“Гоёл-2018” наадамд хэн хэн дуулав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

“Гоёл-2018” наадамд хэн хэн дуулав

“Гоёл-2018” наадамд хэн хэн дуулав

Монголын дизайнеруудын холбооноос жил бүр уламжлал болгон зохион байгуулдаг “Гоёл” наадмын тайзнаа рок, попын уран бүтээлчид ая дуугаа өргөн барьдаг.

Энэ жилийн наадмын тайзнаа “Харанга” хамтлагийн дуучин Х.Лхагвасүрэн “Үзэсгэлэнт минь” дуугаа эгшиглүүлсэн бол “Мотив” хамтлаг, “Натур дэнс” бүжгийн хамтлаг болон дуучин Б.Амархүү нар хүрэлцэн, ирж ая дуугаа өргөлөө.

А.Сүрэн  

Гэрэл зургийг Н.Батмөнх

"Болор дуран"-аар шалгав.

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2017-12-03 76.90.125.31

http://mongolnews.mn/

Зочин 2017-12-03 103.26.193.48

яг vнэн доор бичсэн хvнтэй санал нэг байндаа ТУРААЛийн 3-р дугаар vед орсон ТУРСАГНУУДИЙГ ЧИМЭГ нь болж Байна ган томор хоолойтой Маш сайн чадалтай дуучин шуу

Зочин 2017-12-03 103.26.193.48

ЛХАВГАСУРЭН ДУУЛАХГУЙ БОЛ ХЭН ДУУЛАХ ЮМ САЙН ЧАНСААТАЙ Ч ДУУЧИН ХАРИН Ч ТУРААЛУУДИЙГ ЧИМЭЖ БАЙН ШТЭЭ АЗ ЖАРГАЛ ХУСЬЕ

Зочин 2017-12-03 103.26.193.48

Лхвагаа ах даа ! Амжилт хvсье жинхэн тод хоолойтой ЭР хvн шиг ЭР хvн дээ Амжилт бvхэн дуу бvхэн Лхвагаагийх байх болтугай гое дуучин Сайхан харагдаж байнаа Улам онголог саак байх болтугай атамаах ах гое дуу шvv !!!!!!!! Эрчvvдийг байлдан дагуулсан та ч гое жинхэн саак

Зочин 2017-12-03 103.26.193.48

Лхвагаа ах даа ! Амжилт хvсье жинхэн тод хоолойтой ЭР хvн шиг ЭР хvн дээ Амжилт бvхэн дуу бvхэн Лхвагаагийх байх болтугай гое дуучин Сайхан харагдаж байнаа Улам онголог саак байх болтугай атамаах ах гое дуу шvv !!!!!!!! Эрчvvдийг байлдан дагуулсан та ч гое жинхэн саак

Зочин 2017-12-03 103.26.194.81

Гоел наадам дээр дуулах газраа андуурсан толгойдоо шархны боолттой шүгдэн шүтдэг нөхөр юугаа хийж яваа юм болдоо.

Зочин 2017-12-03 202.9.43.34

Викториа Секретсийг дууриасан хүүхэн жирэмсэн юм уу даа?

goyo l bsh de 2017-12-03 103.26.195.238

goyoliihon goyo l bsh de.ataarhuu amitadaa

zochin 2017-12-03 103.57.92.26

shine duuchdig duuluulaachee.Amarhuu gej bur zeverch guitsen baina lee.zduunuud ni unen hotsrogdson.zhairsn zaluu.Uuriinhuu zurh setgeliig sonsood shine hugjmiin zohiolchidtoi ajillahgui bol chi ungursun zohiolin duuchdin egneend oroh boldon baina lee shuu minii duu.

Зочин 2017-12-03 122.201.21.220

Yamar baliar bietei humuus ve

Алиалчагчид 2017-12-03 203.117.70.254

Victoria Secret-н хамгийн царай муутай хуулбарлахын, айн болиоч. Ичиж үхлээ.

ЗОЧИН 2017-12-03

ГОЁЛ НААДАМ ГЭСЭН ЧИНЬ ТОЛГОЙДОО ШАРХАТАЙ ОЛЗЛОГДСОН ЦЭРЭГ ШИГ ЛХАГВАСҮРЭН ЮУ Ч БИЛЭЭ ХАРАНГАДАЖ УНАХ НЬ .