УИХ: Б.Хурцыг БНСУ-д суух Элчин сайдаар томиллоо | News.MN

УИХ: Б.Хурцыг БНСУ-д суух Элчин сайдаар томиллоо

УИХ: Б.Хурцыг БНСУ-д суух Элчин сайдаар томиллоо

УИХ: Б.Хурцыг БНСУ-д суух Элчин сайдаар томиллоо

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар Тагнуулын ерөнхий газрын дарга асан Б.Хурцыг Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлыг хэлэлцээд гишүүдийн олонхийн саналаар дэмжин, баталжээ. 

Батын Хурц нь 1969 онд төрсөн. 2000-2002 онд Тагнуулын ерөнхий газрын ажилтан, 2002-2004 онд Монгол Улсаас БНУУ-д суугаа ЭСЯ-ны I нарийн бичгийн дарга, 2004-2005 онд Монгол Улсаас Турк улсад суугаа ЭСЯ-ны I нарийн бичгийн дарга, 2005-2006 онд Тагнуулын ерөнхий газрын газрын дарга, 2006-2009 онд “МИАТ” ХК-ийн Сөүл хот дахь Ерөнхий төлөөлөгч, 2009 оноос Монгол Улсын ҮАБЗ-ийн Ажлын албаны даргаар ажиллаж байсан.

Дараа нь Авлигатай тэмцэх газрын дэд дарга, мөн Тагнуулын ерөнхий газрын даргаар ажиллаж байгаад БНСУ-д суух Элчин сайдаар томилогдлоо

УИХ энэ асуудлыг хаалттай горимоор хэлэлцэн шийдвэрлэв. 

Б.Хурцыг Элчин сайдаар томилох асуудлыг хаалттай хэлэлцэж эхлэв 

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар яг одоо Тагнуулын ерөнхий газрын дарга асан Б.Хурцыг БНСУ-д суух Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлыг хаалттай горимоор хэлэлцэж байна.

Дээрх асуудлыг хаалттай горимоор хэлэлцэх саналыг УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү гаргасныг гишүүдийн 69 хувь нь дэмжив.

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү чуулганы нэгдсэн хуралдааныг хаалттай горимоор хэлэлцэх шаардлагын талаар дараах үндэслэлийг гаргасан юм. Тэрбээр “Б.Хурц өмнө нь Тагнуулын ерөнхий газрын даргаар ажиллаж байсан. Хуралдааныг нээлттэй явуулахаар улсын нууцтай холбогдох олон асуудал гарч ирж байгаа. Өмнө нь бид нээлттэй асуудлыг хэлэлцээд дэлхийн шившиг болсон” гэсэн юм.

УИХ-ын гишүүн, Батлан хамгаалахын сайд Н.Энхболд мөн байр суурь нэг байгаагаа илэрхийлж, санал хураахад олонх нь дэмжлээ. 

ЭМД-ын үндэсний зөвлөлийн даргаар Д.Сарангэрэлийг томилов

Чуулганы нэгдсэн хуралдааны эхэнд Эрүүл мэндийн даатгалын үндэсний зөвлөлийн зарим гишүүнийг чөлөөлөх, томилох асуудлыг хэлэлцэн шийдвэрлэлээ.

Тодруулбал, Эрүүл мэндийн даатгалын үндэсний зөвлөлийн даргаар Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэлийг, Эрүүл мэндийн даатгалын үндэсний зөвлөлийн Засгийн газрыг төлөөлсөн гишүүнээр Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар, Хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын сайд С.Чинзориг нарыг томилов.

Мөн Эрүүл мэндийн даатгалын үндэсний зөвлөлийн Засгийн газрыг төлөөлсөн гишүүнээс Б.Чойжилсүрэн, А.Цогцэцэг, Н.Номтойбаяр нарыг чөлөөллөө. 

Г.ДАРЬ 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

238 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Tovchhon dugnelt 2017-12-15 66.181.169.202

ene HUrtsiin karieriig harahad zaluugaasaa hurdan devshij yavsan bna, tehleer maash ih tagnuuliin ajillgaaa hiij medeelel damjuulj devsheed yavaad bsan bna, eruusuu l shantaajnii asuudliig uls turch biznessiin dund sain hiideg negen bjee

Зочин 2017-12-15 103.229.121.161

Ёстой [Хориотой Үг] юм даа.Ийм ерөнхийлөгч, ийм ч ерөнхий сайдтай байх гэж..\n

Зочин 2017-12-15 66.181.160.35

Н.ЭНХБАЯРЫГ 20 ОНД ГАРААД ИРНЭ ГЭХЭЭС ДАВСАГ НЬ ШАРХИРЧ ХОШНОГО НЬ УМАЛЗАЖ БАЙГАА ТӨРИЙН ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮД ЯАСАН ИХ ОЛШИРЧ БАЙНА АА

Зочин 2017-12-15 202.9.41.17

2020 онд МАН 7 төрлийн татвар нэмсэн Б.Хурцыг дэмжиж ерөнхий сайд болгосоны төлөө маш хатуу газардаж 2021 онд МАН 100 жилийн ойгоо тэмдэглэж чадахгүй улс төрийн үйл ажиллагаа зогсоно. МАН- н сэтгэдэг хэсэг нь хувийн тоглолтоо хийхээс өөр гарцгүй болжээ. МАН-н Ж.Эрдэнэбат Чойжилсүрэн М.Энхболд Н.Энхболд мэтийн Б.Хурцыг дэмжигч 7 төрлийн татвар санаачлагч нар унагааж орхилоо

Зочин 2017-12-15 202.9.41.2

Ямар ард түмэн байна. Тийм төр байна гэдэг чинь үнэн л дээ, дас зөвшөөр, эсвэл тэмц Төр ялзараагүй ард түмэн ялзарсан маанагууд учираас

Hurts buruugui, eserguutsegchid buruutai. Mongold bailgaj yah gj bga yum be, 2017-12-15 203.91.115.36

hurts zaaval ajilgui bh yostoi gj uu, haana ch hamaagui ajil hiilgene sh dee. Ulsiin nuutsiin tuvshnii huniig medeej zugeer orhihgui ee. Hurtsad buruu bga yum bish. Buruutai humuus bga ni batlagdsan uchraas hurtsaas aij bn sh de.

Женко Ми овогт нэг баг 2017-12-15 202.179.26.181

Хоёулаа шууд дэмжээд гаргачихлаа.

зочин 2017-12-15 66.181.160.67

Пөөөөөх ....... Хэрийн сэдвээр Монголчууд ингэж их хараал урсгадаггүй л юм даа ..... Их л дургүй нь хүрцгээждээ.... Миеэ , Элбэгдорж , Хурц нард.

Зочин 2017-12-15 27.123.214.105

Энэ их хурлын өмнөөс ичижийнэээ. Ёстой баастайхүү жинхэнэ утгаараа байнаа

Зочин 2017-12-15 112.72.11.108

Төмсөгдүүлсэн этгээдүүд. Бас тэр хуралдаа ирээгүй нөхдүүдийг юу гэж ойлгох вэ. Хулчгарууд уу, бас төмсөгдүүлэгсэд үү

Зочин 2017-12-15 112.72.11.108

Миеэ их хурлаас зайлж үз

Зочин 2017-12-15 112.72.11.108

Миеэ их хурлаас зайлж үз

Зочин 2017-12-15 112.72.11.108

Танай сайт бас хурц, элбэгдорж хрёрынх уу. Илт мэдэгдэх юм аа

Зочин 2017-12-15 112.72.11.108

Онигоо онигоо

Зочин 2017-12-15 110.168.29.211

Европ тивд хөл тавих эрхгүй зарлагдсан гэмт хэрэгтэнг Солонгосын Ерөнхийлөгч итгэмжлэх жуух бичиг барихад нь хүлээж авах юм болов уу даа??? Монголын төр дэлхийн шившиг!!!!!!!

Зочин 2017-12-15 43.242.243.201

Өмч хувьчлалаар аль хэдийнээ хүчний байгууллагыг хүртэл хувьчлаад авчихсан юм биш үү. Ертөнцөд харин булайгаа дэлгэж байна даа. Баасанхүү биш Сүүлэнхүү байна даа чи. Газрын бэтэг шиг сэжгийн амьтан

Зочин 2017-12-15 103.26.193.105

Ene ikh khural zailaachee

Зочин 2017-12-15

MANAI NAMAAS PUREVDORJ, SANJMYATAV 2 HUURIIGEE

Зочин 2017-12-15

hurtsad tumsugduulsen 26-n buleg sain ban uu\n

Zochin 2017-12-15 210.94.141.44

Khurts tomilogdon l biz,ene neg ih tom asuudal bish shuu dee,bidnii anhaarlig gol asuudal boloh yaduural,utaa,tugjrel,or zeel geed ochnoon hund asuudluud bna

ygt 2017-12-15 41.85.161.161

\n\nАнхаарал тулд\nСайн байна уу,\nБид Христэд итгэгч зээлийн саналыг төлөөлдөг.\nДэлхийн ядуурал, банкны гадуурхалтай тэмцэхийн тулд бид дараахь үйлчилгээг санал болгож байна:\n- Арилжааны зээл\n- Хувийн зээл\n- Санхүүжилтийн зээл\n- Үл хөдлөх хөрөнгийн зээл\nЗээлийн хүүний түвшин нь бүхэлдээ 3%, зээлийн санал нь маш энгийн байдаг. Хүсэлт гаргаснаас хойш 72 цагийн дотор хүсэлтийг гаргуулан авах боломжтой.\nӨнөөдөр бидэнтэй холбоо бариарай.\nХолбоо барих:\nWhatsApp: +330644664081\nvicentiasolara@gmail.com\nvicentiasolara@gmail.com

Зочин 2017-12-15 43.242.243.201

Бүх мэдээллийг чинь мэдэж аваад шууд банкны бүх дансыг чинь цөлмөж хакерддаг юм ш дээ. Энийг ямар хүн тавиад байгааг шалгаач.

Bataa 2017-12-15 211.196.16.129

Arai ch de, uih iim ys zuigui bh gej, miyeg shuud zailuul,

Хурцыг дэмжигчид 2017-12-15 182.160.37.24

1. Н.Амарзаяа\n2. О.Баасанхүү\n3. Ё.Баатарбилэг\n4. С.Батболд\n5. Б.Бат-Эрдэнэ\n6. М.Билэгт\n7. Д.Дамба-Очир\n8. Б.Дэлгэрсайхан\n9. Б.Жавхлан\n10. Г.Занданшатар\n11. Л.Мөнхбаатар\n12. Г.Мөнхцэцэг\n13. Н.Оюундарь\n14. Б.Пүрэвдорж\n15. Я.Санжмятав\n16. Д.Сарангэрэл\n17. Г.Солтан\n18. Д.Тогтохсүрэн\n19. Г.Тэмүүлэн\n20. Н.Учрал\n21. Д.Хаянхярваа\n22. Ц.Цогзолмаа\n23. Б.Чойжилсүрэн\n24. М.Энхболд\n25. Н.Энхболд\n26. Л.Элдэв-Очир

Зочин 2017-12-15 43.242.243.201

Хөөх олон [Хориотой Үг] дотор Жавхлан шаааж явна. За та хэдийг мэдлээ. Онигоо болж нүүрээ барах өдөр оны эхээр болно. Зугтахад бэлд.

Зочин 2017-12-15 66.181.160.35

Б.ЖАВХЛАН ШҮҮ ХӨ. САМАНДЫН ЖАВХЛАН БИШ БАЙНА

ХУЛГАЙЧ УИХ ын омог дарагдаж бвал Хурц хамаагүй 2017-12-15 103.26.194.131

Чөтгөртэй нийлсэн хамаагүй Хулгайчуудаар дүүрсэн УИХ ыг дарамтлах нь зөв... Одоогийн УИХд хүчиндэгч этгээд сууж бхад Хурцын нүглийг шүүмжлэнэ гэдэг тэнэг шүү дээ Английн тагнуулчид грандмастер гэж толгой сэгсэрч бхад УИХ Хурцыг барах ууу

Зочин 2017-12-15 27.123.214.114

УИХ дарга нэртэй М.Энхболдыг огцруулах хэрэгтэй. Туухэнд байгаагуй дампуу засаг байгуулж тэр нь огцорсон, сонгуульд ялагдсан энэ этгээр яаж тэнд сууж бна!!!

Зочин 2017-12-15 27.123.212.139

МИЕЭ БОЛ МОНГОЛОО БОДОХ ХҮН БИШЭЭ !!! АРЬСАА БОДДОГ ЧАЙНА !!!

Зочин 2017-12-15 103.10.21.101

ta nar tegjil bai udahgui bugd deelee nomroh tsag irnee udahgui usreed 2 songuuliin daraa mgl-chuud zalhaad ta naraar tug tahina

Үнэн ялна 2017-12-15 202.9.41.216

Яг үнэнийг бичвэл Хурцын эсрэг байгаа нөхдүүд бол хятадад элсэгдсэн тагнуул гэх Нямдорж,, Танлуу гэх хятад компанийн өмгөөлөгч байсан Батзандан гээд л Монгол төрийг хүчгүйдүүлэх нийгэмд эмх замбараагүй байдлыг турхирч бна. Шүүх засаглал шийдвэрээ гаргачихаад бхад энэ хэд одоо хэн бэ жинхэнэ нөгөө 37 оны онцгой комисс бишүү нэртэйгээр нь шүүхээ татан буулгачихаад төрийн ордондоо гэм бум бурууг нь шүүсэн болоод буудах нээ\n

Зочин 2017-12-15 202.9.41.8

Xulgaich nariin koment ond xench itgexgvi e!!! Bolij vz

Зочин 2017-12-15 103.57.94.32

ерөнхий сайн бөлдөгдүүлсэн байна

Зочин 2017-12-15 103.57.94.32

зовлон үзээгүй нэгдэж сураагүй Монголчуудын байгаа байдал нөгөө л жалга жалгандаа

зочин 2017-12-15 122.201.24.226

сайн шалгаж байгаад баривчлаад аваад ирж болно. ирсэн хойно нь элбэгээтэй нь. баттулгатай нь хамт [Хориотой Үг] хий

Хаха 2017-12-15

Нэг өдөр 9 сүвэжр нь идээ гоожноо

Зочин 2017-12-15 103.229.122.165

Энэ их хурал барьцаалагдсан бна. Тарах хэрэгтэй ичиж үхмээр юм

Зочин 2017-12-15 27.123.212.133

МИЕЭГ ИХ ХУРЛЫН ДАРГААС НЬ ОГЦОРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ЭНЭ ХҮН ИХ ХУРЛЫГ МАФИЙН ТОЛГОЙЛОГЧ ШИГ УДИРДАЖ БАЙНА !!!

Irgen 2017-12-15 66.181.160.73

Tumsugduulsen no-toi g u l u g nuuded helehed ner chini il boloh baih, 2020 ond NO shuu!!!!!!!!!!

Irgen 2017-12-15 66.181.160.73

Iim l archaagui turtei uls daa bid, chutgur avag!!!

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Төмсгөө ч мэдэх эрхгүй болсон УИХ, Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд зайлах хэрэгтэй, зайлуулах ч ёстой.

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Төмсгөө ч мэдэх эрхгүй болсон УИХ, Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд зайлах хэрэгтэй, зайлуулах ч ёстой.

зочин 2017-12-15 202.9.40.144

УЛСЫН НУУЦ ЗАДРУУЛСАН, УИХ-ЫН ГИШҮҮДИЙГ НЭЭНТЭГЛЭСНИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ ЭЛЧИН САЙДЫН САНДАЛААР ШАГНАГДАВ. МОНГОЛЫН ХУУЛЬ ГЭЖ ИЙМ Л БАЙНА ДАА ...

ЗОЧИН 2017-12-15 66.181.186.212

Энэ УРЦ гэж нөхөр чинь Улсын Их Гурилыг айлгацын бишүү ??

ХАХА 2017-12-15

Хөөрхий миний Монголын удирдагч нарынүнэн төрх. НӨГӨӨ ТЭНЭГ ОРК [Хориотой Үг] ХУРЦ нь тэднийгээ шоолоод л ..... Аяааа юутай гаслам юутай энэ цаг үе......

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцаас хулчийх, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Сайн төмс өгдсөн бн 2017-12-15 203.169.48.146

Гишүүдийг сайн төмс өгдсөн бн

РАВДАН 2017-12-15 66.181.160.67

ЗИАК ХОРХОЙТОЙ АРААНДАА ЗУУЧИХЬЯ!

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Шүүх, прокурорын төмcөг Күүрцийн хурц соёонд зуулттай байхад Нямдорж яах юм бэ?

Зоригт 2017-12-15 182.160.4.19

Хурц маш олон гэмт хэрэг үйлдсэн аюултай нөхөр гэж Нямдорж хэлдэг мөртлөө баривчилж чадахгүй аймхай нөхөр гэнэ. Цагдааг атгасан Нямдорж гэмт этгээд Хурцыг барих зориг байна уу?

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Хойно "нүүрсчин" байсан юм өө.

Зочин 2017-12-15 202.21.103.139

1969 онд төрсөн хүн 2000 он хүртэл хаана, юу хийж явсан бэ? Энэ талаар бичих шаардлагагүй юу тээ?

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Ноёдын төмсгийг гадаадынханд үнэ хүргэж зарах нь дээ. МҮҮНийхэнд зарчихвал яана? Тэгвэл ч манай баячууд бүр баларна байх шүү.

Зочин 2017-12-15 202.21.120.67

улсын нууцыг мэддэг хүнийг гадагш томилж болдог юм байхдаа

Зочин 2017-12-15 202.9.42.124

Болноо.Байнга томилдог юм.

Аливаа юм хоёр талтай гэдэг үнэн шүү 2017-12-15 66.181.187.207

Аливаа юм хоёр талтай. Хурц бол төрийн жинхэнэ албан хаагчид хориглосон үйлдэл гаргасан хүн.ТЕГ-ын даргын албан тушаалаа өгөөгүй байхдаа улс төрийн үйл ажиллагаа явуулсан.Элчин сайд чинь бас төрийн жинхэнэ албан хаагч.Юу гэж халаах хүн байгаа юм бүү мэд.Юу хэлэх эрхтэй, юуг хэлж болохгүйг ялгадаггүй хүн. Гэхдээ Хурцыг үнэлэх юм байна аа.Хэрэв Хурц байгаагүй бол Нямдоржийн Эрдэнэтийн шахаа, Болдын зэвсгийн наймаа, Хүрэлсүхийн сонгуулиар Баттулгыг дэмжсэн үйлдэл, Баттулгын сонгуулийн штабынхан мөнгө авч яваад баригдсан үйлдэл, бас өөрийгөө Эрдэнэтийн наймааны тулгын чулууг тавьсанаа хүлээсэн зэрэг үйлдлүүдийг жирийн иргэд бид мэдэж чадах байсан уу. ҮГҮЙ. Тэгэхээр аливаа юм хоёр талтай гэдэг үнэн байгаа биз.ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Зочин 2017-12-15 59.153.114.160

За мэдчихлээ. Тэгээд юу болсон вэ? Ямар нэгэн арга хэмжээ аваа юу?

Зочин 2017-12-15 43.242.243.201

Гадаад дотоодын нууц албадуудын барьцаанд орчихсон энэ УИХ ийг тарааж, үндсэн хуулиа яаралтай өөрчилж НАМУУДЫГ татан буулгах хэрэгтэй. Ард түмнээс ШУУД хараат Ерөнхийлөгчийн засаглалтай, хагас парламентын бүгд найрамдах улс болох нь чухал болоод байна.

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Зочин 2017-12-15 46.165.254.166

kkkkk ene tomilgoo ch nogoo jujig tawisan uls turchdiig ewgui baidald oruullaa. kakakakaka muu sain jujigchid hurtsiig ugaasaa barhgui shuudee

Zo 2017-12-15 103.57.92.74

Arai ch see olon chadwarlag hiih setgeltei idrj uuj eldew unen hudal yumnd ner ni orootsoldoogui mundag humuus hurts fedeg hunees oor oldohgui l bgn bh daa ene batlaj bgaa hed ih hurliin darga gej hogiin yumnuud b aa

Зочин 2017-12-15 103.26.195.84

Энэ ИХ бохир [Хориотой Үг]нуудаар дуурчисэн естой [Хориотой Үг] юмаа.

Зочин 2017-12-15 202.131.236.170

Хурцын асуудал Хурц болов. Нямка сайд нам болов.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

tur zuw shiidwer gargalaa 2017-12-15 176.10.99.196

hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie. hurts generald amjilt husie.

Зочин 2017-12-15 66.181.176.44

[Хориотой Үг] ЭНХБОЛДЫГ УИХ ын ДАРГААС НЬ ЧӨЛӨӨЛЧ ЯАЖ ХӨРӨНГӨЖСӨНИЙГ НЬ ШАЛГУУЛЪЯА

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Гестапонфюрер Баден Күүрц: Ерөнхийлөгчид өө, би одоо тэгээд явах юм уу, яах юм бэ, айн? Эсвэл цааш нь ярих уу, яах вэ?

Зочин 2017-12-15 202.131.236.170

Хүзүүгээ шөргөөгөөд ярих уу яахуу? гээд л Монгол улсын төр нам наахуу болов.

Зочин 2017-12-15 182.160.35.154

Baasanhuu haalttai hiih sanal gargaj.bas l buldegduylj de

Зочин 2017-12-15 202.131.236.170

Элбэгдорж Лу. Болдыг Ерөнхийлөгчид нэр дэвшихээс тун их айж байж дээ.

ХААЛТТАЙ ХУРАЛДАЖ ЯАДАГ БАЙНАА ??? 2017-12-15 202.9.41.113

ЭЛЧИН САЙД ТОМИЛОХОД ХААЛЛТАЙ БУС ХАРИН Ч НЭЭЛТТЭЙ ХЭЛЭЛЦЭХ ЁСТОЙ. БУСУУ ?? Юугы НЬ тэгтлээ НУУЖ хаасан юм. НО ч байна даа. ИЙМ ч УИХ-ТАЙ БАЙХ Ч ГЭЖ ДЭЭ.

Зочин 2017-12-15 43.228.131.59

Гөлөгнүүд л гэе даа, мөртэй амьдарсан бол ингэж арчаагүй болохгүй байлаа энэ гишүүд. Нээлттэй сонсгол хийх гэхээр ирц нь хүрэхгүй, томилох болохоор гүйгээд ирдэг ёстой л төмсөгнүүд юм. Эднийг бүгдийг зайлуулцгаая

Зочин 2017-12-15 66.181.177.68

намыг нь солиод хүнийг нь солиод ч яачихсан заяа нь хаячихсан улс орон гэхээрээ ийм байдаг байнаа МАН&АН гэж солиод ч өөөрлөгдөх битгий хэл улам л муужираад шудрага ёс зарчимч байдал их л холдож байгаа юм байна даа ДАРААГИЙН СОНГОЛТ МАХН Л ҮЛДЛЭЭ

Зочин 2017-12-15 66.181.176.26

ТӨРИЙН ЭМГЭНЭЛ

Зочин 2017-12-15 66.181.161.44

Одоо монголоор дүүрэн хүзүүгээ шөргөөсөн хүн айлгах гэсэн худлаа жүжиг олширно.хөдөө бол иргэдийн хурал намын бие биенээ рекэтлэх гэсэн пээдэлзсэн махан толгойтой залуучууд орон нутгийн удирдлагад нь дүүрнэ.

хуульч 2017-12-15 202.9.43.198

САЙД, ДАРГА, БУСАД СЭТЭРТЭН НАР нар өөрсдөө айлгуулж дарамтлуулах юм хийхгүй ХУУЛИА ДЭЭДЭЛЖ явсан бол ямар хүн ирээд дарамтлаад байхав дээ ЕР ХҮН ГЭДЭГ АМЬТАН ӨӨРИЙН МӨРӨӨ ХАРЖ УГААН ХАРАА ЯЛГАЖЯВАХ УЧИРТАЙ

Зочин 2017-12-15 202.9.43.208

Монгол ялжийшдээ

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Тфюй чёрт, пиздa.

Зочин 2017-12-15 66.181.161.44

Хурцыг дэвшүүлсэн женко тэнэгээс энэ бүгд эхлэлтэй. Олон сайн дипломатчид бгаа.хурц 2 жил гэдсээ илж хэвтэхээс юу ч хийж чадахгүй.хараал идсэн новшнууд. Эобэгдорж [Хориотой Үг] өөрийн зөвлөх пүрэвсүрэн өөрийн нутгийн баттөрөө гадаадад элчингээр явуулсан. Нүб.д суурин төлөөлөгч бсан о.энхцэцэг очиржав гээд олон мэргэжлийн дипломатчид бгааа.элбэг женко адгийн хараал идсэн новшнууд

Иргэн 2017-12-15 27.123.212.132

ийм тортэй улс оодлох уу?!

Зочин 2017-12-15 202.131.236.170

Нямка сайд будаа болжээ. М. Энхболд барьцаанд орсон тул их хурлын даргаас чөлөөлөх хэрэгтэй.

zochin 2017-12-15

Ilchlegdsen tagnuulch shantaajchin luivarchin hulgaich /Batzandan naryn helsneer/ huniig e saidaar tomiloh ni manai tumsugduulsen turiin bodlogo boljdee Miee unen aijee gemt hun iim l bdag bulguu

ZOL 2017-12-15 103.10.23.113

ХУУЛИЙН ХҮРЭЭНД ЦААШ НЬ ЯРИХ ЮМУУ ЯАХ ЮМ АЙН ГЭХЭД Л ИХ ХУРАЛ ТЭР ЧИГТЭЭ ГЭДЭС НЬ ӨВДӨӨД ЧАЦГА ЦАРАЙЛЖ БАЙНА ЯЛАНГУЯА МИ ОВОГТ ЭНХБОЛД

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцаас хулчийх, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцаас хулчийх, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцаас хулчийх, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Mongol 2017-12-15 27.123.214.108

Pizdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa\n

Зочин 2017-12-15 202.21.115.22

Одоо Монгол улсад Ард тумэн торийн эргэлт хийхээс оор зам улдээгуй. Ард тумэн минь мон ч их тэвчээр зааж бна. Уунд бас хязгаар бий дээ.

Ул итгэгч 2017-12-15 202.21.115.22

Энэ баттай унэн мэдээ бол унэхээр хэлэх уг алга. Монголын тор,засгийг арай ч ийм биш гэж 30-40 хувь итгэдэг байлаа. Одоо бол 00000 хувийн итгэлтэй болов оо гэж. Энэ Хурц нь ч ийм шившигээ хутгасан асуудал дунд нудээ аниад зутгэдэг хаашаа ч нохор юм. Хаана ч торийн нууц задруулах этгээд бна гэж ярилцлагаас нь ойлгосон. Хаана хаанаа авах юм алга.

Зочин 2017-12-15 66.181.179.230

Худалч [Хориотой Үг] луйварчингууд нь хождог болсон юм шиг бна Ард түмэндээ хууль ярьж.хэрэгжүүлэхийг шаарддаг өөрсдөө бол хуултйг уландаа гишгэдэг ер нь бүгдээрээ татвар төлөхгүй юу ч хийхгүй амарвал яасан.юм

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар Гестапонфюрер Баден Күүрцийг Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлыг хэлэлцээд гишүүдийн 90 гаруй хувийн төмсгөөр дэмжин, баталжээ.

Зочин 2017-12-15 103.10.22.90

Иймэрхүү эрүүгийн рецедив гэмт хэрэгтэн элчин сайд болдог болцон арчаагүй үед амьдарч байгаадаа гутаж байна. Хараал идэг

Хэннн 2017-12-15 150.129.141.36

Эцсийн дүгнэлт монголын ард түмний нэрийн өмнөөс пүн. 76 бол чадахгүй юм бна

Зочин 2017-12-15 43.228.129.229

Энэ хүний амьдрал нь там уу жаргал уу

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Ноёдын төмсгийг гадаадынханд үнэ хүргэж зарах нь дээ.

