
Онгоцны хар хайрцаг нь нисгэгчийн бүхээг доторхи яриа, харилцааг бичигч дуу хураагуур, нислэгийн мэдээллийг цуглуулж, хадгалагч гэсэн хоёр хэсгээс бүрддэг аж. Гэхдээ онгоцны хар хайрцагт олон дутагдал байдаг. Тухайлбал, Боинг 777-200 онгоцонд бэхэлсэн дуу хураагуур нь зөвхөн нислэгийн сүүлийн хоёр цагийн яриаг бичиж авах программтай гэнэ. Гэтэл Малайзын агаарын тээврийн 370-р нислэгийн хувьд Боинг 777-200 онгоц нислэгийн чиглэлээ огцом өөрчилж Энэтхэгийн далайд осолдсон шалтгааныг тодруулахад нислэгийн сүүлийн хоёр цагаас өмнөх мэдээлэл туйлын чухал байгаа юм.
Мөн хар хайрцагны дуу хураагуур, мэдээлэл хадгалагч тус бүрт устай харилцан үйлчилсэн нөхцөлд дуут дохио илгээгч байдаг байна. Гэхдээ Малайзын агаарын тээврийн Боинг 777-200 онгоцны хувьд хар хайрцагных нь дуу дохио илгээгч цэнэгээ 30 хоногт барих хүчин чадалтай гэнэ. Мөн дуут дохио илгээгч нь хэдхэн км-ийн радиуст үйлчилдэг бөгөөд соронзон орон бусад цахилгаан хүчний нөлөөнд орвол нэмэргүй болдог байна. Боинг 777-200 онгоцыг хайх эрлийн багийнхны ашиглаж буй “Towed Pinger Locator” нь ердөө 6100 метрийн гүн дэх дуут дохиог илрүүлэх чадалтай аж.
Үүний зэрэгцээ хар хайрцаг нь хэдэн мянган метр далайн гүнээс хайж олоход дэндүү жижигхэн бас хөвдөггүй эд. Хар хайрцаг нь онгоцны сүүлэнд бэхлэгдсэн байдаг. Энэ нь онгоц эх биеэрээ мөргөж, осолдох үед хар хайрцаг гэмтэхээс сэргийлсэн хэрэг юм. Онгоцны хар хайрцаг нь өндөр даралт, гал зэргийг тэсвэрлэх чадвартайгаар тооцож хийгдсэн тул наанадаж 10 кг жин татдаг байна. Тиймээс онгоцны хар хайрцаг далайд хурдан живж алга болох юм.