
Ялангуяа Ази тивээс Өмнөд Солонгосчууд хамгийн ихээр онлайн худалдан авалт хийдэг бөгөөд 59 орчим хувь нь нэг сарын хугацаанд зарцуулсан мөнгөнийхөө 11-ээс багагүй хувийг онлайн худалдан авалтад зориулдаг гэжээ. Харин Хятадын нийт хүн амын 41 хувь нь дээрхийн адил хэмжээгээр онлайн худалдаанд идэвхтэй оролцдог байна.
Түүнчлэн Азийн худалдан авагчдын 31 хувь нь сарынхаа хэрэглээний мөнгөний 6-10 хувийг онлайн худалдаанд зарцуулдаг гэнэ.
Онлайн худалдан авагчдын дийлэнх нь ном, хувцас, аксессуар, гутал, нисэх онгоцны тасалбар, цахилгаан хэрэгсэл болон зочид буудлын үйлчилгээг захиалдаг байна.
С.Цэлмэг