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Гестапонфюрер Баден Күүрц: Ерөнхийлөгч өө, би одоо тэгээд явах юм уу, яах юм бэ, айн?

Зочин 2017-12-15

Солонгост тагнуул явуулж Байгаа юмуу

Зочин 2017-12-15 202.131.225.249

1. Н.Амарзаяа\n2. О.Баасанхүү\n3. Ё.Баатарбилэг\n4. С.Батболд\n5. Б.Бат-Эрдэнэ\n6. М.Билэгт\n7. Д.Дамба-Очир\n8. Б.Дэлгэрсайхан\n9. Б.Жавхлан\n10. Г.Занданшатар\n11. Л.Мөнхбаатар\n12. Г.Мөнхцэцэг\n13. Н.Оюундарь\n14. Б.Пүрэвдорж\n15. Я.Санжмятав\n16. Д.Сарангэрэл\n17. Г.Солтан\n18. Д.Тогтохсүрэн\n19. Г.Тэмүүлэн\n20. Н.Учрал\n21. Д.Хаянхярваа\n22. Ц.Цогзолмаа\n23. Б.Чойжилсүрэн\n24. М.Энхболд\n25. Н.Энхболд\n26. Л.Элдэв-Очир

Зочин 2017-12-15 43.228.131.59

Edgeer humuusiig songohgui bh heregtei

Зочин 2017-12-15 202.179.18.194

Төр өөртөө хариуцлага тооцох юмуу? Энэ чинь төрийн нууц байсан зүйл. Энхбатын өмгөөлөгч нь задруулаад ял авсан биз дээ. Төрийн шийдвэр байсан болохоос Хурцын шийдвэр байгаагүй. Хурц тухайн үед ТЕГ-ын дарга ч байгаагүй. Гүйцэтгэх албанд ажиллаж байсан цэргийн хүн. Буруутгах гээд байгаа бол тэр үед засаг барьж байсан нам, намын дарга, ерөнхий сайдыг ярь. Гэсэн ч энэ эрүүгийн гэмт хэрэгт хамаарахгүй. Учир нь ТЕГ шаардлагатай бол хууль зөрчинө. Хамгийн гол нь тэр нь нууц байх ёстой. Нууц алдагдсан тохиолдолд ингэнэ тэгнэ гэсэн зохицуулалт байхгүй. Зөвхөн задруулсан нөхөр л хариуцлага хүлээнэ. Нэгэнт задруулсан хэргээр бусдыг шийтгэж байгаа хойно логикийн хувьд Хурц болон дээр нь ажиллаж байсан хүмүүсийг буруутгах нь утгагүй юм. Эндээс харахад тухайн үеийн төр муу ажиллажээ. Өөрөөр хэлбэл нууцаа хамгаалж чадаагүй юм байна. Хариуцлага алдаж нууц ажилтнаа гадаадад баривчлуулж шившиг болжээ гэж дүгнэхээр байна. Төмсөгдөөд байх шаардлага ер байхгүй.

Зочин 2017-12-15 51.15.81.183

Лу сда Хойдуулд нэг трубадуулнаа кк. Баян хүн 300К ам.долларыг нь чаагаад сүүлд нь трубадуулаад л ойлгох байх ккк

Зочин 2017-12-15 66.181.188.202

Монгол монголдоо дургүй байдаг. Гадныханд зүгээр л бүгдийг нь бүх баялгаа өгөөд л байдаг. Явуулахгүйн төлөө хурал уулзалт хийж байгаа Батзандан, Болд нар улсынхаа төлөө ингэж тэцвэл яасан юм :::::::::::

zochin 2017-12-15 203.91.119.102

Аймаар л юм ярьцгаагаад байсан, худлаа л байна шд, далан хэдэн хүн бас чиг голы нь олоод шийдээ байлгүй дээ

Зочин 2017-12-15 49.231.227.2

Mongol yalaal

Зочин 2017-12-15 66.181.176.144

Одоо яая гэхэв. Ард түмэн нь харалган орк улс чинь ингэж л даапаалуулна шт.

Ганбаа 2017-12-15 103.229.121.14

Би Хурц найздаа зөвлөхөд ийм хэл амтай муумуухайгаа дуудулан байж тийшээ яваад яах юм гээд бгаам бэ.\nИнгэж зовж очоод Сеүлийн монголчуудад хөөгдвөл бүр шившиг шүү. Тэгвэл чи ч биш бас Их Хурал,дэмжсэн гишүүд, Ерөнхий сайд ялангуяа Ерөнхийлөгч нар нүүрээ хийх газаргүй болно доо. Ямар их гай уршиг дагуулахаа тооцоод нэрээ татаад мөнгөө аваад гадагшаа гараад явчихаач дээ.

Зочин 2017-12-15 103.9.88.210

Төр мөр ичих нүүр энэ тэр гэж үнэхээр алга болжээ боож үхэх үү яах уу

ХУРЦЫГ төрын тэрбумтан М. ЭНХБОЛД нууцаар томиллоо 2017-12-15 150.129.140.40

МАН ч арчаагүй авлигачдын НАМ яах аргагүй мөн дөө. СОЛОНГОСТ Хурц очино, түүнийг С. Баяр шиг хүлээж авахгүй дээ. БАС эргүүлэн авна даа. ЯАЖ энэн авлигачдаас салах вэ? ИЙМ байдлаар цаашаа явбал монгол сүйрнэ дээ

Зочин 2017-12-15 66.181.176.144

Ёооё ингэтлээ чичрэхиймүү ХУРЦАА? Тэнэг баагий чинь яах гээд байдын. Ашигтай л байдаг хэрэгдээ.

Zochin 2017-12-15 95.91.214.16

Avilgaj hulgaich hudalch yamarch bolovsrolgui hin Solongost. Mun adil hun Purevsuren Shevtsart .Ene 2 hin 2 uulaa rurope d persona Non granta. Yu ve arai ch dee.

Зочин 2017-12-15

Арай даварцан юмдаа энэ нэг нөхөрөөс өөр хүн байдаггүй юмуу хайшаа юм монголын төр хулгай луйвар болжээ нэгэнт яаана даа бид

Зочин 2017-12-15 202.131.225.249

Хурц элбэгээ Миэ наранхүү баасан хүү эд нар монголчуудыг мөн ч басамжлан доромжложи байна даа Со яах нуу харьцгаая Манай тагнуулч со ерөнхийлэгчийн бас дарамтлах байхд аа

Зочин 2017-12-15 103.9.88.210

Бүлдэгдүүлсэн лу йварчидыг харах боломжтой боллоо санал өгсөн нэрсээр нь

Зочин 2017-12-15 59.153.114.200

Болд Батзандан хоёр боож үхэхнээ. Тэднийхээр болох албагүй.

Зочин 2017-12-15 59.153.114.200

Зөв шийдсэн байна. УИХ-аа хүндэтгэх нь зүйтэй.

seoulees 2017-12-15 202.70.40.242

miee zail solongosyyd hyleej ava hyy

Зочин 2017-12-15 103.10.22.90

Баттулга нохойн [Хориотой Үг] үхэж далд ороосой.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Оркуудын ерөнхийлөгчийн огцрох хавтас нэг хуудсаар нэмэгдлээ.....

Урааааааа 2017-12-15 202.72.245.220

МАНГАРУУДЫН 6 О ТЭР БУМЫН МАФ И ЯЛЛАА

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

60 ТЭРБУМЫН МАФИ ЯЛЛАА УРАААААА 2017-12-15 202.72.245.220

МАНГАРУУД ҮНЭНДЭЭ МАШ ИХ АЙЖ УБААС ЯВУУЛЖ ХОЛДУУЛАХЫН ТҮҮС БОЛЖ БАЙНА ЭНД БАЙВАЛ ЯАЖ Ч МАГАДГҮЙ. ХОЛ БАЙЛГАЖ ДАРАХ САНААТАЙ БАЙНА.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Зочин 2017-12-15 27.123.212.141

ИЙМ ТӨРД ХЭН ИТГЭХ ЮМ БЭ ? БАТТУЛГАА !!! ХҮРЭЛСҮХЭЭ !!! МИЕЭ !!! ЯАСАН АРЧААГҮЙ УЛС ВЭ ?

Зочин 2017-12-15 66.181.164.135

Ерөнхийлөгч яагаад гялс дэмжив?

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Энэ кхулгайч жанхуу Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш. Яагаад вэ гэвэл ард түмний 30 %-н санал л авсан. Жанхуу бол Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч юм.

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Төмсөгнөөсөө зуулгаад, сэгсрүүлсэн.

Зочин 2017-12-15 202.179.25.125

Миеэ, Элбэгээ нарыг дийлэхгүй юм байна даа, энэ янзаараа Эрдэнэтийн 49 лөөлөө юм байна. нөгөөх нь пээдэлзээд биеэ тоогоод үхэх гэж байгаа биз, Одоо Солонгосууд хүлээж авахгүй бол Монголын төр дэлхийд жинхэнэ шившиг болно доо

Зочин 2017-12-15 202.5.196.34

Монголын төр ёстйо болохоо болилоо доо

Иргэн 2017-12-15 202.5.196.34

Цаад улс нь хүлээж авах уу ????

Bat 2017-12-15 174.198.7.4

Oyutolgoig bas ingeed batlasan daa lalrin gishyyd

Zochin 2017-12-15 103.26.193.91

Hurtsiig yaj ch chadahgvi malnuud. Ta nar vheesei

AAAAAAAAAAAA 2017-12-15 222.110.147.21

ENE ZALUUG BARAH HUN MONGOLD BHGUIN BNA

эмгэн 2017-12-15 59.153.115.16

За даа одоо ч төрийг ялтай, дээрэм ,хүнд гарууд удирддаг болж дээ. Нэр хүндтэй зөв шударга нь гарч чаддаггүй нийгэм болоо юу? Нийгэмд [Хориотой Үг] луйварчнаараа дуудуулсан хүмүүс толгой дээр гарахаар энэ нийгэм урагшлах уу? Өс санасан нэгнээ оймсыг нь гозолдуулдаг үзүүлбэрээ төрийн томчууд өөрсдөө л үзүүлдэг шүү дээ. Хуулин дээгүүр гишгэдэг нь төрийн томчууд өөрсдөө шүү дээ . Эх орны хөрөнгөнөөс ил далдаар иддэгээ гайхуулдаг боловсролгүй,соёлгүй дур зоргоороо дургигчдад хариуцлага тооцох чаваргүй төртэй юмаа бид. Эргэх цагийг хүлээх хэрэггүй, эхлэх хэрэгтэй биз дээ.

Арай ч үгүй байлгүй дээ 2017-12-15 202.9.42.208

Ямар сонин зүйл хийж байна.

Зочин 2017-12-15 103.10.22.90

Хурцыг дэмжсэн хулгайчуудыг бүгдийг нь [Хориотой Үг]. Хэн хэн дэмжсэн олон нийтэд ил тод зарлаж бүгдийг нь бууд.

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Ноёдын төмсгийг гадаадынханд үнэ хүргэж зарах нь дээ. Чонын амнаас гараад барын аманд орох нь, манай баячууд.

Зочин 2017-12-15 202.21.103.118

Avilgach, huuli zorchigch naryn ulsad iim l ur dagavar garna. Ideed bai, tsuslaad bai. Irged bid ch bolomjooroo l idetsgeeie

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар Гестапонфюрер Баден Күүрцийг Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлыг хэлэлцээд гишүүдийн 90 гаруй хувийн төмсгөөр дэмжин, баталжээ.

Зочин 2017-12-15 103.9.90.130

ЧАДАЖ БАЙНА, "ЯМАР АРД ТҮМЭН БАЙНА. ТЙИМ Л ТӨР БАЙНА," ЁСТОЙ ҮНЭН ҮГ, ЭНЭ ҮГИЙГ ОЙЛГОХ ЧАДАЛ АРД ТҮМЭНД БАС БАЙХГҮЙ Ш ДЭЭ

зочин 2017-12-15 66.181.182.191

заавал Со руу явах гээд улайраад байгаа нь хачин санагдана, энэ хүнийг харахаар л нэг тийм хүйтэн мэдрэмж төрнө, мэддэг бүх зүйлээ гаргаад энэ сүйрчихээд байгаа улс орноо боддоггүй нь сонин, тэгэхээр цаана нь ашиг сонирхол гэгч нь байгаа нь илхэн

Зочин 2017-12-15 43.242.243.249

Saixan um bold dee. Mongol xuniig tur zasag ni tultal ni udun xatgalga xiij bn daa

Зочин 2017-12-15 202.9.41.210

Ямар ард түмэн байна. Тийм л төр байдаг гэдэг нь энэ л дээ. Дас зөвшөөр олон түмээн үгүй гэвэл цус урсах хэрэгтэй.

Зочин 2017-12-15 192.155.83.112

Улсаа удирдаж чаддаггүй Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нарыг огцруулж УИХ-ыг тараая. Хэдийгээр өөрийн хувийн эрх ашгийн төлөө албан тушаалаа ашиглан олон төрлийн гэмт хэрэг хийсэн гэлээ ч Хурцын хувьд 76+2-оос харьцангуй шударга, зоригтой, эр хүн шиг юм байна. Ерөнхийлөгчийнн засаглалтай болоод Хурцыг ерөнхийлөгчөө сонгоё. Ядаж л 78 хүний дээр нь тэдний туслах , аппаратынхан гээд хар мянган ашиггүй мануухайнуудад зардаг тэр бумын хамнэлт гарна. Юмыг яаж мэдэхэв нэг мрнгол ПУТИН-тэй болох ч юм бил үү. Аргаа барж гүйцлээ дээ.

Амгаа 2017-12-15 202.179.27.81

Ганц хүнийг дийлдэггүй Монгол төр, засаг тарах хэрэгтэй өөр ямарч хувилбар алга

Дорж 2017-12-15 202.70.47.158

Луйвар хийсэн 3 хүн нь Балайзандан, Болд, хятад тагнуул Нямдорж болно. Энэ 3-тай тэмцэхгүй, мөрөөрөө ажлаа хийж яваа гишүүдийг зүхээд байхдаа яадаг байна даа.

Зочин 2017-12-15 192.155.83.112

МОНГОЛ ЯЛНАА гээд сөөнгөтөөд орилоод байсан нэг гацаа гар харагдана уу?

Зочин 2017-12-15 192.155.83.112

Хурцыг дэмжсэн УИХ-ын гишүүдийн нэрийг зарлахыг шаардаж байна. Луухаан М.Энхболд монгол төрийг самарч дуусгалаа. Хурцтай нь бүгдийг нь зайлуулахаар тэмцэх цаг болжээ. Баасанхүү ч Хурцын баасыг их идэж дээ муу [Хориотой Үг]. Хаалттай хэлэлцэх санал гарга гэсэн Хурцын тушаалыг урьд шөнө түүний машины хонхорт хэвтэж байхдаа авсан бөйна. Ер нь бол Элбэгдоржийн гар одоо болтол Монгол төрийн 3 том даргын төмсөгнөөс тас атгаастай нь харагдаж байна. Монголын Төрийн өмчийг хулгайлагч, уул уурхай газрын баялагийг цөлмөгч, олигархи, офшоорчин,гадныханы [Хориотой Үг] долоон долигоногч, өсвөр насны охид бүсгүйчүүдийг хүчиндэгч садар садистуудаар дүүрсэн , зууван танхимдаа удаан сууж өмхийрч илжирсэн МОНГОЛ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН [Хориотой Үг]ийн гишүүд та нар чаддаг юм бол, наад [Хориотой Үг] терор Хурцаа заавал элчин сайд болгох гээд байгаа бол С.БАЯРЫН оронд Англи явуулаач. Нуснууд чалахгүй штээ.

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

урцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

haha 2017-12-15 43.250.126.94

76 saya harin heleh ugee helev uu yav, chi bitgii inge l dee, muuhai yum, guzee hagarsan ch togoo dotroo, etr geed l

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрийг зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд шалгаж, огцруулах хэрэгтэй...

Зочин 2017-12-15 202.131.243.162

Ард түмний 30 %-н саналаар Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч болсон Жанхуу [Хориотой Үг] тагнуулын газрын дарга асан хурцын мэдэгдлийг огт сонсоогүй юм шиг, огт юу ч болоогүй юм шиг, ямар ч гэм нүгэл хийгээгүй хүн шиг олны анхаарлыг холдуулах гэж өөрийн эзэн болох путины сонинд ярилцлага өгч нөгөө л оркуудынхаа тархийг угаасаар явна. Хогийн [Хориотой Үг] аа, хаана байна нөгөө чиний “Монгол ялна” чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Монгол ялаагүй МАНАН ялсан гэдгийг хүн болгон гадуур ярьж байна. Амьдралдаа бүтнэ ном уншиж үзээгүй чам шиг [Хориотой Үг] оркод зориулж цаг заваа гарздан байж нэг зүйл хэлье. [Хориотой Үг] орк оо, эртхэн шиг Монголын төрийн луйвардаж авсан наад суудлаа өгөөд, офшорт байгаа 1.1 тэрбумаа хураалгаагүй дээрээ сайн дураараа огцор!!!

СОЛОНГОСЫГ САЙХАН ДООШООГОО ЧИХЛЭЭ 2017-12-15 202.179.25.48

АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ САНАЛ ӨГЧ ХУРЦЫГ ДЭМЖСЭН ГИШҮҮДИЙН НЭРСИЙГ ЗАРЛАХ ЁСТОЙ.

Зочин 2017-12-15 202.9.40.88

Хурц ч Монголын томчууд,баячуудыг юутай хээтэй нь барьцаалчихсан хүн юм байна гэдэг нь харагдлаа ! Энэ хүн европийн холбооны нутаг дэвсгэр дээр эрэн сурвалжилагдаж байгаа хүн нөгөөтэйгүүр Зоригийн аллагын нарийн ширийнийг хамгийн сайн мэдэх хүмүүсийн нэг ! Хамгийн хачирхалтай нь УИХ ын гишүүн ХЗДХ сайд Ц Нямдорж хүртэл Хурцад худалдагдлаа гэж үү ! Хурц ч том юм аа.

Зочин 2017-12-15 218.39.138.50

mongolchuud saaral ordnii gada bish Solongosiin elchin ereenii zah tsagan hadand oochirlood bval mongol uls hezee ch yalzarlaas garahgui. Yamar ard tumen bna tiim l uls turchid bga, ard tumen l gishuudiig songson.

tumsugchin etgeeduudeer 2017-12-15 202.170.72.7

tumsuguu doloolgoj bazuulah yumsan xaxaxaxa

Зочин 2017-12-15 202.131.225.249

Хурцыг дэмжсэн гишүүдийн нэрийг олонд зарла тэр хүмүүс бүгд хурцад барьцаатай татвар төлөгчийн мөнгийг завшсан байж болзошгүй хүмүүс олон түмэн харж аваг та нар дахин УИХ суух ёс суртахуны эрх байгаа гэж үү М.Энхболд тэргүүтэй Баасанхүү гишүүнтэй хэсэг

Ард тvмнээр тохуурхаж байна 2017-12-15 66.181.186.30

Зоригийн аллагын захиалагчийг зарлах юу болсон бэ?! Та нар хамтдаа тэр кимчи рvvгээ зайлаач ээ!!!

Зочин 2017-12-15 66.181.160.57

Энэ бол МАН 65 АТГ хараанд бүрэн орсоны шинж. Хөөрийсдөө Со явлаа ч гэсэн байнга л санасанаа гүйцээнэ гэдгийг ухаарахгүй байгаа юм байх даа.

Зочин 2017-12-15 66.181.184.224

Арчаагүй төр юм даа.

Зочин 2017-12-15 66.181.186.30

Za zailj uz...

иргэн 2017-12-15 202.179.26.115

монголын төрд эрүүгийн гэмт этгээдүүд дүүрсэнийг нотоллоо .эр,эмгүй, асуудалтай

Зочин 2017-12-15 172.58.21.226

Зэв шийджээ. Хурц маш сайн ажиллана.

dashka 2017-12-15 112.72.15.98

za UIHiig taraah ajildaa turgevchileye\nza muusai hulaichuud mini Khurts taigaa zailaarai

бэрх 2017-12-15 122.201.22.227

гишүүдийн 90% нь ноотой байнаа гэсэн үг юм байна.

uneheer 2017-12-15 202.170.72.7

sul doroi tur zasag gej iim l bdag bh, ih hural ni doroi, saiduud ni doroi,

бэрх 2017-12-15 122.201.22.227

монгол төр нэг хүний өмнө [Хориотой Үг] болж байна даа.энэ уих ерөнхийлөгчтэйгөө хамт далдраасай билээ.

МОНГОЛЫН ТӨР ХҮЧГҮЙ, ШУДАРГА БУС БОЛЖЭЭ 2017-12-15 202.9.41.73

УХИ-Н 76 ГИШҮҮН ИЧ ИЧ ИЧ УИХ тар тар тар

Зочин 2017-12-15 202.55.180.2

90% sanalaar batallaa genuu ene gishuuded yadaj bie bieniihee uuduus harj suuhdaa jaahan ch gesen ichdeggui ym bhdaa

sambuu 2017-12-15 107.77.211.149

mundag hunshuu amjilt husiy

Зочин 2017-12-15 202.21.106.116

их хурал, төр засагтайгаа төмсөгдүүлчиж. одоо их хурлыг тараах цаг нь болжээ. юу ч хийж , яаж ч самарч магадгүй их хурал бүрэлдчихэж. нэн дариу тараах болжээ.

магван 2017-12-15 202.70.47.158

Хурцад баяр хүргье. Болдог юм болдгоороо болж байна. Гэмт хэрэгтэнүүд өөрийгөө зөвтгөх гэж мөнч ичгүүр сонжуургүй, ярьцгаах юм даа хөөрхий.

chadaj bgaa yumand arga bhgui gej bodoj boloh ch 2017-12-15 202.170.72.7

ene arai bishee, tur zasgiin gishuudiig albanii medeelel ashiglaj 2 төмсөгнөөс нь bazchihaad durati alban tushaaldaaa tomilogdono gedeg, mongol tur neg muu tumsugchinii atgand orchihloo gej uu??? iim uchuuhen tur zasagtai bsan yum gej uu???? Nyamdorj lavhan tumsugduuljee\n

Зочин 2017-12-15 202.9.43.124

EE!!! Chaabaasaa manai gushuud ichij uheh boloogui l yum baih daa!!!

Зочин 2017-12-15 202.9.42.114

Ene 76-g taraanaa.On gargaad ta nariig jinhene sonin bolgonoo.

Зочин 2017-12-15 103.229.176.130

bayar hurgiiee Hurtsaaaa, mundag,

Зочин 2017-12-15 203.91.119.58

Ерөнхийлөгчөөсөө эхлээд бүгд төмсөгдүүлчихсэн нь маш тодорхой харагдлаа.Монголын төр ийм л байгаа ийм л 76 хүнийг намаа дэмжинэ гэдэг хийрхэлийн дор буруу сонголт хийж гаргаж ирсэн бид өөрсдөө буруутай.

Зочин 2017-12-15 202.131.236.170

Төр дампуурсан байна. Одоо тэгээд ярих уу, яах уу?

Зочин 2017-12-15 202.21.124.17

Ажил үүргийн хүрээнд олж авсан мэдээллээ хувьдаа ашиглан дарамталж дээд зэргийн ёс суртахуунгүй үйлдэл хийсэн хүнийг элчин сайдаар томилж бгааг эсэргүүцэж бна.

Зочин 2017-12-15 108.208.122.34

Ккк Ингэх гээд байсын гэдэг шиг Хурц аргагүй пээдгэр байсан 76 гаа даанч нэг мэдээд байж Болж л байна ш дээ Хурцын зөв

Одоо л итгэв 2017-12-15 59.153.113.81

Нэг хэсэг нь нээлттэй хэлэлцүүлэг зохион байгуулж байхад нөгөө хэсэг нь Хурцыг элчин сайдаар томилсон юм биз дээ. Хөөрхийс Хурцад төмсөгдүүлчихсэн нь үнэн юм байна

Zochin 2017-12-15 202.179.31.242

Mongoliiin tur iim l bndaa. Iim l bolohoor ene turd itgeh yamarch arga alga, Ene bol Mongoliin uls turchdiin baij bgaaa unen dur turh , Yaana daa

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

Ноёдын төмсгийг гадаадынханд үнэ хүргэж зарах нь дээ. Чонын амнаас гараад барын аманд орох нь, манай баячууд.

Zochin 2017-12-15 66.181.177.211

Heden melersen avgai nar demjsen u

1111111 2017-12-15 203.91.119.163

хаха, одоо Хурц хэлэх хэрэгтэй ш дээ. Би явах юм уу? Яахийн гэж? Энэ хэдэн 76 п и з д а-ийн өмнөөс ичих үхэх юм даа... Арчаагүй амьсгаанууд

Zochin 2017-12-15 66.181.177.211

Ih hurliig taraaya

Зочин 2017-12-15 66.181.178.247

Хэн нэг нь Хурцыг Женкогийн төмөр замын Самсунгтай холбоотой асуудлыг шийдэхээр Солонгост элчингээр явах гээд байна гээд хардаад байсан. Тэр үнэн юм биш үү

Зочин 2017-12-15 66.181.184.167

man , MAn -yn durakuud ingeed uursduduu yal onooloo doo

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTHURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.SAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

Зочин 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

бэрх 2017-12-15 122.201.22.227

тэгэлгүй яахав.76 малыг төмсөгдөж чадаж байгаа хүн.

Зочин 2017-12-15 202.131.225.249

Төрийн нэрийн өмнөөс албан тушаалаа ашиглаж олж авсан мэдээлэлээ төрийн дараагийн албанд очихдоо ашигладаг энэ тэгээд шудрага аариун явдал мөн үүү түүний мэдээлэл хуучин албатай хамт байдаггүй өөрөө авч яваад өөрт хэрэгэтэй үедээ ашигладаг байж болох уу

111111 2017-12-15 203.91.119.163

Энэ цагт ариун явдалд тооцогдох болсон дог. 76+1+1 гэсэн П И З Д А-уудын өмнөөс ичих юм

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU. 2017-12-15 51.15.40.233

HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.HURTSAD AMJILT HUSIE. MUNDAG HUNSHUU.

зочин 2017-12-15 66.181.186.212

Эрчүүдыг нь бол ч ойлгомжтой..... Авгайчуудых нь хаанаас атгасан байхуу? энэ урц .

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

мээмнээс нь

111111 2017-12-15 203.91.119.163

Хэлүүндээр нь ээмэг байдаг болсон ш дээ... Тэрнээс зуураа биз

зочин 2017-12-15 66.181.186.212

Гөгшин авгайчуулын мээм мэдрэлгүй л болсон баймаар ............

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

нөхрүүдийнх нь төмсгийг тас атгана шүү дээ.

Зочин 2017-12-15 202.70.46.20

O M G-

hurts 2017-12-15 222.109.0.205

ha ha ha estoi shivshigiin amitad ha ha ha

Зочин 2017-12-15 66.181.170.215

Зио зио, ойлголоо\n

Зочин 2017-12-15 202.131.245.243

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар Гестапонфюрер Баден Күүрцийг Элчин сайдаар томилох эсэх асуудлыг хэлэлцээд гишүүдийн 90 гаруй хувийн төмсгөөр дэмжин, баталжээ.

Зочин 2017-12-15 66.181.160.93

Солонгос хулееж авах уу,,,

Uwuu 2017-12-15 66.181.160.93

2020 ond dun tawiad ugnu!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж