Ерөнхийлөгч өө! Хүн биш, хөгжил ярья | News.MN

Ерөнхийлөгч өө! Хүн биш, хөгжил ярья

Хуучирсан мэдээ: 2017.11.13-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч өө! Хүн биш, хөгжил ярья

Ерөнхийлөгч өө! Хүн биш, хөгжил ярья

2017 оны төсөвт бүхэлд нь хориг тавьсан Ерөнхийлөгчийн хоригийг өнгөрсөн долоо хоногийн Пүрэв гаригийн УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэв. Мэдээж, УИХ-д 65 суудалтай МАН яагаад ч Ерөнхийлөгчийн хоригийг хүлээж авахгүй нь угаасаа ойлгомжтой, татвар төлөгчдийн 55 тэрбумыг төрийн албан хаагчдад тараахаар боллоо.

Үндсэн хуульд байхгүй үндэслэлээр томилгоон дээр хориг тавьсан нь алдаа болсноос Ерөнхийлөгч  УИХ-ын баталсан хууль, тогтоомж, шийдвэрт хориг тавих эрхтэй. Энэ эрхээ эдэлж, 55 тэрбум төгрөгийг тараах парламентын шийдвэрийг эсэргүүцэж хориг тавьсан нь Ерөнхийлөгчийн зөв.

2008-2012 онд засгийн эрхийг барьсан МАН-ынхан “Эх орны хишиг” нэрээр  “Эрдэнэс Тавантолгой”-г Чалкогийн барьцаанд тавьж 350 сая ам.долларыг, “Эрдэнэт”-ээс 250 саяыг, “Оюутолгой”-гоос 250 сая долларыг зээлж аваад халамж болгон хавтгайруулан тараасан нь хямралын үндэс болсон гэж эдийн засагчид одоо ч шүүмжилдэг. Үндсэндээ тэрхүү 800 тэрбум төгрөг өнөөдөр “үзье гэвэл үнс, харъя гэвэл хальс” болсон. “Эрдэнэс Тавантолгой”  өнөөдөр ч Чалкогийн хамаарлаас бүрэн гарч чадаагүй, зах зээлийн үнээс хямд нүүрсээ таван жил нийлүүлэх гэрээтэй.

Чуулганы хуралдааны үеэр Ерөнхийлөгчийн асуусан төрийн албан хаагчдад тараах 55 тэрбум, Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын хариулсан Чингис бондын мөнгөнөөс “Гашуунсухайт-Тавантолгой” чиглэлийн 267 километр төмөр замын бүтээн байгуулалтад зарцуулсан 270 сая ам.долларын жилийн хүү 55 тэрбум төгрөгийн аль нь их болохыг мэдэхгүй. Гэхдээ гээндээ ч, гоондоо ч гэгчээр асуусан, хариулсан хоёр яг тэнцэнэ.

Төсвийн орлого төлөвлөснөөс 25.4 хувиар буюу нэг их наядаар давсан тул парламент 2017 оны төсөвт тодотгол хийж,  У.Хүрэлсүхийн засаг татвар төлөгчдийн хуримтлуулсан  мөнгөнөөс 55 тэрбумыг зөвхөн төрийн албан хаагчдад тараахаар болсныг харвал шинэ засагт боломж байгаа ч, бодлого даанч алга гэмээр. Хямралыг халамжаар давна гэж төлөвлөж, төсөвлөж байгаа бол шүү дээ.

ОУВС-гийн хөтөлбөрийн хүрээнд 2018 оноос  гурван төрлийн татварыг шатлалтайгаар нэмэхээр болсон. Ердөө сар хүрэхгүй хугацааны дараа Хүн амын орлогын албан татвар, Архи, тамхины онцгой албан татварыг шатлалтайгаар нэмнэ гэвэл У.Хүрэлсүхийн засаг нэг гараа иргэдийн халаас руу дүрж, нөгөө гараараа мөнгө тараахаар болж байна гэсэн үг.

Бяртай /бие бялдрын/ Ерөнхий сайдтай бяр /бодлогын/-гүй засгийн бодлогыг товчхон дүгнэвэл мөнгө зээлнэ, мөнгө тараана.   Яг л 2008-2012 оны С.Батболдын засгийн хавтгайрсан халамжийн бодлого шиг. Хамгийн мундаг санхүүчээ Сангийн сайдаар томилсон гэх У.Хүрэлсүхийн засаг анхнаасаа л буруу хөл дээрээ босчихлоо гэж хэлэх шалтгаан нь ч энэ юм. Чухам энэ сэдвийн хүрээнд халамжийн бодлогыг нь факттай шүүмжилсэн бол Ерөнхийлөгч том харагдах байв. Даанч хүнтэй ‘барилдсаар’ байгаа Ерөнхийлөгчийн үгийг сүүлдээ гөлөөг ч гэж тоох хүн олдохгүй шинжтэй:

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга бодлого боловсруулдаг хүн биш л дээ. Гэхдээ түүнд засгийн бодлогыг шүүмжлэх эрх бий. Төрийн тэргүүний талаасаа ч, хувь хүнийхээ үүднээс  засгийн буруу бодлогыг шүүмжлэх, бүр  үгүй дээ л хориг тавих  том эрхтэй.  Гэвч, өнгөрсөн долоо хоногт өөрийнх нь хоригийг хэлэлцсэн чуулганы хуралдааны танхимд  Сангийн сайдын бодлогыг гэхээсээ Сангийн сайдтай “ноцолдсон” Ерөнхийлөгч өөрөө л “ширээн дээрээс” ойччих шиг боллоо.

“Загас бол хайрстай, хайрс нь бөөстэй” гэх бөөсний тухай үлгэр шиг асуудал болгоныг 30 гэр бүлтэй аваачиж нялаад байвал Ерөнхийлөгчийн үг улам үнэгүйднэ. Үг үнэгүйдэх тусмаа үйлдэл нь бас үнэгүйднэ.

 Тамгын газрын даргынхаа  гурван сая хүн & 30 гэр бүл гэж таацуулж, эсвэл тааж гаргаж ирсэн энэ мэт баримт, нотолгоогүй үг, яриагаа зогсоохгүй бол  Ерөнхийлөгч  та захын хүнээс “Женко” группын ерөнхийлөгч биш шүү гэх сануулга, шүүмжлэл сонсох болно.

Тэгэхээр, Ерөнхийлөгч өө!  одоо хүн биш хөгжил яръя. Пүүжээгийн эх орон, биш ээ Ерөнхийлөгчийн эх орон яагаад хөгжихгүй байгаа тухай л яръя.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

100 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.178.201

Erunhiilugchuu nuguu offshor urnuus gargah ard tumnii zeeliig chuluuluh. Ene ter yu bolson be

Avatar

суудал томдоно оо гэж 2017-11-13

Энэ том суудал дээр гудамжний шоучин суучихаад түлга тойрсон нэрүүлийн алим шидээд суух нь тунчиг муухай хааддаг юм байнаа

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.70.44.238

ард түмэн бидний сонгосон ерөнхийлөгч рүү дайрахгүй шүү.

Avatar

үгүй шүү 2017-11-13

Юм болгон дээр ард түмэн гэхгүй шүү!!! Хөлсний зараалийнхаа хүчээр монголийн ард түмний дөнгөж ", хувь буюу залуусийн саналийг худалдан авснаар арай гэж 😕 хувиас дээш гарахчаан болсон л доо.Одоо нэг их бүх ард түмнээс сонгогдсон гэж шар хүний өмнөөр хар хүн болж данхалзах хэрэгүй ээ

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.70.44.238

хүнээ ярихгүй хөгжил ярьдаг ямар сонин юм бэ

Avatar

Зочин 2017-11-13 103.9.91.66

хихихи. Ийгл ТВ болон түүний сайт үүнээс өөрөөр яаж ч бичих билээ дээ. Эзнийхээ хэлсэн үгээр л бичих биз дээ. Ерөнхийлөгч зөв зүйл хийсээн. Хүнээ ч ярина, хөгжлөө ч ярина. Ярьж ч байгаа. Энэ хүн шиг ингэж ажиллаж байгаа Ерөнхийлөгчийг олоод ир, үзчихээд эргүүлээд өгье.

Avatar

аа яа яа 2017-11-13

СЯар ингэж дологнож чаддаг байна аа

Avatar

Irgen 2017-11-13 66.181.177.202

Ene durak MCS-tei notsoldsoor baigaad l nasiig barna daa. Ali nasand hiisen uiliin urees bolj Mongolchuud ingej hohiroh yostoin boldoo.

Avatar

БАТТУЛГА, ЗИ НАРЫН ТАРХИНЫ ХЭМЖЭЭ ХЭТЭРХИЙ ЖИЖИГ БАЙНА ДАА 2017-11-13 59.153.115.182

ХҮРЭЛСҮХИЙН Ч ЯЛГААГҮЙ.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна. [Хориотой Үг] орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!!

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна. [Хориотой Үг] орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир. 1918 оноос 2010 он хүртэл нийт 9 удаа буюу 1918, 1935, 1944, 1956, 1963, 1969, 1979, 1989, 2000 онуудад хүн амын тооллого явуулсан. Монгол Улсын Засгийн газар хүн ам, өрхийн тоог тогтоох зорилгоор 1918 онд хүн амын тооллого явуулсан бөгөөд эл тооллогыг Монгол Улсад явуулсан хүн амын анхны тооллого гэж албан ёсоор тооцож байжээ. Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!
Өмхий урвагч дүлзэн дерипаскагийн шивэртэй оймсонд мансуурсан жанхууг дэмжигч орк-ууд та нар энийг ойлгохгүй ээ. Тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур та нарт орк гэсэн машины шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж тэр номероо ав….

Avatar

Зочин 2017-11-13 103.26.194.156

шшш, улс төрийн нийтлэл бичиж байгаа ухаантай юм байх даа. хэн нэгний даалгавараар хэдэн үг хэлхээд дайрч давшлах аястай. авгай нар одоо ийм юм хийхээ болио. Аналитукууд чинь өөр байдаг юм. хүний сайн мууг ярьж байж хөгжих эсэхээ ярьна шүү дээ. Ёс суртахуунт хүн . нямаа авгай өөр сэдэв оролд

Avatar

Zochin 2017-11-13 27.123.214.94

Hichneen saihan erunhiilugch bailaadaa daanch hogiin garuudaar bagaa burduullee gutchlaa buur

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.47.177

юм уншиж мэдлэгтэй болохгүй бол чи юм бичиж сурахгүй янзтай даг.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.47.177

чи ер юм бичиж сурах янзгүй дээ.

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.160.35

Хөгжил өөрөө бий болохгүй, үүнийг хүн л бий болгоно. Хий хоосон эзэн биегүй,том том юм яриад хөгжсөн нь хаа байна?

Avatar

Зочин 2017-11-13 178.62.34.82

Баттулгын хэрүүлээс үнэндээ залхаж байнаа. Танкны хэрүүл ярьж, төмөр замыг 10 жил гацаасан. ОДоо ч Ерөнхийлөгч болчоод хүн тойрсон бичил хэрүүлээ ярьсаар. Хөгжил шийдэл, гарц гаргалгаа яриач Ерөнхийлөгч өө. Чадвар байхгүй бол тэрийгээ хэлээд огцор эсвэл

Avatar

Манай бизнесменүүдийн тэмцэл өшөө авалт өолж байна даа 2017-11-13 122.201.31.129

Манай бизнесийнхэн намуудад хуваагдсан. ХЭН ТӨРИЙН ЭРХ МЭДЭЛД ХҮРНЭВ, ТЭР НӨГӨӨ ХЭСГЭЭ ДАРАМТЛАНА.Баттулга, Оджаргал гэдэг хоёр баяны хоорондын тэмцэл болж байна.Тэгэхдээ жирийн иргэд бидэнд юу гэж үүнийг хэлэхэв.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.26.20

[Хориотой Үг] АМЕРИК БҮҮР ДЭЛХИЙ ЯЛАГДАНА.МОНГОЛ ОРОС АХ НАРТАЙГАА ЯЛНА

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.21.106.168

гарчгаасаа эхлээд тэнэгрэл, "хүн"гүй хөгжөөд, "хүн"гүй бодлого бий болоод, оноод эсвэл алдаад байх уу, ямар ч мэдлэггүй, судалгаагүй хөлсний яаашканууд үхсэн ацын 4 дэх засаглал, ард түмэн өөрсдөө сэтгүүлч за, биеээ үнэлж олсон халтар цаас нь хоол унд болоод өөрсдийнх нь үр хүүхдийх нь ам руу ордог л байх даа, шингээх л болтугай бузар

Avatar

Ss 2017-11-13 172.58.140.52

Battulga ganzaganaas ehelsen businessman.Harin Mi ovogt toroos torson terbumtan nasaaraa tord ajilsan hun!!

Avatar

өдгс 2017-11-13 202.21.106.127

ийм ерөнхийлөгч нэртэй захын хэрүүлч авгай шиг юмтай өөдлөхгүй. Хагас жил гадаадын тэмцээнээр тэнэж, хийсэн ажилгүй, хориг тавихаас өөр үзүүлэх юмгүй, худал хоосон амлалт өгсөн, бүтэхгүй зүйлүүдийг ярьдаг, албан бичгээ цуурхал хов живээр дүргэдэг, бусдад саад болсоноос өөр гийгүүлсэн юмгүй, огцорсон нь дээр

Avatar

Зочин 2017-11-13 103.26.193.118

Ene chadaxguiee. Xeden bulchinguudaa daguulaad guij l yavag chaavaas.

Avatar

Tsuun Mongol 2017-11-13 103.26.193.118

Bidend peedger zan, pendiisen bulchin, biznesiin dain, unench tsarailsan ugiin dain, bur tsaashlaad ardchilal nertei anarxi ch xereggui.Deerees devsex debiil duliiguudees zalxsan tsuxursun. Xuvisal xuvisgal aisuu. Xuzuugee mushguildag archaagui gulugnuud l ugsdug tsag irjee.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.31.26

solitoi erknhilogch ebeges jlgaa bgaihgui

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.31.59

Элбэгдорж Баттулага хоёрын ялгаа олохгүй байна. Монгол хожигдлоо.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.31.59

Элбэгдорж Баттулага хоёрын ялгаа олохгүй байна. Монгол хожигдлоо.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.31.59

Элбэгдорж Баттулага хоёрын ялгаа олохгүй байна. Монгол хожигдлоо.

Avatar

Зочин 2017-11-13 182.160.4.165

улс орны хөгжлийг зг, их-аас нэхээч чаддаг юм бол? тэд чинь л үүнийг хийх ёстой биш үү малаа? чи битгий худлаа хүмүүсийн толгойг эргүүл. баттулга харин ч зөв хориг тавьж байгаа шүү

Avatar

лхагва 2017-11-13 59.153.87.53

хүний нийгэмд хүнээс ангид ямарч асуудал байх боломжгүй юмшүү дээ шудрага сайн хүн нийгмээ бусдыгаа урагш хөтөлж исайхан зүйлд хүргэнэ муу [Хориотой Үг] хүн бусдаас улсаасаа хулгайл хийж муу муухайн үрийг тарина иймд улс орноо хөгжүүлье гэж байгаал ббол ухаантай шудрага хүмүүсийг хэрэгтэй газраа шаардлагатаай албанд тавих хэрэгтэй сайхан ярьсан боловсролтой дүртэй [Хориотой Үг] нарийн гай балагийг тэнэг хүнч халамсхаар хангалттай амслаашүү дээ их мэдэгч дүртэй мал эсвэл [Хориотой Үг] минь

Avatar

бадарчин 2017-11-13 202.9.43.81

женко боловсрол мэдлэгэ муутай.тус болох еронхийлогчийн тамгын газрын дарга зика энхболд хор найруулад хувийнхаа ос хонзонг бодоод юун тэр улс орон.тэр учир женкогийн уед манай улс нэг их суртэй осож дэвжихгуй.хоорондоо алалцаад л 2020 он хурнэ

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.227.50

Erguu ork janhuu hulgaich amlasan amlaltaa bieluul!!!

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.242.243.41

bodlogo ene hunees garahgui ertontsod uyaldaagui ym bdaggui

Avatar

зочин 2017-11-13 122.201.22.16

Баттулга бол ЗИ ЭНХболдоос болж бүр нэр төрчгүй боллоо доо хөөрхий,ухаан муутай дээр нь зөвлөхүүд нь гэж толгой томтой, Ухаан муутай нөхдүүд хүрээлээд л

Avatar

f 2017-11-13 202.21.105.28

Нэг хүн гараад бүх юм өөрчлөгдөж амьдрал сайжирна гэдэг үлгэрт хэзээ итгэхээ болих вэ! сдакуудаа урдах урдах ажлаа тултал нь хийгээд мөнгө хураахаа бодолдоо

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.43.208

Сдаа амьдрал сайдруулаад ого гэхээ больсоншдээ амьдрал битгий дорлуулаач л гэж хардаг болчоод байна 1 хун сайжруулна гэж байхгуй мортлоо 1 зун амархаан дордуулчаад байна лдаа с**

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.43.208

Монгол шиг ингэж одор шоногуй дээр дооргуй тувт хэрэлдэж байдаг улс орон гэж байнуу

Avatar

админ 2017-11-13 103.10.20.58

ХАОАТ нэмэхгүй байлгүй дээ тэгвэл ард түмэн гэж ярьсны хэрэггүй

Avatar

Болио 2017-11-13 219.142.99.4

Хүн ярьж байж хөгжил бий болно. Логиктой шүүмжил. Таацуулах биш талцуулаад байна гэж бичнэ. Яг л галзуу хүний тэмдэглэл шиг сенсааци дэгдээх гэж ядсан зохион бичлэг байна даа

Avatar

Хаха 2017-11-13 75.82.92.137

Ёстой мөн монгол ялваа Мал шиг ардууд нь бөхөө сонгоод их хол явна даа Хамгийн том бизнес мафийн группийн баян ерөнхийлөгч нь та нарын төлөө мөн юм хийх байхдаа 30 гэр бүлийг толгой ш дээ өөрөө

Avatar

ган 2017-11-13 103.57.92.50

хөгжил хүнд байхаас ертөнц өөрөө хөгжчихдөггүй юм. Ямар хүн байсннас хөгжил шалтгаална даа

Avatar

хэцүү байна 2017-11-13 202.180.220.172

Ийм л юм болж байна даа. Хэнийг сонгосон юм бол доо. Ядаж байхад багаа бүрдүүлж чадсангүй дээ Ерөнхийлөгч маань. Тулга тойрсон хэрүүл хийж суух нь ч хэнд ч хэрэггүй гэдгийг хэлж өгдөг хүн байдаггүй л юм байхдаа

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.228.131.206

Ерөнхийлөгч гэж дээ, тулга тойрсон чавганцын хэрүүл хийдэг, урд өмнөх хүмүүсийн хийснийг нурааж, гацаадаг ийм хөгийн махан толгойтой ерөнхийлөгчтэй байгаадаа харамсаж байна.

Avatar

irgen 2017-11-13 94.255.128.37

Mongold setguulchid, khuulichid, turiin alban khaagchid, bagsh nar , emch nar geed nam dagaj khuvaagdaagui uzel bodol ni togtvorjoogui niigmiin dakharguud ui tumeeree baina, Ted unendee uchiraa oilgokhgui uimarch khii bukhimdaj turuu kharaaj zanal hkiilekhees uur yu ch khiij buteekh setgelgui bolj turgui zakhirgaagui bolj duraaraa aashiltsgaakh boljee. Ard irged ene zambraagui baidliig zasch zavaarsan ene ail geriig unuudur gantskhan BATTULGA gedeg ene erkhem l emkh tsegtsend ni oruulakh l gej songogdson . uur khench bish. ene khuniig demjikhgui l yum bol bukh yum urdiin adil bakhi baidgaaraa uldej khotsrokh bolno. Ur dund ni tushmeluud ulam bayajij khuchee zuzaatgaj avilga tsaashid ulam tsetseglej ard irged ulamyaduurch khokhirch uldekh l bolno.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

94.255.128.37 гэх Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! Чам шиг [Хориотой Үг] орк энэнийг ойлгохгүй, тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур чамд зориулж орк гэсэн шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж ав…

Avatar

irgen 2017-11-13 94.255.128.37

zasglaliin khyamral 20 on khurtel urgeljlekh ni todorkhoi bolloo. Ard irgedee taivan urdakh ajlaa khiitsgee. Songoson erunkhiilugchuu b** muulaachee. negent songoson bol tuunii uil ajillagaag demjij ur dund khurgej amlaltaa bieluulakh bolomj khugatsaag olgokh kheregtei. tuund ard irgediin khuch demjleg kheregtei Yamar zakhia daalgavar ugch songosnoo ergeed neg sanatsgaa. ^5 ter bum, Ofshorchidtoi temtsekh khund surtai avilgajsan turiin tushmeluudtei temtsej buteen baiguulaltiin eruul orchin nukhtsuliig burduulekh yum shuudee. Kherev ard niiteeree erunkhiilugchuu demjij bodllogo uil ajillagaagii ni demjvel ur dund khurch MANiin erkh barichid daruullagatai khyanalttai bogoj chadan Es tegvel baidal ulam dordoj khugjil devshil yarikh ni utgagui bolno. . uuniig ukhaarch chadakhgui bol ard niiteeree khokhirch khokhi ni bolj uldekhees uur zamgui Etssiin unen ene.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!! Чам шиг [Хориотой Үг] орк энэнийг ойлгохгүй, тархины багтаамж чинь дутна. Гадуур чамд зориулж орк гэсэн шинэ дугаар тарааж байна, эртхэн очиж ав…

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.18.194

Муулах аргаа олж ядаж байх шив.

Avatar

Нямсүрэн голыг нь олсон асуудал хөнджээ 2017-11-13 66.181.189.187

Харин ухаараад аваад хэрэгжүүлэх нь юу л бол.

Avatar

ИРГЭН 2017-11-13 66.181.189.187

Ерөнхийлөгчөөс хөгжлийн бодлого, өргөн цараатай шинэ санаа, санаачилга огт гарахгүй байгаад, бас УИХ, ЗГ-тайгаа хамтран ажиллаж чадахгүй байгаад харамсаж байна. Явган хэрүүлээр ажиллах, хэт жижиг асуудлаар ороолдох муухай харагдуулж байгаа. Тэр яриад байгаа тодорхой хүнтэй холбоотой асуудлыг хариуцсан, шалгадаг, хянадаг, шийдвэрлэдэг байгууллагууд ажиллаж байгаа ш дээ. Тэр бол Таны биш эрх бүхий бусад байгууллагын хийх ажил.

Avatar

Зочин 2017-11-13 203.91.115.45

altanhuyag z.enhbold nar zovloh hiih humuus bish shuu de ted zalilah, hor hutgah humus harin amarjargal gantomor nar bol oor shuu

Avatar

иргэн 2017-11-13 66.181.189.187

Ер нь өндөр албан тушаал, Эрхэм гишүүний сэнтийн ард гэмт хэргийг сарниулж дарагдуулах нь гэм биш зан болоод байгааг ард түмэн ярьж байгаа шүү. Үүнээс болоод цагдаа, прокурор, шүүхийн нэр хүнд унаж, дээдсийн нөлөөгөөр хэргийг замхруулдаг, хэрэгсэхгүй болгодог гэж байгаа нь үнэн. Одоо олны анхааралд өртсөн ТӨМӨР ЗАМЫН, ТАВАН ТОЛГОЙН, ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ, МОНГОЛ БАНКНЫ ЗОЛЖАРГАЛЫН, БОНДУУДЫН ЗЭРЭГ ОЛОН ИХ НАЯД, ТЭРБУМЫН ХЭРГҮҮДИЙГ сэргээж, шударга, шуурхай шийдвэрлэх хэрэгтэй байна. ЭНЭ ХЭРГҮҮДЭЭС БОЛЖ МОНГОЛ ХЯМРАЛД ОРЖ, ӨРД БАРИГДСАН. Хамгийн гол нь хууль хяналтын байгууллагын үйл ажиллагаанд Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд, бусад сайд дарга, Эрхэм гишүүд огт оролцмооргүй, нөлөөлмөөргүй байна. ИНГЭЖ ЧАДАХ УУ. ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫНХАН ХАРААТ БУС БАЙЖ, ЭР ЗОРИГ ГАРГАЖ ДЭЭРХИ ХЭРГҮҮДИЙГ БҮРЭН, ЗӨВ ШУДАРГА ШИЙДЭЖ ЧАДАХ УУ?

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.242.243.96

ХҮНЭЭ АЛГАСААД ХӨГЖИЛ ЯРЬНА ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ УУ. ТӨРД ШАВСАН ЭНЭ ОЛОН ААЛЗНУУДЫГ ТЭГЭЭД ТЭЖЭЭГЭЭД Л БАЙХ УУ

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.179.18.194

Хэлээд яахав

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.21.106.147

Тэгээд [Хориотой Үг] Ми овогт хийх байсан уу тэнэгүүдээ

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.21.106.107

hugjild humuus saad bolood udaj bnaa daa Nyamsuren eee

Avatar

Зочин 2017-11-13 59.153.87.22

энхболд ,алтанхуяг нар чинь ерөнхийлөгчийн тулж ,хамтарч,зөвлөлдөж ажиллах чухал хүмүүс.түүнийг ерөнхийлөгч сайн мэднэ.салгах санаатай хүмүүс ерөнхийлөгчийг хүчгүйдүүлэх санаа агуулж ы байгаа байх.

Avatar

Зочин 2017-11-13 59.153.87.22

монголын ерөнхийлөгч хуулиаар олгосон эрх үүргээр бол барилддах эрхгүй, дэвэх л эрхтэй бөхтэй адил юмуу даа.

Avatar

зочин 2017-11-13 66.181.166.196

тамгын газрын даргаа солио, өөрөөс чинь илүү эрх мэдэлтэй хоёр дахь ерөнхийлөгчтэй болчоод байна

Avatar

Hogjinh 2017-11-13 83.76.166.132

Ene p**a yuch hiij chadahgui

Avatar

Өвгөн 2017-11-13 49.0.213.76

Баттулга байхад монгол ялнаа, гээ шүү дээ, харин зи, эрка хоёр бол үгүй байх, энэ доор бичсэн гэдээд зөвлөхүүд нь юу гэсэн юм болдоо, мэдэхгүй юм

Avatar

Зочин 2017-11-13 122.201.31.214

Хөгжлийг хэн, юуны төлөө хийдэг вэ? Хүний төлөө, хүмүүс хийдэг биздээ..

Avatar

Зочин 2017-11-13 203.91.115.45

MAK, MCS, Gachuurt, APU, Tavan bogd ed nar Mongoliin ediin zasgiig avch yavaa 30 ger buliin gishuud Oyu tolgoig, Rio tinto g bish ed nariigaa demjij baij Mongol uls hogjino mongolchuud saihan amidarna. Battulgaa ed nariig hoogood Komunist ulsaa baiguulah u

Avatar

Монгол ялна 2017-11-13 180.149.67.118

Чинийх 7 минийх 7-хон гэдгийн үлгэр харагдаад байна. 30 гэр бүлээ орхи. Өшөө авч байгаа л харагдаад байна. Таныг минь муухай харагдуулах гээд байна. Та тийм хүн биш дээ. Уужуу тайвуу монгол улсаа бод. Ерөнхийлөгч гэдэг хэрүүлийн алим хаягч биш. Зи Энхболдод бүү автагд

Avatar

з 2017-11-13 66.181.182.234

энэ хүн бидний төлөө ажиллаж бгаа гэхдээ саад болох хүмүүс их бна

Avatar

Зочин 2017-11-13 122.201.28.4

НЯМСҮРЭНГИЙН ЗӨВ

Avatar

САСА 2017-11-13 27.123.214.92

ХҮНДЭТ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ТА ХҮМҮҮСИЙН ӨРИЙГ ДАРЖ ӨГНӨ ГЭСЭН ЯАСАН БЭЭЭ
30ГЭР БҮЛД ТАНЫ 30 ГАРУЙ ЛИЦЕНЗ ХАМААРАГДАХ УУ ХАРИУ ӨГНӨ ҮҮ

Avatar

Sss 2017-11-13 172.58.139.147

Ene ulsad huuliig guuli bolgoj bgaa tsoohon heden mongotei ger bul bgaa ni unen sh dee!! Gehdee uund bayalag buteegch undesnii uildverlegch nar orohgui!!! Manai ulsad ugaasaa parliamentiin zasaglal tohirohgui!! Huchtei leader uguilegdej bn!!!

Avatar

Зочин 2017-11-13 122.201.25.46

Хөгжүүлэх хүний тухай ярьж байгаа байх аа

Avatar

Зочин 2017-11-13 203.91.115.45

americkad 30 ger bul solongosd guchin ger bul yapon oros geed bugded n baigaa shuu de. Amerikchuud 30 ger bul gej hooj baina uu. tramp 30 ger buliig ad uzej baina uu, tramp uls ornii hudaldaanii aldagdlaa buuruulna gej yarj yavna. erguu mal battulga bohoo barildaj yavahgui kapitalist orond amidarch baigaagaa medehgui heden horongotei humuusee ad uzeh yum. ene horongotei humuus ajliin bair bii bolgodog, mongold balyut olj irj bna. edniigee demjij baij uls oron kapitalist niigemd hogjino gedgiig medej bna u.

Avatar

Зочин 2017-11-13

энэ хүн л тэдэнтэй тэмцэхгүй бол өөр тэмцэх хүн байхгүй Африк шиг л болно хэмжээгүй баян хэдхэн хүнтэй бусад ядуурал өлсгөлөнд нэрвэгдсэн

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.21.117.14

Үг үнэгүйдэх тусмаа үйлдэл нь бас үнэгүйднэ.

Avatar

Moнгол Ялнаа 2017-11-13 27.123.214.93

30 гэрбvл ээ цагаан хэрэм давуулж шидэх vv дэ еренхийлегч ее

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.242.254

Хүн ярих гэж байгаа бол тодорхой нэр устай нь ярих хэрэгтэй. Нэр усыг нь хэлээд, ийм ийм хууль зөрчиж, ингэж хууль бусаар баяжсан гэж тодорхой баримттай ярих хэрэгтэй. Тэгээд тодорхой арга хэмжээ авч, шийтгэлийг нь оноох хэрэгтэй. Иргэдийг хоосон турхирч, ядарсан иргэдийн уур бухимдлыг улам өрдөх хэрэггүй. Нэр усгүйгээр 30 гэр бүл гээд байхаар бухимдалтай байгаа иргэдийг баячуудын эсрэг турхираад байгаа юм шиг юм болоод байна.

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.242.241.10

ХҮНЭЭ Ч ЯРИНА ХӨГЖЛӨӨ Ч ЯРИНА ТЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨӨ

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.43.208

30 гэр булийн хуухдуудийг ямар ялаар шийтгэх гэж байна зээнкоо хэршийг нь тусгаарлаж байгаад насанд хурэхээр нь чад хийлгэх юм уу

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.9.43.208

Гэр бул гэдэг хэрэг хариуцагч бас байхуу зээнкоо

Avatar

Pro 2017-11-13 103.229.122.57

Ерөнхийьөгч Пролетарийн хувьсгалыг эхлүүлж байна аа. Харин Путинтэй худөлдааны алдагдлаа бууруулөх талаар ярих хэрэнтэй. Хятадтай нүүрсээ саадгүй талаар уулзөх л байнадаа. Одоогоор монгол ялагдаж байна лаа

Avatar

ХУЖААНУУДЫГ АЛЦГАА БАРУУНЫХНЫГ БАС ЯЛЦГАА МОНГОЛЧУУДАА 2017-11-13 202.179.24.168

Бохир булингартай усанд Монголчуудыг төдийгүй Азийн бүх ард түмнийг доорд үздэг шовинист Оросын нацист Женконууд загас шүүдэг.Монголын Нийгэмд яс үндэсний үзэн ядалт,ашиг сонирхлын зөрчил,үзэл сурталын хуваагдал,оюун санааны мухардал,ёс суртахууны уналт,ядуурал гуйланчлал өлсгөлөн ялж дийлэх тусам а******н дууриадаг Орос бацаан илүү ихийг дээрэмдэнэ,луйвардана, иднэ баана.Гэхдээ юм амархан бишээ.Хариу заавал байгаа гэдгийг хэдхэн зоосоороо бүхнийг худалдаж авна гэж богино сэтгэх тагтаа пооз авч хөмсөгөө зангидан Монголчуудыг айлгах жүжигчин ойлгохгүй.

Avatar

Зочин 2017-11-13 124.158.112.89

Эхлээд хүнээ бод!

Avatar

зочин 2017-11-13 49.0.218.189

хөөрхий даа боловсролгүй хүн хаана ч ийм юм ярих юм даа

Avatar

irgen 2017-11-13

30 gerbul gej neelttei yarij bga ni ooroo tom alham, omno ni bugd nuutsalj idseer bgd ene ornii baylag yu bolj bga bilee dee, ingej yarij ehelsenee ajil bolgoh heregtei, harin ulig bolgoj bhgui shuu, eronhiilogch guai

Avatar

Зочин 2017-11-13 122.201.21.213

нямсурэн холснмй бичээч ээ 300,0 бэлнээр тараах нь зов уу!! сэтгуулч нэртэй у/ т ийн [Хориотой Үг] ууд.,

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.242.243.96

Зочин – 66.181.187.105 САЙХАН ХЭЛЛЭЭ

Avatar

Саруул 2017-11-13 202.179.25.86

Энэ яасан тэнэг нийтлэл вэ. Хүний төлөө хөгжил байдаг. Мэдэмхийчүүдийн нийтлэлд дургүй.

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.187.105

Хөгжил яриад хөгждөггүйг харлаа. Хүнээ ярьж цэвэрлээд эхлэхгүй бол хөгжлийг хойш татаж амиа бодож довоо шарлуулсаар дууслаа. Ганцаараа идсээр байгаа чөдөр тушаануудыг холдуул.

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.21.100.210

Нэг үнэн үг байгаа Сангийн сайд Хүрэлбаатар ерөнхийлөгч Х.Баттулга хоёр дэндүү бие биенээ сайн мэднэ. Х.Баттулга өөрөө цэвэр ариун биенесмен мөн гэж үү. . Өнөөдөрийн хөрөнгөжсөн улс төрч нар хэн хэнийгээ хэлэхээргүй луйварчид магадгүй 30 гэр бүл дотроо ерөнхийлөгч өөрөө зогсож байхыг хэн үгүйсгэх юм вэ. Монголд хар цагааны ялагх боломж туйлын хязгаардлагдмал лав Х.Баттулга биш

Avatar

Зочин 2017-11-13 99.203.14.5

Монгол улс бол женко-гийн эх орон биш гэдгийг мэдэж авцгаах арай л болоогүй байна даа,удахгүй мэдэцгээнэ дээ

Avatar

хайрсны бөөс 2017-11-13 124.158.77.8

загас усны амьтан учир үсгүй, үстэй бол бөөстэй гэдэг юм сурвалжлагч аа

Avatar

Ахлам 2017-11-13 124.158.74.2

Хүнээр дамжуулж хөгжил ярих ёстой биш үү? Нямсүрэн гуай. Оюутолгойн луйварчин эздийг улаан нүүр уушиг чээжээрээ хамгаалагчаар сангийн сайд сайд тавьчихаад тэр их баялгаасаа авах хүртэх ёстойгоо авна гэж худлаа чальчих нь илүү зан болох биз

Avatar

Зочин 2017-11-13 182.160.34.80

энэ сайтыг элбэгдорж худалдаад авчихсан. бас ийглийг. элбэгдорж хэт баян болжээ

Avatar

Зочин 2017-11-13 43.242.243.96

ХУДЛАА ЯРЬСААР ХООСОН ЧАЛЧСААР ӨӨРСДӨӨ ХАГА БАЯЖИЖ МАНУУС НЬ ӨРӨНДӨӨ БАРИГДСАН ГУЙЛГАЧИД БОЛЖ БАЙХ ШИВ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.169.202

Энэ худалдагдсан сэтгүүлч нарыг яаая даа байз

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.179.158

ХУДАЛДАГДСАН СЭТГҮЙЛ ЗҮЙ .

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

Ард түмнийг тархийг эргүүлж амлаж гарч ирсэн амлалтаа биелүүл ээ!!! Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү…

Avatar

Зочин 2017-11-13 66.181.181.71

Mochiig tas tsavchij sanjuulaad amand ny alchuur chiheed heer avaachaad hayachihaach! Heeriin boohoi olood hooloig ny tas tataad gedsiug ny huuleed guyanaas ni um tsum idne.

Avatar

Kk 2017-11-13 172.58.140.52

Bitgii h*** Mi ovogtiin amnii alchuur min harin amidraldaa bus.. hiij uzeegui Mi yaj terbumtan bolsoniig shalgah heregtei!!!

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.245.243

Хүн ярихгүй гэдэг чинь xyлгaйч нар нь ял завшина гэсэн үг үү?

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.243.162

энэ өөрөө [Хориотой Үг] хүн яг [Хориотой Үг] нарыг шийтгэж харагдаач, [Хориотой Үг] орк оо…

Avatar

Зочин 2017-11-13 202.131.245.243

Хүн ярихгүй гэдэг чинь [Хориотой Үг] нар нь ял завшина гэсэн үг үү?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж