
Mercury-г тэртээ 1939 онд Эдсел Форд санаачилж, тухайн цаг үеийнхээ премиум брэнд болон мэндэлсэн боловч хожим нь цаг хугацааны урсгалд хуучирсаар өдгөө мөхөхөд хүрчээ. Ford-ын эмблем бүхий төмөр хөлөг олноор гарах болж, компанийн удирдлага өөрөө люкс брэндийн “алтан жаал” Lincoln-д илүү анхаарал тавих болсноор Mercury үндсэндээ олны анхаарлын төвөөс холдсон байна. 1970-аад оны үеэс эхлэн Mercury-гийн борлуулалт огцом буурч, сүүлийн хэдэн жилд хувьцаа эзэмшигчид ч үнэт цаасаа эртхэн борлуулахыг зорих болсон нь ч үүнтэй холбоотой аж.
С.Цэлмэг