсвэл 3 -р дайн гарах бүр болохгүй бол бид АНУ-н харъяанд орох. Эс бөгөөс монгол ойрын хугацаанд бхгүй блн.

Avatar

Зочин 2017-12-24 202.131.245.243

Xyжaa хүүхдийн гэнэн санаа.

Avatar

Зочин 2017-12-24 103.229.120.115

Орос байгаа цагт монгол хэзээ ч хөгжихгүй. Бид яаж ч хичээгээд энэ байдлаасаа хол дээрдэхгүй. Учир нь биднээс хамаарахгүй оросын геополитик монголийг боомилсоор бх блн. 2 гарц бн. Орос задрах эсвэл 3 -р дайн гарах бүр болохгүй бол бид АНУ-н харъяанд орох. Эс бөгөөс монгол ойрын хугацаанд бхгүй блн.

Avatar

МСЕ 2017-12-24 202.70.47.134

Буруу. Ард түмэн мэдлэгтэй боловсролтой, чадах бүхнээ өөрсдөө бүтээдэг хийдэг чадвартай болбол улс орон хөгжинө, бие даасан хамааралгүй аутарк болно.

Avatar

Зочин 2017-12-24 119.40.103.188

АНУ нь дэлхийн эдийн засгийн шударга, чөлөөт байдлыг бууруулахыг хүсч байна, цэргийн сүр хүчээ зузаатгаж байна, мэдээллийн урсгал, солилцоог хянах замаар ард түмнээ хяналтандаа байлгаж байна, өөрсдийн нөлөөллийн хүрээг тэлэхийг хүсч байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж