Нисэх буудал барьснаар Хөшигтийн хөндийд босох нэмэлт үйлчилгээний газруудын дэд бүтцийн асуудал гарах нь дамжиггүй. Тиймээс нисэх онгоцны буудалтай уялдуулан барих зорчигчдын үйлчилгээний болон техник, технологийн барилга байгууламжуудийн дулаан хангамжийн эх үүсвэр, бохир ус цэвэрлэх байгууламж, цэвэр усны хангалтыг бие даасан байдлаар шийдвэрлэж байгаль орчинд эерэг нөлөө бүхий орчин үеийн өндөр технологийг ашиглах гэнэ. Хотоос зайдуухан босгохоор төлөвлөсөн нисэх онгоцны шинэ буудал барих төсөлд 28 тэрбум 807 сая япон иенийг зарцуулах ажээ.
Зээлийг эдийн засгийн хамтын ажиллагааны тусгай нөхцөлийн дагуу 40 жилийн хугацаатай олгосон бөгөөд үүнээс эхний арван жилд нь зээлийн төлбөрөөс чөлөөлөх, зээлийн хүүгийн хувьд жилийн 0,2 хувь, зөвлөх үйлчилгээнд зарцуулах хөрөнгийн зээлийн хүү 0,01 хувь байхаар хоёр улсын хооронд байгуулсан гэрээнд тусгасан байна.
Түүнчлэн Улаанбаатар хотоос Хөшигтийн хөндийн нисэх буудал барих газарт 110/10 кв-ын цахилгаан дамжуулах шугам татах, дэд станцыг байгуулах агаад “Чингис хаан” нисэх онгоцны буудал цагт 500 зорчигчид үйлчилдэг бол шинэ буудал нь эхний ээлжинд цагт 1200 зорчигчид үйлчлэх бололтой. Харин өргөтгөлийн дараагаар цагт 2400-2500, жилд хоёр сая гаруй хүнд үйлчлэх хүчин чадалтай байх ажээ. Нисэх онгоцны шинэ буудлыг дагаж дагуул хот сүндэрлэх бололтой. Дагуул хотыг 2030 он гэхэд барьж дуусгахаар төлөвлөөд байгаа гэнэ. Хөшигтийн хөндийд сүндэрлэх орчин үеийн дагуул хотыг барихад нийт 3,2 триллион ам.доллар хэрэгтэй гэсэн тооцоог мэргэжилтнүүд гаргасан байна. Дагуул хотод ойролцоогоор 200 мянга гаруй хүн ам аж төрнө гэсэн урьдчилсан “онош”-ийг ч хэдийнээ тавьчихаж.