Н.Адилбиш: Би хүний газар мөрөөдлөө биелүүлсэн | News.MN

Н.Адилбиш: Би хүний газар мөрөөдлөө биелүүлсэн

Хуучирсан мэдээ: 2017.11.23-нд нийтлэгдсэн

Н.Адилбиш: Би хүний газар мөрөөдлөө биелүүлсэн

БНХАУ-ын Төв телевиз ССТV-гийн харьяа Монгол сүлжээнээс бэлтгэсэн “Хүслийн хол хүний нутагт” цуврал нэвтрүүлгийг танд хүргэж байна. Энэ удаа БНХАУ-ын нийслэл Бээжин хотноо ажиллаж амьдарч буй МИАТ компанийн төлөөлөгчийн газрын ерөнхий менежер Н.Адилбиш тус нэвтрүүлэгт оролцжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-11-23 66.181.179.23

Адилаадаа энэ хорвоогийн хамгийн сайн сайхан бүхнийг хүсьё пионёр

Avatar

АБХА- НЫ ТӨРӨӨ 2017-11-23 202.9.44.65

Shan nevtruuleg bolson bn. Ahad ajild ni amjilt, amidrald ni az jargal sn shan buhniig husie.

Avatar

Анхбаяр 2017-11-23 202.9.42.230

Адилаа ахыхаа гэр бүлийхэнд аз жаргал хүсье

Avatar

Tsetsegmaa 2017-11-23 103.50.206.40

Ta hed maani saikhan haragdaj baina shuu. Eruul enkh, az jargaliig husen eruue!

Avatar

Тамир 2017-11-23 66.181.188.227

Тэтгэвэрт гарах болсон гэчихжээ нэг муу нус. Хүний нутагт Монгол оо, Монголчуудаа гэсэн сэтгэлтэй ийм мундаг соёлтой, боловсролтой, туршлагатай хүмүүс л хэрэгтэй. Тэрнээс хүйтэн цэвдэг, хоноцын сэтгэлгээтэй, туршлагагүй, атаач нусан таглаанууд хэрэггүй ээ, цаашаа. Сайхан л нэвтрүүлэг болсон байна. Арав гаран хүн сайхан сэтгэгдлээ бичсэн байна. Тэтгэвэрт гарах гаргахгүйг нэг муу атаархаад [Хориотой Үг] нь гоожих гээд байгаа нэг муу нус шийддэггүй юм. МИАТ-ыг харин ч туршлагатай мундаг, орос школтой инженерүүд авч яваа шүү! Мундаг инженер Адилбиш, бусад олон олон инженер ажилтнуудад амжилт хүсье!!!

Avatar

Зочин 2017-11-23

Аль хэдийн тэтгэвэрт гарах болсон хүн Токиод ч байсан Бээжинд одоо МИАТ бол энэний хувийн компани мэт аягладаг ачаа аргалаад л гүйгээд байдаг Хэл ус руский хальт english Үнэндээ энийг ажлуулахд хэлмэрч – өвөрмонгол нэг жолооч ажиллах хөгийн байгаа биз Харилцах утас нь нууц офисийн утас нь 17 цаг гээд таг ямар чхарилцаа холбоо барих боломж хүмүүст ховор

Avatar

zochin 2017-11-23 66.181.188.151

miat n tetgeveriin nasig medej bga ym u ooroo? harin ch zaluugaasaa ajilsan jinhen Miat n irgen odoo bol haa saigui l joohn huuhduud l bdg bolsn shde haa hamaagui humuus l bdg

Avatar

оюу 2017-11-23 27.123.214.89

хүнийг харахад л ойлгогддог. сайн хүн байна. хүмүүжил соёл нь гаднаа байна. эхнэр их сайн сайхан гэр бүлд аз жаргал хүсий .бээжинд хаанаас үйлчилдэг юм бол хаяг хүмүүсээ

Avatar

Удачи 2017-11-23

Сайн уу, анд аа! 1979 – 23р сургууль!

Avatar

зочин 2017-11-23 202.180.216.19

Бээжингээс ирж байхад МИАТ-ын төлөөлөгч гээд их төлөв, даруу, тусч залуутай таарч тусламж зөвлөгөө авч байсан. Ийм хүн байсан юм байна. Амжилт хүсье !

Avatar

М мядагмаа 2017-11-23

Амжилт эрүүл энхийг хүсьё

Avatar

Зочин 2017-11-23 202.55.191.99

Манай Адилаа Амараа хоёрч сайхан харагдаж байна шуу.

Avatar

ONOM 2017-11-23 202.70.34.30

Ug xun ni ni dajgui shu. shudraguu mongol er xun.

Avatar

Зочин 2017-11-23 27.123.214.91

adila ah sain hvn shv hvmvvse

Avatar