Б.Жавхлан: Би шалгуулахад бэлэн байна | News.MN

Б.Жавхлан: Би шалгуулахад бэлэн байна

Хуучирсан мэдээ: 2017.11.30-нд нийтлэгдсэн

Б.Жавхлан: Би шалгуулахад бэлэн байна

Б.Жавхлан: Би шалгуулахад бэлэн байна

Монголбанкны ерөнхийлөгч Н.Золжаргалыг “Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр”-тэй холбон АТГ, ЦЕГ-аас хамтарсан ажлын хэсэг баривчилсан. Түүнтэй хамт УИХ-ын гишүүн Б.Жавхлан өнгөрсөн дөрвөн жилийн хугацаанд Монголбанкны Тэргүүн дэд ерөнхийлөгчөөр ажиллаж байсан. Түүнийг Монголбанкны асуудлаар шалгаж байгаа эсэхийг тодрууллаа.


 -Монголбанкны асуудлаар таныг шалгаж байгаа гэсэн мэдээлэл байна. Үнэн үү?

-Шалгах асуудлаар надад мэдэгдсэн юм алга. Шаардлагатай бол шалгуулахад бэлэн байна. Би Монголбанкинд 20-иод жил ажилласан. Сүүлийн зургаан жил Монголбанкны хоёр Ерөнхийлөгчийн дэргэд ажилласан. Одоо байгаа хуулиар бол ерөнхийлөгч шийдвэрээ гаргаад, бодлогоо хэрэгжүүлээд явдаг. Тэрхүү бодлого нь зөв буруу эсэхийг гурван чиглэлээр шүүдэг юм шиг харагдаж байна. Нэгдүгээрт, ард түмэн сонгуулиар шүүдэг. Хоёрдугаарт, урт хугацаандаа үр дүн нь харагддаг. Хуулийн хүрээнд ажилласан эсэхийг хууль хүчнийхэн тогтооно биз. Тэгэхээр энэ удаад хуулийн байгууллага ажлаа хийж байгаа юм байна гэж би харж байна.

-Яг ямар асуудлаар Монголбанкийг буруутгаад байна вэ?

-“Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр”, “Сайн” нэртэй хөтөлбөрүүд мөн Засгийн газартай хамтарч хэрэгжүүлсэн хөтөлбөрүүд дээр энэ асуудал яригдаж байгаа. Энэ удаагийн УИХ-аар ажлын хэсэг байгуулагдаад шалгаж, дүгнэлтээ гаргасан. Дүгнэлтийг улстөрч, эдийн засагчид дэлгэрэнгүй ярилцсан.

– Монголбанкны ерөнхийлөгч асан Н.Золжаргалыг шалгахтай холбоотой УИХ-ын тогтоол батлагдсанаас хойш АТГ болон бусад хуулийн байгууллагаас таниас албан ёсоор байцаалт аваагүй гэж ойлгож болох уу?

– Аваагүй.

– Мөнгө хэвлэсэн шийдвэр зөв, буруу байсан эсэх талаар та ямар бодолтой явдаг вэ?

– Мөнгө хэвлэх гэдэг нь өөрөө улс төрийн хэллэг. Монгол банк өөрөө эргэлтэд байгаа хөрөнгийнхөө 10-20 хувийг хэрэглэж фондод барьж байдаг. Хэвлэж гаргах нь мөнгөний нийлүүлэлтийг ихэсгэж, багасгахтай холбоотой асуудал юм. Тухайн үеийн эдийн засаг савлагаатай байсан. Тиймээс Монголбанк болон бодлогын зөвлөлийн зүгээс мөнгө нийлүүлэлттэй асуудлаар шийдвэр гаргаж хэрэгжүүлээд л явуулж ирсэн. Түүний үр дүн нь өнөөдөр нийгэмд хэрхэн туссан нь харагдаж байгаа байх.

– Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр нь хэр үр дүнгээ өгсөн гэж та харж байгаа вэ?

