
- Суралцагчийн төлөвшил,
- Хүүхэд нэг бүрийн эзэмшсэн мэдлэг, чадварын ахиц, амжилт,
- Багш хүүхдийн авьяасыг нээн хөгжүүлсэн байдал,
- Боловсролын үйлчилгээний сэтгэл ханамж,
- Эрүүл мэнд гэсэн дөрвөн чиглэл, 12 шалгуур үзүүлэлтээр багшийн ажлын үр дүнг үнэлж,урамшил, нэмэгдэл олгохоор болж байна.
Ингэснээр багш нар яамны заасан чиглэлийн дагуу л хичээлээ зааж, сар бүрийн төлөвлөгөөгөө биелүүлэхийн тулд л конспект бичин ажилладаг байдал нь өөрчлөгдөж байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл багшхүүхэд нэг бүрийг өөрийнхөө аргаар чөлөөтэй хөгжүүлж, хичээлээ хэрхэн, ямар аргаар зааж ойлгуулахаа өөрөө мэдэх эрх нь нээгдэж байна.
Б.ЭНХ