– Үнэ тогтворжуулах хөтөлбөр нь хоёр талтай байсан. Энэ хөтөлбөрийг Монголбанк Засгийн газартай хамтран хэрэгжүүлсэн. Засгийн газраар дамжин хэрэгжих шатандаа болон эргэж хянах хяналтын шатандаа хүч нь суларсан, байгаа оноогүй зүйл байгааг үгүйсгэхгүй. Тухайн үед би тэргүүн дэд ерөнхийлөгч хийж байсан. Банкуудад хийх хяналт шалгалтын ажил болон Монголбанкны төлбөр тооцоо, мэдээлэл технологийн албаны ажлаа хариуцдаг байсан.

– Хөтөлбөр хэрэгжих явцдаа их хэмжээний мөнгө үр ашиггүй зарцуулагдсан юм уу?

– Үүнийг шалгах ажлын хэсэг гараад шалгалт хийгээд үр дүнгийнх нь талаар маш дэлгэрэнгүй ярьсан.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irfed 2017-11-30 203.91.117.8

ene doliison gulug luivarchin bugdiig buud

Avatar

Зочин 2017-11-30 172.56.12.230

Shuunee chamaig suulganaa chamaig Zoloog duustal eeljee huleegeed baij bai

Avatar

зочин 2017-11-30 203.91.119.102

Бодлогын алдаа юмуу хулгай юмуу тэрийгээ ялгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-11-30 66.181.185.237

Шалгуулаач ээ тэгээд юугаа гонгиноод бгам?

Avatar

үочин 2017-11-30 103.57.95.17

энэ гэмгүй царайлсан МАН ы баагии одоо биднииг тэнэг гэж бодоод байгаа юм уу сдаа чинь Би шалгуулахад бэлэн ч гэх шиг иим амьсгааг харахаар бөөлжис цутгах юм аа [Хориотой Үг] гэж нэг л сайхан гэмгүй ярисан соаа харин тэр хэрүүлч авгай Мөнхбат шууд шанааддаг Хүрэлсүүх санаа амар ч юмуу энэ ухаантай ном уншсан царай гаргаад сурчихсан энэ Жавхлан ч дээ Нөгөө муу хөнгөн савсхаг Золоо нь [Хориотой Үг] сууж байхад энэ хэлж байгаааг нь ?????????????????

Avatar

Шалга 2017-11-30 27.123.214.85

Энэ нөхрийг бас шалгах хэрэгтэй, гэмгүй царайлсан гэмт хэрэгтэн

Avatar

зочин 2017-11-30 159.203.60.134

сайн байна. хэрэг хийгээгүй бол шалгуулчих. бусад гишүүдэд үлгэр дууриалал үзүүлсэн дээрээ

Avatar

зочин 2017-11-30 103.57.95.17

чи одоо өрөвдөлтэй царайлсан сдаа минь инээд хүргэхээ болвчихооч танай МАН уг нь иим ч байгаагүй МАХН байхдаа гишүүд нь шигшиж авдаг орлогч гишүүнээр жил харж байж авдаг байСАН арай энэ Жавхлан билүү хөгиин гар шиг юмнууд бараг байгаагүй дээ Өөрииг нь шалгахгүйг мэдэж байгаа болохоор энэ одоо насаараа ГИШҮҮН нам нь дандаа ялнэ гэж эндүүрээд байна Эр хүнии замын хүзүү ч урт гэж зовлонтой юм бии дээ

Avatar

иргэн 2017-11-30 150.129.142.130

Гутлаа өмсөөд, зангиагаа зүүгээд өөрөө сайн дураараа очоод шалгуулах хэрэгтэй, гэмт хэрэг хийгээгүй бол нэрээ цэвэрлээд аваа, үүр шөнөөр 1 худаг руу ачуулалтай биш

Avatar

ЗОЧИН 2017-11-30 66.181.187.10

[Хориотой Үг] ХҮНИЙ ДОТООД ХОРМОЙ ЧИЧИРЧ БАЙДАГ ГЭЖ МӨНЧ ҮНЭН ҮГ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2017-11-30 27.123.214.85

Mash buurunhii.muu

Avatar

Зочин 2017-11-30 178.62.84.4

сайн яваа нэгнээ харлуулах монгол ухаан гэж энэ дээ. Амаа бямбадорж үүний бас нэг жишээ. хайран сайхан залуучуууд

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.179.27.66

Uneheer holbootoi bsan bol ali hediinee shalgaad shuugeed huutsulduud ehelsen bgaa shdee. Gishuud saiduud chini ugasaa l hunii bugsiig uhaj amidarlaa zalguuldag bolson yumshig bna lee sht. Odoo tegeed bolhoon bgaad irheer ni teriig eniig geed l neg negenruugee dairch bga hereg bha daa.

Avatar

зочин 2017-11-30 46.101.74.197

энэ хүн чинь овоо мэдлэг чадвартай хүн шиг байсан. чуулган дээр овоо зөв юм яриад байдаг хүн байна лээ. АН-ынхан залуу гишүүдийг намнаж байгаан байна даа

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.179.27.66

Odoo tegeed erni bol shalgaad shuugeed shiiddeg gazaran une uchiriin oloh heregtee sht. Tegeed harin garsan shiidver bolon hariu deerni irged sanal bodloo ilerhiilj bolno. Tegeed sanaand niitsehgui bga bol harin odoo yugaaraa duudnuu uurusduu medej dee haha.

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.179.27.66

Nuguu bahardahdaa baliusaa gedeg shig genet hamag yum ni buruutaad irheer ni zarim neg humuusruu handaj humuusiin anhaarliig uur tiish ni handuulah geed bgaan shuu?

Avatar

Зочин 2017-11-30 46.101.74.197

шугар нусан бууу юугаа мэдэхгүй ангайгаад явжин лээ аавд н хэлэхгүй бол кк. жавкаа сайн шалгуулаад нэрээ цэвэрлээд ав дааа

Avatar

Зочин 2017-11-30 59.153.87.22

300 н тэрбумыг эрдэнэтийн 49 н хувийг худалдаж авахад зарах шиидвэрийг золжаргал гаргасан болохыг жавхлан шууд хэлсэн баина. зөвхөн түүний эрх мэдлийн асуудал баиж .

Avatar

Зочин 2017-11-30 27.123.212.132

Эрдэнэтийн 49% гаргасан $-ыг сайтар шалгах хэрэгтэй !!!

Avatar

зочин 2017-11-30 59.153.115.13

Шаардлагатай бол шалгуулахад бэлэн байна гэжийш дээ энэ чинь хэрэг хийгээгүй хүн байна шдэээ

Avatar

ИРГЭН ХҮНИЙ ҮГ 2017-11-30 103.9.90.53

НЭГ Л ЮМЫГ ОЙЛГО. БАНК НЭРТЭЙ ЛОМБАРДЫГ "БАНК" БОЛГОХОД БАГА Ч ГЭСЭН ОЙРТУУЛАХЫН ТӨЛӨӨ ЭНЭ ХҮН ЗҮТГЭЖ ЯВАА. САЛБАР САЛБАРЫН ЭНЭ МЭТ ЧАДВАРТАЙ ГИШҮҮДЭЭ ИНГЭЭД НАМНААД БАЙВАЛ БИД УРАГШЛАХГҮЙ ШҮҮ !!

Avatar

Зочин 2017-11-30 27.123.212.137

ЗОЛЖАРГАЛЫН АРААС АН-ЫН ГЭНЭТ БАЯЖСАН ГАРУУД ГАРЧ ИРНЭ !!!

Avatar

ИРГЭН 2017-11-30 103.9.90.53

ДУУГҮЙ Л ТЭР ЗОЛЖАРГАЛЫГАА ШАЛГААЧ, ТЭГЭЭД ХЭРЭГ ИЛРҮҮЛЭЛТЭЭР ЭНЭ ХҮНТЭЙ ХОЛБООТОЙ ЮМ ГАРЧ ИРВЭЛ ШАЛГАДАГ Л ЮМ БАЙГААЗ ЮУ Ч БОЛООГҮЙ БАЙХАД ИНГЭЖ ХҮНИЙГ ХАРЛУУЛЖ ХӨӨДӨЖ БОЛОХГҮЙ !!!

Avatar

и 2017-11-30

Их л бөөрөнхий ярьж дээ.

Avatar

Зочин бна 2017-11-30

Монгол банкны эцсийн шийдвэрийг энэ хүн гаргадаггүй байсан байхаа. Золжаргал нь эрх баригч АН-ын ЗГтайгаа гаргасан шийдвэрүүд биш үү

Avatar

mgl 2017-11-30 202.9.40.55

mash sain shalgah heregtei, dollariin hanshiig ogtsom huurugdsun. uls turchdiin mungu husah arga baisan baij boloh yum.

Avatar

ЗОЧИН 2017-11-30 103.9.90.229

ЗӨВ. ДЭМЖИЖ БАЙНА. ХОЛБООТОЙ ХҮМҮҮС БҮГД ЭНЭ ХҮН ШИГ УХАМСАРЛААД ШАЛГУУЛДАГ БОЛ НОГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

zochin 2017-11-30 103.57.92.12

togrog sulruulsan aa talibarldaa chi

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.21.117.230

4 их наяд төгрөгийн цаас хэвлээд долларын ханшиг ёстой л огцом өсгөсөн. Үүнийг нь ерөнхий эдийн засагч гэх Болд гэдэг шалдан банди нь төгрөг хөрсөн дээрээ бууж байна гэж солиорч байсан юм. Чингис бондны мөнгөнөөс 2 дахин их өөрөөр хэлбэл 3 тэрбум доллартай тэнцэх цаас үйлдвэрлснээс тэр их мөнгө гүйлгээнд байсан бүх долларыг худалдан авч гадаад руу гуйвуулсан хэрэг. Үнэ тогтворжуулах ямарч шаардлага байгаагүй. Энэ бол Засгийн газар, Монгол банк хоёрын хуйвалдсан маш том идэж уух мөнгөний ажиллагаа байсан

Avatar

Зочин 2017-11-30 66.181.161.73

Shalguulahad belen gej baigaa bol yamar negen asuudal gargaagui l yum bish uu! Mongol bankiig yurunhiilugch ni l hun udirddag biz dee. Ded yurunhiilugch gej yamar ch erh medelgui alban tushaal baidag yum shig bn lee

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.131.247.23

Их л бөөрөнхий ярьж дээ. Ямар нөхцөл байдал үүсээд юуг яаж хэрэгжүүлснийг чи мэдэхийн цаагуур мэдэж байгаа. Эрийн муу юм даа. УИХ гишүүн байж мэргэжлээ хамгаалаад ганц үнэн үг хэлчихгүй дээ чааваас

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.131.248.178

Чи өөрөө хүний ярьсан юмыг ойлгох чадваргүй байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2017-11-30 203.91.118.180

ТЭГВЭЛ УИХ-ЫН ГИШҮҮНЭЭСЭЭ ӨӨРӨӨ ТАТГАЛЗ. ТЭГЭЭД ИТГЭМОЙ.

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.179.25.115

Их хуралд суугаад их өөрчлөгдөж шүү гэх гэсэн чинь бас ийм хүн байдаг юм уу.

Avatar

Надад хамаагүй 2017-11-30 124.158.107.71

Ёстой эр хүн шиг байгаач. Ёстой Эрдэнэбатын тэнэг үгийг үүнд хэлэх хэрэгтэй. Хамт явж байгаад нэгнийгээ буруутгах маягийн юм яриад байж байгаа царайг нь тэгээд Төр баө

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.21.125.146

Hulgaich

Avatar

Зочин 2017-11-30 202.179.27.66

Uneheer l hulgai hiisniin medej bgaan bol notolgoo gedeg yum bha heregtee. Harin hulgaich helhiig hench chadna. Chich gesen hulgaich. Chamaig ingej helheer yamar sanagdaj bna? Shalguurmaar sanagdaj bna uu? Uneheer hiigeegui bol shalguulmaar l bga bizdee. Esvel hiichesen yumuu? Ene bas l bodhol asuudal shuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж